Same włączniki ciężko znaleźć,łatwiej zamek wymienić.Albo nówka albo szrot.
Dzięki za pomoc. Problemem okazały się mikrostyki zamka. Po wymianie mikrostyków wszystko wróciło do normy. 😁
Nie ma możliwości . Bo nawet nie rozbieralem silniczka tylko wymienialem zewnetrzny mikrostyk.
Witam Moga być też przerwane przewody w harmonijce,lecz często powodem są zimne luty w kostce 8-mio pinowej zamka.Widać po rozebraniu zamka.
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
Mikrostyki
Przewody w gumowych przelotkach tych drzwi oraz klapy były już sprawdzane? Trzeba wykluczyć ich przerwanie na początek. W drzwiach może to być również problem z mikrostykiem zamka, bądź sama żarówka.
Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź. I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny. Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone....
musisz wymontować centralny zamek z tych drzwi, poczytać trochę w internecie na temat zimnych lutów i mikrostyków (mikroswitch-y) w zamkach passat b5, golf 4, leon itd. wtedy albo pozostanie ci przelutowanie płytki, albo zakup nowego zamka. Przydatny link, na przykładzie passata b5: http://www.taligentx.com/passat/maintena...
Można kupić sam mikrostyk, ja jeszcze decyzji nie podjąłem co kupię bo i tak teraz nic nie zrobię, garażu nie mam więc muszę czekać na cieplejsze dni. https://allegro.pl/oferta/mikrostyk-zamk...
Uszkodzony zamek, dokładnie mikrostyk. Trzeba go wymienić. Ale sa się to zrobić bez wyciągania zamka, jest taki inny patent na to.
Jest ,jest niebieski i czarny ,ale ja robie tak kupuje siłownik master ,wyjmuje mikrostyk zakładam do zamka i jest ok (wyciera się styk)
http://www.taligentx.com/passat/maintena... przeczytaj też dokładnie to zanim zaczniesz rozbierać drzwi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Jak przewody w przelotce ok to sprawdź zamek strona kierowcy. Najpewniej on szaleje a raczej któryś mikrostyk w nim. I przez to moduł widzi że kluczyk jest w pozycji na otwieranie. Przez co otwiera wszystkie drzwi i okna.
Witam, brzęczyk nie działa jak i światełka, bo mikrostyki w zamkach do wymiany, a odnośnie szyby to blacha ma 2 duże zaślepki na górze pod nimi znajdują się śruby od zacisków szyby trzeba je poluzować, szybę wyjąć do góry nachylając ją do przodu auta, 3 kołki plastikowe na wysokości zamka wybić i blachę odkleić oczywiście po odkręceniu jej.
Może to być kilka rzeczy. Na przykład załamane przewody w gumowej przelotce drzwi, bądź uszkodzony mikrostyk zamka. Czasem pojawiały się zimne luty czy też przepalone ścieżki na płytce w zamku. A nawet niedosmarowany mechanizm zamka potrafi raz docisnąć mikrostyk a raz nie, co może powodować opisane objawy.
Pokaż zdjęcie mikrostyku który kupisz w elektronicznym.
Do rozebrania zamek drzwi i sprawdzenie działania mechanizmu oraz mikrostyków.
Czyli wskazuje na to że któryś mikrostyk w drzwiach jest zwalony. Żeby nie rozbierać wszystkiego w drzwiach potrzebuję znać kolory kabli w drzwiach które idą do tego zamka chciałbym to zmostkować na próbę i sprawdzić czy działa zamykanie. Mowa o drzwiach kierowcy Które kolory kabelków odpowiadają za mikrostyk drzwi otwarte zamknięte?
Z kluczyka zamyka drzwi kierowcy? Po drugim zamknięciu też otwiera? Zamek raczej do wymiany. Przy odrobinie zmysłu technocznego można próbować naprawić. Jak silniczek siłownika zamknij otwórz działa ok, to często pomaga przelutowanie płytki z mikrostykami, opisy w sieci.
