L= lamp, kontrolka ładowania, S=sense, informacja o napięciu ładowania, do + akumulatora. Śruby wiadomo B+ do aku, druga na obudowie to masa.
Witam. Jakie łożyska i szczotki do alternatora Micra k12 1.2 23100 AX62A TG8S019 Valeo
Witam w moim nissanie z 2003 r 12.80 km bagnet jest z lewej strony alternatora
Witam. Jest to typowe uszkodzenie regulatora napięcia. Dalsza jazda prowadzi do uszkodzenia alternatora akumulatora i innych elementów instalacji elektrycznej. Proponuję dokładne sprawdzenie instalacji po naprawie. Pozdrawiam.
Możesz tak sprawdzić diody, ale musisz odlutować mostek od końców uzwojeń stojana, inaczej pomiar nie będzie miarodajny, chyba, że któraś dioda ma przebicie/zwarcie, wtedy żarówka zaświeci w obu przypadkach podłączenia akumulatora, i tak cały mostek jest do wymiany
Aku podłączony odwrotnie ?? 1. Dlaczego padły w raz "płytka diodowa" i regulator. Wybacz za OT ale samo od siebie się tak nie psuje. Szukaj pomocy w sklepach Cargo lub w działających (bodajże) na zasadzie franczyzy sklepach Bendiks. Oni najszybciej pomogą. 2. Myśle że problemem jest tutaj nie tyle nieuchwytność takich alternatorów, na rynku wtórnym....
Nie wiem jak micra ale kangoo podnosi obroty po włączeniu nawiewu Wtyczka alternatora jest dwu pinowa ?
Czyli, potrzebuje kabelek usb-OBD2, i przejściówke z OBD2 na 14 pin prostokąt, podłączam do della, wcześniej ściągam z internetu cascade i łącze z micrą. Założę nowy temat odnośnie alternatora boscha z owej micry, bo mam pytanie czy w taki sposób mogę sprawdzić diody prostownicze alternatora, najpierw zrobię foto...Liczę na podpowiedz...
Bateria w mierniku nowa?
Masz inny akumulator ? Czy koło tego koła jest alternator ?
Sprawdziłbym regulator napięcia w alternatorze
szczotki-weglowe-5x8x20 Za 10pln załatwiły sprawę. Jeszcze końce były ścięte ładnie pod kątem. Kupione w serwisie alternatorów , rozruszników itp. Micra śmiga aż miło 😎
Pasek alternatora ,,świszczy" :D
Paliwo sprawdzilem ,czy dochodzi. O ile wiem micra ma łańcuch rozrzadu. Paski są dwa alternatora i drugi? ale Są.
Można zapakować prądnicę od starego Fiata 126p. Sądzę że była by dość wydajna tyle że jest ciężka. W prawdzie lżejsza od alternatora ale waży pewnie ze 2,3 kg. Hmm, prądnica pod malucha jest lżejsza od alternatora? Pamiętam, że to kawał kloca jest i do tego tylko 20 przy wysokich obrotach. A w Nissanie Micra mam malutki alternator z wydajnością chyba...
Filtr mam przy radiu i teraz samo radio działa ok. Problem pojawia się kiedy podłączę do radia telefon i dodatkowo podepnę go pod ładowarkę. Tak, jak napisałem jestem pewien, że filtr na zasilaniu z ładowarki pomoże, ale zastanawiam się, czy problem nie leży w alternatorze. Może to nim powinienem się zająć?
Szukam schematu alternatora samochodowego wraz z oznaczeniami wyprowadzeń. Nie bardzo mam możiwść odczytania oznaczeńz wymontowania. Auto Nissan Micra K11.
Jest tam sprzęgło jednokierunkowe? Czasem przez nie rwie paski
Ja bym sprawdził prąd ładowania z alternatora żeby na 100% wykluczyć elektronikę. Być może akumulator jest już po prostu za słaby.
