Przejrzyj pod względem mechanicznym i zaleceń montażu. https://www.myhanse.com/uploads/4579/Ebe... Wow, to masz Afrykę w garażu, ja chciałbym mieć przy -10 na zewnątrz, aby 10st. w środku. No swoje ze zbiornika też ciągnie... Współpracuję z wieloma firmami transportowymi, więc tu 5l tu 10l i na braki nie narzekam....
Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
Witam A czy autko ma DPF ? Miałem taki sam przypadek i po usunięciu filtra problem znikł. Zapchany wydech (katalizator i DPF) od cieknącej turbiny, błąd który się pojawiał i to sporadycznie to nieszczelność układu dolotowego.
Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Ostatnio jak w jakim fordzie miałem przypadek że był zapchany wydech i wypaliło uszczelniacze zaworów to opierdzielił 2l oleju na 100 km.
Takie przypadki to miałem tylko w starych Fordach z zapchanym wydechem, ale to stare oryginalne uszczelniacze zrzucało na wydechowych.
Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
ja miałem właśnie to w ROVER 416 objawy te same-zapchany wydech
witam wszystkich mam problem z samochodem punto 96 r model 75 jestem mechanikiem od kilku lat i takiego problemu jeszcze nie miałem klient przyprowadził do naprawy punto silnik pracuje ładnie na wolnych obrotach na wysokich się dusi brak mocy jak by nie palił na dwa gary . klient chce wymianę silnika ok montuje drugi silnik odpalam jest to samo dusi...
Masz zapchany wydech lub padła uszczelka silnik-kolektor
Diagnoza ECM na początek . Bo może słabe ciśnienie paliwa ,zapchany wydech itp a ty będziesz psikał i dmuchał nie tam gdzie trzeba.
Trzeba się od razu drzeć? Nie zraża mnie to przed dalszymi próbami pomocy Kolegom na forum.... 4mm, a nawet 4,5 mm to już na czas normalnej eksploatacji - to jest naturalnie prawidłowe. Czasem jednak w kłopotach leciuteńkie opóźnienie zapłonu dawało mi łatwiejsze odpalenie (przy kłopotach z np. gaźnikiem) następnie, gdy już się "rozchodził" - powracałem...
Jeśli chodzi równo na wolnych to może być zapchany wydech,(kat,tłumik zapadniety).
WItam, kolejne dni mijają i mijają auto jak nie paliło tak nie pali aż do dnia dzisiejszego. Wymieniłem już zawór Coomon Rail, czujnik wałka rozrządu i czujnik wału korbowego, świece żarowe i filtr paliwa, żadna z tych rzeczy nie była problemem. Wkurzyłem się postanowilem ściagnąć kolektor dolotowy i sprawdzać manometrem jakie jest faktycznie ciśnienie...
Nie masz zapchanego wydechu? Odkręć sonde lub rozszczelnij wydech i zobacz czy będzie poprawa.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
na to wygląda ,że zapchany wydech odkręć tłumiki od katalizatora i wykluczysz czy tłumiki czy katalizator
Zapchany wydech.Wykręć sonde lambda 1 na próbę jak jest możliwość i spróbuj odpalić.Świece mokre czy suche?
Zobaczę jeszcze raz bo mam w sumie mam trzy palniki. Co do drożności to "filtr" powietrza wymieniłem na nowy(w tej czarnej plastikowej puszce), a wydech nie jest zapchany bo jest sama rurka. Wczesniej miałem oryginalny wydech na końcu z webasto, ale był zatkany przez co dymił strasznie. Dodam jeszcze że webasto składałem na nowych uszczelkach żeby nie...
Nie miałem takiego przypadku, ale sądzę , że nie. Zatkany wydech raczej będzie sprzyjał lepszemu wymieszaniu, uśrednieniu składu spalin, działanie nieco podobne do mechanicznego emulatora tylnej sondy.
