Te powinny pasować: http://www.maritex.com.pl/pl/shop/produc...
Contact spray to nie IPA tylko środek do usuwania tlenków ze złącz tu nic Ci nie da, tak pisząc switch miałem na myśli mikrostyki.
Czułość "małego płomyczka" czyli pilot palnika musi zostać wyregulowana na mikrostyku który jest urządzeniem w tym modelu naprawdę dziwnie skonstruowanym (plastikowe pudełko z wątpliwą jakością ustalenia pozycji mikrostyku). Pilot ten musi w odpowiednim czasie się zapalać i w odpowiednim czasie gasnąć . Nadzoruje ten proces sterownik w podgrzewaczu....
Zwarcie w lewym styku powodowało nie otwieranie się klapy ręcznie.
Kolega wyżej chyba nie doczytał postu do końca, TaSZaR już to zrobił a mikrostyki oczywiście do wymiany. Dodano po 1 Tak mikrostyki możesz wylutować i pilot będzie działać.
raczej wygląda to na usterkę mikrostyku na płytce pilota
1.Zaprogramować (włączony zapłon trzymasz reset do szczeknięcia syreny, po czym naciskasz pilota) 2.Zacznij od rozkręcenia pilota zmierzenia baterii i mikrostyków
Czyli siłownik coś blokuje skoro na krótko,sam w sobie działa.
Otwórz pilota i sprawdź, czy działają mikrostyki – u mnie w ogóle nie klikały. Kupiłem nowe, wymieniłem i programowanie wg instrukcji poszło. Mikrostyki koszt 10 szt. 8 PLN, polecam.
A mogę prosić o informację do czego jest hot-air? Elementy głównie THT ale sporadycznie SMT. W grę wchodzi głównie montaż ale czasami i demontaż. Np teraz mam do wymiany mikrostyki w pilocie do bramy. Ilości .. małe raz po raz w domowym garażu.
Na sam początek to sprawdź błędy w module komfortu. Jeśli wariował centralny, to najprawdopodobniej uszkodzone zamki, a dokładniej wspomniane mikrostyki. Z kluczyka zawsze się zamknie i otworzy - nawet jeśli mikrostyki są uszkodzone (chociaż nie zawsze). VCDS sprawdzisz, czy komfort widzi pilot i/lub/również zakodujesz go.
Musisz sprawdzić mikrostyki w pilocie czy nie są uszkodzone (zwarte).
mbs600 zamontuj coś z alarmów SEO, piloty alarmów montowanych 10 lat temu działają na 100%, niektórzy klienci jadą nawet na oryginalnych bateriach, elektronika działa na, 100% mimo że obudowy wyglądają często jak po przejechaniu przez walec. W nowych SEO Delphin'ach są bardzo solidne obudowy metalowo plastikowe. A co do mikrostyków w pilotach to jest...
Znalazłeś oryginalny, fabryczny moduł. Do tego pilota będzie dołożona jakaś inna centralka. Może być w pobliżu, bo widzę tam słabo oizolowane przewody, zobacz czy do fabrycznej wiązki nie dochodzą jakieś dodatkowe przewody. Możesz też odpiąć tą fabryczną centralkę, poczekać kilka minut, podłączyć i próbować dokodować fabryczny pilot, ten w kluczyku,...
Jeżeli można spytać. Jaki sens takiej operacji? Działać powinno.
Mikrostyki są dobre
Zamka drzwi? Czyli najpierw trzeba się uporać z błędami od mikrostyków? Pilota oczywiście próbowałem zaprogramować po usunięciu wszystkich błędów w sterowniku. Dziękuje za odpowiedź, pamiętasz może jakiej firmy był ten zamiennik?
A sprawdzałeś czy pilot emituje fale przy otwieraniu. Może mikrostyk w pilocie szwankuje. Chociaż jeżeli występuje ten sam objaw na wszystkich kluczach i pilotach to przyczyna jest gdzieś w układzie alarmu lub keyless-a.
Wymień mikrostyk pilota na początek.
Włącz i wyłącz zapłon cztery razy, ma zapalić sie po czwartym wyłączeniu zapłonu kontrolka od immo światłem ciągłym, wtedy naciskasz guzik na pilocie, celem zatwierdzenia/wyjściaz trybu programowania włączasz zapłon lub czekasz 15 sekund. Ale jeśli działa ze skutecznością 90%, to nie programowanie Ci jest potrzebne. Może mikrostyki w pilocie idą spać...
