Czy była mierzona kompresja na cylindrach?
Klapki ssania się domykają? Dodano po 1 A mierzyłeś kompresje tak z czystej ciekawości
Luz 0.10 - 0.15 dla obu zaworów. To jest silnik z niskim sprężaniem, poza tym posiada odprężnik na wałku rozrządu. W każdym razie, jeżeli będziesz mierzył kompresję, 3 atmosfery to minimum, przy dobrze naładowanym akumulatorze.
Mierzyłeś kompresję przed remontem i po docieraniu silnika?
Kompresje mierzyłeś? Być może pierścienie się skończyły lub rozrząd przeskoczył.
Mierzyłeś mu kompresje?
Mierzyłem kompresję: 1 cyl - 12,5 / 2 cyl - 13,5 / 3 cyl - 11,2 / 4 cyl - 12,9. I tu problemu z odpalaniem nie widzisz?
Napisz jak mierzysz kompresję?
Popraw najpierw trochę pisownię :D Kropka między zdaniami nie boli a lepiej się czyta ;) Na filmików za bardzo stuków nie słychać. Napisz najpierw coś więcej - co było robione, dlaczego, czy ma moc jak powinien, czy zawory ustawione, czy kąt wtrysku ustawiony, czy była mierzona kompresja, czy ubywa oleju itp Pozdrawiam
Polo z silnikiem 1.2 12V bierze mi bardzo dużo oleju. Po przejechaniu ok 400km musiałem dolać litr. Była mierzona kompresja, nie znam dokładnych wartości pomiarów, ale w autoryzowanym VW powiedzieli że kompresja jest nieznacznie mniejsza niż powinna. Auto ma przyspieszenie, nie ma problemów z odpalaniem. Sprawdzane na olejach mineralnym, półsyntetyku...
No w sumie to jest taka opcja, żeby ustawić rozrząd na znaki, oczywiście z paskiem, i mierzyć kompresję, albo szczelność. Jest szansa, że w którymś cylindrze obu zaworom się udało i nie będą pogięte. Rozumiem, że chodzi o przybliżoną ocenę kosztów naprawy?
Nie mam czym mierzyć kompresji A jak koże być tanie z chin do chińczyka??
. Co w takim silniku po 20 latach może powodować tak słabe osiągi? W 20 letnim aucie może być wszystko, mierzyłeś kompresję, bierze olej? ciśnienie paliwa itd? Jaki to ma niby przebieg?
Opiszę również mój wynalazek z podwójnym górnym pierścieniem celem unikniećja szlifów cylindrów i generowania sobie kosztów. Honowanie - to nie szlif. Przy jajowatym cylindrze - pozostaje tylko szlif. Przy jakiejkolwiek wymianie pierścieni, trzeba honować, inaczej to strata pieniędzy i czasu, pierścień się nie dotrze albo będzie to trwało tysiąc kilometrów......
Masz błędy wypadało by odczytać co sternikowi silnika się nie podoba jeśli nawet pokaże wypadanie zapłonu to doprecyzuje czy to konkretny cylinder/y czy losowo. PS Kompresja była mierzona?
Mierzyli kompresje na zimnym. 1 cylinder 25 bar reszta 30... Chyba znamy przyczynę?
Rozrząd jest dobrze, świeca jak by przebicie miała, zawory też są dobre, mierzyłem kompresje.
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Czyli dobrze myślę ze za mała? Kompresje mierzył mechanik od skuterów i powiedział (myslę że się myli) że jest OK :( No co ja poradze, że mu uwierzyłem... nie znam się mój pierwszy silnik... Kompresja była mierzona na zimnym silniku (wtedy w ogóle nie palił) przez pokręcenie pedałów rękami, albo nogą nie pamiętam :( tydzień temu...
No to szukaj, my za Ciebie tego nie zrobimy, instrukcję do rozrządu masz, kompresję zapewne mierzyć potrafisz, więc do dzieła.
