Błąd że miernikiem napięcie sprawdzasz. Weź żarówkę i to taką co najmniej 55W.
To zależy jakie beda miały moc te żarówki, zakładając że będa to żarówki na 220v tej samej mocy to będą świeciły jak pojedyncza żarówka wpięta na 200v. Napięcie między fazowe to wartość napięcia pojedynczej fazy pomnożona przez wartość pierwiastka z 3. Czyli skoro 1 faza ma napięcie skuteczne 230v to napięcie miedzy fazowe wynosi 230 x 1,73 = 398,37v...
Napięcia miernikiem czy nawet zarówka nie daje się zmierzyć. Trzeba pisać że cyka.
Miernik może pokazywać napięcie .Sprawdź żarówką.
Mierzyłeś prąd zwarciowy na jednej fazie, więc hamowałeś turbinę tylko w 1/3. Masz miernik cenowym. Dokup sobie zwykły miernik uniwersalny za 20 zł. Kup zwykłe żarówki, nie Ledowe, o mocy 40 W, 60 W, 100 W. Po 3 każdego rodzaju. Podłącz 3 żarówki 40 W pomiędzy 3 fazy prądnicy. Zmierz jednocześnie dwoma miernikami napięcie na żarówkach i płynący przez...
Wypełnienie możesz policzyć, mierząc napięcie zasilania i napięcie na żarówce (miernik napięcia stałego powinien pokazać wartość średnią), nie wiem, czy ograniczeniem nie jest szybkość 555, można to sprawdzić na niższej częstotliwości, zwiększając kondensator. Z obliczeń wynika że dla 1k i 50k zakres zakres nie będzie od 1-99% a do 2% do ponad 99,9%...
Zapewne sprawdzałeś to napięcie miernikiem a to się sprawdza żarówką o to H4.
Na żarówce powinno być 12 V tak jak jest napisane. Golf nawet Pwm ma do przednich lamp żeby nie było przekraczania napięcia. Widziałem sam na swoim oscyloskopie. Tak więc u ciebie jest inny problem. Odblask lub żarówka 24 V, ewentualnie słaba bateria w mierniku.
Zamień przewody czerwony i żółty między sobą. Przed podłączeniem żarówek, sprawdź czy regulator napięcia działa. Zwykły miernik nie będzie prawidłowo wskazywał napięcia skutecznego na zasilaniu żarówek, ale ważne aby nie wzrastało do dziwnie wysokich wartości.
Wszelkie pomiary miernikami, próbówkami napięcia itp.o dużej wewnętrznej oporności nie wykażą usterek tego typu, dlatego każdy elektryk kiedyś nosił próbówkę wykonaną z żarówki /znałem takich co mieli żarówki nawet 500 W :D /. Można dostać próbniki napięcia, które mają możliwość wymuszenia obciążenia, poniżej zdjęcia. /typu nie podaję/. Są tam dwa przyciski...
Lub żarówka 6V 10W na przykład motocyklowa. Zrób sobie stanowisko pomiarowe z gniazdkiem do zasilacza, żarówką i miernikiem na prąd przemienny szukającym składowej zmiennej. Żarówka może załączać się przyciskiem a miernik na napięcie stałe sprawdzać napięcie jałowe i spadek.
W oprawce żarówki przeczyść styki do niej oraz w na żarówce. Gdybyś znał się trochę na elektryce to zaproponowałbym sprawdzenie miernikiem napięcia na zaciskach żarówki. Jednym słowem sprawdź połączenie żarówki bo może konektorek nie łączy, przeczyść dognij i ciesz się światłem.
wiązka od silniczka aż do przejścia z klapy do wnętrza samochodu również jest okej. Jeżeli wierzyć temu opisowi, to autor sprawdził. To napięcie to nie miernikiem, tylko podłącz żarówkę, bo czasami miernikiem napięcie jest, a jak się podłączy obciążenie, to już nie ma... Stawiam na ułamany przewód w zgiętkce przy klapie...
