W zamku klapy.
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala??
Trochę inicjatywy kolego http://forum.vw-passat.pl/threads/13183-...
Mikrostyki
Jakie jest na nim oznaczenie i symbol producenta?
Jak nic nie ruszałeś to pewnie sam zamek kończy żywot.Właśnie ten tylny.Żeby się nie orobić podłącz tester i zerknij w parametry.
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Witam, szukałem na forach i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Chciałbym się dowiedzieć, czy w Passacie B5 1997r. sedan jak otworzę bagażnik, to podświetlenie kabiny powinno się włączyć? Mam taki problem że nie gasną lampki na podsufitce po zamknięciu drzwi, dopiero jak przekręcę zapłon to gasną. Po przekręceniu zapłonu, otwierałem każde...
Z mikrostyku w zamku klapy do modułu komfortu no i do lampki.
Mikrostyk jak nazwa wskazuje łączy
Mikrostyk w zamku kierowcy ci padł. Kodowanie zmień na Niemcy.http://forum.vw-passat.pl/threads...
Albo kup nową prywatę, ale ponoć szybko wysiadają.
To standard w tym aucie, taka niemiecka, solidna robota. No i te zimne luty mikrostyków w zamku, zamiast normalnego przełącznika krańcowego w ściance.
Kolego masz walniete mikrostyki lub zimne luty w zamku. Trzeba rozebrać i polutować ewentualnie wymienić mikrostyki
Tak sobie pomyślałem :D To nie jest jakaś przekładka czasami? :D Coś mi tutaj nie pasuje z tą diagnostyką... Bardziej podchodziło by to pod opisy, które ja posiadam, hmm. Na przykład: -00947 Zwarcie z masą w wiązce przewodów, przekaźnik pompy hydraulicznej, komputer sterujący silnika/komputer sterujący zespołu napędowego/komputer sterujący skrzyni biegów....
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
Mikrostyk w zamku sprawny? :)
Dzięki za pomoc. Problemem okazały się mikrostyki zamka. Po wymianie mikrostyków wszystko wróciło do normy. 😁
Wiązka w przelotce ,mikrostyk i KONTROLKA do sprawdzenia zasilania.
Mikrostyk w zamku do wymiany.
Niemniej jednak, wpiąć się trzeba między zamek a sterownik szyby kierowcy / pasażera, bo dalej to już ze sterownika szyby leci VANem do komfortu. Jeśli autor chce się wpiąć w słupku A to tylko pod mikrostyk klapy tył...
Jak przewody w przelotce ok to sprawdź zamek strona kierowcy. Najpewniej on szaleje a raczej któryś mikrostyk w nim. I przez to moduł widzi że kluczyk jest w pozycji na otwieranie. Przez co otwiera wszystkie drzwi i okna.
Pokaż zdjęcie mikrostyku który kupisz w elektronicznym.
Przewody w gumowych przelotkach tych drzwi oraz klapy były już sprawdzane? Trzeba wykluczyć ich przerwanie na początek. W drzwiach może to być również problem z mikrostykiem zamka, bądź sama żarówka.
Witam potrzebował bym schemat do mikrostyku i siłownika otwierania tylnej klapy. Auto to VW passat 2004r. kombi Problem jest taki, ze nie otwiera się bagażnik z mikrostyku tylko z kluczyka można otworzyć. Jak ktoś wie co może tam często pada? - Mikrostyk dobry - Siłownik dobry Problem chyba gdzieś na drutni jest przy module sterującym pod nogami kierowcy...
Witam a może ktoś mi doradzi co jeszcze można sprawdzić passat b6 wymienione mikrostyki i silniczek i przekaźniki cały zestaw i nadal problem z odpalanie, czasem jest tak że działa to tydzień i jest ok a czasem nie chce zaskoczyć rygiel. I wtedy nie ma zapłonu czy jest ktoś w stanie mi pomóc co jeszcze brak sprawdzić w silniku nie raz jest błąd immobilisera...
Czyli wskazuje na to że któryś mikrostyk w drzwiach jest zwalony. Żeby nie rozbierać wszystkiego w drzwiach potrzebuję znać kolory kabli w drzwiach które idą do tego zamka chciałbym to zmostkować na próbę i sprawdzić czy działa zamykanie. Mowa o drzwiach kierowcy Które kolory kabelków odpowiadają za mikrostyk drzwi otwarte zamknięte?
