Podkładka sprężysta pod nakrętkę .
Do zaworka regeneracji filtra węglowego. Taki czarny z napisem MOT i strzałką na górze, na lewym nadkolu.
Tylko że z przewodami wysokociśnieniowymi jest taki problem, że według najnowszych zaleceń powinny być tylko raz wykorzystywane. Po prostu się odciskają i przy ponownym montażu jest duże prawdopodobieństwo że przewód na złączu ułoży się inaczej i będzie przeciek.
Obrotomierz chodzi po CAN. Czujnik wału to piny M13 i M14 (dłuższa wtyczka) w ECU, przewód zielony i zielony z czarnym paskiem. Według mnie spokojnie możesz się podłączyć pod cewkę, zadbaj tylko by przewód był odpowiednio umocowany i nie dotykał do przewodów zapłonowych.
Od czujnika NOX (za prawym błotnikiem) do modułu sterującego na pompie (dostęp z kanału) lub sam przewód czujnika.
W beczce zwykle był tylko plus po stacyjce. Pociągnij przewód od akumulatora.
Mało prawdopodobne, aby winny był ten przewód.
Błędy nie wyskoczą.Rozrusznik najwygodniej w wiązce wychodzącej ze stacyjki. Przewód oznakowany"A122".
Miernik w przewód oprawki na wyjętej żarówce. Tak znajdziesz bezpośrednio przy samie ten przewód.
Szaro-czarny przewód ,bezpiecznik F11 pod kierownicą.pozdr.
https://obrazki.elektroda.pl/4719546000_... Mercedes Sprinter 212D do czego podłączyc ten przewód ?
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
Jesli jak pisze kolega "ekonomizer" to wskazowka na licznikiu powinna byc martwa
sprawdź czujnik temperatury i przewód, wygląda na to że masuje.
Muszę wymienić przewód hamulcowy w Mercedesie W211 z pompą SBC. Jak to zrobić bezpiecznie? Czy wystarczy odłączyć akumulatory i po wymianie podłączyć? Czy lepiej zdeaktywować układ hamulcowy komputerem diagnostycznym?
Sprawa prozaicznie prosta odłączyć wtyczkę od alternatora jeżeli kontrolka akumulatora zgaśnie uszkodzony alternator ,jeżeli nie zgaśnie przewód kontrolki przywarty do masy.P
więc sprawdź zasilanie na zacisku 30 gruby przewód ,sprawdź masę alternatora dalej zobaczymy
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Jak sie boisz to Semperit. https://intercars.com.pl/pl/asortyment/P...
Przewód czerwono różowy w wiązce wychodzącej ze stacyjki.Temat był już poruszny na forum.
Witam, rozwiązany problem?
1034021
No tak ma być podpinasz zasilanie gruby przewód i kontrolkę z twojej wtyczki fabrycznej. Pin D+
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa (przewód prawdopodobnie ma przerwę) INS 10908 Przewód diagnostyczny K ma przerwę lub zwarcie do plusa
W okolicy trzeciej mam czujnik na jeden przewód.
Kiedyś podłączałem w W210 pod bezpiecznik w skrzynce z napięciem po stacyjce a sterowanie na przewód lampy od pozycji. Resztę już robił automat.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
poszukuję schematu elektrycznego do mercedesa w245 (B Class), lub jeśli ktoś wie jaki kolor ma i którędy biegnie przewód do światła cofania. Zakładam czujniki parkowania i nie wiem do czego podłączyć. Z góry wielkie dzięki.
Problem polega na tym że przewód od wzbudzenia alternatora powoduje palenie diody w alternatorze.Silnik 2,9 przekopałem wiązkę od alternatora przewód wzbudzenia koloru niebieskiego łączy się z przewodami do czujnika temperatury na głowicy.Czy ktoś już spotkał się z takim problemem i go rozpracował ?
Trzeba separować krańcówki i kierunkowskazy, przewód od zamka nie przecinasz, tylko łączysz się do niego dwoma przewodami z alarmu równolegle.
Na okrągłej wtyczce są przewody sygnałowe z drzwi i klapy? ma tam niebieski, żółty, zielony Tak. Wszystkie trzy wejścia mają te same parametry.
