Na opakowaniu uszczelki masz wszystko No niestety czasami nie ma ;-) Z goetze dla BLS'a nie miałem ;-) 1.40NM 2.70NM 3.Czekamy 10 minm 4.90 stopni 5.90 stopni 6. sruby M8 dokrecamy 25-30NM http://obrazki.elektroda.pl/3457968900_1...
Może się przyda
Nie można, jest test kompresji silnika. Na szkoleniu u producenta głowicy.
Profesjonalnie możesz to zrobić w warsztacie który naprawia mercedesy.
Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
Odłącz od sprężarki przewód tłoczący i mierz ciśnienie w układzie chłodzenia. Jeśli będzie rosło równie szybko to prędzej głowica silnika a nie sprężarka. :)
Silnik m102. Niezły bałagan, słupek na złom.
Czujnik jest montowany na głowicy silnika od strony kolektora dolotowego. Pozdrawiam Janusz
Liniał krawędziowy i badanie ze szczelinomierzem odchyłki. Skoro poszedł olej, a uszczelka nie nosi śladów wypchnięcia czy wypalenia to pozostaje jeszcze pęknięcie w obrębie bloku/głowicy.
Jak dla mnie Omega 2.0 XEV, proste, bez udziwnień i miejsca nak na lotniskowcu:) chyba tylko do rozrządu ;) wymień tam cewke albo czujnik temp z tyłu przy głowicy ;) Mercedes Vito i demontaż skrzyni biegów automat :/
Głowica: 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90* 6. 90* Łożyska główne: 1. 100 Nm 2. 200 Nm 3. 320 NM 4. 90* Łożyska korbowodowe: 1. 50 Nm 2. 110 Nm 3. 90* Koło zamachowe: 210 Nm i 90* Centralna śruba koła pasowego wału: 200 Nm Osłona głowicy silnika: 20 Nm Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy: 50 Nm Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 40...
Mercedes tego nie przewiduje !!! czyli tam nic nie zrobisz , nie wiem czy to kwestia farta i o co chodziło z ta tuleja ale zadziałało , zreszta na tym silniku też Mercedes nie przewiduje planowania głowicy
To musisz wracać do tego kto robił silnik. Chyba, że sam robiłeś. Zacząłbym od podstaw- czy uszczelka pod głowicą ok.
Mercedes Atego 1218 euro 6 silnik om934 po wymianie uszczelki głowicy zatarł się na wale korbowym.Szukam osób znających problem tych silników co jest powodem tej usterki z którą jak zdążyłem się zorientować boryka się dużo warsztatów .
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
A czy demontaż głowicy równa się z demontażem silnika ?
czy jest jakiś filterek paliwa w komorze silnika gdzieś na przewodach? Jest w głowicy rozdzielacza.Po wykręceniu rurki metalowej paliwa od strony ściany grodziowej ujrzysz mały plastikowy filterek.Na fotce ozn. jako nr 1.
Witam! Poprosiłbym poradzić kolejność dokręcania śrub głowicy i moment obrotowy przy dokręcaniu. Mercedes benz 814D 4 cylindrowy, silnik OM 364 LA. Dziękuję.
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Podaj model silnika lub info tabliczki albo ecu silnika.
Silnik do remontu.Najpewniej głowica - sprawdzić ciśnienie na zimnym i gorącym silniku. Pozdrawiam.
18 barów na cylindrach to silnik do remontu. Rozrządu nie ustawiasz w tym silniku demontując głowicę.
Są stetoskopy dla mechaników, dysponując czymś takim ustaliłbyś na którym cylindrze stuka. No ja zawsze gonie do mojej babci i pożyczam taki od aparatu do mierzenia ciśnienia. Sprawdza się, prawie identycznie jak te dla mechaników. Cykac może bardzo dużo rzeczy. Np. może cyka ci pomiędzy głowicą, a kolektorem wydechowym na uszczelce, stąd i głośna...
Proszę bardzo :-) Ps. W zakładce Tolerance data jest uwzględniony Twój model lecz nie widać go w pasku (jest na końcu) ale to na bank ten silnik i ten model
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Witam wymieniłem tuleje i niestety znow to samo auto przejechało 1000 km i zaczeło dmuchac spaliny do układu chłodzenia mam wrażenie że to jakaś wada fabryczna bloku silnika
Witam żeby nie zakładać nowego tematu, chciałem się zapytać o luzy zaworowe (jaka przerwa) i z jakią siłą dokręcić głowicę w mercedesie atego 1223 2001r. Prosiłbym o pomoc
Babol siedzi w głowicy. Nawet nie wiem, czy nie wystarczy wtrysków przełożyć. Miałem z taką przekładką silnika problem. Po zmianie głowicy z osprzętem moc ponownie przybyła.