Wszystko zależy od kondycji baterii, aktualnego poboru prądu przez odbiorniki, obrotów silnika, przełożenia pomiędzy kołem pasowym a alternatorem. W moim autku Nissan Micra włączyłem takie odbiorniki jak autor wspomniał i po pewnym czasie pracy silnika na wolnych obrotach napięcie spadło do 12,7V; po wyłączeniu części odbiorników szybko sie ustabilowalo...
Chłopcze, jedna cela LiFePo4 ma 3,2V. Żeby mieć 60V, których wymaga twój skuterek, musisz ich mieć 20szt. Wymiary takiej celi 278Ah, to 173x72x208mm. Przy 20, ciasno ułożonych sztukach, masz 173x1440x208mm. Gdzie pakiet, o długości prawie 1,5 metra w skuterku umieścisz?
Miałem uszkodzoną sondę lambda, Check mrugał ale nie śpieszyłem się z podłączeniem do kompa w serwisie bo szkoda kasy.... lambda wykrzaczyła komp i sterownik popsuła, za zrobienie tego zapłaciłem 800 (zaoszczędziłem) teraz mam odłączoną lambdę ale muszę kupić! bo podobno długo bez niej nie pojeżdżę... orginalna w serwisie to prawie 800 zł, poszukałem...
Kolega wyżej się trochę rozpisał (i nie mówię, że nie ma racji) ale odpowiadając na pytanie Czy po drodze powinno znaleźć się jakieś urządzenie sterujące ładowaniem? Takie urządzenie jest już w alternatorze więc odpowiedź brzmi nie.
W Punto jest skrzynka ECVT (bezstopniowa). Pierwszą czynność, którą należy wykonać to sprawdzić szczotki (podobne jak w alternatorze, tylko większe) sprzęgła elektromagnetycznego ( klapka na dwie śrubki w górnej części skrzyni, bliżej silnika). Jeżeli szczotki są dobre i nie są uszkodzone przewody to należy sprawdzić samo sprzęgło elektromagnetyczne...
witam miałem ten sam problem nie odpalała i po przekręceniu kluczka włączał się wentylator. wywaliło bezpiecznik który znajduje się pod lewym reflektorem w białej skrzynce a wcześniej paliło cewki jedna po drugiej:(:( otóż powód był banalny na silniku są dwie masy przy skrzyni oraz przy alternatorze i otóż ta masa się poluzowała i nie dawała stałego...
Witam Panów ponownie i podaje przyczyne usterki zamykając jednocześnie wątek...a jest ona tak banalna że aż głupio mi pisać. Mam nadzieję jednak, że tenpost pomoże komuś w podobnej sytuacji. Winny był...akumulator... Przy czym podkreślam, iż na samym wstępie dokonałem pomiaru i akumulator miał chyba 12,35V co mnie zmyliło i wyeliminowałem go jako przyczynę....
Przyszły elektryk ale mam nadzieję niedoszły elektryk. Tam jest pasek Micro-V i samonapinacz.
Co do reflektora to bardziej martwiłbym się włożoną LED w miejsce postojówki. Jestem się w stanie założyć, że nie ma ona homologacji ;). Lepiej usuń i zastąp normalną homologowaną żarówką. Wprawdzie zdarza się, że diagnosta przymknie na to oko ale formalnie nie powinien. Kondensacja pary w środku pojawia się albo przez nieszczelność, przez którą woda...
Korków nie ma.Prostownik EINHELL MODEL BT-BC 10E. Samochód na innym odpala za pierwszym obrotem. Normalnie robi trasy 20-50km , rok temu dostał nowy alternator więc raczej działa. Teraz od początku roku był mało jeżdżony a problemy zaczęły sie 2 tyg temu. "Po prostu naładuj akumulator i sam się przekonasz." zapytam inaczej. A da sie wcześniej wydedukować...
usterka przechodzi po włączeniu jakiegokolwiek obciążenia Zmierz napięcie ładowania, odpal bez paska micro-v, może alternator sieje jakimiś dziwnymi impulsami w instalację i zakłóca pracę sterownika
Został zregenerowany rozrusznik, alternator oraz wymieniony akumulator
Siema Mam taki problem ze piszczy mi pasek micro po włączeniu klimatyzacji Wymienione sprzęgiełko na alternatorze INA Sprężarka klimatyzacji bo sie zacierala Napinacz paska micro Ina I piszczy dalej miał ktos taki przypadek?