Na razie niebede go niepotrzebnie katował bo te wyniki są tak niemiarodajne ze to niema sensu. Zauważ ze miał on stan początkowy nasycenia 108 %. -kontrolka od świec mi się nie zapaliła a zawsze mi się pali jak już jest zapchany na maksa. -Tak spadło do 78 % tylko że jak dojechałem do domu to miałem zdaje sie 84% dzisiaj już chyba kolo 90,niesprawdzalem...
Miałem odobny problem z zapłonem. Powodem był zapchany DPF. Podłączenie do komputera i oczyszczenie filtra pomogło, przy okazji umyło to wtryski. Polecę profilaktyczne stosowanie: http://www.forte-nwe.pl/produkty/forte-d... U mnie ten problem już zniknął, oczywiście raz na jakiś czas dłuższa trasa, żeby wydech zdążył się dobrze...
Sprawdziłeś jak zachowuje się cięgło gruszki gdy faluje? Może być wiele rzeczy, wykończona pompa, przycinające sie wtryski, zapchany wydech.
Witam Miałem ten sam problem. Prześledź moje wcześniejsze wypowiedzi. W kilku serwisach mówiono mi to samo że wszystko w porządku ale ... coś było nie tak ta ilość paliwa. Pod sklepem z częściami motoryzacyjnymi spotkałem dobrą duszę z postaci taksiarza który stawierdził zapchany wydech lub katalizator przystawiał rękę do wydechu jak dodawałem kilkakrotnie...
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
czy przypadkiem nie jest tak że kręcisz-łapie-przestaje łapać-kręcisz-łapie-przestaje i tak wkółko? jeśli chce łapać to wykręćcie jedną świecę i próbujcie go zapalić (oczywiście w kabel do świecy wsadźcie świecę żeby iskra skakała bo różnie bywa z modułami - może się uwalić) albo odkręćcie wydech miałem kiedyś takie coś też w omie tylko A i okazało...
Miałem w swojej praktyce podobny przypadek. W tym samochodzie w aparacie zapłonowym jest moduł 7 nóżkowy. Z jednej nóżki idzie sygnał do komputera. W moim przypadku moduł był właśnie uszkodzony i tego sygnału nie podawał. Po wymianie modułu wszystko wróciło do normy. Oczywiście to tylko moja sugestia, bo jeżeli wydech nie jest zapchany to co do diabła...
Mam podobny przypadek p0400 po wyczyszczeniu EGR i przepustnicy dalej ten sam problem,więc kalibruje przepływkę problem ustał ale auto dostało muła więc może zapchany wydech i zbyt dużo gazów spalinowych jest wtłaczane do kolektora ssącego.Nadmienię że to vectra1.9 150 KM 2006r.
Jak pompa działa to sprawdź czy jest sterowanie wtryskiwaczami.Możesz podłączyć żarówkę 5W od np postojowych.I zobacz czy miga.Ale to że działa pompa to nie znaczy że ma dobre ciśnienie.Inne rzeczy to np przestawiony rozrząd albo zapchany wydech.
Witam Serdecznie. Było kilka tematów z takim problemem, natomias postanowiłem założyć kolejny dla potomnych, o mojej walce z błędem 0170 w samochodzie żony. Samochód to Opel Corsa GSI 1.8 Z18XE 125KM. Autko generalnie dobrze utrzymane, po zakupie pierwszy raz błąd pokazał się po 100km, potem róznie, raz po 40km, raz był po 300km, czyli generalnie nieregularnie....
Jak jest dpf to można wpiąć manometr zamiast czujnika różnicy ciśnień.Albo jak w parametrach pokaże też obserwować różnice za i przed.Wtedy byś coś wiedział czy zapchany wydech/dpf.Jeszcze do kontroli egr i MAF ogólnie parametry na kompie.
Wydech raczej odpada, ponieważ po przyłożeniu ręki do tłumika czuć dosyć mocno wyrzucane spaliny, kiedyś miałem zapchany w innym samochodzie to praktycznie nic nie było czuć. A ten pasek i ciśnienie sprawdzę w najbliższych dniach, chociaż z tego co się orientuję gdyby było małe ciśnienie sprężania czy przeskoczony pasek to samochód nie odpalałby po...
