Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
A czy wybrałeś jakiś przetwornik, bądź masz jakieś preferencje, szukałeś jakiegoś? Jeśli masz jakieś informacje o przetworniku, to podaj je - bo na razie ten problem składa się z dwóch części: (1) znaleźć przetwornik, (2) zrobić układ do niego.
Niby ilość ok tylko czy to paliwo ma ciśnienie odpowiednie? Albo miernik ciśnienia albo sam musisz ocenić siłę choć to jest trochę ciężkie dla osoby która nie zajmuje się tym. Zobacz rano czy to paliwo pokazuje się od razu po wlozeniu karty? Tylko nie kręc silnikiem.
Zaopatrzyłem się w miernik ciśnienia paliwa, oraz kamerę inspekcyjną żeby obserwować wstazania w czasie jazdy. Ciśnienie pompy tandemowej na biegu jałowym 2,5 bara. Rośnie maksymalnie do 6 barów, ale w czasie jazdy potrafi spadać do 3 barów. Szarpanie występuje po spadku poniżej 3,5 bar. Wygląda że coś jest nie tak z ciśnieniem paliwa.
Podepnij miernik ciśnienia paliwa i kontroluj ciśnienie jak odpalisz.
Sprawdzałem jedynie pod palcem przy wykręconej świecy i ciśnienie jakieś jest. Palec nie jest zbyt dokładnym miernikiem :D Nawet bez pierścieni jakieś ciśnienie będzie
Tak, są do tego mierniki kompresji. Końcówkę wkręca się w miejscy wtrysku. Najlepiej pożycz od kogoś znajomego, bo szkoda pieniędzy na jeden pomiar. Jak wyglądają, to popatrz choćby na wiadomym portalu aukcyjnym. Ciśnienie powinno być 26-30 bar, jeśli dobrze zrobiłeś remont to powinno być te 30 bar. Siwy dym z wydechu znaczy, że paliwo nie zapaliło...
Udając się do sklepu i kupując: - miernik ciśnienia sprężania, -miernik ciśnienia paliwa, -wakuomer, Komputer diagnostyczny. Wtedy w garażu i przy pomocy internet będziesz mógł skutecznie działać. Albo i nie.
Jako mechanik masz przecież miernik ciśnienia paliwa. I lampe strobo żeby zobaczyć czy ci się rozrząd nie rozjechał. Sorry ale jak widze naprawe rozrządu w tym silniku to wnioski same się nasuwają
sprawdzić cisnienie paliwa Czy mozesz napisac cos wiecej jak sprawdzic cisnienie??!! Miernik ciśnienia paliwa :D:D:D
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
ANDRZEJU dzieki za odpowiedz, układ zapłonowuy to nie tylko modół jak sam zapewne wiesz, ale takze cała reszta, wiec tą reszte wykluczam bo napewno jest ok, ktos gdzies pisał o sprawdzeniu samego czujnika za pomocą zwykłego miernika, cisnienie paliwa na bank odpada
Dzień dobry, Samochód po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie. Po podłączeniu miernika ciśnienia paliwa okazuje się, że z 4 barów spada do zera. Dodam, że pompa paliwa pracuje dość głośno mimo, że była wymieniona na nową. Kiedy problem wystąpi pompka pracuje dużo ciszej ale cały czas pracuje jednakże ciśnienie spada do zera. Po kilku próbach rozruchu...
Miernikiem ciśnienia paliwa. I nie wiem w jaki sposób mogło by wzrosnąć. Powiedz mi jeszcze jedno-wyciąg bagnet i zobacz czy nie przybyło oleju lub nie smierdzi on benzyną.
Cześć, Mam problem z silnikiem Deutz TCD 4.1 L4 w wózku widłowym. Zaczęło się od pojawiającej się migającej kontrolki świec żarowych i spadku mocy. Występowało to głównie podczas jazdy przy agresywnym puszczeniu pedału gazu. Aktualnie mamy już duży problem przy próbie uruchomienia wózka. Bez płaka nie podchodzimy. Odczytaliśmy błąd niskiego ciśnienia...
wymiana sondy nie pomoże, jeszcze nie widziałem samochodu ktróy by nadzwyczaj kopcił z jak ma uszkodzoną sondę. Jest problem innej natury, proponuję się zaprzyjaśnić z oscyloskopem i miernikiem ciśnienia paliwa. No i te wasze VAG-comy to sa nie tylko do odczytu usterek,ele maja też bloki pomiarowe.
