ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Jakie masz błędy czy sprawdziłeś zasilanie przy zaworze Ecas
Podłączenie lamp poniżej.
To dorzucę jeszcze http://obrazki.elektroda.pl/8841695900_1... http://obrazki.elektroda.pl/4523707500_1...
Jakie błędy skoro się zaswieca
Ja go uruchomię. To jest defekt immo
Bo go nie znajdziesz - kierunkowskazy są w sterowniku oświetlanie. Mozna go diagnozować komputerem.
91 fmi 4-pedał przyśpieszenia,napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do masy. 639 fmi 9-magistrala danych CAN-błąd komunikacji danych między VECU,a EECU silnika .
Zrób test z żarówką.
Usterka główna szyny danych CAN żaden komunikat nie dociera do wyświetlacza.
Poszło na P.W.
Skrzynie ZF montowane są w wielu markach ciężarówek i ich problemy są podobne. Podwyższenie obrotów przez silnik przy redukcji na niższy bieg jest rzeczą normalną a chodzi o wyrównanie obrotów. Jeśli chodzi o szarpnięcia przy redukcji to może świadczyć o zużytym hamulcu bocznikowym zamontowanym w skrzyni biegów. Może też być problem z mocą silnika np....
Króćce serwisowe szukaj koło osuszacza lub zaworu czteroobwodowego.
Ale teraz nie gaśnie tak???
Załóż starą pompkę zasilającą.
Kolego korby dokręcamy kluczem dynamometrycznym na 35 Nm i kluczem kątowym dociągany o 150 stopni . A martwe to w zależności od średnicy szpilki , szpilki 14 dokręcamy na 80Nm i 180 stopni , a 16 dokręcamy na 100 Nm i 90 stopni
Jest wyświetlacz możesz wejść w diagnostyke i wyświetli błąd ebs podasz kod i dowiesz sie jak usterka .Jest takie coś jak pomógł.DZIEKI
Mid128Psid201Fmi9 - przerwa w połączeniu szyny danych SAE J 1939 Jak dla mnie i znając życie, problem leży po stronie wiązki elektrycznej.
Jak Kolego piszczy, to znaczy że sygnalizuje załączony bieg. Do czujnika luzu dochodzą dwa przewody 1 i 12 . Gdzie pierwszy to masa, drugi to sygnał. Czujnik na położeniu luz, jest zwarty czyli na 12 musi być masa . I tym tropem idź do samego licznika. Mi się wydaje że nie masz masy na czujniku.
Kolego wymień elektrozawor i będzie po problem. W midlumach padają jak muchy
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
Uwalony sterownik silnika lub VECU
Szukam schematu instalacji silnika do Renault Midlum DXI 220
Kolego sprawdz dokladnie rure miedzy kompresorem a podstawa osuszacza i tam chyba moze byc ten problem.
Tu masz opisy musisz zrobić diagnostykę zobaczyć co można odczytać.
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 6 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego
U mnie ten sam problem. Odpalanie z prostownika opcja rozruch. Po podpieciu komputera wykazało, że spalony jest sterownik VECU a bezpiecznik F16 wywala bo modulator Wabcko robi zwarcie. Kupilem uzywany sterownik VECU a eletronik naprawił sterownik WABCO (jedna dioda robila zwarcie). Po zalozeniu nowego sterownika VECU i naprawionego modulatora WABCO...
Zasilanie ECU silnika w tym wehicule to SL3 - pin 10 (nr przewodu 229) po bezpieczniku F57 (15A) .Jeśli nie masz +24V na tym bezpieczniku , to skontroluj przekaźnik R47 , który daje zasilanie na wyżej wspomniany bezpiecznik .
Dziękuje za pomoc, problem rozwiązany. Okazało się, że prawidłowe ustawienie jest następujące: - znak na kole zębatym pompy do znaku na kole pośrednim (to oczywiste) - UWAGA prawidłowe ustawienie wały to zawory na 1 cylindrze (licząc od rozrządu) na mijance a na 4 zamknięte Przy takim ustawieniu zapalił "na dotyk". Pozdrawiam
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
Ja kupowałem w IC właśnie taki dedykowany przewód do renault
Zobacz czy nie urwał się kable od zasilania tacho i vecu przy heblu w skrzynce aku . Blad 92 i blad 200 to błędy od braku zasilania
Koledzy potrzebuje wartości luzów zaworowych midlum dxi 280
Mam schematy do DCI ale wątpię czy cie to urządza.
Witam, u mnie podobny problem, na rozgrzanym silniku ciśnienie Max 1,5 bar (obroty jałowe) dodatkowo po zgaszeniu takiego rozgrzanego silnika i ponownym rozruchu musze czekać ok 10s aż pojawi się ciśnienie na zegarze. Rośnie powoli od 0,5 bar Co może byc przyczyną?
