Przejrzyj pod względem mechanicznym i zaleceń montażu. https://www.myhanse.com/uploads/4579/Ebe... Wow, to masz Afrykę w garażu, ja chciałbym mieć przy -10 na zewnątrz, aby 10st. w środku. No swoje ze zbiornika też ciągnie... Współpracuję z wieloma firmami transportowymi, więc tu 5l tu 10l i na braki nie narzekam....
Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
Witam A czy autko ma DPF ? Miałem taki sam przypadek i po usunięciu filtra problem znikł. Zapchany wydech (katalizator i DPF) od cieknącej turbiny, błąd który się pojawiał i to sporadycznie to nieszczelność układu dolotowego.
Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Takie przypadki to miałem tylko w starych Fordach z zapchanym wydechem, ale to stare oryginalne uszczelniacze zrzucało na wydechowych.
Ostatnio jak w jakim fordzie miałem przypadek że był zapchany wydech i wypaliło uszczelniacze zaworów to opierdzielił 2l oleju na 100 km.
Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
ja miałem właśnie to w ROVER 416 objawy te same-zapchany wydech
witam wszystkich mam problem z samochodem punto 96 r model 75 jestem mechanikiem od kilku lat i takiego problemu jeszcze nie miałem klient przyprowadził do naprawy punto silnik pracuje ładnie na wolnych obrotach na wysokich się dusi brak mocy jak by nie palił na dwa gary . klient chce wymianę silnika ok montuje drugi silnik odpalam jest to samo dusi...
Masz zapchany wydech lub padła uszczelka silnik-kolektor
Diagnoza ECM na początek . Bo może słabe ciśnienie paliwa ,zapchany wydech itp a ty będziesz psikał i dmuchał nie tam gdzie trzeba.
Trzeba się od razu drzeć? Nie zraża mnie to przed dalszymi próbami pomocy Kolegom na forum.... 4mm, a nawet 4,5 mm to już na czas normalnej eksploatacji - to jest naturalnie prawidłowe. Czasem jednak w kłopotach leciuteńkie opóźnienie zapłonu dawało mi łatwiejsze odpalenie (przy kłopotach z np. gaźnikiem) następnie, gdy już się "rozchodził" - powracałem...
Jeśli chodzi równo na wolnych to może być zapchany wydech,(kat,tłumik zapadniety).
WItam, kolejne dni mijają i mijają auto jak nie paliło tak nie pali aż do dnia dzisiejszego. Wymieniłem już zawór Coomon Rail, czujnik wałka rozrządu i czujnik wału korbowego, świece żarowe i filtr paliwa, żadna z tych rzeczy nie była problemem. Wkurzyłem się postanowilem ściagnąć kolektor dolotowy i sprawdzać manometrem jakie jest faktycznie ciśnienie...
Nie masz zapchanego wydechu? Odkręć sonde lub rozszczelnij wydech i zobacz czy będzie poprawa.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
na to wygląda ,że zapchany wydech odkręć tłumiki od katalizatora i wykluczysz czy tłumiki czy katalizator
Zapchany wydech.Wykręć sonde lambda 1 na próbę jak jest możliwość i spróbuj odpalić.Świece mokre czy suche?
Zobaczę jeszcze raz bo mam w sumie mam trzy palniki. Co do drożności to "filtr" powietrza wymieniłem na nowy(w tej czarnej plastikowej puszce), a wydech nie jest zapchany bo jest sama rurka. Wczesniej miałem oryginalny wydech na końcu z webasto, ale był zatkany przez co dymił strasznie. Dodam jeszcze że webasto składałem na nowych uszczelkach żeby nie...
Nie miałem takiego przypadku, ale sądzę , że nie. Zatkany wydech raczej będzie sprzyjał lepszemu wymieszaniu, uśrednieniu składu spalin, działanie nieco podobne do mechanicznego emulatora tylnej sondy.
Na razie niebede go niepotrzebnie katował bo te wyniki są tak niemiarodajne ze to niema sensu. Zauważ ze miał on stan początkowy nasycenia 108 %. -kontrolka od świec mi się nie zapaliła a zawsze mi się pali jak już jest zapchany na maksa. -Tak spadło do 78 % tylko że jak dojechałem do domu to miałem zdaje sie 84% dzisiaj już chyba kolo 90,niesprawdzalem...