Tapicerka,blacha,szyba,zamek do wyjęcia. Przelutuj płytkę ,sprawdz ew. wymień mikrostyk i złóż z powrotem.
to nie sterownik tylko okablowanie,mikrostyk ,zwarcie itp np w przelotce.
http://www.taligentx.com/passat/maintena... przeczytaj też dokładnie to zanim zaczniesz rozbierać drzwi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź. I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny. Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone....
Właśnie przeszukiwałem fora żeby zobaczyć jak się za to zabrać i faktycznie trochę jest roboty, ale myślę że jak już będę miał ten klucz spline M8 do odkręcenia zamka to w godzinkę powinno pójść. Tapicerka drzwi nie problem, tę blachę też raczej bez problemu powinno się udać zdjąć... jak rozumiem muszę wyjąć szybę żeby to wymontować, tak? Tylko czy...
Mikrostyk w zamku masz do zmiany
Można kupić sam mikrostyk, ja jeszcze decyzji nie podjąłem co kupię bo i tak teraz nic nie zrobię, garażu nie mam więc muszę czekać na cieplejsze dni. https://allegro.pl/oferta/mikrostyk-zamk...
Diagnostyka komputerowa może dużo podpowiedzieć. Mogą być uszkodzone mikrostyki zamków, co powinno generować błędy. Bez tego to można sobie posprawdzać czy jakiś moduł nie podciekł, lub któreś złącza. No i osławione przewody w gumowych przelotkach drzwi i klapy bagażnika, czy się czasem coś nie przetarło lub przełamało.
dodam ze dioda przy ryglu świeci I czy ten mikrostyk jest związany z lusterkami Dodano po 0 dodam ze dioda przy ryglu świeci I czy ten mikrostyk jest związany z lusterkami??
Posiadam lusterka z mechanizmem składania jednak ta funkcja nie działa. Co może być przyczyną. Dodam że w klapie bagażnika prawdopodobnie mam uszkodzony mikrostyk - nie dziala oświetlenie bagażnika. Poza tym nie mam problemów z zamkami czy szybami. Czy za składanie lusterek mogą odpowiadać osobne mikrostyki w drzwiach ?
Mam taki sam problem w Golfie 4 i mam pytanie czy owy zamek, ten z mikrostykiem będzie pasował od passata b5 do golfa 4? Bo mógłbym mieć taki za półdarmo.
Zpewnością winnym bedzie prawy przedni zamek tzn mikrostyk uszkodzony.
4.3A przez mikrostyk? Lepiej odłącz kabel od alternatora i powtórz pomiar.
Witam wszystkich. Mam problem z Passatem b6. Na desce błąd kolumny kierowniczej, auto odpala na 2 sek i gasnie. Wymieniłem mikrostyki na płytce od blokady kierownicy, pomogło. Passat odpalił, pogasły wszystkie kontrolki. Po przejechaniu 10km problem powrócił
musisz wymontować centralny zamek z tych drzwi, poczytać trochę w internecie na temat zimnych lutów i mikrostyków (mikroswitch-y) w zamkach passat b5, golf 4, leon itd. wtedy albo pozostanie ci przelutowanie płytki, albo zakup nowego zamka. Przydatny link, na przykładzie passata b5: http://www.taligentx.com/passat/maintena...
Z kluczyka zamyka drzwi kierowcy? Po drugim zamknięciu też otwiera? Zamek raczej do wymiany. Przy odrobinie zmysłu technocznego można próbować naprawić. Jak silniczek siłownika zamknij otwórz działa ok, to często pomaga przelutowanie płytki z mikrostykami, opisy w sieci.
Może to być kilka rzeczy. Na przykład załamane przewody w gumowej przelotce drzwi, bądź uszkodzony mikrostyk zamka. Czasem pojawiały się zimne luty czy też przepalone ścieżki na płytce w zamku. A nawet niedosmarowany mechanizm zamka potrafi raz docisnąć mikrostyk a raz nie, co może powodować opisane objawy.
