Kolego imtheone86 , silniki jednofazowe mają tendencję do grzania się bez obciążenia, szczególnie te obecnie produkowane. Mierzyłeś temperaturę tego silnika podczas jego pracy? Tak jak już napisał Stefan, nie podałeś danych tego silnika więc nie wiadomo o czym rozmawiamy. Pozdrawiam. Krzysiek
Jeżeli na postoju dogrzewa Ci do 110 stopni i wentylator się nie załącza to walniety jest czujnik od wentylatorów. Termostat zostaw w spokoju bo jest OK. Czego się spodziewasz jeżeli temperatura na zewnątrz jest max 15 stopni ? To co będzie w lecie, jak temperatury przekroczą 30 stopni? Druga sprawa czym Ty mierzysz tę temperaturę silnika? Polegasz...
benix Twój pomysł z kondensatorami to strzał w dziesiątkę, wstawiłem kondensator rozruchowy 1.5uF 400V pod trzeci bieg i teraz kręci się aż za wolno wentylator. Kupię na dniach po kondensatorze 1.8uF, 2uF i 2.2uF i zobaczę czy obroty ustawie na takie w sam raz. Silnik teraz leciuteńko buczy, prawie niedosłyszalnie ale nie wiem czy normalnie bez kondensatora...
Jakim czujnikiem jest mierzona temperatura silnika i jaki ma zakres temperatur?
Łożysk raczej nie czepiałbym się po tym co napisał autor topica... Ale skoro o tym mowa, to czy mierzyłeś temperaturę tych łożysk? Czy są smarowane?
No właśnie mam taką samą sytuację wymiana cieknącej chłodnicy na nową wcześniej nie było żadnego problemu a teraz cyrki Sprawdź czy między zasilaniem chłodnicy a powrotem jest rożnica temperatury a jeśli jest to jak duża? Mierzyłeś temperaturę silnika/cieczy w inny sposób?
Poprawiłem treść tematu. Rinho możesz naprowadzić jak zrobić taki układzik? Coś co by miało mierzyć temperaturę silnika to by miał być termistor załączający przekaźnik dołożony do lambdy?
Nie mierzyłem. Pudełko szczelne. Hermetyczne. Temperatura od silnika może być ok. 50°C wokół pod maską. Inni zalewają układ żywicą.
O prądzie było już wcześniej. Nie odważyłem się w tej sytuacji na kręcenie tak długo, aby mierzyć temperaturę silnika. Przyjęto reklamacje u sprzedawcy. Teraz trzeba czekać na wynik. Dziekuję za podpowiedzi. W dalszym ciągu poszukuję karty z wartościami parametrów uzwojeń dla tego silnika. Pozdrawiam
Witam Przygotowuje się do budowy ebike i mam problem z mierzeniem temperatury silnika Silnik jaki chce kupić jest to no name silnik szczotkowy typu 1020 na 48V 1000W (niestety na to padło a nie na silnik bezszczotkowy ze względu na ceny i tego że nie chce używek). Sterownik jest prosty bez możliwości podłączenie żadnego wyświetlacza i ma 41A. Jako bateria...
(at)Corcho Z jaką dokładnością chcesz mierzyć temperaturę silnika? Czy ten silnik ma już jakieś czujniki czy jest zupełnie goły? Na Twoim miejscu zapoznałbym się z ofertą sklepów motoryzacyjnych, ponieważ tam znajdziesz dokładnie to czego szukasz. Na ogół za śmieszne pieniądze; rzędu 8..10 PLN. Taki czujnik jest odporny na wszystko i wymaga jedynie...
Czym mierzysz temperaturę silnika? Dwuwskaźniki okazywały się pod tym względem bardzo niedokładne. Poza tym, taka różnica w temperaturze silnika pomiędzy obciążeniem a biegiem jałowym występuje praktycznie w każdym silniku. Termostat pomiędzy temperaturą początku otwarcia a temperaturą pełnego otwarcia działa jak zawór 3-drożny (mieszający). W termostacie...
