Witam problem w mojej Renault Laguna 3 GT cheathback. Zamek wcale nie reaguje z początku wyskakiwał błąd klapa bagażnika jest otwarta. Wymieniłem zamek oraz mikrostyk nadal zero odpowiedzi kable między klapa a karoseria dobre... Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny...
Jeżeli zamek tylnej klapy jest sterowany elektrycznie czyli wciskasz przycisk i klapa się otwiera to żeby to nastąpiło to zamek musi dostać plus i minus ale w większości przypadków plus jest cały czas a minus jest podawany w chwili wciśnięcia przycisku poprzez BSI. Zamiast miernika wepnij żarówkę bo miernik się do tego typu roboty nie nadaje. Jak znajdę...
Mam problem z CZ. Przy otwieraniu drzwi pilotem otwiera się dodatkowo klapa bagażnika. Jak gaszę silnik i otwieram drzwi po jeździe to klapa tez się otwiera. Poproszę o jakieś sugestie. Czy to mikrostyk do wymiany w zamku klapy czy może coś innego?
Mam Fabię 2 praktycznie te same bebechy ma co Roomster i również mam poraz kolejny uszkodzony zamek w klapie i jedynie na co wpływa to na kontrolkę, że są drzwi otwarte, a tak wszystko działa. Możesz spróbować odłączyć mikrostyk w klapie
Witam, proszę o pomoc bo mi już ręce opadają. Problem z Renault Clio 3 2006 rok. Auto kupiłem i miało problem z modułem, bodajże bcm. Nie działał centralny zamek, oświetlenie wnętrza, radio, wyświetlacz na desce, wycieraczki tylnej szyby. Moduł dałem do naprawy. Po montażu w aucie wyświetlacz ożył, radio się podświetla jednak nie gra, podejrzewam, że...
Witam. Czy komuś udało się rozwiązać problem z losowym otwieraniem bagażnikaw polo 9n3? Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów. Zamek Ok sprawdzony, mikrostyk też ok.wymienilem moduł komfortu i dalej otwiera losowo bagażnik. Przewody sprawdzone niby też ok. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi pozdrawiam .
Można by zapobiegawczo sprawdzić przewody w gumowej przelotce tylnej klapy, czy się nie zwierają i nie poprzerywały czasem. Nie działające wycieraczka i spryskiwacz z tyłu czasami były powodowane uszkodzonym mikrostykiem w zamku klapy. Tam są dwa mikrostyki jeden daje sygnał o zamknięciu klapy do komputera, a drugi włącza lampkę w bagażniku. Ten od...
Witam wszystkich mam problem z samochodem seat Ibiza 2009r mianowicie brak zasilania na zamku klapy tylniej bagażnika, zamek sprawdzony silniczek w nim działa mikrostyk działa, jak naciskam logo to pyka pod kierownicą gdzie może tkwić problem kable między karoseria a klapa bagażnika niewidac uszkodzeń bezpieczniki sprawne miał ktoś taki problem
Wymieniłem mikrostyk klapy i nic, a później wymieniłem zamek klapy i działa. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Witam Problem może tkwić w zamku klapy tzn jest tam mikrostyk który informuje BSI czy klapa jest otwarta czy nie. Jeśli jest uszkodzony i cały czas załączony to nie włączy się wycieraczka. Idź tym tropem i sprawdź to w prosty spobsób : otwórz klape i wez np długopis i na otwartej klapie zamknij zamek - jesli swiatełko gaśnie tzn że jest ok a jeśli nie...
Witam Temat już był podobny przerabiany jak znalazłem, ale u wcześniej piszących problemem był mikrostyk, natomiast mój problem jest tego typu, że po pociągnięciu za "klamkę" bagażnika, przez około 2sek. słyszę jakby buczenie silniczka (gdzie wcześniej był pyk i klapa się otwierała), ale klapa bagażnika się nie otwiera. http://obrazki.elektroda.pl/3011096300_1...
Problemem jest zapewne albo wiązka albo co pewniejsze zjarany siłownik otwierający zamek. Co musisz zrobić to zdjąć poszycie klapy wziąć miernik, zdjąć kostkę z tego siłownika wpiąć miernik lub żarówę, zamknąc zamek przy otwartej masce i wtedy wcisnąć przycisk otwierający jak pojawi się prąd to siłownik do wymiany. Jeśli prądu nie będzie to albo mikrostyk...
Ostatnio kilka razy zdarzyło mi się, że nie mogłem otworzyć klapy. Po kilku ruchach klamki zamek otwierał się. Potrzebuję znaleźć, gdzie wpięte są przewody od mikrowłącznika klamki. Może ktoś z Was ma schemat lub opisze miejsca podłączenia obu przewodów sterowania.