Miałem odobny problem z zapłonem. Powodem był zapchany DPF. Podłączenie do komputera i oczyszczenie filtra pomogło, przy okazji umyło to wtryski. Polecę profilaktyczne stosowanie: http://www.forte-nwe.pl/produkty/forte-d... U mnie ten problem już zniknął, oczywiście raz na jakiś czas dłuższa trasa, żeby wydech zdążył się dobrze...
Sprawdziłeś jak zachowuje się cięgło gruszki gdy faluje? Może być wiele rzeczy, wykończona pompa, przycinające sie wtryski, zapchany wydech.
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
Witam Miałem ten sam problem. Prześledź moje wcześniejsze wypowiedzi. W kilku serwisach mówiono mi to samo że wszystko w porządku ale ... coś było nie tak ta ilość paliwa. Pod sklepem z częściami motoryzacyjnymi spotkałem dobrą duszę z postaci taksiarza który stawierdził zapchany wydech lub katalizator przystawiał rękę do wydechu jak dodawałem kilkakrotnie...
Miałem w swojej praktyce podobny przypadek. W tym samochodzie w aparacie zapłonowym jest moduł 7 nóżkowy. Z jednej nóżki idzie sygnał do komputera. W moim przypadku moduł był właśnie uszkodzony i tego sygnału nie podawał. Po wymianie modułu wszystko wróciło do normy. Oczywiście to tylko moja sugestia, bo jeżeli wydech nie jest zapchany to co do diabła...
czy przypadkiem nie jest tak że kręcisz-łapie-przestaje łapać-kręcisz-łapie-przestaje i tak wkółko? jeśli chce łapać to wykręćcie jedną świecę i próbujcie go zapalić (oczywiście w kabel do świecy wsadźcie świecę żeby iskra skakała bo różnie bywa z modułami - może się uwalić) albo odkręćcie wydech miałem kiedyś takie coś też w omie tylko A i okazało...
Mam podobny przypadek p0400 po wyczyszczeniu EGR i przepustnicy dalej ten sam problem,więc kalibruje przepływkę problem ustał ale auto dostało muła więc może zapchany wydech i zbyt dużo gazów spalinowych jest wtłaczane do kolektora ssącego.Nadmienię że to vectra1.9 150 KM 2006r.
Jak pompa działa to sprawdź czy jest sterowanie wtryskiwaczami.Możesz podłączyć żarówkę 5W od np postojowych.I zobacz czy miga.Ale to że działa pompa to nie znaczy że ma dobre ciśnienie.Inne rzeczy to np przestawiony rozrząd albo zapchany wydech.
Witam Serdecznie. Było kilka tematów z takim problemem, natomias postanowiłem założyć kolejny dla potomnych, o mojej walce z błędem 0170 w samochodzie żony. Samochód to Opel Corsa GSI 1.8 Z18XE 125KM. Autko generalnie dobrze utrzymane, po zakupie pierwszy raz błąd pokazał się po 100km, potem róznie, raz po 40km, raz był po 300km, czyli generalnie nieregularnie....
Jak jest dpf to można wpiąć manometr zamiast czujnika różnicy ciśnień.Albo jak w parametrach pokaże też obserwować różnice za i przed.Wtedy byś coś wiedział czy zapchany wydech/dpf.Jeszcze do kontroli egr i MAF ogólnie parametry na kompie.
Wydech raczej odpada, ponieważ po przyłożeniu ręki do tłumika czuć dosyć mocno wyrzucane spaliny, kiedyś miałem zapchany w innym samochodzie to praktycznie nic nie było czuć. A ten pasek i ciśnienie sprawdzę w najbliższych dniach, chociaż z tego co się orientuję gdyby było małe ciśnienie sprężania czy przeskoczony pasek to samochód nie odpalałby po...