Skoro to ma być pomiar temperatury rzeczywistej silnika, co z założenia jest bzdurą bo nigdy nie mierzymy temperatury samego silnika, raczej płynu chłodniczego to można mierzyć i w gaźniku. Zapytam raz kolejny kolegę wqq: po co są tam te czujniki? Do pomiaru temperatury silnika w sposób liniowy? Do czego służą? Proszę o szybką odpowiedź, niezmiernie...
Czujnik temperatury w KIA Soul silnik G4FC (chyba). Mierzyłem, bo auto przy temperaturze silnika ok. 50 stopni nie chce odpalać.... Termistory NTC w czujniku są połączone z obudową metalową czujnika. Dlaczego tak? Zastanawiam się, czy założony jest czujnik fabryczny. Na wskaźniku podczas rozgrzania silnika na full jest temperatura ok. 86 stopni na podziałce...
Ale napisz w końcu co się dzieje. Bo puki co tak naprawdę nie napisałeś po czym wnioskujesz że się przegrzewa. Wywala płyn? Leci para z odpowietrznika zbiornika wyrównawczego? Może masz uszkodzony korek na chłodnicy i ciśnienia nie trzyma, a masz tam ciśnieniowy układ chłodzenia. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu w korku= wrzenie cieczy. Termostat...
obciążona prądnica grzejnikiem 2000 W działa, Jak długo? Jeżeli prądnica oddaje do grzałki/grzejnika 2000W to sama na wale napędowym obciąża silnik większą mocą np dla sprawności 80% to będzie 2000W / 0,8 czyli 2500W i taka moc mechaniczna musi dostarczyć silnik. Dla silnika elektrycznego jest podawana moc znamionowa ale nie ma problemy aby go przeciążyć...
Temperatura silnika. Mierzona w dwóch punktach.
ja bym mierzył termoparą a jak się nie chcesz bawić w elektronikę jak radzi cyberdar, to kupisz gotowy przetwornik np z wyjściem 4-20 mA albo innym standardowym np. w introlu można mierzyć na różne sposoby...
Gdzie mierzysz. I czym, pytam jeszcze raz bo zaczynam tracić cierpliwość. Te silniki mogly mieć dwa miejsca na czujnik temperatury i jedno na przegrzania. W każdym cylindrze.
Czyli sterownik wiatraka uszkodzony faktycznie był - bywa. Z Twojego opisu wygląda, że układ może być zapowietrzony. Skoro napisałeś, że wąż dolny koło czujnika temperatury jest 'średni', to czujnik taką 'średnią' temperaturę widzi i nie załącza wiatraka. Zacznij od porządnego odpowietrzenia układu. Pomiar temperatury cieczy na dole - tam gdzie odłączałeś...
Bierzesz pod uwagę elementy SMD? Jeśli nie, to pomyśl o tym. Kto dziś robi na przewlekańcach.. Prąd w motorze masz prawie za darmo :) więc pomyśl nad 3 małymi wyświetlaczami LED (7 seg). Czytelność lepsza a i miejsce możesz zaoszczędzić. W multimetrach też masz termoparę, i nikt nie utrzymuje drugiego końca termopary w stałej temperaturze tylko przyjęta...
Witam Mam pytanie do robertnov mierzyłem temperatury na rozgrzanym silniku zaniepokoiło mnie fakt że na liczniku wskazuje mi 90 stopni a na kompie 73,8 stopnie temp. płynu chłodzącego, 48 powietrza zasysanego, 60,3 temp. paliwa Teraz pytanie co jest nie tak
To zależy od temperatury bimetalu oraz temperatury silnika , mierzysz na rozgrzanym silniku czy zimnym ?
Czym mierzysz temperaturę? Bo chyba jesteś na tyle inteligentny by nie sugerować się wskazaniami zegara.
A może czujnik? Mierzona ta temperatura jakoś inaczej?
Powracam do tematu. Problem polega na tym że mam zaniżone napięcie na przekaźniku K922 (według schematu powyżej - o ile jest to ten przekaźnik znajdujący się z prawej strony w komorze silnika przy podszybiu). Z włożonym przekaźnikiem mam tam ok.3,5V a bez ok 14V i to niezależnie od przełącznika klimy. Niestety nie wiem gdzie znajdują się S37 (Przełącznik...
