Zacznij od obadania samych zamków/mechanizmów ryglowania zamontowanych w drzwiach -demontaż tapicerki itd. Są tam 2 albo 3 (nie pamiętam) microswitche sprzęgnięte mechanicznie z zamkiem - lubią sobie skorodować - stąd głupoty na fisie i inne cuda. Samą wiązkę i wtyczki trzeba też obejrzeć. Poszukaj w internecie na temat mechanizmów zamków drzwi z tych...
Najczęstsza usterką są microswitche w zamku w drzwiach, wypalają się styki. Zobacz bo na elektrodzie jest o tym na pewno napisane jak to dokładnie sprawdzić (kiedyś znalazłem).
Do gracus7 problem podobny jak w focusie uszkodzone microswitche w zamku i dlatego są takie efekty. Wystarczy odpiąć mase od siłownika w drzwiach kierowcy i pasazera i przy otwieraniu z pilota będzie dobrze, najpierw uszkadza się w drzwiach kierowcy później pasażera.
Witam, poszukuję podpowiedzi w jakim położeniu lub jak prawidłowo powinien być wysterowany każdy z dwóch microswitchy w zamku centralnym od VW CADDY III. Doszedłem jedynie,że po wymianie łyżwy zębatej, w której uszczerbiły się zęby na skutek awarii polegającej na zamykaniu i natychmiastowym otwieraniu prawego zamka drzwi bocznych przy prędkości 20km/h...
Zamki padają często a konkretniej microswitche w nich zamontowane , jest ich tam kilka. Całkowicie normalne zjawisko że jak uszkodzony zamek to da się otworzyć wszystko z zamka klapy. a nawet szyby zjadą w dół jak w zamku klapy przytrzymasz klucz w kierunku otwarcia a zamkną się gdy w drugą stronę przytrzymasz klucz.
Do klamki żadne przewody nie lecą tylko w zamku, sprawdzę sygnały w lewych drzwiach i dam znać czy coś znalazłem. Mam nadzieję tylko że bsi się nie posypało. Aktualizacja, rozebrałem cały zamek zaznaczam że nie da się go złożyć z powrotem, w środku są 4 microswitche jeden nie działa. Zamówiłem drugi zamek jak przyjdzie to napiszę czy wszystko działa....
Kolego komarek01 proszę o wypowiedź czy udało Ci się uporać z problemem? Podejrzewam że mogły być uszkodzone u Ciebie microswitche w zamku kierowcy lub tylko zimne luty na nich) i VAG nie widzi zamkniętej i przytrzymanej wkładki w przypadku ręcznego kodowania kombinacją kluczyków? Podejrzewam że może być to rozwiązanie problemu. W tej chwili mam podobny...
Jeśli chodzi o mój przypadek to okazało się że zamek kierowcy po sprawdzeniu nie ma żadnych zimnych lutów a wszystkie microswitch'e pracują poprawnie. Niestety, pomimo sprawnego zamka kluczyk nadal nie chce się programować. Dlatego wydaje mi się że mimo tego że nie mogę się doczepić do funkcjonalnej pracy "modułu komfortu" przynajmniej tej widocznej...
Zapomniałem zaznaczyć że dioda w momencie naciśnięcia się świeci. Więc uszkodzone microswitche odpadają, prawda?
kolego a nie bawily sie dzieciaki w aucie ??? zanim co koolwiek wymienisz to: przy domknietych drzwiach kluczyk w zamku przekręć na zamykanie i przytrzymaji po 10-15 15sek wszystkie szyby powinny i szyber dach powinny sie zamknac. I odwrotnie kluczyk w zamku przekręć na otwieranie i przytrzymaji -powinny sie otworzyc Z tym 10-15 sekund to nie wiedziałem...
Myślę że dogadałbym się co do instalacji wzmacniacza. Dam chłopakom zarobić tak czy inaczej, jak nie na wzmacniaczu to na instalacji, głośnikach, kablach i wygłuszeniu ;) Jeżeli ten U-Dimension wystarczy na początek to jak najbardziej wybiorę tę opcję. Jak zabraknie mocy to zmostkowany U-D może zasilać przód, a do suba mogę z czasem dokupić coś mocniejszego....
Na pewno powinno być. Miała C-klasa, miała E-klasa. Zajrzyj na zatrzaski maski (na przednim pasie) Z góry widać microswitche. Może ktoś je wymontował lub zablokował.
