Najtaniej chyba będzie kupić ''golasa'' bez osprzętu. Za stary dostaniesz pewnie ponad 100pln na złomie. Głowicę można używaną założyć , ale tłok stary...
W życiu nie przeciśniesz, jedyne co to porwiesz uszczelkę. Igła, WD-40 lub podobny środek i wiadro....cierpliwości. Inaczej będziesz szukał kompletu do złożenia a to są koszta większe od silniczka. Zobacz, że na olx większość jest uszkodzona. Widać przeciskane przez uszczelkę ;)
Może się przyda
Hm nie wiem czy tak powinno byc dobrze założyłes ta uszczelkę
Liniał krawędziowy i badanie ze szczelinomierzem odchyłki. Skoro poszedł olej, a uszczelka nie nosi śladów wypchnięcia czy wypalenia to pozostaje jeszcze pęknięcie w obrębie bloku/głowicy.
Powinienem wcześniej spuścić olej z silnika? Jeśli silnik nie pracuje to olej w zdecydowanej większości znajduje się w misce olejowej więc nie ma obawy,że po odkręceniu tego dekla wyleje się nie wiadomo ile.
Profesjonalnie możesz to zrobić w warsztacie który naprawia mercedesy.
wymiana tulei + nowa uszczelka
Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być Tu jest przyczyna.
Powodem jest prawdopodobnie nieszczelnym układ paliwowy. W moim przypadku wystarczyło wymienić uszczelki.
Dobre na rdzę są środki niemieckie o nazwach FEREX oraz Cortanin F.
Czy oprócz tarczek jest jeszcze coś tam do wymiany? O-ringy, uszczelki?
Sorki bo zamknałem nie swój wątek :-) u mnie pomogło założenie nowej tulei bez żadnych dodatkowych elementów i nowej uszczelki
Jak założę uszczelkę to nie otwiera mi się do góry uszczelka blokuje.
Tu jeszcze ta śruba, na której jest ta wieksza uszczelka (nr1)
Daj głowice do sprawdzenia\zrobienia, tym bardziej iż masz już ją na wierzchu, a komplet uszczelek miedzianych wymienisz jak głowice zrobią, bynajmniej ją wyczyszczą, i wygrzebią stare podkładki. Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać....
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Rozumiem.czyli to może być pompka jednak ..? Te pompki nie mają rewelacyjnej jakości. Żeby sobie umożliwić dostęp, to (znając konstrukcyjną kreatywność inżynierów Mercedesa) trzeba nadkole zrzucić - a przynajmniej jego przednią część. Samo wyjęcie pompki nie jest skomplikowane - jest "na wcisk" w gumową uszczelkę w zbiorniczku płynu. https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Mercedes Atego 1218 euro 6 silnik om934 po wymianie uszczelki głowicy zatarł się na wale korbowym.Szukam osób znających problem tych silników co jest powodem tej usterki z którą jak zdążyłem się zorientować boryka się dużo warsztatów .
Gdy uruchomię silnik to dźwięk taki jakby z tłoka wydobywał się, może to uszczelka pod wtryskiem.
a nie odrazu najlepiej głowice wymienić Pokaż mi w którym miejscu napisałem że trzeba głowicę wymienić? i wcale ciężko nie było To miałeś farta. Do kol. Sim-kom Nr. Boscha tej uszczelki F00V C17 503.
Sklejone na silikon i jest ok.
W czasie rozruchu 4 bar. Jednak w tym przypadku winna jest głowica lub uszczelka.
czy ktos moze mi pomoc w tym jak wyjac uszczelke miedziana z podwtrysku paliwa w mercedesie 208D?
Potwierdzam , wielokrotnie zmieniałem w mercedes axor zbiorniczek wyrównawczy , obaw był taki bardzo podobny do uszkodzonej uszczelki głowicy , pozdrawiam --miko..
przy okazji padł wtrysk sterujący zbiegło się to niestety z uszczelką
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Nie potrzeba ustawiać rozrządu. Zdejmuje się całą kobyłkę trzymającą dwie dźwigienki. Następnie wymiana już na stole i ponowny montaż. Zaleca się moczenie nowych regulatorów w oleju i kilkukrotne ręczne napełnienie ich przed zamocowaniem. Przed pracą na wszelki wypadek kup uszczelkę dekla - może się przydać.
