Podkładka sprężysta pod nakrętkę .
Obrotomierz chodzi po CAN. Czujnik wału to piny M13 i M14 (dłuższa wtyczka) w ECU, przewód zielony i zielony z czarnym paskiem. Według mnie spokojnie możesz się podłączyć pod cewkę, zadbaj tylko by przewód był odpowiednio umocowany i nie dotykał do przewodów zapłonowych.
Od czujnika NOX (za prawym błotnikiem) do modułu sterującego na pompie (dostęp z kanału) lub sam przewód czujnika.
Miernik w przewód oprawki na wyjętej żarówce. Tak znajdziesz bezpośrednio przy samie ten przewód.
W beczce zwykle był tylko plus po stacyjce. Pociągnij przewód od akumulatora.
Błędy nie wyskoczą.Rozrusznik najwygodniej w wiązce wychodzącej ze stacyjki. Przewód oznakowany"A122".
Do zaworka regeneracji filtra węglowego. Taki czarny z napisem MOT i strzałką na górze, na lewym nadkolu.
https://obrazki.elektroda.pl/4719546000_... Mercedes Sprinter 212D do czego podłączyc ten przewód ?
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
W okolicy trzeciej mam czujnik na jeden przewód.
Muszę wymienić przewód hamulcowy w Mercedesie W211 z pompą SBC. Jak to zrobić bezpiecznie? Czy wystarczy odłączyć akumulatory i po wymianie podłączyć? Czy lepiej zdeaktywować układ hamulcowy komputerem diagnostycznym?
Szaro-czarny przewód ,bezpiecznik F11 pod kierownicą.pozdr.
Mało prawdopodobne, aby winny był ten przewód.
sprawdź czujnik temperatury i przewód, wygląda na to że masuje.
No to ma być na grubym przewodzie
Możesz wbić szpilkę w przewód.
Sprawa prozaicznie prosta odłączyć wtyczkę od alternatora jeżeli kontrolka akumulatora zgaśnie uszkodzony alternator ,jeżeli nie zgaśnie przewód kontrolki przywarty do masy.P
Takie pytanie zadaje elektromechanik samochodowy? Może przyczyna jest prozaiczna, jakiś przetarty i zwierający przewód?
więc sprawdź zasilanie na zacisku 30 gruby przewód ,sprawdź masę alternatora dalej zobaczymy
wiem że to przekaźnik z bezpiecznikiem i były w nim tz. zimne luty ,ale sprawdziłem bez przekaźnika w gnieździe było 800mV więc musze sprawdzić ten przewód
sprawdzę na weekend niby ten przewód ...
A przewody w słupkach te dwa o których mowa dwa połączone razem Piszesz tak chaotycznie, że trudno pomóc. Jeśli te przewody są faktycznie zwarte lampka świeciłaby cały czas. U Ciebie jest pewnie problem z pozostałością po starym alarmie, stąd ten trzeci przewód.
Na lewym nadkolu powinien być moduł zapłonowy. Jak dobrze pamiętam do niego idzie ten przewód.
Kolego Michael przewód od pompy wtryskowej idzie do jednego krocca stacyjki i to sprawdziłem .Przewód od vacum pompy do regulacji świateł jest wpięty w regulację reflektorów .Natomiast przy zaworze i gruszce jak która służy do regulacji reflektorów nie ma wolnych miejsc - albo nie mogę ich znaleźć . Więc nie wiem gdzie podpiąć ten drugi nieszczęsny...
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Wg VIN producent podaje tylko jeden przełącznik możliwy do zastosowania: A0015451704 Sygnał z włącznika głównego załączający światła pozycyjne wchodzi do skrzynki na wtyku X5 (dziewięciopinowy) pin 9 przewód szaro/zielony.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Jesli jak pisze kolega "ekonomizer" to wskazowka na licznikiu powinna byc martwa
Przecież jak klikniesz zdjęcie to Ci się powiększy i całkiem ładnie widać gdzie który przewód idzie. V.