Dzisiaj była mierzona kompresja,na wszystkich 4 cylindrach jest ciśnienie 14 barów
W życiu nie słyszałem żeby luzy malały po nagrzaniu silnika. Nigdy by mi to do głowy nie przyszło. No ale Pan przecież mierzył kompresję po nagrzaniu. To coś słabo Pan mierzył. Jak się ma błędne dane to trudno uzyskać na ich podstawie poprawne rozwiązanie.
Ale co wypadają zapłony czy jak? Wymieniałeś świece, mierzyłeś kompresje, ma to LPG?
A mierzyłeś kompresję? PO pierwsze musisz zidentyfikować które cyl nie pracują.
Mierzyłeś kompresję, to trzeba było zrobić próbę olejową, może wystarczy zrobić głowicę. Wymiana samej uszczelki raczej niewiele zmieni.
Wytarty wałek, przetarte szklanki. Wypadł brok z osi dźwigienek i góra nie ma smarowania. Kompresja mierzona? Może dziura w tłoku albo luz na sworzniu tłokowym.
Coś mało, jak mierzyłem kompresję w paru autach to wychodziło ogólnie po 13 bar....
Na biegu jałowym są problemy z zapłonem, na obrotach nie. Mierzyłeś kompresje ?
A po co mierzyć kompresje skoro pierścienie olejowe zeżarte.
Mierzyłeś kompresje kiedy silnik jest gorący??
Tak jak pisałam powyżej silnik jest już po remoncie, wymienione świece, cewki, mierzona kompresja na silniku, wgrany nowy soft. Rozrząd sprawdzony jest ok. Po remoncie pokazał się nowy błąd wypadanie zapłonu na 4. Ale może faktycznie to kwestia bsi bardziej lub wtryski do sprawdzenia.
Czy przy okazji , była mierzona kompresja na cylindrach ? Wiele by wyjaśniło. :|
Ale mierzyłeś kompresję? Ile jest na tym trzecim, poniżej 7 atm?
Silnik N18 B16A, zaczeło się tak na prawdę bez zadnych wcześniejszych objawów...podczas jazdy autostradą zacząl pracować nierówno wyrzucił błąd...i efekt taki jak w opisie na zimnym wszystko jak najbardziej ok po nagrzaniu wypadanie zapłonu na 3-cim cylindrze... po rozgrzaniu mierzona kompresja, zamienione wtryski itd i juz tak na prawde brakło mi pomysłów...
Wygląda na podstawiony grzybek zaworu EGR. A wogóle mierzyłeś kompresję?
może brak sprężania na tych dwóch cylindrach coś z zaworami mierzyłeś kompresje?
Pierścienie wymieniłeś a tłok stary?? Nie raz jest tak,że pierścienie są w miarę ok a mają duży luz w tłoku czyli jak np pierścień ma 1mm grubości to w tłoku rowek na niego mam np 1.5mm i to też gubi kompresję. Może cylinder porysowany??? Uszczelniacze wału nie mają wpływu na kompresję. Jak mierzysz kompresję to przepustnice gaz,ssanie mają być otwarte...
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
Cykają Ci zaworki a co z kasatorami luzu zaworowego ? Szklanki ? Jeśli jest nie prawidłowy luz zaworowy to tam szukasz problemu jeśli nie jest za późno i nie masz wypalonego gniazda. A po za tym przy tym miałbyś strzał w kolektor albo w wydech. Hm.. mierzysz kompresje po próbie olejowej? przecież to logiczne, że wyjdzie super, gdyż olej uszczelni pierścienie...
jutro posprawdzam szczelność i połączenia, zamontowany jest gaźnik oryginalny. ----- Sprawdziłem szczelność, cylinder leakage na poziomie 5%, nie znalazłem niczego podejrzanego na połączeniach. Mierzyłem też kompresję, 9 bar, ale mógł się doszczelnić paliwem.
