Wypełnienie możesz policzyć, mierząc napięcie zasilania i napięcie na żarówce (miernik napięcia stałego powinien pokazać wartość średnią), nie wiem, czy ograniczeniem nie jest szybkość 555, można to sprawdzić na niższej częstotliwości, zwiększając kondensator. Z obliczeń wynika że dla 1k i 50k zakres zakres nie będzie od 1-99% a do 2% do ponad 99,9%...
To zależy jakie beda miały moc te żarówki, zakładając że będa to żarówki na 220v tej samej mocy to będą świeciły jak pojedyncza żarówka wpięta na 200v. Napięcie między fazowe to wartość napięcia pojedynczej fazy pomnożona przez wartość pierwiastka z 3. Czyli skoro 1 faza ma napięcie skuteczne 230v to napięcie miedzy fazowe wynosi 230 x 1,73 = 398,37v...
Do ponownego sprawdzenia bezpieczniki F4,F9 i F19. Następnie sprawdzić żarówką , a nie miernikiem , napięcie na kostce lewej lampy.
Błąd że miernikiem napięcie sprawdzasz. Weź żarówkę i to taką co najmniej 55W.
Lub żarówka 6V 10W na przykład motocyklowa. Zrób sobie stanowisko pomiarowe z gniazdkiem do zasilacza, żarówką i miernikiem na prąd przemienny szukającym składowej zmiennej. Żarówka może załączać się przyciskiem a miernik na napięcie stałe sprawdzać napięcie jałowe i spadek.
wiązka od silniczka aż do przejścia z klapy do wnętrza samochodu również jest okej. Jeżeli wierzyć temu opisowi, to autor sprawdził. To napięcie to nie miernikiem, tylko podłącz żarówkę, bo czasami miernikiem napięcie jest, a jak się podłączy obciążenie, to już nie ma... Stawiam na ułamany przewód w zgiętkce przy klapie...
Na żarówce powinno być 12 V tak jak jest napisane. Golf nawet Pwm ma do przednich lamp żeby nie było przekraczania napięcia. Widziałem sam na swoim oscyloskopie. Tak więc u ciebie jest inny problem. Odblask lub żarówka 24 V, ewentualnie słaba bateria w mierniku.
Zamień przewody czerwony i żółty między sobą. Przed podłączeniem żarówek, sprawdź czy regulator napięcia działa. Zwykły miernik nie będzie prawidłowo wskazywał napięcia skutecznego na zasilaniu żarówek, ale ważne aby nie wzrastało do dziwnie wysokich wartości.
W trybie prania na grzałce nie jest obecne przez cały czas pełne napięcie sieci 230V, przed zakupem grzałki zrób tak, odłącz przewody zasilające grzałkę i podłącz je do zwykłej żarówki, test ten pokaże czy do żarówki dochodzi pełne napięcie, owszem zamiast żarówki możesz także podłączyć miernik.
Jakie to żarówki się przepalają? Może to kiepskie żarówki. Zmierz napięcie na zasilaniu do domu na bezpiecznikach, miernikiem, nie próbówką.
Napięcia miernikiem czy nawet zarówka nie daje się zmierzyć. Trzeba pisać że cyka.
Miernik może pokazywać napięcie .Sprawdź żarówką.
Został Ci jeszcze do sprawdzenia przekaznik który mimo że kliknie może nie włączać danego obwodu. Ostatnio miałem do sprawdzenia przekaźniki od znajomego które niby działały bo klikały ale po rozebraniu okazało się że odpadły styki od blaszek. Sprawdź jeszcze napięcie na żarówce przykładając miernik do przewodu i do masy pojazdu może w lampie lub w...
Witam Te "śmieszne" napięcia" to może być napięcie indukowane w czarnym przewodzie który nie jest nigdzie podpięty z żadnej strony, zamiast miernika użyj żarówki na 230V małej mocy.
Zapewne sprawdzałeś to napięcie miernikiem a to się sprawdza żarówką o to H4.
Może sam przełącznik ,może kable w drzwiach,a może co innego. Sprawdzaj żarówką, nie napięcie miernikiem.
