Woda w zbiornikach powietrza.
Wygląda na to, że w pompie. Nawet śladowa ilość oleju napędowego powoduje nieodwracalne uszkodzenie gumowych elementów w pompie.
Tak, są dwie opcje: 1. Demontujesz bak i odkręcasz czujnik paliwa który jest jednocześnie smokiem. 2. Za drzwiami suwanymi masz owalną blaszkę odkręcasz ją, a pod nim masz dostęp do czujnika-smoka wykręcasz i już. Obydwie opcje ze względu na wiek mogą być pracochłonne.
Jeśli jest uszkodzony czujnik obwodu 2.3 lub 2.4 to wypięcie wtyczki przy pelnych zbiornikach ( powyżej 5,5 bar) spowoduje zgaszenie stop i symbolu zbiornika.
Może wcale nie ma zbiornika, ani płynu, bo jest elektryczne.
Woda skondensowana w zbiornikach układu hamulcowego.
MOŻE SMOK W ZBIORNIKU USZKODZONY
Nie możesz mieć ubytków powietrza , bo głównie z tego powodu jest woda w zbiornikach.
Aby dostać się do tego czujnika należy wyjąć zbiornik paliwa.
Koledzy problem jest poważny ale jest sposób ktoś już pomyślał i wynalazł http://moto.allegro.pl/zabezpieczenie-ti... :)
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
Prawdopodobnie masz wodę wzbiorniku pow.lub uszkodzony czujnik tego zbiornika
A może po prostu pompa słaba i nie daje ciśnienia ? Daj znać po wymianie oring ale to wątpliwa sprawa bo widział byś ropę jak się sączy może jakiś zawór zwrotny puszcza do zbiornika
Dzień dobry, Mercedes Actros 1830, MP4, rok produkcji 2016. Wyposażony jest w dwa zbiorniki po 500L każdy, przelew pomiędzy zbiornikami grawitacyjny. Kierowca był 2 tygodnie na urlopie i samochód stał, w międzyczasie wymieniliśmy w nim wtryski i od tego czasu rozpoczęły się problemy. Zbiornikiem głównym jest zbiornik lewy, z niego pobierane jest paliwo...
Może chodzi o odpowietrzenie zbiornika?
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Proszę jeszcze o potwierdzenie, że czujnik kondensatu znajduje się na spodzie zbiornika.
Jak wymontowac caly zbiornik paliwa z mercedesa? Posiadam merca klasy C w202. Problemem jest brak doplywu paliwa ze zbiornika i dlatego chce wyjac caly zbiornik aby go oczyscic. I tu jest problem poniewaz nie moge go wymontowac. Jakies pomysły?
Pacjent Vito W447, 2019, 114, Wskaźnik poziomu paliwa wskazuje brak paliwa, zbiornik pełny, wskazanie zasięgu "0", rezerwa paliwa nie świeci.
Nie ma odpowietrzenia? Na pewno jest niedrożne, to nie jest normalne, żeby pompa wciągała zbiornik.
Problem rozwiązany. Zamontowany był niewłaściwy pływak z prawej strony (za pasażerem). Dla potomnych: - każdy z pływaków odpowiada za osobną połowę baku + prawy od zera do połowy + lewy od połowy do pełnego - występują i dopuszczalne są dwa różne rodzaje czujników, ale żeby wszystko działało poprawnie, w obu komorach muszą być zamontowane takie same...
Obiecałem że wroce do tematu. Niestety sprawa jeszcze sie nie rozwiązała. Przy podłączeniu do komputera pokazał błąd czujnika położenia wału. Czujnik sprawdziłem miernikiem, zarówno zimny jak ciepły jest ok. Następnego dnia podjechalem znow na komputer. Tym razem pokazał błąd sondy lambda. Sondę sprawdziłem - jest ok wszystko z nią. Zaczynam podejrzewać...
W nowszych modelach ciężarowych Mercedesów jazda z pustym zbiornikiem AdBlue prowadzi początkowo do ograniczenia momentu obrotowego, a później następuje znaczne ograniczenie prędkości (20 km/h). Takie zabezpieczenie żeby kierowcy nie truli środowiska.