Te kable skręcone razem mają być tak jak są tylko dobrze polutowane, bo gniją zawsze te łączenia i komfort nie działa, ktoś już tam grzebał, najczęściej zdarzało mi się wiązkę do komfortu łatać bo ona najczęściej gniła, ja proponuje żebyś wyczyścił papierem ściernym te druty z tych kabli bo zczerniały i skręć je tak jak są i polutuj, potem obejrz wszystkie...
Piloty w tych obudowach występowały w VW Golf IV, Bora, Passat, Seat, Skoda. Możliwe, że ktoś zmienił obudowę elektroniki na inną z powodu przetarcia przycisków. Może po prostu wkodował do samochodu część pilota (z elektroniką) od Seata. Różnią się tylko logiem. Najpierw trzeba sprawdzić czy pilot wysyła sygnał radiowy. Często po latach puszczają luty...
to nie sterownik tylko okablowanie,mikrostyk ,zwarcie itp np w przelotce.
Zpewnością winnym bedzie prawy przedni zamek tzn mikrostyk uszkodzony.
Posiadam lusterka z mechanizmem składania jednak ta funkcja nie działa. Co może być przyczyną. Dodam że w klapie bagażnika prawdopodobnie mam uszkodzony mikrostyk - nie dziala oświetlenie bagażnika. Poza tym nie mam problemów z zamkami czy szybami. Czy za składanie lusterek mogą odpowiadać osobne mikrostyki w drzwiach ?
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala?? W zamkach drzwi są trzy mikrostyki i żaden z nich nie dostaje zasilania, podają sygnały masowe do modułu sterującego przy silniku szyby. Krańcówki w drzwiach możesz sprawdzić VAGiem. Piszesz, że szyby działają z panelu w drzwiach...
Czyli najlepiej w tych tylnich drzwiach wymienić zamek lub sprawdzić kable może już są rdzą zalane.Bo jak mówił to musiał wymienić moduł komfortu sprawdzał kable otwierał drzwi od pasaże, kierowcy a i tak do końca nie zrobił tylko skasował mnie nieźle.I szukałem na YouTube tematu parę osób mówiło że przyczyna w mikrostykach na zamkach że przez to drzwi...
Wymienisz mikrostyk zacznie działać lampka , a otwierać się nie będzie dopuki niewymienisz zamka .gwarantuje
Stawiam na mokry moduł, w przeciwnym razie szybki by się nie otwierały :) Otwierałyby się, otwierałyby. W Golfach Mk4 moduł komfortu jest przy kolumnie kierowniczej w miejscu nie narażonym na wilgoć a c.z. szwankuje i szyby również jadą w dół a winę ponoszą pęknięte luty na płytce drukowanej wewnątrz obudowy zamka przy wyjściu na wtyczkę. Dodatkowo...
Nic podobnego sterownik jest w kabinie. Do sterownika centralnego zamka mam dostęp. Tylko chodziło mi o zamek że byc moze mikrostyk jest uszkodzony to musze sciagnac blache zeby go wyciagnac i nowy wlutowac
Niestety problemy z zamkami w passatach to dość częsta bolączka, i dość często problem tkwi w zimnych lutach zamka jak i mikrostyków zamka. Osobiście proponuję rozebrać zamki i poprawić luty i sprawdzić mikrostyki zamka. A tutaj masz strone z dokładnymi zdięciami i opisem (w języku angielskim) jak to zrobić. http://www.taligentx.com/passat/maintena...
Dla drzwi raczej nie ma to znaczenia czy zamykane są z pilota czy z kluczyka. Moduł suchy, podłoga sucha? Czy dioda w drzwiach miga po zamknięciu? Podłączyć pod komputer i odczytać błędy z modułu komfortu. Może problem w mikrostykach w zamkach, z zasilaniem lub komunikacją z modułem komfortu.