Jakim miernikiem mierzyłeś temperaturę? Wskaźnik na desce? Czy silnik Pb, czy D?
Problem trwa od wczesnej jesieni gdy na dworze było jeszcze ciepło . Brat tym samochodem praktycznie nie jeździ po mieście tylko na pewnej trasie,ale wiadomo czasami trzeba się zatrzymać i wtedy temperatura rośnie do granic niebezpiecznych dla silnika.Samochód był u mechanika na jesieni,wtedy były wymienione:przekaźniki,czujniki temperatury termostat,była...
Na zimnym silniku trzeba testerem diagnostycznym w blokach wartości mierzonych sprawdzić jak sterownik silnika widzi temperaturę silnika i temperaturę paliwa.
Jakiego grzania? Przestaniesz lamerzyć? Skoro silnik robi sie gorący to czujnik też! Carrot, on mierzył ale sam nie wie co-pod wpływem temperatury czujnik dostaje rozwarcia a nie zwarcia.
Jeżeli chodzi o czujnik temperatury cieczy dla LPG to zazwyczaj jest on montowany w parowniku/reduktorze. Czujnik ma mierzyć temperaturę reduktora a nie silnika. Reduktor ogrzewa gaz więc jego temperatura jest niższa niż silnika. Szukaj czujnika na reduktorze lub napisz jaki masz reduktor. Zazwyczaj jest to termistor z dwoma przewodami.
Okej, spróbujd tak zrobić. Silnik 1.8 benzyna. Mierzyłem przy temperaturze około +5C°.
Witam, Może jednak ten czujnik zlokalizowany jest na płytce, której zdjęcia zamieściłem w moim pierwszym poście? Np. ten czarny element w prawym górnym rogu płytki (chociaż analizując jakiś przykładowy schemat podobnej płytki doszedłem do wniosku, że to może być tzw. triak...). No jak na płytce, jak czujnik mierzy temperaturę silnika, to mijałoby się...
Ok, ale czego Ty chcesz mierzyć temperature ???
Gdzieś musisz czujnik umiejscowić i pamiętaj że masz zawsze 2 obiegi: krótki przy zamkniętym termostacie i przez chłodnicę przy otwartym. Temperaturę silnika to gdzieś przy termostacie najprościej mierzyć, nie masz żadnego czujnika na silniku?
Powodem może być termostat otwierający się przy nieco wyższej temperaturze. O ile oczywiście nie wsysa płynu litrami, nie miesza z olejem (resztki oleju mogą być w układzie chłodzenia z poprzedniego incydentu), jest ogrzewanie i nie ma innych niepokojących objawów. Czym mierzysz temperaturę z taką dokładnością?
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ?
jeśli chodzi o temperaturę czujnik na zimnym silniku widział 19,5 stopnia mimo że na dworze było około 12 temperatura silnika mierzona z G62 w [01 – Engine] - [Meas. Blocks – 08] i grupa 001 kanał 2 albo [01 – Engine] - [Meas. Blocks – 08] grupa 004 kanał 3.
Jeśli zakupiłeś go w sklepie to raczej nie musisz go testować - jest dobry. Ale jeśli chcesz go przetestować dla własnej satysfakcji to nagrzewasz silnik do temperatury roboczej (czyli około 85stopni - przeważnie jest to ustawienie wskazówki na tablicy wskaźników mniej więcej po środku czyli pomiędzy zimny a gorący o ile czujnik na tablicy wskaźników...
Takie podstawy jak temperatura silnika, ze sterownika i mierzona termometrem, sprawdzone?
A ja zacznę od podstawowego w tej kwestii pytani: CZYM MIERZYŁEŚ TEMPERATURĘ?
a wejdź kompem w parametry mierzone i zobacz jaka jest temperatura silnika..... porównaj z tym co pokazuje licznik.... instalacja LPG nie może mieć na to wpływu
(at)Kraniec_Internetów , dziękuję za odpowiedź. Ja mogę co najwyżej zmierzyć jego temperaturę podczas pracy :) Jaka powinna byc temperatura takiego silnika? Mierzyć ją przy obudowie? Ogólnie w maszynie są 3 silniki, 3 są wg pomiarów sprawne, ale od jakiegoś czasu jeden z nich wyrzuca bezpieczniki..