Ja nic nie gwintowałem. Napisałem, że użyłem cały wentyl (z zaworkiem) z dętki samochodu ciężarowego. Rurkę wentyla wyprostowałem. Na końcu rurki z zaworkiem przylutowałem lutem twardym metalową końcówkę świecy wkręcana do głowicy, a na drugim końcu przylutowałem, też lutem twardym, końcówkę z gwintem na manometr. W obecnych silnikach, rozwiązanie z...
Trochę dużo niewiadomych. To auto już u niego wylądowało, skoro było pod komputerem i mierzył kompresje silnika?
Kompresję mierzył?
Sama wymiana uszczelki pod głowicą, nie ma się nijak do zużycia paliwa. Istotne jest to z jakiego powodu została wymieniona i co oprócz niej się jeszcze mogło stać. Mierzyłeś kompresję na cylindrach? Czy po złożeniu silnika była przeprowadzana regulacja instalacji?
Na początek pomierz ciśnienia na cylindrach.Jeżeli będzie za niskie to wtedy sprawdź rozrząd,jak ok to niestety będziesz musiał liczyć się z podnoszeniem głowicy. W wtorek będę mierzył kompresje. Jeżeli będzie ok to zacznę od elektryki oraz sprawdzenia wtrysków. Kompresje mierzymy oczywiście przez świece?
Ktoś mu mierzył kompresję po naprawie. ? CZY prad dochodzi do świec? Czy paliwo dochodzi do wtrysków jak kręci?
Pacjent BMW e60 520d Jak jest zimno po zapłonie auto długo kręci, jak już silnik się odpali potrafi zgasnąć ale nie za każdym razem. Te rzeczy były robione Moduł grzania świec . Świece Rozrusznik Mierzona kompresja Czujnik temperatury chlodziwa I dalej to samo. Jakieś pomysły?
Przy -5 stopniach laguna nie odpala lecz gdy położę nagrzewnice na 5minut na silnik odpali w sekundę. Zaznaczam że rozrusznik kręci bardzo szybko świecie sprawne ,wtryski sprawne mierzone na warsztacie kompresja 22 bar mierzona też w warsztacie ciśnienie na listwie też ok.To auto przeszło już przez 5 warsztatów nawet ASO Reno w Częstochowie prześwietlone...
Tak chodziło mi o gniazdo ( część z otworami ) Nieszczelność sprawdzałem zatykając dolot tj wlot do przepustnicy i silnik gaśnie od razu więc wg mnie nieszczelności nie ma. Silnik mierzona kompresja na zimnym i na ciepłym - wynik po 14 bar.
Wtrysk gazu jest jeden przez dolot powietrza, kompresja była mierzona i jest wporządku. Czyli jest jeden na wszystkie gary - dobrze rozumuję? Jeżeli tak, to wydaje mi się, że problem jest w tym, że iskra co konia by zabiła, jest tylko na zewnątrz cylindra, ale już jej nie wewnątrz gdzie panują zupełnie inne warunki. To jest tylko taki domysł, bo nie...
Ok, ale czy kompresja była mierzona? Dodano po 38 I ile wynosi?
Czym mierzyłeś kompresję? Niestety, czasem te tańsze zestawy potrafią ładnie oszukiwać człowieka - sprawdź opinie swojego. 3,2 to mała wartość jak na silnik dwusuwowy - z tego co ja kojarzę, to w większości przypadków przyjmuje się, że powinna wynosić ponad 9 (bar). Czy jest to bardzo zły wynik? Jeśli jest zmierzony poprawnie i sprzętem, który nie oszukuje,...
Albo zawory podparte ( znów mierzyć kompresje) Albo rozrząd źle złożony, albo winna pompa- coś dziwnie to zazębia z tematem który założyłeś, a niby już znalazłeś przyczynę..
No to nieźle mój ma dopiero 143 kkm (pierwszy i ostatni właściciel :-) ) a gazownik jak mierzył kompresje to ponoć wymierzył na środkowych cylindrach po 9 bar a skrajnych ponad 12. Mnie się jeszcze mierzyć nie chciało bo auto jeździ jak trzeba. Będę kontrolował luzy za jakiś czas może po 10 kkm na gazie albo wcześniej bo ponoć po jego kontroli jest...
