A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
Diagnoza ECM na początek . Bo może słabe ciśnienie paliwa ,zapchany wydech itp a ty będziesz psikał i dmuchał nie tam gdzie trzeba.
Takie przypadki to miałem tylko w starych Fordach z zapchanym wydechem, ale to stare oryginalne uszczelniacze zrzucało na wydechowych.
Jeśli chodzi równo na wolnych to może być zapchany wydech,(kat,tłumik zapadniety).
Masz zapchany wydech lub padła uszczelka silnik-kolektor
na to wygląda ,że zapchany wydech odkręć tłumiki od katalizatora i wykluczysz czy tłumiki czy katalizator
ja miałem właśnie to w ROVER 416 objawy te same-zapchany wydech
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Nie masz zapchanego wydechu? Odkręć sonde lub rozszczelnij wydech i zobacz czy będzie poprawa.
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
Sprawdziłeś jak zachowuje się cięgło gruszki gdy faluje? Może być wiele rzeczy, wykończona pompa, przycinające sie wtryski, zapchany wydech.
Zapchany wydech spowoduje zwrot części spalin do cylindrów. W związku z tym pogorszy się jakość spalania. Silnik wyrzuci część niespalonej mieszanki w kolektor wydechowy. Pierwsza sonda stanie na bogatej mieszance. Jak kat nie ogarnie to druga- diagnostyczna pokaże niesprawność katalizatora...
Jak pompa działa to sprawdź czy jest sterowanie wtryskiwaczami.Możesz podłączyć żarówkę 5W od np postojowych.I zobacz czy miga.Ale to że działa pompa to nie znaczy że ma dobre ciśnienie.Inne rzeczy to np przestawiony rozrząd albo zapchany wydech.
Jak jest dpf to można wpiąć manometr zamiast czujnika różnicy ciśnień.Albo jak w parametrach pokaże też obserwować różnice za i przed.Wtedy byś coś wiedział czy zapchany wydech/dpf.Jeszcze do kontroli egr i MAF ogólnie parametry na kompie.
Mam podobny przypadek p0400 po wyczyszczeniu EGR i przepustnicy dalej ten sam problem,więc kalibruje przepływkę problem ustał ale auto dostało muła więc może zapchany wydech i zbyt dużo gazów spalinowych jest wtłaczane do kolektora ssącego.Nadmienię że to vectra1.9 150 KM 2006r.
proponuję na spokojnie przyjrzeć się przewodm podcisnieniowym w okolicy serwa może być pękniety, srawdz sobie przepustowść wydechu może katalizator się rozpadł i zapchał wydech ostatnio to przerabiałem w swoim aucie jeżdził jak chciał i palił podobnie
Zapchany wydech
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
Może wydech zapchany.
Zapchany wydech ,niskie ciśnienie paliwa, MAF. Tym się zajmijcie. Tylko nie podmianka jak wszyscy tyko diagnoza.
Zapchany wydech.
Daliście się nabrać, bo nie chciało mu się nawet napisać, że to diesel 😂. Jak nie pali na plaka, to brak ciśnienia na garach, rozjechany rozrząd, zapchany wydech albo dolot. To na tyle i aż tyle.
Witam I jeszcze jedno - przy "przedmuchiwaniu" wydechu (pojeździłem trochę na wysokich obrotach) wydobył się z niego biały, dziwnie śmierdzący dym (zapchany wydech?). Im dłużej tak jechałem, tym mniej go było, ale nie jeździłem tyle, żeby całkiem przestał lecieć (może się nie da?). Co mu dolega? Ten dym i zapach świadczą o tym, że Twój dziadek jeździł...
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
Witam! Posiadam Vectre c 1.9 cdti 150 12/2006 (angielska wersja gdyz tu mieszkam), EGR wyczyszczony, DPF nie posiada, nowy kolektor dolotowy i rowniez 3 wtrysk bo tak pokazal komputer. Problem jest taki... Samochodzik odpala normalnie, jedzie normalnie do czasu kiedy go zgasze po lekkim nagrzaniu, od tego mometu gdy go odpale ponownie nie moge ruszyc...
Jak na obu paliwach to samo , to stawiam na MAF (o ile jest) albo zapchany wydech np. katalizator.
Pierwsza myśl po tytule to zapchany wydech zwłaszcza że piszesz o oleju przez odmę. Może ten olej poszedł w DPFa i go najnormalniej zabiło Trochę mi ten wzrost mocy nie pasuje w pewnym przedziale obrotów. Jaką masz różnicę ciśnień na wejściu u wyjściu z DPFu?