Witam w lutuj to trafo na przewodach a pod wtórne podłącz miernik na napięcie zmienne lub żarówkę ,tak sprawdzisz czy uszkodzony jest trafo czy coś dalej. Pozdrowienia UWAGA przy pomiarach zachować ostrożność 230V!!. Wstaw bezpiecznik . Oj ktoś mnie uprzedził.
Jakie to żarówki się przepalają? Może to kiepskie żarówki. Zmierz napięcie na zasilaniu do domu na bezpiecznikach, miernikiem, nie próbówką.
W trybie prania na grzałce nie jest obecne przez cały czas pełne napięcie sieci 230V, przed zakupem grzałki zrób tak, odłącz przewody zasilające grzałkę i podłącz je do zwykłej żarówki, test ten pokaże czy do żarówki dochodzi pełne napięcie, owszem zamiast żarówki możesz także podłączyć miernik.
Został Ci jeszcze do sprawdzenia przekaznik który mimo że kliknie może nie włączać danego obwodu. Ostatnio miałem do sprawdzenia przekaźniki od znajomego które niby działały bo klikały ale po rozebraniu okazało się że odpadły styki od blaszek. Sprawdź jeszcze napięcie na żarówce przykładając miernik do przewodu i do masy pojazdu może w lampie lub w...
Witam Te "śmieszne" napięcia" to może być napięcie indukowane w czarnym przewodzie który nie jest nigdzie podpięty z żadnej strony, zamiast miernika użyj żarówki na 230V małej mocy.
Zgodnie ze schematem z wersji 1995 i 1996 r. stacyjka ma tylko pozycję ON i OFF (bez pozycji świateł pozycyjnych, co mnie trochę zdziwiło). Są trzy przewody, jedno wyjście jest na instalację elektryczną, a drugie wyjście na zasilanie wentylatora chłodnicy, też trochę dziwne rozwiązanie. Sprawdź czy na przewodzie czerwonym przy stacyjce jest napięcie,...
Zasilania nie ma w oprawce W5W. A w złączu lampy? Może problem jest w samej lampie. I zasilanie sprawdź taką samą żarówką, bo woltomierz może mieć za duży opór i sterownik nie poda napięcia, bo będzie traktował miernik jak przepaloną żarówkę.
Takie coś sobie zrobiłem z żarówki i fotoopornika do sprawdzania i regulacji napięcia żarzenia kineskopów. Nie miałem miernika RMS, żarówka bardzo dobrze uśredniała impulsy napięcia. Błąd powstawał tylko z powodu równoległego podłączenia tej żarówki do obwodu żarzenia. Też nie znałem takiej nazwy. Chyba w mostku Wiena było coś podobnego.
Żadne zwarcia! Takie metody są niedopuszczalne , chyba że ci się spieszy na tamten świat albo do szpitala, o uszkodzonej instalacji nie wspomnę bo przy cenie życia to i tak pikuś. Pozostaje ci tylko jedna metoda : zlokalizować wszystkie gniazda, punkty oświetlenia , wyłączać pojedynczo wyłączniki i pobiegać z miernikiem, sprawdzając obecność napięcia...
Też taki przypadek kiedyś miałem..... W moim przypadku padła nie wiedzieć od czego jedna cela w akumulatorze ( był 4letni). Po prostu nie miał napięcia , podłączenie prostownika też nic nie dalo.Sprawdż miernikiem czy ma napięcie , a jak nie masz miernika , to za pomocą żarówki reflektorowej.
Multimetrem sprawdzając jest 0v, żarówki jeszcze nie podłączałem. Tu to raczej na odwrót (miernik pokazuje napięcie a pod obciążeniem żarówki już napiecia nie ma).
Do ponownego sprawdzenia bezpieczniki F4,F9 i F19. Następnie sprawdzić żarówką , a nie miernikiem , napięcie na kostce lewej lampy.
wyskakuje błąd żarówki, Prawdopodobnie Komputer wykrył zbyt wysoki pobór napięcia po podłączeniu kamery sprawdź miernikiem pobór prądu kamery.
Zapewne żarówki są połączone szeregowo. Z jednej strony jest napięcie z z drugiej strony z powodu spalonych żarówek go nie ma a miernik pokazuje 0,15V. Gdy wymienisz żarówkę od strony zasilania 10V to na drugiej stronie pojawi się także napięcie.