No tak ma być podpinasz zasilanie gruby przewód i kontrolkę z twojej wtyczki fabrycznej. Pin D+
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa (przewód prawdopodobnie ma przerwę) INS 10908 Przewód diagnostyczny K ma przerwę lub zwarcie do plusa
W czym problem żeby to sprawdzić? Przewód kasujący światła led (lub zmniejszający ich intensywność) pod pozycyjne nie mijania. Spróbuj tak : czarny - masa czerwony - plus 15 lub 30 w zależności czy po podaniu plusa od razu zaświeci czy będzie czekać na odpalenie silnika jak od razu zaświeci to pod 15... Biały - plus z pozycyjnych Co do szybko złączek...
Kiedyś podłączałem w W210 pod bezpiecznik w skrzynce z napięciem po stacyjce a sterowanie na przewód lampy od pozycji. Resztę już robił automat.
Trzeba separować krańcówki i kierunkowskazy, przewód od zamka nie przecinasz, tylko łączysz się do niego dwoma przewodami z alarmu równolegle.
Przewód czerwono różowy w wiązce wychodzącej ze stacyjki.Temat był już poruszny na forum.
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
Kupujesz drugi przewód nowy jeśli chcesz lub używany.
Nie ma sensu montować zaworu, ani pneumatycznego, ani na paliwo. Jeśli zablokujesz paliwo to i tak ilość która jest w odstojniku wystarczy na przejechanie wielu kilometrów, natomiast pneumat jest dziecinnie łatwy do obejścia, wystarczy zerwać którąś z rurek (gaszenie silnika jest sterowane podciśnieniem pobieranym z serwa,) Nie ma podciśnienia –...
Sprawdziłem podłączenie i jest prawie tak , jak w podanym opisie . Jedyna różnica to według opisu należy przeciąć przewód czarno -żółty ( starter) , ale przed przecięciem chcę zapytać czy to może rozwiązać mój problem . Od czego jest ten przewód ?
Albo przewód załamany
czytane fastboxem - 5000 hPa (ciśnienie recyrkulacji spalin) i nie zmienia się. po sprawdzeniu kabla do sterownika - jest przejście, ponowne podpięcie pod kompa i ciśnienie zaczęło się pokazywać ok 1000 hPa (zmienia się). Błąd da się wykasować, natomiast kontrolka silnika dalej miga. Błędów brak. Prawdopodobnie gdzieś jest uszkodzony przewód.
To proste,w stanie że tak powiem spoczynku przewód niebieski przewodzi poprzez przekaźniki w centralce, więc kluczyk działa.Kiedy centralka dostaje polecenie otwarcia bądź zamknięcia zamków niebieski przewód zostaje rozłączony a na końcówkę sterującą pompy(znów niebieski przewód) jest podawany plus bądź minus :)
Obejrzeć muszę cały silnik by go znaleźć... Napisałem ci - szukaj po przewodzie masy od reflektora (kolor brązowy przewodu)
Jeżeli miernikiem sprawdzałeś instalację to go na chwilę odłóż , rozepnij instalację i sprawdź żarówką - "słabszy" przewód = mniejsza jasność.
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
Przewód tekalanowy 12,5 x 1,5 lub 1,25 powinieneś zabrać ze sobą.
A próbowałeś "przestrzelić" przewód od ster. rozrusznikiem bezpośrednio do wyjścia ze stacyjki? Jest przejście?
Wadliwy alternator (diody), też może doić baterie. Odkręć przewód, sprawdź.
Przewód poliuretanowy jak do pneumatyki. Zmierz średnicę zewnętrzną i taki kup. https://www.psautomatyka.com.pl/pl/c/Prz...
Jak by nie rozpoznawał kluczyka, to by nie dało się go przekręcić w stacyjce. Możliwe że przy odłączaniu akumulatora spadł jakiś przewód. Sprawdził bym też bezpieczniki na początek.
na probe odłącz przewód od kompresora klimatyzacji
Cofa się paliwo do zbiornika, najtaniej jest założyć zaworek zwrotny na przewód paliwowy :)
Co to za sterownik? Typowo powinien być przewód do podłączenia + "po stacyjce", masa i przewód do pozycyjnych.