Witam, Przyczyną okazała się jednak uszczelka pod glowica.
Jeśli masz dobrze odpowietrzony układ to stawiam na uszczelkę.
Witam, udało się bez wyciągania silnika, bez problemów poza wyjęciem wtryskiwaczy nad którymi mechanik spędził prawie tydzień, udało sie jednak na spokojnie i delikatnie wyszły wszystkie ale ściągacze musieliśmy dorabiać. reszta standardowo. dzięki pozdrawiam
Zajrzyj pod maskę czy woda się nie dostała do skrzynki elektryczno-elektronicznej bo takie fazy często przez wilgoć się dzieją a w mercedesie na podszybiu skrzynki mogą być często zalane gdy są zaczepy pourywane lub uszczelki pomientolone.
Nie uszczelniacz jej samemu Do pomoiarza Uszczelki kupisz na internecie
Jeżeli są takie same pompy (długość kabla) to będzie chodzić. Ja osobiście wolałbym wymienić uszczelkę.
Najprawdopodobniej jest to właśnie uszczelka pod głowicą, miałem taki przypadek w 312 D, brak ogrzewania, gubienie wody, i w tamtym przypadku to była właśnie uszczelka.
Nie dawno była robiona. Wymienione uszczelki głowicy.
Powietrze w systemie paliwa.
To musisz wracać do tego kto robił silnik. Chyba, że sam robiłeś. Zacząłbym od podstaw- czy uszczelka pod głowicą ok.
W końcu siadła mi uszczelka pod głowicą i po wymianie wszystko wróciło do normy, więc możliwości są 2, albo już uszczelka powoli przepuszczała i dlatego wariował, albo na nowo ustawiony rozrząd pomógł.
Nie prościej wymienić uszczelki w aucie ?
RSC – uszczelka gumowa dwuwargowa RSR – uszczelka gumowa o zwiększonej szczelności Jesli jest oznaczenie 2RSR - oznacza to, ze z obydwu stron jest taki typ uszczelnienia. FŁT odpuść, SKF to taki mercedes pośród łożysk.
wystarczyło wymienić uszczelki pod kolektorem
Witam W moim Mercedesie w124 m104 280E padła uszczelka pod głowicą. Olej poszedł do układu chłodzącego. Głowica zrobiona, uszczelka wymieniona, ale jak pozbyć się oleju z układu ? Są na to jakieś skuteczne preparaty albo metody ?
Według mnie wina uszczelki pod głowicą
Pół litra, 3 czy 4 cyfrowa kwota. Mercedesa widzę pominąłeś a czternastoletni mercedes z uszkodzoną uszczelką pod głowicą byłby odpowiednim ekwiwalentem za ten licznik :D
Są dwa numerki: 111 200 24 01 (już niedostarczalny) 111 200 39 01 (aktualny) Oba numery mają w zestawie uszczelkę.
Na opakowaniu uszczelki masz wszystko
Termostat, zapowietrzony układ, uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Półośki na pewno musisz wyciągać, bo tarcze zdejmuje się razem z piastą. Tylko rób to po jednej, bo w niektórych mechanizmach różnicowych istnieje możliwość że się satelitki obrócą jak wyjmiesz obie półośki. Uszczelnić na pewno będziesz musiał pomiędzy półosią a piastą, ale nie wiem czy tam będzie o-ring czy jakaś "papierowa" uszczelka.
Pobaw się tym kablem rozruchowym a znajdziesz gdzie nie ma dobrego przewodnika. Zapnij jeden koniec tam gdzie wcześniej czyli na CR a drugim wędruj od miejsca gdzie wiesz że działa aż do masy świec czyli głowicy. Jak zapniesz na rozrusznik i działa to wiesz że tam jest masa. Jedziesz dalej aż się straci. Może się okaże że uszczelka pod głowicą jest...
jeszcze jedno podczas sprawdzania (odkrecania) wtryskiwacza rzruchowego uszczelka pod nim rozpadla mi sie w kawalki, sprawdzalem ebay ale dostepna jest tylko w USA :-(, mam pytanie czy czasowo moge ja zastapic smarujac polaczenie silikonem termo odpornym (mam taki do 250 stopni), oczywiscie mam w planach zamowienie nowej uszczelki.