Co należy zrobić kolego??
Przecież jak klikniesz zdjęcie to Ci się powiększy i całkiem ładnie widać gdzie który przewód idzie. V.
Jak by nie rozpoznawał kluczyka, to by nie dało się go przekręcić w stacyjce. Możliwe że przy odłączaniu akumulatora spadł jakiś przewód. Sprawdził bym też bezpieczniki na początek.
Przewód poliuretanowy jak do pneumatyki. Zmierz średnicę zewnętrzną i taki kup. https://www.psautomatyka.com.pl/pl/c/Prz...
A próbowałeś "przestrzelić" przewód od ster. rozrusznikiem bezpośrednio do wyjścia ze stacyjki? Jest przejście?
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
To proste,w stanie że tak powiem spoczynku przewód niebieski przewodzi poprzez przekaźniki w centralce, więc kluczyk działa.Kiedy centralka dostaje polecenie otwarcia bądź zamknięcia zamków niebieski przewód zostaje rozłączony a na końcówkę sterującą pompy(znów niebieski przewód) jest podawany plus bądź minus :)
Wg VIN producent podaje tylko jeden przełącznik możliwy do zastosowania: A0015451704 Sygnał z włącznika głównego załączający światła pozycyjne wchodzi do skrzynki na wtyku X5 (dziewięciopinowy) pin 9 przewód szaro/zielony.
Możesz wbić szpilkę w przewód.
Przewód różowo-czerwony 0,5mm pod maską silnika obok skrzynki bezpiecznikowej. Pozdrawiam
W czym problem żeby to sprawdzić? Przewód kasujący światła led (lub zmniejszający ich intensywność) pod pozycyjne nie mijania. Spróbuj tak : czarny - masa czerwony - plus 15 lub 30 w zależności czy po podaniu plusa od razu zaświeci czy będzie czekać na odpalenie silnika jak od razu zaświeci to pod 15... Biały - plus z pozycyjnych Co do szybko złączek...
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
Nie ma sensu montować zaworu, ani pneumatycznego, ani na paliwo. Jeśli zablokujesz paliwo to i tak ilość która jest w odstojniku wystarczy na przejechanie wielu kilometrów, natomiast pneumat jest dziecinnie łatwy do obejścia, wystarczy zerwać którąś z rurek (gaszenie silnika jest sterowane podciśnieniem pobieranym z serwa,) Nie ma podciśnienia –...
Złamany przewód w czarnej wtyczce - wydłub ze środka czarną zaślepkę i zobacz czy przewód nie oderwał się od blaszki od bolca .
Przepustnica powietrza ma odłączony przewód podciśnienia. Po podłączeniu przepustnica się całkowicie zamyka i silnik nie wchodzi na obroty.
A lampka zaciągniętego ręcznego działa? Jeden przewód widzę ma kolor brązowy, pewnie masa a drugi brązowo czarny?
Takie pytanie zadaje elektromechanik samochodowy? Może przyczyna jest prozaiczna, jakiś przetarty i zwierający przewód?
Złącze w radiu bardzo prawdopodobne że jest w porządku (można wizualnie ocenić) i to konektory we wtyczce adaptera są po prostu kiepskiej jakości, lub mają ułamany przewód. Dlatego napisałem by poruszać złączem i zobaczyć jakie będą efekty.
sprawdzę na weekend niby ten przewód ...
Gdzi znaleść i jakiego koloru przewód wyciszania orginalnego radia Mercedes E-klasa ELEGANS 2004rok .Podłaczam zastaw głosno-mówiący.Jest to radio bez nawigacji.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
na probe odłącz przewód od kompresora klimatyzacji
W Pana kostce brakuje przewodu. Niebieski to wyjście do np. sterowania automatyczną anteną (stąd po podłączeniu z szarym było podświetlenie licznika - napięcie było z radia). Miedzy żółtym a czarnym powinien być przewód sterujący podświetleniem radia - zazwyczaj koloru pomarańczowego. I właśnie do tego przewodu podłączamy napięcie z obwodu świateł.