Witam, od roku posiadam ten samochód (Nissan Micra K12 1.2 benzyna czysta), jednak ostatnio dopiero pojawiły się problemy. Docisk w sprzęgle poszedł więc wymieniłem od razu całe sprzęgło, jednak od wtedy zaczęły się problemy z odpalaniem i nie mam pomysłu co to może być (od razu uprzedzam, że jestem początkującym w tych sprawach). Samochód gdy jest...
Witam, mam maly problem, nie moge uruchomic micry k11 97. Po podjechaniu pod brame zgasla. Objawy. 1.) po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje. 2.) Swiatla dzialaja, awaryjne tez. 3.) bezpieczniki wszystkie ok choc na samym poczatku byl 1 ten od silnika przepalony wymienilem nic sie nie stalo. proby 1.) w samochodzie jest instalacja gazowa i jest...
Pasek micro-v wibruje nie dlatego, że napinacz szwankuje, wina leży w zatartym kole wolnobieżnym alternatora
Witam, wczoraj auto nagle umarło. Nagle przy odpaleniu zacząć rzęzić, miał spadek mocy, Ledwo dojechał do domu. Po zatrzymaniu się na parkingu, zgaszeniu silnika i próbie ponownego uruchomienia nic się nie dzieje. Po przekręcniu kluczyka z pozycji On na Start samochód nie reagował, nawet nie próbował kręcić rozrusznikiem. Po wgłębieniu się w temat zacząłem...
Panowie dziwna sprawa. Mianowicie wszystkie objawy nierównej pracy silnika zniknęły. Stało się to gdy wymieniłem rolkę paska micro na alternatorze. Ta która była do tej pory założona była ze zwykłego benzyniaka bez sprzęgiełka. Ciekawe czy powodem tej naprawy było jakieś skasowanie błędów po odłączeniu akumulatora na jakieś 4 godz. ( tyle mnie więcej...
Jak wygląda pasek micro ?
Koło alternatora jest wysunięte o 1 mm za dużo- micro v ma chyba 3mm szerokości, więc przesunięcie to prawie połowa rowka I pasek się połamał, bo był ze stroduru zamiast z gumy.
auto sprowadzone z niemiec z nie rowno pracujacym a takze slabym jak na 1.2 16V silnikiem. Po odczytaniu kodow usterek wybilo czujnik polozenia walu oraz czujnik polozenia walka rozrzadu. Czujniki podmieniono i nic nadal to samo! Wreszcie padlo na rozrzad. okazalo sie ze byl o 1,5 cm wyciagniety. Szok!Podobno to wada tych silnikow.Co najgorsze to ze...
Mógł ćwierkać pasek micro v z powodu dużego obciążenia alternatora po rozruchu, spowodowane stanem akumulatora i rozrusznika .
Witam wszystkich ! posiadam autko jak w temacie, niedawno kupione dla dziewczyny, początkowo wszystko było ok ale po tygodniu zaczęły się problemy. Na początek migająca nieregularnie czerwona konrtolka od akumulatora przy niskich obrotach (~1000), później autko zaczeło robić takie numery, że przy redukowaniu biegu np. przed światłami, albo skrzyżowaniem...