Citroen C4 Pilot Kluczyka, zniszczony przełącznik i cały czas otwiera samochód. Po zaprogramowaniu kluczyk działa, jego funkcje też. Jednak jak się chwilę poczeka to pilot otwiera samochód. Czy znacie jakiś serwis który nie drogo, by mi przylutował taki przełącznik ? Czy według was winny jest przełącznik ? http://obrazki.elektroda.pl/8541383500_1...
Witam. Gdzie w Krakowie mogę "od ręki" - oczywiście w dni robocze wlutować urwany mikrostyk z pilota centralki samochodowej?? Najlepiej gdzieś na terenie Huty. Podjął bym się tego sam ale nie posiadam odpowiednich umiejętności i sprzętu - podejrzewam, że spalił bym cały układ ponieważ z 2 strony płytki jest dużo jakiś "układów". Poniżej zamieszczam...
4066 ma 4 "styki", czyli musiałbyś mieć 2 takie układy. Opisów układu jest mnustwo w sieci, oto pierwszy który znalazła Google http://www.isk.kth.se/kursinfo/6b4059/pr...
Dzięki za podpowiedzi są bardzo cenne dla mnie zasięg nie jest duży ok 7 m teraz muszę zobaczyć w bramach co tam siedzi ale najchętniej to rozebrałbym tego pilota i podpią go do tej centralki heheheh tylko jak? pilot zasilany 3v baterią z dwoma guzikami pierwszy guzik 1 brama drugi guzik 2 brama pilot pracuje na czestotliwosci 433,42 Dodano po 4 W sumie...
Piloty w tych obudowach występowały w VW Golf IV, Bora, Passat, Seat, Skoda. Możliwe, że ktoś zmienił obudowę elektroniki na inną z powodu przetarcia przycisków. Może po prostu wkodował do samochodu część pilota (z elektroniką) od Seata. Różnią się tylko logiem. Najpierw trzeba sprawdzić czy pilot wysyła sygnał radiowy. Często po latach puszczają luty...
O ile dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, to pilot emituje sygnał (świeci dioda) od razu po włożeniu baterii? Sprawdź mikrostyki w pilocie. Zmierz, czy nie są cały czas zwarte. Drzwi od strony pasażera zazwyczaj nie mają zabudowanego siłownika typu master i nie będą sterować otwieraniem/zamykaniem pozostałych drzwi.
Uszkodzony mikrostyk na pilocie?
Moim zdaniem należy zacząć od sprawdzenia pilota. Tak jak kolega wyżej napisał bez pomiarów się nie da. Jeśli chcesz sam się w to bawić, rozbierz pilota i sprawdź czy mikrostyki działają, potrzebny oczywiście multimetr. Czasami wystarczy oczyszczenie ścieżek w pilocie i poprawienie połączeń.
Byłem w między czasie w Warszawie na giełdzie pod GUSem i nic nie mają. Z tme.pl najbardziej podobny to chyba ten: http://www.tme.eu/html/PL/mikroprzelaczn... ale ten jest trochę za duży :( Mój ma około 3.5x2.5 mm.
witam was moze wiecie gdzie kupic mikrostyk do pilota Exus v9000 po mi padł i nie moge zamknac auta z pilota
Przywarty mikrostyk , sprawdz czy pobiera prąd bez przyciskania mikrostyków.
Albo po prostu wymień mikrostyki w pilocie. Kilka tak już naprawiałem. Przycisk musi mieć wyraźny punkt przskoczenia, a nie działać na dotyk. Przy włączonym zapłonie alarm nie ma prawa się uzbroić, chyba że panic. Ale jak pisał CKsrv są alarmy ....
Ja obstawiam mikrostyk lub zimne luty w zamku.
Teraz pytanie, co w takich zamkach siada? Mikrostyki, silniczki, czasem potrafią się mechanicznie zaciąć. Ja się już w używane nie bawię, do starych aut tej grupy zamienniki kosztują grosze.
A mikrostyki od tych przycisków sprawdziłeś ?
Problem może być w pilocie, może być że jakiś przycisk jest włączony na stałe gdzieś się wcisnął i teraz takie numery wychodzą, pasowałoby rozebrać pilota i przeczyścić wszystkie mikrostyki, może być gdzieś brud od palców albo z czegoś innego i blokuje i nie wraca, nie odbija.
