Zobacz czy iskra jest na świecy tej w cylindrze. A jest jakaś inna ? Może w Kosciele? :D skutery trzeba mierzyć kŕótka sztycą. To prawda, samochody dłuższa, a traktory najdłuższą. Znowu zaczynasz? Co jest z toba do KN ? :cry: Ciekaw jestem tylko sprawdzenia punktu występowania iskry. Można to zrobić dowolna neonówką, zresztą trzeba ocenić wysokość...
Ok. Została sprawdzona kompresja ciśnienia silnika przez mechanika, który robi takie rzeczy u nas na wszystkich żwirowniach. No i stwierdzono, że kompresja ok, wtryski, które były regenerowane przez kogoś innego, też ok. Pompka też na pewno nowa, grzanie nowe. No i stwierdził, że nie musi mierzyć obrotów, bo po podłączeniu drugiej ładowarki na kable...
To jest tak raz pkazje po odpaleniu 2.99na pierwszym cylindrze i zaraz na 3 3.01 zagasze odpale znowu chodzi ok po chwili 2cylinder pokazuje 2.99 i 3 pokazuje 3.01 i tak na przemian a nieraz pokazuje na 1.2cylinder 2.99 a 3i4 pokazuje 3.01 Nie musisz mierzyć kompresji, wg mnie koło dwumasowe rozrabia. Nie równa kompresja nie powodowała by takich rozbieżności...
Czy była mierzona kompresja na cylindrach?
No tak, tylko że to stało się nagle, jechał zgasił a potem już muł. kompresja tak nagle nie spada. Ciśnienie paliwa, mogę napisać że jest, mierzyć jeszcze nie mierzyłem. Może faktycznie. Z tym że tak jak wspominałem, auto nie krztusi się, na jałowych obrotach wkręca się w całym zakresie i to żwawo (normalnie, but a po chwili 6200 i odcinka). Po wyczyszczeniu...
Ja nic nie gwintowałem. Napisałem, że użyłem cały wentyl (z zaworkiem) z dętki samochodu ciężarowego. Rurkę wentyla wyprostowałem. Na końcu rurki z zaworkiem przylutowałem lutem twardym metalową końcówkę świecy wkręcana do głowicy, a na drugim końcu przylutowałem, też lutem twardym, końcówkę z gwintem na manometr. W obecnych silnikach, rozwiązanie z...
Klapki ssania się domykają? Dodano po 1 A mierzyłeś kompresje tak z czystej ciekawości
Szczerze mówiąć nie trzeba tego mierzyć bo kompresja jest idealna- nie jest za słaba ani za mocna. Iskra jest duża i niebieska. Rozkręciłem wydech i mogłem stwierdzic ze gaznik musial rozregulować sie podczas jazdy i cylinder nie dostaje odpowiednich dawek paliwa-czasami za duzo czasami za mało. Dziś popatrze jeszcze to.
Dzień dobry, Tego typu problemów jest pełno nawet na tym portalu, jednak po przeczytaniu wielu zauważyłem że każdy z nich jest inny. Być może mój problem też jest indywidualny. Dlatego tworze nowy wątek. Napiszę dużo, ale postaram się zwięźle. Możliwe że coś pominę, więc jak będzie potrzeba to rozwinę na prośbę. . Opis sytuacji (w skrócie): Astra mam...
Dziękuje za szybką odpowiedz, byłem ciekaw jak to działa rozumiem że nie ma sensu pchać się w asm przynajmniej na moim poziomie, chciałem wiedzieć z czego to wynika że czasami jedna instrukcja więcej i o tyle wszystko dłużej się wykonuje, problem wynika z tego że obecnie pisze libsa do jpega znalazłem na necie artykuł gdzie autor podaje iż czas dekompresji...
Zakładaj pasek i mierz kompresję, przecież bez wymiany pompy wodnej to kilka minut roboty. Aparat raczej nie mógł być jedyną przyczyną, bo prędzej go powinno zmielić niż pasek zerwać.
Luz 0.10 - 0.15 dla obu zaworów. To jest silnik z niskim sprężaniem, poza tym posiada odprężnik na wałku rozrządu. W każdym razie, jeżeli będziesz mierzył kompresję, 3 atmosfery to minimum, przy dobrze naładowanym akumulatorze.
Stopień sprężania a kompresja. Witam. Mam pytanie. Zastanawiam się skąd wiadomo jaką kompresję na cylindrach powinien mieć silnik jeśli podany jest stopień sprężania? Czytałem o tym sporo w internecie i tak na prawdę nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Sporo osób myśli że jak jest stopień sprężania np. 11:1 to fabrycznie silnik miał 11 bar na cylindrze....
