W życiu nie przeciśniesz, jedyne co to porwiesz uszczelkę. Igła, WD-40 lub podobny środek i wiadro....cierpliwości. Inaczej będziesz szukał kompletu do złożenia a to są koszta większe od silniczka. Zobacz, że na olx większość jest uszkodzona. Widać przeciskane przez uszczelkę ;)
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Liniał krawędziowy i badanie ze szczelinomierzem odchyłki. Skoro poszedł olej, a uszczelka nie nosi śladów wypchnięcia czy wypalenia to pozostaje jeszcze pęknięcie w obrębie bloku/głowicy.
Sklejone na silikon i jest ok.
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
RSC – uszczelka gumowa dwuwargowa RSR – uszczelka gumowa o zwiększonej szczelności Jesli jest oznaczenie 2RSR - oznacza to, ze z obydwu stron jest taki typ uszczelnienia. FŁT odpuść, SKF to taki mercedes pośród łożysk.
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Witaj to samo ale w innym urządzeniu duża uszczelka pod łeb śruby potem przewód z końcówką i następnie mniejsza uszczelka całość wkręcić gdzie trzeba.
Sprawdz czy masz korek spustowy w sprzegle, wymiana w sprzegle i skrzyni to jedno. jesli nie masz korka to wymiana dynamiczna albo czesciowa ( na dwa razy conajmniej) w dwoch ostatnich bedziesz wiecej oleju potrzebowal. Potrzebujesz tez bagnet do mierzenia poziomu oleju jesli nie posiadasz. Oczywiscie filtr i uszczelka miski olejowej, dobrze przy okazji...
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
ABS 4149 - czujnik prędkości obrotowej osi przedniej z lewej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą.
wymiana tulei + nowa uszczelka
Pisze Fakt że stara data z 2017 ale problem jest w kolektorze ssącym bynajmniej w moim tak było że rozkręciłem kolektor wymieniłem chłodniczke a on kopcił jak zło i płynu ubywało między kolektor a silnik jest uszczelka na samym końcu kolektora i ta uszczelka jak puszcza przedostaje się płyn do Komory spalania co za tym idzie kopcenie i ubywanie płynu
Pobaw się tym kablem rozruchowym a znajdziesz gdzie nie ma dobrego przewodnika. Zapnij jeden koniec tam gdzie wcześniej czyli na CR a drugim wędruj od miejsca gdzie wiesz że działa aż do masy świec czyli głowicy. Jak zapniesz na rozrusznik i działa to wiesz że tam jest masa. Jedziesz dalej aż się straci. Może się okaże że uszczelka pod głowicą jest...
Jak założę uszczelkę to nie otwiera mi się do góry uszczelka blokuje.
Gdy uruchomię silnik to dźwięk taki jakby z tłoka wydobywał się, może to uszczelka pod wtryskiem.
Witam ponownie chłodniczka sprawdzona i jest ok czy może być jeszcze inna przyczyna oleju w płynie, panowie może miał ktoś podobny przypadek w Actrosie mp4 w innych autach np. Daf czy Man to wiem na pewno że to by była uszczelka bo już to przerabiałem a z Actrosem jeszcze nie może ktoś coś poradzi nim zabiorę się za głowice.
Witam. 2003 rok MPII, WDB9340321K822454,przebieg 525tyś, w butlach sprężonego powietrza pojawił się płyn, spuszczenie poprzez odkręcenie czujnika kondensatu daje spokój na 2 tygodnie. Odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym powoduje wyrzucenie płynu chłodzącego, oraz na pracującym silniku pojawiają się pęcherz powietrza. Zimą podczas mrozu, nie...
GLE 450 AMG rok 2016 Numer silnika 276821 30 ..... Skrzynia biegów 725034 00 ..... Przebieg 120.000 km Link do nagrania z pracy silnika https://filmy.elektroda.pl/44_1617397274... https://files.fm/f/a22tndsvj Kupiłem go w styczniu. Jest tam wsadzony silnik AMG, chyba ten sam co w późniejszych rocznikach AMG 43. Przy zakupie było słychać już problematyczny...