Uszkodzony wtryskiwacz, pękła dolna obudowa. Przez zapieczony wtryskiwacz pewnie nie miała jak ropa wyjść na zewnątrz wiec leciała przez uszczelkę wtryskiwacza na gar.
ABS 4149 - czujnik prędkości obrotowej osi przedniej z lewej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą.
Pewnie czujesz spaliny z układu chłodzenia. Objawy uszczelki pod głowicą.
Jeśli dym jest bardzo duży to spala olej, poszła sobie uszczelka pod głowicą. Częsty przypadek.
A założyłeś grubszą uszczelkę [ilość ząbków]?
Do sprawdzenia uszczelka pod chłodnicą oleju jak i sama chłodnica.
Tak może być nawet to mazidło do zakładania popn , chodzi o to aby uszczelka się ślizgała po rancie i żeby też sznurek nie poszarpał uszczelki
witam po rozebraniu na co zwrócić uwage Zazwyczaj zalany. To znaczy zamoczony a nie pijany w trupa. Tak się dzieje jak nie trzyma uszczelka prawej tylnej lampy.
Witaj, ten osadnik u mnie jest zaraz obok filtra paliwa, to taka mała puszeczka szara.a uszczelka pod wtryskiem puszczała.
Gdyby ktoś w przyszłości trafił na ten wątek zostawiam numery potrzebnych uszczelek: (w nawiasie nu na rysunku) Uszczelka (160) 95zł A6400980980 Uszczelka (230) 17zł A0229970845 Uszczelka (90) 24zl A6400980280 Uszczelka (130) 26zł A6400981280
Witam. Posiadam samochód marki Mercedes Vito 108CDI Mój mechanik rozkłada ręce. Nie mam ogrzewania. Została wymieniona uszczelka pod głowicą (planowanie , próba szczelności) wymieniony termostat i pompa wody. Po tej naprawie auto odzyskałem w takim stanie jak przed naprawa. Płyn w zbiorniczku się pieni POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak 200 to mało z tego co pamiętam powinien mieć 300 bar na start. Zobacz czy masz w testerze takie coś jak ciśnienie zmierzone a oczekiwane ! Tam regulator jest na listwie czy pompie ? Jak na pompie to zacznij od niego i wymiany zielonej uszczelki.
Jeśli wywala przez miarkę to nadmierne ciśnieni w komorze korbowej -kompresor -turbo -pierścienie na tłoku ( biały dym z komory korbowej ) -uszczelka pod głowicą
Uszczelkę pod głowicą masz uszkodzoną
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Podciśnienie W202 Mercedes. Czy posiada ktoś schemat podciśnienia do Mercedesa W202 C180 1.8 benzyna? Chciałem wymienić uszczelkę kolektora ssącego i zauważyłem, że pod nim jest urwany przewód, ale nie wiem, gdzie powinien iść. Może ktoś posiada taki schemat, gdzie go podłączyć?
Witam, Czy ktoś może rozwiązał problem z awarią klapy bagażnika - A dokładnie z awarią zamykania się klapy? U mnie też się otwiera do góry automatycznie natomiast nie ma reakcji gdy chce ją zamknąć (Czy to przyciskiem w drzwiach, klapie czy też z kluczyka). Dodam że akumulator mam nowy, a uszczelki są w bdb. stanie. Proszę o info .
Problem rozwiązany i pisze do wszystkich co mają podobny problem.Poszla uszczelka pod głowicą i to bylo przyczyna dymienia i spalania oleju.W silnikach 2.3D i TD kanał olejowy jest bardzo blisko komory spalania na 1 cylindrze wystarczy czasami lekko przegrzać silnik i po pewnym czasie ... A co do tracenia mocy to zupelnie inna sprawa poprostu te dwie...
