Masz może więcej informacji jakie powinno być ciśnienie robocze ? Ciśnienie oleju jest podane w linku parę linijek powyżej.
A obejrzyj sobie skrzynię kolego. Tylko pilnuj, żeby do odpowietrzania płynu było pod sam korek.
Witam to model . TE Connectivity 182641-1 . https://www.tme.eu/pl/details/cpc-0-0182...
-44A8 czujnik prędkości koło lewy tył szczelina powietrzna Opanuj błąd a.... -7270 prędkośc pojazdu oś tylna przestanie się pojawiać. -4D35 CZUJNIK KONTA SKRĘTU Problem z....? Trudno podać opis?
Odpowiedź na pytanie tytułowe - zgodnie z instrukcją obsługi. Podłączony tak jak na schemacie i nie działa. Jaki to schemat? Może taki https://steinhof.pl/file/89-smp13 Co nie działa? pozycyjne? STOP? Nic? Tam na końcu są opcje 11 i 12 z czego 11 dotyczy żarówki jednowłóknowej pozycja/stop. Należy podłączyć oba sterowania - pozycji oraz stopu do tej...
Schemat z opisem: http://obrazki.elektroda.pl/6428399400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6885242300_1... http://obrazki.elektroda.pl/2227437000_1...
Do przetwornika egr
Cześć https://obrazki.elektroda.pl/4654414100_... https://obrazki.elektroda.pl/6108774600_... 4 - napełnianie 2 - inspekcja poziomu
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
1034021
https://obrazki.elektroda.pl/4112766900_... https://obrazki.elektroda.pl/1862890600_...
Trzeba hht win zmienić variant code.
http://obrazki.elektroda.pl/6353226000_1... To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Wyrwij schowek - dmuchawa jest pod spodem. Sprawdź na wtyczce (bardzo dobry dostęp), czy jak wysterujesz dmuchawę to pojawia się na silniczku napięcie. Jeżeli tak - to wskutek nieużywania mógł lekko zaśniedzieć komutator - czasami pomaga samo obrócenie wirnika o kilka obrotów. Jak napięcia nie ma, to dojdź do regulatora dmuchawy - jest trochę wyżej,...
Witam sprawdzałeś pompkę elektryczna od płynu czy działa .
Nie. Popatrz na znanym portalu aukcyjnym na zdjęcia. Będziesz wiedział. Tylko opornie się go wyciąga(cały mechanizm)[url=http://allegro.pl/mechani...
Demontować cały panel.
Napisze dodatkowo Silnik pin 14 Masa pin 1 Plus pin 3 ABS ABS/ABD pin 13 AirBag pin 8 Skrzynia automatyczna pin 9 ADR pin 10 Ogrzewanie postojowe pin 11 FTCO pin 12 ELM327 Połaczyć to chyba się połączy ale pozostanie kwestia programu do obsługi Mercedesa.
Może to pomoże: http://obrazki.elektroda.net/53_12455760...
uszkodzony włącznik świateł pod kierownicą
Nie da się .
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Oficjalnie nowy licznik podlega tzw. "kodowaniu SCN" czyli wprowadzenie całego wyposażenia pojazdu + wprowadzenie właściwego przebiegu.
Sprawa prozaicznie prosta odłączyć wtyczkę od alternatora jeżeli kontrolka akumulatora zgaśnie uszkodzony alternator ,jeżeli nie zgaśnie przewód kontrolki przywarty do masy.P
Nie ma automatu - całość zrobiona jest na kilku małych przekaźniczkach umieszczonych na listwie pod siedzeniem kierowcy przy przedniej krawędzi podstawy. Jeden jest zasilany z D+, dwa są na światła pozycyjne i chyba dwa na mijania. Do tego bezpieczniki pod klapką z boku siedzenia. P.S.: „Szlak” to jest turystyczny, a trafia SZLAG ;) EDIT...
Mercedes Sprinter 906
Mam kolego tylko podane jakie są rodzaje skrzyń biegów w tym modelu ,ale bez podania z jakich lat prod. tzn. czy przed 2000r. czy po tzw. "lifcie". Skrzynia G 16-5/4,89 oraz G 28-5/5,05 Przełożenia: (G16) ;(G28) 1bieg - 4,898 ;(5,053) 2bieg - 2,533 ;(2,601) 3bieg - 1,486 ;(1,521) 4bieg - 1 000 ;(1 000) 5bieg -0,783 ;(0,784) Wsteczny -4,586 ;(4,756)...
Jeżeli chodzi o kontrolkę świec żarowych, to objawy które opisałeś oznaczają uszkodzenie świecy żarowej.