Jaki to typ UPS? Jakie jest napięcie akumulatorów? Jakim miernikiem mierzysz to napięcie? Czy podłączyłeś, np. żarówkę i porównałeś jej jasność świecenia z drugą, zasilaną z sieci?
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
Chwilę temu wykonałem ponownie test multimetrem UPSu. Wyciągnąłem szybko wtyczkę zasilającą UPS z sieci (z tego gniazda natynkowego). Przyłożyłem sondy do prawego i lewego bolca i pokazało mi 104V. Także chyba mimo nieodpowiedniej instalacji w domu, sam UPS ma jakieś przebicie. Dziwne też jest to że czasem nie ma napięcia na tej wtyczce UPSa - jak...
Taka że jak byś miał uszkodzoną wiązkę to miernik napięcie Ci pokaże a żarówka nie zaświeci.
Napięcia są mierzone od masy, jeśli nie zostało to inaczej określone. W polskich instrukcjach była też informacja o tym jaki opór miał miernik, którym mierzono napięcia.
Gdy przełączniki są w pozycji spoczynkowej na obu stykach silniczka jest albo +12V, albo masa, dodatkowy efekt hamujący podnośnik szyby Instalację sprawdzaj żarówką, przy słabym/ wypalonym styku miernik pokaże napięcie, żarówka już nie
Nie mierz miernikiem , tylko żarówką przynajmniej 21W. Ma świecić jasno.
Witam serdecznie. Próbuje zrobić agregat prądotwórczy z silnika es 301 i 3kw 950 obr/min kondensatory 3.7uf po wzbudzeniu napięcie 240V i 50Hz obroty są dużo wyższe od synchronicznych wymiana kondensatorów na 25uf po wzbudzeniu napięcie 240V i 33,4Hz obroty dużo niższe po dodaniu gazu napięci rośnie nawet do 600V i 44Hz mierzone miernikiem cyfrowym...
Nie wiem co mogło być tego przyczyną,może to ja poruszylem jakimiś kablami i coś się odczepiło nie mam zielonego pojęcia Może. Na początek sprawdź napięcie na akumulatorze miernikiem lub żarówką. Zobacz czy nie spalił się bezpiecznik, sprawdź napięcie za bezpiecznikiem.
Niech przyjdzie elektryk i wyłączy wszystkie obwody w twojej rozdzielni mieszkaniowej. Sprawdzi napięcie miernikiem i żarówką w tych gniazdkach. Jeżeli miernik wskaże napięcie i żarówka się zaświeci to znaczy, że te gniazdka nie są podpięte do innej rozdzielni mieszkaniowej lub z całkiem innego obwodu. Krótko mówiąc masz „gratisa”. Ten „gratis”...
Napięcie sprawdzaj żarówką bo może miernik pokazuje ale pod obciążeniem znika. Skoro jest plus na opornicy to może brakuje Ci masy? Którą masz opornicę?
Hej Odepnij biała wtyczkę od wyłącznika podłącz wtyczkę do zasilania zobacz czy jest napięcie miernikiem lub żarówka 230 V nie probówka.
Pomierz napięcia nie miernikiem ale żarówka , najmniej 5 watową.
sprawdziłem woltomierzem i napięcie się pokazuje przy włączeniu a żarówka nie świeci Napięcie sprawdzaj probówką, albo właśnie żarówką. Miernik potrafi w samochodzie nieźle zrobić w banię.
Spr. miernikiem, lub żarówką, czy jest znamionowe napięcie na baterii.
Weź miernik, zmierz napięcie, kup żarówkę. Michał
Napięcie mierzone miernikiem czy żarówką ? Przy pomiarze żarówką może okazać się, że napięcia nie ma.
Mam problem podczas mierzenia napięcia na cewce ładowania simsona s51 12V pokazuje 150V na obrotach jałowych bez obciążenia. Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Nie podłączasz żarówki 230V tylko 12V. Jeżeli na wolnych obrotach świeci, podczas dodawania gazu się rozjaśnia to wszystko jest dobrze. Pod Elbę...