Mam mercedesa z takim samym silnikiem i rano jak zapalę a jest mroź to chodzi na ssaniu i na większych obrotach po podgrzaniu chodzi na wolnych.w mercedesie musi być słychać ten specyficzny głos tego silnika.
Witam. Z instrukcji, którą ja widzę dla tego silnika, to ten mały klucz wystarczy. http://obrazki.elektroda.pl/1278958000_1...
A wymieniałeś wraz z głowica popychacze zaworów?
Jeśli wywala przez miarkę to nadmierne ciśnieni w komorze korbowej -kompresor -turbo -pierścienie na tłoku ( biały dym z komory korbowej ) -uszczelka pod głowicą
Uściślam więc... MB C280T, kolor granatowy metalik, kombi, r. prod. 07/1999, 70 tys. km... Moduł ECU Motronic 2.0/2.1 (nr 026 545 66 32) Hardware-Vesion 39/79, Software-Version 51/98 (tj. PSM :) ) Dołączam zdjecie przodu silnika z prośbą o orientacyjne wskazanie poszukiwanego czujnika. Z przodu silnika znajdują się również czujniki temepratury płynu...
Proszę o pomoc. Gdzie jest blokada pompy wtryskowej i czy trzeba ją zablokować (i jak to zrobić?) żeby zwolnić łańcuszek rozrządu? Czy wystarczy popuścić szpaner napinacza i się to nie przestawi? Muszę ściągnąć głowicę, bo poszła uszczelka pod głowicą. Czy po odkręceniu koła zębatego od wałka rozrządu głowica zejdzie?
A o jaką instrukcję chodzi? W zasadzie bez wyjęcia silnika, to możesz sobie pooglądać.
Z tego co pamiętam to 124 były wzmocnione miały 130 KM . Nie wiadomo też jak z kołem zamachowym sprawa wygląda. http://obrazki.elektroda.net/35_12773056...
Witam, problem zdaje się wylazł. Dolewając płynu chłodniczego postanowiłem skorzystać z okazji, że zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego i przygazować. Efekt - bombelki. Więc uszczelka pod głowicą albo - mniej prawdopodobne - pęknięta głowica. Płyny się o dziwo nie wymieszały. Nie widać oznak obecności płynu chłodniczego w oleju ani oleju w płynie chłodniczym....
Jeśli dobrze ustawiłeś zawory (bo takie objawy występują przy zaworach) to problem może być z głowicą . należy sprawdzić ciśnienie cylindrów na zimnym i nagrzanym.
Cześć , z tej strony Michał mam ten sam samochód i identyczny problem. Chciałbym wiedzieć czy znalazłeś problem i co to było ???? Ja też już prawie wszystko sprawdziłem. Jak popuszczam nakrętkę wtryskiwacza on się leje ale silnik zaczyna pracować równo. Wydaje mi się ,że coś też może być z głowicą ale nie jestem pewny,więc proszę o informację. Dziękuje...
Na głowicy silnika jest podwójny czujnik temp. Zamień na nim wtyczki.
Wiązka leży na głowicy i przewody po czasie się rozłażą. Ile kosztuje nowa ?
Uszczelka pod głowicą Do wymiany , Do sprawdzenia głowica , Planowanie głowicy nowe śruby mocujące głowice. Ewentualnie jak historia sie powtórzyła planowanie bloku silnika.
Siemano, jest ktoś w stanie mi pomóc? Poskładałem silnik tak, jak na schemacie powyżej, od strony kierowcy. Głowica jest zalana ropą, a auto kopci na biało, jakby nie było wtrysku w tym momencie.