Witam ponownie , dziękuję wszystkim za dotychczasowe rady dziś kolejny dzień zmagań :( , co dziś zrobiłem a mianowicie : -sprawdziłem napięcie jakie dochodzi do takich czujników jak : potencjometr przepustnicy czujnik powietrza zasysanego czujnik temperatury cieczy chłodzącej Map sensor wszystkie były odłączone i wg książki na każdym miałem ok 4,9VDC...
proponuję na spokojnie przyjrzeć się przewodm podcisnieniowym w okolicy serwa może być pękniety, srawdz sobie przepustowść wydechu może katalizator się rozpadł i zapchał wydech ostatnio to przerabiałem w swoim aucie jeżdził jak chciał i palił podobnie
Witam. Prawdopodobnie mogę mieć zapchany katalizator w moim golfie. Wnioskuję to po następujących objawach, podczas jazdy silnik się dławi, obroty stoją w miejscu, całkowity zanik mocy, silnik cały się trzęsie, szarpie, z dołu samochodu słychać dziwny odgłos "chrypy" po kilku sekundach auto dostaje mocnego kopa przyspiesza i znów cała historia się powtarza....
Hm. Ale przecież mam obrotomierz :) Obroty regulowałem już na wiele sposobów. Jak na razie najmniej trzęsie się, gdy zakręcę śrubę całkiem i odkręcę ją o pół obrotu. Regulacja według manuala technicznego, tyle że na obrotomierz na desce rozdzielczej a nie poprzez komputer, nic nie daje - lepsze efekty daje to odkręcenie o pół obrotu. Działa to tak,...
Może wydech zapchany.
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
Zapchany wydech
jaki czas wtrysku? odkręć sondę , może wydech zapchany.
Zapchany wydech ,niskie ciśnienie paliwa, MAF. Tym się zajmijcie. Tylko nie podmianka jak wszyscy tyko diagnoza.
Zapchany wydech.
Witam I jeszcze jedno - przy "przedmuchiwaniu" wydechu (pojeździłem trochę na wysokich obrotach) wydobył się z niego biały, dziwnie śmierdzący dym (zapchany wydech?). Im dłużej tak jechałem, tym mniej go było, ale nie jeździłem tyle, żeby całkiem przestał lecieć (może się nie da?). Co mu dolega? Ten dym i zapach świadczą o tym, że Twój dziadek jeździł...
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
Daliście się nabrać, bo nie chciało mu się nawet napisać, że to diesel 😂. Jak nie pali na plaka, to brak ciśnienia na garach, rozjechany rozrząd, zapchany wydech albo dolot. To na tyle i aż tyle.
Witam! Posiadam Vectre c 1.9 cdti 150 12/2006 (angielska wersja gdyz tu mieszkam), EGR wyczyszczony, DPF nie posiada, nowy kolektor dolotowy i rowniez 3 wtrysk bo tak pokazal komputer. Problem jest taki... Samochodzik odpala normalnie, jedzie normalnie do czasu kiedy go zgasze po lekkim nagrzaniu, od tego mometu gdy go odpale ponownie nie moge ruszyc...
Jak na obu paliwach to samo , to stawiam na MAF (o ile jest) albo zapchany wydech np. katalizator.
DPF tak zapchany że gaśnie. Rozkręć wydech i sprawdź.
Brak ciśnienia paliwa,brak sterowania wtryskami,zapchany wydech,przestawiony rozrząd. A dmuchawa to z wróżb moduł lub BSM.
Pierwsza myśl po tytule to zapchany wydech zwłaszcza że piszesz o oleju przez odmę. Może ten olej poszedł w DPFa i go najnormalniej zabiło Trochę mi ten wzrost mocy nie pasuje w pewnym przedziale obrotów. Jaką masz różnicę ciśnień na wejściu u wyjściu z DPFu?
Albo jakimś cudem przeskoczył rozrząd albo ubiłeś ecm. Bo skąd niby świece mokre? Przy immo takie same objawy ale mruga check, a wydech nie zapchał się w parę sekund też.
Co mi na szybko przychodzi do głowy to : - klapa gaszenia - egr - zapchany wydech
Problemem był zapchany wydech. Dymienie zmniejszyło się o 50-75%, zależnie od warunków jazdy.
Napraw sterowanie wtryskami ,albo chociaż sprawdź czy jest sterowanie. Dziwne i to bardzo że nie zgłasza błędów. Ostatecznie zapchany wydech.
Może być kilka przyczyn. Próbuje załapać czy nic się nie odzywa? Może być zapchany wydech ale by odpalił. Wtryskiwacze sprawdzone?
Zapchany wydech?
Jak iskra jest i paliwo w odpowiednim czasie, to np zapchany wydech ,przestawiony rozrząd,zapchany dolot, złej jakości paliwo.Niem wiem co jeszcze. Można psiknąć plakiem lekko w dolot by wykluczyć problemy paliwowe.