Czy stara żarówka nie była przypadkiem na 24V ? Może ktoś przedsiębiorczy wrzucił kiedyś transformator. Kanały pod samochód w warsztatach miały oświetlenie na 24V 1 Żarówka z lewej to stara działająca Idąc tropem kolegi tos18 proponuję miernik i zmierzyć napięcie w oprawce.
ispw Czym sprawdzałeś napięcie? Miernikiem czy żarówką? Bo to może być tylko potencjał a wtedy żarówka ci nie zaświeci.
Miernik może pokazywać napięcie w przełamanym przewodzie. Ale na takim przewodzie żarówka 21W już nie zaświeci.
Witam Hmm tez to kiedys mialem, ale nie pamietam juz szczegółów. Nasuwają się wnioski : Twoim zadaniem jest wyznaczanie rezystancji obciążenia Rx z prawa Ohma to jest tak na prawde Ux/Ix=Rx. Cała zabawa polega na tym, że dla powyższych układów zawsze istnieją jakieś błędy pomiarowe wprowadzane przez wpięcie w układ miernika i tak dla : ukł. popr. mierz....
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Witam, Nice shel 75 - 6 lat. Urwała się zapadka wózka do awaryjnego otwierania. Kupiłem cały wózek, wymieniłem zapadkę plus dolną część - starą górną zostawiłem, bo nie chciałem rozpinać łańcucha. Włączyłem bez obciążenia i otworzył się. Zacząłem zamykać i ruszył, ale potem się cofnął i napiął. Podłączyłem drzwi i jakość działało. Na drugi dzień rano...
Jak sprawdzałeś napięcie, żarówką czy miernikiem? Powinno tam być napięcie AC. Mierzyłeś oporność masa - czarny przewód?
Witam U mnie też występuje problem z nieświecącym lewym światłem mijania. Wymieniłem przekaźniki w module CEM, ale światło nadal nie świeci. Co ciekawe po podpięciu miernika pod kostkę w lampie od żarówki, miernik pokazuje napięcie ale po wpięciu żarówki - nie świeci. Ma ktoś jakiś pomysł?
Witam. Oraz o napięcie żarówek oświetlenia skali, bo mi tu coś miernik szaleje i pokazuje ok 6V. Napięcie jest jaknajbardziej prawidłowe - w oświetleniu skali są żaróweczki 6,3V
Sprawdź miernikiem napięcie przy żarówce przy włączonych światłach, bo wymienianie wszystkiego po kolei nie ma sensu. Jak będzie, to winne styki, lub żarówka. Jak nie, to ja bym obstawiał włącznik na kierownicy, ale lepiej przejrzeć całą instalację, a w razie problemu spróbować spiąć na krótko światła mijania, bo też wymieniać dobry włącznik jest bez...
Sprawdź napięcie na pinach żarówką nie miernikiem.
Skoki napięcia są przy wyłączeniu urządzenia. Mierząc napięcie 223V skoczy ponad 400V, a jak podłączy się samą żarówkę, to nie świeci ona normalnie, tylko pulsacyjnie. Tylko że sprawdzając napięcie miernikiem, jest stabilne 224V, a żarówka pulsuje.
Sprawdzałeś napięcie z włożonym przekaźnikiem, kontrolką z żarówką, czy miernikiem? Jak miernikiem, to może być brak dobrego kontaktu, który ujawnia się pod obciążeniem - jest napięcie, ale bez prądu. Żeby zadziałał przekaźnik, trzeba napięcia 12V i np 150mA prądu. Napięcie masz, co z prądem?
ja powiem inaczej. Znajdż przewódy idące do pomy paliwa w baku. Wybierz najgróbsze i sprawdź miernikiem lub żarówką który ma napięcie i go przetnij montując przekaźnik alramul. a co do czujników drzwiowych podłącz się pod sam przełącznik w drzwiach i po problemie. Znowu czujnik wstrząsowy przykręć poprosyu do "budy" i tyle. ja tak montuje i zawsze zadziałał...