Witam trafił do mnie golf4 2002r. Problem jest taki że po odblokowaniu drzwi z pilota (rozbraja się alarm fabryczny) nie mogę otworzyć klapy tył. Sprawdziłem już: Kable łączące klapę z nadwoziem Siłownik po podaniu na stole na niego zasilania działa Mikrostyk w klamce działa bez problemowo Mikrostyk sygnalizujący otwarcie klapy jest nowy (cały zamek...
Witam. Skoda kombi laurent & coś tam. Centralny zaraz po otwarciu zamyka się z powrotem. Rozebraliśmy tapicerkę drzwi itp. Nie znaleźliśmy żadnej przetartej wiązki czy zaśniedziałych styków itp. Problem znika kiedy otworzy się klapę z tyłu - wtedy można zamykać i otwierać do woli - klapa w dół i zaczynają się jaja. Wymontowaliśmy mikrostyk w tylnej...
Uszkodzony mikrostyk zamka / zamek prawdopodobnie
Ok. Mam ściągnąć tą gumową osłonę bez demontażu boczka, czy trzeba demontować ? Co do strony kierowcy to winny zamek ? Z klucza się zamyka chociaż kiedyś jak pisałem parę lat temu była identyczna sytuacja, że podczas zamykania rygiel wyskakiwał ale z włączonym alarmem. Teraz jedyny objaw z tej strony to wyskakiwanie rygla podczas zamykania przyciskiem...
Wymyśliłem takie rozwiązanie, ponieważ zostałem naprowadzony przez Camer'a na sygnały sterujące siłownikiem master, zastosuje przekaźnik bistabilny przełączany sygnałami sterującymi siłowniki. Kiedy zamek centralny się odblokuje styk NO przekaźnika "da" przejście plusa albo masy. Ten sygnał zasili czasówkę sterowaną mikrostykiem w klapie. Jak centralny...
Taki samochód widziałem jedyny raz na oczy kiedy byłem na szkoleniu w Warszawie kiedy nowe Colty wchodziły do sprzedaży i wśród nich był także CZC. Generalnie należało by podpiąć się testerem fabrycznym, czyli MUT III ponieważ system zamykania dachu w tym samochodzie ma dość rozbudowaną samo diagnozę, samych parametrów bieżących do kontroli otwierania/zamykania...
1) każde drzwi w e34 dają oddzielny sygnał otwarcia ale na szczęście masą; 2) tylna klapa daje sygnał plusem, 3)kierunki znajdziesz przy nogach kierowcy we wiązce w kostce chyba skrajne przewody albo 2 po skrajnych, 4) sterowanie centralnym tak jak wyżej napisane i jest pod kanapą kilka przewodów do tego i jak masz chęć to znajdziesz też tam doryglowywanie,...
Witam Ostatnimi czasy przestało działać centralne zamykanie tylnej klapy bagażnika. Siłownik nie reaguje po wciśnięciu na pilocie guzika zamknięcia auta. Sytuacja: - po wciśnięciu przycisku zamknięcia auta wszystkie drzwi się zamykają prócz bagażnika - bezpieczniki sprawdzone - mikrostyk zatrzasku bagażnika wymieniony na nowy oryginalny (odpowiada również...
Można by sprawdzić np. mikrostyk zamka tylnej klapy, skoro przewody sprawdzone. Jak będzie moduł widział otwartą klapę, to takie będą objawy.
W zamku klapy.
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
Może ktoś potwierdzić - mikrostyk w zamku, albo wiązka w przelotce do klapy.
W zamku klapy prawdopodobnie są dwa mikrostyki, jeden odpowiada za oświetlenie bagażnika a drugi daje sygnał do modułu komfortu o otwarciu/zamknieciu. Można sprawdzić VCDSem w blokach pomiarowych czy jest reakcja na otwieranie i zamykanie klapy, jak i również reakcje na manipulacje manetką. Jak komputer będzie widział otwartą klapę przez uszkodzony...
Sprawdź mikrostyk w zamku klapy. Jeśli nie daje sygnału „zamknięty”, to centralny go nie zamknie.
nie działa wkładka tylnej klapy i mikrostyk w zamku klapy. Nie rozumiem. Skoro tyle podzespołów nie działa, to może to jest przyczyną.
Auto widzi otwarcie klapy bagażnika - jest info na zegarach ? Jak nie ma to zamek klapy do wymiany lub naprawy - mikrostyk.
witam serdecznie rozbierz tapicerkę klapy i sprawdź klamkę tam jest przełącznik przeczyść nasmaruj, uszczelnij oraz bedziesz miał taki mały mikrostyk on mówi czy klapa jest zamknięta czy nie.
Mam problem z niedziałającym zamkiem bagażnika/klapy tył w kia sportage 3. zamek i mikrostyk sprawdzony. zamek nie chce się otwierać po wciśnięciu mikrostyku
do żarówki doprowadzone jest +12V a masa podawana jest z mikrostyku który jest w klapie w samym zamku - dość częsta usterka sprawdz masę na klapie i przejście przewodu -mikrostyk do lampki A może poda zasilanie +12V podłącz żarókę i podaj masę sprawdzając napięcie na przewodzie +12 ,jeżeli pada to może jest utleniony przewód bez obciążenia jest 12 a...
jutro sprawdze ale jest prawdopodobnie mikrostyk w zamku.
