Jakie masz błędy czy sprawdziłeś zasilanie przy zaworze Ecas
Załóż starą pompkę zasilającą.
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Podłączenie lamp poniżej.
Ale teraz nie gaśnie tak???
Jakie błędy skoro się zaswieca
Ja go uruchomię. To jest defekt immo
Tu masz opisy musisz zrobić diagnostykę zobaczyć co można odczytać.
Usterka główna szyny danych CAN żaden komunikat nie dociera do wyświetlacza.
Skrzynie ZF montowane są w wielu markach ciężarówek i ich problemy są podobne. Podwyższenie obrotów przez silnik przy redukcji na niższy bieg jest rzeczą normalną a chodzi o wyrównanie obrotów. Jeśli chodzi o szarpnięcia przy redukcji to może świadczyć o zużytym hamulcu bocznikowym zamontowanym w skrzyni biegów. Może też być problem z mocą silnika np....
Poszło na P.W.
Kolego korby dokręcamy kluczem dynamometrycznym na 35 Nm i kluczem kątowym dociągany o 150 stopni . A martwe to w zależności od średnicy szpilki , szpilki 14 dokręcamy na 80Nm i 180 stopni , a 16 dokręcamy na 100 Nm i 90 stopni
Zrób test z żarówką.
Uwalony sterownik silnika lub VECU
Bo go nie znajdziesz - kierunkowskazy są w sterowniku oświetlanie. Mozna go diagnozować komputerem.
Kolego wymień elektrozawor i będzie po problem. W midlumach padają jak muchy
To dorzucę jeszcze http://obrazki.elektroda.pl/8841695900_1... http://obrazki.elektroda.pl/4523707500_1...
Króćce serwisowe szukaj koło osuszacza lub zaworu czteroobwodowego.
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
Mid128Psid201Fmi9 - przerwa w połączeniu szyny danych SAE J 1939 Jak dla mnie i znając życie, problem leży po stronie wiązki elektrycznej.
Jest wyświetlacz możesz wejść w diagnostyke i wyświetli błąd ebs podasz kod i dowiesz sie jak usterka .Jest takie coś jak pomógł.DZIEKI
Kolego sprawdz dokladnie rure miedzy kompresorem a podstawa osuszacza i tam chyba moze byc ten problem.
Jak Kolego piszczy, to znaczy że sygnalizuje załączony bieg. Do czujnika luzu dochodzą dwa przewody 1 i 12 . Gdzie pierwszy to masa, drugi to sygnał. Czujnik na położeniu luz, jest zwarty czyli na 12 musi być masa . I tym tropem idź do samego licznika. Mi się wydaje że nie masz masy na czujniku.
91 fmi 4-pedał przyśpieszenia,napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do masy. 639 fmi 9-magistrala danych CAN-błąd komunikacji danych między VECU,a EECU silnika .
Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 6 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Witam, poszukuję schematu do Webasto Air Top 2000 ST 24 V z Renault Midlum, najprawdopodobniej. Mam obcięte wtyczki i nie potrafię dopasować schematu do tych przełączników.
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
Zasilanie ECU silnika w tym wehicule to SL3 - pin 10 (nr przewodu 229) po bezpieczniku F57 (15A) .Jeśli nie masz +24V na tym bezpieczniku , to skontroluj przekaźnik R47 , który daje zasilanie na wyżej wspomniany bezpiecznik .
Dziękuje za pomoc, problem rozwiązany. Okazało się, że prawidłowe ustawienie jest następujące: - znak na kole zębatym pompy do znaku na kole pośrednim (to oczywiste) - UWAGA prawidłowe ustawienie wały to zawory na 1 cylindrze (licząc od rozrządu) na mijance a na 4 zamknięte Przy takim ustawieniu zapalił "na dotyk". Pozdrawiam
Koledzy, pomóżcie Renault Midlum 220 dxi 2009 r. Kod błędu Mid 128 pid 102 fmi 5 Występuje ograniczenie mocy... Pomoże ktoś rozkodować błąd?
Szukam schematu instalacji silnika do Renault Midlum DXI 220
U mnie ten sam problem. Odpalanie z prostownika opcja rozruch. Po podpieciu komputera wykazało, że spalony jest sterownik VECU a bezpiecznik F16 wywala bo modulator Wabcko robi zwarcie. Kupilem uzywany sterownik VECU a eletronik naprawił sterownik WABCO (jedna dioda robila zwarcie). Po zalozeniu nowego sterownika VECU i naprawionego modulatora WABCO...
Witam, u mnie podobny problem, na rozgrzanym silniku ciśnienie Max 1,5 bar (obroty jałowe) dodatkowo po zgaszeniu takiego rozgrzanego silnika i ponownym rozruchu musze czekać ok 10s aż pojawi się ciśnienie na zegarze. Rośnie powoli od 0,5 bar Co może byc przyczyną?
Zobacz czy nie urwał się kable od zasilania tacho i vecu przy heblu w skrzynce aku . Blad 92 i blad 200 to błędy od braku zasilania
Temat rozwiązany uszkodzony był przekaznik r43 odpowiedzialny za ecu / vecu .
RENAULT TRUCKS MAXEON SG6 15W-40
Koledzy potrzebuje wartości luzów zaworowych midlum dxi 280
To był bardzo mądry lekarz.
Dzień dobry mam auto marki Renault Midlum 220 dxi ostatnio ma problem wyświetla mi się komunikat spadek mocy delikatnie falują obroty ale auto nie gaśnie chodzi i po chwili wraca do narmalnych obrotów w czasie jazdy auto chodzi bez problemu przyszpiesza oraz nic nie nie dzie tylko na wolnych obrotach mam falowanie i usterka mocy wyskakuje. Wchodziłem...
Mam schematy do DCI ale wątpię czy cie to urządza.
W pompie paliwa nie ma żadnego czujnika, wydarłeś pewnie pompę wysokiego ciśnienia i teraz masz problem. Trzeba ustawić wałek pompy w odpowiednim położeniu względem wału korbowego i gitara :D .
Zrób diagnostykę jakie kody usterki
Ja to rozbierałem pod pedałem i tam nie ma czujnika, jest tłoczysko które idzie bezpośrednio na pompę. A dostęp do pompy jest pod maską.
kolego brak zasilania spraw bezpieczniki w akumlatorach i. czy nie urwał się jakis kabel przy heblu
Jak idzie lekko czyli sprezasz powietrze z ropa,
Może zacznij kolego od czujnika luzu w wybieraku na skrzyni
Tak właśnie zrobię dam odrazu znać co tam się udało znaleźć.
Witam. mid 136 sid 70 fmi 10 Czujnik zużycia okładzin ciernych hamulców, pierwsza oś, strona lewa FMI-10 Zbyt wysokie wahania mid 136 psid 30 fmi 1 MID 136 PSID 30 Niskie ciśnienie zasilania hamulców mid 136 sid 1 Czujnik prędkości obrotowej koła, pierwsza oś, koło lewe FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
Kolego posprawdzaj bezpieczniki bo to brak jakiegoś zasilania
renault midlum renault midlum sterownik zawory renault midlum
przetwornica kontrola cewka kingston partycja karta grafiki nvidia niebieski ekran
berry tasmota keyboardn yamaha
Światła w Iveco Daily III włączają się po zapłonie - przyczyny i rozwiązania Kod błędu TCO 558 w Scania - przyczyny i diagnostyka