Sprawdzić co widzi sterownik ale stawiał bym na przepływomierz lub nieszczelny dolot powietrza.
Pompa wysokiego cisnienia, zostal wymioniony czujnik regulacji przy niej. Ona nadaje wlasciwe cisnienie (sprawdzone zegarem) mam nowa lezy na stole, ale bez sensu wymieniac kiedy nadaje cisnienie, taka ciekawostka kiedy jest rezerwa tryb sie na wlacza
W oryginalnej Star Diagnozie jest test na to uszkodzenie. https://obrazki.elektroda.pl/2092037100_... https://obrazki.elektroda.pl/8356753000_... Nawet nie tak dawno to robiłem. W czasie testu motor mocno kombinuje, zmienia sobie ciśnienie, trzeba robić różne rzeczy na rozkaz komputera i trochę to trwa.Tak więć wątpię,...
Witam. Mercedes 230 , 2,3 benzyna, 88r skrzynia automat. Auto nie chce przyspieszac po wcisnieciu pedalu gazu do oporu, obroty staja na 3500 - 4000obr. To samo dzieje sie podczas jazdy, skrzynia przuca biegi ale na 4 nie chce ciagnac dalej niz do ok 3500 obr. Auto zbiera sie w miare przy starcie ale pozniej klapa. Podczas powolnego dodawania gazu na...
a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem
witam mam problem z viano 2.2 cdi 2004 rok auto na postoju chodzi super ale rusze przekrocze 3.5 tys obrotów traci moc i jest beret odpale jedzie normalnie komp pokazal zamałe lub za wysokie cisnienie paliwa na listwie wtysku i niebardzo wiem oco mu chodzi czujniki wymieniłem co dalej moze ktos pomoże
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
bez obrazy, ale jak chcesz wyeliminowac alternator i inny osprzet, to zdejmij pasek i zrób jazde próbna, prądu w aku napewno starczy ci na min 50km, jak nic sie nie zmieni to poprostu bedziesz miał jedna rzecz do sprawdzenia mniej. możesz jeszcze sprawdzic jakie masz cisnienie oleju, miałem taki przypadek w mercedesie sprinterze, ze nie było cisnienia...
a regulator ciśnienia paliwa??
Wymień rurki wysokiego ciśnienia, tam jest problem.
Paliwo jest, tylko auto traci moc na wyższych biegach. Ustaliłem już jakie powinno być ciśnienie w układzie, niestety nie tutaj.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam wszystkich specialistow. Prosze o porade: Sprinter ma duze cisnienie pod korkiem paliwa.Przy rozruchu wymaga kilkuminutowego krecenia zeby odpalil. Po odpaleniu , po kilkunastu sekundach pomimo deptania w pedal gazu silnik gasnie. Coraz zadziej udaje sie go odpalic tak zeby nie gasl. Jesli nie zgasnie w ciagu kilkunastu sekund silnich wchodzi...
Panowie mówicie o elementach które najmniej sie psują, jakie ciśnienie na niskim? jaki przebieg? jak ponad 100kkm to czyszczenie turbinki i dolotu z zaworem erg włącznie, proste ale bbbrudna robota, czujniki prędkości obrotowej wału i wałka rozrządu ,może cosik pośniedziało i jak sie nagrzeje rozszerzy to niestyka,cisnienie na wysokim musi być min na...
może czujnik na listwie? sprawdzałeś?
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
widzisz trochęw tym momencie mnie oswieciło rano po zapaleniu troche terakuje jak mowili dawniej starzy szoferzy z 1 min potem wszystko jest ok pracuje równo ,jak kilka kilkanascie godzin postoje gdzieś jest podobnie, czyzby zaworek stracił siłe i zamiast otwierac sie przy 4 atm spuszcza do powrotu np na 2,5 atm (cisnien nie znam podaje przykładowo)i...
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Witam serdecznie. Posiadam mercedes sprintera jak w temacie. Mój problem polega na tym ze co jakis czas podczas jazdy lub podczas ruszania lub zwalniania, wiec tak naprawde nie mozna naprawde stwierdzic kiedy silnik jakby przygasał czemu towarzyszy metaliczne stukanie po czym pracuje normalnie lub tez gasnie całkiem i widac duzo siwego dymu. Na diagnostyce...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Auto jeździło normalnie, tylko na zimnym delikatnie telepał na gorącym pojedyncze wypadanie zapłonu, regulator był tylko odkręcany z całym dystrybutorem/rozdzielaczem. Normalnie wygląda to na problem z ciśnieniem paliwa przy wyższych obrotach.
Jeszcze raz ciśnienie paliwa ale podczas jazdy jak występują anomalie. Ciśnienie oleju manometrem też, chociaż nie koniecznie podczas jazdy ale na wysokich obrotach.
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Zrób diagnostykę, sprawdź parametry bieżące, ciśnienie paliwa itd.