Wyrywasz mieszek lewarka zmiany biegów - pod spodem jest śrubka. Wyrywasz uchwyt na papier (od góry jest zatrzask który trzeba nacisnąć) pod spodem jest śrubka. Dwie śrubki są w dolnej kieszeni przeznaczonej na tacho. Wykręcasz je i wyrywasz cały panel. Resztę śrubek teraz będziesz widział. Więcej inicjatywy kolego - to stare auto o prostej konstrukcji...
Przecież widać na zdjęciu zrywalną śrubę. Ten zawór to element immobilizera i nie oczekuj, że będzie mieć zwykłą śrubę.
Zwarcie - najprawdopodobniej wewnętrzne w bardzo nieudanym przełączniku "pająku". Wystrzegaj się zamienników. Oczywiście najpierw odłączyć przełącznik i dokonać pomiarów.
Masz dwa błędy związane z pustym zbiornikiem, wzrost emisji tlenków azotu był naturalną konsekwencją braku mocznika - stąd następne błędy. Nie wykasujesz ich bezpośrednio - trzeba zacząć od procedury ponownej inicjalizacji układu AdBlue. Nie słyszałem, żeby co innego niż Xentry dało radę. Zacznij od tego i najprawdopodobniej błędy się skasują. Czujniki...
Wychodzi że jest ok
zmierz napięcie na dwóch plusach i sprawdz masę, zmierz miernikiem oporność głośników we wtyku głośnikowym, skoro działa na stole to w aucie też musi. Jak sie zachowuje na pracującym silniku a jak na wyłączonym tylko na zapłonie ?
WDB9056231R784615 Auto ma kod HH9 - SEMI-AUTOMATICALLY CONTROLLED TEMPMATIC A/C Jest to półautomatyczna klimatyzacja jednostrefowa. Ta NIN-iarka "łapie" twoje auto: https://www.ilcats.ru/mercedes/ Jak wbijesz VIN i klikniesz "VIN search" to znajduje twoje auto. Potem masz "options list" - pokaże wszystkie kody wyposażenia i "open catalogue" do katalogu...
Dobra problem rozwiązany zawór na pompie wysokiego ciśnieni. Po wymianie wszystko OK. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Wszystkie lampki pogasiłem;)
naped na dwie osie jesli nie masz wyjmij zarówke
w tablicy bezpieczników powinien być bezpiecznik gniazda przyczepy; wiązka biegnie do przodu ponieważ samochody od roku 20xx wyposażone w hak holowniczy powinny mieć na tablicy kontrolkę informującą o działaniu kierunkowskazów przyczepy (ew przyłaczenia przyczepy)
Trzymaj i testuj.
Witam, plik zawiera dane regulacyjne i opisy dla wybranych silników. http://obrazki.elektroda.net/10_12272023...
Skrzynka bezpiecznikowa tak może być przyczyną.Ale po drugie nie zapominajmy o przerywaczu mógł się przepalić :D Pozdrawiam
To zależy od software`a licznika i jak jest ustawiony. W twoim przypadku impulsy pochodzą z impulsów z pierścienia Abs a czy pójdzie poprzez CAN to nie wiem. Może trzeba przeprogramować licznik :P Jesli chodzi o CAN to musisz się podciągnąć. http://pl.wikipedia.org/wiki/Controller_... To nie jest sygnał analogowy tylko cyfrowy, a sygnał jaki...
Jeśli podłączać to pod przekaźnik świateł. Wpięcie bezpośrednio pod przełącznik może okazać się złym pomysłem ze względu na często małą obciążalność styków przełączników które są przystosowane do sterowania przekaźnikami, a nie bezpośrednio światłami.
Zajrzyj do instrukcji obsługi i montażu, tak są gniazda opisane. SławeK
Proszę bardzo:
To wyjmij wtryski i zawieź do sprawdzenia.
Może chociaż podaj który rok tego sprintera?
Dodam, iż przeszukałem całe forum Nie zarzekaj się, że przeczytałeś całe forum. Jak by tak było, to na pewno znalazłbyś link do programu "EPC on-line" służącego do wyszukiwania części w samochodach Mercedes: http://img828.imageshack.us/img828/7889/... Czujnik którego szukasz ma oznaczenie 11, i oczywiście znajduje się w okolicy...