Jak to jest silnik 109 KM. W123 od 76 do 86 roku to
Mercedes 1424L silnik typ OM401LA V6 rocznik 1993 proszę o podanie momentu dokręcenia głowicy z jaką siłą dokręcić klawiaturę oraz kolejność dokręcenia śrub głowicy. Może ktoś wie też kolejność ustawienia zaworów oraz jakie luzy zaworów i z jaką siłą dokręcić wtryskiwacze .Bardzo proszę o informacje i z góry dziękuje
Kol. pcat pytanie do ciebie. Czy wymontujesz i zamontujesz głowicę w mercedesie Vito 2,2 cdi za 400 zł czy po prostu tak sobie piszesz z nudów. Akurat przepisałem z faktury cenę - naprawa+zamontowania głowicy silnik 2.0TDI A, ty ile wyceniasz demontaż i montaż ? :D
W głowicy jest dodatkowy zawór. Otwierany ciśnieniem powietrza z tych rurek. Działa jako gaszenie silnika i hamulec silnikowy w czasie jazdy. P.S. Nadużywanie przy wydmuchanym silniku jest doskonałym sposobem na pozbywanie się oleju z silnika do turbiny i na zewnątrz. :)
MERCEDES-BENZE (W211) 500 (273.960) 2005 - 2009 Uwaga: Zawsze wymieniać śruby rozciągliwe i nakrętki samoblokujące Głowica cylindrów http://obrazki.elektroda.pl/9296007200_1... Powiększ Głowica cylindrów (śruby) (Gwinty lekko nasmarowane) » Patrz 'Informacje dodatkowe' Etap 1 (Śruby 1 - 10)20 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10)50 (Nm) Etap...
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Te pompy są nie do zajechania jak z instalacją paliwową jest wszystko OK. Teraz to musisz zacząć od nowa, cała instalacja plus sprawdzenie czy nowa pompa została właściwie zamontowana, nowa uszczelka pod pompą itd. Ciśnienie paliwa, podciśnienie, szczelność obydwóch obwodów w bloku i głowicy.
hej, podaj kod silnika to przesle dokumentacje glowica byla planowana? pozdr
Tak można. Niestety trzeba zdemontować czapkę, bo przy rozwiercaniu wióry pójdą do silnika.
Witam. Przerabiałem temat świecy żarowej w swojej C-class. Krzywo raczej nie da się wkręcić świecy, jest za długa żeby wkręciła się nie prawidłowo. Podejrzewam że została wkręcona w nieoczyszczone gniazdo i jest po prostu zakleszczona. Można zdjąć głowicę i naprawić-opcja bardzo droga. Osobiście znalazłem czarodzieja który dysponował zestawem do wyciągania...
Ale nie masz mierzyć rezystancji w gnieździe (na kablu) tylko na na wtyku (w głowicy)!
Nie wiem czy to dokładnie ten silnik. Za mało podałeś danych.
Ja to ciekaw jestem jak wygląda ten wymieniony tłok i korbowód --- poprosimy o zdjęcia Bo to jest niemożliwe, żeby się wygiął od przestawionego rozrządu... pewnie temu "mechanikowi" wpadła jakaś śruba w przepustnicę przy pracującym silniku, bo ciężko mi znaleźć inne wytłumaczenie... Zdejmowałeś tą głowicę, to było obejrzeć dokładnie gładzie każdego...
Witam, potrzebuję schematu ustawienia rozrządu w silniku 934911, ponieważ znaki są tylko na 3 trybach dolnych, a 2 koła pośrednie nie mają znaków. Na wałkach są nawiercone otwory, ale nie ma odniesienia do głowicy ani pokrywy wałków. Czy są może blokady rozrządu, które trzeba użyć?
Może mowa o wężyku nr 9? https://obrazki.elektroda.pl/5762205800_... Jeśli tak, to jest to odpływ z obudowy głowicy. Jeśli tam leci paliwo, to znaczy że masz nieszczelność na wtryskach. Zdejmij plastikową pokrywę i sprawdź, czy nie ma wycieków z wężyków przelewowych wtryskiwaczy.
Pewnie kiepski akumulator. Jak długo go kręcisz że się prawie rozładowuje? Zastanów się jeszcze raz, nad tym co napisałeś. Możliwe że to wina pompy. W systemach Bosch EDC, jeśli ciepły silnik ciężko zapala, z reguły winny jest albo czujnik temperatury paliwa, albo zużyta głowica pompy. Tak czy inaczej, trzeba przepatrzeć kolejno osprzęt silnika.