Temat rozwiązany uszkodzony był przekaznik r43 odpowiedzialny za ecu / vecu .
Koledzy, pomóżcie Renault Midlum 220 dxi 2009 r. Kod błędu Mid 128 pid 102 fmi 5 Występuje ograniczenie mocy... Pomoże ktoś rozkodować błąd?
W pompie paliwa nie ma żadnego czujnika, wydarłeś pewnie pompę wysokiego ciśnienia i teraz masz problem. Trzeba ustawić wałek pompy w odpowiednim położeniu względem wału korbowego i gitara :D .
Zrób diagnostykę jakie kody usterki
Niestety przyjacielu, to nie działa w ten sposób. To jest zupełnie od czegoś innego.
W Midlumkach tak jak w Ivecach nie trafisz z zaworami 😁 . Faktycznie żadko spotykane ale były takie montowane Wabco tzw. "JAMAL" . Były dwa rodzaje z gwintem calowym na 10bar i ze zwykłym na 12,5bar ,ale w obu przypadkach zawory te nie posiadają w sobie wyjścia sterowania sprężarką. Przyczyną może być przycinajaca się podstawa osuszacza - sprawdź...
Witam, falowanie ustąpiło po wymianie filtra paliwa, oczywiście niedawno był wymieniany, ale był bardzo zabrudzony, myślę, że paliwo jest coraz gorsze.
Temat zakończony . Brakowało przekaźnika od wycieraczek
RENAULT TRUCKS MAXEON SG6 15W-40
To był bardzo mądry lekarz.
Witaj Bary, mam ten sam problem który miałeś 7 m-cy wcześniej. Czy udało ci się zdobyć instrukcję do midlum 180.Jeśli tak czy możesz przesłać? jarekw(at)toya.net.pl
Włącznik silnika; przerwane okablowanie z przełącznika lub on sam jest uszkodzony.
Witam,proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny bardzo niskich obrotów biegu jałowego.Samochód to Midlum 180 dci z 2002r i obroty dochodzące tylko do 500 [trzęsie całym silnikiem],nie działa mi pokrętło do regulacji obrotów przy kierownicy-nie wiem dlaczego[kiedyś działało].Co może być przyczyną tego i jak to naprawić?Każdy pomysł dobry.
kolego brak zasilania spraw bezpieczniki w akumlatorach i. czy nie urwał się jakis kabel przy heblu
Jak idzie lekko czyli sprezasz powietrze z ropa,
Przepraszam pisałem z telefonu na szybko
Może to być wina zaworu apm
Ja to rozbierałem pod pedałem i tam nie ma czujnika, jest tłoczysko które idzie bezpośrednio na pompę. A dostęp do pompy jest pod maską.
Jak zlikwidować luz na kolumnie kierowniczej Renault Midlum 220?
Podłącz komputer i napisze jaki to kod błędu. A koduje się wtryski po wymianie?
Łożyska główne: Jeśli M14 - 80Nm+180* jeśli M16 - 100Nm+90*. Łożyska korbowodów: 35Nm+150*. Luzy zaworów (na zimno): dolot - 0,25mm wydech - 0,5mm.
Nie wymienia się pompy na używkę, bo bez powodu z innego auta nie została wymontowana. Sprężarka nie wtłoczy oleju do układu wspomagania. Przy wymianie pompy należy wypłukać dokładnie układ i wymienić filtr w zbiorniczku wyrównawczym. Niedostateczny przepływ oleju ze zbiornika do pompy zawsze zawsze sprawi, że pompa wciągnie olej silnikowy. Bez tego...
kody błędów parametry paliwowe, turbo na 600 i 2000 rpm
A tak na poważnie. Alternator jest sprawny ,ładuje.Kable, wtyczki, złącza przy nim są OK.
Kolego posprawdzaj bezpieczniki bo to brak jakiegoś zasilania
Mid136 Sid76 fmi12 - zawór hamulca nożnego. Opis: Nieprawidłowe połączenie zaworu hamulca nożnego, awaria mechaniczna zaworu, wadliwe EBS. Sprawdzić luz pedału hamulca (4 - 8mm). Sprawdzić połączenie zaworu. Sprawdzić poprawność instalacji zaworu.
Ja mam podobny problem z Midlumem 2005 r 220 dci... Podlaczylem kompa i po probie kalibracji nie dziala autopoziomowanie. Wywala bledy: 0A- Uklad blad kalibracji, stałe 20 - Elektrozawor prawy tyl, zwarcie z biegunem dodatnim lub obwod przerwany, stałe 29 - Prawy tylny czujnik poziomu: zwarcie z biegunem dodatnim lub obwod przerwany, stałe Czy midlum...
