Jaki olej wlewasz do mieszanki ?
Zalewa pewnie ci świece,bo nie spala ci mieszanki.
Paliwo wlałes swieże czy było w baku przez zimę .Jeżeli jest stare to zrób nowa mieszankę.
A gaźniku coś robiłeś ? wygląda na zbyt ubogą mieszankę
Świeca mokra - brak iskry zapłonowej lub gaźnik leje paliwo do silnika - zbyt bogata mieszanka.
Wysokość pływaka (float height) na 29 mm (również w 16N3). W tym gaźniku znaczenie ma także regulacja składu mieszanki.
Raczej jak wykręciłem świece to była czarna. Sprawdzałem jak jest ustawiona iglica i jest najuboższa mieszanka
A jak ustawić gaźnik na linkach i śrobke od mieszanki?
Ustawiałeś na nowo zapłon? Jeśli założyłeś nową świecę, to zmniejsz na niej przerwę do 0,4mm. A jak nie to musisz się pochwalić jaki masz model gaźnika i wyregulować w nim skład mieszanki.
sama wymiana dyszy nic nie da, może pogorszyć sytuację bo dostanie za bogatą mieszankę
Mam pytanko jakie paliwo do simson duo czyste czy mieszanka jak mieszankę to z jakimi proporcjami.
Regulator nie ma tu żadnego znaczenia. Co to znaczy że pali świece? Czy topią się elektrody? Przyczyny bym szukał w nieodpowiednich ustawieniach składu mieszanki.
Witam. Jeśli tak rozpalasz na "popych" to sprawdz czy świeca jest mokra. Jeśli tak to znaczy że paliwo dochodzi a przyczyna może być w zapłonie, a jeśli świeca sucha to znaczy że gażnik nie daje mieszanki.
ja na początek sprawdził bym skład mieszanki paliwowo-powietrznej,moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata w powietrze i trzeba wyregulować gażnik.
Witam, piszę z niecodziennym zapytaniem czy rozwiercając kartery w Simsonie S51 na 54 mm można założyć cylinder 70 cc? Czy mieszanka będzie gdzieś uciekać.
Osąd, to mój jest taki że silnik pracuje na bogatej mieszance, albo zostawiłeś silnik na 10 minut uruchomiony wyłącznie na biegu jałowym. Uszczelki pod głowicą w Simsonie się nie stosuje. Jednak gdy cylinder jest oryginalny DDR to nie ma problemu ze szczelnością. Cylindry Almota są źle obrabiane na styku z głowicą i przez nie sączy się olej z mieszanki.
Sprawdż czy zawór ssania domyka się do końca[może go blokować zagięta linka].Skontrolować stan pływaka i zaworu [pływak może być dziurawy,zawór może nie domykać do końca,albo ma pękniętą sprężynkę]powoduje to zawyżony poziom paliwa i automatycznie wzbogaca mieszankę.
No to proszę bardzo: http://www.simsony.net/forum/simsony/mis... http://www.simsony.net/forum/simsony/mis...
Na pewno to nie jest wada oleju! Olej nie ma tu nic do rzeczy! Jednak w kwestii oleju lepiej stosować lepszy. To oczywiste. Dla syntetycznych olei producent Simsona dopuszczał mieszankę 1:100 !
Po pierwsze sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN, bo zapewne to powoduje problemy z odpalaniem. Po drugie gaźnik ustawia się na rozgrzanym silniku. Amal powinien działać zaraz po wyjęciu z pudełka, tylko konieczne jest dopasowanie dyszy głównej i iglicy obciążenia częściowego do danego silnika, na fabrycznej dyszy silnik dostaje za bogatą mieszankę.
witam , co jest niezbędne do pracy silnika , iskra (odpowiedni moment) mieszanka poliwowo-powietrzna , ciśnienie , wiec w tylko tym tkwi praca... wiec zakładając ze , iskra OK, ciśnienie jest (tak zakładam), to pozostaje mieszanka paliwowa .. czyli układ zasilania robienia mieszanki /gaźnik/ pozdrawiam
Mieszanka w simsonie 1:50. Zachęcam do zmiany oleju. Od kilku lat używam: https://sprzedajemy.pl/olej-platinum-rid...