Tapicerka,blacha,szyba,zamek do wyjęcia. Przelutuj płytkę ,sprawdz ew. wymień mikrostyk i złóż z powrotem.
Słyszałem co nieco o mikrostykach, lecz nie wiem, gdzie dokładnie są one umieszczone. W zamku drzwi? Tak, i tu właśnie szukaj - w kasecie zamka :)
Mam taki sam problem w Golfie 4 i mam pytanie czy owy zamek, ten z mikrostykiem będzie pasował od passata b5 do golfa 4? Bo mógłbym mieć taki za półdarmo.
Może zacząć od sprawdzenia modułu czy nie jest czasem zalany. Sprawdzić stan połączenia jego gniazd i wtyczek. Dodatkowo przewody w gumowych przelotkach drzwi do sprawdzenia. Problemem mogą być również wytarte lub uszkodzone mikrostyki w zamku, zimne luty na płytce drukowanej zamka, czy też zabrudzony komutator silniczka.
Pewnie mikrostyk w klapce (klamce) uległ uszkodzeniu. Wyeksploatował się, nadgryziony zębem czasu. Rozbierz klapę i dostań się do wtyczki klamki, odepnij ją i sprawdź multimetrem na pinach klamki czy zwiera za każdym razem po naciśnięciu klapki. Jak nie, to jakimś drucikiem czy tam pęsetom, zewrzyj piny we wtyczce. Jak będzie reakcja zamka na każde...
Witam, szukałem na forach i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Chciałbym się dowiedzieć, czy w Passacie B5 1997r. sedan jak otworzę bagażnik, to podświetlenie kabiny powinno się włączyć? Mam taki problem że nie gasną lampki na podsufitce po zamknięciu drzwi, dopiero jak przekręcę zapłon to gasną. Po przekręceniu zapłonu, otwierałem każde...
No może być tam wiele czynników, na przykład uszkodzona krańcówka (mikrostyk) zamka ten który wykrywa otwarcie drzwi. Dalej to zimne luty na płytce drukowanej w zamku, lub przełamane przewody w gumowej przelotce między karoserią a drzwiami.
Niestety zapewne mikrostyk. Trzeba zdejmować tapicerkę, blachę i do zamka się dostać. Posprawdzać/poprawić zimne luty. Kontrolnie do sprawdzenia okablowanie idące do modułu komfortu (pod wykładziną siedzenia kierowcy).
Pomijając uszkodzony zamek kierowcy bo na szczęście działa z pilota na tym mi najbardziej zależy, chce skupić się na drzwiach pasażera które nie działają z pilota, czy masz na myśli coś wspólnego z tymi mikrostykami czy jak to sie tam zwie które są w zamkach ? Bo czytałem że właśnie one najczęściej padają a zmiana tego bardzo czasochłonna
Witam. Posiadam Passata B5FL z 2002 roku. Ostatnio coś się stało i nie mogę otworzyć klapy bagażnika klamką. Dodam, iż z pilota otwiera się normalnie. Rozebrałem klapę i sprawdziłem: Mikrostyk klamki - jest sprawny Mikrostyk zamka ten co jest odpowiedzialny za światło w bagażniku też ok Przy sprawdzaniu mikrostyku zamka otwierania z kluczyka miernik...
Hej! Jako, że temat na internecie jest NIBY utarty-postanowiłem sam zapytać co jest nie tak w moim passku, ponieważ nie chcę na ślepo wymieniać części... auto po otwarciu z pilota samo się zamyka w nieregularnym czasie, ponadto oświetlenie kabiny jest sprawne na pół-lampka na podsufitce nie działa (żarówka sprawna), a oświetlenie drzwi działa. Sławny...
Mikrostyk w zamku sprawny? :)
Trochę się zeszło :) Przepraszam, że tak późno odpisuję, ale zapomniałem o poruszanym temacie. Problemem był microstyk w drzwiach. Przy wymianie jest trochę zabawy, ale zrobiłem i wszystko się naprawiło. Trzeba rozebrać zamek, tam jest mikrostyk. Można go kupić w sklepie elektronicznym i na alegrogo.