Takie coś sobie zrobiłem z żarówki i fotoopornika do sprawdzania i regulacji napięcia żarzenia kineskopów. Nie miałem miernika RMS, żarówka bardzo dobrze uśredniała impulsy napięcia. Błąd powstawał tylko z powodu równoległego podłączenia tej żarówki do obwodu żarzenia. Też nie znałem takiej nazwy. Chyba w mostku Wiena było coś podobnego.
Zapewne żarówki są połączone szeregowo. Z jednej strony jest napięcie z z drugiej strony z powodu spalonych żarówek go nie ma a miernik pokazuje 0,15V. Gdy wymienisz żarówkę od strony zasilania 10V to na drugiej stronie pojawi się także napięcie.
Mierzyłeś prąd zwarciowy na jednej fazie, więc hamowałeś turbinę tylko w 1/3. Masz miernik cenowym. Dokup sobie zwykły miernik uniwersalny za 20 zł. Kup zwykłe żarówki, nie Ledowe, o mocy 40 W, 60 W, 100 W. Po 3 każdego rodzaju. Podłącz 3 żarówki 40 W pomiędzy 3 fazy prądnicy. Zmierz jednocześnie dwoma miernikami napięcie na żarówkach i płynący przez...
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
Chwilę temu wykonałem ponownie test multimetrem UPSu. Wyciągnąłem szybko wtyczkę zasilającą UPS z sieci (z tego gniazda natynkowego). Przyłożyłem sondy do prawego i lewego bolca i pokazało mi 104V. Także chyba mimo nieodpowiedniej instalacji w domu, sam UPS ma jakieś przebicie. Dziwne też jest to że czasem nie ma napięcia na tej wtyczce UPSa - jak...
sprawdziłem woltomierzem i napięcie się pokazuje przy włączeniu a żarówka nie świeci Napięcie sprawdzaj probówką, albo właśnie żarówką. Miernik potrafi w samochodzie nieźle zrobić w banię.
Zasilania nie ma w oprawce W5W. A w złączu lampy? Może problem jest w samej lampie. I zasilanie sprawdź taką samą żarówką, bo woltomierz może mieć za duży opór i sterownik nie poda napięcia, bo będzie traktował miernik jak przepaloną żarówkę.
wyskakuje błąd żarówki, Prawdopodobnie Komputer wykrył zbyt wysoki pobór napięcia po podłączeniu kamery sprawdź miernikiem pobór prądu kamery.
Wszelkie pomiary miernikami, próbówkami napięcia itp.o dużej wewnętrznej oporności nie wykażą usterek tego typu, dlatego każdy elektryk kiedyś nosił próbówkę wykonaną z żarówki /znałem takich co mieli żarówki nawet 500 W :D /. Można dostać próbniki napięcia, które mają możliwość wymuszenia obciążenia, poniżej zdjęcia. /typu nie podaję/. Są tam dwa przyciski...
Nie mierz miernikiem , tylko żarówką przynajmniej 21W. Ma świecić jasno.
Jak sprawdzałeś napięcie, żarówką czy miernikiem? Powinno tam być napięcie AC. Mierzyłeś oporność masa - czarny przewód?
Dzień dobry, Mam problem w samochodzie Citroen model Nemo rok 2016 1,3 HDI. Problem dotyczy świateł mijania. Samochód wyposażony jest w żarówki H4 (mijania + drogowe), których przełączanie odbywa się przez manetkę przy kierownicy. Samochód nie podaje napięcia na światła mijania (gdy przyłożę miernik, pokazuje tylko obwód zamknięty), natomiast gdy przestawię...
Napięcie sprawdzaj żarówką bo może miernik pokazuje ale pod obciążeniem znika. Skoro jest plus na opornicy to może brakuje Ci masy? Którą masz opornicę?
W oprawce żarówki przeczyść styki do niej oraz w na żarówce. Gdybyś znał się trochę na elektryce to zaproponowałbym sprawdzenie miernikiem napięcia na zaciskach żarówki. Jednym słowem sprawdź połączenie żarówki bo może konektorek nie łączy, przeczyść dognij i ciesz się światłem.