W kości prądowej z auta wychodzi stały plus 12V i masa, natomiast informacja o stacyjce, światłach, ... idzie po szynie CAN, działa to z fabrycznym radiem. Jak chcesz to podłączyć radio by reagowało na kluczyk to wymierz przewód postacyjkowy w okolicach skrzynki bezpiecznikowej i podłącz go do czerwonego przewodu który jest w gnieździe radia. Żółty...
Przewód różowo-czerwony 0,5mm pod maską silnika obok skrzynki bezpiecznikowej. Pozdrawiam
Witam, rozwiązany problem?
A sam przewód jest drożny?
W przerwanych przewodach ciśnieniowych. Musisz zlokalizować gdzie syczy i złączyć przewód.
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
on się nazywa najprawdopodobniej przekażnik świec żarowych?. Możesz przecież wytłumaczyć sprzedawcy?. Ale nim kupisz sprawdz na kródko , łączac akumulator plus za pomocą grubszego przewodu ido świec(łebka,tam gdzie jest nakrętka) Przyypomnij sobie ile średnio się nagrzewały (licz sekundy) i ktoś niech ci go odpali.Oczywiście po tych sekundach odłącz...
https://obrazki.elektroda.pl/3855496200_... https://obrazki.elektroda.pl/3214351900_... Witajcie, potrzebny schemat lub wiedza który przewód podpiąć pod który pin, chciałbym zrobić porządek w kablach, mam już stacyjkę, wcześniej było na krótko odpalane przez zworki. Pacjent to Mercedes T1 310D z 1995 roku, też Kaczka....
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Z podnośnika, kanału sprawdz czy masz zasilanie na cienkim przewodzie rozrusznika.
Jak sie boisz to Semperit. https://intercars.com.pl/pl/asortyment/P...
A lampka zaciągniętego ręcznego działa? Jeden przewód widzę ma kolor brązowy, pewnie masa a drugi brązowo czarny?
Złamany przewód w czarnej wtyczce - wydłub ze środka czarną zaślepkę i zobacz czy przewód nie oderwał się od blaszki od bolca .
Złącze w radiu bardzo prawdopodobne że jest w porządku (można wizualnie ocenić) i to konektory we wtyczce adaptera są po prostu kiepskiej jakości, lub mają ułamany przewód. Dlatego napisałem by poruszać złączem i zobaczyć jakie będą efekty.
Oczywiście że w tym - nie przypominam sobie takiego 202 który nie ma modułu komfortu. Moduł komfortu jest przy akumulatorze i prawdopodobnie nie ma zasilania. Bezpieczniki chyba też są w bagażniku. Sprawdź zasilanie na grubych przewodach.
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Zawór mieści się przed przednim lewym kołem na wysokości lampy, przerwany był przewód
No, przy czymś takim, to musisz mieć jakiś czujnik informujący o domknięciu klapy i potrzebie uruchomienia zamka celem zamknięcia. Na razie jakiś siłownik tylko dociąga klapę. Na allegro jest takie coś "silownik-czujnik-klapy-mercedes-e-klasa... "MERCEDES W211 KOMBI SILOWNIK ZAWIAS CZUJNIK KLAPY" W zamku też masz jakieś czujki. A może to jakiś...
Brak masy (brązowy przewód)
Wygląda jak zawór nabicia klimatyzacji . Przewód gdzie idzie dalej ??
A może Ja w ogóle ten przewód odepnę całkiem?
Trochę niejasno napisane. Ja zrozumiałem, że przewód D+ jest tożsamy z przewodem czujnika temperatury.
Proponuje jakiś ukryty wyłącznik + elektrozawór na przewód paliwowy. Pozdrawiam :)
No tak. Faktycznie wtedy ściągałem przewód paliwowy z filtra. Muszę sprawdzić jeszcze raz.
co to tak wlasciwie jest to napiecie na B+ ?? Napięcie na wyjściu alternatora ( zacisk, do którego przyłączony jest przewód idący do akumulatora). Jeżeli jest wtyczka to te grube kable.