Już się wszystko wyjaśniło, problem z odpaleniem był przez zalane kostki od wtrysków olejem- nie było styku i dwa wtryski nie działały, uszczelka o którą mi chodziło jest prawdopodobnie od osłony która jest przy tej skrzyneczce od filtra powietrza. Po wyczyszczeniu kostek od wtrysków samochód normalnie pali, problem rozwiązany. :)
Oczywiście,że nie do końca bo to było tylko wskazanie na jedną z możliwych przyczyn z pośród tych,których wcześniej nie wskazałeś lub które wykluczyłeś.A czy do końca wina kolegi,że przeleciał kilka setek przy planowaniu to też można rozważać,gdyż ten co osadza głowice powinien zmierzyć jej wysokość i odpowiednio dobrać uszczelkę.
Wiem ze przy którymś z mercedesów śrubka jest za uszczelka. Wystarczy ja delikatnie odsunąć i powinieneś zobaczyć mały otworek na wysokości wkładki, powinna w nim znajdować się owa śrubka o ile dobrze pamiętam na imbus 4. Jeżeli to nie do Twojego modelu to przepraszam za zaśmiecanie
Ciśnienia nie zmierzyłem bo nie mama czym, ale zauważyłem że nowe uszczelki do zaworu są wyższe, a odnośnie wypływu paliwa to sprawdzałem na przelewie. Spróbuje wymienić uszczelki na zaworze.
Tak tam sie ją blokuje . Po uszczelce należy skorygowac kąt wtrysku .
Tak - rysunek przedstawia omawiane złącza. Dziś rozmawiałem z właścicielem samochodu, przedstawiłem mu sytuację i kazałem zakupić nowe części - tj. cały przewód między filtrem, a głównym przewodem paliwowym wraz z uszczelkami itd.
Wymiana uszczelki na nową pod tą pokrywą załatwiło sprawę.
Wszystko wiadomo inna uszczelka była niż powinna, 2 sklepie się pomylili, a w tym nie było żeby spr czy to ta.
Witam posiadam ten sam silnik potrzebuję schemat rozrządu lub opis wymiany Dodaje iż łańcuch się przestawił ponieważ pękł Pozdrawiam kacpero.83(at)wp.pl
No i sprawdziłem, niestety uszczelka pod głowicą. Pechowy zbieg okoliczności
Witam, problem zdaje się wylazł. Dolewając płynu chłodniczego postanowiłem skorzystać z okazji, że zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego i przygazować. Efekt - bombelki. Więc uszczelka pod głowicą albo - mniej prawdopodobne - pęknięta głowica. Płyny się o dziwo nie wymieszały. Nie widać oznak obecności płynu chłodniczego w oleju ani oleju w płynie chłodniczym....
Wejdź do bagażnika i nie ktoś leje wodę - czasami tak udaje się znaleźć przeciek. Przeciek do wnęki bocznej bagażnika może być również spowodowany przez wadliwą uszczelkę tylnej lampy.
Wyczyszcze egr tylko pytanie są tam jakieś uszczelki żeby wymienić je czy jak tam jest?
Uszczelka pod głowicą, lub pęknięta w głowica.
szukaj nieszczelności gdzieś w układzie . jakiś oring(uszczelka) nie trzyma . spsikaj wszystkie połączenia wodą z mydłem zaczynajac od sprężarki kończąc na miechach . Rozdzielacz jest z tylu auta koło dyfra .
Witam.Proszę o pomoc.Mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego w samochodzie mercedes atego 1217.Wymieniłem głowicę i uszczelkę pod głowicą i sprawdziłem sprężarkę. wszystko jest ok.Mimo to po uruchomieniu samochodu płyn wycieka przez zbiorniczek wyrównawczy. Proszę o pomoc
Witam. Świetnie rozpisana instrukcja. Czy posiadasz może również taką do mercedesa vito 639. Rocznik 2007 silnik 2.2 , 85KW. Będę również wymieniał uszczelkę i potrzebuje taką instrukcję. Dziękuję i pozdrawiam. Arek
Jak dasz głowicę do roboty to w międzyczasie możesz poczyścić popychacze, zbiera się w nich gęsty osad przez co zaczynają dzwonić. Ja zrobiłem według tego poradnika i jest duża poprawa w ich pracy. Podczas odpalania było słychać stukot tak jak zawory w starym mercedesie a po umyciu cisza. http://forum.opel24.com/topic/16106-Czys...