Na mieszance 1:50 chodziły oryg. niemieckie silniki simsona i MZ. Nie wiem na jaki zmieniłeś cylinder z tłokiem, ale z tak suchą mieszanką po dotarciu byłbym bardzo ostrożny. Wszystkie podróby tego nie zniosą.
Ale dzwonieniem juz sie nie przejmuje bo juz mniej dzwoni to chyba byla wina zaplonu Dodano po 1 Ale wkurza mnie to ze jest slaby i taki mulasty!!!!! Niewiecie jakie orginalnie dysze powinny byc w gaźniku 16n1-6????? Ale chodzi mi jakie powinny byc orginalnie!!!!!!!! Mulasty może być przez: Słabą komprechę (pierścienie puszczają), przestawiony zapłon...
masz wyjechany cylinder i pierscieniami puszcza az do kanału gaźnika,dmucha w gaźnik na dłuższą mete nic nie zrobisz może trochę pomoże wymiana pierscieni ale na dłuższą metę nie.
Mówisz o mieszance? Tak
mulek ma racje to najprędzej dysza główna częściowo zatkany otwór, oraz masz za bogato ustawiony skład mieszanki na dyszy biegu jałowego. Dokładne czyszczenie i regulacja gaznika.
ustaw zapłon bo nie spala mieszanki albo gaźnik wyreguluj
Witam a sprubuj zdjąć wąż idący od gaźnika do filtra i przysłonić wlot powietrza do gaźnika ręką oczywiście nie cały ale około 1/2, 3/2.Ma takie objawy jakby miał za obfitą mieszankę w powietrze.Aha sprawć drożność kranika diabeł tkwi w szczegułach.Powodzenia.
Możliwość odpalenia zimnego silnika bez ssania oznacza nieprawidłowo ustawioną mieszankę biegu jałowego - za bogatą.
A ja tylko dodam ze to co pisales-mieszanka 1:40 na docieranie to zdecydowanie za sucho dla Żaka, tyle to jest dla MZ-ty lub Simsona, Żakowi wlalbym gdzies 1:25, moze nawet 1:20 na docieranie
Drożne . Świeca była czarna więc przetrzylem ja i dałem iglice na najwyższy. Ząbek żeby uboższa mieszanka była ale i to nie pomogło
Sprawdź czy kondensator jest dobrze dokręcony i czy nie "lata" na boki. W gaźniku ustal właściwy skład mieszanki, pływaka nie ruszaj
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Nie nie musi być ale jak silnik pracuje normalnie albo prawie normalnie to oznacza nadmierny przepływ przez filtr powietrza.Regulacja skladu mieszanki nie dziala bez filtra.
Regulacje i czyszczenie gaźnika próbowałem, mieszanka też jest dobra, spróbuje jeszcze wyczyścić filtr
W Simsonie lało się 1:50, a więc 20ml na 1l benzyny. Lejesz zdecydowanie za dużo.
Świeca na odpowiedni kolor? Brzmi to jak zbyt bogata mieszanka lub nieszczelność w układzie wydechowym.
Próbowałem wyregulować gaźnik Właśnie na tym musisz się skupić. tak jakby nie dostawał wystarczająco paliwa, To jest właściwy trop. Jeżeli regulacja przepustnicy nie przynosi oczekiwanych efektów, zobacz w komorze pływakowej, czy przypadkiem za wcześnie nie zamyka się zawór iglicowy. Jest możliwe że w komorze jest za mała ilość paliwa. Możesz jeszcze...
Ta jakoby "tuningowa" wkładka interferencyjna może jeszcze pogorszyć sytuację, redukując bardziej ciśnienie wsteczne w wydechu. Jak już napisali przedmówcy potrzebny Ci jest wydech rezonansowy dostrojony do tego konkretnego cylindra. Najlepiej podeślij jakiś link do tego cylindra lub zdjęcia, żeby było wiadomo z czym mamy do czynienia. Jeśli jest to...
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Regulacja paliwa w komorze pływakowej powinna załatwić sprawę. Weź pływak i odegnij ten języczek co naciska na zaworek w stronę gardzieli o jakieś 2mm. Co do regulacji mieszanki - zależy jaki masz gaźnik
Wygląda na to że ma zbyt ubogą mieszankę na biegu jałowym albo za niski poziom paliwa. Problem może też nie wynikać z gaźnika a np z nieszczelnych simeringów wtedy ciągnie lewe powietrze i mieszanka siłą rzeczy bedzie uboga.