Do czego ci schemat, potrzebujesz miernik i powinienes sprawdzic połaczenia kablowe tzn mase, plus itp zwłaszcza na płycie micro. Jezeli to jest ok a bład nadal sie pojawia to wymien regulator napiecia Alternatory w Carrier Transicold sa produkcji polskiej wiec nie bedzie problemów z zamiennikiem za góra 50 zł
Musisz odkłucic zapłon a szczególnie alternator. Sa do tego celu odpowiednie kondensatory (np3µ/160V) pewnie to było fabrycznie ale to juz jakies ładne lata temu wiec pewnie sie "spsuło".
skoro są tak niskie obroty biegu jałowego to ładowania prawie niema więc przygasają kontrolki z powodu siadającego napięcia. daj zdjęcia chociaż tej przepustnicy, bo szczerze mówiąc nie chce mi się szukać jej w swoich zbiorach ;) a mam gdzieś na pewno razem z całą wiązką poza tym jeśli piszesz że nowszy jednopunkt marelli (pewnie taki jak w 900) działa...
http://autofelicia.republika.pl/grafika/... No dobra jest schemat ale ni bardzo rozumiem te oznaczenia np. 2k6, 1k2, 4(micro)7 o co tu chodzi??
sprawdz naciag paska, ewentualnie moze byc cos z regulatorem napiecia. Tam jest samonapinacz panie kolego,to raz,po drugie pasek jest Micro-V. A może by się kto zapytał jakiego producenta jest alternator?
]Zwarcie w instalacji lub (bardziej prawdopodobne) w akumulatorze. To by się alternator grzał jak suka w rui i capiło by z akumulatora zgnitymi jajami ( siarkowodór). Żorż, te Twoje porady..... ale sprawdzić naciąg paska.. Tam jest samonapinacz mistrzuniu, i pasek Micro V Konkretnie, co tam masz z alternator, Bosch na dwa kable, Bosch na gruby kabel...
Renault Modeus, wymiana żarówki przedniego reflektora mmm... sama przyjemność. Mała anegdota. Kilka lat temu przychodzi boss i mówi "wymień zarówki w tym renault co przed chwila przyjechał". Więc idę na parking i ... Kiedy kończyła sie trzecia godzina pracy przy samochodzie, przychodzi klient i prawie z łzami w oczach pyta się czy ma jeszcze tutaj...
Nie (może błędnie?). Co sprawdziłem? Zrobiłem obserwacje: 1. W Skodzie podczas pracy silnika na wolnych obrotach niewiele sobie robi ze zmian obciążenia (pstrykanie światłami), dopiero zabawa elektrycznymi szybami daje efekt przygasania. Porównałem z 4 innymi samochodami - Audi 80 benzyna, Yaris 2 Diesel, Panda 2 benzyna i e46 benzyna. W każdym zjawisko...
Jeśli będziesz poruszał się po mieście to po co Ci jakieś specjalne osiągi?? Rozejrzyj się jeszcze w małych autach typu Nissan Micra, Mazda 121 względnie 323, Mitsubishi Colt też nie jest zły-silnik jak najbardziej wytrzymały (1,3) autko ładne i zgrabne i również dynamiczne, Daihatsu Charade można się temu przyjrzeć 1.0 diesel. Fiat Seicento 1.1 nie...
W0L0AHL4845222062 W0L: General Motors 0: Pojazd Nie Specjalny A: Astra Platform H: 2004 Platform Generation L48: 5 Drzwiowy HATCHBACK 4: 2004 5: Antwerp 222062: Serial Number silnik Z18XE nr silnika20DJ2004 typ nadwozia L48 kod modelu 0TS48 Kod GM Drive XXQT REG : WF-SH 457 kod daty 02 07 2004 2H9 = SILNIK BENZYNOWY 1.8 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE...
tzn tam klin to jest jeden odlew z kółkiem zębatym napędzającym rozrząd, dlatego kupiłem to kółko nowe. Myślę że frezu na wale nie wyrobiło, kółko weszło dość pasownie, zresztą gdyby przestawiał się na rozrządzie myślę że nie pracował by tak idealnie równiutko, bo naprawdę po za tym metalicznym stukotaniem fajnie chodzi. No właśnie ten dźwięk mam wrażenie...