Jak mierzyliście ciśnienie to trzeba było zrobić próbę olejową i byłoby wiadomo czy pierścienie umarły. Kolega jest 600km od domu i chce wrócić, nie bylem przy tym jak mierzyli kompresję, ale mierzyli w ASO i innym warsztacie i potwierdziło się . Gdyby tylko brał olej to pół biedy, wtedy można dolewać ale zarzuca tą świecę.
Kompresja mierzona ? Cisnienie na listwie jakie ? Dodano po 36 Swiece grzeja komore ? Wszystkie sprawne ?
Kompresję mierzyłeś ?
Witam Posiadam Forda mondeo mk2 z 1997r. 1.8 td, ostatnio mierzyłem kompresję na cylindrach i wyszło mi po 26 na każdym cylindrze. Nie wiem czy jest ok, może ktoś napisze mi czy jest dobra pozdrawiam
lejesz po 2 - 3 cm sześcienne oleju na cylinder i mierzysz kompresję. Ale tu bym zalecał kontrolę szczelności. nie napisałeś jaki rok auta, jak stara pompka, palony z cięgła to może być żle ustawiona.
Na początek sprawy oczywiste: 1. Sprawdź czy po zgaśnięciu silnika jest paliwo w komorze pływakowej: jeśli nie ma- pompa paliwowa, kanał podciśnienia, linia zasilania. 2. "Dzikie powietrze": kołnierz gaźnika, uszczelka 3. Jeśli silnik długo stał nieużywany mogły stwardnieć simmeringi- też dzikie powietrze. A co dzieje się gdy dodasz nieco gazu jeszcze...
Witam ponownie . Dzisiaj miałem mierzoną kompresje i na wszystkich 4 cylindrach równo po 14 bar.Według trzeciego mechanika padło na regulator zaworów . Mam nadzieje że to trafna diagnoza i już po nowym roku będzie wszystko sprawne.
Obstawiam wtryskiwacze lub czujnik temp.A czemu brak kompresji odpada?Mierzyłeś?Do kompresji nie tylko wchodzi w gre uszczelka.
A jak z kompresją? Mierzyłeś?
Katalizatora już nie ma, ktoś wcześniej się go pozbył. Dzisiaj mierzona kompresja na zimnym 16-12.5-16. Po dodaniu oleju na 2gi cylinder kompresja wzrosła do 18 (???? Sprawdzałem 3 razy) . Niby norma mowi, ze 11 to minimum. Tutaj różnica jest większa niż 10%. Jest szansa, ze taka różnica bedzie powodować takie anomalie?
Jest dźwignia przy pompie z napisem stop ale jest w dobrej pozycji, innych dźwigni oprócz gazu nie ma. Teraz się zastanawiam czy mierzyłem ciśnienie w dobry sposób, ponieważ najpierw wykręciłem wszystkie wtryskiwacze i po kolei mierzyłem kompresję, dodam że jeszcze wcześniej wykręciłem kolektor ssący żeby łatwiej dostać się do pompy. Proszę o informację...
Po obejrzeniu nic takiego nie stwierdziłem, ale mierzyłem kompresję tydzień temu to miał na wszystkich cylindrach po 16 Bar. Dosyć sporo jak na benzynę, i zastanawiam się czy nie za mocno była zebrana głowica. Czy ewentualna usterka wariatora faz rozrządu mogła mieć wpływ, może spotkały się zawory z tłokami i wycieło pasek. Jest taka możliwość?
Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo ? w jakich warunkach mierzyłeś kompresje ? silnik zimny/nagrzany? Odstęp świecy wkładasz listek 0.8 i lekko pukasz w elektrodę np. kombinerkami tak aby listek lekkim oporem się przesuwał.
Sprawdź jeszcze raz wtryski przekładając je miejscami np. 1 z 3, 2 z 4 i zobacz na które cylindry reaguje przy zdejmowaniu wtyczek. Sposób prosty ale skuteczny. Gdybyś nie mierzył kompresji to można by podejrzewać uszczelkę pod głowicą wydmuchaną pomiędzy 3 i 4 cylindrem.