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Nie mam jak dostać się na kanał żeby sprawdzić ciśnienie paliwa ani miernika żeby je zmierzyć. Dzisiaj podczas wyjmowania pompy po delikatnym zsunięciu zaciśniętego węża wejściowego i delikatnym popuszczaniu zacisku nie było ani paliwa ani ciśnienia i po wyjęciu węża wyj. nie było także ani ciśnienia paliwa ani samego paliwa. Istnieje jakiś sposób sprawdzenia...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Biały dym oznacza, że pompa wtryskowa podaje paliwo i jest wtryskiwane do cylindra, ale nie dochodzi do zapłonu. Możliwe za niskie ciśnienie sprężania. Jak masz wymontowany wtryskiwacz, to sprawdź kompresję....pożycz od kogoś miernik i zmierz. Próbowałeś wcześniej podać mu gorące powietrze np. opalarką? A w ogóle z czego wzięły się twoje problemy? Coś...
Cena cewki 599zł i nie ma pewności, że to właśnie to.... gdy luzuję nakrętkę wtrysku, tryska paliwem non stop pulsacyjnie (wg faz wtrysku), czyli nie jest odcięty dopływa paliwa - tak sądzę. Gdyby jednak przez lanie zimą różnych płynów do zbiornika padła pompa paliwa - byłoby to bardziej realne. Nie wiem jednak jak to ugryźć :( Podepnę miernik pod cewkę...
Witam ponownie. Prułem wiązkę tam gdzie większość znalazła jakieś uszkodzenia czyli pod filtrem powietrza - wszystko wygląda ok. https://obrazki.elektroda.pl/9140710200_... Podłączyłem miernik z amperomierzem i ruszałem elementami wiązki obserwując wskazania i nic się nie zmieniało. Zacząłem więc sprawdzać ciśnienie paliwa i za filtrem...
Na PW wysyłam ci link do rozpiski temperatur-oporu czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Ogólnie jest tak, że czy to zimno czy ciepło na dworze ssanie chodzi zazwyczaj do osiągnięcia 60st.C przez silnika. Z tym że do jakichś 30-40st.C wskazówka obrotomierza jest na mniej więcej 1100rpm, a później na normalnym poziomie wolnych obrotów, ale silnik jeszcze...
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
To sprawdź złącza obejrzyj halla, może cewka się rozpadła no jak autko robi to cały czas to miernik i posprawdzaj napięcia, przepływkę, cewkę ciśnienie na cylindrach,wtrysk, może na przepustnicy coś jest nie tak musi coś tam siedzieć.
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
Silnik spalinowy z zapłonem iskrowym to wciąż proste urządzenie. Do pracy potrzebuje prawidłowej mieszanki paliwowo powietrznej i iskry, która ją zapali. Mieszanka musi się spalić w prawidłowych warunkach (ciśnienie). Jak zaczniesz od tej ogólnej zasady, to do szczegółów dotrzesz sam. Różnica w uruchomieniu silnika za pomocą rozrusznika elektrycznego...
Jedź do sklepu hydraulicznego i zrób sobie taki miernik do mierzenia ciśnienia paliwa z zegarem do 9-10barów, w kształcie litery T. Zmierz nim ciśnienie paliwa.
Usterka pojawiła się juz pierwszy raz poprzedniemu właścicelowi także od początku to już z 2.5 roku pewnie.Miedzyczasie to kata się wywaliło to cewka padła to świece ale pojawiało się i znikało aż zaczeło auto gasnąć itp Wziąłem sie za to jak założyłem gaz i gaz już tego wszystkiego nie łyknął Ale jak wiadomo dużo rzeczy się ogarnia i brakuje czasu...
drugi raz robiłem próbę ciśnienia sprężania i wyszło wszystko ok na wszystkich cylindrach. Może miernik coś zaszwankował. Ale mniejsza o to uruchomiłem autko po kolei odłączałem wtryskiwacze i tu niespodzianka przy odłączeniu drugiego wtrysku zero reakcji auto chodziło bez zmian czyli drugi cylinder nie pali. sygnał do wtryskiwacza dochodzi rezystancja...