Rozwiązałeś problem? Mnie się zdarzało że pływak się wieszał a raczej opadał w dół - wymiana zbiornika pomagała. Dodano po 1 W manach i mercedesach wiem ze prawie pod sam korek musi byc nalane. W MANach się nie spotkałem, nie trzeba pod korek. Jak jest mało to komunikat na żółto i można go skasować OK. A jak już naprawdę mało to na czerwono i obcięcie...
a czasem nie jest tak że usterka nie występuje jak jest więcej niż pół zbiornika.
w zyciu cdi 903 nie ma pompy w zbiorniku
Kolega zrobił błąd, nie popuszcza się węży na nagrzewnicy, owiera się ogrzewanie na max i gomowym przewodem dochodzącym do zaworu, w kabinie po prawej stronie "pompuje"aż poczujesz ciepło z nawiewu. Jest to zabawa, ale da radę. Chłodnica ma być zakręcona. Dodano po 36 Silnik powinien mieć ok 2000 obrotów.
Np. Kombinowany lemet: Dodano po 11 I mercedes wśród zbiorników ;-) [url=https://bojlersklep.pl/pl/p/Zasobni...
A nie ma czasem pompy paliwa w zbiorniku?
Sprawdź masowanie, często puszczało. Masa sterownika silnika jest po lewej stronie (patrząc od przodu po prawej), za zbiornikiem płynu zmywacza szyb, nieopodal ABS'u
Sprawdź drożność przewodu od filtra do zbiornika .
Mercedes B klasa W245 2.0 benzyna turbo 194km 2005r zbiornik paliwa Dodano po 2 Czy ma ktoś zdjęcie gdzie znajduje się zbiornik paliwa i czy jak wytnę okienko dojdę do pompy paliwa
Witam. Mam pytanie:gdzie jest zbiornik paliwa w mercedesie 190? Czy jest on za siedzeniem?bo jest tam jakaś blacha..
Sprawdz podciśnienie w zbiorniku (zapchane odpowietrzenie) i zbiornik wysysa paliwo z układu
Jaki olej wlać? Na środkowym zdjęciu masz jak byk jaki olej - nawet jest jego numer katalogowy... Lub ASD kiedyś było ale został wsadzony zwykły dyfer. Podaj numer podwozia tego auta i się migiem sprawdzi co dostało z fabryki.
Czujnik wody masz w zbiorniku powietrza zamiast korka spustowego. ABS te trzy błędy na jednym zaworze.
Czarny zbiornik na płyn. Jak go sprawdzić?
Cały syf z dna zbiornika
A nie ma różnicy, czy zbiornik jest pełen, czy napełniony w połowie? Bo problem może być w smoku ssącycm
Jest tam zaworek w zbiorniku wyrównawczym??
a czemu było pełno oleju i brudu w zbiornikach powietrza
Witam dobry i trafny pomysł mojego poprzednika ale trzeba mieć kontrole podczas przepompowywania paliwa, uzupełnić by trzeba ten układ w jakiś czujnik/pływak/ co by to robił automatycznie np. tankując auto w lewy zbiornik przelewało by się automatycznie do prawego z którego zasilany jest silnik /bez kontroli kierowcy / a odczyt wskazania ilości paliwa...
Witam I jest wiele paliwa w zbiorniku? Sprawdź na pełnym.
Pompka nowa założona? Odpowietrzanie zbiornika działa?
Hm... korek jest nowy, byl w zestawie z nowym zbiornikiem.
Opisany objaw sugeruje zapowietrzanie układu paliwowego i cofanie się paliwa do zbiornika.
Znakiem tego gdzieś na zbiorniku powietrza?
Zbiornik jest podgrzewany. Zobacz instalacje.
Mercedes Benz klasa B 2014, w 274, fabryczny gaz CNG + benzyna, wtrysk bezpośredni. Pytanie: gdzie skutecznie zdemontuję instalację CNG na korzyść większego zbiornika na benzynę? Proszę o podpowiedzi, dziękuję.