Kompresja mierzona?
tak na pewno prąd dochodzi do świec. A może już się spaliły ? mechanik wymienił wtryski, świece,pompę paliwa, mierzył kompresje Konkretnie jakiej firmy ? Pompa paliwa - co to jest ? Jaka jest kompresja ? W barach.
Piszesz, że lepiej sie znasz, a wcześniej pytasz, w którym położeniu się ustawia zawory... Więc zweryfikuj swoją wiedzę! Chyba po to producent silnika przewidział jakieś ustawienia, by takie stosować, bo wtedy silnik osiągnie optimum swojej pracy. Też dziwne pytanie... Jak mierzyłeś kompresję? Bo twierdzisz, że "sprężanie bardzo dobre". Jak to oceniłeś?...
To jest tak raz pkazje po odpaleniu 2.99na pierwszym cylindrze i zaraz na 3 3.01 zagasze odpale znowu chodzi ok po chwili 2cylinder pokazuje 2.99 i 3 pokazuje 3.01 i tak na przemian a nieraz pokazuje na 1.2cylinder 2.99 a 3i4 pokazuje 3.01 Nie musisz mierzyć kompresji, wg mnie koło dwumasowe rozrabia. Nie równa kompresja nie powodowała by takich rozbieżności...
Jak podmieniałeś pompy i bez zmian to może lać wtrysk. Gołym okiem tego nie zobaczysz popuszczając przewód. Przy lejącym pompa ma zmniejszoną dawkę. Zamień wtryskiwacze miejscami, 2-3 Co tak na raty to robisz? Zrób raz a dobrze, jak Ci dobrzy ludzie radzą. :) Napisałem wcześniej byś dał wtryski do sprawdzenia. Mierzyłeś kompresje to trza było to zrobić...
Kompresja mierzona?
Witam. Temat dotyczy a31.8t agu. Mianowicie wykręcając świece była od spodu tzn elektroda była zalana olejem. Co może być przyczyną? Turbina puszcza olej, do intercoolera. Może to być przyczyną? Niedawno była mierzona kompresja, niby wtedy wyszło po 13 na cylinder. Oraz ok rok temu wymieniana uszczelka pokrywy zaworów.
Też tak myśle seat21, zrobi rozrząd to ma podjechać. Dawałem mu prąd na świece ręcznie, ściągałem wtyke czujnika i nic to nie pomaga. Nie mierzyłem kompresji ale myśle że ok, kompresa na czterech garach nie siada z dnia na dzień. Koleś ma tą audi kilka lat znam go, auto naprawdę zadbane.
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam taki silnik na warsztacie. Objaw to: - ciężkie palenie - trzeba długo kręcić, czasami ma ochotę załapać Jak zapali to pracuje normalnie. Ciśnienie na listwie 400bar w momencie kręcenia, rozrusznik rozebrany i sprawdzony - ok akumulator ok nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Ciekawostka: po odpięciu czujnika...
Czy iskrę sprawdziłeś tak jak pisał bartosz789 ? Sprawdź luzy zaworowe. Jak nie wiesz jak to zrobić poczytaj ew. zapytaj na forum. Sprawdź ssanie automatyczne, czy na zimnym silniku jest otwarte. Sprawdź tłumik, ew. spróbuj odpalić bez niego. Kompresja jaka? Czym mierzyłeś? Pojęcie dobra nie jest żadna miarą!
Podbijam temat bo problem tylko częściowo rozwiązałem Chce oddać auto dla żonki wiec wypadało by rozwiązać go całkowicie :) Po odpięciu przepływomierza auto zaczyna normalnie jeździć, nic nie wypada. Kupiłem nowy przepływomierz, boscha. Po podłączeniu dalej to samo, nie równa praca i wypadanie zapłonu. Wg mnie jest coś nie tak z dawka powietrza/benzyny,...