Jak chcesz zmierzyć napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy to oscyloskop do tego. Czym będziesz miał mniejszy czas wtrysku tym mniejsze napięcie tam będzie. Tam Ci sie robi PWM czyli amplituda jest 12V a współczynnik wypełnienia poniżej 100% wiec 12V tam nie będzie. Mierniki będą to różnie pokazywały. Jaki masz czas wtrysku przy kręceniu rozrusznikiem?...
Instrukcja: -jak paliwo dochodzi i świece mokre -ciśnienie na cylindrach ok? -sprawdź czy jest iskra -nie ustawiasz nanoplexa -urywał się przewód czujnika wału przy wtyczce,oberzyj/pociągnij te przewody wyjmij je z peszla potem ew.niezbędne pomiary miernikiem i kontrolką
W poniedziałek spisze nr błędów jakie rejestruje komputer.. Co do ciśnienia paliwa to miernik był wpięty w obwód i sprawdzane było ciśnienie na pracy silnika i to przez dłuższy czas.. wszystko było w normie.. Nie sprawdzałem jeszcze tego czujnika podciśnienia (choć jeszcze nie wiem gdzie jest) i przekaźników zespolonych.. Dzisiaj była podmieniana tylko...
Witam swiece ok paliwo jest gdy jest cieply wygląda na zalany. Przerobiłem trochę miernik(skróciłem wężyk łączący silnik z manometrem teraz 5 cm)i od razu inny wynik to znaczy wzrost z 2.4at do 5.5at czy to mogą być realne wyniki czy jeszcze nie. Co do pierścieni pytanie ponawiam czy mogą być nad wymiarowe?
To że słychać pompę to nie znaczy, że daje ciśnienie na listwę wtryskową ;) Z tago co pamiętam na listwie jest zaworek - możesz sprawdzić (ostrożnie) czy jest ciśnienie. Tylko rozłóż jakąś szmatę żeby Ci benzyna silnika nie ochlapała. Tak też właśnie zrobiłem, nie byłem pewny o który zaworek dokładnie chodzi, więc odkręciłem dwa które były w tamtej...
cisnienie paliwa miernikiem do sprawdzania cisnienia, regulator j.w., jak uważasz ze komp to go zmień
Tak, jest taki zaworek z ochronną plastikową nakrętką.Jakie powinno być ciśnienie na takiej listwie i czy można kupić jakiś prosty miernik ciśnienia aby to pomierzyć
tylko ten kąt mógłby byc ok55 Kąt dla mojego silnika według tego wykresu dla temperatury około 120 kąt wychodzi około 70.Na dzień dzisiejszy mam 60 by przetestować ale na 70 palił lepiej. http://obrazki.elektroda.pl/5053320100_1... wartość skacze bo sterownik prubuje utrzymać równomierność pracy Równomierność pracy to chyba regulowana...
sprawdziłem iskrę i dopływ paliwa To jeszcze sprawdź ciśnienie paliwa oraz rezystancję kabli WN miernikiem
Jeżeli chodzi o założenie sekwencji to nie zamierzam, po pierwsze najpierw na benzynie by musiał pracować jak należy, po drugie tak jest dla mnie ekonomiczniej. Jeżeli chodzi o sondę to w lecie z ciekawości podłączyłem miernik analogowy, to wskazówka żwawo latała, więc sąda pracowała, Ciśnienia paliwa nie sprawdzalem, mam manometr, ale trochę mi go...
Zwykly miernik
Ten miernik to manometr tak mozesz sprawdzic cisnienie paliwa
Paliwo zdecydowanie jest. Przepompowane ręcznie aż do braku najdrobniejszych baniek powietrza. Po wymianie filtra paliwa uruchomił sie i po kilku sekundach zgasł. Odkręciłem ponownie zawór bypass na pompie wysokiego ciśnienia i w pozycji bez zasilania jest zamknięty. Jeszcze raz go przeczyściłem delikatnie również na obecność ewentualnego paprocha między...