Na czym polega "przegrzewanie silnika"? Mierzyłeś temperaturę czy na dotyk ręki? Dodano po 3 Jeszcze przekaźniki: przełączają ale czy styki nie są wypalone i nie ma pełnego napięcia!
Gdybyś miał termistor NTC tobym Ci poradził żebyś wygrzebał z jego dokumentacji parametry do równania Steinharta-Harta a w razie braku ww. zmierzył temperaturę termistora w trzech punktach i te parametry wyliczył. Następnie radziłbym wybrać(na początek) do dzielnika napięcia opornik o oporności zbliżonej do oporności termistora w temperaturze pokojowej,...
Wystarczyłoby aby podpięli do auta interfejs diagnostyczny by porównać wskazania temperatury z czujnika G2 ze wskazaniami z czujnika G62 (obydwa umieszczone są w jednej obudowie ale mierzą temperaturę płynu chłodzącego silnika oddzielnie, jeden dla potrzeb sterownika a drugi dla potrzeb wskaźnika w zegarach) i już byłoby wiadomo czy to wina któregoś...
Silik połączony w gwiazdę czy w trójkąt ma ciągle tę samą moc pod warunkiem ,że zasilimy go znamionowym napięciem do danego połączenia. Silniki współporacujące z falownikami mogą pracowac w gwiazdę. Jeśli na falowniku ustawiłeś stałą moc sprawdź na ile % jest ustawione przeciążenie. Często ustawienia fabryczne są na 5 %. Silniki można przeciążac do...
Witam, Niedawno miałem okazje podczas awarii mierzyć silnik zaklasyfikowany jako uszkodzony. Podczas pomiaru temperatura silnika była znaczna, a pomiar wskazywał na zwarcie z korpusem silnika. Po ostygnięciu silnika w ramach ćwiczeń ponownie zmierzono silnik i tutaj wynik mnie nie zaskoczył bo oczywiście po ostygnięciu izolacja "doszła do siebie" ale...
Wyłącznik termiczny nie mierzy bezpośrednio temperatury silnika. On podobnie jak wyłącznik naprądowy reaguje na odpowiednią wartość prądu. Pytanie więc jaka jest różnica? Ano różnice są dwie: - inna charakterystyka zadziałania wyłącznika przy przeciążeniu, - wyłącznik termiczny jest dobierany indywidualnie do wartości prądu znamionowego silnika i ma...
Jakbym stopniowo rozgrzewał czujniki hotairem jednocześnie mierząc rezystancje, będzie to dobry sposób czy lepiej mierzyć na uruchomionym silniku? Do jakiej temperatury mogę ewentualnie je podgrzać?
A jak mierzysz temperaturę parownika? Przykleiłeś czujnik do jego ścianki, czy wwierciłeś się do środka z czujnikiem i mierzysz temperaturę gazu rozprężonego? Hmm. przyklejony do ścianki czujnik po rozgrzaniu silnika i tak pokaże temperaturę zbliżoną do temp. silnika, no może o kilka stopni niższą. Więc jaka tu rewelacja z tym pomiarem temperatury parownika?
A ten termometr wskazuje temp w chłodnicy czy w silniku płynu? Mierzy temperaturę przy silniku.
A jaka jest oporność na czujniku , pomiędzy "jednym kabelkiem " a masą. Mierzymy na zimnym i gorącym silniku.
Do mniej więcej 45kHz - rpm to ilość obrotów na minutę, więc nie jest aż tak źle :) Pytanie tylko czy układ sczytujący obrobi 45 tysięcy sygnałów na sekundę. Łopatki sprężarki są z aluminium, a turbiny ze stopu niklu, renu i tantalu, ale jak już wspominałem mocowanie czegokolwiek z tyłu silnika odpada ze względu na temperaturę.