Wymieniłem mikrostyki na płytce od blokady kierownicy, pomogło. Passat odpalił, pogasły wszystkie kontrolki. Blokadę kupuję się nową i przypisuje do samochodu. To nie zamek, że się człowiek bawi w "regenerację". VCDS i czytaj błędy. Kody ich dodaj do tematu.
Teraz przyjrzałem się schematowi. Cudów nie ma, mikrostyki w klamkach prawej i lewej połączone są równolegle, więc tylko okablowanie wchodzi w grę (no i poprawne działanie mikrostyków z obu stron. Musisz wyprostować i po bólu.
Komfort ,bloki pomiarowe,i mikrostyki działają 01 zamknięte 11 otwarte.Wszystkie drzwi reagują tak samo.
Update: Pożyczyłem kluczyk scyzoryk od Passata B5 o nr : 1J0 959 753 AH i ładnie się przypisał pilot. Tak jak wspominałem, że te numery zadziałają z tym komfortem. Co do reszty problemów, to sprawdź czy nie ma błędów pochodządzych od zamków tych drzwi. Miałem taki przypadek z otwieraniem się samoczynnym, ze względu na uszkodzone mikrostyki, zimne luty...
Wszystko zrobione, sporo mikrostyków wbudowanych w zamek i te cieniutkie utleniające się śieżki - ale udało sie naprawić więc temat zamykam.
Mikrostyk w zamku do wymiany.
wymien zamek i spokuj, niewiez w zimne luty Tylko, że po pierwsze: Zamek do tylnych drzwi to koszt około 400 zł. Używki nie ma co kupować, bo za tydzień może być to samo. Można pokusić się o naprawę - kolega do tego celu wykorzystał tłok od strzykawki - wkrótce będzie miał fotorelacje - jak będzie się brał za drugi zamek. Ale ponoć można dokupić same...
Tak, właśnie vagiem to robiłem. W module komfortu były błędy, wykasowałem je, od razu nie wróciły, jednak programowanie się nie powiodło, a błędy powracają po chwili. Są tam uwalone mikrostyki, bo lampka się nie zapala, ale zamek działa z klucza bez problemu.
oświetlenie bagażnika,problem żarówka,załamania na kablach lub do wymiany cały zamek,można też samemu wymienić mikrostyk. schowek. spalona żarówka,brak żarówki,wypięta wtyczka lub możliwe jest mechaniczne uszkodzenie (ułamanie) elementu odpowiedzialnego za zadziałanie włącznika lub samego włącznika
VW Passat kombi B6. Po zakupie okazało się, że bagażnik się nie otwiera dedykowanym przyciskiem na pilocie, przyciskiem na klapie oraz na drzwiach kierowcy. Zamiast klapy bagażnika otwiera się wlew paliwa, zamiast wlewu paliwa otwiera się centralny zamek. Zamiast centralnego zamka otwiera się klapa bagażnika. Winny moduł komfortu za schowkiem. Podmieniłem...
Wina leży w mikrostykach w zamku, ale można temu zaradzić w inny sposób o wiele tańszy i szybszy. Zdejmij tapicerkę, bo bez nie da rady i następnie poprzez samochodowy próbnik napięcia, np. 12V ok 5W, podawaj masę po kolei na przewody idące bezpośrednio do zamka i rób próbę zamknięcia z przycisku na drzwiach, na którymś problem zniknie i daj ten przewód...
Też tak mialem. Wymieniłem siłownik w zamku i to jest zrobione i dziala. Zostało oświetlenie bagażnika. W gnieździe żarówki prąd jest ale nie dochodzi masa. Doczytałem że chodzi o mikrostyk czy też mikroswich. Jednak nie wiem gdzie się znajduje czy w mechanizmie zamka czy przy ryglu i nie wiem jak wygląda aby go odnależć. Moze ktoś coś jakieś zdjecia......
ta krańcówka to jest mikrostyk zintegrowny z mechanizmem zamka. Fabrycznie nie jest to częśąć wymienna - z powodu tego switcha trzeba wymienić cały zamek(tak robia w serwisie) ale można się z tym pobawić - rozebrać i przeczyścić i na pewno pomoże!