Witam :) Potrzebuję informacji odnośnie siły dokręcania silnika Mercedes Atego 2004 1823 OM906: 1 panewek głównych 2 panewek na korbach 3 głowicy 4 wałka rozrządu 5 wtryskiwaczy 6 długopisów wtryskiwaczy 7 wartości luzów zaworowych Z góry dziękuję i pozdrawiam Krzysiek
Ja zawsze zawoziłem silnik, blok, głowica. Za parę dni telefon co i jak, koszty, robimy? Ok. Odbiór, montaż i ogień. Nie jestem od mierzenia, jestem od swojej roboty i jazdy.
na zawsze zapamiętam! Jeszcze dodatkowo zapytam: czy ktoś wie jakie są momenty dokręcania głowicy, korbowodów, łożyska głównego i luzy zaworowe dla tego silnika?
Dokręcanie głowicy dla silnika OM.366 http://obrazki.elektroda.pl/3033076300_1... Moment dokręcania Dla silników do numeru 071683 Długość śruby L = 112mm MAX Etap 1) 60 Nm 2) 90 Nm 3) 120 Nm 4) po odczekaniu 15 min ponownie powtarzamy 3 5) 120 Nm Dla silników od numeru 071684 Długość śruby L = 113mm MAX Etap 1) 60 Nm 2) 90 Nm 3) 120...
Zmierz ciśnienie w układzie chłodzenia, sprawdź sprężarkę powietrza. Masz dwie możliwości przy nadmiernym ciśnieniu, albo sprężarka albo uszczelka pod głowicą silnika. Jeśli z pompą, termostatem i chłodnicą wszystko OK.
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
w którym miejscu na głowicy jest ten drugi czujnik?? PZDR
Kolego , to nie ten system; po pierwsze to nie mechaniczny wtrysk lecz elektroniczny; po drugie nie ma klapy spiętrzającej z głowica rozdzielacza paliwa! Może masz pod ręka "fotografa" , zrób zdjęcie głowiczki rozdzielacza ( najlepiej silnika)paliwa i wklej na forum lub poszukaj link do podobnego silnika.
Jest tez duze prawdopodobienstwo ze silnik ktory wlozylismy nie koniecznie pochodzi z modelu w124 . Znajdziesz numer - postaram się rozszyfrować skąd jest silnik. Nie przesadzaj, że blok silnika jest taki wielki i jest tyle szukania. Jeżeli jest to silnik serii 603, to numer powinien być wytłoczony w przedniej części, na górnej powierzchni bloku wystającej...
Gdy termostat jest otwarty to mogą wystąpić takie niedogrzania właśnie, ogólnie termostat powinien być zamontowany gdzieś przy głowicy dokładnie gdzie to musisz rozeznać, wymiana jest prosta i tania także możesz samemu próbować, dużego problemu z tym nie ma.
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
na 5 cylindrze było 3 bary mniej niż na pozostałych, teraz nie mierzyłem bo nie mam manometru, muszę pożyczyć 3 bary to znaczy ile na pozostałych ? Czy przy podniesionych obrotach przepala ? dlaczego wymieniane były pierścienie ? czy przed tym całym / pseudo / remontem te same objawy ? kto wymieniał pierścienie ? głowica zdjęta z trupa czy chodzącego...
Witam. Może ktoś zorientowany w silniku w mercedesie atego lub vario na PLD podpowie do wykorzystywane są te 4 krocce wystające z głowicy obok przewodów prowadzących do wtryskiwaczy. Przekładam silnik do Vario i poprzedni tego nie miał w sprawny silnik dostałem na palecie i nie mam pojęcia gdzie ten przewód powinien być wpięty. Raczej nie jest to związane...
Auto czeka na wolny termin na diagnostykę głowicy i bloku. Mechanik twierdzi, że robił te samochody w serwisie Mercedesa i słabe głowice i bloki były przypadłością tego silnika, ponoć naprawiał nawet 3 tygodniowy egzemplarz. Dam znać jak coś się wyjaśni.
Ja trafiłem właśnie w Vito 2.2 cdi. Wtedy połamała się pokrywa wałków, a wtryskiwacz wyszedł dopiero po wyciągnięciu głowicy.