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Normalny kolor świecy to nie jest czarny. Normalny to jaest brunatno-brązowy. Jak jest czarny to masz słabe spalanie mieszanki.
No jak sam napisałeś to wina gaźnika.Zbyt bogata mieszanka.Nic nie poradzę ,że nie chce ci się czytać instrukcji regulacji.Tam są tylko dwie śruby z czego jedna od składu mieszanki!!Jak mamy ci pomóc, sam powiedz.
Na 80ccm spokojnie pojedziesz więcej niż 30km/h i to na oryginalnym zestawie. Ja u siebie mam gaźnik od Simsona i sportowy tłumik także od Simsona, Lepiej silniczek na nim jeździ. A mieszanka to jaki problem. Kupujesz trochę więcej paliwa, mieszasz i dolewasz jak zwykłą benzynę. JA ogólnie jestem zadowolony z silniczka. Śmiga aż miło. Najgorsze jest...
To być może dostaje za dużą dawkę paliwa i się dusi. Przestaw zapinkę iglicy na mieszankę uboższą oraz ponownie wyreguluj gaźnik.
Witam, w Simsonie Star 50 mam zbiornik na olej i z tego zbiornika olej płynie do silnika. Do czego ten olej? Do smarowania wału? Bo mieszankę paliwa robię osobno.
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Najprawdopodobniej zbyt bogata mieszanka. Dajesz max gazu i go zalewa. Możliwe że może być zbyt uboga mieszanka i po prostu brakuje mu paliwa. Pozdrawiam.
Zła mieszanka w gaźniku lub zły kąt wyprzedzenia ZZ. Też mam Simsona z przerywaczem mechanicznym i miałem podobny problem. U mnie był zły kąt.
Zrób mieszankę 1:50 (ja do simsona lałem orlen 2t semisynthetic) i zobacz co leci z wydechu. Jak chmura niebieskiego dymu i do tego opornie wchodzi na obroty to przez simering ze strony sprzęgła ciągnie olej ze skrzyni biegów. Jak będziesz wymieniać simeringi to za jedny razem z dwóch stron. Jak wykluczysz simeringi to możesz zająć się gaźnikiem.
tam jest wszystko czyściutkie. Moze to jest coś z tą śrubką od ustawiania mieszanki (znajduje sie na łączeniu gaźnika z cylindrem??
Witam możesz zmniejszyć opór powietrza poszukaj na allegro. poza tym wiele może zależeć od tego ile ważysz jakom mieszankę robisz i jak masz ustawiony gaźnik
Witam, ja leję do podobnej kosiarki też mieszankę z tym samym olejem. Na tym paliwie chodzi simson, piła i podkaszarka NAC. Nic się nie dzieje z kosiarką już drugi rok. Lej śmiało.
Jak dobrze założysz porządne simeringi, to żaden hermetyk ci nie jest potrzebny. Jaką robisz mieszankę, i na jakim oleju jeździsz?
Pomoc jeszcze moze nadpilowanie denka tloka przy samych wylocie spalin jaki i dolocie mieszanki. Mialem taka jawke kiedys... z cylindrem 60cm3.. plus dysze sportowe.. ale nie czulem zadnej roznicy jak wymienilem same dysze... mozesz jeszcze sportowy tlumik zamontowac. np taki jak ma simson(sportowy) kolanko powinno wejsc 2.5 cm w rure wydechowa. Pozdrawiam.
Olejem to tam się zalewa tylko skrzynię biegów i sprzęgło. Sprawa jest prosta. Jeżeli ma sprężanie NAD tłokiem i POD tłokiem, iskrę w odpowiednim momencie (kilka mm drogi suwu przed GMP) i odpowiednio przygotowaną mieszankę paliwowo-powietrzną to musi chodzić.
Według RA śruba regulacji mieszanki biegu jałowego powinna być wykręcona o 2 - 3 obrotów. Śruba reguluje dopływ powietrza, więc im głębiej wkręcona, tym bogatsza mieszanka. Gdyby silnik dostawał lewe powietrze, obroty by wzrastały.
