Po pierwsze nie byłeś nawet uprzejmy napisać co to za "C-klasa" Aktualnie jest w produkcji już trzeci model. W związku z tym my będziemy pisać swoje, Ty swoje - a potem się pokłócimy :( Na razie nic nie mogę podać na pewno, ale bezpiecznik dla dmuchawy 7,5 amp. to stanowczo za mało. Z tego, co piszesz o panelu sterowania prawdopodobnie przepala ci się...
Dmuchawa jest na środku deski (pod centralnym schowkiem od góry) . Po usunięciu schowka ukaże się takie użebrowanie/kratka które producent zaleca wyrżnąć gdyż jest konieczne tylko w procesie produkcyjnym deski rozdzielczej. Tak więc po operacji ekstrakcji tego niepożądanego elementu będzie możliwe wymontowanie dmuchawy bez demontażu deski rozdzielczej....
Na cienkim przewodzie dochodzącym do regulatora (jest przy silniczku dmuchawy) napięcie regulacyjne powinno sie zmieniać od ok. 1V (dla minimum) do ok. 5V (dla max).Jeżeli tak jest, a silniczek nie ma zwarcia na wirniku - to regulator do wymiany.
wiem że tak moge zrobić ale czy dużo jest rozkręcania żeby wydostać ten silniczek
Podpieram sie pamięcią - na obudowie dmuchawy w pobliżu silniczka wentylatora powinien być przekaźnik odpowiadający za najszybszy bieg wentylatora. Pewnie się skleił.
Silnik nawiewu jest dostępny od strony silnika - ściągamy taką "szmatę" bezpośrednio pod wlotem i jest dostęp do silnika. Odkręcamy trzy wkręty i po dwóch minutach silnik jest wyjęty. Jeżeli nie działa na żadnym biegu - to skończyły się szczotki, wytopił się przełącznik lub brak jest kontaktu na wtyczce przy silniczku. Jeżeli działa tylko na najszybszym...
WITAM ATEGO NIE DMUCHA NA KAŻDYM BIEGU CO MOŻE BYC PRZYCZYNĄ? MAM PYTANIE GDZIE JEST BEZPIECZNIK DO DMUCHAWY ?EWENTUALNIE GDZIE ZNAJDUJE SIE OPORNICA?ALBO SILNICZEK DMUCHAWY
pewnie majonez z taxi... także silniczek.... 500 000 albo i więcej przejechane!!!
Właśnie. "Okularnik" ma więcej niż jeden silniczek do ogrzewania. Jeżeli chodzi Ci o silnik dmuchawy ogrzewania - to jest nad nogami pasażera. Dwie minuty roboty.
Tu masz schemat - podobny (bo z klimą) ale sterowanie dmuchawy jest to samo. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede... Opornica jest w rogu komory silnika, za akumulatorem. Z niej wychodzi dwupinowa, płaska wtyczka bezpośrednio do silniczka. Tak więc można na nią podać prąd i bez wyciągania dmuchawy...
Witam. Spalony bezpiecznik po założeniu nowego pali go z powrotem, podejżewam silnik dmuchawy, moje pytanie to jaki najszybszy sposób dostania się do silniczka dmuchawy.Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
No i masz rację jeden silniczek umarł . Jutro podmienię i potwierdzę . Pozdrawiam
Wyrwij schowek - dmuchawa jest pod spodem. Sprawdź na wtyczce (bardzo dobry dostęp), czy jak wysterujesz dmuchawę to pojawia się na silniczku napięcie. Jeżeli tak - to wskutek nieużywania mógł lekko zaśniedzieć komutator - czasami pomaga samo obrócenie wirnika o kilka obrotów. Jak napięcia nie ma, to dojdź do regulatora dmuchawy - jest trochę wyżej,...
Witam, wiem, że jestem trochę spóźniony ale chciałem się dowiedzieć jak dostałeś się do tego wentylatora dmuchawy, bo mam problem odnośnie chyba spalił mi się silniczek bo wcale nie reaguje na przełączniku. Kolego jakbyś mógł podpowiedz mi jak najszybciej sie do niego dobrać i co trzeba rozkręcić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Mam MB 410 D , prubowałem dostać sie też do silniczka dmuchawy , poddałem sie. Zdemontowałem górę blaszaną deski rozdz. od strony szyby.Dalej nie da chyba rady bez sciagania kierownicy i całej deski. Pozdrawiam.
Sprawdź, czy jak dmuchawa nie działa to jest napięcie na jej bezpieczniku (Heizgeblase). Jeżeli jest tylko ogrzewanie - to bezpiecznik jest w skrzynce. Jeżeli jest klima - to jest poza skrzynką bezpieczników. Jeżeli napięcia nie ma - to winny jest styk 15X w stacyjce zasilający wyłącznie dmuchawę. Czasami wystarczy po odpaleniu samochodu o pół milimetra...