U mnie problemem okazała się również wiazka silnika. Poczatkowa zapalał sie blad alternatora pomimo ze było ładowanie. W końcu przestala odpalać i wyswietliło bład immo. Po sprawdzeniu wiazki silnika okazalo sie ze ktos juz wczesniej pchał do niej łapy. Po przejsciach z dxi 5 czy 7 stwierdziłem ze nigdy więcej tego Deutza...
Może zacznij kolego od czujnika luzu w wybieraku na skrzyni
Witam, proszę o pomoc, nie wiem jak ustawić kąt wtrysku w Renault Midlum 220 z 2001r. Wyjąłem pompę do naprawy i teraz muszę włożyć z powrotem. Ponieważ naprawę musiałem robić nagle poza warsztatem, nie mam fachowej pomocy. Wiem, że pompę blokuję, ale nie wiem jak ustawić wał do włożenia pompy. We wcześniejszych modelach (Midliner) ustawiało się pod...
608431389 wsiądź do samochodu i zadzwoń
Błąd sygnalizuje problem związany z wyposażeniem sprzętowym/zabudową pojazdu. Jaka jest jego zabudowa? Ostatnio miałem midlumkę DXi do przewozu dłużycy z takim komunikatem. Powodem była uszkodzona instalacja czujnika wysuwanych łap do załadunku.
Z filmiku moim zdaniem wynika ,że większy luz jest na flanszy skrzyni biegów niż na wielowypuście.
Problem rozwiązany, szary to wyście na automat a niebieski zmienny plus.
Wtryski po regeneracji pompa wysokiego ciśnienia nowa reszta była sprawna wtryski 2 razy sprawdzane zawor ograniczajacy cisnienie oraz regulator ciśnienia oryginalny Bosch wymienione wszystkie błąd jaki pokazuje na EMS TO MID-128. PID 45 FMI 5 Wtryski dwa razy sprawdzane to i rozumiem, że dwa razy wkładane, pytanie czy długopisy są w dobrym stanie?...
Mam duży problem. Jestem w trasie i wyświetliło mi się zabezpieczenie silnika. Po chwili podniosło temperaturę w samochodzie i pokazalo, że się przegrzewa. Po zatrzymaniu, temperatura spadła i wróciło do normy. Proszę o pomoc.
Czy chodzi ci o to : https://www.youtube.com/watch?v=kmQUfFuT... ??
Witam wszystkich, mam taki problem przy Renault Midlum 2011r 220dxi automat. Auto kupiłem 4miesiace temu po przejechaniu 500km uszkodziło przewód/rurkę od wysprzeglika, zamontowałem nowa z serwisu, po przejechaniu 1000km zrobiło sie to samo, mechanik stwierdził ze sprzęgło jest do wymiany, założyliśmy nowe kompletne sprzęgło, znów 2 tyg jazdy i ta sama...
Witam koledzy. Reno max raczej zgadzam się z tobą. Jutro będę miał podobną Renie na warsztacie: też zero jakichkolwiek błędów, układ paliwowy ok, przeprogramowane vecu i eecu i nic. Podejrzewam sterownik eecu najlepiej jak bym miał inny sterownik do podłożenia. Co o tym sądzisz? Jak coś ustalę to dam znać na forum. Pozdrawiam.
Problem z reduktorem skrzyni. Wiem, ale serwis gdzie oddałem skrzynię nie widzi problemu. Potrzebuję niezależny warsztat który wrzuci na hamownię, podłączy obciążenie zamiast wału i wyda opinię na piśmie. Po odpięciu wału skrzynia chodzi cicho, więc takie sprawdzanie nie jest miarodajne.
Mid 185 psid 13 fmi 2 to usterka obwodu kontroli ciśnienia przyczepy gdzie wystąpiło ciśnienie wykryte przez APM było wyższe od 10bar - powinno być 8,5 bar. System APM uruchomił pracę awaryjną co oznacza brak regeneracji i ograniczenie ciśnienia. Przyczyna : usterka mechaniczna zaworu regulacji ciśnienia obwodu przyczepy lub usterka wewnętrzna np.Czujnik...
Witam. Czy temat jakoś rozwiązano? Mam podobny problem. Midlum 2005. Pali bezpiecznik F16,33,47. Nie da się odpalić, cała deska zgasła. Po przekręceniu zapłonu nie świeci licznik ani kontroliki ( poprostu ciemno), ale rozrusznik kręci. Jakaś rada? Pozdrawiam
Sprawdz rowniez akumulatory nie zawsze nowe znaczy napewno dobre ,dobry.
jesli chodzi o ten blad to problem tkwil w pompach 2 wysokiego cisnienia jedna z nich zaczela sie zacierac i dlatego wystepowal blad, ewentualnie czujnik
Wał nie ma luzów. A zdemontuj wał i sprawdź krzyżaki czy się nie zacinają . Powinny obracać się gładko bez żadnych zacięć, jeśli jest na nim zamontowane łożysko podporowe to też trzeba sprawdzić czy nie jest wybite. Czasem zdarza się ,że wał stracił blaszkę wyważającą bo po prostu rdza ją zjadła.Warto taż sprawdzić zawieszenie silnika /skrzyni biegów.
witam potrzebuje schematu ustawienia pompy wysokiego cisnienia w renau;t midlum 180 dci pompa była regenerowana i teraz wyrzuca błąd synchronizacji
Tak właśnie zrobię dam odrazu znać co tam się udało znaleźć.