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Witam mam problem ze znalezieniem ustawian tj znaków, pozycji łańcucha rozrządu w mb 409d, 3.0l, 5c. Ma 88km. I za ......pana nie mogę dorwać tych info. Wedle papiera to silnik om617. Licznik nie działa ale ma przez 600tys. 😬 Ale uszczelka głowicy poszła i ..... Wiecie ..jakby ktoś pomóc chciał dźwięczny byłbym okrutnie pozdrawiam.
Witam. Rozebrałem dolot w Mercedesie W220 4,3l z silnikiem M113. Wypadają mi zapłony na pierwszej głowicy (wszystkie). Było podejrzenie, że padły klapy po tej stronie, więc rozebrałem dolot. Wszystko okazało się być w porządku. Teraz mam pytanie: czy między tą dolną częścią, która jest na silniku, a tą górną, która jest zdjęta, przychodzi jakaś uszczelka...
Musiałbyś zmierzyć ciśnienie przy jakim zaczyna wywalać płyn. Jeśli silnik się nie przegrzewa to może wadliwy jest zawór ciśnieniowy w zbiorniczku albo jednak sprężarka pompuje. Przy wadach w głowicy, albo w termostacie, zwykle występują gwałtowne skoki temperatury. Możesz zasymulować jakąś końcówką na zbiorniku powietrza niewielki ubytek, tak by sprężarka...
Hej, ale w dieslach nie ma rozbieranego napinacza łańcucha, co sugeruje rysunek - pokazuje on napinacz od silnika benzynowego. Lobi83, równie dobrze w tym miejscu może się lać spod głowicy. Trzeba umyć i zobaczyć.
No chyba, że tak spartolili głowicę że nawet z uszczelką nadwymiarową zabrakło tych pare setek :wink: ...
Wymiana napinacza to banalna sprawa, odkręcasz go po prostu z głowicy, i nowy oczywiście napompowany olejem wkręcasz z powrotem, gorzej jest z dostępem do tego napinacza, w sprinterze dojścia nie ma trzeba rozkręcić trochę rzeczy przy kolektorze ssącym tzn. przepustnice, moduł świec żarowych, wsporniki przepustnicy, ja wyciągnąłem też alternator żeby...
Witam. Mercedes SLK R171 1,8 kompresor 184KM M271954. Urwany zawór, więc głowica i pewnie blok do wymiany. Osprzęt z tego silnika jest sprawny. Jakie słupki będą kompatybilne z tym silnikiem? Bylo ich kilka wersji różniące się mocą ale nie mogę się doszukać jakie były różnice.
Trochę w traktorach tego było, różne Perkinsy W samochodach to Citroen CX 2,5, Daihatsu Rocky 2,5, Fiat 2,5 stosowany w 131 i 132, Ford Transit 2,4, Land Rover 2,25, Mercedesy 2,0, 2,2, i 2,4. Opel Blitz 2,1 i 2,3, Reno Trafik i Master 2,5. Podałem ci auta z końca lat 70 początek, 80 więc tam elektronik nie będzie. Co nieco w dieslach zaczęło się pojawiać...
Miałem kiedyś przypadek na warsztacie (nie pamiętam marki), że przy wymianie wtrysków naruszono obsadę wtrysku i kompresja z cylindra szła przez obsadę do nadmiaru paliwa i zbiornika. To było niewiele ale po dłuższej jeździe wywalało przez odpowietrznik. Odkręciliśmy magistralę przelewu na silniku i po zapaleniu z jednej głowicy oprócz paliwa szło powietrze....
Kolego tam to ślepy zrobi, jak zdejmiesz pokrywę, uwaga do wtrysków potrzeba czasem cierpliwości, wałek rozrządu napędzany łańcuchem napędza drugi wałek w kole którego masz otwór na kołek który opiera o płszczyznę głowicy. Jak obrócisz kilka razy to na całe życie zapamiętasz jak je zgrać. Na kole zamachowym od góry w skrzyni masz sensor obrotów silnika...
Problem rozwiązany wszystkiemu winna okazała się dwumasa - wymieniona na nową i silnik przestał drżeć :-) Czasów otwarcia niestety nie udało mi się sprawdzić, choć teraz to już nieważne. Ale mam pytanie w związku z tym do użytkowników StarDiagnosis - czy to możliwe, że nowa głowica nie chce się łączyć ze starszymi pojazdami (auto z 2005), czy to po...