Zamek made in china, piloty przestały działać, z kluczyka działa OK. Jak zaprogramować piloty??? Mają po 2 przyciski a w sterowniku jest mikrostyk. Jakie kombinacje proponujecie przećwiczyć ??
Żeby zaprogramować centralny z pilota potrzebujesz 2x klucze. Tu masz dobry opis http://www.vag-com.pl/programowanie-pilo... Co do nie zawsze działającego zamka kierowcy, to prawdopodobnie siadają już mikrostyki w samym zamku. Naprawa nie zawsze przynosi efekty. Wersja optymistyczna zaśniedziałe styki na kostce. Co do samego sterownika, to na razie...
Diagnostyka komputerowa może dużo podpowiedzieć. Mogą być uszkodzone mikrostyki zamków, co powinno generować błędy. Bez tego to można sobie posprawdzać czy jakiś moduł nie podciekł, lub któreś złącza. No i osławione przewody w gumowych przelotkach drzwi i klapy bagażnika, czy się czasem coś nie przetarło lub przełamało.
Witam przyczyną jest mikrostyk od zamykania w pilocie, miałem tak samo
A ja mam inne pytanie otóż sterowanie pompy ciepła z klimatyzatora mam na pilocie, czyli włącz to przytrzymać start na pilocie i wyłącz też przytrzymać przycisk. Poszukuje przekaźnika który byłby podłączony do czujnika temp. I dawał impuls ok 2s do mikrostyku na pilocie. Chodzi o to że np. Niska temperatura w zasobniki jest termostat podaje sygnał na...
Witam. Problem rozwiązany. Motor centralnego zamka po stronie kierowcy uszkodzony... Prawdopodobnie mikrostyki... Teraz pozostaje zaprogramować pilota. VAG COM 311 niestety nie działa... Spróbuję jeszcze wersji 409 ale czy to coś da to sam nie wiem a nie mam ochoty wywalić kasy na programowanie bo i tak naprawa centralnego nie była tania...
Witam. Mam w samochodzie zainstalowany alarm Cheetah z dwoma dość charakterystycznymi pilotami. Otóż są to piloty, które mają przyciski z dwóch stron. Wciśnięcie jednego z nich powoduje uzbrojenie mignięcie kierunkami i sygnał dźwiękowy z syreny, natomiast drugiego powoduje ten sam efekt tylko bez sygnały dźwiękowego. W celu rozbrojenia alarmu muszę...
Zainteresowałem się mikrokontrolerami i uznałem, że najwięcej się naucze jak spróbuje je do czegoś wykorzystać. Wymyśliłem, że zrobie wzmacniacz stereo i chciałbym jego sterowanie zrealizować za pomocą mikrokontrolera. Zastanawiam się czy ten z tematu będzie wystarczający. Chcę zrobić następujące rzeczy: -wzmacniacz ma mieć czujnik podczerwieni i możliwość...
mikrostyk w pilocie.
niestety klawiatura na tv jest uszkodzona -uszkodzone niektóre mikrostyki, pozatym niepasioadam pilota do niego, chce spróbowac rozmagnesowac kineskop tylko czym i jak sie to robi, bo nigdy nierozmagnesowywałem kinola, prosze o szczegułowy opis z powazaniem
Jeśli masz nieoryginalne radio, to trop podany przez kolegę ptaszek1975 jest jak najbardziej słuszny. Jeśli radio oryginał, to sprawdź mikrostyk w pilocie.
W pilotach centralek alarmowych Natrix i Gepard bardzo często występują na ich płytkach zimne lutowania i po ich poprawieniu piloty odzyskują swoją sprawność.Również piloty trzymane są w kieszeniach spodni wraz z kluczykami w różnych warunkach co powoduje iż na srebrzone styki mikrostyków pilota odkłada się czarny nalot co uniemożliwia ich funkcjonowanie...
Sprawdź przewody za radiem. Auto było "walone" dlatego po włączeniu zapłonu migają kierunkowskazy. Immobilizer i centralny to dwie różne rzeczy. Skoro chwilę było dobrze to teraz sprawdź napięcie na baterii będzie wiadomo czy pilot rozładowuję baterię oraz zimne luty na mikrostykach.
