Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
ad1 sprężyny niekoniecznie jak nie są popękane ale pewnie do zmiany łożysko amortyzatora ad2. albo cały, albo: końcówka wahacza i 2x tuleje metalowo gumowe ad3. końcówki drążka stabilizacyjnego i gumy w których osadzony jest drążek.
Witam Moim zadaniem uznanej firmy która zajmuje się wytwarzaniem tego sprzętu od lat. Np. TRW, Delphi, Febi.... a unikał bym firm nieznanych. Najważniejsze jest żeby były wykonane z materiałów dobrej jakości.
Ja torxy lubię ale takie co się nasadkę na łeb śruby nakłada. Wpustowe też nie takie straszne torxy i spline, najgorsze imbusy bo to się lubi omknąć. Zawieszenie w Hyundai z późnych lat 90-tych (innych nie znam), jednorazówka, idzie to tylko w całości od budy odkręcić, tam gdzie tuleje metalowo gumowe to zrośnięte ze śrubami na stałe.
temat zakończony ale nie dokończony... wymiana rozrządu w przypadku tego silnika 1,6 16V 112KM - 113KM lista zakupów: - kpl. rozrząd do tego silnika ( KUPUJĄC kpl rozrząd należy zwrócić uwagę czy są zaślepli metalowo gumowe które są jednorazowe po ich zdemontowaniu w celu założenia blokady wałków rozrządu należy założyć nowe 2szt jedna większa druga...
Łożyska igiełkowe w partnerze 2015? Nie znam się tak dobrze ale myślałem że to było w starszym modelu. Nawet jak przeglądam części do tego modelu to są do tyłu tylko tuleje metalowo gumowe na belce (50zł sztuka) i łożyska w kołach wprasowane w tarcze. Byłem w błędzie?
Ciekawe tylko co będzie jak takim rurakiem ulepionym z niewiadomo czego wyłoży rolkę. Czy wytrzymają punkty mocowania pasów, czy rama się nie poskłada jak papierek po cukierku. Ja wiem że wielu po wsiach spawa takie i lata ale to tylko do czasu pierwszego wypadku. Robokop ma rację. Same rury bezszwowe to już sporo kasy, do tego giętarka, solidny migomat...
Dzieki za czybka reakcje i podpowiedz, gaziory w miedzyczasie wyjalem i do wymiany sa kolektory ssace metalowo gumowe sa pekniete wszystkie cztery + przewod paliwowy zmeczony, Jutro rozbiore gazniki i sprawdze stan zaworkow iglicowych ,dysz , plywakow i zamowie co potrzebne. Po stanie kolektorow ssacych nie sadze zeby w gaziorach graty byly w super...
A ja tak sobie siedzę i czytam, może tak a może tak. Już na tym ustrojstwie zęby zjadłem. Nie kombinujcie, tego jest tylko jeden problem uszczelniacze metalowo gumowe na wtryskiwaczach, jest to kosztowna robota bo części ok.130 zł robocizna zależy mi policzył mechanik 200zł
A jak wyglądają tuleje metalowo gumowe na tzw. ławie?
w vektrze najczesciej padaja podwojne przewody metalowo gumowe wysokiego cisnienia w aso ok 500pln. jak masz je nie szcelne i ktos ci zaproponuje ich naprawe to palnij go w czolo i idz kupic nowe Z tym palnięciem kogoś w czoło radzę ostrożnie. Powodem uszkodzeń tych przewodów jest ich konstrukcja i bliskość kolektora wydechowego. Naprawa polega na...
wyglądają na dobre Myślisz że dobre? Tylko czemu tak idą góra-dół przy ruszaniu? Czasem ze 1- 1,5 cm. Nie powinny siedzieć na sztywno? Tuleje metalowo gumowe posprawdzane, dobre, łączniki wału też dobre, żadnych luzów. A jednak stuka. Jedyne co znalazłem to te poduchy.