Mam problem z dmuchawą/ogrzewaniem w Mercedes Sprinter 315 2.2 CDI 2006 rok. Problem polega na tym, że podczas jazdy przy minusowych temp. na początku jazdy auto grzeje, wszystko dmucha, ogrzewanie działa prawidłowo. Po jakimś czasie jak auto się rozgrzeje, morze to być 30 min, 1h nagle przestaje lecieć powietrze. Dmuchawa działa słychać że pracuje....
z tego co napisałes wynika że silniczek dmuchawy domaga się wymiany na nowy,naprawa jest raczej nie opłacalna bo ten silniczek jest obliczony na ileś tam godzin pracy i nic sie z tym nie zrobi-możliwość naprawy technicznie jest ale to bzdura-extra forsa dla elektryka naciągacza.Uwierz mi ten temat przerabiałem.Jeszcze jedno jak zajedziesz do elekryka...
Wentylator jest zamontowany w taki sposób że na godzinie 12 tworzy literce C Ten opis jest mało obrazowy. Wyjmij dmuchawę (trzy niewielkie wkręty od dołu na kołnierzu silniczka, trzy minuty roboty) i znajdź strzałkę na wirniku wskazującą kierunek obrotów. Możesz przy okazji wizualnie zweryfikować stan silniczka. Niedawno był wątek o kierunku obrotów...
Co do punktu pierwszego, jest opcja wyjęcia silniczka bez zdejmowania deski. Trzeba wyciąć obudowę, pod którą jest 8 wkrętów. Po ich odkręceniu dmuchawa wychodzi bez problemu. Czy ktoś ma kontakt do kogoś, kto ma dmuchawę firmy DIAVIA? Na allegro, ani na szrotach nie znalazłem, a moja nie nadaje się już do regeneracji. Proszę też o porady co do kolejnych...
A tak z ciekawości, te trzy wyłączniki to kolega ma na myśli od klimatyzacji, obiegu zamkniętego i osuszacza? (co oznacza nie działają - nie palą się kontrolki?) Te klawisze nie działają jeśli nawiew jest ustawiony na 0. Sprawdź czy słychać słychać pracę silniczka krokowego przy regulacji temperatury. Wyjmij cały moduł sterujący nawiewem, koszmarnie...
Vito 110 2.3TDI 98' Wiem już gdzie jest silniczek, ale wie ktoś moze na ilu śrubach jest mocowany? I ogólnie proszę o jakąs instrukcję wyjecia go. Już wyjąłem. Trzeba wyjąć plastik od podnoszenia mask i jest najlepszy dostęp wtedy.
te oporoniki nie mają jak się spalić A właśnie że padają. To jest ta aluminiowa opaska mocująca silnik do obudowy wentylatora z 4 pinami. Od lewej: 1.zasilanie nin obr. 2. średnie 3. max 4. do silniczka http://obrazki.elektroda.pl/7123342100_1... Ustaw przełącznik dmuchawy na max i zewrzyj pin 3>4 jeśli nie zadziała, to trzeba szukać...
Witam! Dziękuje za podpowiedzi. Pompka wogóle nie dmucha. Po podłączeniu zwykłej pompki z manometrem drzwi się otwierają po wdmuchnięciu powietrza. Z tego co doszedłem pompka ma dwa otwory - jeden do drzwi, wlewu paliwa drugi do sterowania klapek dmuchawy to mozliwe? Ktoś pisał że do sterowania nadmuchem (sterowanie klapami) steruje podscisnienie z...
Starzy fachowcy się przejechali...:D Model W 201 nie ma żadnych elektrozaworów! Jest tylko jeden (wspólny na obie strony) zawór odcinający sterowany podciśnieniem - na podszybiu, koło silniczka dmuchawy. Podstawowa regulacja temperatury odbywa się mechanicznie - na zasadzie mieszania powietrza ciepłego i zimnego - jak w Polonezie. Jedna z przyczyn pow....
Ok to jeszcze pare info: - auto na gaźniku - alternator i instalacja 12V - NIE MA OPCJI ZMIANY SILNIKA NA INNY - na tej zasadzie to mogę kupić Golfa, Toyotę albo Mercedesa i po sprawie... TRABANT to TRABANT musi mieć silniczek jak należy :) zresztą wielki szacunek mam dzięki temu wśród, każdego kto pyta o to auto Myślę, że konwencjonalna klima - to...
Witam .Gerri sugerowałeś [[destrukcyjne]] usunięcie filtra a przecież pisałem że nigdzie nie mogę znaleźć do niego dojścia .Więc co miałem połamać ? Jeśli chodzi o wtyczkę to była podpięta poprawnie nie na siłę , problem polegał na tym że wiązka kabli była kiedyś robiona i pod licznikiem były kable ucięte i na nowo łączone ,okazało się że błędnie .Napisałeś...
silniczek dmuchawa mercedes dmuchawa silniczek mercedes
naprawa napinacz kalibrować laser schemat elektryczny samsung
egzamin zawodowy technik informatyk egzaminy zawodowe
Koszt kodowania kluczyka do immobilisera Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Zmywarka Samsung zepsuta po 3 latach - koszt naprawy 300 zł