Lampka na desce /zegary/ zgaszona po zamknięciu drzwi ? Otwieranie po kolei drzwi zapala lamkę ? Kluczyk sprawdź czy jest sprawny nadajnik. Sprawdź w kluczyku microswitche. Trzeba zaliczyć warsztat który naprawi te elementy.
Użyteczny i trafiony projekt, tylko popracuj nad tym co mówią poprzednicy, a mianowicie: 1. płyta główna świeci pustkami, 2. klawiatura to najsłabszy punkt tego projektu i szybko to zauważysz, microswitche ok, ale nie w tym przypadku. Ogólnie duży plus dla Ciebie.
czyli microswitche sie nie nadają??? Bo faktycznie mam takie. Ale pisało że takie mają być. A jakie przyciski są najlepsze????
Dokładnie.W TME microswitche kupisz,i na popularnym portalu aukcyjnym też widziałem. Zresztą wpisz sobie w google d2hw-a201d.
SPrawdz czy microswitche nie sa aby uszkodzone i nie sa załączone zały czas, wymiana ich jest szybka i tania.
Możliwe że microswitche/mikrostyki kwalifikują się do wymiany. Bateria nie ma luzów, ma dobry kontakt ze stykami? pozdrawiam
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Drogi wloc a mógłbyś mi naświetlić sprawę co to są te microswitche, z czym to sie je? Jak je mozna wymienic, jak można? Tak od najbardziej przystepnej strony!! Z gory dziekuje!!!!
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Tak, podpinasz np vcds i patrzysz sobie w parametry.Każde drzwi i każdy microswitch tam widać.Jak jest dobrze to może moduł drzwi lub komfort siedzi.Bo żeby ktoś odwrócił bieguny aż nie chce się wierzyć.
Jeżeli są elektryczne szyby to kabelek z microswitcha idzie do modułu drzwi a z niego CANem przez przelotkę do modułu komfortu. Można wyjąć zamek i da się wymienić sam mikroswitch (koszt samego switch'a nie jest duży).
Zazwyczaj microswitch w którymś zamku.
uszkodzony microswitch w centralnym zamku tzn były zimne luty
W zamkach są mikroswitche.Często to one padają. Niestety, ale to święta prawda. Rozbieranie wszystkiego i wlutowywanie zamiennych microswitchy daje efekt. Ale na kilka miesięcy a potem znów to samo. Najlepiej wymienić całe zamki na sprawne używane, ale oryginalne. Przeważnie kończy się na zimnych lutach i na zasyfionych szczotkach w silniczku. Same...
Po powrocie rozebrałem drzwi. Uszkodzony był microswitch w zamku(ten na kablach, nie ten lutowany na płytce) Kupiłem używany zamek przełożyłem wszystko działa. Temat można zamknąć.
Ktores drzwi sie nie zamykaja lub BSI nie ma informacji o zaryglowaniu (microswitch lub cable).
Odgrzeję kotleta, bo mam podobny problem. Identyczny problem. Dioda nie świeci, centralny nie działa z pilota, bateria ok... luty sprawdzone, microswitch był wymieniony na nowy - zwiera jak powinien. Jakieś sugestie?
No właśnie, po pierwsze jak był sprawdzony pilot ? Poza tym, otwieranie i zamykanie nie działa? Jak by pilot padł to microswitch, sprawdź najlepiej na zapasowym pilocie, jak ten Ci będzie działał to napewno microswitch masz do wymiany. Jeżeli piloty będą sprawne to centralka...
Fabię mam z 2001 roku. Z wiązką jest wszystko ok. Już kiedyś ją podwiązałem, żeby nie zamokła. Może właśnie ten microswitch w tylnych drzwiach nawala? Lampka wnętrza nie zawsze się zapala po otwarciu zamka z pilota. Jak wcisnę drugi raz pilot to wtedy się zapali. A jeżeli chodzi o otwarcie drzwi mechanicznie tzn. pociągnę za klamkę i otworze drzwi to...
Kokosku no kurcze boję się, że jednak się mylisz bo ponoć w saabie są dwa rodzaje: jeden z możliwością wciśnięcia kołka na otwartych drzwiach a drugi bez tak owej opcji, czyli kołka nie wepchniemy. Ja dobrałem odpowiednio zamiennik. Co do microswitcha to chyba również się mylisz bo gdyby był uszkodzony to raczej zamek by się nie otwierał/ zamykał. juz...