Pacjent jak powyżej. Wymienione dwa przeguby zewnętrzne,tulejki metalowo gumowe wahaczy(4 sztuki tzn, lewa i prawa strona oraz 2 sworznie wahaczy oraz dwie obsady amortyzatorów.Dwie końcówki kierownicze. Jaki powinien mniej więcej wynieść koszt za tą wymianę! dodam iż, wszystkie części były klienta. Jeśli nie ten dział to proszę o przeniesienie i wyrozumiałość....
I tuleje metalowo gumowe wahaczy.
Wybite tuleje metalowo gumowe wahaczy.
Witam. Problem dotyczy fiata doblo 263 z 2013 roku silnik 1.3 multijet 90km. Podczas przejazdu przez studzienkę lub jazdy pod tzw. "tarce" słychać dość głośne stuki z przodu po stronie kierowcy. Początkowo wymieniłem łączniki stabilizatora bo to dość typowe w tych autach i faktycznie jeden miał luz, jednak stukanie nie ustało. Dodatkowo wymienione zostały...
A tuleje metalowo gumowe dokręcaj ostatecznie na opuszczonym aucie.
Może masz uszkodzone tuleje metalowo gumowe wahacza, zbieżność sama się nie przestawia.
Tuleje metalowo gumowe też wymieniasz co 5 lat bez względu na ich stan? Przecież też sie guma zestarzała. Łykacie bzdury producentów opon że opona po 5 latach jest stara i nie nadaje się do dalszego użytkowania. Tymczasem nie ma żadnych dowodów na to że taka opona jest niesprawna... Widać że nie masz pojęcia o czym mówisz i chyba w życiu nowych opon...
Witam przyczyną było sprzęgło metalowo gumowe za skrzynią (na wale) .Dziękuje i pozdrawiam
Kilka uwag i zamykam temat. Spadki napięć mierzymy do słupków akumulatora, nie do klem. Nie jeden raz dawałem dodatkowy przewód z alternatora do akumulatora (oczywiście końcówki zaprasowane i zalutowane, zaręczam, że fabryczny w żadnej mierze nie pełni roli zabezpieczenia przed ładowaniem zbyt dużym prądem. Dobrze ułożony i zabezpieczony przewód jest...
Problem został rozwiązany, średnica belki wynosi 69mm. Tuleje metalowo - gumowe mają właśnie średnice 69,2mm, plastikowo - gumowa 72mm. Do belki 69mm bez problemu wchodzą te 72mm, także nie ma dwóch rodzaji belek, pozdrawiam.
wszystkie gumy, sfożnie, końcówki drążków wymieniałem, wymienialem również w tym roku tuleje metalowo gumowe w tylnej belce ale tak mi sie zdaje ze zaczelo ściągać po wymianie zwrotnicy. Ale glowy nie dam sobie uciac, bo zawsze czlowiek po robocie wszystko dokladnie sprawdza i delikatnie sciaga na prawo, a wiem ze wczesnij bylo idealnie. Ale jutro podjade...
Sam chyba nie robił.:D Ale tego to się nie doproszę nigdy, żeby pisać w odpowiedniej osobie. Bo u nas właściciel auta to taki pan i władca, dał komuś zrobić ale zawsze napisze "wymieniłem". JA, zarządca tego samochodu.:D P.S. Nie zrozumiałem do końca Twojej wypowiedzi przyjacielu, ja zawsze dokręcam ostatecznie na opuszczonym aucie. Tak mnie uczyli...
sworznie i tuleje metalowo gumowe na wahaczach, sworznie prawidlowe takie same założone jak byly dawniej, amortyzatory założone prawidłowo, tak 4 ale inaczej sie nie da założyć. Na starych częściach tak ściągało na nowych jest tak samo, koła zamieniane przód na tył, to samo nawet przód zmieniane z lewej na prawą bo myślałem ze krzywa felga czy coś dalej...
myśle że zapowietrza sie układ paliwowy jak u mnie wymieniłem podkładki nad wtryskami (nie pod!) nad metalowo gumowe
Wg moich danych obroty wyglądają poprawnie 770-970 RPM. Ja bym szukał usterki w zawieszeniu silnika, być może elementy metalowo gumowe w których stwardniała guma nie tłumią drgań.