Gdzie ta głowica była pęknieta?Jak wykonano naprawę?Co robiono?Jak wyglądają wałki rozrządu?Wydech nie zapchany?Zrób logi.
Jak iskra i paliwo jak to piszesz dochodzą, to przestawiony rozrzad albo zapchany wydech.Ale że się nie zapchał przez odpięcie wtyczek to możliwe że pogiąłeś piny podczas wpinania wtyczek. Wróżby,podłącz tester.
Może być też zapchany wydech...
Albo zapchany wydech.
No to zapchany wydech. Odpinałeś przed DPF-em?
Nie wiadomo co ty to sprawdzasz i jak. Jak masz but w podłogę to przy przyspieszaniu sonda idzie zawsze na bogato. Co się dzieje na biegu jałowym z sondami i jakie korekty? Brak mocy w benzynie to przeważnie ciśnienie paliwa niskie,MAF (jak jest) zapchany wydech itd.
Ktoś ma jakieś pomysły? Jam mam,sprawdź coś, podstawy jak iskra itp? Jak nie łapie na plaka to brak iskry,zapchany wydech,albo przestawiony rozrząd?
Zapchany wydech nie jest odkryłem pobór lewego powietrza lecz problem w tym gdy go zatkałem niespodzianka odpalam samochod odrazu gasnie jak przytrzymam na obrotach działa wkręca się okej ale po odpuszczeniu gazu gasnie co to może być?
Zapchany wydech.
Zaciąga sztangę po odpaleniu jak i po dodaniu gazu NIE po dodaniu gazu a zaraz po odpaleniu ma zaciągać i trzymać. Jak już tego wszystkiego innego jesteś pewien i dolot szczelny to zostały trzy opcje: źle zrobiona regeneracja zapchany wydech uchylony EGR I wcale bym się też nie zdziwił że jakiś "pseugo tuner" grzebał w mapie.
Np zapchany wydech, niskie ciśnienie paliwa, przestawiony rozrząd ,uszkodzony MAF. Zgadywać dalej?
Ale jakby był zapchany wydech to by nie było kompresji.
Zapchany wydech
Co do AdBlue to konstruktorzy w typie MAN Euro 6 mieli jakiś problem z seksem z tond to się tak wszystko p..... li. Utrata mocy może być spowodowana zapchanym wydechem bo po prostu auto nie ma czym " oddychać ".
Zapchany wydech lub brakuje mu powietrza.
Przyczyn może być tyle że zaraz zrobi się z tego wyliczanka: zapchany wydech, zapchane filtry, niewydajność pompy paliwa, świece, przewody wn itd. Podaj więcej szczegółów będzie łatwiej pomóc.
czy wóz posiada katalizator? jeśli tak to może się rozsypał i zapchał wydech
Iskra i paliwo dochodzą. Co zjeb(at)#&_??? Już ci pisałem że mogłeś pogiąć pin we wtyczce,np od pompy paliwa kto wie. Jak iskra jest i paliwo dochodzą (mam poważne wątpliwości tej diagnozy) to już ci pisałem że : zapchany wydech przestawiony rozrząd złe paliwo zapchany dolot brak sprężania które z tych opcji se wybierzesz?
Pytajnik ? To jesteś pewien czy nie? Do tej listy dodam : przestawiony rozrząd zapchany wydech słabe sprężanie Kontrola cewki i kluczowania wtrysków, to minuta w tym wozie za pomocą probówki.
Sprawdź czy jest porządna iskra, i jak wyglądają świece. Dalej może być np. słabe ciśnienie paliwa,zapchany wydech i inne cuda.Można spróbować na plaka itd.
Iskra jest, paliwo jest ,(zakładając prawidłowe ciśnienie ) to ci zostaje rozrząd ,sprężanie ,zapchany wydech,złe paliwo. To to auto proste jak cep.
przy zapchanym wydechu nie miałby mocy ale raczej nie byłoby szarpań
Tak, nie ma też zapchanego wydechu
Cofanie powietrza do gaźnika to przeważnie albo źle złożony rozrząd. Weryfikacja czy jest "mijanka" zaworów w GMP. Nieszczelny zawór dolotowy. Test szczelności cylindra kompresorem przez otwór świecy. Silnik ustawiony i zablokowany w suwie kompresji. Zagięta rura wydechu lub zapchany wydech. Sprawdzenie.