Kasowanie błędów nie jest lekarstwem na usterke. W zamku w drzwiach w środku jest płytka z mikrostykami na której bardzo często powstają pęknięcia lutu, trzeba zamek rozebrać przelutować i powinno być ok. Częsta awaria w paskach.
Nie do konca. Moze byc tak, że po zlozeniu calosc nie do konca "bez oporu" chodzi i dla tego odbija z powrotem. Mam passata b5 i po zmknieciu od srodka ZAWSZE dIala a z pilota potrafi czasami odbić. Sprawdz jeszcze raz mikroswicze i czy wszystko jest prawidlowo zlozone.
Mikrostyk w zamku kierowcy ci padł. Kodowanie zmień na Niemcy.http://forum.vw-passat.pl/threads...
W tym pasacie sterowanie zamka jest dwoma masami,i najlepiej podpiąć się w drzwiach kierowcy,jak masz elektryczne szyby to tez mozesz sobie zrobić domykanie szyb z alarmu,poprzez wydłurzenie czasu,a to ze nie zamyka ci drzwi to moze być problem z mikrostykami w tych drzwiach,często się wieszają,badz w samym zamku,jest tam kawałek płytki na której tez...
Właśnie przeszukiwałem fora żeby zobaczyć jak się za to zabrać i faktycznie trochę jest roboty, ale myślę że jak już będę miał ten klucz spline M8 do odkręcenia zamka to w godzinkę powinno pójść. Tapicerka drzwi nie problem, tę blachę też raczej bez problemu powinno się udać zdjąć... jak rozumiem muszę wyjąć szybę żeby to wymontować, tak? Tylko czy...
W tym rzecz. na schemacie czarno-niebieski i czarno-szary. W rzeczywistości nie ma w wiązce czarno-szarego. jest siedem innych kolorów. Jedno, co się potwierdziło ze schematem - brązowy to masa. Jeśli omyłkowo podam napięcie na mikrostyk, to go zgrzeję. Dlatego muszę mieć pewność które przewody idą do zasilania silnika zamka. Dodano po 1 Jak jest osobny...
Niemniej jednak, wpiąć się trzeba między zamek a sterownik szyby kierowcy / pasażera, bo dalej to już ze sterownika szyby leci VANem do komfortu. Jeśli autor chce się wpiąć w słupku A to tylko pod mikrostyk klapy tył...
Kupiłem niebieski kabel KKL i śmiga aż miło na vagcom. Narazie mam za dużo błędów bo poodpinane przełączniki z wszystkich drzwi - tapiceruję boczki. Szyby z tyłu rozwiązałem - wystarczyło odkręcić silniki i zsunąć szybę trochę ręką i zamontować silniki. Przeczytałem na forum Passata, że lamelki na silnikach lubią się palić w VW. Jedna sprawa nie daje...
Masz problem z zewnętrznym mikrostykiem zamka drzwi kierowcy tzw. "krańcówką" - znajduje się na ostatniej fotce w tym temacie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... na ww. fotce widać pomiędzy tym mikrostykiem a mimośrodem nim sterującym zaznaczony na kolor żółty profil sprężystej blaszki, którą trzeba włożyć pomiędzy mikrostyk a mimośród...