A sorki. Pomyliło mi się z 3.1 TD :) 3.0 dti to niezły wynalazek. Pompa o której mówisz jest pompą niskiego ciśnienia, i jak odepniesz przewód powinna dawać paliwo z niedużym ciśnieniem. W tym silniku są pompo-wtryskiwacze napędzane ciśnieniem oleju. Ot taki wynalazek. Często pada wałek balansujący i ucieka ciśnienie oleju przez co pompki nie mają powera...
Witam posiadam fiata ducato 3,0 160hp auto nie odpala jest błąd regulatora ciśnienia paliwa sprawdzając miernikiem po włączeniu zapłonu jest 4,9v podłączając kontrolkę nie zaświeca się, podłączając kontrolkę w miejsce regulatora błąd przy próbie odpalenia pojawia się, sterownik silnika sprawdzony instalacja podmieniana sprawna też bez zmian skrzynka...
Hej, ja mam silnik DX GTI 1 Golf bez sondy lambda. U mnie problem z falującymi obrotami wskazuje na regulator ciśnienia paliwa. Musisz kupić zestaw do testu ciśnienia paliwa. Link: https://allegro.pl/oferta/tester-miernik... tutaj opis jak zmierzyć, ale w wersji angielskiej: https://www.youtube.com/watch?v=gtAX08PI...
Auto jechało normalnie, zostało zgaszone i przy próbie odpalenia pół godziny później już nie odpala... - rozrusznik kręci ale nie odpala w ogóle, nie zaskakuje, nie kopci - tester diagnostyczny łączy się ze sterownikiem silnika, obroty silnika podczas rozruchu 300, - odczytane błędy: 4 spalone świece (na razie nie wymieniałem ich), brak innych błędów...
mam ke-jetronika a on jak będzie miał ciśnienie to będzie podawał paliwo w sumie z tego co wyszperałem na necie to nie da się chyba wyłączyć samego wtryskiwacza chyba że ma jakiś elektrozawór. no i co z tym przewodem tps skoro nie mam czujnika położenia przepustnicy może być podpięty pod przepływomierz powietrza. Z tego co znalazłem w necie to można...
Witam, Mam identyczny problem ze swoim KIA SORENTO 2.0 CRDI 150KM z 2011r. Jechałem delikatnie szarpnęło, auto zgasło i klapa. Podłączyłem G-SCAN 2, w systemie zero błędów. W parametrach rzeczywistych widać obroty wału na rozruszniku -214, ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia dochodzi do 390 Barów (wymagane 298). Na Plaku silnik pracuje równo. Popuszczając...
Cześć, chcę zrobić lampkę/brzęczyk alarmujący o niskim ciśnieniu paliwa. Silnik gaźnikowy, ciśnienie pracy ok 4PSI , alarm powinien zalączyć się przy niski ciśnieniu. Jak zrobić takie coś, jak działają (co podają) dajniki ciśnienia paliwowego? Może jest jakieś gotowe rozwiązania? Tyle to jest na listwie na wtryskach ale w gaźnikowym to będzie zależne...
Witam. Trafiła mi się na warsztat dwudziestoletnia astra z objawami: nierówna praca silnika, podwyższone obroty na biegu jałowym, czasem brak zapłonu na wszystkich cylindrach. Pierwsza sprawa świece, całe popękane - wymiana. Sprawdzam napięcie sondy - ledwo 0,4V, brak wahnięć a spaliny aż czarne - wymiana na nową. Teraz jest tak, lambda 0,8 - 0,9V w...