Też taki przypadek kiedyś miałem..... W moim przypadku padła nie wiedzieć od czego jedna cela w akumulatorze ( był 4letni). Po prostu nie miał napięcia , podłączenie prostownika też nic nie dalo.Sprawdż miernikiem czy ma napięcie , a jak nie masz miernika , to za pomocą żarówki reflektorowej.
Multimetrem sprawdzając jest 0v, żarówki jeszcze nie podłączałem. Tu to raczej na odwrót (miernik pokazuje napięcie a pod obciążeniem żarówki już napiecia nie ma).
Witam serdecznie. Próbuje zrobić agregat prądotwórczy z silnika es 301 i 3kw 950 obr/min kondensatory 3.7uf po wzbudzeniu napięcie 240V i 50Hz obroty są dużo wyższe od synchronicznych wymiana kondensatorów na 25uf po wzbudzeniu napięcie 240V i 33,4Hz obroty dużo niższe po dodaniu gazu napięci rośnie nawet do 600V i 44Hz mierzone miernikiem cyfrowym...
Oryginalny zasilacz jest transformatorowy, pewnie niestabilizowany więc nieobciążony pokaże napięcie dużo wyższe niż po obciążeniu. Musisz wykonać pomiar napięcia obciążając oryginał prądem ok. 200 mA (żarówka, rezystor) - przy sprawnym zasilaczu miernik pokaże napięcie ok. 9 V. Oryginał jest najpewniej ładowarką, więc tak się zachowuje. Zasilaczem...
Jak przekaźnik "tyka", to znaczy, że komputer nim steruje. Trzeba sprawdzić, i to zarówką, a nie miernikiem napięcie od przekaźnika, aż do pompy paliwa w zbiorniku
Witam, Nice shel 75 - 6 lat. Urwała się zapadka wózka do awaryjnego otwierania. Kupiłem cały wózek, wymieniłem zapadkę plus dolną część - starą górną zostawiłem, bo nie chciałem rozpinać łańcucha. Włączyłem bez obciążenia i otworzył się. Zacząłem zamykać i ruszył, ale potem się cofnął i napiął. Podłączyłem drzwi i jakość działało. Na drugi dzień rano...
Spr. miernikiem, lub żarówką, czy jest znamionowe napięcie na baterii.
Zgodnie ze schematem z wersji 1995 i 1996 r. stacyjka ma tylko pozycję ON i OFF (bez pozycji świateł pozycyjnych, co mnie trochę zdziwiło). Są trzy przewody, jedno wyjście jest na instalację elektryczną, a drugie wyjście na zasilanie wentylatora chłodnicy, też trochę dziwne rozwiązanie. Sprawdź czy na przewodzie czerwonym przy stacyjce jest napięcie,...
Miernikiem na pewno bądź jak nie posiadasz to zrobić sobie takie coś z żarówki. Jeśli masz miernik to badaj napięcia od akumulatora dalej w kierunku instalacji elektrycznej. Jeśli gdzieś np będzie przerwana ciągłość przewodu albo nie do końca dobry przewód to zobaczysz spadki. Ale jak masz problem w kabinie to sprawdź jak wygląda wiązka elektryczna...
Witam. Oraz o napięcie żarówek oświetlenia skali, bo mi tu coś miernik szaleje i pokazuje ok 6V. Napięcie jest jaknajbardziej prawidłowe - w oświetleniu skali są żaróweczki 6,3V
Zasilanie lepiej jest mierzyć zwykłą żarówką (kontrolką) miernik może pokazać napięcie które może być jakimś sygnałem i nie musi mieć związku z zasilaniem. Zwykła uwaga. Możesz spróbować podać zasilanie z zewnątrz w miejsce z którego "uciekło" zasilanie, jak nie ma na tej nitce zwarcia (upewnij się że zwarcia nie ma) to powinno zadziałać. Swoją drogą...