Miałem raz podobną sytuację i też rozbierałem zamek i mierzyłem i wszystko było ok ale nadal nie działało tak jak powinno ale gdy wymieniłem mikrostyki zaczęło działać. a co się dzieje jak wypniesz złączkę w słupku do tylnych drzwi? apropo kodowania to tym co zamówiłeś bez problemu zrobisz :) a tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Witam. Problem polega na tym że centralny zamek w passacie b3 otwiera mi wszystkie drzwi dopiero za 2-gim przekręceniem kluczyka w drzwiach i to też pod warunkiem że odbędzie się to w ciągu 2-ch sekund. Za 1 razem otwiera się tylko mechanicznie zamek kierowcy. Samochód posiada oryginalny moduł elektrycznych szyb z domykaniem. Teraz grubszy opis. Jeżeli...
Kupiłem nowy zamek z nowym mikrostykiem ale jak otworze klapę nadal nie zapala się oświetlenie ale otwieram drzwi któreś w samochodzie i zapala się oświetlenie w bagażniku a mikro włącznik przy zamku nie wyłącza oświetlenie
Panowie od paru dni mam wielki problem z moim Passkiem. Ciagle siada akumulator po nocy lub dniu przestoju. Mylsalem, ze to wina baterii ale nie dawalo mi spokoju iz moja bateria ma niecale 8 miesiecy wiec postanowilem sprawdzic mu pobor i nie moge uwierzyc w to co widze. 4.32A. czytalem cos o mikrostyku w ktoryms w zamku bo wylapalem objaw, ze zamek...
zamki jeden i drugi były już przelutowane także ja to robiłem mikrostyk od strony kierowcy wywaliłem i czekam na drugi faktycznie nie wytrzymał zęba czasu teraz mam wypięte drzwi od pasażera zamknięte ręcznie bo jeżdżę z reguły sam i jest ok, ale przecież nie o to chodzi.
Witam serdecznie. Drodzy forumowicze mam oto owy problem z centralnym zamkiem w passacie b5 2003r. Centralny zamek po zazbrojeniu potrafi się sam zazbroić bądź jak auto stoi to sam się zazbraja. Jutro podłączę paska pod komputer i z czytam mu błędy. Podejrzewam moduł komfortu oraz mikrostyki drzwi (kierowcy choć pewny nie jestem czy tylko te). Poczytałem...
Dzień dobry, czy ktoś z Was spotkał się z takim zagadnieniem jak w temacie? Wymieniałem zamek gdyż mikrostyk, który zwierał oświetlenie bagażnika był już wysłużony i przy okazji postanowiłem "udoskonalić" oświetlenie paki gdyż dużo pracuję w nocy i często korzystam z tego dobrodziejstwa. Zakupiłem więc 5m taśmy LED na 12V, wymierzyłem, przyciąłem (+-...
Dzieki kolego, że się odezwałeś :-) Piloty orginalne. Co do Vaga to mam VCDS Lite 1.2 i tam próbuje coś zrobić. Wchodze w 46 Moduł komfortu -bloki pomiarowe http://obrazki.elektroda.pl/1820568700_1... Rozebrałem zamek kierowcy poprawiłem luty przy mikrostykach posprawdzałem miernikiem i wszystko w zamku kierowcy jest sprawne. Naciskałem...
Witam , mam pytanko czy jest jeszcze jakieś inne połączenie przednich prawych drzwi (od pasażera ) z modułem komfortu , ponieważ z rok temu nie miałem podświetlenia ale gdy naprawiłem te nieszczęsne złączki przy module komfortu wszystko pięknie zaczeło działać. Od paru tygodni zauważyłem że podczas otwierania prawych drzwi górna lampka sama co jakiś...
Ponawiam prośbę o pomoc. W dalszym ciągu nie wiem skąd pobór prądu na każdych drzwiach.Przekopałem instalacje i drzwi,w jednym zamku wymieniłem mikrostyk i nic.Zastanawia mnie dlaczego po włączeniu zapłonu zamki dostają dwa impulsy do otwarcia, a potem jeszcze takie impulsy podczas jazdy.Zauważyłem że zamykając auto z pilota zamki zamykają się po drugim...