Wklejony przez Ciebie kod jest dobry do demonstracji działania silnika i nic poza tym. Głównym problemem jest tu zastosowanie delayMicroseconds() . Poczytaj proszę o możliwości zastąpienia tych funkcji funkcjami nieblokującymi - choćby z wykorzystaniem słynnych millis() - jak to ugryźć znajdziesz w przykładzie Arduino IDE "BlinkWithoutDelay". Ale do...
Jest tylko 1 pierścionek napewno nie jest zapieczony. Mierzyłeś na ciepłym czy zimnym silniku? Wraz z temperaturą spada ciśnienie. Jak jest siedem na rozgrzanym to jeszcze bym męczył (części drogie) a jak na zimnym to lipa
Właśnie to miałem na myśli i sądziłem że jasno opisałem. Podłączenie masy do zasilania jest błędem, winno tam być -15V. Cały układ pokazany był w celach ilustracyjnych. Nie był to projekt przeznaczony do precyzyjnych pomiarów z 16 bitowym przetwornikiem. Miał mierzyć temperaturę pacjenta, albo też silnika; przewidywaliśmy max. 10 bitów rzeczywistej...
Według mnie cały problem polega na tym, że instalacja klienta jest przeciążona gdy wpinasz swoje urządzenia, dla tego wywala zabezpieczenia w rozdzielni głównej klienta. Załóżmy, że zabezpieczenie przedlicznikowe jednofazowe wynosi 25A. Klient pobiera 10A, a wszystkie twoje urządzenia w tym czasie pobierają łącznie ponad 18A. Musiałbyś dać u siebie...
Po odpaleniu ciśnienie zmniejszyło się do 5 ale nadal jest za wysokie. Ale powiedz - mierzysz to ciśnienie zaraz po odpaleniu czy nagrzewasz silnik do temperatury roboczej (minimum 80 stopni)? Bo jeśli mierzysz tylko na chłodnym silniku to normalne, że ciśnienie będzie nieco wyższe (bo olej jest gęstszy). Np. w instrukcji do C 330 jest napisane, że...
Chodzi mi o czujnik, który mierzy temperaturę silnika, a nie temp. płynu w chłodnicy. Rok samochodu to 1999, oraz podaję nr 08226FV10261. Pozdrawiam
Jutro rano sprawdzę i dam znać, dzięki Panowie. Dodano po 1 Oporności czujników w temperaturze warsztatowej: 1,77 MOhm - czujnik oryginalny w pudełku; 1,56 MOhm - czujnik przed dpf; 5,32 MOhm - czujnik przed turbo; Dodano po 15 1,61 MOhm to wartość mierzona przy sterowniku silnika w temperaturze warsztatowej dla czujnika przed dpf.
Mierzyłeś temp.wody może przekłamuje wskaźnik?
Rezystancję Czyli pomiar taki sam jak w przypadku pomiaru czujnika wody w aucie tyle,że tutaj tylko w jednej temp (w pokoju) oba czujniki,tak? Czy muszę je odlutowywać czy mogę mierzyć bez tego zabiegu?
Ja w swoim Volvo w dieslu w ogóle nie mam czujnika ciśnienia oleju. Mierzony jest poziom i temperatura, jak w samolotach. Może w tym silniku podobnie to rozwiązali ?
Termostat to proste urządzenie.Początek otwarcia następuje powyżej 80*C. Pełne otwarcie przy ok.90*C.Można to sprawdzić w garnku z wodą, podgrzewać ją do wrzątku i mierzyć jej temperaturę obserwując zachowanie teremostatu
No wlasnie. Podwyzszenie temperatury silnika. Do tego jak to bywa w zestawach kupionych a nie mierzonych, ciasne pasowanie. Albo wcale nie pasujace tloki do cylindra. I to zdarza sie w markowych tlokach i cylindrach. Nie mam doswiadczenia w chińczykach ale w markowych japonskich jest to ogolnie znany problem. Watpie zeby chinol wykonal to z wieksza...