Pojawiające sie napięcie tego typu to tzw. "Ghost voltage"/napiecie fantomowe/napiecie pojemnościowe (takie nazwy słyszałem). Jak zwał tak zwał, w każdym razie jest to normalne zjawisko w przypadku braku obciążenia na takich przewodach. Z pokorą muszę przyznać, że nadal nie jestem do końca pewien czy wynika to ze zjawiska indukcji czy może pojemności...
To że żarówka świeciła to mało. Trzeba jeszcze zmierzyć napięcia czy prawidłowe. MIERNIKIEM.
Grzałka zasilana z tego samego punktu co i pompa sterownik daje masę Badaj żarówką a nie miernikiem napięcie na grzałkę
Żadne zwarcia! Takie metody są niedopuszczalne , chyba że ci się spieszy na tamten świat albo do szpitala, o uszkodzonej instalacji nie wspomnę bo przy cenie życia to i tak pikuś. Pozostaje ci tylko jedna metoda : zlokalizować wszystkie gniazda, punkty oświetlenia , wyłączać pojedynczo wyłączniki i pobiegać z miernikiem, sprawdzając obecność napięcia...
Mam problem podczas mierzenia napięcia na cewce ładowania simsona s51 12V pokazuje 150V na obrotach jałowych bez obciążenia. Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Nie podłączasz żarówki 230V tylko 12V. Jeżeli na wolnych obrotach świeci, podczas dodawania gazu się rozjaśnia to wszystko jest dobrze. Pod Elbę...
Witam Hmm tez to kiedys mialem, ale nie pamietam juz szczegółów. Nasuwają się wnioski : Twoim zadaniem jest wyznaczanie rezystancji obciążenia Rx z prawa Ohma to jest tak na prawde Ux/Ix=Rx. Cała zabawa polega na tym, że dla powyższych układów zawsze istnieją jakieś błędy pomiarowe wprowadzane przez wpięcie w układ miernika i tak dla : ukł. popr. mierz....
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Sprawdzałeś napięcie z włożonym przekaźnikiem, kontrolką z żarówką, czy miernikiem? Jak miernikiem, to może być brak dobrego kontaktu, który ujawnia się pod obciążeniem - jest napięcie, ale bez prądu. Żeby zadziałał przekaźnik, trzeba napięcia 12V i np 150mA prądu. Napięcie masz, co z prądem?
Do sprawdzenia pozostały jeszcze stojan i wirnik czy nie są zwarte zwoje ale do tego potrzebny miernik. Niektóre regulatory można sprawdzić bez testera. Potrzebny zasilacz regulowany 10-16V żarówka 12V 3W i miernik.
Witam U mnie też występuje problem z nieświecącym lewym światłem mijania. Wymieniłem przekaźniki w module CEM, ale światło nadal nie świeci. Co ciekawe po podpięciu miernika pod kostkę w lampie od żarówki, miernik pokazuje napięcie ale po wpięciu żarówki - nie świeci. Ma ktoś jakiś pomysł?
Jaki to typ UPS? Jakie jest napięcie akumulatorów? Jakim miernikiem mierzysz to napięcie? Czy podłączyłeś, np. żarówkę i porównałeś jej jasność świecenia z drugą, zasilaną z sieci?
bo jak nie mam wstawionych żarówek a sprawdzałem napięcie miernikiem pokazywało mi 11.42v a gdy podłączałem znowu żarówkę to napięcie spadało do 5v:(może to wina masy ?
Nie sprawdzaj miernikiem tylko żarówką jak pisałem wcześniej,chodzi o sprawdzenie obwodu pod obciążenie którego miernik nie daje.
Sprawdź napięcie na pinach żarówką nie miernikiem.
Wiesz kolego,tak na początek to bym sprawdził tą wymienioną kostkę od stacyjki.Zdejmij ten plus z automatu rozrusznika,podłącz tam żarówkę 21 wat ,może też jakiś miernik napięcia równolegle ,zrób z 50 prób niby odpalenia -i wtedy będziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Kolego Strumień ,dobrze piszesz -zawsze irytuje mnie tylko ignorancja czytających.
Wypalone odbłyśniki albo spadek napięcia na samej żarówce. To drugie sprawdzisz miernikiem porównując napięcie na aku a na kostce żarówki, jak ok regeneracja odbłyśnika lub wymiana lamp.