To samo podanie zasilania nic nie da? Bo wg schematu to do silniczka idą te dwa czarno kolorowe przewody a reszta do mikrostyków. Dodano po 4 A jeszcze mam pytanie czy to ze zamek nie działa z przodu prawy to może być powodem nie działania prawego tył? Dodano po 10 Poniżej wycinek schematu z zamkiem. Jak go zasilić aby sprawdzić? https://obrazki.elektroda.pl/6810892300_...
Proszę o pomoc. Świeci się kontrolka otwartych drzwi (mam tą samą od drzwi i maski). Każde drzwi poodpinałem więc wykluczyłem, że to one. Jeździłem z tą kontrolką 2 tygodnie. Po tym czasie przestały działać mi spryskiwacze przedniej szyby. To wina czujnika maski. Odpiąłem go i spryskiwacze zaczęły działać normalnie jednak kontrolka nie zniknęła. Zwarłem...
Przelotki sprawdzone rozumiem? między pinami 1 i 2 przy zamknięciu i otwarciu musi być 12V Sprawdź czy jak otworzysz drzwi to podświetlenie w podsufitce się zaświeca Wszystko działa kolego jak zamyka gasną wszystkie lampki podsufitka przód /tył otwieram zapala sie wszystko i podświetlenie dolne drzwi w kostce co idzie do przednich drzwi pasarzera sprawdzałem...
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak? Szczerze mówiąc to na zamkniętym przez pilota lub zamkiem w drzwiach to nie mierzyłem tylko tak że wszystkie drzwi zamknięte a te od kierowcy blokowałem wciskając język zamka aby zasymulować zamknięte drzwi. To może być to!! Nawet w zamku pod maską zwierałem mikrostyk...
Wreszcie znalazłem czas na przekładkę modułu. Udało się wymienić bez rozbierania . Bylo ciężko odczepić zaczepy od strony blachy ale odpowiednio wygięty twardy drut dał radę. Po wymianie modułu wszystkie drzwi funkcjonują poprawnie. Ale mam problem z tymi wymienionymi. Zamek reaguje na zamykanie i otwieranie ale ich nie zamyka. Po wciśnięciu zamknij...
a co z tymi za 80 zł jest nie tak ?? narazie jadę na używce, ale jest niesprawny mikrostyk używam go tylko ze względnu, żeby móc normalnie wsiadać i wysiada z auta , ryglowanie tez działa, a co sądzicie o tym zamku bo docelowo będę wymieniał na nowy: http://obrazki.elektroda.pl/4004740500_1... http;//allegro..... Reg. 3.1.18. Nie wysyłaj...
A zastanawiałeś się nad innym silnikiem benzynowym? Przez pewien czas na codzień miałem możliwość jazdy golfem IV 2.0 8V i 1.8 20V Turbo. Obydwa "zagazowane", 2.0- STAG, 1.8- BRC. To może odczute przeze mnie zady i walety :) -2.0- dużo większe spalanie oleju ( często opisywany problem na forach) - spalanie w mieście tych silników identyczne- przy spokojnej...
Wiem, wiem jest dużo podobnych tematów ale odpowiedzi nie znalazłem więc proszę o przeczytanie do końca a nie wyrzucanie tematu do kosza. Więc tak zamykam samochód i alarm wyje od razu ale gdy samochód postoi jakiś czas to zamknie się i nie wyje wcale, nawet przez całą noc, ale zaraz po zgaszeniu samochodu i podczas zamykania wyje, kiedyś pomogło ponowne...
Witam! Mam nadzieje, ze u Was znajde jakis ratunek, bo juz mam doslownie dosc mojego autka :))) Autko to Passat Kombi B4 (TDI 1.9), rok 1994 Odkad je mam, auto jest zamykane i otwierane tylko z pilota (centralny + alarm Alcatraz) gdyz w przednich drzwiach (obie strony) ktos rozpierdzielił zamki, a przy okazji styki sterujace szybami - dlatego szyby...