W biurowych UPS może takiej regulacji nie być, ale biurowy UPS pracuje w wąskim zakresie temperatur. Pierwszy UPS jaki mi się wyświetlił w wynikach wyszukiwania https://greencell.global/manuals/ups/ups... ma możliwość pracy w temperaturze 0-40 stopni. Teoretycznie powinien uwzględniać temperaturę otoczenia.
Trudno coś radzić na 100%, po prostu jest większe prawdopodobieństwo że bardziej zakłócają przewody zasilające przetwornicę niż przewody zasilające agregat. A im dłuższe tym lepszą stają się anteną siejącą śmieci. Jakość masy anteny od radia ma duże znaczenie przy nadawaniu, dużo mniejsze przy odbiorze. A może na początek spróbować kondensator przepustowy...
No i wyjaśniło się wszystko! Długo to trwało bo zimą nie miałem ochoty się z tym babrać ale jak tylko nastały cieplejsze dni zmobilizowałem się i wraz z kolegą wydłubaliśmy z auta skrzynię biegów. http://obrazki.elektroda.pl/7882922500_1... http://obrazki.elektroda.pl/7104013600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5943528700_1...
Czyli same uniwersalne porady ( czytaj-bezsensowne), bo: -pasek tam jest micro-V i jest samonapinacz. Nie będzie ślizgał. -regulator? szczotki? A może się wpierw zapytać jaki ma alternator, bo może być Bosch, Valeo lub Mitsubischi. Równie dobrze mogłeś napisać, że mu puszcza w obie strony frajlaufszajba, i kto wie-może byś trafił? :lol:
W aucie na pewno do zrobienia jest olej + filtry + rozrząd + pasek osprzętu. Jeden amortyzator zaraz będzie do wymiany, oraz drążek kierowniczy. Małe zapocenie przy misce olejowej. Auto bez rdzy, silnik pracuje OK, brak błędów w sterowniku. Jeden pilot był uszkodzony, wystarczyło przylutować microswitch i działa. Żarówki w tylnych lampach wymienione,...
A kwestia spalenizny może być bardzo prozaiczna, po prostu pasek klinowy jest za luźny i się ślizga i przypala Nie prozaiczna.Jeżeli nie schładzany jest czynnik chłodniczy to ciśnienie w układzie jest za wysokie,a co za tym idzie sprężarka stawia duży opór a też nie zawsze czujnik ciśnienia rozłączy sprzęgło.W mk2 stosowane był pasek MICRO wiec jak...
1. Prąd ładowania: ok. 14,2V na biegu jałowym W dziale "elektryka samochodowa" piszesz takie bzdety? Jak to wygląda? To nie prąd ładowania a napięcie ładowania. sprawdził bym jeszcze naciągnięcie paska alternatora jeżeli będzie zbyt luźny może się ślizgać i nie będzie pełnego ładowania a kontrolka się nie zapali Tam jest Micro V przyjacielu drogi.
Wywaliło bezpieczniki i poszły te same tranzystory aż obroty w silnikiu się zmiejszyły na akumulatorze 14 v przy ładowaniu .Czyli coś jeszcze poszło albo zwarcie robi akumulator z alternatorem .Jak prawidłowo powinienem podłączyć przetwornice ? Ja podłączyłem jak silnik był włączony do akumulatora i póżniej chciałem podłączyć żarówk Nie naprawiłem przyczyny...
Podczas 1800-2000 obrotow na biegu jalowym jak i przy jeździe przy opadaniu w tym. zakresie takze wymieniona dwumas alternator lozysko pasek micro i rozrzady poduszka pod silnikiem reszta poduszek sprawne.
nissan micra alternator alternator suzuki alternator kontrolka micra
ucięte kamery piszczy kondensator kospel schemat podłączenia
samsung ic401 mikrokomputer cobra1
Instrukcja obsługi traktorka Yard King – modele, PDF, serwis, części Lumel P9, PD9 – przetwornik analogowy i konwerter RS-485/Ethernet, różnice, dane techniczne