Woda w zbiornikach powietrza.
Jeśli jest uszkodzony czujnik obwodu 2.3 lub 2.4 to wypięcie wtyczki przy pelnych zbiornikach ( powyżej 5,5 bar) spowoduje zgaszenie stop i symbolu zbiornika.
Nie możesz mieć ubytków powietrza , bo głównie z tego powodu jest woda w zbiornikach.
Woda skondensowana w zbiornikach układu hamulcowego.
A może po prostu pompa słaba i nie daje ciśnienia ? Daj znać po wymianie oring ale to wątpliwa sprawa bo widział byś ropę jak się sączy może jakiś zawór zwrotny puszcza do zbiornika
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
Prawdopodobnie masz wodę wzbiorniku pow.lub uszkodzony czujnik tego zbiornika
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Wygląda na to, że w pompie. Nawet śladowa ilość oleju napędowego powoduje nieodwracalne uszkodzenie gumowych elementów w pompie.
MOŻE SMOK W ZBIORNIKU USZKODZONY
Proszę jeszcze o potwierdzenie, że czujnik kondensatu znajduje się na spodzie zbiornika.
Może chodzi o odpowietrzenie zbiornika?
Aby dostać się do tego czujnika należy wyjąć zbiornik paliwa.
Może wcale nie ma zbiornika, ani płynu, bo jest elektryczne.
a czasem nie jest tak że usterka nie występuje jak jest więcej niż pół zbiornika.
Tak, są dwie opcje: 1. Demontujesz bak i odkręcasz czujnik paliwa który jest jednocześnie smokiem. 2. Za drzwiami suwanymi masz owalną blaszkę odkręcasz ją, a pod nim masz dostęp do czujnika-smoka wykręcasz i już. Obydwie opcje ze względu na wiek mogą być pracochłonne.
Obiecałem że wroce do tematu. Niestety sprawa jeszcze sie nie rozwiązała. Przy podłączeniu do komputera pokazał błąd czujnika położenia wału. Czujnik sprawdziłem miernikiem, zarówno zimny jak ciepły jest ok. Następnego dnia podjechalem znow na komputer. Tym razem pokazał błąd sondy lambda. Sondę sprawdziłem - jest ok wszystko z nią. Zaczynam podejrzewać...
w zyciu cdi 903 nie ma pompy w zbiorniku
A nie ma czasem pompy paliwa w zbiorniku?
Sprawdź drożność przewodu od filtra do zbiornika .
Nie ma odpowietrzenia? Na pewno jest niedrożne, to nie jest normalne, żeby pompa wciągała zbiornik.
WYDECH WAŁ LINKI Z TEGO CO PAMIETAM TO JESZCZE TROCHE WALKI Z WEZYKAMI I KUPE NERWÓW JAK TO ROBISZ PIERWSZY RAZ
Cały syf z dna zbiornika
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Hm... korek jest nowy, byl w zestawie z nowym zbiornikiem.
Opisany objaw sugeruje zapowietrzanie układu paliwowego i cofanie się paliwa do zbiornika.
Witam! A ja tak na początek proponuję sprawdzić czy czasami nie mamy wlanego letniego płynu do zbiornika
Paliwo masz do bani. Ewentualnie ktoś Cię "lubi" i nalał czegoś do zbiornika.
Witam dobry i trafny pomysł mojego poprzednika ale trzeba mieć kontrole podczas przepompowywania paliwa, uzupełnić by trzeba ten układ w jakiś czujnik/pływak/ co by to robił automatycznie np. tankując auto w lewy zbiornik przelewało by się automatycznie do prawego z którego zasilany jest silnik /bez kontroli kierowcy / a odczyt wskazania ilości paliwa...
Jest tam zaworek w zbiorniku wyrównawczym??
a czemu było pełno oleju i brudu w zbiornikach powietrza
Pompka nowa założona? Odpowietrzanie zbiornika działa?
Koledzy problem jest poważny ale jest sposób ktoś już pomyślał i wynalazł http://moto.allegro.pl/zabezpieczenie-ti... :)
Znakiem tego gdzieś na zbiorniku powietrza?