Witam ponownie , dziękuję wszystkim za dotychczasowe rady dziś kolejny dzień zmagań :( , co dziś zrobiłem a mianowicie : -sprawdziłem napięcie jakie dochodzi do takich czujników jak : potencjometr przepustnicy czujnik powietrza zasysanego czujnik temperatury cieczy chłodzącej Map sensor wszystkie były odłączone i wg książki na każdym miałem ok 4,9VDC...
proponuję na spokojnie przyjrzeć się przewodm podcisnieniowym w okolicy serwa może być pękniety, srawdz sobie przepustowść wydechu może katalizator się rozpadł i zapchał wydech ostatnio to przerabiałem w swoim aucie jeżdził jak chciał i palił podobnie
Witam. Prawdopodobnie mogę mieć zapchany katalizator w moim golfie. Wnioskuję to po następujących objawach, podczas jazdy silnik się dławi, obroty stoją w miejscu, całkowity zanik mocy, silnik cały się trzęsie, szarpie, z dołu samochodu słychać dziwny odgłos "chrypy" po kilku sekundach auto dostaje mocnego kopa przyspiesza i znów cała historia się powtarza....
Hm. Ale przecież mam obrotomierz :) Obroty regulowałem już na wiele sposobów. Jak na razie najmniej trzęsie się, gdy zakręcę śrubę całkiem i odkręcę ją o pół obrotu. Regulacja według manuala technicznego, tyle że na obrotomierz na desce rozdzielczej a nie poprzez komputer, nic nie daje - lepsze efekty daje to odkręcenie o pół obrotu. Działa to tak,...
Może wydech zapchany.
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
Zapchany wydech
jaki czas wtrysku? odkręć sondę , może wydech zapchany.
Witam I jeszcze jedno - przy "przedmuchiwaniu" wydechu (pojeździłem trochę na wysokich obrotach) wydobył się z niego biały, dziwnie śmierdzący dym (zapchany wydech?). Im dłużej tak jechałem, tym mniej go było, ale nie jeździłem tyle, żeby całkiem przestał lecieć (może się nie da?). Co mu dolega? Ten dym i zapach świadczą o tym, że Twój dziadek jeździł...
Zapchany wydech ,niskie ciśnienie paliwa, MAF. Tym się zajmijcie. Tylko nie podmianka jak wszyscy tyko diagnoza.
Zapchany wydech.
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
Witam! Posiadam Vectre c 1.9 cdti 150 12/2006 (angielska wersja gdyz tu mieszkam), EGR wyczyszczony, DPF nie posiada, nowy kolektor dolotowy i rowniez 3 wtrysk bo tak pokazal komputer. Problem jest taki... Samochodzik odpala normalnie, jedzie normalnie do czasu kiedy go zgasze po lekkim nagrzaniu, od tego mometu gdy go odpale ponownie nie moge ruszyc...
Daliście się nabrać, bo nie chciało mu się nawet napisać, że to diesel 😂. Jak nie pali na plaka, to brak ciśnienia na garach, rozjechany rozrząd, zapchany wydech albo dolot. To na tyle i aż tyle.
DPF tak zapchany że gaśnie. Rozkręć wydech i sprawdź.
Jak na obu paliwach to samo , to stawiam na MAF (o ile jest) albo zapchany wydech np. katalizator.
Brak ciśnienia paliwa,brak sterowania wtryskami,zapchany wydech,przestawiony rozrząd. A dmuchawa to z wróżb moduł lub BSM.
miałem zapchany katalizator zapchany wydech zapchany wydech renault
zegar piekarniku parametry ustawienia anteny cyfrowej amatorska elektronika
krups ea8240 samsung le32b350 zasilacz
Jak sprawdzić transil dwukierunkowy TVS – pomiar V_BR, test multimetrem, Littelfuse, Vishay Harman Kardon AVR 235 – reset pilota, procedura fabryczna, miękki reset, kody LED