No jest właśnie problem bo przy takim termistorze jak podał seba.et to wg mojego rozumowania wskaźnik będzie mierzył zakres 100...125*C, tak ? To może powiem tak: dobrze rozgrzany silnik ma 100*C a 110...120*C to górny zakres optymalnych temperatur. Trochę nie bardzo jak pierwsza dioda będzie wskazywała najbardziej ekonomiczną temperaturę silnika -...
1. Takie zachowanie kontrolki może świadczyć o usterce w obwodzie grzania. Piszesz, że wszystko jest sprawne, ale jednak gdzieś błąd zrobiłeś. Do przekaźnika podłaczony jest jeszcze dodatkowy termistor który mierzy temperaturę silnika i zależnie od niej modyfikuje pracę przekaźnika. Podłączony jest do styku "T" małej wtyczki. Jeżeli masz multimetr,...
Witam , myślę że problem tkiwi w którymś z czyjników mierzących temperaturę silnika lub jednostka sterujaca jednak proponuje zdiagnozować kody błędów na stacji serwiswej zaoszcędzi to chyba kłopotów w dalszej eksplatacji . Pozdrawiam
Napięcie ładowania akumulatora przez alternator może mieć zmienną wartość. Na przykład w samochodach Ford napięcie to podlega zmianom w zależności od temperatury otoczenia mierzonej pośrednio przez pomiar temperatury bloku silnika czy powietrza dolotowego. I tak w warunkach zimowych przy temperaturach w granicach minus 10stC wynosi ok 14,5V (gdy silnik...
Tak rozłącz wtyczkę z kablami jak mierzysz oporność. Powinieneś też zmierzyć napięcia przy różnych temperaturach silnika (kable na czujniku ) miernik wpięty w kabel sygnałowy.
Ok to temperatury posprawdzam a czy ten spadek napięcia koniecznie mierzyć jak silnik zimny i auto stoi? Czy na ciepłym tez można?
Wydaje mi się że to 1,7 kW. Mam taki silnik. Najprościej pomiar I. Tak, ale zmierzysz I jałowy i niewiele Ci to da. Trzeba by go obciążać, mierzyć prąd i przyrost temperatury, ale najprościej będzie po wymiarach.
Zerknij w bloki mierzone w silniku i na liczniku - będziesz miał jasność .
Witam. Mam podobny problem.Citroen Xantia1,8 B+G z klimą.Po odpaleniu silnika wentylatory chłodnicy cały czas pracują na wolniejszym biegu,bez względu na temperaturę silnika.Usterka objawiła się po wymianie żaróweczek podświetlenia deski rozdzielczej na diody.Mam pytanie,czy zastąpienie żarówki kontrolki przegrzania silnika diodą mogło uszkodzić BITRON?...
Ten przyrząd mierzy stan płynu w tym miejscu , gdzie jest włożony. Jeżeli przez odpowietrznik spuścisz sobie do pojemniczka kilka ccm płynu z okolic cylinderka i dokonasz pomiaru , to będziesz miał sprawdzoną (z jakimś tam błędem )jakość płynu przy zacisku. Tam tez zawartość wody w płynie jest najważniejsza, bo tam może przy hamowaniu dojść do "zagotowania...
Błąd ten wskazuje na przekroczenie temperatury silnika mierzonego przy pomocy PTC w uzwojeniu silnika. Jeżeli silnik nie jest ciepły to może oznaczać także kiepskie połączenie (zwiększoną rezystancję) na drodze czujnik - zaciski falownika. ale z doświadczenia wiem, że sytuacja ta występuje przy niskich częstotliwościach pracy falownika to znaczy niskich...
To napisz jeszcze co i jak sprawdzałeś tym vag-iem. Bo najprościej zrobić test zegarów. A potem popatrzeć w bloki wartości mierzonych dla silnika i dla licznika.
Stabilizator powinien być w środku licznika (trzeba rozpołowić) i powinien się nazywać TCA700Y (czarna kostka 1x1cm z blaszką i trzema nóżkami po przeciwnej stronie blaszki) Zawsze możesz sprawdzić czy na wskaźniki dochodzi napięcie 10V - takie samo powinno być w kostce czujnika temperatury silnika oczywiście mierzone bez czujnika.