Miałem przypadek w mercedesie, któryś bus, klientowi kapało paliwo na lewego buta :D Z czujnika wysokiego ciśnienia leciało po żyle kabla do wtyczki sterownika, który był w kabinie pod kokpitem po lewej stronie. W oplach, w których jest elektrycznie sterowany termostat zdarza się, że płyn przedostaje się do wtyczki sterownika.
Posiadam Mercedesa B 200 2.0 CDI. Po wymianie wtrysków, pompy paliwa, czujników ciśnienia paliwa, czyszczeniu układu paliwowego, wypalonym DPF. Na wysokich obrotach silnik wchodzi w stan awaryjny i pojawia się błąd ciśnienia paliwa. Po ponownym odpaleniu wszystko ok, ale przy dodaniu gazu jest powtórka. Co może być przyczyną?
Zacząłbym od sprawdzenia, czy fizycznie paliwo jest w zbiorniku i dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia.
Bardzo dziękuje za odpowiedzi ;) Dodano po 5 I jeszcze jedno zapytanie. Jeżeli chodzi o zastosowanie pompy elektrycznej to czy do silnika z zasilaniem gaźnikowym można zastosować pompę o wysokim ciśnieniu stosowaną przy silnikach z wtryskiem paliwa?
Nie patrz na błędy, tylko na parametry rzeczywiste, skup się konkretnie na ciśnieniu paliwa, tam może być twój problem.
Te wodne retardery to jedno wielkie nieporozumienie. Żeby uporać się z takim wyciekiem, należy wymienić ceramiczne uszczelnienie wewnątrz retardera. Obecnie niedostępne. Proponuję jeszcze sprawdzić filtr układu chłodzenia. W większości aut, które go mają, jest oblepiony szlamem. Niesprawny retarder powoduje wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia, wzrost...
Jest na pompie wysokiego ciśnienia, czasami go nie było a była montowana opornosć symulująca. Więcej info-GG
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
Oczywiście paliwowy w bloku silnika, odłącz zasilanie i powrót i wtedy sprawdzaj tę szczelność. :) 6,5-7 bar na wolnych obrotach to mocno za dużo. Masz zablokowany powrót. Zawór serwisowy w króćcu powrotnym z filtra albo przelewowy na bloku. Przy niedostatecznym przepływie na powrót masz niedostateczne chłodzenie wtryskiwaczy i tu moze być przyczyna...
Może masz za małe ciśnienie paliwa lub czujnik ntc podaje inne wartości,tps może również szwankować.
To nie są wtryskiwacze. Wtryskiwacze siedzą w głowicy silnika. Jeżeli paliwo wycieka Ci w miejscach pokazanych na zdjęciu, to czeka Cię wizyta u speca od pomp wtryskowych, sam nie waż się tego tykać. Być może wystarczy dokręcić nakrętki mocowania przewodów wysokiego ciśnienia, w gorszej opcji do wymiany uszczelniacze zaworów zwrotnych. V.
uwaga mercedes odpalił ale ma tylko wolne obroty każda próba dodania gazu kończy się gaśnięciem auta mniemam ze jest to taki zawór elektryczny na boku rozdzielacza dwupinowy który odpowiada za wysokie obroty i to chyba on jest zepsuty ale nie mam 100% pewności pomocy!!!
Pomierzyłem manometrem ciśnienie doładowania w czasie jazdy i wychodzi niecały 1bar (jakieś 0,8), zmierzyłem też w takim samym pojeździe i tam wyszło ok. 1,5 bara w tych samych warunkach. Ciśnienie paliwa w bloku od ponad 5 bar przy niskich obrotach do ok. 7bar przy wysokich.
Miałem kiedyś coś takiego może wymiana auta pomoże????? Brawo, prucie katalizatora to był super pomysł idealny na mechanika bez pojęcia. Sprawdził ktoś ciśnienie paliwa? wydajność pompy? podłączył pod SD? Wartości rzeczywiste?
Mala ilość powietrza względem paliwa to jedna z możliwych przyczyn np. dziura w dolocie, za małe ciśnienie z turbo.
Jeśli ciśnienie paliwa spada zanadto to zawór na listwie się zamyka i dzieje sie tak jak piszesz. Bez komputera można tylko pogdybać ale to strata czasu. Wiele rzeczy może być powodem, od powietrza zasysanego do linii już w baku po filtr paliwa, pompę wysokiego ciśnienia albo któryś czujnik. Sprawdzałeś czy to samo sie dzieje przy nieobciążonym silniku?
a jeszcze pytanie do osób co mają ten sam problem z odpaleniem na zimnym, czy mierzył ktoś z was ciśnienie jaką daje pompa elektryczna? to jest pompa co znajduje się w zbiorniku paliwa, ona bije ciśnienie do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia i wraca spowrotem do zbiornika, ciśnienie w tym układzie powinno wynosić 1,5 bara
Zacznij od filtrów i ciśnienia paliwa. Jak stosujesz jakieś tanie filtry zamiast oryginalnych, to i nie będziesz miał właściwego ciśnienia, ale bardzo ładne dołowanie wskaźnika paliwa. :) A w krótkim czasie pięciocyfrowe koszty, po załatwieniu wtryskiwaczy.