Goldi kojarzy np. mi sie ze skoczkiem narciarskim który z samego juz wygladu jest sympatyczny--Ty za tyle pomocy jakiej udzieliłes zasługujesz na to bys przynajmniej dla mnie był złotym chłopcem no zszedłem juz na oskara de la choja.Goldwinger drogi Rafale wybacz nam pozatym jeśli zaznaczysz że wyraxnie sobie tego nie życzysz to ok.POZDRAWIAM.Ps.Ta...
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
A jaka była dysza w Simsonie S60? Tyle lat siedzę w Simsonie i nie wiem... Dla 16N3 w 50 cm³ była 70 (czasami 68), a w 70 cm³ była 72. Ja mam w gaźniku dyszę 75 i wrażenie że mieszanka jest za uboga - świeca jest mocno wypalona na jasny kolor.
Coś więcej? stało się tak po długim postoju? Paliwo świeże? dawno rozrabiałeś mieszankę, w jakim stosunku? elektroda świecy "biała"/ "czarna" - zakopcona?
Jak nie pali na ciepło to już dziwne. Musiałby dostać za bogatą mieszankę a to się nie trzyma kupy z tym pierwszym objawem.
Witam problem tkwi w simsonie, po nocy odpalę go bez problemu, ale gdy się przejadę zaczyna mu odwalać jakby go przelewało, a gdy zgadza to już nie zapale do póki nie wykręcę świecy i jej nie wyczyszczę, iskrę ma bardzo dobra, nigdzie takiej nie widziałem, cylinder 60cc gaźnik Amal 19T, mam dwa inne gaźniki, ifa 16n3-6 i 16n3- na tym pierwszym chodzi...
Zakładam, że mieszanka paliwo olej ok. Simering na wale od strony zębatki trzyma ? Wygląda, jakby ssał olej.
A przypadkiem nie trudniej się kopie w rozrusznik? Może ci tłok puchnąć, a to od zbyt ubogiej mieszanki lub zapłonu. A z biegu coś łapie czy nic?
Witam! Od dłuższego czasu mam następujący problem. Gdy podjeżdżam na stację paliw tankuję, płacę i wlewam olej do mieszanki (ok. 5 min). Mam problem z odpaleniem Simsona od kopa.(cylinder ciepły) Muszę z popychu. Dodam, że simson gorący pali na dotyk. Zapłon platynkowy, gaźnik 16n1-11. Co może być nie tak.
Panowie, trochę pokory, nie piszcie jak się nie znacie. W dwusuwie kupujemy łożyska bez tych plastikowych pokryw, a jak już kupimy z nimi to je wyjmujemy. Wał uszczelniony jest simeringami, a nie plastikowymi wkładkami RS. Te łożyska mają smarowanie od oleju w mieszance.
nie chodzi o uszczleniacze i o ich nowosć :| lewe powietrze silnik może łąpać już na gaźniku i uszczlenienu koloektora ssącego :) mi to tak wygląda zaraz wytłumacze dlaczego :) jesli jest duża dawka powietrza jest złą proporcja mieszanki po naciśnięciu ssania proporcaj jest bliska tej dobrej i silnik zapala Gdy silnik się rozgrzeje tak bogata mieszanka...
Witam wszystkich, co jest na przeszkodzie rozkręcić do 12 500 RPM konstrukcja gaźnika bo opór wydechowy zmniejszony przewiercony tłumik, Czy Te kosy naprawdę nie mają siły się wkręcić i blokuje je moduł zapłonu ? Czemu nie robią zaworów membranowych mieszanki wpadającej bezpośrednio do komory wału. Nawet simson się wkręca na takie obroty, Czemu nie...
Panowie, nie działa. :/ Moto pali tylko raz na parę cykli także z wył zapłonem pod wpływem kompresji mieszanki. iskra nic nie daje, nie potrafi zapalić paliwa, zapłon ustawiony.
Zasadnicze pytanie-w jakim stanie technicznym jest silnik? To że kapie olej nie oznacza że, uszkodzone są simeringi - może być go za dużo w mieszance. Gaźnik do regulacji - /mokra świeca/. Sprawdź na innej świecy.