Jak dla mnie, to ten silnik sprężania już nie ma i tyle. Wymieniać na pałę co papdnie, byle by tylko pieniądze wydać? c) aktualnie impedancja cewki mierzona w podwyższone temperaturze , powiedzmy ok 50 st. C, Powiedz mi chłopcze, jaka jest prawidłowa impedancja cewki ? Dodano po 1 a) jakie aktualnie napięcie dochodzi do cewki zapłonowej, Powiedz, jak...
Rozwinięcie tych błedów znam bo mam opis wszystkich kodów z RET. Części wymienione, a efektu brak. Zawór proporcjonalny działa prawidłowo. Z EBS też błędów nie ma. Ciekawe jest to, że po wypięciu naczepy świeci się non stop odpięty ABS naczepy, a powinno być tak, że po ruszeniu samym ciągnikiem ta kontrola gaśnie. Nie wiem czy ten czujnik temperatury...
Ludzie temperaturę mierzcie termometrem zamiast wierzyć wskazaniom licznika. Wtedy nie byłoby połowy tematów o tym...
Zastanawiam się ogólne co można mierzyć w starym Ursusie :). Myślę nad prędkością obrotową, temperaturą silnika. Ciekawe czy można zmierzyć jakoś przebytą odległość lub prędkość poruszania. Stan paliwa choć to chyba już jest dość trudny temat.
kolego carrot twój silnik to Zetec, a mój jest Duratec i stąd zapewne różnica. Ten u Ciebie z pewnością mierzy temperaturę silnika. Nie wiem czy jest jego odpowiednik w silniku Duratec. Jak już wcześniej pisałem w wykazie czujników z książki poradnika nie znalazłem czujnika temperatury silnika. Wobec powyższych faktów wynika, że u mnie jest jeden czujnik...
Diagnostyczna sonda nie może wskazywać "do 1V" , gdyż testuje tylko katalizator. Taką wartość przybiera jak nie ma (wypruty) katalizatora. Pierwsza , regulacyjna , powinna pracować w zakresie 0,2 do 0,9V. Warunkiem jej pracy jest temperatura silnika (90*C) i sprawna grzałka. Może masz padnięty czujnik temperatury silnika dla ECU. Czym to mierzysz? Programem...
Witam zakupiłem os starszej osoby z garażu perzocika 106 + lpg bing m z 93r na wtrysku. przebieg 309 kkm tak jak piszecie do góry mało jest informacji na jego temat. oprócz powyższego problemu falujących obrotów: tu jest dużo rzeczy do zrobienia: stary filtr powietrza nieszczelny układ powietrza pełno sylikonu i dymi po rozgrzaniu na niebiesko rdza...
Pewnie źle go zmierzyłem, bo mierzyłem opór względem dwóch pinów, a nie obudowy. Możliwe, że jeden pin mierzy temperaturę, a drugi wyświetla komunikat o przegrzaniu silnika w przypadku gdy płyn chłodniczy osiągnie zbyt dużą temperaturę?
Witam, Czy to jest ten czujnik montowany w połowie długości węża na kolanku? Czy to jest ten sam czujnik mierzący temperaturę silnika czy nie? U mnie jest ten sam problem, tzn na zimnym silniku klima się załącza bez problemu, ale jak się rozgrzeje to klima się wyłącza i nie włącza ponownie...
Witam, chciałbym zmierzyć kompresję w silniku 1,6 16V Vectra b (Z16XE) i jeszcze ewentualnie zrobić próbę olejową. W poradniku "Sam naprawiam" napisane jest żeby wcześniej nagrzać odpowiednio silnik, tak żeby doprowadzić olej do temperatury powyżej 80C. Zaraz potem wykręcamy świece zapłonowe i robimy pomiar. Ale w innej części wspomnianego poradnika...
Zapomniałeś napisać jaki to silnik ? Diesel ? Benzyna ? Czym mierzyłeś temperaturę? W którym miejscu, itp. Wskaźnik temp. na konsoli nie jest miarodajny, ale może też być tak, że ktoś włożył niewłaściwy termostat (lub jest uszkodzony). Bez wyjęcia termostatu nie stwierdzisz w 100% jaka jest przyczyna.