Mercedes-uszczelnie nie zbiornika kołkiem. Widok od spodu. http://obrazki.elektroda.pl/2310487500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2233404800_1...
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Witam! A ja tak na początek proponuję sprawdzić czy czasami nie mamy wlanego letniego płynu do zbiornika
pierwsza to sama pompa druga to kompletny kosz .wyjmij ze zbiornika stary kosz wyjmij pompe spisz numer i znajdziesz taką jaka jest potrzebna ew. zamiennik .
co prawda pewności nie mam, Zastanawia mnie jedno za każdym razem po przekręceniu zapłonu zaczyna bulgotać pompka w zbiorniku, Właśnie się dowiedziałem że na przewodach jest jeszcze zaworek który puszcza Z jednej komory na drugą Czy ktoś może ma schemat Jak działa ta pompka w zbiorniku nie mogę nigdzie znaleźć
Jeśli kupisz kompletny to bez problemu zamontujesz. Pamiętaj tylko, że w komplecie musisz mieć zbiornik na olej oraz pompe olejową montowaną do skrzyni biegów.
Paliwo masz do bani. Ewentualnie ktoś Cię "lubi" i nalał czegoś do zbiornika.
Od kiedy to się stało? Czy coś było robione w aucie? Czy zrobiło się z dnia na dzień?
Olej temat😊
Włączyć silnik, zagrzać do temperatury roboczej (ok.85-90°), włączyć ogrzewanie na maksimum, odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i po chwili zakręcić i czekać do załączenia się wentylatora chłodnicy. Gdy wentylator załączy się, odczekać aż się wyłączy i wyłączyć silnik, ogrzewanie i raz jeszcze odkręcić korek i zakręcić. Jeśli syknął znaczy że nadciśnienie...
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Sorry Gregor ,pisalem na szybko. Mercedes to 3osiowa wywrotka. Plyn jest zalany nowy,pompa wspomagania nowa przewody drozne i szczelne ,filtr w zbiorniczku nowy . Mimo to plyn jest spieniony i zostaje wyrzucany przez zbiorniczek. Myslalem jeszcze o tych zwrotnicach bo w sumie jak na kolach stoi to fajera ciezko chodzi jak dzwigne przod to lekko,i moze...
A próbowałeś dolać paliwa? Może wskaźnik cię oszukuję. Albo w baku jest niezły kisiel, i zwyczajnie zatkało smoka, lub sitko kosza w zbiorniku.
W takim razie załatwione - wszystko świeci, nic nie stuka, wycieraczki wymieniłem pół roku temu, klocki i szczęki też, płyny w normie. Dzięki. Czekamy na Service E. A filtr paliwa to gdzie umieszczon? Nie tak przypadkiem gdzieś przy zbiorniku?
Sprawdził bym na początku pompę niskiegocisnienia w zbiorniku w mercedesach e i s często jest problem z zatarciem lub ze słabym polaczeniem- styk. 2 razy montowalem zamiennik ale sie nie sprawdził- polecam jeżeli bedzie uszkodzona pewna używke.
Witam Mam pytanie bo przeszukałem auto datę oraz forum w necie i nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi. Może ktoś z was ma dostęp do danych jakie ciśnienie powinna wytwarzać wstępna pompa paliwa która jest w zbiorniku? Pacjent MERCEDES VITO 2006r 2,2 CDI 4x4 z 2006r.