Co Ci mogę dołożyć. Lampka, jak lampka, jak piszesz o niej to masz informację co to za błąd bo u Ciebie nie ma nic konkretnego. Nie wiem czym to auto czytasz. Może być problem z samym BSI, a może moduł w drzwiach go blokuje, albo któryś microswitch na zamku. A może po prostu przycisk na pilocie jest uszkodzony.
Dzięki za fotki i opis mirecki1 ... Jutro w świetle dnia spróbuję rozkminić jak jest w moim przypadku. U mnie słychać że w zamku coś przeskakuje więc prąd dochodzi. Ale skoro podpowiedziałeś mi gdzie co jest na złączu, to obadam microswitch.
Tka te zamki da sie rozmontowac ale trzeba posłużyc się wiertarką żeby rozwiercić nit na środku tego urządzenia. Najczęstszą przyczyną niesprawności tych zamków jest microswitch, który ulega zużyciu, koszt takiego switcha to pare złotych a wymiana po wymontowaniu i rozwierceniu nie jest trudna.
Oprucz silniczka montuje się swith w zamku (koszt 1,5 zł) który ma wejście c, no, nc taki jak sabotaż w alarmach wnętrzowych i masz sterowanie z klucza oczywiście jeszcze musisz mieć centralke zamka (20 zł) Microswitch z dwoma wyjściami masowymi (zamknij/otwórz) mam oczywiście już zamontowany... :-) A czy ten zamek centralny (silniczki ) które montowałeś...
Tak jak pisałem, przy lewarku od skrzyni jest switch do centralnego zamka który daje sygnał o tym że dźwignia jest w położeniu P, jeśli ten switch będzie uszkodzony (jak w moim przypadku) centralny nie będzie zamykał. MicroSwitch jest w środku lewarka, więc jest trochę roboty z wyjęciem tego wszystkiego, ale idzie to zrobić samemu.
Nie mogę otworzyć drzwi z pilota tylko zamknąć. W środku samochodu też tylko przycisk centralnego zamyka wszystkie drzwi a nie otwiera Już nie pamiętam dobrze bo minęło ponad rok. Baterie wymieniłem, tylko nie pamiętam czy wymieniałem microswitcha czy nie. Baterie wymieniałeś czy nie?
wymiana microswitcha w siłowniku załatwi sprawę
Witam, ostatnio padł mi zamek centralny od strony kierowcy i wszystkie drzwi zamykały się oprócz kierowcy. Wymieniłem zamek centralny lewy przód i teraz działa, ale tylko z kluczyka. Wkładkę zamka lewy przód nie mam oryginalnej tylko kupioną z allegro, a co za tym idzie, że nie mogę zamykać tym kluczykiem co odpalam samochód. Powiedzcie jak zaprogramować...
Padł prawdopodobnie zamek a dokładnie microswitch, sprawdz czy dochodzi sygnal do niego.
bo to jest zgrzane niby nie rozbieralne Polak potrafi, są dostępne opakowania tych kart w przypadku gdy demontaż zawiedzie :) Prawdopodobnie microswitch zawodzi czyli jeden z 3 "włączników".
pomylone nie zostało bo po montażu działało usterkę mam od 4 dni Dodano po 2 Problem rozwiązany po sprawdzeniu wszystkich kostek winowajcą okazała się wtyczka do zamka drzwi była lekko poluzowana.Zmyliły mnie na naprowadzenie komunikaty na fisie jak i reakcja lampek w podsufitce gdyż były prawidłowe.Dlatego wykluczyłem błąd zamka oraz znajdującego się...
Może o to że w zamku masz jakiś stycznik, przełącznik, informujący centralny zamek o położeniu wkładki kluczyka - zamiarze otwarcia lub zamknięcia zamków. Z zamka wychodzą np 3 przewody, jeden wspólny i dwa inne, jeden "otwórz", drugi "zamknij". Zetknięcie tego wspólnego z jednym z pozostałych powoduje uruchomienie c.z. i otw lub zam zamków. To tak...
Źle mnie kolego zrozumiałeś. Mi nie chodzi o pastylke, tylko o cewke nawinieta na rdzeń ferrytowy, ona jest na płytce w lewym górnym rogu. Tzn tam powinna być, ale mi ją ktoś zgubił, kto mi naprawial tego microswitcha. Dodano po 2 Tzn,ja źle bardziej tłumaczyłem o co mi chodzi. Sorry.