Sprawdź czy na zasilaniu taśmy występują również zaniki zasilania. Jeżeli tak, to masz mikrostyk/przekażnik do wymiany lub połączenia nie są pewne. Lutowałeś tę taśmę?
jeżeli mowa o B6 czyli tym po 2005 to mikrostyk podaje info do modułu can'owego z prawej strony bagażnika i on dopiero zapala lampkę i daję info do licznika by ten zapalił diagram tak samo jest np w audi a6
Witam, brzęczyk nie działa jak i światełka, bo mikrostyki w zamkach do wymiany, a odnośnie szyby to blacha ma 2 duże zaślepki na górze pod nimi znajdują się śruby od zacisków szyby trzeba je poluzować, szybę wyjąć do góry nachylając ją do przodu auta, 3 kołki plastikowe na wysokości zamka wybić i blachę odkleić oczywiście po odkręceniu jej.
Witam! Dla potrzebujących mikrostyki mam ori mam też przekaźniki jak coś pisać na PW. Pozdrawiam
Jest ,jest niebieski i czarny ,ale ja robie tak kupuje siłownik master ,wyjmuje mikrostyk zakładam do zamka i jest ok (wyciera się styk)
Witam ponownie po dłuższej przerwie. Powracając do tematu lampki progowe zaczęły odziwo same działać prawidłowo po zamknięciu bagażnika manualnie kluczykiem w zamku (zawsze zamykany był z pilota automatycznie z drzwiami). Jako iż popsuł się siłownik elektryczny klapy, muszę ją zamykać manulanie kluczykiem i działają lampki progowe. Wnioskująć, będę...
Nic podobnego sterownik jest w kabinie. Do sterownika centralnego zamka mam dostęp. Tylko chodziło mi o zamek że byc moze mikrostyk jest uszkodzony to musze sciagnac blache zeby go wyciagnac i nowy wlutowac
Padają też mikrostyki w zamku, pomaga odłączenie tych drzwi.
Piloty w tych obudowach występowały w VW Golf IV, Bora, Passat, Seat, Skoda. Możliwe, że ktoś zmienił obudowę elektroniki na inną z powodu przetarcia przycisków. Może po prostu wkodował do samochodu część pilota (z elektroniką) od Seata. Różnią się tylko logiem. Najpierw trzeba sprawdzić czy pilot wysyła sygnał radiowy. Często po latach puszczają luty...
Czyli najlepiej w tych tylnich drzwiach wymienić zamek lub sprawdzić kable może już są rdzą zalane.Bo jak mówił to musiał wymienić moduł komfortu sprawdzał kable otwierał drzwi od pasaże, kierowcy a i tak do końca nie zrobił tylko skasował mnie nieźle.I szukałem na YouTube tematu parę osób mówiło że przyczyna w mikrostykach na zamkach że przez to drzwi...
Zdejmij tapicerkę i odepnij z wiązki "klamkę" (przycisk) W tamtym passacie mimo odpięcia mikrostyku klamki usterka też występowała
Te kable skręcone razem mają być tak jak są tylko dobrze polutowane, bo gniją zawsze te łączenia i komfort nie działa, ktoś już tam grzebał, najczęściej zdarzało mi się wiązkę do komfortu łatać bo ona najczęściej gniła, ja proponuje żebyś wyczyścił papierem ściernym te druty z tych kabli bo zczerniały i skręć je tak jak są i polutuj, potem obejrz wszystkie...
Wreszcie znalazłem czas na przekładkę modułu. Udało się wymienić bez rozbierania . Bylo ciężko odczepić zaczepy od strony blachy ale odpowiednio wygięty twardy drut dał radę. Po wymianie modułu wszystkie drzwi funkcjonują poprawnie. Ale mam problem z tymi wymienionymi. Zamek reaguje na zamykanie i otwieranie ale ich nie zamyka. Po wciśnięciu zamknij...
Do rozebrania zamek drzwi i sprawdzenie działania mechanizmu oraz mikrostyków.
Teraz przyjrzałem się schematowi. Cudów nie ma, mikrostyki w klamkach prawej i lewej połączone są równolegle, więc tylko okablowanie wchodzi w grę (no i poprawne działanie mikrostyków z obu stron. Musisz wyprostować i po bólu.
Wymienisz mikrostyk zacznie działać lampka , a otwierać się nie będzie dopuki niewymienisz zamka .gwarantuje
Uszkodzony mikrostyk albo częściej zimne luty na płytce drukowanej w zamku-standardowa usterka w pasku b5 i golfie4...