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
co to tak wlasciwie jest to napiecie na B+ ?? Napięcie na wyjściu alternatora ( zacisk, do którego przyłączony jest przewód idący do akumulatora). Jeżeli jest wtyczka to te grube kable.
wiem że to przekaźnik z bezpiecznikiem i były w nim tz. zimne luty ,ale sprawdziłem bez przekaźnika w gnieździe było 800mV więc musze sprawdzić ten przewód
Jeżeli miernikiem sprawdzałeś instalację to go na chwilę odłóż , rozepnij instalację i sprawdź żarówką - "słabszy" przewód = mniejsza jasność.
No to ma być na grubym przewodzie
Masz nowy, to stary wypnij z pomocą nożyka do tapet. Delikatnie i zrobisz.
Na lewym nadkolu powinien być moduł zapłonowy. Jak dobrze pamiętam do niego idzie ten przewód.
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Ktoś by mi podpowiedział który przekaźnik jest odpowiedzialny za stop w klapie Mercedes 211 2003r Jaki przekaźnik? Sprawdź tę wiązkę w końcu, a nie czepiaj się bzdur. Będzie przełamany przewód w przelotce chyba.
W przerwanych przewodach ciśnieniowych. Musisz zlokalizować gdzie syczy i złączyć przewód.
Albo przewód załamany
No tak. Faktycznie wtedy ściągałem przewód paliwowy z filtra. Muszę sprawdzić jeszcze raz.
Do czujnika dochodzą dwa przewody czy więcej??? Jeśli dwa to na jednym misi być zasilanie po stacyjce, a drugi idzie do lamp cofania, najprościej sprawdzić to poprzez połączenie w wtyczce przewodów na włączonym zapłonie, jeśli lampy się zapalą to uszkodzony czujnik, jeśli nie to albo brak prądu, albo brak połączenia z lampami.
Co to za sterownik? Typowo powinien być przewód do podłączenia + "po stacyjce", masa i przewód do pozycyjnych.
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Mógłbyś jeszcze łaskawco podać, jakiego auta pytanie dotyczy (bo są różnice w immobilizerze dla zwykłego diesla, CDI i benzyny) i jaki numer ma pin wtyczki z którego wychodzi wspomniany przewód. OK: jakie pytanie - taka odpowiedź. W przykładowym VITO który wrzuciłem na ekran żółty przewód to antena w przypadku gdy auto wyposażone jest w kluczyk "scyzoryk"...
A sam przewód jest drożny?
Witam, może ktoś wie o jakim przekroju i z jakimi końcówkami idzie przewód paliwowy z baku do pompy paliwowej w mercedesie atego 1217l rok 2000. I czy jest to przewód gumowy czy plastikowy? Niestety sam nie mam jak tego sprawdzić, bo dopiero będe jechał po ww. auto, które ma właśnie pękniety przewód paliwowy ssący.
A przewody w słupkach te dwa o których mowa dwa połączone razem Piszesz tak chaotycznie, że trudno pomóc. Jeśli te przewody są faktycznie zwarte lampka świeciłaby cały czas. U Ciebie jest pewnie problem z pozostałością po starym alarmie, stąd ten trzeci przewód.
Kolego Michael przewód od pompy wtryskowej idzie do jednego krocca stacyjki i to sprawdziłem .Przewód od vacum pompy do regulacji świateł jest wpięty w regulację reflektorów .Natomiast przy zaworze i gruszce jak która służy do regulacji reflektorów nie ma wolnych miejsc - albo nie mogę ich znaleźć . Więc nie wiem gdzie podpiąć ten drugi nieszczęsny...
https://obrazki.elektroda.pl/3855496200_... https://obrazki.elektroda.pl/3214351900_... Witajcie, potrzebny schemat lub wiedza który przewód podpiąć pod który pin, chciałbym zrobić porządek w kablach, mam już stacyjkę, wcześniej było na krótko odpalane przez zworki. Pacjent to Mercedes T1 310D z 1995 roku, też Kaczka....
jeszcze nie jezdziłem tylko na lawete i spowrotem,,, auto bedzie na dniach gotowe to sprubóje ale nie wiem co z tym przewodem
Przewód wpiąłem w bezpiecznik od zapalniczki. Wszystko działa OK.