A próbowałeś dolać paliwa? Może wskaźnik cię oszukuję. Albo w baku jest niezły kisiel, i zwyczajnie zatkało smoka, lub sitko kosza w zbiorniku.
W takim razie załatwione - wszystko świeci, nic nie stuka, wycieraczki wymieniłem pół roku temu, klocki i szczęki też, płyny w normie. Dzięki. Czekamy na Service E. A filtr paliwa to gdzie umieszczon? Nie tak przypadkiem gdzieś przy zbiorniku?
Napisz o co Ci chodzi z tymi obrotami. Bo na tę chwilę to jest tylko jedna odpowiedź; Pedał gazu. Na drugie pytanie też. Pompa zasilająca pompuje paliwko, elektronika steruje wtryskiem, pozostałe paliwko chłodzi układ wtryskowy i wraca do zbiornika. :)
Sprawdź masowanie, często puszczało. Masa sterownika silnika jest po lewej stronie (patrząc od przodu po prawej), za zbiornikiem płynu zmywacza szyb, nieopodal ABS'u
Witam I jest wiele paliwa w zbiorniku? Sprawdź na pełnym.
Witam. Miałem ten sam problem z mietkiem uszczelniłem nawet pompę wtryskową nic nie pomogło autko sprzedałem z tą usterką do dzisiaj nie wiem co było nie tak myśle ze może to być wina tej przystawki do filtra paliwa coś sie tam rozszczelnia i paliwo cofa sie do zbiornika.
Zawór jest na listwie CR od strony grodzi na dwie śróbki torx, trzeba zdjąć kolektor ssący wtedy jest w miarę dostęp. Twoje objawy wskazują raczej na wtryski. Ja zacząłbym naprawę na twoim miejscu od wymiany filtra i sprawdzenia drożności smoka w zbiorniku...
Pacjent Vito W447, 2019, 114, Wskaźnik poziomu paliwa wskazuje brak paliwa, zbiornik pełny, wskazanie zasięgu "0", rezerwa paliwa nie świeci.
Czarny zbiornik na płyn. Jak go sprawdzić?
Witam. Mam pytanie:gdzie jest zbiornik paliwa w mercedesie 190? Czy jest on za siedzeniem?bo jest tam jakaś blacha..
Sprawdz podciśnienie w zbiorniku (zapchane odpowietrzenie) i zbiornik wysysa paliwo z układu
Zbiornik jest podgrzewany. Zobacz instalacje.
Czujnik wody masz w zbiorniku powietrza zamiast korka spustowego. ABS te trzy błędy na jednym zaworze.
Witam Mam pytanie bo przeszukałem auto datę oraz forum w necie i nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi. Może ktoś z was ma dostęp do danych jakie ciśnienie powinna wytwarzać wstępna pompa paliwa która jest w zbiorniku? Pacjent MERCEDES VITO 2006r 2,2 CDI 4x4 z 2006r.
Problem rozwiązany. Zamontowany był niewłaściwy pływak z prawej strony (za pasażerem). Dla potomnych: - każdy z pływaków odpowiada za osobną połowę baku + prawy od zera do połowy + lewy od połowy do pełnego - występują i dopuszczalne są dwa różne rodzaje czujników, ale żeby wszystko działało poprawnie, w obu komorach muszą być zamontowane takie same...
Dzień dobry, Mercedes Actros 1830, MP4, rok produkcji 2016. Wyposażony jest w dwa zbiorniki po 500L każdy, przelew pomiędzy zbiornikami grawitacyjny. Kierowca był 2 tygodnie na urlopie i samochód stał, w międzyczasie wymieniliśmy w nim wtryski i od tego czasu rozpoczęły się problemy. Zbiornikiem głównym jest zbiornik lewy, z niego pobierane jest paliwo...
co prawda pewności nie mam, Zastanawia mnie jedno za każdym razem po przekręceniu zapłonu zaczyna bulgotać pompka w zbiorniku, Właśnie się dowiedziałem że na przewodach jest jeszcze zaworek który puszcza Z jednej komory na drugą Czy ktoś może ma schemat Jak działa ta pompka w zbiorniku nie mogę nigdzie znaleźć
Mercedes B klasa W245 2.0 benzyna turbo 194km 2005r zbiornik paliwa Dodano po 2 Czy ma ktoś zdjęcie gdzie znajduje się zbiornik paliwa i czy jak wytnę okienko dojdę do pompy paliwa
[quote="Gmedza"]ale w tych mietkach padał sterownik silnika pod zbiornikiem spryskiwacza[/quote A GDZIE TAM JEST JAKIŚ STEROWNIK POD ZBIORNIKIEM SPRYSKIWACZA ?