Słyszałem co nieco o mikrostykach, lecz nie wiem, gdzie dokładnie są one umieszczone. W zamku drzwi? Tak, i tu właśnie szukaj - w kasecie zamka :)
Przelutuj z tej nowej dwa mikrostyki do starej i będzie szybciej i bezproblemowo.
Mikrostyki do przelutowania lub wymiany https://forum.vw-passat.pl/threads/32934...
Witam wszystkich Posiadam passata B5 z 99r i chciałby się podpiąć pod oświetlenie w wewnątrz pasata żeby podłączyć neony pod nogi, ale nie mogę znaleźć przewodu od tej lampki gdzie mógłbym się podłączyć, a może pod mikrostyk w drzwiach?
Dla drzwi raczej nie ma to znaczenia czy zamykane są z pilota czy z kluczyka. Moduł suchy, podłoga sucha? Czy dioda w drzwiach miga po zamknięciu? Podłączyć pod komputer i odczytać błędy z modułu komfortu. Może problem w mikrostykach w zamkach, z zasilaniem lub komunikacją z modułem komfortu.
Uszkodzony jest mikrostyk - czujnik zamknięcia drzwi kierowcy. Wymiana na nowy oryginal, albo zamiennik, jeśli już są dostępne (np do Passata kosztuje ok 100 zł), albo próba naprawy.
Powodów może być wiele i mogą się kumulować. Podobne tematy były poruszane wiele razy na forum. Z możliwych przyczyn mogą występować: przełamane przewody w gumowych przelotkacz dzwi, uszkodzone mikrostyki(krańcówki) zamków, tzw. zimne luty na płytkach PCB zamków, uszkodzone silniczki zamków czy zaśniedziałe połączenia. Trzeba po kolei diagnozować i...
Może zacząć od sprawdzenia modułu czy nie jest czasem zalany. Sprawdzić stan połączenia jego gniazd i wtyczek. Dodatkowo przewody w gumowych przelotkach drzwi do sprawdzenia. Problemem mogą być również wytarte lub uszkodzone mikrostyki w zamku, zimne luty na płytce drukowanej zamka, czy też zabrudzony komutator silniczka.
Niestety problemy z zamkami w passatach to dość częsta bolączka, i dość często problem tkwi w zimnych lutach zamka jak i mikrostyków zamka. Osobiście proponuję rozebrać zamki i poprawić luty i sprawdzić mikrostyki zamka. A tutaj masz strone z dokładnymi zdięciami i opisem (w języku angielskim) jak to zrobić. http://www.taligentx.com/passat/maintena...
Komfort ,bloki pomiarowe,i mikrostyki działają 01 zamknięte 11 otwarte.Wszystkie drzwi reagują tak samo.
witam jestem tu nowy i nie wszystko jeszcze wiem o tym forum.Wymieniam klapę bagażnika w moim pasku z 97r. na poliftową z klamką na mikrostyk i nie pasują mi te kable. Czy ktoś ma jakiś patent czy bendę otwierać tylko kluczem?
Wszystko zrobione, sporo mikrostyków wbudowanych w zamek i te cieniutkie utleniające się śieżki - ale udało sie naprawić więc temat zamykam.
Kiedyś w C6 miałem przypadek, że wymiana mikrostyków i przekaźników nie pomogła, a sprawę rozwiązał dopiero zakup drugiej (używanej) blokady i dopisanie jej do auta
No może być tam wiele czynników, na przykład uszkodzona krańcówka (mikrostyk) zamka ten który wykrywa otwarcie drzwi. Dalej to zimne luty na płytce drukowanej w zamku, lub przełamane przewody w gumowej przelotce między karoserią a drzwiami.
Stawiam na mokry moduł, w przeciwnym razie szybki by się nie otwierały :) Otwierałyby się, otwierałyby. W Golfach Mk4 moduł komfortu jest przy kolumnie kierowniczej w miejscu nie narażonym na wilgoć a c.z. szwankuje i szyby również jadą w dół a winę ponoszą pęknięte luty na płytce drukowanej wewnątrz obudowy zamka przy wyjściu na wtyczkę. Dodatkowo...