Mam następujący problem: Przy normalnym użytkowaniu urządzenia: 1. Terma załącza i wyłącza się prawidłowo, 2. Podgrzewa wodę prawidłowo 3. Zabezpieczenia działają prawidłowo, ale, w czasie regulacji mikrostyku (przy braku przepływu wody użytkowej) kiedy załączyłem "ręcznie" tym mikrostykiem pilota - jednoczesnie załączył (zapalił) mi się palnik główny...
No nie do końca McGyverem :) Mikrostyk w pilocie nie jest aż taki mały, spokojnie zrobisz to zwykłą lutownicą, a jeżeli się obawiasz, elektronik Ci to zrobi za dwie dychy, a przynajmniej jest to najtańsza opcja tego rozwiązania. Jeszcze lepiej by było gdybyś w miejscu gdzie to ma być miał dostęp do Wifi, wtedy wgrywasz aplikację w telefonie i działa...
No dobra, dzięki wielkie za odpowiedzi i naprowadzenie mnie, spróbuję narazie ratować moje. Wyczyszczę, sprawdzę jak luty i mikrostyki.
Jeśli znasz się trochę na elektronice to obejrzyj płytkę pilota. Sprawdź mikrostyki czy nie mają za dużej rezystancji styku. Czasami stare switche korodują. Jeśli są dobre to zapewne układ scalony będzie do wymiany. Możesz jeszcze podgrzać hotair'em lub poprawić lutowania precyzyjną lutownicą kolbową.
ja miałem mikrostyki, ulepiłem tam smd
Nie wiedziałem gdzie zamieścić pytanie więc zdecydowałem sie tutaj. Mam telewizorek sterowany cyfrowo (mikrostyki) i chciałbym dorobić do niego pilota, tak aby obsługiwał: głośniej/ciszej, knał w dół/ kanał w górę, oraz włącz/wyłącz. Zasiliłbym to z osobnego trafka. Włącz wyłącz przez przekaźnik, natomiast głośniej i kanał podając (nie sprawdzałem)...
Uszanowanie, jestem zmuszony zastosować w moim aucie VW Caddy uniwersalny sterownik centralnego ponieważ dokładam takowy zamek (zmiana zamków w drzwiach i bagażniku). Z drzwiami nie będzie problemów natomiast zamek klapy zastosowalem z VW tourana zwalniany silnikiem elektrycznym oraz klamkę z mikrostykiem z VW Sharan. Potrzebuje sposobu na to by po...
Wszystkie drzwi i klapa zamknięte. Sterownik widzi otwarcie i zamknięcie, czyli mikrostyki i kable ok. Sprawdzone wszystko w blokach pomiarowych
Dzięki. Temat ogarnięty. Winowajcą był mikrostyk
Fiat SEDICI (a przynajmniej mój) nie ma w kabinie przycisku zamknij-otwórz. Klawisze przy klamkach wewnętrznych tylko mechanicznie sterują poszczególnymi drzwiami. Zamkiem centralnym steruje się tylko z wkładki przy zewnętrznej klamce w drzwiach kierowcy (jedynej wkładki w całym samochodzie) lub pilotem w kluczyku. Piloty mają bardzo nietrwałe "mikrostyki",...
Wszystko zostało oczyszczone i przelutowane. Mikrostyki są polutowane z drugą stroną i zalane klejem UV To resztki papieru/ pyłu z niego
Jeśli jeden pilot działa prawidłowo a drugi nie to należy przypuszczać, że wina jest po stronie pilota. Jeśli zamykanie i otwieranie realizowane jest przez różne przyciski na pilocie, to należy sprawdzić mikrostyk od zamykania w pilocie.
Dzien dobry. Dostalem wieże na działkę. Ogólnie sprawna ale jest ale. Jak podglasniam zaczyna zmieniać stacje radiowe i wyszukiwać. Podobnie reaguje na inne przyciski na pilocie. Co może być przyczyną? Brudne mikrostyki itp? Czy ktoś miał podobny przypadek?