Ja się tykałem tylko kilku osobówek, nie mam doświadczenia w ciężarówkach, ale czy 97 stopni to za dużo? W układach zamkniętych na glikol jeszcze nic złego przy takiej nie działo. No i jeszcze uszczelka pod głowicą tudzież inna droga spalin do płynu potrafiła dawać objawy zapowietrzenia i przegrzewania.
Tak jak myślałem, tutaj jest większy problem. Odkrecając tą cześć, gdzie jest termostat znalazłem tam kawałek aluminium, 0,5cm x 1cm Odkręcając świece, zauważyłem, że jedna świeca jest całkowicie zmiażdżona. Lecimy dalej z głowicą, mam instrukcje jak to zdjąć (Sam Naprawiam - MERCEDES w124, może sobie poradzę). PS. Jak odkręcić tą osłone, czy prowadnice...
Dzień dobry. Obserwując forum stwierdzam, że masz Gerri najwięcej wiedzy na temat Mercedesów. Otóż kupiłem jakiś czas temu Sprintera 208 cdi z 2000 r. (Sprzedający twierdził, że uszczelka pod głowicą do wymiany). Były uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami i nagar zalany równo (widoczny był tylko pierwszy wtrysk). Zostało to zrobione. Później...
To musisz wracać do tego kto robił silnik. Chyba, że sam robiłeś. Zacząłbym od podstaw- czy uszczelka pod głowicą ok.
witam po rozebraniu na co zwrócić uwage Zazwyczaj zalany. To znaczy zamoczony a nie pijany w trupa. Tak się dzieje jak nie trzyma uszczelka prawej tylnej lampy.
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Walczyłem z tym kiedyś u siebie w wersji e320 cdi kombi.Auto było u 3 magików. Na serwisie przeleżał może łącznie 1.5 miesiąca. Każdy ostatecznie rozłożył ręce. Auto raz pobierało prąd innego dnia nie a jak znamy życie kiedy było u mechanika to jak na złość wszystko działało prawidłowo. Usterka znaleziona poprzez kilkukrotne skojarzenie faktów tj. deszczyk...
Do sprawdzenia uszczelka pod chłodnicą oleju jak i sama chłodnica.
wiesz co ja miałem ten problem podobny przebieg na Actrosie i okazało sie że tuleja była opuszczona /odkształcona nie wiem , ogólnie to musisz sprawdzić CO2 czy jest w układzie jak jest to najprościej zaczac od chłodnicy EGR , jesli nie to to pewnie uszczelka pod głowica , tylko żebyś nie narobił sobie problemów jak ja to niech ci sprawdza czy na pewno...
uszczelka pod głowicą
uszczelka pod głowicą . Napisałem :)
Najprawdopodobniej jest to właśnie uszczelka pod głowicą, miałem taki przypadek w 312 D, brak ogrzewania, gubienie wody, i w tamtym przypadku to była właśnie uszczelka.
Witam, Przyczyną okazała się jednak uszczelka pod glowica.
Hm nie wiem czy tak powinno byc dobrze założyłes ta uszczelkę
Ja wymieniłem nastawnik turbo zero poprawy potem rozebrałem kolektory wyczyściłem i zregenerowalem cięgna bez rezultatu wymieniłem siłownik klap i było dobrze przez miesiąc teraz to samo dzisiaj podmienilem czujnik spalin koło EGR ale podłączyłem na zewnątrz silnika stary został na miejscu auto łagodnie szarpało ale jakieś 60 procent mocy po wkręceniu...
OK, ale mimo wszystko przewody od turbo trzeba wszystkie sprawdzic. Wszystkie obejmy. Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. Nie zaszkodzi tez zajrzec pod korek oleju, czy jest czysty, czy przypadkiem uszczelka pod glowica nie padla. Plynu nie ubywa w chlodnicy?