Przekręcasz stacyjke na zapłon i wbijasz wsteczny bieg. Plusa przy lampie poznasz sprawdzają próbnikiem, żarówką 12V lub miernikiem na kórym przewodzie pojawiło się napięcie.
Jak słychać stuknięcie, to sprawdź, czy masz napięcie na grubym przewodzie do rozrusznika, żarówką nie miernikiem, sprawdź masę silnika, sprawdź czy w momencie stuknięcia pojawia się napięcie przy rozruszniku na przewodzie sterującym. a jak głuchy? Nie kompromituj się Kolego. Dodano po 5 Jak słychać stuknięcie, to sprawdź, czy masz napięcie na grubym...
ja powiem inaczej. Znajdż przewódy idące do pomy paliwa w baku. Wybierz najgróbsze i sprawdź miernikiem lub żarówką który ma napięcie i go przetnij montując przekaźnik alramul. a co do czujników drzwiowych podłącz się pod sam przełącznik w drzwiach i po problemie. Znowu czujnik wstrząsowy przykręć poprosyu do "budy" i tyle. ja tak montuje i zawsze zadziałał...
Witam , częściowo ciągnik złożony odpalony , sprawa wygląda w taki sposlob ze pomylilem kontrolki zmylilo mnie to ze ten cienki kabel idzie w ogóle nie do tej kontrolki co trzeba (to jest kontrolka od świecy żarówej) zastanawiam sie tylko po co ktos tak to zrobił , a kontrolka do tego wzbudzenia działa tylko ze tam żarówka raz lapala raz nie lapala...
Podłączałem żarówkę bezpośrednio do białego, jutro zmierzę napięcie miernikiem.
Czy stara żarówka nie była przypadkiem na 24V ? Może ktoś przedsiębiorczy wrzucił kiedyś transformator. Kanały pod samochód w warsztatach miały oświetlenie na 24V 1 Żarówka z lewej to stara działająca Idąc tropem kolegi tos18 proponuję miernik i zmierzyć napięcie w oprawce.
Witam w lutuj to trafo na przewodach a pod wtórne podłącz miernik na napięcie zmienne lub żarówkę ,tak sprawdzisz czy uszkodzony jest trafo czy coś dalej. Pozdrowienia UWAGA przy pomiarach zachować ostrożność 230V!!. Wstaw bezpiecznik . Oj ktoś mnie uprzedził.
Nie wiem co mogło być tego przyczyną,może to ja poruszylem jakimiś kablami i coś się odczepiło nie mam zielonego pojęcia Może. Na początek sprawdź napięcie na akumulatorze miernikiem lub żarówką. Zobacz czy nie spalił się bezpiecznik, sprawdź napięcie za bezpiecznikiem.
Chciałem sprawdzić czy z transformatora w okapie wychodzi napięcie do żarówek, Niektórych "transformatorów" nie zmierzysz tym miernikiem - zbyt duża częstotliwość pracy. Zrób zdjęcie tego zasilacza. Miernik mierzy poprawnie 230 V ≈ oraz inne napięcia stałe?
No właśnie sprawdziłem miernikiem w gnieździe żarówki i jest napięcie ok 12v. Amperów nie mierzyłem bo i tak mi to nic nie powie.
Niech przyjdzie elektryk i wyłączy wszystkie obwody w twojej rozdzielni mieszkaniowej. Sprawdzi napięcie miernikiem i żarówką w tych gniazdkach. Jeżeli miernik wskaże napięcie i żarówka się zaświeci to znaczy, że te gniazdka nie są podpięte do innej rozdzielni mieszkaniowej lub z całkiem innego obwodu. Krótko mówiąc masz „gratisa”. Ten „gratis”...
Myślę sobie, że gdyby problemem był impulsator, to brak iskry nie występowałby przy wyższych obrotach ( większe napięcie przy wyższych obrotach ). Myśleć możesz, ale to będą spekulacje lub hipotezy. Trzeba analizować, szczątkowy co prawda, ale schemat, modułu. Podchodziłem do tego kilka razy. zawsze brakowało albo natchnienia albo czasu. Po za tym...