W Pana kostce brakuje przewodu. Niebieski to wyjście do np. sterowania automatyczną anteną (stąd po podłączeniu z szarym było podświetlenie licznika - napięcie było z radia). Miedzy żółtym a czarnym powinien być przewód sterujący podświetleniem radia - zazwyczaj koloru pomarańczowego. I właśnie do tego przewodu podłączamy napięcie z obwodu świateł.
Jak tylko uszczelniane wycieki były bez odpowietrzania to może być to główną przyczyną. Przy skrętach w jedną stronę wycieka, w drugą wciąga powietrze. Bez VIN to mozemy Ci tylko podpowiedzieć; Szukaj czujnika po przewodach. :)
Odepnij plusowy przewód od alternatora.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
jeszcze nie jezdziłem tylko na lawete i spowrotem,,, auto bedzie na dniach gotowe to sprubóje ale nie wiem co z tym przewodem
Zrobione:) Przyczyną był przeciochany przewód przy wentylatorze.
Gdzi znaleść i jakiego koloru przewód wyciszania orginalnego radia Mercedes E-klasa ELEGANS 2004rok .Podłaczam zastaw głosno-mówiący.Jest to radio bez nawigacji.
Co należy zrobić kolego??
Według schematu do 211.004 prawe światło mijania jest zasilane z modułu SAM po stronie pasażera, wtyczka I3 pin 6 przewód żółty 1,5 mm²
Czerwony przewód wywalony. Było jakieś zasilanie zegarka. Po wywaleniu przewodu bez zmian.
Ktoś by mi podpowiedział który przekaźnik jest odpowiedzialny za stop w klapie Mercedes 211 2003r Jaki przekaźnik? Sprawdź tę wiązkę w końcu, a nie czepiaj się bzdur. Będzie przełamany przewód w przelotce chyba.
14 bezpiecznik odcina wszystko sproboj tam szukac i powinien to byc różowy przewód pod skrzynka bezp
Przepustnica powietrza ma odłączony przewód podciśnienia. Po podłączeniu przepustnica się całkowicie zamyka i silnik nie wchodzi na obroty.
Mógłbyś jeszcze łaskawco podać, jakiego auta pytanie dotyczy (bo są różnice w immobilizerze dla zwykłego diesla, CDI i benzyny) i jaki numer ma pin wtyczki z którego wychodzi wspomniany przewód. OK: jakie pytanie - taka odpowiedź. W przykładowym VITO który wrzuciłem na ekran żółty przewód to antena w przypadku gdy auto wyposażone jest w kluczyk "scyzoryk"...
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Przewód wpiąłem w bezpiecznik od zapalniczki. Wszystko działa OK.
poszukuję schematu elektrycznego do mercedesa w245 (B Class), lub jeśli ktoś wie jaki kolor ma i którędy biegnie przewód do światła cofania. Zakładam czujniki parkowania i nie wiem do czego podłączyć. Z góry wielkie dzięki.
Może JVC ma końcówkę mocy, która może pracować przy impedancji 2Ω. Czy radio SONY posiada przewód "MUTE"?
Jak sprawdziłeś ciągłość przewodu?
Nie kostka, to nie ten typ Mercedesa. Sprawdzaj nim coś napiszesz! Brak zasilania, prawdopodobnie wypalone styki w przekaźniku lub poluzowane przewody zasilające.
Masę sprawdziłem przełączając miernik na omomierz i dotykając jednym przewodem miernika silnika a drugim metalowego elementu ramy pojazdu jest zamknięcie obwodu. Akumulator mam z prawej strony pod siedzeniem pasażera, zobaczę czy przewód sięgnie :)
Może przy odłączaniu kabla anteny gps, naderwałeś przewód przy wtyku. Pzdr
mercedes przewód mercedes przewód masowy przewód hamulcowy mercedes
sterownik xenta niski ciśnienie oleju silnika ciśnienie r407c
skrzynia schemat skrzynia schemat
Usterka Van Hool U0113 - jak naprawić problem z CAN? Pralka Electrolux PerfectCare 600 - Diagnostyka i Rozwiązania