witam, jestem szczęśliwym posiadaczem mercedesa w124 2,0D z 1990roku nie posiadam żadnej książki serwisowej i dlatego mam kilka pytań. 1. Jakiej pojemności mam zbiornik paliwa? 2. Ile średnio pali takie auto? 3. Ciśnienie oleju, ile powinien pokazywać wskaznik na biegu jałowym i przy wciśnięciu pedału gazu? Dziękuję za wszystkie uwagi! Pozdrawiam
Napisz o co Ci chodzi z tymi obrotami. Bo na tę chwilę to jest tylko jedna odpowiedź; Pedał gazu. Na drugie pytanie też. Pompa zasilająca pompuje paliwko, elektronika steruje wtryskiem, pozostałe paliwko chłodzi układ wtryskowy i wraca do zbiornika. :)
Musisz przejrzeć tylną wiązkę od świateł (zwarcie idzie prawdobodobnie od czujnika światła "stop"). A może samochód wyposażony jest w instalaję haka holowniczego? Jeśli tak to trzeba i tu sprawdzić (gniazdo i miejsce w którym była podłączana wiązka elektryczna haka ). Wiązka w Sprinterze idzie po lewej stronie podwozia (częściwo nad zbiornikiem paliwa)....
na zbiorniku paliwa w bagazniku sprawdz czy jest jakis zbiornik
[quote="Gmedza"]ale w tych mietkach padał sterownik silnika pod zbiornikiem spryskiwacza[/quote A GDZIE TAM JEST JAKIŚ STEROWNIK POD ZBIORNIKIEM SPRYSKIWACZA ?
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Znalazłem w garażu taki sensor, tzn. nox, to postanowiłem zamienić, żeby sprawdzić. A może jakiś czujnik poziomu adblue w zbiorniku się przyciął. Co myślicie?
Dyfuzor można płukać wodą. Po wykręceniu wszystkich czujników można wprowadzać wodę destylowaną strzykawką do czujników i dyfuzora. Kilkukrotne płukanie i przedmuchanie w 90% przypadków pomaga. Zawór przy pompie AdBlue też często wysiada powodując zbyt powolny spadek ciśnienia po wyłączeniu silnika, tym samym ułatwia powstawaniu krystalizacji. Czy da...
W jaki sposob rozwiazano problem?
Czy ktoś posiada wiedzę na temat demontażu zbiornika paliwa w tym modelu ?
Nie sądzę żeby to była wina zaworu, podejrzewam odpowietrzenie zbiornika niedostateczne. Pozdrawiam.
Zawór jest na listwie CR od strony grodzi na dwie śróbki torx, trzeba zdjąć kolektor ssący wtedy jest w miarę dostęp. Twoje objawy wskazują raczej na wtryski. Ja zacząłbym naprawę na twoim miejscu od wymiany filtra i sprawdzenia drożności smoka w zbiorniku...
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
I co może jeszcze pojechać do ciebie i palcem pokazać? Zdejmij zbiornik spryskiwaczy i zobaczysz.
Tak, powinno wystarczyć. Ewentualnie można pomóc podając niewielkie ciśnienie w zbiorniczek płynu, nie więcej niż 0,3-0,4 bar. Oczywiście przez nakrętkę a nie w sam zbiornik.
Żeby odpowietrzyć układ to jest taki zaworek a paliwa z filtra do zbiornika raczej samo nie wróci.
Auto jak w temacie, poszukuję informacji o kolorze i lokalizacji przewodu pływaka (najlepiej gdzieś w okolicy deski rozdzielczej bo to auto ma zabudowę karetki pogotowia i nie dojdę do zbiornika paliwa).
najpierw to odpowiednia diagnoza interpretacja parametrów , nieprawda że nie da sie wstepnie sprawdzić wtrysków na kompie , zdarza sie też że przez przepływke auto gaśnie zaraz po odpaleniu ale morzna go bez problemu zaraz odpalić, przyczyny szukałbym miedzy pompą a zbiornikiem paliwa
A co ze zbiornikiem ciśnienia? Są jakieś objawy jego zużycia?
Mercedes ma tylko jeden słuszny i działający program do diagnostyki. Nazywa się to Star Diagnostic. Podjedź do kogoś kto dysponuje, z czytaj błędy i będziesz miał od razu opisy czego dotyczą. Na chłopski rozum: jak po dłuższym postoju ma problemy z rozruchem to pierwsze co przychodzi na myśl to cofające się paliwo spowodowane nieszczelnością układu...