Na początek wystarczy miernik i podgląd napięcia sygnału z czujnika ciśnienia paliwa
Zakładam, że silnik jest z pompą Boscha... Na początek proponuję , abyście spróbowali odpalić go na samostart (nie za mocno, bo to gwałt na silniku) - jeżeli odpali, to będzie to świadczyło ( w jakimś stopniu) że rozrząd jest raczej w porządku i że ma kompresję. Uruchamia się zawsze z zalanym filtrem, myślę że zdrowo jest zapowietrzony. Pompa Bosch...
refresh & nowości: Wymieniłem pompkę paliwa oraz usunąłem muł z baku. Dalej nie odpala ale teraz jak włączę zapłon to pompka przynajmniej pompuje bo słychać jak działa. Ciśnienie jest ok bo paliwo wraca do baku przez zawór(otwiera się przy 0.3MPa = sprawdzałem) EDIT(at): Dzisiaj sprawdziłem kody błędu. Wyświetlił mi się kod 08(Obwód miernika przepływu...
nie pokazuje ciśnienia paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem A co pokazuje miernik przy pomiarze na czujniku?
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
a na jalowym biegu 316mbar dziurę zatykam na chwilę rośnie do 377mbar i zaraz spowrotem spada do 316mbar Niczego innego spodziewać się nie należy. W benzyniaku moc zwiększa się przez "dołożenie" powietrza,a paliwo ECU dolewa sobie sam. Nie tak jak w dieslu gdzie powietrze jest zawsze na maxa a moc regulujesz dolewaniem paliwa. Zatykasz dziurę to zmniejszasz...
Ciśnienie paliwa powinno być między 0.8 do1.2 bara sprawdzić miernikiem ciśnienia
Problemem okazała się popsuta uszczelka przy pompie paliwowej. Zaraz obok miernika paliwa znajduje się manualny regulator ciśnienia, czyli blaszka i kulka, która odchyla się gdy ciśnienie jest zbyt wysokie. Znajduje się tam oring i właśnie ten oring pęknął, a w zasadzie częściowo się utylizował. Przysłam jeszcze zdjęcie klucza, którego użyłem do odkręcenia...
Jeszcze ostatnie pytanie-siedzi gaz? Nie, czysta benzyna Zbadam temat KKLa zaraz, dzięki Edit 1 Zastanawiam się czy sondy nie "padają" a pokazują prawdę. Wtryski nie, map sensor nie, regulator ciśnienia paliwa nie, cewka nie. Zostaje pompa paliwa, chciałem sprawdzić na stronie hurtowni w jakich autach występują pompy takie jak u mnie bo mam starsze...
Check nie pali bezpieczniki sprawdzałem na zapłonie włączonym dają światło. Dodano po 3 Motronic M1.5. Do elektryka. Ciśnienie paliwa? Zasilanie +12V wtryskiwaczy? Jak mam sprawdzić skoro nawet na listwę nie wchodzi ;/ pompka nie dostaje impulsu a co jakiś czas powinna podawać paliwo w sensie wtryskiwac Dodano po 1 Zasilanie wystarczy ze sprawdzę lampka...
Witam wszystkich, mam problem z renault scenic fl 1.9dci 2002r., a mianowicie autko nie chce odpalic wogóle gdy jest odpalane z kluczyka, raz spróbowałem na zapych i odpalił(wiem nie powinno się ale chciałem zobaczyć efekt). Gdy przekręce stacyjkę gasna kontrolki a podczas uruchamiania silnika rozrusznikiem zapala sie żólta kontrolka serv lub miga a...
Interfejsem diag , jeśli nie masz, odepnij przewód zasilający do filtra paliwa, podłącz miernik ciśnienia i przy pomocy kolegi sprawdź. Tj. jeden patrzy na ciśnienie, drugi przełącza na zapłon, ew. kręci silnikiem. Powinno być od 3,5-4bar. Sprawdź, jak będzie mniej to masz winowajcę potencjalnego.
Witam, t5 2004r 2.5 TDI R5 PD. Po wymianie wałka rozrządu i o ringów na pompo wtryskach nie pali. Nie puszcza żadnego dyma, czyli paliwo nie idzie na tłoki. Odpala tylko na plaku. Ciśnienie na pompie tandem jest dobre przy kręceniu rozrusznikiem 1 bar, na plaku 8 bar. Tak wiec pompo wtryski paliwo mają, tylko dalej nie puszczają. W sterowniku nie ma...