Witam. Od ostatniego razu nie wiem co sie dzieje z moim simosnem;/ jesli dodalem mu malo gazu to gasl, musialem dac prawie caly gaz zeby ruszyc. Zmniejszylem doplyw paliwa i wyczyscilem gaznik. Ale przyczyna byla za mocna mieszanka. Dzis do szkoly jechalem na simsonie i cos nie chcial jechac strzelalo z rury jakby byla za duza mieszanka ale jakos dojechalem....
Przyczyn może być wiele, obstawiam gaźnik choć może to być też świeca. Może ssanie nie obija, wygląda to na zbyt bogatą mieszankę. Oceń nagar na świecy. Nie sądzę, żeby to była wina filtra.
Witam. Z moich doswiadczen wynika ze Iskra F95 spełnia swoje zadanie w simku. Jesli sklad mieszanki i zapłon są dobrze wyregulowane to taka świeca służy dłuuuugo. Pozdrawiam.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
To znaczy nie wiem na oko dolałem do dobrej mieszanki, stwierdziłem że lepiej niech troche kopci niz ma się gdzies zatrzeć czy przytrzeć
Świeca zapłonowa ma być sucha. Sprawdź jakiego koloru jest nagar na świecy, biały - mieszanka uboga, trzeba podnieść iglicę przepustnicy brązowy - mieszanka ok czarny - mieszanka za bogata, trzeba opuścić iglicę Sprawdź też ciśnienie sprężania, a dyszę najlepiej zostawić w spokoju.
gaźnik-ale tylko sprawdź poziom paliwa ewentualnie popraw, nie ruszaj śruby do regulacji składu mieszanki bo nie dojdziesz do ładu później (chyba że wiesz co robisz)
silnik dwu-suwowy nie może mieć zbyt ubogiej mieszanki ponieważ tym paliwem smarowany jest wał a raczej w simsonie całe ułożyskowanie wału wiec między innymi ograniczenie ilości paliwa wiąże sie z ograniczeniem smarowania a dalej to już tylko zużycie
Witam . Problem dotyczy raczej samego paliwa . Zbyt niski oktan ( często się zdarza) , zbyt uboga mieszanka (benzyna-olej) lub zbyt mała dysza i na wysokich obr. silnik otrzymuje zadużo powietrza , a zamało paliwa .
Pewnie dostaje zla dawke paliwa... lub za duza mieszanka? Mocna sie dymi z rury podczas jazdy? jesli nie to zrob tak jak kolega wyzej sugerowal a na pewno bedzie ok. :]
Moim zdaniem ma to związek albo z układem paliwowym, albo wydechowym (gruntownie wyczyścić) i w tych obszarach też poszukać. Brzmi to tak jakby dostawał złą mieszankę. Jeśli problem tkwi jednak w elektryce to warto sprawdzić stan przerywacza zapłonu (platynek) a najlepiej wymienić. Kiedyś w romecie był dokładnie taki problem i był on właśnie związany...
Masz chyba racje musze odkecić cylinder ale chyba najlepiej jak rozbiore cały silnik bo dzisiaj jak go odpaliłem to bardzo strasznie kopcił olej napewno dostaje sie do cylindra i z mieszanka sie miesz tylko teraz albo to bedą pierścienie albo na wale uszczelniacze puszczają.Pozdr..
Już to zrobiłem. W amalu igła ma 3 rowki i jest na samym dole i dalej zdycha. Mieszankę paliwowo powietrzną też ustawiłem tak żeby go nie dusiło ani nie zalewało i efektu też nie ma.
No widzisz, tak wyglądają nowe "podobno DDRowskie" popychacze sprzęgła. Bym się nie zdziwił, gdybym przeciął je brzeszczotem. Teraz pozostaje Ci szukać używanych oryginałów DDR, albo jak napisałeś wcześniej - kombinacja najdłuższych dostępnych wałeczków łożyskowych fi 5 mm i kulek między nimi. Odnośnie łożyska - niech zgadnę, miałeś założony odrzutnik...
Witam, prawdopodobnie ma to zwiazek z obecnymi upalami : swieze paliwo, mieszanka dosc szybko paruje z gaznika w trakcie postoju przez kilka dni bez uruchamiania, w zwiazku z czym na dnie gaznika - osadza sie coraz grubsza warstewka oleju z paliwa, szczegolnie pod glowna dysza paliwowa / w 'studzience - srubie' aluminiowej, ktora trzeba wykrecic ostroznie...