Tam żadnego filtra być nie powinno. Jak coś jest na instalacji to ktoś już łapy pchał. Tak jak tzok napisał, zasilanie żarówką 21W równolegle z miernikiem sprawdzić. Ma być pełne napięcie akumulatora. Oczywiście na pracującym silniku.
W gniazdkach na przewodzie neutralnym mam 36 V, a na uziemieniu od 12 do 56 V. Niemożliwe. Nie ma czegoś takiego. Pomiędzy czym a czym jest to napięcie? Po drugie, może by tak dodatkowo, równolegle do miernika podłączyć np. żarówkę i jeszcze raz zmierzyć? Albo posłużyć się miernikiem analogowym?
Podaj zasilanie przez żarówkę H7 i mierz napięcie na świecach. Zobaczysz czy duży rozrzut.
Panowie kondensator rozwiał wszelkie wątpliwości. Po jego założeniu zaczął działać miernik ledowy. I tak napięcie bez obciążenia ~30V. Obciążenie żarówką 10W 12V ,napięcie na mierniku 10,5V . Co teraz Panowie?
Pomierz napięcia nie miernikiem ale żarówka , najmniej 5 watową.
Gdy przełączniki są w pozycji spoczynkowej na obu stykach silniczka jest albo +12V, albo masa, dodatkowy efekt hamujący podnośnik szyby Instalację sprawdzaj żarówką, przy słabym/ wypalonym styku miernik pokaże napięcie, żarówka już nie
witam. mam problem tego typu... mam cc 700 i nie chodzą mi tem małe boczne kierunkowskazy.... wymieniłem żarówki, mierzyłem miernikiem i napięcie jest a one dalej nie migają.... pomóżcie.
Skoki napięcia są przy wyłączeniu urządzenia. Mierząc napięcie 223V skoczy ponad 400V, a jak podłączy się samą żarówkę, to nie świeci ona normalnie, tylko pulsacyjnie. Tylko że sprawdzając napięcie miernikiem, jest stabilne 224V, a żarówka pulsuje.
Albo regulatora napięcia który zaniża napięcie na oświetleniu, przez co żarówka świeci na pomarańczowo. Napięcie można zmierzyć jedynie miernikiem TrueRMS, tylko nie wszystkie mierzą prawidłowo przy częstotliwości >50 Hz.
To czy jest napięcie na wtyczce pompy sprawdzaj żarówką. Miernik pokaże także dobrą wartość napięcia ale ampery już nie takie. Pompa potrzebuje chyba około 6 amperów czyli ma moc około 70-80 watów. Żarówka 21 watowa powinna starczyć do kontroli
Napięcia są mierzone od masy, jeśli nie zostało to inaczej określone. W polskich instrukcjach była też informacja o tym jaki opór miał miernik, którym mierzono napięcia.
Sprawdź to napięcie na pompce jakąś żarówką czyli obciążeniem miernik może pokazywać napięcie a pod obciążeniem może być kicha. A pompke na krutko sprawdzałeś?
Na jakiej podstawie twierdzisz że jest napięcie skoro nie wykonałeś pomiaru miernikiem?
Napięcie mierzone miernikiem czy żarówką ? Przy pomiarze żarówką może okazać się, że napięcia nie ma.
witam mojemu koledze non-stop przepalają sie żarówki w motorze, musi je wymieniać prawie co tydzień. no i oczywiście mam pytanie : jak można zabezpieczyć te żarówki przed przepaleniem?? miernikiem zmierzyłem napięcie doprowadzone do żarówek i przy najwyższych obrotach silnika wyszło ok 17V. proszę o pomoc!!
Napięcie sprawdź żarówką, jak ugnił kabel, to miernik pokaże napięcie, a pod obciążeniem zniknie
Bezpiecznik sprawny, ale czy jest napięcie na module ?, i to sprawdzone żarówką min 21W, oraz miernik w rękę i sprawdź napięcia na CAN H i L modułu J518
Miernik może pokazywać napięcie w przełamanym przewodzie. Ale na takim przewodzie żarówka 21W już nie zaświeci.