Koledzy problem rozwiązany. Postaram się opisać dokładnie jak do tego doszedłem: po pierwsze auto nie łapało żadnego błędu i kilka razy odpaliło na jakieś 10sec Na listwie wtryskowej jest czujnik od ciśnienia. Ma trzy przewody. Działa on na zasadzie oporności więc w momencie kiedy ciśnienie się zwiększa maleje napięcie. Można to sprawdzić miernikiem...
(at)kortyleski Cześć, niestety tutaj zabawa potencjometrem do 3V nic nie daje. Wskazania miernikiem są różne, po prostu nie są jednolite. Przy podaniu obojętnie jakiego napięcia bez wahań wybija check. Podczas pracy silnika jakakolwiek ingerencja w czujnik ciśnienia powoduje natycmiastowe unieruchomienie silnika. (at)szymitsu21 Pół żartem, pół serio....
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
Gdy mam podpiety miernik pod siwy kabelek od regulator ciśnienia paliwa i sprawdzam w wtyczce sterownika to jest w 3 dziurkach a mam podłączone pod jeden kabelek a z drugiej strony robić się 3 czy tak powinno być?
Jutro kupię nową pompę paliwa . Moim zdaniem jak pracuje pod obciążeniem tworząc ciśnienie wtedy robi zwarcie. Można by to sprawdzić miernikiem pewnie ale nie mamj jak. Pozdrawiam dam znać
Słuszna uwaga - lecz nie sprecyzowałem wcześniej tego pomiaru ciśnienia paliwa a dokładnie taki test też wykonałem zapinając w obwód miernik ciśnienia - auto stało całą noc a ciśnienie nie drgnęło. Stąd wyeliminowałem pompę
Na co Ty stawiasz? Ja nie stawiam na nic, miernik w łapę i mierzę. Ciśnienia paliwa pewnie nawet wciąż nie zmierzyłeś. Więc albo pogódź się z tym że zawsze już będzie nie sprawny albo poszukaj kogoś kto go naprawi.
: .... jednak autor nie robi silnika pulsacyjnego do rakiety V2 i pomysł aby wykorzystać jakiś wtryskiwacz jest nieracjonalny. Zatem jak może wzrosnąć ciśnienie - skoro nadmiar zagazowanego paliwa ma możliwość cofnięcia się do przewodu zasilającego? - potrafisz na to odpowiedzieć? ...... Nie wolno stosować zaworu zwrotnego i powinieneś się domyślić...
I gdybać będą do wiosny. Pozdrowienia z daleka. Stardiagnosis oferuje szereg testów elementów wykonawczych. Coś w tym kierunku zrobiono? Jeżeli to nie najbardziej nierozgarnięta wersja 638. Przelewy , ciśnienie paliwa idzie sprawdzić miernikiem . Bo sprawdzenie przetarcia wiązki czujnika było na samym początku oczywiście...
A teraz do tematu naszych ekologów.Czy ktoś z Was zadał sobie trudu i poczytał jakie warunki muszą być spełnione do spalania? Temp min 850 st w komorze oraz podany jest czas przebywania spalanej mieszanki w komorze. Nasze piece to robią - garnki dopalające itp. Po to się tym interesujemy aby zminimalizować syfy emitowane w atmosferę. Więc nie muszę...
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
nie wierze że wszystko jest i nie odpali. Gdzie jest to paliwo ? steruje wtryskami ? bo coś mi się wydaje że nie za bardzo. A iskra jaka jest ? Jak nie odpaliliście jej to błędy czujnika położenia wałka rozrządu będą zawsze. Bez sprzętu nie da się tego zrobić i zdiagnozować ale wystarczy oscyloskop, miernik, próbówka i trochę chęci. Poza tym z tego...
Witam serdecznie wszystkich, Mam problem w polonezie nie pali mi wogóle , otóż pewnego dnia jadąc auto zgasło i musiałem zjechać na pobocze , zacholowałem go do garażu. Już raz mi się zdażyło że tankując paliwo po 10 min auto wogóle nie chciało chodzić , nie paliło wogóle , (bardzo niskie obroty), po przepaleniu paliwa chodził normalnie. Opis usterki:...