Witam, Pojazd to Ford Mondeo 1999 1,8 TD. Kluczyk oryginalny z trzyprzyciskowym pilotem. Objaw jest następujący, iż muszę naciskać przycisk dobre 5-6 razy aby otworzył lub zamknął drzwi. Czasem zdarza się że centralny zamek w ogóle nie reaguje na pilota. Samym kluczykiem mogę otworzyć i zamknąć wszystkie drzwi, więc uszkodzenie siłowników wykluczam....
wylutuj mikrostyki i wtedy mierz prąd
Cześć. Mam drzwi z zamkiem elektrycznym, który otwierany jest pilotem. Chciałbym jednak (schować pilota) otwierać drzwi wyłącznikiem dzwonkowym. Jakie, Waszym zdaniem będzie najlepsze rozwiązanie? Czy wlutować przewody pod mikrostyk w płytce pilota, spiąć to z wyłącznikiem? Czy zasilając to baterią pastylkową zadziała? Czy są dostępne na rynku wyłączniki...
Przewody złamane w przelotce lub silniczek padł w zamku lub mikrostyk od otwierania bo nie wiem jak otwierasz? Pilot guzik w środku czy otwieranie masz na dotyk na klapie. Dodano po 6 A co do otwarcia to wejdź do bagażnika i na zamku masz taki biały element z lewej strony to go przesuń.
Tak na przyszłość, jedyna opcja to podłączenie poprzez oryginalny pilot, przylutowałem do mikrostyków kable, centralka robi zworkę po naciśnięciu przycisku i tak jakby naciska się przycsik w pilocie. Innej opcji nie było, wszystko działa prawidłowo, mimo że nie zgodnie ze sztuką.
A co było ostatecznie powodem? Mikrostyk w zamku kierowcy?
Jak nie masz opóźnienia wyłączenia to może być włącznik od drzwi lub mikrostyk w zamku ew zobacz do samej lampki na włącznik czy tam nie ma problemu i nie napisałeś czy masz centralny, alarm pilot
wykorzystaj dodatkowy kanał transmisji z ampio (biały) i wysteruj nim pilota od bramy. Zasilanie pilota z aku auta a biały do mikrostyku
Miałem podobnie w Leonie jak rozkodował mi się pilot od centralnego zamka. Z kluczyka zamykały się tylko drzwi kierowcy a resztę trzeba było zamykać od środka. Winne temu są mikrostyki w zamku kierowcy. Wymieniłem cały zamek i wszystko wróciło do normy. Przez te uszkodzone mikrostyki nie mogłem w dodatku zaprogramować pilota - żaden sposób nie działał...
Dzięki, Mikrostyk do wymiany
Co to jest trymer? Jak wygląda? Pilot to tzw. "banan" lub "bumerang". W środku na płytce są trzy mikrostyki i niebieski "walec" z pustym środkiem.
Myślę że max 50zł z mikrostykami.
Dobra a jakbym podłączył mikrostyk i tranzystor, tzn. tak żeby można było ręcznie zmienić stan mikrostykiem lub z pilota, sygnał z odbiornika poszedłby na tranzystor i sterował przerzutnikiem. Czy wtedy bedzie OK?
Sprawdzić przewody w gumowej przelotce drzwi. Jak okażą się całe, to naprawa lub wymiana zamka. Typowe ich usterki to: zimne luty, zabrudzone komutatory silniczków, zużyte szczotki węglowe tychże silniczków, no i uszkodzenia mikrostyków.
Na 99% nie bedzie działał. Te piloty sa raczej na kod stały a w golfie masz pilot ze zmiennym kodem . Lepiej oryginał i dokodować do auta. Zresztą to chyba nie jest fabryczny pilot to tym bardziej nie pyknie. Polecam jednak dac komus kto wymieni mikrostyki. W sieci można kupić same obudowy do różnych pilotów i w ten sposob mozna odnowić nawet najbardziej...
Zrobiłem tak jak pisałem wcześniej. Olałem zestaw z dzwonkiem i kupiłem gniazdko na pilota ORNO. Wymieniłem mikrostyki na BUZ11 i podłączyłem do arduino. Wszystko działa ładnie. Trzeba było od razu kupić to gniazdko zamiast wydawać 19zł na dzwonek i 7zł za przekaźnik.
mikrostyki zamka Sprawdzałeś wszystkie 3? Zamyka się i otwiera z pilota? I tutaj masz problem, te mikrostyki lubia się niestety psuć i efekt masz taki jak masz: Zawsze po otwarciu drzwi kierowcy słyszałem dźwięk dobijania ciśnienia pompy paliwa jednak teraz kompletnie zanikł + zaczął dłużej kręcić po nocy / długim postoju
Drugi pilot działa? Richad ma rację , albo mikrostyk albo układ lub tranzystor sterujący diodą!