Reasumując.. Silnik nie nagrzewa się do temperatury roboczej po przejechaniu 25km dosyć dynamicznie w chłodne dni.. Max to 55*C lub w porywach 76*C. Generalnie.. w ogóle się nie nagrzewa - w lecie też miał problem.. Zawsze 87*C - 88*C bo 90*C to nie widziałem na czujnikach... - Wymieniłem trzy termostaty, Wahler i 2x ASO gdzie wszystkie są sprawne -...
w tym modelu sterowanie wskarznika temeratujry odbywa się za pomaca komputera proponuje jechac na dignostyke komputerową No i co, ten komputer to sobie tak biega i mierzy temperaturę silnika a później wraca na swoje miejsce? Diagnostyka tu niewiele da, wystarczy sprawdzić sam czujnik. Jak znam życie pewnie zapowietrzony, jak pisał przedmówca.
Polecam przystępny film "Climate The Movie - The Cold Truth" gdzie odkłamuje się sporo mitów i jasno pokazuję korupcję w świecie nauki W 9 minucie filmu ze śmiertelną powagą na twarzy jeden z tych supernaukowców wmawia mi, że na Ziemi nigdy jeszcze nie było tak zimno jak teraz. Później dowiadujemy się też, że temperatura na Ziemi mierzona jest niepoprawnie....
Powiedz w jaki sposób stwierdziłeś ze to kompresja. Remont silnika w tej Astrze jest nieopłacalny. Przy takich problemach trzeba mierzyć na zimnym silniku - w końcu to zimny nie chce odpalić, a nie ciepły... Niestety nie poczytaj dokumentacje servisowe.
znajdz ile powinna wynosic.Miernik w reke odpinasz kostke czujnika i mierzysz na czujniku przy danej temperaturze.
Czy czujnik temperatury silnika jest zintegrowany z obudową termostatu? Nie mogę namierzyć czujnika, który mierzy temperaturę płynu chłodzącego?
Na wyjściu rozdzielacza ale pomiędzy rozdzielaczem a reduktorem ciśnienia ten większy. Mierzyłeś pomiar natężenia na nastawniku ciśnienia? bo domyślam się że na analizatorze spalin lambda była w normie? Na drugie ci nie odpowie bo nie znam dokładnie silnik JN , a próbowałeś wybłyskać błędy?
Witam. Szukałem w necie lecz odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem. Mam silnik z pralki PDG 885. TYP DPC 100-2/16ET9 2- 1200W 5,8A 2800 obr/min 32uF/500 V 16- 480 W 2.6A 325 obr/min 32uF/500 V Chciałem podłączyć go do sprężarki,wykorzystując 2800 obr. Zasilanie podłączyłem do zacisku 2 i 3 a kondensator do 2 i 6. Silnik ładnie pracuje lecz po około...
Co ty tam w ogóle mierzysz? Od wskazania temperatury idzie sygnał PWM ze sterownika silnika na zegary. Na zegarach zaczyna pokazywać dopiero od 70°C wcześniej wskaźnik nawet nie drgnie. Z błędem chodzi o to że odłączałeś wtyczkę od czujnika.
Hej, borykam się z podobnym problemem. Chcę połączyć Dongla Telegesisa i ATmegaRFA1 z BitCloud'em. Na ATmega jest wrzucony stos BitCloud w wersji 1_12 skonfigurowany jako END_DEVICE. Po uruchomieniu makiety dioda cały czas mruga i nic się dalej nie dzieje. Doczytałem, że następuje w tym momencie wyszukiwanie sieci. Ten proces praktycznie się nie kończy....
miernik mierzyć temperatura mierzyć temperatura tranzystor mierzyć obrót silnik
wzmacniacz wnioski uszkodzony głośnik kasety domofonu denon bluetooth
Błąd P0400, podwyższone obroty, VSC i 4WD w Toyota 2.2 D-4D Termet Silver Pro - Optymalizacja zużycia gazu