Witam Problemy są cztery: PKT 1. Niedrożna instalacja olejowa lub powietrze w układzie- i po koleii: -sprawdzić początek zasysu na dnie w zbiorniku(dość kłopotliwe ale od tego bym zaczął) -sprawdzić filtr oleju(wkład siatka lub filc) - pamiętać żeby odkręcić i zassać paliwo po wyczyszczeniu -sprawdzić filtr siatkowy w pompie - przy Danfossie imbus z...
Witam wszystkich forumowiczów! Z góry przepraszam jeśli pomyliłem działy, ale jestem tu nowy... Jeśli chodzi o mój problem to: rano zapaliłem auto bez problemu, dojechałem do pracy (70km). Auto zgasiłem i po 10 godzinach postoju, samochòd kręci, ale nawet nie kichnie;/ Odkręciłem zaworek na listwie wtryskowej i ciśnienie jest bo paliwo się stamtąd...
ciśnienie sprawdzę pewnie w poniedziałek liczyłem że przyjdzie do soboty miernik ale jeszcze nie dotarł, sprawdziłem czujnik położenia wału był trochę w zaszlamiony ale wyczyściłem zaizolowałem przetopienie na kablu, na omomierzu wyszło około 1197 omów więc jest sprawny i też po zainstalowaniu nic się nie zmieniło, jak drgał tak drga, kolejna rzecz...
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki z jednego wtryskiwacza odpalał gdyż cisnienie delikatnie...
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ? Sprawdziłem.W wężyku podciśnieniowym sucho.Zamontowałem nawet rezystory dodatkowe wtrysków,choć wcześniej ich nie było. http://obrazki.elektroda.pl/7007848300_1... Zamiast czujnika temperatury w silniku i przepływomierzu...
nie wiem jak to jest z tymi reduktorami do końca ale może puszcza on tyle gazu aby mieć stale ciśnienie na wyjściu - więcej spalasz więcej puszcza. a jak jest w kuchenkach na butle tam też jest reduktor i na bank nie wie ile palników jest czynnych i przy zapalaniu kolejnego nie przygasa poprzedni - więc może on pilnuje tylko ciśnienia???
W trakcie kręcenia podaje paliwo. Pompa pompuje ciśnienie. Napiszę co dzisiaj zrobiłem. Nowy czujnik położenia wału Delphi kostka na trzy piny. Na zimnym odpalił po rozgrzaniu ni cholery. Odpiąłem czujnik temperatury ten cztero pinowy, pierwsze odpalenie po zgaśnięciu na rozgrzanym bez podpiętego czujnika po długim kręceniu odpalił. Bez czujnika pracuje...
Ciśnienie sprawdzę tez po południu. Tzn zobaczę co poleci i czy w ogóle, przelewem. Tak na oko coś tam się pompuje, bo do wtrysku idą dwa gumowe przewody i po włączeniu zapłonu czuć palcami, że trochę puchną. Gaz jest z 2005 roku. Nie wiem, która to generacja, ale ma "śrubę" na jednym z przewodów. Co ciekawe autko na gazie śmiga idealnie, więc podejrzewam,...
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
X16XEL nie pompuje paliwa po zapłonie tylko po rozruszniku. Sprawdź regulator ciśnienia czy nie upuszcza paliwa na przewodzik podciśnieniowy. Miałem do czynienia z taką nieszczelnością,objaw ten sam.. Sprawdziłbym, gdybym wiedział gdzie on jest :) W tym silniku jest tak ciasno, że to co czesto powinno sie sprawdzać(czyścić, np przepustnica, krokowy,...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Co Ty z tym mierzeniem oporu. Tam jest cewka więc pomiar rezystancji nic nie daje i nic nie wyjaśnia. To nie czujnik żeby tak mierzyć. Regulator jest sterowany sygnałem PWM, ale żeby go zmierzyć to potrzebny jest oscyloskop lub ewentualnie częstotliwościomierz. Te 1000 bar rozumię że to dane z komputera? Jaka jest wastość napięcia na czujniku ciśnienia...
filtr nowy, cisnienie na listwie wtryskowej przed regulatorem cisnienia jest ok 6bar wiec cisnienie jest duże, z tym ze pompa pompuje dlugo, miernik cisnienia pokazuje takie cisnienie zaraz po zalaczeniu pompy wiec po co ona tak dlugo pompuje?