Sprint12 to taki mały tester mający możliwości porównywalne ze STAR DIAGNOSIS . Mam na myśli jakość nie ilość diagnozowanych systemów. Ten błąd pochodzi od układu sterowania turbiną . Sterowanie jest proporcjonalne za pomocą podciśnienia i to właśnie trzeba sprawdzić . Jeżeli będziesz potrzebował pomocy lub chcesz zobaczyć jak pracuje SPRINT12 pisz...
instalacja elektryczna , bo wiązki są wyprowadzone na prawą stronę , a z biegami silnik jest w zdłuż , kwestja zmiany samego lewarka i wybieraków , ale ogólnie takie przeróbki są nie opłacalne , sam już kiedyś to kalkulowałem bo często można kupić takie auta po super okazyjinej cenie , ale i tak jest to mało opłacalne
Jeśli nie idzie SD to można zdjąć odcinkę programatorem, po OBD.
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
To nie jest stara fura, żeby bylo tak łatwo. Aby nie było wiekszych problemów zaprowadź do warsztatu.
Osiągalne nowe bez większego problemu. A0000772209
Usterki szukaj w instalacji elektrycznej.
https://obrazki.elektroda.pl/3569917300_... Tu trzeba podlaczyć przewód odbiornika stosując oczywiście bezpiecznik wg. dtr. W skrzynce raczej bezpiecznika nie ma . Bardziej nabój pirotechniczny odcinający zasilanie przy kolizji.
Oprogramowanie należy zaktualizować. Problem z obsługiwanym systemem.
Poczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Pozdrawiam.
Śrubki w nawiewach a padła pewnie opornica ...
Co będzie jak w czasie dzwona rezystor się odczepi albo zostanie zniszczony? System nie zadziała. Jak się w czasie dzwona odczepi, to już będzie za późno- bo odczepi się po odpaleniu poduszek i pasów. Producent nigdy nie podaje dokładnie sposobu działania układu (zastrzegając się, że nawet w autach z tej samej serii mogą być różnice w oprogramowaniu)...
Pati popatrz na wiadomość pw pozdrawiam
Najpierw to go podłącz pod komputer i odczytaj błędy i parametry bieżące bo tak to szukanie igły !
Dla tego numeru VIN program EPC podaje takie numery wtryskiwaczy: 611 070 08 87 611 070 12 87 612 070 04 87 611 070 14 87 611 070 16 87 Dla całkowitej zgodności z procedurą liczby określające kalibrację wtrysków powinny być wprowadzone do sterownika silnika przy pomocy komputera serwisowego.
magneto-indukcyjny
Koło pasowe na wale korbowym? W lewo.
czym to czytales? mi wychodzi ze jest to czujnik cisnienia paliwa a nie turbiny?
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
na pewno nie pomoże ,ale zato pomoże zmierzenie miernikiem świec żarowych -bo masz przepaloną conajmniej jedna inne powody mogą też byc [sterownik itp] ale podstawą jest sprawdzić co napisałem
pewno masa w tylnych lampach. hihi fajny objaw z tą mocą i kierunkowskazem, chwile móżdżyłem o co chodzi, ale w gruncie rzeczy to proste ;)
Seba, nie masz racji, bo jeśli ktoś składa rozebrany silnik przez kogoś innego i nie jest pewien dlatego pyta. I silnik jak pisał mój przedmówca JEST kolizyjny i koła zębate są na klinach, niemniej jednak szczególną uwagę trza poświęcić temu małemu kole z wału korbowego. W sprinterach i vito często traciły wysokość zęba i łańcuch przeskakiwał...
Zawór gaszący a zawór immobilizera to dwie różne rzeczy w tej pompie (wyjątkowo), rzeczywiście immobilizer może tam występować. Nie udało mi się znaleźć zdjęcia pompy z zaworem immobilizera. https://obrazki.elektroda.pl/8582523700_... Przy zaworze gaszącym jest dźwignia, po jej pozycji widać czy zawór się nie zablokował: u góry - praca,...
Sprawdź krzyżaki na drążku łączącym kierownice z przekładnią.
Nie.
Witam wyślę Ci na PW
Może termostat po pierwsze do sprawdzenia?
Na 95% uszkodzony przełącznik pod kierownicą. Ta auta tak mają. Przełącznik dobrze przylega do skrzynki (złącze wielostykowe)?
Dostępne w serwisie w kompletach z pinami, lub cała wiązka wtryskiwaczy. Ja kupuję kostki do VW i inne od nich:xxxxxxxxxxxxxxxxx
a nie odrazu najlepiej głowice wymienić Pokaż mi w którym miejscu napisałem że trzeba głowicę wymienić? i wcale ciężko nie było To miałeś farta. Do kol. Sim-kom Nr. Boscha tej uszczelki F00V C17 503.