Pewnie mikrostyk w klapce (klamce) uległ uszkodzeniu. Wyeksploatował się, nadgryziony zębem czasu. Rozbierz klapę i dostań się do wtyczki klamki, odepnij ją i sprawdź multimetrem na pinach klamki czy zwiera za każdym razem po naciśnięciu klapki. Jak nie, to jakimś drucikiem czy tam pęsetom, zewrzyj piny we wtyczce. Jak będzie reakcja zamka na każde...
Niestety zapewne mikrostyk. Trzeba zdejmować tapicerkę, blachę i do zamka się dostać. Posprawdzać/poprawić zimne luty. Kontrolnie do sprawdzenia okablowanie idące do modułu komfortu (pod wykładziną siedzenia kierowcy).
W pobliżu 60pF. Led zapala się po ok. sekundzie od wciśnięcia switcha. Miga co sekundę krótkim błyskiem jak trzymasz. W tych modelach często mikrostyki nie łączą. Trzeba je przemyć płynem do styków.
Kasowanie błędów nie jest lekarstwem na usterke. W zamku w drzwiach w środku jest płytka z mikrostykami na której bardzo często powstają pęknięcia lutu, trzeba zamek rozebrać przelutować i powinno być ok. Częsta awaria w paskach.
Kupiłem nowy zamek z nowym mikrostykiem ale jak otworze klapę nadal nie zapala się oświetlenie ale otwieram drzwi któreś w samochodzie i zapala się oświetlenie w bagażniku a mikro włącznik przy zamku nie wyłącza oświetlenie
robisz tak samo jak w passacie http://www.taligentx.com/passat/images/p... tu masz opis http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=2...
No zaglądałem na to juz. Mikrostyki są sprawne. Zasilanie tez wygląda na prawidłowo podpięte ( według sygnaturek) A jednak świeciła dalej. Na dzien dzisiejszy nie ma pilota przy sobie. Jesli sie będe z nim widział to wezmę płytkę i przemierzę tam te tranzystory moze któryś padł a nie akurat ten układ scalony.
oświetlenie bagażnika,problem żarówka,załamania na kablach lub do wymiany cały zamek,można też samemu wymienić mikrostyk. schowek. spalona żarówka,brak żarówki,wypięta wtyczka lub możliwe jest mechaniczne uszkodzenie (ułamanie) elementu odpowiedzialnego za zadziałanie włącznika lub samego włącznika
Tak, właśnie vagiem to robiłem. W module komfortu były błędy, wykasowałem je, od razu nie wróciły, jednak programowanie się nie powiodło, a błędy powracają po chwili. Są tam uwalone mikrostyki, bo lampka się nie zapala, ale zamek działa z klucza bez problemu.
Pomijając uszkodzony zamek kierowcy bo na szczęście działa z pilota na tym mi najbardziej zależy, chce skupić się na drzwiach pasażera które nie działają z pilota, czy masz na myśli coś wspólnego z tymi mikrostykami czy jak to sie tam zwie które są w zamkach ? Bo czytałem że właśnie one najczęściej padają a zmiana tego bardzo czasochłonna
Nie do konca. Moze byc tak, że po zlozeniu calosc nie do konca "bez oporu" chodzi i dla tego odbija z powrotem. Mam passata b5 i po zmknieciu od srodka ZAWSZE dIala a z pilota potrafi czasami odbić. Sprawdz jeszcze raz mikroswicze i czy wszystko jest prawidlowo zlozone.
Hej! Jako, że temat na internecie jest NIBY utarty-postanowiłem sam zapytać co jest nie tak w moim passku, ponieważ nie chcę na ślepo wymieniać części... auto po otwarciu z pilota samo się zamyka w nieregularnym czasie, ponadto oświetlenie kabiny jest sprawne na pół-lampka na podsufitce nie działa (żarówka sprawna), a oświetlenie drzwi działa. Sławny...
Mikrostyku przy pedale hamulca. Najlepiej kolega się uda do wykwalifikowanego elektryka, brak świateł stopu na drodze może się źle skończyc.
Witam Mam problem z blokadą kolumny kierowniczej. Przy wymianie mikrostyków zablokował się rygiel, wystaje na dole ale nie chce iść do góry. Jakby blokada jakaś trzymała. Proszę o pomoc.