Nastepnym razem przy pojawienu sie jakichkolwiek stukow proponuje odwiedzic stacje diagnostyczna i wjechac na szarpaki i tam wszystko ci wykaze. Ale w 99% uszkodzone tuleje metalowo gumowe w tylnej belce. Pozdrawiam.
Na pewno tuleje metalowo gumowe lub poluzowany amortyzator. Co do żarówek to sprawdź czy na lampie jest napis H4 i wtedy oczywiście takjak nie to znaczy że lampy nie są do h4 i czeka Ciebie wymiana lamp.
Witam Chce przerobić grzałki z piekarnika 5 grzałek każda ma około 1kw. W jaki sposób zabezpieczyć końcówki grzałki + i - żeby temperatura nie zdzierała izolacji a jednocześnie woda się nie dostawała ? Myślałem żeby dać jakieś uszczelki metalowo gumowe . Żeby zalać jakimś klejem/gumą/silikonem. Jakie macie porady w tej sprawie ? Wypróbowane najlepiej...
Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Zależy co dla kogo oznacza owo strzelanie. Domyślam się, że są to stukania trzaski. Napewno nie będą to przeguby homokinetyczne poniewż te przy zużyciu wydają stki zwane grzechotaniem. W tym przypadku moze chodzić o luzy w zawieszeniu czyli tuleje metalowo gumowe zwane sinenblokami lub zużyta kolumna Mc Person. Ale to trzeba usłyszeć i troche poszarpać.
.Zdarza się że na trzepaku nic nie widać a wystarczy szarpnąć ręką za koło i jest przyczyna. W załaczniku schemat zawieszenia. Do tego jeszcze do sprawdzenia tuleje metalowo gumowe pomiędzy ławą zawieszenia a karoserią.I prosty test 'domowy" zmierz odległości pomiędzy środkami koł z prawej i lewej strony.
Jak kolego sprawdziłeś że sworzeń nie ma luzu? Objawy były identyczne i po wymianie sworznia po kłopocie ale jak go sprawdzałem to ewidentnie miał luz. Odkręć go i zwal z piasty i próbuj, musi wykazywać dość duże opory w poruszaniu. Sprawdź sobie tulejki metalowo gumowe na wahaczu (poprzeczną i wzdłurzną) na 99% problem to sworzeń.
Dokładniej SILENTBLOCKi czyli tuleje metalowo gumowe do tłumienia drgań. Dzięki stosowaniu gumy korpus altrnatora może nie mieć połączenia z masą pojazdu. Dla usunięcia tego mankamentu występuje przewód masujący. I o nim mowa.A jeszcze której sprawdź, czy korpus altrnatora ma pewne połączenie z masą pojazdu.
Tam jest zamtowane zawieszenie z drążkami skrętnymi, i nic nie ma do smarowania. Musisz sprawdzic (silent block-i), takie metalowo gumowe elementy przez które montuje sie zawieszenie do karoserii. Trzeba jeszcze sprawdzic tylne amortyzatory. Jezeli autko nie ma gwarancji to znajdz sobie jakis zaklad ktory sie tego podejmie bo sam nie dasz rady. W autoryzowanych...
Ustawione miałem na Automatycznie nie wiem ile jest pobieranych punktów za obejrzenie filmików czy tam zdjęć. Mogę odesłać punkty nie ma problemu to mnie nie bawi punktacja. Ile komu bo idę do łóżka spać.Wyłączyłem punkty można za darmo pobrać. Dodano po 16 A jak odkręciłeś to koło? Dodano po 4 działały normalnie wszystkie 4 zawory pod świecami. Przecież...
Masz nieszczelną klimę? W jakim aucie i jak szybko schodzi czynnik? Mam dość dużą nieszczelność w układzie, podjechałem do szpeca który napompował azotu do układu i wpierw nasłuchiwał co nakierunkowało go w okolice zaworu rozprężnego, całość popsikał sprayem do nieszczelności ale pojawiła się jedna-dwie bombelki, a pufanie było słychać. Po zdemontowaniu...