To jest dokładnie regulator ze Sprintera 906. potrzebujesz takie dwa: jeden dla przedniego silnika, i jeden dla tylnego. pomożesz mi z tym tematem ? ? ? Nie bardzo. Bo skoro się z góry deklarujesz, że schematów czytać nie umiesz, to ja naprawdę nie mam czasu na pisanie całej opowieści jak podłączyć kabelek do kabelka i do której dziurki w sterowniku...
Jeśli sprawne, to zły dział. Przenoszę.
Niech ten mechanik sprawdzi instalacje od klaksonu (zasilanie na klakson i na osprzęt silnika brane z tego samego bezpiecznika) często na przednim pasie lubi się przetrzeć instalacja od klaksonu albo przetwornika ciśnienia doładowania. Skutek: problem z odpaleniem, może zapalać sie start error , brak mocy ....... Radze zacząć od diagnozy potem instalacja...
Chodzi mi o piny te które łączą się do wtyku sterownika , a to przy stabilu widziałem . Dodano po 29 A jak przeprowadzałeś wywiad z tymi klientami od 4 sterowników to okoliczności tego uszkodzenia były takie same ?
W zależności może i 24C02 :)
Witam, nie działa mi podgrzewanie kabiny ktore włącza się poprzez nacisnięcie przycisku na panelu w środku auta, prawdopodobnie, klawisz którym chcesz ogrzać kabinę służy do dezaktywacji dogrzewacza silnika celem wykonania jazdy ekonomicznej .
Mam kolegę co ma podobnie jak Ty. Ma skodę służbową do dyspozycji, ale w soboty i niedziele nie pracuje więc nie wolno mu jeździć (a jeździ). Wyjmuje któryś bezpiecznik i auto przestaje nabijać km, po wszystkim wkłada bezpiecznik i jest wszystko "OK". Oczywiście powstały błąd kasuje specjalnie do tego celu zakupionym najtańszym testerkiem. Paliwo kupuje...
Panewki główne etap pierwszy 55Nm etap drugi +90° - +100° Panewki korbowodowe etap pierwszy 42Nm etap drugi +90°
Mam to radio u siebie tylko że w nowym Vito. I również nie mogę dojsc do funkcji Fader a aux to się bodajże aktywuje w tym menu co sa basy itd. Edit: Funkcje AuX sie uruchamia w tym menu co i basy dochodzisz do EXT dajesz pokretęłem w prawo i dochodzisz do Aux. Potem klikasz 2 razy CD i wchodzi ci Aux.
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Szaro-czarny przewód ,bezpiecznik F11 pod kierownicą.pozdr.
Potzrebuje rowniez schemat instalacji elektrycznej do Sprintera !!
Pod stacyjką lub pokrętłem regulacji reflektorów. Jakby było pod maską, to nie usłyszałby syczenia.
Problem polega na tym że ten akumulator od windy nie ma ładowania. Ktoś zrobił takie brakoróbstwo i nie ma ładowania? A może układ jest zamontowany - tylko jest niesprawny i wystarczy go zreperować? Jak można doprowadzić ładowanie do tego akumulatora że tak powiem wdg. sztuki Część Sprinterów 906 ma pod siedzeniem kierowcy wyprowadzone coś podobnego...
typowe objawy wybitego krzyzaka trzeba wymontować łacznik kolumnu kierownicy z przekładnia ,odkręcasz imbusem srubę łacznika na przekładni kierowniczej i z niej zdejmujesz łacznik potem pociagasz w dół i łacznik wychodzi z kolumny kierowniczej ,uwaga na jednym boku łacznika jest takie zabezpieczenie w dziurce trzeba je wcisnąc potem wysunąc łacznik...
W takich przypadkach wszystko wychodzi w praniu, czasami wszystko jest OK, a czasami trzeba przerobić mocowania itp.
Drążyłem temat dalej i mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Dostałem (at) od producenta, że zestaw nr SPS 06.02 który Ty potrzebujesz kosztuje 700zł netto.
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Przedmuchaj przewody i sprawdź czy nie są odpiete przy regulacji poziomu reflektorów. Tam najczęściej jest przyczyna lub sam syf który zatyka przewody. Pod maską przy ścianie grodziowej na gorze jest trójnik. Przeczyść i sprawdź wszystkie połączenia
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Dospawać kilka prętów fi 16 do tłumika. Zespawać łączenia w dodatku. Zmienić oznaczenia żeby nie kusiło.
mercedes sprinter schematy sprinter mercedes sprinter schemat sprinter mercedes sprinter ogrzewanie
przepływomierz powietrza focus autoklaw laminator mercedes grzać ogrzewać
generator udarowy rs232 keyboard
Rodzaj gniazda wtryskiwacza Mercedes Sprinter 903 Konfiguracja Golden Interstar Xpeed LX2 z pilotem Universal Remote Essence