W tym pasacie sterowanie zamka jest dwoma masami,i najlepiej podpiąć się w drzwiach kierowcy,jak masz elektryczne szyby to tez mozesz sobie zrobić domykanie szyb z alarmu,poprzez wydłurzenie czasu,a to ze nie zamyka ci drzwi to moze być problem z mikrostykami w tych drzwiach,często się wieszają,badz w samym zamku,jest tam kawałek płytki na której tez...
Witam podczas odpalania passata b6 oświeca się kontrolka wspomagania na czerwono samochód zgaśnie za drugim razem przeważnie jest już ok ,błędy w immo to 02823 warunki blokady nie spełnione i 02861 elektroniczna blokada kolumny kierowniczej błąd sumy kontrolnej .Pytanie moje polega na tym że chcę kupić zestaw mikrostyków i przekazników do rygla ,tylko...
według rysunku przez ułamek sekundy cały prąd przejdzie wpierw przez mikrostyk a chwilkę później przez styki przekaźnika. Myślę, że pstryczek długo nie wytrzyma. Koniecznie trzeba to odseparować. Dochodzi jeszcze moment wyłączania przekaźnika i tu kolejna diodka. Pomysł dobry, tylko trzeba dopracować.
wymien zamek i spokuj, niewiez w zimne luty Tylko, że po pierwsze: Zamek do tylnych drzwi to koszt około 400 zł. Używki nie ma co kupować, bo za tydzień może być to samo. Można pokusić się o naprawę - kolega do tego celu wykorzystał tłok od strzykawki - wkrótce będzie miał fotorelacje - jak będzie się brał za drugi zamek. Ale ponoć można dokupić same...
Mikrostyki drzwi, czyli ogólnie zamki - tam trzeba sie pochylić -to jest typowa usterka Golfów, Passatów itd
no więc tak : nie wiem jaki to model SEO , pamietam jedynie ,że SEO (widziałem go kiedyś przy okazji montażu KD2006) Nie mam na niego papierów , tym bardziej instrukcji - nie dostałem wraz z kupnem samochodu. Dzisiaj byłem u "speca" :-( od alarmów. Parę razy włączył alarm i wyłączył , posiedział chwilę w samochodzie (zamknął się w nim i sprawdził czujniki...
VW Passat kombi B6. Po zakupie okazało się, że bagażnik się nie otwiera dedykowanym przyciskiem na pilocie, przyciskiem na klapie oraz na drzwiach kierowcy. Zamiast klapy bagażnika otwiera się wlew paliwa, zamiast wlewu paliwa otwiera się centralny zamek. Zamiast centralnego zamka otwiera się klapa bagażnika. Winny moduł komfortu za schowkiem. Podmieniłem...
Wina leży w mikrostykach w zamku, ale można temu zaradzić w inny sposób o wiele tańszy i szybszy. Zdejmij tapicerkę, bo bez nie da rady i następnie poprzez samochodowy próbnik napięcia, np. 12V ok 5W, podawaj masę po kolei na przewody idące bezpośrednio do zamka i rób próbę zamknięcia z przycisku na drzwiach, na którymś problem zniknie i daj ten przewód...
Dzieki kolego, że się odezwałeś :-) Piloty orginalne. Co do Vaga to mam VCDS Lite 1.2 i tam próbuje coś zrobić. Wchodze w 46 Moduł komfortu -bloki pomiarowe http://obrazki.elektroda.pl/1820568700_1... Rozebrałem zamek kierowcy poprawiłem luty przy mikrostykach posprawdzałem miernikiem i wszystko w zamku kierowcy jest sprawne. Naciskałem...
Update: Pożyczyłem kluczyk scyzoryk od Passata B5 o nr : 1J0 959 753 AH i ładnie się przypisał pilot. Tak jak wspominałem, że te numery zadziałają z tym komfortem. Co do reszty problemów, to sprawdź czy nie ma błędów pochodządzych od zamków tych drzwi. Miałem taki przypadek z otwieraniem się samoczynnym, ze względu na uszkodzone mikrostyki, zimne luty...
mikrostyk zamka passat mikrostyk toledo uszkodzony mikrostyk
gniazdka angielskie honda civic termostat sterowanie dwoma obwodami
swiatlo pozycyjne punto obciążalność prądowa przewodów
Najlepsza spawarka TIG AC/DC do profesjonalnego spawania Jak zdjąć tylną ściankę w lodówce Samsung RB34?