Wadliwy alternator (diody), też może doić baterie. Odkręć przewód, sprawdź.
No, przy czymś takim, to musisz mieć jakiś czujnik informujący o domknięciu klapy i potrzebie uruchomienia zamka celem zamknięcia. Na razie jakiś siłownik tylko dociąga klapę. Na allegro jest takie coś "silownik-czujnik-klapy-mercedes-e-klasa... "MERCEDES W211 KOMBI SILOWNIK ZAWIAS CZUJNIK KLAPY" W zamku też masz jakieś czujki. A może to jakiś...
Cofa się paliwo do zbiornika, najtaniej jest założyć zaworek zwrotny na przewód paliwowy :)
Wygląda jak zawór nabicia klimatyzacji . Przewód gdzie idzie dalej ??
przetnij czerwono-różowy plus i musi zgasnąć. Dodano po 7 możesz go podłapać w czarnym złączu przy bezpiecznikach,zawsze w każdym cdi czy to w C,czy A,czy też w E klasie tne ten przewód i zawsze działa bez błędów i komplikacji a ładnych parę tych aut już zrobiłem.
Odłącz od sprężarki przewód tłoczący i mierz ciśnienie w układzie chłodzenia. Jeśli będzie rosło równie szybko to prędzej głowica silnika a nie sprężarka. :)
Zawór mieści się przed przednim lewym kołem na wysokości lampy, przerwany był przewód
Brak masy (brązowy przewód)
witam mam mercedesa 190 1.8 b + lpg nie leci mi ciepłe powietrze do środka samochodu wymieniłem zawór podciśnieniowy nagrzewnicy poleprzyło sie ale nie wiem gdzie idzie przewód podciśnieniowy od zaworu prosze o pomoc
Witam! Może ktoś rzeźbił to auto Merc w213 17' gdzie znajdę przewód lub przekaźnik od rozrusznika? komora silnika lewa prawa strona? Każda pomoc będzie przydatna Pozdrawiam
Czerwony przewód wywalony. Było jakieś zasilanie zegarka. Po wywaleniu przewodu bez zmian.
W komorze silnika obok serwa hamulców na grodzi jest czarne 3 pinowe złącze środkowy pin przewód fioletowy to rozrusznik wystarczy podać impuls + na krótko z jakiegoś bezpiecznika i zakręci
A może Ja w ogóle ten przewód odepnę całkiem?
W manie czy renówce są trzy filtry, jeden duży następny wpięty w przewód i ostatni taki malutki z gwintem jest wkręcony w podstawę na wejściu oznaczonym "IN". Myslę ,że u ciebie będzie tak samo.
Za te pieniądze można trafić studyjne AKG K240 (oczywiście używane, ale to mercedes, mają wymienny przewód, a komfort i jakość nie do przecenienia).
Proponuje jakiś ukryty wyłącznik + elektrozawór na przewód paliwowy. Pozdrawiam :)
Według schematu do 211.004 prawe światło mijania jest zasilane z modułu SAM po stronie pasażera, wtyczka I3 pin 6 przewód żółty 1,5 mm²
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Odepnij plusowy przewód od alternatora.
Może JVC ma końcówkę mocy, która może pracować przy impedancji 2Ω. Czy radio SONY posiada przewód "MUTE"?
Problem ze sterownikiem silnika, pompa paliwa uruchomiona, brak sterowania przekaźnikiem rozrusznika z wyjścia sterownika ( przewód fioletowy/biały pasek) silnik odpala więc zamykam.
14 bezpiecznik odcina wszystko sproboj tam szukac i powinien to byc różowy przewód pod skrzynka bezp
przewód mercedes mercedes przewód masowy przewód hamulcowy mercedes
switch audio evohome honeywell płyta indukcyjny samsung tranzystor
Bezpieczniki w pralce Candy Grand – lokalizacja, typy, dostęp do zabezpieczeń Mysz Logitech, Razer świeci po wyłączeniu komputera – zasilanie USB +5VSB, BIOS ErP, Windows Fast Startup