Tak, można podłączyć np. zwykły Voltomierz na prąd stały jeżeli pływak działa to powinieneś mieś zmianę napięcia wprost proporcjinalnie do ilości paliwa w zbiorniku.
Żeby dobrać się do pływaka (a tam prawdopodobnie jest problem) musisz zdjąć zbiornik paliwa.
Zamulony zbiornik i stąd te problemy.
w 190-tce nie ma dziury na narty w tym miejscu jest zbiornik paliwa ;)
Poszukaj i sprawdź zawór powrotny paliwa z silnika(na silniku) do zbiornika paliwa ,może nie trzymać ciśnienia.
Z uwagi na ciężki dostęp do filtra w tym autku, zdarza się, że pokrywa jest niedokręcona do samego kołnierza, wtedy to też ma wpływ na uruchamianie. Jak webasto prosto do silnika podłączone?? Chyba miałeś na myśli zbiornik paliwa? :)
Immobiliser nie ma nic do rzeczy w wtym przypadku ,nie zgasi auta,po prostu się zapowietrzyl z jakiegoś powodu,np brak paliwa w zbiorniku ,brudny filtr itd...
Dokładnie .GS 31 to niedokonczona procedura programowania sterownika skrzyni biegów. Musisz ja przeprowadzić od nowa. a ten ws to przerwa czujnika kondensatu w układzie pneumatycznym. Poszukaj taki czujnik w dnie któregoś ze zbiorników powietrznych i sprawdź połączenia
Błąd ten oznacza problem z ciśnieniem płynu hamulcowego na tylnym lewym zacisku, często wina leży w ugnitych przewodach hamulcowych z tyłu. Błąd pojawił się dlatego, że komputer SBC zauważył minimalny spadek ciśnienia. Na star diagnosis można też sprawdzić ile jeszcze zostało z pompy sbc, jeżeli zbliża się już "koniec" trzeba wymienić szczotki w silniku...
Przewod wymieniony autko zapalilo , ponowna proba po ok 3 godz i jest ok zobaczymy jutro rano no i jak wyjezdze troche paliwa bo mam ponad 40l teraz . Oczywiscie dam znac co i jak . Pytalem rowniez w serwisie Mercedesa o ten filterek w zbiorniku i gosc mowil ze nic takiego tam nie ma ....
widzialem kiedys jakis prospekt mercedesa bylo wpięte miedzy zbiornik a pompe....ktoś widział taki patent?
Sprawdź komputerem czasy otwarcia pomp wtryskowych. Jak masz ogrzewanie podpięte trójnikiem w któryś przewód paliwowy to wywal to i podłącz bezpośrednio do zbiornika osobnym przewodem.
Jak zdemontować przedni prawy reflektor w Mercedesie S W 220 z 2003 r 3.2 i czy w ten sposób będę miał dostęp do spryskiwacza reflektora umieszczonego w zderzaku, ponieważ wlany płyn do zbiornika spryskiwacza wycieka w rejonie spryskiwacza.
Może zapowietrza się układ paliwowy.Po zgaśnięciu odkręć korek zbiornika.Jak będzie duże zassanie do środka to może być słabe odwietrzenie zbiornika i nie podaje paliwa.
W mercedesie c klasy wskazówka poziomu paliwa w zbiorniku "lata" od góry do dołu. Czasami jest wolne podnoszenie lub opadanie, zdarza się, że zatrzyma się pomiędzy poziomem max, a min., wtedy chyba wskazuje poziom rzeczywisty jaki jest w zbiorniku. Co może być tego przyczyną? Zacinający się pływak, jakieś słabe połączenie na przewodach?
zbiornik mercedes zbiornik paliwo mercedes mercedes atego zbiornik
pobrać firmware sterowanie avidsen nieprzydzielony obszar dysku
wybór piekarnika kolumny podłogowe
TP.SK516.PB801 Firmware USB Upgrade: Correct Port, File Naming, and Flashing Steps Norten E10 szybkie wybieranie – programowanie klawiszy M1, M2 i cyfr 2-9