Witaj. Wjedź autkiem na pierwszą lepszą stacje kontroli pojazdów zapłać 10 -max 20zł... niech ktoś je wytrzepie i wszystko będzie jasne. Co do odpowiedzi na pytanie to może być kilka przyczyn, np: "wybity" sworzeń wahacza, tuleje metalowo gumowe wahacza, łączniki stabilizatora, poduszki drążka stabilizatora, itp. co do kosztów to w każdym warsztacie...
Wymieniać trzeba prawie wszystko - w zależności od stanu i zużycia. Uniwersalna porada: Zacznij od rozrządu (w zależności od przebiegu bo stan ciężko stwierdzić na oko), napinacze, pompa wodna (przebieg i przy okazji rozrządu) Sprawdź: inne paski, tarcze, klocki (ogólnie hamulce), linki (ręczny itp.), elementy metalowo gumowe zawieszenia (np. przy wahaczach),...
Tuleja metalowo gumowa jest nakręcana
Sworzeń dokręcać dopiero gdy auto bedzie stało na kołach Tak się dokręca tuleje metalowo/gumowe,nie sworzeń Autor pokaż ten rozsypany przegub,pewnie ci kulki wylazły z korony i wypadły,trzeba je wkładać pojedynczo i stopniowo wsuwać z koroną
Błażejku ,prześwit 30 cm a na zdjęciach jest na 25cm ustawiony. Tak zwane krótko skowe elementy amortyzujące nie mają wpływu na skok wahacza :) pomysl trochę a wpadniesz na to ;) Wiem wiem tylni wahacz jest huj...wy ale on o tym nie wie na szczęście i jak na razie przy jeździe około 120 km /h i wpadnięciu w poślizg boczny na nierównym terenie nic się...
Witam Ja osobiście jestem za systemami z rur miedzianych PRAWIDŁOWO WYKONANYMI. Odpowiednio wykonane i zabezpieczone zapewnią długoletnią satysfakcję z eksploatacji. Pierwsze instalacje Cu wykonywałem w 1993 roku , większość pracuje bezproblemowo do dziś. Przeciwnikom Cu polecam sprawdzenie kondycji instalacji wodnych wykonanych przez sąsiadów z za...
Listwa to element metalowo-gumowy, niestety czyszczenie na niewiele pomoże.
Częstą usterka są tuleje metalowo-gumowe w tylnych wachaczach. Koszt niedrogi robocizna może troche przyspożyć kłopotów bez odpowiednich narzędzi
Udaj się do warsztatu z tokarką i poproś tokarza aby ci to zmierzył odpowiednim narzędziem tj mikromierzem i dorobił elementy odpowiednim luzem montażowym. Jak powinno się to montować? luźno, na wcisk, czy wbijane młotkiem? Każdy sposób to inne pasowanie.
Puduszka w tym znaczeniu to jest to co jest na górze sprężyny, czyli w tym przypadku będzie to ta blacha ze szpilkami - w środku jest łożysko i/lub tuleja metalowo gumowa.
Witam --to jest stuk tłoczyska pochodzący z wewnątrz amortyzatora- dla pewności trzeba sprawdzić obsadzenie z karoserią i zawieszeniem czy nie rozkręcone lub wybite tuleje metalowo- gumowe jak wszystko dobrze można jeździć tylko komfort nie taki ( wjechać na stację diagnostyczną i z kontrolować sprawność amortyzatorów )
Do wyregulowania ustawienie zewnętrzny mechanizm zmiany biegów albo do wymiany łącznik metalowo-gumowy drążka zmiany biegów (potocznie nazywany Lizak)
tuleje metalowo gumowe łącznik metalowo metalowo tlenkowy
marker paintball zegar piekarniku elm327 kasować błąd
tester wtryskiwaczy nivona spieniacz
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 – niezależne podłączenie radia, emulator LPG, CAN, zasilanie Dedra DED8815/8817 – myjka ciśnieniowa wyłącza się po dopływie wody, presostat, filtr, odpowietrzenie