Problem rozwiązany i pisze do wszystkich co mają podobny problem.Poszla uszczelka pod głowicą i to bylo przyczyna dymienia i spalania oleju.W silnikach 2.3D i TD kanał olejowy jest bardzo blisko komory spalania na 1 cylindrze wystarczy czasami lekko przegrzać silnik i po pewnym czasie ... A co do tracenia mocy to zupelnie inna sprawa poprostu te dwie...
Gdyby ktoś w przyszłości trafił na ten wątek zostawiam numery potrzebnych uszczelek: (w nawiasie nu na rysunku) Uszczelka (160) 95zł A6400980980 Uszczelka (230) 17zł A0229970845 Uszczelka (90) 24zl A6400980280 Uszczelka (130) 26zł A6400981280
Jeśli dym jest bardzo duży to spala olej, poszła sobie uszczelka pod głowicą. Częsty przypadek.
jeszcze jedno podczas sprawdzania (odkrecania) wtryskiwacza rzruchowego uszczelka pod nim rozpadla mi sie w kawalki, sprawdzalem ebay ale dostepna jest tylko w USA :-(, mam pytanie czy czasowo moge ja zastapic smarujac polaczenie silikonem termo odpornym (mam taki do 250 stopni), oczywiscie mam w planach zamowienie nowej uszczelki.
Znajomy miał podobny problem w Opel Zafira TD i też miał identyczny objaw. Samochód jak sie zagrzał dochodził do 3000 obr/min i koniec a jeździło sie jakby miał 30 KM zamiast tam 95 Jak sie zgasiło silnik i odpaliło to znowu było dobrze ale tylko na pare minut i znowu to samo Przyczyną najpierw był czujnik EGR (elektrozawór chyba do opróżniania spalin)...
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Witam, problem zdaje się wylazł. Dolewając płynu chłodniczego postanowiłem skorzystać z okazji, że zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego i przygazować. Efekt - bombelki. Więc uszczelka pod głowicą albo - mniej prawdopodobne - pęknięta głowica. Płyny się o dziwo nie wymieszały. Nie widać oznak obecności płynu chłodniczego w oleju ani oleju w płynie chłodniczym....
Witaj, ten osadnik u mnie jest zaraz obok filtra paliwa, to taka mała puszeczka szara.a uszczelka pod wtryskiem puszczała.
Witam, problem z Mercedesem A klasa 2.0 CDI, podczas jazdy przy zmianie biegu, ujęciu gazu dymi mocno na niebiesko. Uszczelka pod głowicą zmieniona i nic, dpf wyłączony, EGR czyszczony, turbo bez wycieku, olej zmieniony, policja na drodze zatrzymała i mierzyli spaliny wyszło ok, lekko pali równo chodzi, na postoju nie dymi, jakieś pomysły?
Termostat, zapowietrzony układ, uszkodzona uszczelka pod głowicą.
W gnieździe żółtego zaworu była uszkodzona uszczelka i nie było dobrego przepływu powietrza po wymianie całego zaworu problem! Ustąpił.
Witam. Posiadam samochód marki Mercedes Vito 108CDI Mój mechanik rozkłada ręce. Nie mam ogrzewania. Została wymieniona uszczelka pod głowicą (planowanie , próba szczelności) wymieniony termostat i pompa wody. Po tej naprawie auto odzyskałem w takim stanie jak przed naprawa. Płyn w zbiorniczku się pieni POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wszedłem pod ten samochod raz jeszcze ...więc tak skrzynia biegów jest 722801 tak wychodzi z naklejki,samochod z 17 wrzesien 2005r A170 benzyna w169 ...i teraz ktore zastosowanie z bagnetu i pomiarow stosowac...bo wedle tego co kolega ( romuald )napisał i zdjecie załaczone,to mam za niski stan.Ale wedle innych A-klas instrukcji- mam idealny ,czyli na...
mercedes uszczelka uszczelka silnik mercedes wymiana uszczelka mercedes
czujnik rolek papier lexmark programowac kluczyk napięcia motocykla
zmywarka whirpool mruga start bateria niteo
Lexus RX 330 2005 – demontaż uchwytu i podłokietnika drzwi lewych przednich Pilarka spalinowa NAC CST45-40-01AC-V: czy warto?