Sprawdził bym na początku pompę niskiegocisnienia w zbiorniku w mercedesach e i s często jest problem z zatarciem lub ze słabym polaczeniem- styk. 2 razy montowalem zamiennik ale sie nie sprawdził- polecam jeżeli bedzie uszkodzona pewna używke.
W nowszych modelach ciężarowych Mercedesów jazda z pustym zbiornikiem AdBlue prowadzi początkowo do ograniczenia momentu obrotowego, a później następuje znaczne ograniczenie prędkości (20 km/h). Takie zabezpieczenie żeby kierowcy nie truli środowiska.
Rozwiązałeś problem? Mnie się zdarzało że pływak się wieszał a raczej opadał w dół - wymiana zbiornika pomagała. Dodano po 1 W manach i mercedesach wiem ze prawie pod sam korek musi byc nalane. W MANach się nie spotkałem, nie trzeba pod korek. Jak jest mało to komunikat na żółto i można go skasować OK. A jak już naprawdę mało to na czerwono i obcięcie...
pierwsza to sama pompa druga to kompletny kosz .wyjmij ze zbiornika stary kosz wyjmij pompe spisz numer i znajdziesz taką jaka jest potrzebna ew. zamiennik .
Jeśli kupisz kompletny to bez problemu zamontujesz. Pamiętaj tylko, że w komplecie musisz mieć zbiornik na olej oraz pompe olejową montowaną do skrzyni biegów.
Auto jak w temacie, poszukuję informacji o kolorze i lokalizacji przewodu pływaka (najlepiej gdzieś w okolicy deski rozdzielczej bo to auto ma zabudowę karetki pogotowia i nie dojdę do zbiornika paliwa).
najpierw to odpowiednia diagnoza interpretacja parametrów , nieprawda że nie da sie wstepnie sprawdzić wtrysków na kompie , zdarza sie też że przez przepływke auto gaśnie zaraz po odpaleniu ale morzna go bez problemu zaraz odpalić, przyczyny szukałbym miedzy pompą a zbiornikiem paliwa
Mercedes ma tylko jeden słuszny i działający program do diagnostyki. Nazywa się to Star Diagnostic. Podjedź do kogoś kto dysponuje, z czytaj błędy i będziesz miał od razu opisy czego dotyczą. Na chłopski rozum: jak po dłuższym postoju ma problemy z rozruchem to pierwsze co przychodzi na myśl to cofające się paliwo spowodowane nieszczelnością układu...
Musisz przejrzeć tylną wiązkę od świateł (zwarcie idzie prawdobodobnie od czujnika światła "stop"). A może samochód wyposażony jest w instalaję haka holowniczego? Jeśli tak to trzeba i tu sprawdzić (gniazdo i miejsce w którym była podłączana wiązka elektryczna haka ). Wiązka w Sprinterze idzie po lewej stronie podwozia (częściwo nad zbiornikiem paliwa)....
Z uwagi na ciężki dostęp do filtra w tym autku, zdarza się, że pokrywa jest niedokręcona do samego kołnierza, wtedy to też ma wpływ na uruchamianie. Jak webasto prosto do silnika podłączone?? Chyba miałeś na myśli zbiornik paliwa? :)
Nie sądzę żeby to była wina zaworu, podejrzewam odpowietrzenie zbiornika niedostateczne. Pozdrawiam.
Jaki olej wlać? Na środkowym zdjęciu masz jak byk jaki olej - nawet jest jego numer katalogowy... Lub ASD kiedyś było ale został wsadzony zwykły dyfer. Podaj numer podwozia tego auta i się migiem sprawdzi co dostało z fabryki.