Witam ponownie tak wiec sprawdzilam wszystkie mikrostyki okablowanie nie bylo latwo okazalo sie ze jest wporzadku blad byl w module sprawdzalem modul wielokrotnie i co sie okazalo ze jest padniety kondensator metoda prob i bledow dopasowalem elemet i wszystko gra teraz zaprogramowac kluczyk i wszystko na ten temat dziekuje wszystkim za pomoc zamykam...
Witam. Pszeszukałem całe forum i nie znalazłem jeszcze takiej usterki, otóż mam problem z otwieraniem drzwi (centralny zamek z modułem komfortu z domykaniem szyberdachu, drzwi nie mają elektrycznych szyb). Przy zamykaniu z kluczyka przekręcam w prawo i wszystko się ładnie zamyka natomiast żeby otworzyć samochód muszę przekręcić 2 razy kluczyk w pozycję...
Witam Ostatnimi czasy przestało działać centralne zamykanie tylnej klapy bagażnika. Siłownik nie reaguje po wciśnięciu na pilocie guzika zamknięcia auta. Sytuacja: - po wciśnięciu przycisku zamknięcia auta wszystkie drzwi się zamykają prócz bagażnika - bezpieczniki sprawdzone - mikrostyk zatrzasku bagażnika wymieniony na nowy oryginalny (odpowiada również...
Uszkodzony mikrostyk albo częściej zimne luty na płytce drukowanej w zamku-standardowa usterka w pasku b5 i golfie4...
Mikrostyki wewnątrz siłownika również? Woda nie podtrawiła gdzieś ścieżki w siłowniku? Odhacz, co sprawdziłeś z tej listy, pędzie prościej coś wróżyć 00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221): Implausible Signal Possible Symptoms Door Locks not working...
Mikrostyki drzwi, czyli ogólnie zamki - tam trzeba sie pochylić -to jest typowa usterka Golfów, Passatów itd
Witam, temat wielokrotnie wałkowany, ale każda informacja na jaką natrafiam wyklucza poprzednią. Do rzeczy. Fabryczny centralny z kluczyka padł ze względy na mrozy (nie jestem w pl). Zamykał i otwierał wedle własnego widzi mi się, nawet po naciśnięciu wkładki palcem (obstawiam mikrostyki). Nie mam narzędzi do rozebrania drzwi żeby wydobyć zamek to też...
A krańcówka świeci albo wnętrze? czy raz świeci raz nie? zdaje się to będą mikrostyki. Typowa bolączka Passatów B5 i Golfów IV - nie działa oświetlenie w środku i na drzwiach bocznych a po włączeniu świateł np. drogowych brzęczyk działa przy otwartych drzwiach - tzn. że uszkodzona jest DIODA - nie działa oświetlenie w środku i na drzwiach bocznych,...
no więc tak : nie wiem jaki to model SEO , pamietam jedynie ,że SEO (widziałem go kiedyś przy okazji montażu KD2006) Nie mam na niego papierów , tym bardziej instrukcji - nie dostałem wraz z kupnem samochodu. Dzisiaj byłem u "speca" :-( od alarmów. Parę razy włączył alarm i wyłączył , posiedział chwilę w samochodzie (zamknął się w nim i sprawdził czujniki...
Witam. Mam mały problem z alarmem. Wiem że działa i buczy, bo zanim zmieniałem zamek w klapie bagażnika dało się go otworzyć (nie ryglował) po wciśnięciu przycisku zamknięcia i załączał ten wiejski klakson w tylnym nadkolu. Problem jest w załączaniem alarmu. Załącza się dopiero po trzykrotnym wciśnięciu zamykania z pilota, lub trzykrotnym zamknięciem...
mikrostyk zamka mikrostyk passat mikrostyk zamka drzwi
niska częstotliwość subwoofera pralka uszkodzony sterownik mierzenie odległości kamerą
bosch ładowarka kyocera p3050dn
Navigon 310 Canada - Gdzie znaleźć instrukcję? Kod błędu A5A00009 w Nissan X-Trail - diagnostyka i rozwiązania