Witam , częściowo ciągnik złożony odpalony , sprawa wygląda w taki sposlob ze pomylilem kontrolki zmylilo mnie to ze ten cienki kabel idzie w ogóle nie do tej kontrolki co trzeba (to jest kontrolka od świecy żarówej) zastanawiam sie tylko po co ktos tak to zrobił , a kontrolka do tego wzbudzenia działa tylko ze tam żarówka raz lapala raz nie lapala...
Po sprawdzeniu przepływu prądu multimetrem w kablach idących do silniczka jest napięcie. To w końcu mierzyłeś przepływ prądu czy napięcie? Zamiast miernika wepnij żarówkę 21W
No właśnie sprawdziłem miernikiem w gnieździe żarówki i jest napięcie ok 12v. Amperów nie mierzyłem bo i tak mi to nic nie powie.
Może nie ma dobrego połączenia gdzieś na złaczce, miernik pokaże napięcie ale prąd może być znikomy. Sprawdziłbym dwiema jednakowymi żarówkami połączonymi szeregowo czy zaświecą wtedy będzie pewność, że na dachu jest ok.
Wypalone odbłyśniki albo spadek napięcia na samej żarówce. To drugie sprawdzisz miernikiem porównując napięcie na aku a na kostce żarówki, jak ok regeneracja odbłyśnika lub wymiana lamp.
Myślę sobie, że gdyby problemem był impulsator, to brak iskry nie występowałby przy wyższych obrotach ( większe napięcie przy wyższych obrotach ). Myśleć możesz, ale to będą spekulacje lub hipotezy. Trzeba analizować, szczątkowy co prawda, ale schemat, modułu. Podchodziłem do tego kilka razy. zawsze brakowało albo natchnienia albo czasu. Po za tym...
Nie sprawdzaj miernikiem tylko żarówką jak pisałem wcześniej,chodzi o sprawdzenie obwodu pod obciążenie którego miernik nie daje.
Bez podstawowych narzędzi typu miernik będzie kiepsko, no 'na oko' nie ocenisz napięcia na żarówce np.
Chciałem sprawdzić czy z transformatora w okapie wychodzi napięcie do żarówek, Niektórych "transformatorów" nie zmierzysz tym miernikiem - zbyt duża częstotliwość pracy. Zrób zdjęcie tego zasilacza. Miernik mierzy poprawnie 230 V ≈ oraz inne napięcia stałe?
Na pewno napięcie będzie spadać, można sprawdzać miernikiem. Jeśli jednak żarówka poświeci z godzinę, to akumulator nie jest jeszcze taki zły. Zrób to teraz. Po takiej próbie, jeśli efekt będzie zadowalający, doładuj akumulator przez noc i podłącz samochód.
Pewnie padł tyrystor w regulatorze. Sprawdź miernikiem napięcie przy podłączonej żarówce .Nie może być napięcia na stykach i dobra żarówka nie pali.Koniecznie sprawdź połaczenie w oprawce.
Na jakiej podstawie twierdzisz że jest napięcie skoro nie wykonałeś pomiaru miernikiem?
Bo miernik sam nie mierzy, mierzyć trzeba umieć. Nie uważam się za wybitnego elektryka, lecz wiem jak się mierzy napięcie. Ale niestety lampka potrzebuje "napięcia" o odpowiedniej wydajności. Zdubluj miernik równolegle podłączoną żarówką wstrząsoodporną 100W i powtórz pomiary. Wtedy okaże się czy jest tylko napięcie czy jest i "prąd"... Jeśli wiesz...
Oryginalny zasilacz jest transformatorowy, pewnie niestabilizowany więc nieobciążony pokaże napięcie dużo wyższe niż po obciążeniu. Musisz wykonać pomiar napięcia obciążając oryginał prądem ok. 200 mA (żarówka, rezystor) - przy sprawnym zasilaczu miernik pokaże napięcie ok. 9 V. Oryginał jest najpewniej ładowarką, więc tak się zachowuje. Zasilaczem...