Wilgoć przy ECU odpada - już ten temat ogarniałem a propos szukania przyczyny innych problemów. Zamek kierowcy postanowiłem wymienić jak zauważyłem klasyczne problemy zjechania mikroswitcha (w drzwiach pasażera miałem ambicje wymiany samego microswitcha w zamku, ale tutaj już ich zabrakło ;p) brak brzęczka, lampka w drzwiach itd. Co ciekawe - wtedy...
Witam jak w temacie mam problem z autem nissa note e11 2004 rocznik benzyna 1.6 . Zaczęło się od prawych drzwi z przodu przy otwieraniu klapa bagażnika sama się otwierała tzn. mechanizm otwierał zamek. Teraz objaw ten odpuścił lecz przy wciśnięciu stopu i puszczeniu mechanizm działa ,przez microswitch w klapie nie reaguje chyba ze wciśnie się stop,...
Witam ! Jeśli chodzi o Twój problem, to podłącz sie pod VAG-a i sprawdź moduł komfortu pod kątem błędów i wykasuj ew. błędy, które wyjdą. Owszem przyczyna może i taka sama, ale objawy masz troszkę inne. Jednak za to wszystko odpowiada m.komfortu i śmiem przypuszczać że jeśli wina leży po stronie akumulatora, to wykasowanie błędów powinno pomóc. Jeśli...
Mówimy o microswitch'ach w drzwiach? Który z trzech microswitch'y wydaje się być w pierwszej kolejności do sprawdzenia? Rzeczywiście, nie ma jakiejkolwiek reakcji alarmu na otwarcie kluczem, poza wyciem syreny o ile nie włożę klucza do stacyjki w 15 sekund, tak jakby system nie miał sygnału odblokowania zamka kluczem a jedynie sygnałem z czujnika alarmu....
Krańcówka to branżowy slang, określenie na wyłącznik krańcowy, który wyłącza, gdy mechaniczny element urządzenia znajdzie się w pozycji krańcowej (końcowej). Inaczej mówiąc jest to mikrowyłącznik, który może być stosowany w różnych urządzeniach, producent ekspresu kupuje go na rynku jako osobną część. Wygląda na standardowy i trzeba go szukać pod nazwą...
Programowanie kluczyka : należy dwukrotnie nadać sygnał do odbiornika i następnie w przeciągu dwudziestu sekund załączyć zapłon tym kluczykiem. Najpier ponownie zaprogramuj a później "naprawiaj". Odblokuj, otwórz auto dobrym kluczykiem, weź niedziałający skieruj na czujnik (lusterko) naciśnij otwieranie dwa razy i przekręcasz stacyjkę. To jest procedura...
W tym aucie, jeśli chodzi o opisywane przez ciebie objawy, są dwa bolące miejsca. Topiący się sterownik pod dywanikiem kierowcy i krańcówka w kasecie zamka. O ile do tego pierwszego dostać się jest jeszcze prosto, to aby dostać się do zamka, trzeba wymontować szybę i sporo sie napocić. Usterka banalna - microswitch ale dokopać się do niego, to długa...
Witam.Merecedes E270 CDI 2004.Wyświetla komunikat na czerwono Tailgate open!Nie działa również tylna roleta.Czy to wina zamka tylnej klapy?Nie ma w nim microswitcha.
Są dwie opcje: 1) Rozebrać i posmarować zamki (czasami zacinają się - szczególnie przy mrozach) siłowniki przeczyścić styki w siłowniku (przeważnie zacina się microswitch) 2) Odciąć przewody sterujące siłownikiem w drzwiach kierowcy i pasażera (nie zasilające) i sprawdzić czy działa. Obstawiam na zacinające się zamki w drzwiach.
Najprawdopodobniej padł microswitch w pilocie.Jeśli zamyka a nie otwiera to pilot musi chodzić.Rozbierz pilota i zewrzyj nóżki switcha na krótko.Jak otworzy to on padł.
A ten plik EEP nie tworzy się czasem sam jak się rejestruje kartę???, jeszcze jedno pytanko wszystkie przełączniczki są normalnie zwarte,czy jak?. Mogę użyć zwykłych takich microswitch (one zwierają dopiero po naciśnięciu)???