Mierzyłem kontrolnie kompresje i bez zmian - po 13,5 na każdym cylindrze. Przy walniętych zaworach raczej by nie było takiego wyniku.
Zakładaj pasek i mierz kompresję, przecież bez wymiany pompy wodnej to kilka minut roboty. Aparat raczej nie mógł być jedyną przyczyną, bo prędzej go powinno zmielić niż pasek zerwać.
Witam, przeszukałem multum for internetowych jednak nie znalazłem odpowiedzi. Oczywiście nie oczekuje, że przez internet ktoś zdiagnozuje usterkę ale muszę naprowadzi jak nie generować sobie kosztów. Problem dotyczy silnika z20net 2.0t benzyna. Ubywa płynu chłodniczego a przybywa oleju(kolor kawy z mlekiem) w zbiorniczku płynu chłodniczego brak jakichkolwiek...
tzok - gdyby podciśnienie do EGR było brane bezpośrednio z kolektora ssącego, to raz włączonego EGR nie dałoby się wyłączyć inaczej niż wyłączenie silnika lub gaz w podłogę (utrata podciśnienia) pod warunkiem że elektrozawór będzie otwarty i umożliwi wyrównanie ciśnień. Zaślepiłem EGR blachą i nie ma poprawy. Jeszcze raz mierzyłem kompresję i wyszło...
Ok była mierzona owalizacja?
Zdejmij wydech a przewaznie już będziesz widział dlaczego nie ma kompresji. Kompresja oczywiście mierzona na pełnym otwarciu przepustnicy?
Odpalasz ten silnik czy tylko mierzysz kompresje. Jeśli po wpuszczeniu sprężonego powietrza nie ma spadku ciśnienia w kompresorze to prawdopodobnie wszystko jest dobrze, tylko ciśnienie zawsze będzie słabe na zimnym i pamiętać trzeba ze popychacze i koło zmiennej fazy sterowane są przez olej pod ciśnieniem. Zawsze po zmianie koła jest taka chwila ze...
Prawdopodnie w ten weekend będę rozkręcał głowice i patrzył co ją boli i co będzie do wymiany więc będę na bieżąco zdawał relacje chciałem jeszcze dodać że zanim auto zostało uszkodzone podczas jazdy to 3-4 tygodnie przed tym była mierzona kompresja 1 miał 12 2 miał 10 3 miał 8 Po zalaniu olejem wszystkie miały 14 albo 16 lecz nie zdążyłem tej usterki...
Lepkość oleju wydaje się być OK. Pierścienie powinny być jeszcze szczelne bo mierzyłem kompresję i ma na każdym cylindrze po 11 gdzie fabrycznie jest 12. filtr powietrza jest nowy, zresztą nawet bez filtra chodzi tak samo co oczywiście sprawdzałem. Trochę nim pojeździłem i mogę w końcu stwierdzić zużycie paliwa które jest jak na Matiza ogromne. Trasa...
Witam, ja za gaźnik z ali dałem 65zl z przesyłką. Miałem problemy z regulacją ale w końcu się udało. Do połączenia gaźnika z filtrem użyłem dorobionego króćca i kawalka rury gumowej. Wymienilem dodatkowo świecę na https://allegro.pl/oferta/swieca-zaplono... ustawilem platynke na 0.7mm i muszę przyznać, że...
Jako podpowiedź dodam jeszcze, że samochód miał instalację gazową II gen, ale została ona całkowicie zdemontowana, a wiązka elektryczna silnika przywrócona do układu pierwotnego. Zastanawiam się tylko czy ewentualne zużycie głowicy -wypalenie zaworów/gniazd zaworowych- może powodować takie zachowanie na zimnym silniku? Choć była mierzona kompresja silnika...
Błędów brak, z parametrów bieżących ro tak jak już pisałem jedyne co się nie zgadza to czasy wtryskow, temperatura plynu chlodzacego oraz zauważyłem ze czasy ładowania cewek wynoszą ok 15ms. Co do góry silnika to poprzedni mechanik robił całą głowice bo twierdził że to też mogą być zawory. Zawory zostały dotarte głowica splanowana, poszła nowa uszczelka...