Jak słychać stuknięcie, to sprawdź, czy masz napięcie na grubym przewodzie do rozrusznika, żarówką nie miernikiem, sprawdź masę silnika, sprawdź czy w momencie stuknięcia pojawia się napięcie przy rozruszniku na przewodzie sterującym. a jak głuchy? Nie kompromituj się Kolego. Dodano po 5 Jak słychać stuknięcie, to sprawdź, czy masz napięcie na grubym...
Zamiast diody mogłeś użyć niedużej żaróweczki na napięcie 12V (14V). Wtedy biegunowość nie jest istotna. Proponuję inne sprawdzenie, a mianowicie zewrzyj wszystkie kabelki przy furtce, a w domu sprawdzaj po kolei czy jest zwarcie pomiędzy kolejnymi żyłami. Jak nie masz miernika, to podawaj napięcie z zasilacza i podłączaj żarówkę tylko w domu.
Nie sprawdzaj miernikiem tylko żarówką, miernik "kłamie" w takim przypadku.
Zakładając, że mam właściwy IGBT napięcie między emiterem a kolektorem jest rzędu kilku mV Kolego napięcia sprawdzaj miernikiem i żarówką względem minusa prądowego.
Napięcie mierzyłem, ale miernikiem. Jest kiedy żarówka jest nie włożona i nie ma napięcia jak wkładam żarówkę. Tak samo jest z masą. Ale sprawdzę jeszcze wg rady :)
Do sprawdzenia pozostały jeszcze stojan i wirnik czy nie są zwarte zwoje ale do tego potrzebny miernik. Niektóre regulatory można sprawdzić bez testera. Potrzebny zasilacz regulowany 10-16V żarówka 12V 3W i miernik.
W gniazdkach na przewodzie neutralnym mam 36 V, a na uziemieniu od 12 do 56 V. Niemożliwe. Nie ma czegoś takiego. Pomiędzy czym a czym jest to napięcie? Po drugie, może by tak dodatkowo, równolegle do miernika podłączyć np. żarówkę i jeszcze raz zmierzyć? Albo posłużyć się miernikiem analogowym?
Można zmierzyć napięcie szczytowe (układ dioda + kondensator + miernik DC), albo średnie (miernik DC). To da więcej informacji dotyczącej zasilania elektroniki, niż pomiar "True RMS" (ale jeśli ma być zasilana żarówka, to ona "czuje" RMS, więc miernik "True RMS" do sprawdzenia napięcia żarówki jak najbardziej pasuje).
Rozwaliłeś system. :-) Sprawdziłeś czy dochodzi napięcie? Miernikiem lub żarówką na kablach? Czasem nawet nowa żarówka może być popsuta (tak miałem). Czasem obsadka w gnieździe nie kontaktuje. Czasem kabel się przetrze. W BMW, wersja szrot miałem zeżartą ścieżke do masy . Dodatkowy kabel do masy pomógł.
Dzień dobry, Mam problem w samochodzie Citroen model Nemo rok 2016 1,3 HDI. Problem dotyczy świateł mijania. Samochód wyposażony jest w żarówki H4 (mijania + drogowe), których przełączanie odbywa się przez manetkę przy kierownicy. Samochód nie podaje napięcia na światła mijania (gdy przyłożę miernik, pokazuje tylko obwód zamknięty), natomiast gdy przestawię...
bo jak nie mam wstawionych żarówek a sprawdzałem napięcie miernikiem pokazywało mi 11.42v a gdy podłączałem znowu żarówkę to napięcie spadało do 5v:(może to wina masy ?
To że żarówka świeciła to mało. Trzeba jeszcze zmierzyć napięcia czy prawidłowe. MIERNIKIEM.
Połączenie tej lampki jest proste jak konstrukcja cepa. Jeśli jest napięcie na zaciskach wychodzących włącznika (sprawdzać miernikiem), to żarówka włączona jest równolegle i raczej nie ma wielu miejsc gdzie może coś nie łączyć.
witam mojemu koledze non-stop przepalają sie żarówki w motorze, musi je wymieniać prawie co tydzień. no i oczywiście mam pytanie : jak można zabezpieczyć te żarówki przed przepaleniem?? miernikiem zmierzyłem napięcie doprowadzone do żarówek i przy najwyższych obrotach silnika wyszło ok 17V. proszę o pomoc!!