Mieliśmy kiedyś takie Vito i pomogło mu rozebranie pompy wysokiego ciśnienia i wyczyszczenie jej. sprawdź jeszcze wtryskiwacze. Nie jestem pewien ale jescze powinna być pompa paliwa wstępna ona też może mieć wine.
hi "niskie ciśnienie" paliwa te 5 b - mierzone za filtrem przed pompą wysokiego ciśnienia. W zbiorniku paliwa jej niema jest pod samochodem w okolicy tylnego siedzenia lewa strona - ładnie zabudowana plastikową osłoną. pozdrawiam kris
Diesle w common railu twardo pracują gdy cisnienie paliwa jest za wysokie. Trza by sprawdzić. Jutro sprawdzę dam znać co i jak Dzięki za info
Przyczyną może być złe ciśnienie w kołach.Sprawdź czy klocki hamulcowe się nie zapiekły bo może one stawiają opór.Sprawdź czy pompka wtryskowa Ci nie cieknie.
Mercedes E-211 2.2cdi 2003r silnik 646.951 90 kw. Po wymianie filtra paliwa, pompy paliwa, pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków samochód zapala na 2-3 sek. sam wchodzi na około 2000 obrotów i gaśnie, bardzo dymi na biało (dosłownie nie widać nic za samochodem). Pompy i resztę wymieniałem po zatankowaniu jakiegoś syfu. Co może być przyczyną ?
A niestety to winne paliwo.Ja pracuje dobrych kilka lat i nie spodkałem się z awarią pompowtrysku lub wtryskiwacza nie wspominając o pompie wtryskowej starej generacji . Silniki mają czasami i po 200 000km.Czasami się zdarzy pompa wysokiego ciśnienia ale to rzadkość.Co do świec to wychodzą wszystkie.Paliwo ma kolor prawie jak woda.
Witam opiszę mój problem samochód zapala i zaraz gaśnie Po zalaniu filtra i pokręceniu rozrusznikiem pali wchodzi na obroty i jest Ok!!! I tak nieraz potrafi przejeździć tydzień pali od jednego przyciśnięcia na rozrusznik i jest wszystko dobrze mimo tego, że świeci EDC A nieraz zgaśnie po godzinie Usterka powstała jak wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia,...
Wykręć czujnik temperatury z bloku silnika, od góry przy pierwszym cylindrze. Na wolnych obrotach powinno być minimum 4,5 bara do ok 6,5 na wysokich. Przy 3-4 cylindrze masz zawór przelewowy 4,6 bara, nie zamyka się na 100%, ale to ciśnienie w bloku musi utrzymać. Problemy z utrzymaniem ciśnienia mogą być przy nieszczelnościach na wtryskach, podkładki...
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
Witam mam problem z nie odpalającym Mercedesem Sprinterem z 2005r 2.2 CDI. Auto stało kilka tygodni nie odpalane. Kiedy chciałem go uruchomić okazało się że akumulator jest słaby (ale chwile zakręcił). Zmieniłem akumulator na nowy i po przekręceniu stacyjki rozrusznik nie kręci. Nie ma sterowania. Okazało się że przekaźnik się nie zwiera zmieniłem go...
Witam, mam problem z Mercedesem w202 2.2D 75KM. Spadło nagle ciśnienie na cylindrze 4 do 10atm. na pozostałych jest po 33atm. 4 cylinder w ogóle nie chodzi czasem na wyższych obrotach wystąpi zapłon stukowy (zbiera się paliwo uszczelnia i czasem odpali) zdjąłem głowice zalałem pierwszy sprawny i czwarty wadliwy ropą paliwo ubywa z cylindrów po równo...
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
Prez8s jesteś nie konsekwentny albo nie wiesz o czym piszesz.. : Spalanie obojętnie w czym oleju transformatorowego powoduje emisje wysoko toksycznych związków o działaniu silnie rakotwórczym. Ten olej posiada dodatki, bo do czegoś innego jest przeznaczony. Trzeba mieć świadomość że, spalając olej transformatorowy naraża się siebie i innych. No i wlasnie...
wysokie cisnienie paliwa cisnienie paliwa mercedes błąd wysokie cisnienie paliwa
naprawa kosiarki elizabeth sanyo compaq 6720s bateria
Kod błędu Alt 5 - GECO AL5, Thermo King, klawiatura Licznik nie działa w Mercedes W204 - przyczyny i diagnostyka