Ciekawe co on tam wsadził? Czy pseudo boxa czy zmiana mapy kopiuj -wklej. :D Brak dołu to np. brak właściwego sterowania geometrii, MAF, zapchany wydech itp . Sprawdzone to?
Zapchany wydech.
Jak tam :?: Temat rozwiązany :?: Nie jest to czasem zapchany wydech (kataliztor) :?: Niedrożny układ wydechowy = brak wymiany mieszanki= brak mocy= brak podciśnienia w układzie dolotowym=brak wspomagania hamulców :cry:
Zadając takie pytania wiemy już że sobie nie poradzisz. Także odstaw do warsztatu. Dla twojej ciekawości mogę ci podpowiedzieć że w takim łopelu za brak mocy może odpowiadać : 1 słabe ciśnienie paliwa 2 uszkodzony przepływomierz 3 zapchany wydech 4 inny problem np elektryczny.
Jak masz czujnik pewny i rozrząd pewny to zastanawiam sie jeszcze nad czujnikiem wału czy nie "wysyła" jakich śmieci? Ale to wszystko robota na oko be oscyloskopu. Dziwne to gaśnięcie ale też dziwna dłuższa praca niż przy immo. Takie gaśnięcie chwilę po starcie to problemy z paliwem albo np zapchany wydech.
Zapchany wydech, stopiony katalizator (jeśli jest).
Masz iskrę, masz wtrysk, rozrząd ok, sprężanie ok to masz albo zapchany wydech ,albo otwarty EGR, , albo złe paliwo , nie wiem co mogę ci powróżyć jeszcze? Uszkodzony ECM? Diagnoza kolego to podstawa. Bo sobie możemy zgadywać cała noc.
Masz zapchany wydech, pewnie katalizator.
Jak iskry są to i czujnik powinien być widziany. Sprawdź czy świece nie mokre. Jak tak to albo brak synchro bo np przestawiony rozrząd, zły sygnał z wałka, zapchany wydech. A sygnał z wałka nie będzie wyglądał jak z wału choć to indukcja ale to wiesz chyba. Powinien być tam jeden ząb.
Nie ma, natomiast zapchany wydech powoduje słabe doładowanie
Raczej to coś innego powoduje nieprawidłowe odczyty z czujnika, np. usterka w systemie AdBlue, EGR, zapchany/nieszczelny wydech etc. Coś, co sprawia, że limity wartości NOx w wydechu są przekroczone, co nie wyklucza też usterki samego czujnika, lecz to mniej prawdopodobne przy tym błędzie.
Zapchany wydech????
Rozwalony katalizator może zapchać wydech . Miast pruć obudowe można wymontować katalizator i mocnym prętwm płasko zakończonym pokruszyć wkład i wysypać z obudowy , należy też sprawdzić czy nie ma w nim stalowej siatki .
Zapchany wydech albo przeskoczył rozrząd
Pierwsze odczyt parametrów.Co do mocy w takich przypadkach to np zapchany wydech,za niskie ciśnienie paliwa,przestawiony rozrząd itd.
zamykam temat przczyną był zapchany wydech
Otóż silnik przy próbach uruchomienia wykazuje chęć zadziałania, ale na początku kręcenia rozrusznikiem podgania na sekundę, ale to nie jest normalna praca, właśnie jakby podganiał troszkę, nie zapala. Może to właśnie tak by było, żeby zapalił, gdyby nie to, że stał pół roku. Możliwe, że zapchany wydech albo paliwo syf. Immo mało prawdopodobne, ale...
Coś mnie się wydaję że ta sonda za wolno oscyluje. Bardzo dobry wynik to około 1s. Szarpanie podczas przyspieszania to mi przychodzi do głowy EGR/zapłon. A brak mocy przy przyspieszaniu to niskie ciśnienie paliwa i np zapchany wydech. NIe było błędy p0170?
miałem zapchany katalizator zapchany wydech zapchany wydech renault
renault megane bagażnik przewód zasilający żelazko nivona zaparzać
prostownik kukla radziecki prostownik
Jak nawinąć linki i naciągnąć sprężyny w bramie segmentowej Hörmann, Wiśniowski, Big-Tor – instrukcja krok po kroku Vaillant VK 21 UBW – jak podnieść temperaturę załączania podgrzewania CWU?