Brak ciśnienia paliwa,brak sterowania wtryskami,zapchany wydech,przestawiony rozrząd. A dmuchawa to z wróżb moduł lub BSM.
Co mi na szybko przychodzi do głowy to : - klapa gaszenia - egr - zapchany wydech
jaki czas wtrysku? odkręć sondę , może wydech zapchany.
Problemem był zapchany wydech. Dymienie zmniejszyło się o 50-75%, zależnie od warunków jazdy.
Napraw sterowanie wtryskami ,albo chociaż sprawdź czy jest sterowanie. Dziwne i to bardzo że nie zgłasza błędów. Ostatecznie zapchany wydech.
Jak iskra jest i paliwo w odpowiednim czasie, to np zapchany wydech ,przestawiony rozrząd,zapchany dolot, złej jakości paliwo.Niem wiem co jeszcze. Można psiknąć plakiem lekko w dolot by wykluczyć problemy paliwowe.
Może być kilka przyczyn. Próbuje załapać czy nic się nie odzywa? Może być zapchany wydech ale by odpalił. Wtryskiwacze sprawdzone?
Zapchany wydech?
Może być też zapchany wydech...
Albo zapchany wydech.
DPF tak zapchany że gaśnie. Rozkręć wydech i sprawdź.
Nie wiadomo co ty to sprawdzasz i jak. Jak masz but w podłogę to przy przyspieszaniu sonda idzie zawsze na bogato. Co się dzieje na biegu jałowym z sondami i jakie korekty? Brak mocy w benzynie to przeważnie ciśnienie paliwa niskie,MAF (jak jest) zapchany wydech itd.
Ktoś ma jakieś pomysły? Jam mam,sprawdź coś, podstawy jak iskra itp? Jak nie łapie na plaka to brak iskry,zapchany wydech,albo przestawiony rozrząd?
Zapchany wydech nie jest odkryłem pobór lewego powietrza lecz problem w tym gdy go zatkałem niespodzianka odpalam samochod odrazu gasnie jak przytrzymam na obrotach działa wkręca się okej ale po odpuszczeniu gazu gasnie co to może być?
Ale jakby był zapchany wydech to by nie było kompresji.
No to zapchany wydech. Odpinałeś przed DPF-em?
Co do AdBlue to konstruktorzy w typie MAN Euro 6 mieli jakiś problem z seksem z tond to się tak wszystko p..... li. Utrata mocy może być spowodowana zapchanym wydechem bo po prostu auto nie ma czym " oddychać ".
Zaciąga sztangę po odpaleniu jak i po dodaniu gazu NIE po dodaniu gazu a zaraz po odpaleniu ma zaciągać i trzymać. Jak już tego wszystkiego innego jesteś pewien i dolot szczelny to zostały trzy opcje: źle zrobiona regeneracja zapchany wydech uchylony EGR I wcale bym się też nie zdziwił że jakiś "pseugo tuner" grzebał w mapie.
Albo jakimś cudem przeskoczył rozrząd albo ubiłeś ecm. Bo skąd niby świece mokre? Przy immo takie same objawy ale mruga check, a wydech nie zapchał się w parę sekund też.
Zapchany wydech.
Np zapchany wydech, niskie ciśnienie paliwa, przestawiony rozrząd ,uszkodzony MAF. Zgadywać dalej?
Zapchany wydech
Iskra i paliwo dochodzą. Co zjeb(at)#&_??? Już ci pisałem że mogłeś pogiąć pin we wtyczce,np od pompy paliwa kto wie. Jak iskra jest i paliwo dochodzą (mam poważne wątpliwości tej diagnozy) to już ci pisałem że : zapchany wydech przestawiony rozrząd złe paliwo zapchany dolot brak sprężania które z tych opcji se wybierzesz?
Zapchany wydech lub brakuje mu powietrza.
Gdzie ta głowica była pęknieta?Jak wykonano naprawę?Co robiono?Jak wyglądają wałki rozrządu?Wydech nie zapchany?Zrób logi.
Sprawdź czy jest porządna iskra, i jak wyglądają świece. Dalej może być np. słabe ciśnienie paliwa,zapchany wydech i inne cuda.Można spróbować na plaka itd.
czy wóz posiada katalizator? jeśli tak to może się rozsypał i zapchał wydech
Iskra jest, paliwo jest ,(zakładając prawidłowe ciśnienie ) to ci zostaje rozrząd ,sprężanie ,zapchany wydech,złe paliwo. To to auto proste jak cep.