CZY po wymianie zamka musze go jakoś zaprogramowac czy jest to wina kluczyka i tego mikrostyk. Nie, nie trzeba nic programować po wymianie zamka, i nie jest to wina kluczyka. A wkładkę zamka w razie potrzeby można sobie dopasować do kluczyka. Kupiłam używany skręciłam klapa się zamyka ale kontrolka pokazuje że są otwarte Najczęściej jest to wina mikrostyku...
To oznaczenie materiału obudowy gniazda. Wydłub sam mikrostyk z obudowy, może będzie na nim coś widać.
Mikrostyk w zamku pewnie.
Przewody złamane w przelotce lub silniczek padł w zamku lub mikrostyk od otwierania bo nie wiem jak otwierasz? Pilot guzik w środku czy otwieranie masz na dotyk na klapie. Dodano po 6 A co do otwarcia to wejdź do bagażnika i na zamku masz taki biały element z lewej strony to go przesuń.
Nie wymieniałem zamka od bagażnika, auto kupiłem 3 letnie, przez pierwsze 3 lata to sie wysuwał normalnie ostatnio tak 2 lata temu puścił ale musiałem go trochę wyszarpać, i to było ostatni raz kiedy się widzieliśmy,i ten przycisk w bagażniku się nie świeci, Jak mikrostyk w zamku klapy nie zwiera dobrze po otwarciu bagażnika to guzik do zwolnienia...
Jesli swiatlo bagażnika to mikrostyk w ryglu zamka może nie podawać sygnału że klapa jest otwarta. Nie doczytałem.
Padł mikrostyk w zamku klapy -częsta usterka w G4 Dodano po 5 Wszystko masz tutaj: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Słychać mikrostyk. Awaryjne otwieranie od środka nie działa. Czy można w jakiś sposób dobrać się do zamka od wewnątrz?
Nie robiłem jeszcze takiej usterki ale sądzę że powinieneś zacząć od zamka bo to on odpowiada za daciąg klapy i to chyba w nim jest mikrostyk informujący o momencie załączenia dociągu. Sam dociąg może działać poprawnie ale pewnie ten mikrostyk nie działa do końca poprawnie.
Witam, odnawiam temat. Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? Sprawdzałem wiązkę, mikrostyk, zamki, wszystko jest w porządku. Nie mam już pomysłów.
Mikrostyk zamka mógł paść lub przewody klapa-nadwozie. Zakładam że żarowka ok
Sprawdzić przewody w gumowej przelotce klapy. W blokach pomiarowych VCDS można podejrzeć czy widać reakcję na otwarcie klapy, co wyeliminuje bądź potwierdzi uszkodzenie przewodów czy mikrostyku.
Wystarczy teraz ze ktoś nie domknie klapki i sterownik się nie wygasi itp. Prawdopodobnie przez to niedomknięcie, cały czas zwarty jest jej mikrostyk. Problem z tą klapką jest taki, że jest z jakiegoś stopu aluminium. Przez co strasznie się utlenia w tych "uszkach" zawiasu, potwornie uciskając sworzeń. Przez to klapka nie ma siły odbić do końca. No...
Tak jak napisałem, włącznik (mikrostyk) w zamku działa - po otwarciu klapy zapala się kontrolka na desce
Witam. Posiadam Audi A4 B5 110km z 1999r, ostatnio po sporych opadach śniegu przestał działać centralny zamek oraz otwieranie klapy bagażnika (mikrostyk). Wie ktoś jaka może być przyczyna? Dodam że nic nie słychać podczas próby zamykania samochodu
Brak oświetlenia bagażnika Golf 4. Witam, mam problem w Golfie 4 Hatchback — nie działa zupełnie oświetlenie bagażnika, w kabinie działa, multimetr pokazuje 0,0 V prądu we wtyczce od lampki, aczkolwiek jeżeli złapię minusa gdzieś do karoserii, a nie do wtyczki, to wtedy pokazuje 12 V. W czym może być problem? Sprawdzony został zamek klapy bagażnika...
Tam padają zamki. Masz 4 piny , dwa od lamki i dwa to silnik zamka. Jesli auto nie "widzi" zamkniętej klapy to nie wysteruje silniczka. Trzeba zmierzyç czy dochodzi napiecie przy zaryglowanym zatrzasku. Ew uszkodzony mikrostyk klamki.
mikrostyk zamek mikrostyk tylny klapa mikrostyk zamek centralny
mondeo turbina instrukcje nissan micra pedał hamulca scania
Wzmacniacz czujnika drgań z cewki i ruchomego magnesu Podłączenie koncentratora tlenu 460W do przetwornicy 12V/230V 2000W