Kolega zrobił błąd, nie popuszcza się węży na nagrzewnicy, owiera się ogrzewanie na max i gomowym przewodem dochodzącym do zaworu, w kabinie po prawej stronie "pompuje"aż poczujesz ciepło z nawiewu. Jest to zabawa, ale da radę. Chłodnica ma być zakręcona. Dodano po 36 Silnik powinien mieć ok 2000 obrotów.
Mercedes Benz klasa B 2014, w 274, fabryczny gaz CNG + benzyna, wtrysk bezpośredni. Pytanie: gdzie skutecznie zdemontuję instalację CNG na korzyść większego zbiornika na benzynę? Proszę o podpowiedzi, dziękuję.
I co może jeszcze pojechać do ciebie i palcem pokazać? Zdejmij zbiornik spryskiwaczy i zobaczysz.
Mercedes MP4 z 2013 roku 450 po zgaszeniu silnika 5 minut i auto już jest zapowietrzone. Smok w zbiorniku paliwa został sprawdzony jest ok. Proszę o podpowiedz Jeżeli ktoś się spotkał z takim przypadkiem Wielkie dzięki z góry za pomoc
No wiesz, raczej bez sensu żeby przy prędkości 50 miał chodzić cały czas kompresor. Właściwie to zauważyłem że to jest tak:Odpalam, nic się nie załącza. Wyjeżdżam z Domu, rozpędzam się do 50, kompresor się zalacza, dojeżdżam do skrzyżowania wyłącza się i jest syk zaworu zwrotnego. Ruszam rozpędzam się, dobijam do 50 załącza się ale później już jadę...
Tak, powinno wystarczyć. Ewentualnie można pomóc podając niewielkie ciśnienie w zbiorniczek płynu, nie więcej niż 0,3-0,4 bar. Oczywiście przez nakrętkę a nie w sam zbiornik.
Sorry Gregor ,pisalem na szybko. Mercedes to 3osiowa wywrotka. Plyn jest zalany nowy,pompa wspomagania nowa przewody drozne i szczelne ,filtr w zbiorniczku nowy . Mimo to plyn jest spieniony i zostaje wyrzucany przez zbiorniczek. Myslalem jeszcze o tych zwrotnicach bo w sumie jak na kolach stoi to fajera ciezko chodzi jak dzwigne przod to lekko,i moze...
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Znalazłem w garażu taki sensor, tzn. nox, to postanowiłem zamienić, żeby sprawdzić. A może jakiś czujnik poziomu adblue w zbiorniku się przyciął. Co myślicie?
Czy ktoś posiada wiedzę na temat demontażu zbiornika paliwa w tym modelu ?
Sprawdź komputerem czasy otwarcia pomp wtryskowych. Jak masz ogrzewanie podpięte trójnikiem w któryś przewód paliwowy to wywal to i podłącz bezpośrednio do zbiornika osobnym przewodem.
Włączyć silnik, zagrzać do temperatury roboczej (ok.85-90°), włączyć ogrzewanie na maksimum, odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i po chwili zakręcić i czekać do załączenia się wentylatora chłodnicy. Gdy wentylator załączy się, odczekać aż się wyłączy i wyłączyć silnik, ogrzewanie i raz jeszcze odkręcić korek i zakręcić. Jeśli syknął znaczy że nadciśnienie...
na zbiorniku paliwa w bagazniku sprawdz czy jest jakis zbiornik
Jeśli przez pomyłkę nie "zatankowałeś" do zbiornika Ad Blue napędu to możesz dyfuzor i czujniki przepłukać wodą destylowaną. Czujniki ciśnienia możesz śmiało odkręcić, nie zmienisz przez to regulacji dyfuzora. Sprawdź też czy przewodem zasilającym dochodzi czynnik. Po wypłukaniu wodą przedmuchaj wszystko i zmontuj. Uwaga! Nie odłączamy nigdy akumulatorów...
Witam Problem rozwiazany; W tym modelu Pod maska z prawej strony jest komp od ABS zas sterownik silnika znajduje sie pod zbiornikiem plynu spryskiwacza!!!
Dokładnie .GS 31 to niedokonczona procedura programowania sterownika skrzyni biegów. Musisz ja przeprowadzić od nowa. a ten ws to przerwa czujnika kondensatu w układzie pneumatycznym. Poszukaj taki czujnik w dnie któregoś ze zbiorników powietrznych i sprawdź połączenia
Żeby odpowietrzyć układ to jest taki zaworek a paliwa z filtra do zbiornika raczej samo nie wróci.