Przyczyn może być tyle że zaraz zrobi się z tego wyliczanka: zapchany wydech, zapchane filtry, niewydajność pompy paliwa, świece, przewody wn itd. Podaj więcej szczegółów będzie łatwiej pomóc.
Pytajnik ? To jesteś pewien czy nie? Do tej listy dodam : przestawiony rozrząd zapchany wydech słabe sprężanie Kontrola cewki i kluczowania wtrysków, to minuta w tym wozie za pomocą probówki.
Jak iskry są to i czujnik powinien być widziany. Sprawdź czy świece nie mokre. Jak tak to albo brak synchro bo np przestawiony rozrząd, zły sygnał z wałka, zapchany wydech. A sygnał z wałka nie będzie wyglądał jak z wału choć to indukcja ale to wiesz chyba. Powinien być tam jeden ząb.
przy zapchanym wydechu nie miałby mocy ale raczej nie byłoby szarpań
Tak, nie ma też zapchanego wydechu
Coś mnie się wydaję że ta sonda za wolno oscyluje. Bardzo dobry wynik to około 1s. Szarpanie podczas przyspieszania to mi przychodzi do głowy EGR/zapłon. A brak mocy przy przyspieszaniu to niskie ciśnienie paliwa i np zapchany wydech. NIe było błędy p0170?
Jak masz czujnik pewny i rozrząd pewny to zastanawiam sie jeszcze nad czujnikiem wału czy nie "wysyła" jakich śmieci? Ale to wszystko robota na oko be oscyloskopu. Dziwne to gaśnięcie ale też dziwna dłuższa praca niż przy immo. Takie gaśnięcie chwilę po starcie to problemy z paliwem albo np zapchany wydech.
Ciekawe co on tam wsadził? Czy pseudo boxa czy zmiana mapy kopiuj -wklej. :D Brak dołu to np. brak właściwego sterowania geometrii, MAF, zapchany wydech itp . Sprawdzone to?
Zadając takie pytania wiemy już że sobie nie poradzisz. Także odstaw do warsztatu. Dla twojej ciekawości mogę ci podpowiedzieć że w takim łopelu za brak mocy może odpowiadać : 1 słabe ciśnienie paliwa 2 uszkodzony przepływomierz 3 zapchany wydech 4 inny problem np elektryczny.
Cofanie powietrza do gaźnika to przeważnie albo źle złożony rozrząd. Weryfikacja czy jest "mijanka" zaworów w GMP. Nieszczelny zawór dolotowy. Test szczelności cylindra kompresorem przez otwór świecy. Silnik ustawiony i zablokowany w suwie kompresji. Zagięta rura wydechu lub zapchany wydech. Sprawdzenie.
A może by tak podłączyć tester i coś "poczytać" co? Bo robisz trochę w ciemno. W takich przypadkach to przestawiony rozrząd, zapchany wydech, otwarty EGR, itd. Wróżenie. Iskra rozumiem jest? Kręci żwawo ? To aku raczej nie.
Otóż silnik przy próbach uruchomienia wykazuje chęć zadziałania, ale na początku kręcenia rozrusznikiem podgania na sekundę, ale to nie jest normalna praca, właśnie jakby podganiał troszkę, nie zapala. Może to właśnie tak by było, żeby zapalił, gdyby nie to, że stał pół roku. Możliwe, że zapchany wydech albo paliwo syf. Immo mało prawdopodobne, ale...
Zapchany wydech.
Kurczę,teraz dopiero jak jeszcze raz się zabrałem za oglądanie filmu to zobaczyłem co przedstawia... Zapchany wydech można oszacować dość szybko. Trzeba przyłożyć rękę do tłumika i sprawdzić czy spaliny mają wyraźne pulsacje. Przy niedrożnym kacie charakterystyka jest zbliżona bardziej do odkurzacza. Można mieć problem z ocenieniem,szczególnie ten co...
Zapchany wydech, stopiony katalizator (jeśli jest).
Zapchany wydech????
Pierwsze odczyt parametrów.Co do mocy w takich przypadkach to np zapchany wydech,za niskie ciśnienie paliwa,przestawiony rozrząd itd.
Jak tam :?: Temat rozwiązany :?: Nie jest to czasem zapchany wydech (kataliztor) :?: Niedrożny układ wydechowy = brak wymiany mieszanki= brak mocy= brak podciśnienia w układzie dolotowym=brak wspomagania hamulców :cry:
Myślałem może nad zapchanym wydechem, ale może ma ktoś inne propozycje?