Witam. Podłączyłem dziś do zakupionej przeze mnie piaskarki kompresor 100l. firmy Targed. Po chwili zauważyłem ze przy ladowaniu wskazówka zatrzymała sie na 3 barach i nie chciała iść wyżej. Po odróżnieniu kompresora okazuje się ze pomimo że kompresor pracuje, wskaźnik pokazuje zero. Czy ma ktoś pomysł co się mogło stać?
wszyscy wiemy że na rozgrzanym kompresja jest o kilka bar wysza dlatego powinno mierzyć się na zimnym wtedy pomiar jest najbardziej wiarygodny a diesle przeważnie maja problmy z odpalaniem na zimnym silniku szczególnie zimą a jak go już odpalimy pochodzi kilka min.kompresja w silniku się zwiększy i wtedy odpala normalnie takie moje zdanie robię diesle...
W okolicy złącz mechanizmu poszukaj bezpieczników w sms , będą oznaczone jako fuse lub f białe lub z oznaczeniem 0 , podaną wartością w A. Powinny wykazywać niską oporność ok 0 om. Zdjęcie nie jest za mało dokładne - lepsze będzie makro np 4 zdjęcia tak aby można było dostrzec elementy i ich oznaczenia no i lepiej dodać jako plik bo kompresja tylko...
Kompresje mierzyłeś? Być może pierścienie się skończyły lub rozrząd przeskoczył.
Tego wszystkiego nie da się po prostu ominąć. Czy sądzicie, że po drugiej stronie siedzą tępaki dające się łatwo podejść? Jeśli podejmie się jakiś wysiłek w celu ograniczenia natarczywości reklam to zawsze idzie to na plus. Wszystkie działania komercyjne są ograniczone ze względu na stosunek kosztów do zysków. Jeśli w pewnym momencie ktoś oceni że...
Mierzyłeś kompresję przed remontem i po docieraniu silnika?
Piszesz, że pije dużo oleju. Sporo robione, ale brak info o mierzeniu kompresji.
Jak wrócę do domu to wezme zrobię kolejny film, badalem specjalnym narzędziem od Yato do mierzenia kompresji Pozdrawiam
Nabijanie ciśnienia przez kompresor ktory wykorzystam. https://youtu.be/JfwNfrWTPP0 Dodano po 1 Troche nieszczelne złącze manometru do mierzenia kompresji diesla.
Mierzyłeś mu kompresje?
Silnik ma 370tys, ok 2 lat temu bądź 3 lata temu wyjmowałem wtryski do regeneracji bo miały bardzo mała dawkę, przy okazji mierzyłem kompresje i była ok. Posiadam 2 kanałowy oscyloskop.
Mierzyłem kompresję: 1 cyl - 12,5 / 2 cyl - 13,5 / 3 cyl - 11,2 / 4 cyl - 12,9. I tu problemu z odpalaniem nie widzisz?
Masz błędy wypadało by odczytać co sternikowi silnika się nie podoba jeśli nawet pokaże wypadanie zapłonu to doprecyzuje czy to konkretny cylinder/y czy losowo. PS Kompresja była mierzona?
Napisz jak mierzysz kompresję?
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
No to szukaj, my za Ciebie tego nie zrobimy, instrukcję do rozrządu masz, kompresję zapewne mierzyć potrafisz, więc do dzieła.
Wyciągnąłem sterownik, pod kostkami była wilgoć, położyłem go na grzejnik do jutra i zobaczymy. Po świętach kupię zegar do mierzenia kompresji i zmierzę na wszystkich cylindrach. Mam nadzieję, że będzie ok. Dodam tylko, że auto nie kopci.
Popraw najpierw trochę pisownię :D Kropka między zdaniami nie boli a lepiej się czyta ;) Na filmików za bardzo stuków nie słychać. Napisz najpierw coś więcej - co było robione, dlaczego, czy ma moc jak powinien, czy zawory ustawione, czy kąt wtrysku ustawiony, czy była mierzona kompresja, czy ubywa oleju itp Pozdrawiam
Polo z silnikiem 1.2 12V bierze mi bardzo dużo oleju. Po przejechaniu ok 400km musiałem dolać litr. Była mierzona kompresja, nie znam dokładnych wartości pomiarów, ale w autoryzowanym VW powiedzieli że kompresja jest nieznacznie mniejsza niż powinna. Auto ma przyspieszenie, nie ma problemów z odpalaniem. Sprawdzane na olejach mineralnym, półsyntetyku...