Panowie zrobiłem krótki test i magneto napięcie daje podczas pracy ale jest kłopot. Miernik potrafił wyświetlić nawet 170V. Ale coś bliżej, jak ten test wyglądał, przy jakich obrotach i jakim obciążeniu. Obciąż to magneto żarówką np 5W/12V i zmierz jakie będzie dawało w tych warunkach napięci - obroty silnika takie jak przy szybkiej jeździe.
Zrobiłem przed chwilą pomiar poboru prądu i napięci na żarówce którą wczoraj próbowałem sprawdzić licznik, Według obliczeń ( U*I ) wyszło mi że w/w żarówka ma moc 82W, Więc porównując wczorajszy pomiar licznik zawyżył o 50% ! Pomiar dokonany miernikiem Unit T-203 więc nie jest to tani sprzęt bazarowy..
napicie moze byc ale takie rzeczy spr zarowka ktora dopiero daje obciazenie ktorego nie ma miernik
Weź żarówkę np H7 i przyłóż do złącza plusowego silnika. Jak nie ma tam prunda to możliwe uszkodzenie BSM. Nie sprawdzaj miernikiem tylko żarówką .
Jak masz miernik to zmierz napięcie jakie wychodzi z cewki i jakie dochodzi do żarówki, jak nie masz miernika to weź akumulator 6V albo choćby "płaską baterię" 4,5V, odłącz "cewkę świetlną" i w jej miejsce podłącz baterię/akumulator i zobacz czy żarówka zaświeci. Nie lakierowałeś czasem tego motocykla, bo tak wszystko nowe masz? Może jednak jest problem...
Prąd normalnie dochodzi, lecz jak podpinam odwrotnie wtyczkę do gniazdka, to już znika napięcie. Co może być przyczyną? Być może sam przewód sieciowy ma przerwę po jednej żyle. Jak nie masz miernika napięcia, to możesz sprawdzić za pomocą żarówki 230V (z oprawką i kabelkami) czy jest to napięcie na wejściu. Żarówka oczywiście ma się zaświecić jasno.
Jeszcze jedna, dość istotna kwestia, czy napięcia sprawdzasz miernikiem, czy żarówką ?, pomiar miernikiem ze względu na jego b. dużą rezystancję wewnętrzną jest nie miarodajny
Reklamuj niestety trafiłeś na bubel. Różnica w zasilaniu o 0,3V nie jest tutaj problemem. Równie dobrze może to być błąd miernika.
Może sam przełącznik ,może kable w drzwiach,a może co innego. Sprawdzaj żarówką, nie napięcie miernikiem.
Ktoś źle podłączył zasilanie do oświetlenia nie może być 2 fazy pewnie pociągnięte z zasilania indukcji. Trzeba zmierzyć napięcia miernikiem jakie są.
Zaraz! Skoro żarówka świeci to dlaczego wnioskujesz, że nie ma napięcia?Sprawdzałeś miernikiem na wpiętej żarówce?
Czy masz cokolwiek aby sprawdzać napięcie - miernik, żarówka z oprawką i przewodami (niekiedy lepsza od miernika bo obciąża połączenie a woltomierz pobiera tak mały prąd, że może pokazać pełne napięcie także jak po drodze są zaśniedziałe styki). Sprawdź czy akumulator nadal jest naładowany - napięcie na klemach. Jak to jest akumulator z tego samochodu...
I co żarówka świeciła?Jeżeli tak to zrób to samo bez żarówki i podłączonego regulatora. Na żółtych kablach, miedzy nimi (nie do masy)pojawić sie powinno napięcie, można sprawdzić miernikiem lub żarówką 24v lub 2x 12v połączone w szereg. Napięcie po przegazowaniu może osiągnąć 60~80V
żarówka miernik napiąć miernik anteny żarówka sprawdzić żarówka miernik
przebieg mercedes czujnik polozenia przepustnicy astra wykorzystanie zasilacza drukarki
Zmywarka Bosch Serie 4 nie włącza się - co robić? SMART FORTWO 451 II 0.8 CDI - Centralny zamek nie działa