Podobno wg dekodera VIN posiadam w moim mercedesie W204 (kombi) system nivo. Bardzo mało jest informacji na ten temat w internecie. Jak dbać o taki system, jak on dokładnie działa, czy wymienia się tam olej, jak sprawdzić tak naprawdę czy posiada się ten system? Do Nivo jest specjalny zbiornik pod maską?
Witam . Potrzebuje informacji jak się dostać do pompy paliwa w zbiorniku. Czy jest jakiś sposób czy trzeba zbiornik ściągać ?
Dyfuzor można płukać wodą. Po wykręceniu wszystkich czujników można wprowadzać wodę destylowaną strzykawką do czujników i dyfuzora. Kilkukrotne płukanie i przedmuchanie w 90% przypadków pomaga. Zawór przy pompie AdBlue też często wysiada powodując zbyt powolny spadek ciśnienia po wyłączeniu silnika, tym samym ułatwia powstawaniu krystalizacji. Czy da...
w 190-tce nie ma dziury na narty w tym miejscu jest zbiornik paliwa ;)
Tak, można podłączyć np. zwykły Voltomierz na prąd stały jeżeli pływak działa to powinieneś mieś zmianę napięcia wprost proporcjinalnie do ilości paliwa w zbiorniku.
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Olej temat😊
zmienilem rozdzielacz i paliwo teraz idzie na wszystkie 5 wtryskow.lecz motor nadal tuz po odpaleniu gasnie,z tym,ze przed odpaleniem musze kilkakrotnie przepompowac paliwo stacyjka,bo inaczej nie zlapie.(pewnie pompa przy zbiorniku,tak jak kolega wyzej napisal)zaobserwowalem,ze jak go odpalam,to slysze nierowna prace pompki,jakby slabla,i co pewnie...
Zamulony zbiornik i stąd te problemy.
Immobiliser nie ma nic do rzeczy w wtym przypadku ,nie zgasi auta,po prostu się zapowietrzyl z jakiegoś powodu,np brak paliwa w zbiorniku ,brudny filtr itd...
- Wtryski - test przelewowy - Star Diagnosis - test równomierności/ciśnienia sprężania - Star Diagnosis - ciśnienie na railu przy kręceniu rozrusznikiem - Układ paliwowy - sprawdzenie drożności od zbiornika do pompy WC
Poszukaj i sprawdź zawór powrotny paliwa z silnika(na silniku) do zbiornika paliwa ,może nie trzymać ciśnienia.
Np. Kombinowany lemet: Dodano po 11 I mercedes wśród zbiorników ;-) [url=https://bojlersklep.pl/pl/p/Zasobni...
Żeby dobrać się do pływaka (a tam prawdopodobnie jest problem) musisz zdjąć zbiornik paliwa.
Gdzie to przeczytałeś, że 2,5 obrotu to 2,5 bara? :) Tak mi powiedział ten, co je regeneruje. Przed wymianą podstawy, na zegarach miałem 10bar i spuszczło mi powietrze, teraz nic się nie dzieje i zamyka mi zegary. Dodam, ze w głównym(chyba) zbiorniku nie ma prawie powietrza i jak wyłączę sam. to zbiornik dziwnie brzęczy.
łooodżizus...... Gdzieś Ty do szkoły chodził? Przecież tego co piszesz w ogóle się nie da przeczytać - a tym bardziej zrozumieć! Prawdopodobnie chodzi o czujnik wody skondensowanej w zbiorniku powietrza. Jeżeli nie ma błędu, to może w zbiorniku jest woda.
A co ze zbiornikiem ciśnienia? Są jakieś objawy jego zużycia?
mercedes zbiornik zbiornik paliwo mercedes mercedes atego zbiornik
dziwny dzwiek ruszaniu iphone wirus manta ekran
philips uszkodzone oprogramowanie router speedbox
Kodowanie licznika w Skodzie Fabii 1: VCDS i OBDeleven Model TDA1022 w Eagle - Tworzenie i Alternatywy