Opiszę również mój wynalazek z podwójnym górnym pierścieniem celem unikniećja szlifów cylindrów i generowania sobie kosztów. Honowanie - to nie szlif. Przy jajowatym cylindrze - pozostaje tylko szlif. Przy jakiejkolwiek wymianie pierścieni, trzeba honować, inaczej to strata pieniędzy i czasu, pierścień się nie dotrze albo będzie to trwało tysiąc kilometrów......
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
. Co w takim silniku po 20 latach może powodować tak słabe osiągi? W 20 letnim aucie może być wszystko, mierzyłeś kompresję, bierze olej? ciśnienie paliwa itd? Jaki to ma niby przebieg?
No w sumie to jest taka opcja, żeby ustawić rozrząd na znaki, oczywiście z paskiem, i mierzyć kompresję, albo szczelność. Jest szansa, że w którymś cylindrze obu zaworom się udało i nie będą pogięte. Rozumiem, że chodzi o przybliżoną ocenę kosztów naprawy?
Nie mam czym mierzyć kompresji A jak koże być tanie z chin do chińczyka??
Mierzyli kompresje na zimnym. 1 cylinder 25 bar reszta 30... Chyba znamy przyczynę?
Rozrząd jest dobrze, świeca jak by przebicie miała, zawory też są dobre, mierzyłem kompresje.
slt.adi a czy przypadkiem przy nie domykajacych zaworach nie powinno wyjść podczas mierzenia kompresji? I czemu by go zalewało paliwem ? Przy nie trzymających regulatorach rozumiem nie otwiera zaworu i leje paliwem
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
Witam Sc 900 nie chodzi na wszystkie cylindry. W komputerze brak błędów. Cały układ zapłonowy nowy. Kompresja od 10 do 12 na każdym cylindrze. Podczas mierzenia kompresji były odkrecone wszystkie świece. Tylko podczas mierzenia kompresji na 4 cylindrze uciekala mi kompresja na 3 cylindrze. Moje pytanie czy może to być uszczelka pod głowica? Pozdrawiam
Czyli dobrze myślę ze za mała? Kompresje mierzył mechanik od skuterów i powiedział (myslę że się myli) że jest OK :( No co ja poradze, że mu uwierzyłem... nie znam się mój pierwszy silnik... Kompresja była mierzona na zimnym silniku (wtedy w ogóle nie palił) przez pokręcenie pedałów rękami, albo nogą nie pamiętam :( tydzień temu...
Na oryginalnym gaźniku jest to samo. Hmm nie mam przyrządu do mierzenia kompresji
Ok, ale czy kompresja była mierzona? Dodano po 38 I ile wynosi?
U mnie do jesieni to pługa nie zobaczy ;) spróbuje jeszcze zamontować świece żarową w dolocie, jakieś 10 cm od zaworu ssącego. Jak pomoże to nie będę szukał narazie problemu. No chyba że wyłapie od kogoś przyrząd do mierzenia kompresji.
Wytarty wałek, przetarte szklanki. Wypadł brok z osi dźwigienek i góra nie ma smarowania. Kompresja mierzona? Może dziura w tłoku albo luz na sworzniu tłokowym.
Przy mierzeniu kompresji wszystko było otwarte, a te zarysowania to normalne tak jak pisaliście wyżej. Że po honowaniu. gdzie szukać przyczyny???
Dzisiaj była mierzona kompresja,na wszystkich 4 cylindrach jest ciśnienie 14 barów
Po pierwsze musisz zdiagnozowac czy to gora nie trzyma czy dol. Zawory czy pierscienie. Wlewa sie troszeczke oleju do cylindra i ponownie mierzy kompresje. Jak sie zwieksza to dol jest winny, jak nie to zawory. Jak juz bedziesz wiedzial co jest przyczyna to mozna wstepnie zrobic jakis kosztorys. Ale nie oczekuj cudow. Jak go rozbierzesz to wszystko...
Ale co wypadają zapłony czy jak? Wymieniałeś świece, mierzyłeś kompresje, ma to LPG?
Mierzyłeś kompresję, to trzeba było zrobić próbę olejową, może wystarczy zrobić głowicę. Wymiana samej uszczelki raczej niewiele zmieni.
mierzyć folia pralka mierzyć mierzyć opora
połączenie mikrofon oporność głośnik wyświetlacz huawei
bateria milwaukee wzmacniacz 2x100w jakie kolumny
Przejaśnienia obok ramki w laptopie Acer - naprawa Reset systemów po wyjęciu akumulatora - bagażnik i szyba nie działają