Rozkręć ją i sprawdź czy nie ma tam jakiegoś microswitcha albo miejsca na zworke. Jeśli jest podłacz ją do zasilania naciśnij switcha a później przycisk w pilocie. Sprawdź jeszcze mase bo wydaje mi sie że moze być słaba.
Zaraz po wydobyciu kluczyków z pralki rozebrałem pilot, zdemontowałem baterie po czym spsikałem microswitche oraz resztę elektroniki płynem CX-80 CX-80 to niezbyt słuszny wybór.Wymyj w alkoholu izopropylowym nie pozostawia żadnych pozostałości po sobie w przeciwieństwie do CX.W ostateczności możesz przepłukać w normalnym spirytusie tylko później go...
Pytanie jak w temacie. Switch ma wymiary ok. 2x4mm. Mały microswitch jak te na zdjęciu. Jeden z nich się po prostu rozleciał :( Lutowanie nie ma sensu ani składanie. Nie odbija bo ma powyłamywane fragmenty. https://obrazki.elektroda.pl/3673254800_...
Te modela możesz wpisać do LT wystarczy otworzyć w notatniku standard.bjt w \LTC\SwCADIII\lib\cmp I żeby to działało to zamiast tych przełączników trzeba by wstawić microswitch (taki element który zwiera na chwile, I chyba takie są użyte w rzeczywistości ) A i w modelu cewki trzeba wprowadzić wartość rezystancji szeregowej , bo tak to LT traktuje jak...
The remote controller work correctly? (the red led blinking, if you press LOCKING button?). If not, you should install new microswitch. regards - Maciej
A zamyka się na pilota zamek kierowcy?Ja stawiam,że on padł i microswitch nie daje sygnału czyli trzyma na otwarciu i tak się dzieje.Miałem kiedyś tak w vectrze.Odepnij przewody ci idą do drzwi kierowcy i zobacz na pilota czy lata.Tam jest to odkręcane.
Drugi pilot działa? Na obudowie alarmu nie było żadnych oznaczeń? Zrób zdjęcie obudowy pilota. Sprawdź czy przypadkiem nie zrobiłeś jakiegoś zwarcia przy lutowaniu microswitcha. Po obudowie pilota dla mnie wygląda na KM-5 (niestety bardzo popularna obudowa) może być to Autoalarm FRODO
Te _lewe_ (prawe włączają) tylnie drzwi jako jedyne nie włączają lampki wnętrza jeśli przy zamkniętym samochodzie otwieram tył (przez szybę np) Tylnie zamki odskakują jeśli zamykam od środka - dlaczego też mnie to dziwi. Skody nie mam ale u mnie "zamki odskakują" jeśli drzwi są niedomknięte. Centralka "widzi niedomknięte drzwi po" wspomnianym microswitchu...
Ok, jutro podejmę więc poszukiwania raz jeszcze. Ps. Mam po lewej, kolo pokrętła od świateł wyprowadzona spod deski na kabelku malutka płytkę a na niej microswitch i niebieska dioda (wskazuje uzbrojony alarm ). Domyślam się że tym przyciskiem mogę wstukac jakiś kod żeby awaryjnie alarm rozbroic? Czy ten piskliwy dźwięk przy naciskaniu pilota, wydobywający...
Vitam . Kupiłek VW LT z 2006 roku i ma centralny zamek z pilotem (oryginalnym VW) . Jest moduł zamka + dodatkowy moduł współpracy z pilotami - włoski DELTA. Czy jest możliwe założenie i podłączenie alarmu współpracującego z tymi pilotami ??? Co gorsza macając jak cajmer microswitch na module pilotów wyprogramowałem je !!! HELP !!! Stosując światłe rady...
Czy mówisz tak, gdyż sam posiadasz taki samochód i testowałeś to ? Niestety jest to komponent samochodu i trochę ciężko by było zastąpić to innym (chyba, że ten wyłącznik jest w środku tego zamka i tam da się go jakoś zastąpić). Ewentualnie czy jest i jak się nazywa coś w stylu microswitcha, ele działające w drugą stronę (wciśnie się, to się nie przewodzi...