Trzeba sprawdzić silnik czy w nim realnie było coś wymienione na nowe czy jedynie wypłukali silnik ropą? Urwana śruba oraz zatarte łożysko raczej w świeżo remontowanym silniku dziwna sprawa. Panewki zatarte więc trzeba spojrzeć na uszczelniacze/uszczelki oraz pierścienie tłokowe.
Witam, problem z Mercedesem kombi model 230 TE, pojemność 2,3 l, rok 1987, ma instalację gazową i za chiny, ani na gazie, ani na benzynie, gaśnie i odpali, ale gaśnie. Wymieniłem świece, kable, kopułkę, palec i dalej to samo. Nie wiem, gdzie szukać usterki, uszczelki dolotu wymienione. Proszę o pomoc, może ktoś miał taki przypadek.
Sprawdz czy masz korek spustowy w sprzegle, wymiana w sprzegle i skrzyni to jedno. jesli nie masz korka to wymiana dynamiczna albo czesciowa ( na dwa razy conajmniej) w dwoch ostatnich bedziesz wiecej oleju potrzebowal. Potrzebujesz tez bagnet do mierzenia poziomu oleju jesli nie posiadasz. Oczywiscie filtr i uszczelka miski olejowej, dobrze przy okazji...
Witam. Przy wymontowaniu turbiny nie było uszczelki pomiędzy kolektorem wydechowym a turbiną, teraz się zastanawiam czy nie powinno jej tam być, czy po prostu się wypaliła. Proszę o odp.
To, że niedawno zmieniałeś uszczelkę pod głowicą nie oznacza, że nie mogło jej wydmuchać. Zwłaszcza jeśli założyłeś nieoryginalną (np. z JC). Podobnie jest z uszczelkami pod deklem zaworów. Na zamienniku przejedziesz 3-5k km i może się okazać, że znów puszcza. Oryginalne uszczelki są nieporównywalnie lepsze i trochę droższe.
Witam ponownie chłodniczka sprawdzona i jest ok czy może być jeszcze inna przyczyna oleju w płynie, panowie może miał ktoś podobny przypadek w Actrosie mp4 w innych autach np. Daf czy Man to wiem na pewno że to by była uszczelka bo już to przerabiałem a z Actrosem jeszcze nie może ktoś coś poradzi nim zabiorę się za głowice.
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
Proszę o pomoc. Gdzie jest blokada pompy wtryskowej i czy trzeba ją zablokować (i jak to zrobić?) żeby zwolnić łańcuszek rozrządu? Czy wystarczy popuścić szpaner napinacza i się to nie przestawi? Muszę ściągnąć głowicę, bo poszła uszczelka pod głowicą. Czy po odkręceniu koła zębatego od wałka rozrządu głowica zejdzie?
Wymiana świec rozwiązała sprawę , co do układu wydechowego wpadła uszczelka do intercolera . Błędów nie ma auto chodzi jak nowe. Zamykam temat
OK, ale mimo wszystko przewody od turbo trzeba wszystkie sprawdzic. Wszystkie obejmy. Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. Nie zaszkodzi tez zajrzec pod korek oleju, czy jest czysty, czy przypadkiem uszczelka pod glowica nie padla. Plynu nie ubywa w chlodnicy?
Jest stały ubytek oleju. Cieknie sporo - cały blok silnika jest ochlapany i mokry, ale nic nie kapie na postoju. Dolewam nawet ostatnio 2 litry ponad, dwa dni jest ok, a potem skrzynia zaczyna mieć problem ze zmianą biegów, sprawdzam - i jest na minimum. Sprawdzam wg instrukcji na pracującym silniku przy ok. 80 stopni - wtedy powinno być przy max na...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
uszczelka mercedes wymiana uszczelka mercedes uszczelka silnik mercedes
rosyjskie układy inwerter naprawa cordoba pompa paliwa
falownik sofar 11ktl falownik sofar
Piekarniki z rynienkami na parę: Miele, Neff, Bosch Pralka buczy bez włączenia programu - co robić?