Witam Mam Problem z silnikiem mercedesa w123 3.0d 88km, mianowicie zmieniłem głowice i musiałem ustawić rozrząd. Nie mam pewności ,że zrobiłem wo w 100% dobrze bo nie miałem schematu. I chciałbym się was zapytać co może być źle że Silnik gaśnie na wolnych obrotach. Po rozgrzaniu silnika zapala się kontrolka smarowania, zmieniłem panewki lecz nie dało...
Moim zdaniem ubytki płynu związane są z nieszczelnością połączenia głowica blok silnika. Czyli uszczelka lub głowica. Głowica może posiadać małe nierówności mikro wżery. Ponadto podczas pracy silnika na skutek detonacji w komorze cylindra i występujących w procesie spalania udarów temperaturowo ciśnieniowych głowica ma tendencję do odrywania się od...
Witam, posiadam sprintera 2.9 122km 98r w aucie od jakiegoś czasu dziwnie pracuje silnik, odpala na dotyk, ma moc, nie ubywa płynów, ale po odpaleniu (czy zimny czy ciepły to jest tak samo) pracuje równo ale tak dziwnie rechocze coś w silniku, jak dodam delikatnie gazu to zaczyna nierówno pracować, trochę tak szarpie silnikiem i jakby mocniej rechocze...
dziękuję za pomoc. Jakbyś miał i mógł mi podać moment do innych typów silnika to byłbym wdzięczny. Bo nie sprawdziłem kodu silnika a zależy mi żeby jutro przykręcić głowice. Jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc
Przecież to spod wtryskiwacza daje. Albo mechanik uszkodził gwint w głowicy i wkręcił na upartego wtrysk, lub nie dał podkładki ogniowej. Obstawiałbym to pierwsze.
Typowe miejsca po miesiącu mrozów? :) Podejrzewam, że cały silnik jest jak sito, nie do uratowania. Zdejmij głowicę, miskę olejową, na gładź bloku pod głowicą przykręć jakąś gumę zaślepiającą i woda w pompę pod ciśnieniem. Myślę, że przy każdym cylindrze pocieknie. Najłatwiej sprawdzić głowicę, ale to wierzchołek góry. :)
byłem u 2 i mam różne informacje tzn. jedni mówią o 2 sterownikach stag 300-6 i 2 centralkach z przyciskiem <lewa/ prawa głowica> drugi zrobi to na jednym a na końcu dowiaduje sie ze żaden nie robił takiego auta...
To też, ale polecam: http://www.motofakty.pl/artykul/dym_z_ru... pierwszy z brzegu lunk. Jednak po wpisaniu np. "kolor dymu silnika" - otrzymamy mnóstwo linków, jednak z identyczną diagnozą.
A co było powodem, że nie pali na wszystkie cylindry. W tym samochodzie, przy zdjętej głowicy wszystkie wtryski pyliły i iskra jest też na wszystkich cylindrach. Do tego gościa mogę zadzwonic w tej sprawie?
Witam Auto jak w opisie nie odpala SD wywala błąd walka rozrządu nie prawidłowy sygnał, po zdjęciu pokryw zaworów i ustawieniu wału krokowego na znak walki są rozjechane i ścienne zęby na kołach. orientuje się ktoś czy ten silnik jest kolizyjny bo nie chciał bym nie potrzebnie głowicy ściągać. Pozdrawiam
Jeszcze raz odłączasz dopływ i odpływ płynu do głowicy sprężarki ,wówczas jeżeli tam jest awaria to układ pneumatyczny jest oddzielony od układu chłodzenia,popatrz dokładnie na głowicy sprężarki masz dopływ i odpływ płynu inaczej to nie działało by jej chłodzenie.
nie nie ja jestem nie pełnoletni. no tak nie za bardzo. zresztą nie będę w niego pchał sary bo nie za bardzo mam :cry: . muszę sam się z tym uporać. co to za przekaźnik pod czarną skrzynką przed bezpiecznikami ? nikt nie miał takiego problemu ? :cry: a i jeszcze czemu sadzi wodę ? uszczelka pod głowicą? :cry:
mercedes głowica mercedes głowica mercedes mercedes głowica
silnik pompy hydroforowej sharp migające podświetlenie scroll touchpad
elektrozawór philips stacja zmywarka hotpoint pompa spustowa
Wymiana pompy ciśnieniowej w ekspresie i myjce Depollution System Faulty w Peugeot 207 1.6 benzyna - przyczyny i rozwiązania