Niepokoi mnie zjawisko przedostawania się benzyny do oleju. Przy dobrym stanie silnika nie powinno do tego dochodzić. Czy mierzyłeś kompresję?!!! Moim zdaniem wszystko wskazuje na duże wyeksploatowanie silnika. Na zimnym silniku to zjawisko jest najbardziej widoczne (po nagrzaniu silnika te objawy znacznie się zmniejszają ponieważ współpracujące elementy-tłok...
Luzy zaworowe sprawdzałem, są książkowe, wyglądają jakby niedawno były regulowane tak samo rozrząd też wygląda na świeży Kompresji nie mierzyłem ale wydaje mi się że jak na innym gaźniku chodzi normalnie to można wykluczyć ten powód
Regulator nie stuka,stuka wtryskiwacz. Regulator może delikatnie syczeć jednostajnie. Pomimo, że głośno słychać stukot, to sprawdzając stetoskopem dźwięk dochodzi z regulatora ciśnienia. Dodano po 7 A jak wygląda kompresja w tym silniku? Była mierzona? Kompresja była mierzona wcześniej i jest w porządku ok. 12 bar na każdy cylinder.
Może się urwać zawór i na robi większej szkody :idea: :cry: Człowieku, co ty pieprzysz za farmazony? A od jeżdżenia co się stanie? Odpadnie lewa lampa? Pooglądaj jakikolwiek silnik, a potem doradzaj. Co do tematu, albo mierzyć kompresję, albo zrzucać głowice. Co z tego,z e trzon zaworu będzie prostu, jak grzyba ugięło i rozjedzie gniazdo zaworu?
Dzieki koledzy za udział w dyskusji. Ten silnik co była mierzona kompresja też jest juz na zewnątrz -trzech mechaników stwierdziło że dół do roboty bo wszystko inne jest ok,auto kopciło na biało na zimnym, telepało silnikiem i niebyło mocy-problemy sie zaczeły od padnięcia turbo, potem głowica była sprawdzana, rozrząd wtryski itp. Na tym silniku tez...
NA to wygląda, że masz poważniejszy problem ze SSANIEM. Mieszanka nieprawidłowa i szarpie a po rozgrzaniu wszystko ok, bo ssanie nie potrzebne. Czy po zapaleniu silnik podwyższa sobie obroty? Czy po puszczeniu gazu na zimnym schodzi zbyt nisko a po rozgrzaniu trzyma dobre obroty? Czy mierzyłeś kompresję? Czy po odpaleniu na zimnym nierównomierność jest...
Długo mnie tu nie było, ale rozwiązanie okazało się dość proste. Rozmawiałem z wieloma mechanikami, sam rozwniez pracuje w tym zawodzie i zauważyłem, że większość modeli aut posiada zwykłe filtry w odmie. W seacie 1.8 takiego filtra nie ma. Występuje tylko zaworek rurze dolotowej. Dlatego tez zakupiłem "łapacz oleju" z fiata 126 i zainstalowałem w przewodzie...
Jak nie chcesz kompresji mierzyć to ci pozostaje zamienić zestawy
No to kicha. zapłon ustawiłem ale okazało się , że nie ma tico kompresji, mierzyliśmy z kolegą i 1 cylindrze jest 5bar, na 2 jest 5.2 bar, na 3 jest 5,9 bar. To już koniec ?? Szkoda by było bo już do niego troche włozyłem, macie jakieś pomysły ? Pozdrawiam
mierzyć folia pralka mierzyć mierzyć opora
nagłośnienie plenerowe scenic komputer schemat wtyczki zestawu słuchawkowego
płyta indukcyjna płyta indukcyjna
OpenBeken (OpenBK7231) Btn_NoAction: Capture Button Events Without Triggering Relay Końcowy prąd ładowania akumulatora kwasowo-ołowiowego 12V 45Ah – optymalne wartości