Proszę o pomoc w rozszyfrowanie kodów błędów w Midlum 180 dci 2003r. EECU 0 01074 05 106 EECU 0 00016 03 126 EECU 0 01267 05 126 EECU 0 01074 05 004
kolego z tego co piszesz najprawdopodobniej padł pedał gazu . Możesz jeszcze wyczyscić wtyczkę . Ale ja stawiam na pedał gazu
Proszę o pomoc w renaulcie Midlum Defekt 200, Simu z znakiem T 0 05201 04 12, Vecu 00063909033.
Czym jest przesłany i dokąd to każdy się domyśla, proszę o informacje z kąd wychodzi sygnał lub (napięcie) jakie powiny być wartości bym mugł sprawdzić wiązke silnika
MID:128 OCC:90 PPID:275 FMI:1 Masz opis błędu post 14 tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Także tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... itd. Trzeba trochę poszukać. O jego braku poinformował mnie serwis po zakupie auta i podczas kasowania błędółw DODAJĄC: "MA PAN SZCZĘŚCIE" Twoje błędy dotyczą układu...
przepustnica spalin do sprawdzenia jeśli występuje w tym silniku
W pompie jest zaworek(jakby przelew) który decyduje o ciśnieniu.Być może on jest uszkodzony.U mnie było tak że zaworek się zaciął i podał max ciśnienia i muszę przyznać nie było dobrze(opadły zawory).Poz artur
Zaworek raczej jest kompletny. Co prawda kulki w nim nie ma, ale zamiast niej jest taki, jakby to rzec, kapelusz dociskany przez sprężynę. Po wielkości sprężyny widać że na kulkę nie byłoby już miejsca. Zastanawiam się jeszcze czy te "wióry" to nie jest jakiś poprodukcyjny odpad, np. z filtrów.
co może być przyczyną tego lub chociaż od czego jest bezpiecznik F33?? Witam. Prawdopodobnie będzie to bezpiecznik od gniazda diagnostycznego (pin 2 ,przewód nr.260). Sprawdź czy dochodzi tam zasilanie.Jeżeli nie to szukać zwarcia na tym przewodzie. Co do pozostałych musi kolega sprecyzować o które bezpieczniki chodzi.
Kody usterek czujników zużycia klocków MID 136 SID 70/71/72/73... Musisz wyjąć kazdy czujnik po kolei i sprawdzać skok tłoczka. Lub po prostu zobacz w parametrach zużycie procentowe każdego klocka i będziesz wiedział z którymi kołami sa problemy. To stały punkt programu, klocki nowe a w parametrach pokazuje zużycie w cały świat. Jak ustalisz który czujnik...
Sprawdzę to wieczorem błąd jeden to 00060407000 Vecu A drugi ecu tylko sprawdzę po 17
Wygląda na to że nie masz zasilania na desce wskaźników. Sprawdź w stanach " deska rozdzielcza MID140-PID158 "czy masz pokazane napięcie zasilania. Zrób zdjęcie skrzyni bezpiecznikowej być może jest taka sama jak w Renaulcie Premium/ Midlum dxi. Jeśli tak to będę mógł ci pomóc.
Jeśli coś pojawiło się na wyświetlaczu to zapewne jest do tego przypisany kod błędu.
Reduktor do roboty.
Jak tak, to zawór w podstawie musiałby się zatykać i odtykać - spójrz na objawy. Różne rzeczy widziałem i jest to fizycznie możliwe, ale... Jeżeli usterka ma charakter stały, to w zasadzie problem z diagnozą jak i naprawą jest ekstremalnie minimalny. I nie ma się nad czym rozwodzić, a pozostaje wykonać.
GRZEGORZ pogadaj z SMELEKTRYK pewnie Ci szybko załatwią przekładkę
Witam , gdy przełączam przełącznik od świateł nie zapalają sie one , co może być przyczyną , bezpieczniki sprawdzałem ??
midlum renault odpali renault midlum renault midlum sterownik
przekaźnik maksymalne napięcie pralka whirlpool bęben ociera minolta 1600w
Najlepszy router LTE do Ryni – Huawei B535, ZTE MF286D, TP-Link MR600, antena MIMO Gigaset A120 – brak wyświetlania, martwy ekran, diagnoza i naprawa słuchawki DECT