Przewody sprawdzalam ale nie jestem elektronikiem i nie wiem jakie mają być wartości tak jak wcześniej pisałam na czujniku ciśnienia paliwa jest za wysoka wartość 5v a co mi da sprawdzenie przewodów jak nie mam pojęcia jakie mają mieć wartosci może w tym pomozesz Dodano po 2 Taka wartość pokazuje miernik nawet jak jest wypięty czujnik ciśnienia paliwa
Przecież zamiast na macajewa można a nawet wypada podejrzeć napięcie wyjściowe z czujnika najprostszym miernikiem "na żywca". Ten regulator ciśnienia może być zawalony syfem z paliwa.
Nastawnik sprawdzony, przerwa jednego obwodu. https://obrazki.elektroda.pl/5032222600_... https://obrazki.elektroda.pl/6671568900_... Dodano po 4 Nastawnik zrobiony, teraz jedna kwestia, czy zasilanie po odłączeniu z czujnika regulacji ciśnienia paliwa, pokaże się na mierniku ? Podobne zaworki są w toyocie i mi pokazuje...
Koledzy! Przedwcześnie zakończyłem temat i wracam do niego. Silnik wtedy pięknie odpalił, ale po kilkudziesięciu sekundach zaczął palić na trzy gary i spaliła się druga cewka - również na trzecim cylindrze (była używana, więc założyłem, że to jej wina). Po dogłębnych oględzinach okazało się, że przewód zapłonowy trzeciego cylindra jest uszkodzony wewnątrz...
RR P38 4.0 w zimie zaczął mi przerywać na LPG pojeździłem więc na PB lecz także zaczął przerywać po szybkim czasie ( nie palący jeden cylinder, po paru km drugi, jakby losowo, iskra wszędzie ok, cewki sprawne, odpinanie poszczególnych kabli nic nie pomagało - zero pogorszenia szedł cały czas nie równo ) wkoncu umarł całkiem.. gdy dwa nie palą już nie...
Możliwe przyczyny: Zużyty filtr paliwa Uszkodzenie zaworu ciśnieniowego na listwie wtryskowej ( regulator ciśnienia ) Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa ( padająca pompa ) Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego...
O wlasnie to samo jest i umnie zauwazylem ze gasla jak paliwa bylo na dolnej kresce i ktoryms razem podlaczylem miernik cisnienia paliwa i tak jezdzilem az zaczela zdychac i okazalo sie ze cisnienie paliwa spada do2 pozniej do 15 bara i tak w dol az zgasnie mam juz nowa pompe ale jeszcze nie zakladalem dobrze wiedziec ze powinno przyniesc to efekty...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Mam ten sam problem. RR P38 4.0 w zimie zaczął przerywać na LPG pojeździłem na PB zaczął przerywać ( nie palący jeden cylinder zaraz drugi, jakby losowo ) wkoncu umarł całkiem.. dwa nie palą i koniec. Dodatkowo zaczął kopcić i wzrosło ciśnienie w układzie chłodzenia. Zrobiłem uszczelki pod głowicą - okazały się dobre. Przy okazji szklanki i uszczelniacze....
Prawdopodobnie za dużo paliwa i auto się zalewa. Tu winna by była sonda lambda(skoro czujnik temperatury komputera został wymieniony) albo regulator ciśnienia paliwa(mechaniczny na wężu doprowadzającym paliwo). Koncepcja jakaś jest. Woź miernik ze sobą i zobacz napięcie na lambdzie jak się rozgrzeje. taka kostka 3 pinowa bodajże na podszybiu - musisz...
miernik ciśnienie miernik paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo
civic elektryczny schemat prywatne filmy volvo usterka
moment dokręcania korbowodów blaupunkt vwz1z7
Czas wysuwu tłoczyska siłownika hydraulicznego – obliczenia, Siemens Rexroth, HESS, Sytronix ECO Solar Boost 3500 PRO – czy można podłączyć WiFi? Monitoring i integracja IoT