Witam Posiada Skodę Octavię 98r i nie działa centralny zamek w obu drzwiach z przodu ale i z tylu ale po kolei... Zrobiłem diagnostykę w module komfortu i nic nie wyszło ( 2 dolne kanaly z zalacznika - kazda wartosc jest poprawnie odczytywana jak zmieniam jej stan, w zalaczniku nie ma kanalu 6 ale tez jest ok). Przewody łączące karoserię z drzwiami...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. Gdy zamykam z pilota para drzwi po prawej stronie zamyka sie i otwiera. Lewa strona nic.Gdy zamykam kluczykiem od strony kierowcy wszystkie drzwi sie zamykają prócz lewych tylnych. Silownik master z tego co czytalem znajduje się w drzwiach kierowcy- rozebrany sprawdzone microswitche, sprawdzone przewody w drzwiach,...
Witam Forumowiczów! (Jeśli jednak niewłaściwe forum, proszę o informację, bo to debiut) W oryginalnym pilocie do Fiata Bravo rok produkcji 1999 na skutek normalnej eksploatacji odpadł 4-pinowy wyłącznik SMD, który zamyka obwód załączający centralny zamek (i niestety został zgubiony w domorosłym punkcie zegarmistrzowskim w galerii nieopodal skrzyżowania...
(2) zespół mikrotelefonu - to, co się podnosi, żeby rozmawiać. Przypuszczam, że określenie "styk słuchawki" w #43 używa tego drugiego znaczenia; Dokładnie. W takim znaczeniu było używane wcześniej i uznałem, że pisząc: Zwarcie słuchawki do masy nie otwiera zamka. Kol. CYRUS2 też tak przyjmował. Chyba stąd zamieszanie. Zwierasz zacisk 2-mikrofon. No...
Witam Serdecznie, mam problem z Mercedesem 124, otóż zamontowany tam alarm Nasar Digit 2300 sprawiał od zawsze problem - bardzo ciężko reagował na pilota,było trzeba praktycznie przybliżyć do maski w miejscu gdzie jest zamontowany aby otworzył centralny zamek. Samochód dość długo stał nieużytkowany i rozładował się akumulator. Po naładowaniu i podłączeniu...
Witam, jestem od kilku miesiecy szczesliwym posiadaczem Toyoty Cariny E z 1996 z alarmem Avital Champion Mark III. I ten wlasnie alarm jest przyczyna moich ostatnich klopotow. Zaczelo sie od tego, ze zauwazylem, ze nie dziala alarm - dziala wylacznie centralny zamek i swieci sie kontrolka alarmu. Ok - pogooglalem, rozpoznalem temat i wylaczylem tryb...
Niech projektuje płytkę, otwory w obudowię jakoś zrobię i to wpasuję - coś wymyślę do tego akurat elektronicznej wiedzy nie potrzeba. Zamiast pomagać to mi komplikujesz życie :P ten tranzystor który podałeś ma 8 nóg - nie mam pojęcia jak go podłączyć - może ten gość będzie miał co nie zmienia faktu, że czytać 20 datasheetów to już poza moje kompetencje...
A więc tak: -Samochód posiada fabryczny centralny zamek sterowany tylko z kluczyka, a przez moduł alarmowy zorganizowane było sterowanie z pilota alarmu. -Mowa o samochodzie Honda Civic 96r 1.4i -Dodatkowo podłączony został tylko czujnik wstrząsowy -Syrenka jest zamontowana taka najzwyklejsza na 12V DC z modulacją. Poniżej przedstawiam fotki centralki...
Witam, Centralka została wypruta ze starego auta, nie jest znana mi jej nazwa. Szukałem po zdjęciach w foto google lecz nie znalazłem nic podobnego. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć co to za autoalarm, lub objaśnić mi jak go podłączyć? Postaram się opisać co udało mi się rozszyfrować. Trój przewodowa wtyczka od góry najprawdopodobniej odpowiada za...
Witam serdecznie Przepraszam, za przydługi post, ale krócej nie byłem w stanie zadać tu pytania bez wyjaśnienia przebiegu zjawiska. Mój problem dotyczy sterowania szyb elektrycznych, a właściwie nie zamykania tylnej, prawej szyby. Po krótce było tak: kilka dni temu przestało działać podnoszenie (zamykanie) prawej tylnej szyby z przycisku sterującego...
arduino microswitche mikrowyłącznik zamku mikrostyki zamku
silnik dymić biały akumulator maksymalny prąd regulacja obrotów silnika wentylatora
akumulator trakcyjny unitra m7009
Fallout: New Vegas - Błąd "aplikacja nie została właściwie uruchomiona" LG DA-5630: Zasilacz impulsowy i kino domowe