Podlej mieszanki na cylinder i sprawdź czy się odezwie- mam sporo sprzętów okazjonalnie wykorzystywanych i na obecnie sprzedawanym paliwie z bio dodatkami notorycznie zaklejają się gaźniki.
Kilka nieudanych prób odpalenia mogło doprowadzić do zalania silnika mieszanką, o czym tu piszą koledzy wyżej. Na takiej kompresji silnik powinien chociaż kichnąć, prychnąć, lub "oddać" kopniakiem, jeśli zapłon byłby niewłaściwie ustawiony.
Wydaje mi się że jeśli cztery elektrody to cztery iskry, bynajmniej tak to jest widoczne. A przy czterech iskrach lepsze spalenie mieszanki, powinna się poprawić dynamika silnika... A co na temat świec Brisk??
Na początek sprawdź poziom pływaka - float height 29 mm. Następnie sprawdź dysze główne - jeżeli to są podróbki bez żadnych oznaczeń to na bank masz pozamieniane miejscami, wtedy kup nowe oryginalne z wybitym oznaczeniem BVF. Główna 70, rozruchowa 60, biegu jałowego 35. Sprawdź także drożność kranika, możesz zmierzyć ilość paliwa które wypłynęło przez...
Jak teraz puszczę manetkę to jest takie ,,psiu" a wcześniej był strzał.Na postoju jest to samo kichanie na dużych obrotach a jak puszczę manetkę to gaśnie. Mnie to wygląda na złą mieszankę paliwową - czyli regulacja gaźnika lub być może konieczne jego wyczyszczenie.
zwróć uwagę na to że rura i tłumik pełnią bardzo ważną rolę przy napełniani mieszanką komory cylindra. Fabryka na pewno wyliczyła długość i pojemność tak aby napełnianie było optymalne.
Kupiłem kilka lat temu gaźnik Amal 19 nie jeździłem na nim dużo może 500 km od czasu zakupu i pojawiły się 3 problemy: 1. W gaźniku jego przednia część ta która jest przykręcana do cylindra ''przelot 21mm'' ma znaczne luzy między gaźnikiem , nie wiem jak ten luz skasować, widoczny gwint na tej gardzieli która może jest wkręcana w gaźnik lecz nie umiem...
wszystko chodzi jak należy przy czym pali dużo. Czyli chyba nie wszystko jest OK. Gaźniki 16N1-x dają dużo bogatszą mieszankę. Z różnych względów z resztą. Gaźniki 16N3-x sa wg. mnie dużo lepsze, ale trudniejsze do regulacji i bardziej wrażliwe na źle wykonane elementy. Szczególnie śrubę regulacji składu mieszanki na biegu jałowym. Niedawno dyskutowaliśmy...
Gaźnik należałoby wyczyścić i wyregulować. Silnik nie powinien odpalić zimny bez ssania - to by wskazywało na zbyt bogatą mieszankę, np. otwarte ssanie, przez co masz problemy z uruchomieniem na ciepło i dławieniem się. Jaki typ zapłonu?
Zmień świecę. Czy po nagrzaniu silnika i włączeniu ssania silnik gaśnie ? Kiedy regulowano mieszankę (stosunek paliwa do powietrza) w gaźniku ? Zerknij tutaj : http://www.adastra13.com.pl/serwis-skute...
Wszystko jest podłączone, kostki sprawdzałem. Z tą sama podmianą gaźników to nie wiem czy tak będzie działać, ale spróbuję. Tam jest sonda lambda. Podejrzewam że ona może być uszkodzona skoro zalewa świecę i mieszanka jest bogata. Nigdy nie naprawiałem skuterów, z motorowerów to jedynie simsona s51. Co tamw normalnym skuterze wchodzi w skład układu...
mieszanka paliwo simson mieszanka paliwa simson uboga mieszanka bogaty mieszanka
chrysler voyager czujnik sprawność energetyczna akumulatora zamek klapa octavia
blokada operator pralka głośno wiruje
Pralka Bosch WOL247S - migająca dioda Aktiv i wyłączanie się podczas prania Jak zdjąć boczną obudowę Saeco Exprelia?