Jakie masz błędy czy sprawdziłeś zasilanie przy zaworze Ecas
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Załóż starą pompkę zasilającą.
Podłączenie lamp poniżej.
Jakie błędy skoro się zaswieca
Ja go uruchomię. To jest defekt immo
Ale teraz nie gaśnie tak???
Usterka główna szyny danych CAN żaden komunikat nie dociera do wyświetlacza.
Skrzynie ZF montowane są w wielu markach ciężarówek i ich problemy są podobne. Podwyższenie obrotów przez silnik przy redukcji na niższy bieg jest rzeczą normalną a chodzi o wyrównanie obrotów. Jeśli chodzi o szarpnięcia przy redukcji to może świadczyć o zużytym hamulcu bocznikowym zamontowanym w skrzyni biegów. Może też być problem z mocą silnika np....
Poszło na P.W.
Kolego korby dokręcamy kluczem dynamometrycznym na 35 Nm i kluczem kątowym dociągany o 150 stopni . A martwe to w zależności od średnicy szpilki , szpilki 14 dokręcamy na 80Nm i 180 stopni , a 16 dokręcamy na 100 Nm i 90 stopni
Tu masz opisy musisz zrobić diagnostykę zobaczyć co można odczytać.
Bo go nie znajdziesz - kierunkowskazy są w sterowniku oświetlanie. Mozna go diagnozować komputerem.
Zrób test z żarówką.
To dorzucę jeszcze http://obrazki.elektroda.pl/8841695900_1... http://obrazki.elektroda.pl/4523707500_1...
Kolego wymień elektrozawor i będzie po problem. W midlumach padają jak muchy
Uwalony sterownik silnika lub VECU
Króćce serwisowe szukaj koło osuszacza lub zaworu czteroobwodowego.
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
Mid128Psid201Fmi9 - przerwa w połączeniu szyny danych SAE J 1939 Jak dla mnie i znając życie, problem leży po stronie wiązki elektrycznej.
91 fmi 4-pedał przyśpieszenia,napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do masy. 639 fmi 9-magistrala danych CAN-błąd komunikacji danych między VECU,a EECU silnika .
Jest wyświetlacz możesz wejść w diagnostyke i wyświetli błąd ebs podasz kod i dowiesz sie jak usterka .Jest takie coś jak pomógł.DZIEKI
Kolego sprawdz dokladnie rure miedzy kompresorem a podstawa osuszacza i tam chyba moze byc ten problem.
Jak Kolego piszczy, to znaczy że sygnalizuje załączony bieg. Do czujnika luzu dochodzą dwa przewody 1 i 12 . Gdzie pierwszy to masa, drugi to sygnał. Czujnik na położeniu luz, jest zwarty czyli na 12 musi być masa . I tym tropem idź do samego licznika. Mi się wydaje że nie masz masy na czujniku.
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 6 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego
Poniżej schemat.
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
Zasilanie ECU silnika w tym wehicule to SL3 - pin 10 (nr przewodu 229) po bezpieczniku F57 (15A) .Jeśli nie masz +24V na tym bezpieczniku , to skontroluj przekaźnik R47 , który daje zasilanie na wyżej wspomniany bezpiecznik .
Dziękuje za pomoc, problem rozwiązany. Okazało się, że prawidłowe ustawienie jest następujące: - znak na kole zębatym pompy do znaku na kole pośrednim (to oczywiste) - UWAGA prawidłowe ustawienie wały to zawory na 1 cylindrze (licząc od rozrządu) na mijance a na 4 zamknięte Przy takim ustawieniu zapalił "na dotyk". Pozdrawiam
Witam, u mnie podobny problem, na rozgrzanym silniku ciśnienie Max 1,5 bar (obroty jałowe) dodatkowo po zgaszeniu takiego rozgrzanego silnika i ponownym rozruchu musze czekać ok 10s aż pojawi się ciśnienie na zegarze. Rośnie powoli od 0,5 bar Co może byc przyczyną?
Zobacz czy nie urwał się kable od zasilania tacho i vecu przy heblu w skrzynce aku . Blad 92 i blad 200 to błędy od braku zasilania
Temat rozwiązany uszkodzony był przekaznik r43 odpowiedzialny za ecu / vecu .
Szukam schematu instalacji silnika do Renault Midlum DXI 220
Koledzy, pomóżcie Renault Midlum 220 dxi 2009 r. Kod błędu Mid 128 pid 102 fmi 5 Występuje ograniczenie mocy... Pomoże ktoś rozkodować błąd?
U mnie ten sam problem. Odpalanie z prostownika opcja rozruch. Po podpieciu komputera wykazało, że spalony jest sterownik VECU a bezpiecznik F16 wywala bo modulator Wabcko robi zwarcie. Kupilem uzywany sterownik VECU a eletronik naprawił sterownik WABCO (jedna dioda robila zwarcie). Po zalozeniu nowego sterownika VECU i naprawionego modulatora WABCO...
RENAULT TRUCKS MAXEON SG6 15W-40
Koledzy potrzebuje wartości luzów zaworowych midlum dxi 280
Kolego to jest ciśnienie na wolnych obrotach ? Jeśli tak to jest stanowczo za wysokie na wolnych powinno być około 3-3.5 bara
Witam, falowanie ustąpiło po wymianie filtra paliwa, oczywiście niedawno był wymieniany, ale był bardzo zabrudzony, myślę, że paliwo jest coraz gorsze.
Mam schematy do DCI ale wątpię czy cie to urządza.
W pompie paliwa nie ma żadnego czujnika, wydarłeś pewnie pompę wysokiego ciśnienia i teraz masz problem. Trzeba ustawić wałek pompy w odpowiednim położeniu względem wału korbowego i gitara :D .
Zrób diagnostykę jakie kody usterki
Ja to rozbierałem pod pedałem i tam nie ma czujnika, jest tłoczysko które idzie bezpośrednio na pompę. A dostęp do pompy jest pod maską.
kolego brak zasilania spraw bezpieczniki w akumlatorach i. czy nie urwał się jakis kabel przy heblu
Jak idzie lekko czyli sprezasz powietrze z ropa,
A tak na poważnie. Alternator jest sprawny ,ładuje.Kable, wtyczki, złącza przy nim są OK.
Witaj Bary, mam ten sam problem który miałeś 7 m-cy wcześniej. Czy udało ci się zdobyć instrukcję do midlum 180.Jeśli tak czy możesz przesłać? jarekw(at)toya.net.pl
Włącznik silnika; przerwane okablowanie z przełącznika lub on sam jest uszkodzony.
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
midlum renault renault midlum obroty renault midlum bezpiecznik
peugeot nierówno temperatura zasilania podlogowki diagnostyka polonez
Volvo XC70 2.4D5 2007 – komunikat „Układ silnika wymagany serwis” – możliwe przyczyny DPF, EGR, czujniki Toshiba 55UA2063DG Firmware: Official Sources, Main Board 17MB170/17MB180, Panel VES550QNDB-N2-N43