Nie ma, natomiast zapchany wydech powoduje słabe doładowanie
Rozwalony katalizator może zapchać wydech . Miast pruć obudowe można wymontować katalizator i mocnym prętwm płasko zakończonym pokruszyć wkład i wysypać z obudowy , należy też sprawdzić czy nie ma w nim stalowej siatki .
Zapchany wydech albo przeskoczył rozrząd
A jak sprawdzić czy to zapchany wydech? W jaki sposób można naprawić ten sterownik? To się ogranicza tylko do resetu czy trzeba też fizycznie coś lutować?
Nie pamiętam czy jest tam EGR. Ale tak,szarpanie może być od egr ale tez od układu zapłonowego. Np uszkodzona listwa zapłonowa. Brak mocy z takim benzyniaku to np zapchany wydech albo niskie ciśnienie paliwa ,uszkodzona pompa paliwa itp. Także widzisz że nie tak hop. Jak masz jakiś tester to można coś się bawić, jak nie masz to tylko będziesz błądził.
Podłącz kompa i zobacz co i jak.Może czujnik wału,może zapchany wydech?Trzeba zrobić dobrą diagnozę a nie wymieniać w ciemno.
Masz zapchany wydech, pewnie katalizator.
No w końcu. Trzeba było od razu napisać że nie ma wolnych obrotów. Przyczyna to np zły sygnał z tps, zły krokowiec, przetarta wiązka. Co do "duszenia" to kto to wie. Słabe ciśnienie na listwie, zapchany wydech, przestawiony rozrząd itd. Potrzebna diagnoza a nie zgadywanie.
Zapchany wydech.
zamykam temat przczyną był zapchany wydech
Zauważyłem , że na początku kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacze ciągle wtryskują paliwo przez jakieś 2 sek. Dopiero po tym czasie pracują impulsowo (podłączona równolegle żaróweczka). Czy to normalne zjawisko ? Nie nie jest normalne,choc nie wiadomo ile to u ciebie dwie sekundy. Pomyśl ,wpompowanie paliwa do cylindra przy pełnym otwarciu wtrysku przy...
przepustnica ,egr,zapchany wydech albo taka pompa i wtryski
Zaawansowany komputer bosch pokazał błąd Dobre dobre.Sprawdź parametry nie błędy.A co to może być?Np zapchany wydech,słabe ciśnienie paliwa.egr itp.
Raczej to coś innego powoduje nieprawidłowe odczyty z czujnika, np. usterka w systemie AdBlue, EGR, zapchany/nieszczelny wydech etc. Coś, co sprawia, że limity wartości NOx w wydechu są przekroczone, co nie wyklucza też usterki samego czujnika, lecz to mniej prawdopodobne przy tym błędzie.
Tam jest zapłon CDI... Zapchany wydech, lub koło magnesowe przestawione...
Dosłownie nie ma mocy tak jak by mu brakowało mocy. Zapchany wydech ? Dawaliście diesla z bańki żeby wykluczyć zbiornik paliwa ?
Może być też zapchany wydech, aby się przekonać wystarczy wykręcić sondę lambda i wtedy zapalić.
Witam wygląda to na wysokie napięcie lub zapchany wydech.
Obstawiam na zapchany wydech. Polecam zacząć od katalizatora
Zapchany filtr paliwa, zapchany wydech i wiele wiele innych.
Zapchany wydech. Widziałem podobny przypadek w astrze 1.
Dlatego pytałem jak sterowany jest westegate a nie jaki jest.A on dalej nie wie.Jak jest zamknięty to turbo musi wstawać i koniec.Chyba że zapchany wydech albo uszkodzone łopatki wirnika.
Auto nie moje,sprawę znam z opowiadania,prośba o opinię. Peugeot 107, benzyna, 1.0, ok.68KM, przebieg 65 tkm, eksploatowany na trasach kilkanaście kilometrów lub więcej, wiek ok.12 lat. Trasa ok. 300 km, przejazd przez miasto, nagle hałas (jakby brak tłumika), wyjazd na autostradę, tutaj kierujący ostro przyspiesza (dobrze ponad 100 km/h) po kilku minutach...
akumulator,rozrusznik,zapłon,cisnienie sprężania, złe paliwo,zapchany wydech i inne.
zapchany wydech renault miałem zapchany wydech krups zapchany
zmywarka bosch schemat instrukcja still turbinka junkers
dobre żelazko zawór mieszający grawitacyjny
Integracja SmartESS z Home Assistant: Modbus, API, MQTT Przebieg linki sterującej w podnośniku Zippo 1950 – schemat, regulacja, typowe usterki