Witam . Ważne przed podłączeniem nowego alternatora jest sprawdzenie , czy ten z Żuka jest 6-cio ,czy 9-cio diodowy ,w celu właściwego podłączenia kontrolki ładowania.Czy jak odłączysz przewód od kontrolki przy starym alternatorze ,to kontrolka nadal świeci?, czy do zacisku (15) regulatora dochodzą dwa,czy jeden przewód.Nawet gdyby były dwa ,to sprawdź...
Zrobiłem przed chwilą pomiar poboru prądu i napięci na żarówce którą wczoraj próbowałem sprawdzić licznik, Według obliczeń ( U*I ) wyszło mi że w/w żarówka ma moc 82W, Więc porównując wczorajszy pomiar licznik zawyżył o 50% ! Pomiar dokonany miernikiem Unit T-203 więc nie jest to tani sprzęt bazarowy..
Weź żarówkę np H7 i przyłóż do złącza plusowego silnika. Jak nie ma tam prunda to możliwe uszkodzenie BSM. Nie sprawdzaj miernikiem tylko żarówką .
Sprawdź na początek pompę paliwa. Zdejmij tylnią kanapę i będziesz tam miał dekiel od pompy. Po włączeniu zapłonu pompa powinna włączyć się na chwilę. Jak nie będzie słychac pompy to odepnij wtyczkę i sprawdź miernikiem czy żarówką czy po włączeniu zapłonu na chwilę pojawi się napięcie jeśli żarówka się zaświeci albo miernik pokaże napięcie to uszkodzona...
Sprawdź na jakie napięcie była stara żarówka
Taka że jak byś miał uszkodzoną wiązkę to miernik napięcie Ci pokaże a żarówka nie zaświeci.
Miarodajne to jest sprawdzenie kontrolką albo żarówką. Miernik może pokazać że jest napięcie, a pod obciążeniem będzie spadać.
Podłącz oprawkę ze zwykłą żarówką i zmierz napięcie. Tylko miernikiem a nie prubowka
Wyłącznik OK, żarówka też - obecność napięcia sprawdziłem miernikiem...
Jak nie masz miernika to trzeba jakoś inaczej może dojdziemy;p Jak podłączasz zwykłą żarówkę 12v do tych kabli co wychodzą do ładowania akumulatora to świeci? Jak tak to pewnie któraś dioda siadła. Tylko nie wiem bo nie widzę za bardzo na tych zdjęciach która strona jest podłączona do gniazdka ta z tymi trzema kablami przy trafie? jak tak to podłącz...
Bez podłączenia T nowa nie ruszy, ale tu może być wina i uszkodzonej baterii. Masz napięcie na ładowarce? Sprawdź na jakichś żarówkach, bo miernik napięcie pokazuje, ale prądu ni ma... Żarówki 24V, bo bateria pewnie... nie napisałeś, moja to 20V i trzeba dwa włókna 12V lub jedno 24V. Ja tu h4 męczę... Mogę podać wstępne rozwiązanie, ale tutaj nie znam...
napicie moze byc ale takie rzeczy spr zarowka ktora dopiero daje obciazenie ktorego nie ma miernik
Powinien się znaleźć na wyposażeniu serwisu do napraw urządzeń z uszkodzonym zasilaczem m.in. kuchenki ind. sprzęt RTV. Wykorzystałem schemat zabezpieczenia żarówką przed zwarciem. Schemat uzupełniłem miernikiem PZEM 011 o prądzie AC do 100 A włączonym na gnieździe wyjściowym miernika, który oprócz napięcia AC mierzy prąd i moc pobieraną przez podłączone...
miernik napiąć żarówka miernik anteny żarówka sprawdzić żarówka miernik
zmierzyć pojemność bateria suszarka dioda oznaczenie silnika renault
ustawienie rozrządu nissan instrukcja obsługi ducato
Peugeot 307 1.6 HDI 2006: Błąd ładowania i brak ogrzewania Samsung TA-800 Charger Schematic Inquiry