Andrzej20001 dobrze gada.. Mikrostyk, albo zimne luty w zamku kierowcy. Wiem, bo też mam coś z mikrostykiem w Golfie MK4, nie świeci kopertówka, nie działa brzęczyk i światło się nie zapala w środku po otwarciu drzwi. Jak otwieram auto pilotem i otworze drzwi kierowcy to auto się zamknie (bo nie dostaje sygnału, że drzwi otwarte przez mikrostyk), a...
Najczęściej problem tkwi w zestyku S i warto przyjrzeć się wartościom mikrostyków drzwi .
Chciałbym zbudować odbiornik do pilota na podczerwień ale nie wiem jak się do tego zabrać. Jest to bardzo prosty pilot - 4 przyciski (volume up, volume down, mute i standby). Chodzi o to aby pilot ten mógł sterować potencjometrem cyfrowym DS1802 (sterowany mikrostykami), czyli musi tylko zwierać odpowiednie wyprowadzenia do masy. Pilot ten zbudowany...
Zawołaj serwisanta niech poprawi w ramach gwarancji. wyrobiony popychacz mikrostyku i/lub uszkodzony mikrostyk i/lub za mała siła obejmy obudowy mikrostyku.
witam jestem zalamany rozlecial mi sie pilot w kluczyku tzn wylecial mi przycisk a mikrostyk jest w rozsypce co zrobic auto nie zamyka sie z kluczyka tzn jak chce kluczem zamknąc nie dziala mi głowny zamek matka w dzwiach od kierowcy jeszcze wczesniej jak dziala pilot było ok teraz nie mam pilota auto otwarte jak to zamknąc albo gdzie to naprawic albo...
Zwróć uwagę czy wyłączając stacyjkę cofasz klucz do pozycji parking. Z biegiem czasu po wyrobieniu się klatek można wyjąć klucz bez całkowitego cofnięcia bębenka. Wówczas w stacyjce jest mikrostyk, który nie załącza odbiornika pilota.
Witam. Musisz dostać się do modułu elektronicznego, na nim jest mikrostyk do programowania. Naciskasz go potem naciskasz przycisk pilota (i tu nie jestem pewny,czy naciskasz jeszcze raz ten mikrostyk czy nie.Musisz sprawdzić) i gotowe.
Przelutuj na początek oba scalaki i mikrostyki po doginaj blaszki baterii (oczywiście nowa bateria byle nie maxwell). Dobrze by było sprawdzić czy nadaje testerem.
poszukuję osoby, która przelutuje mikrostyk w pilocie do alarmu samochodowego na terenie Warszawy-najlepiej Białołęka. Posiadam drugi mikrsotyk, podejrzewam że jest to tylko kwestia przelutowania. Sprawa dość pilna. z góry dziękuję za pomoc. Dodatkowe info proszę na maila:krajewski.r(at)gmail.com
Otrzymałem: Przepraszam zapomiało mi się . W VW Crafter był uszkodzony mikrostyk w stacyjce dlatego nie widział pilota i blokada kolumny kierownicy za małe napięcia na cewkę . Wymiana blokady plus adaptacja i śmiga. Temat zamknięty. Pozdrawiam.
Najlepiej naprawić piloty które masz, pewnie kwestia tylko mikrostyków, a podejrzewam że te uniwersalne piloty podejdą bez problemu tylko dokodować trzeba, do telewizorów też robią uniwersalne i działają a nikt nie sprawdza częstotliwości.
Witam. Jeżeli piloty są sprawne co do nadawania, to można w nich wymienić same mikrostyki na nowe.
Sprawdź w blokach pomiarowych jak widzi zachowanie mikrostyków.
kolego chcesz wlutować jakieś mikrostyki? nie wiem czy nie lepiej kupić lakier grafitowy i poprawić ścieżki.
Uszkodzony zamek(siłownik) w przednich drzwiach. Sprawdź które przednie drzwi się nie otwierają, ewentualnie mikrostyki w zamkach drzwi przednich.
Nie wiem jak jest w volvo s40, ale w nowych systemach jest przy stacyjce mikrostyk informujący o wyjęciu lub włożeniu kluczyka. Jak nie będzie sygnału, że kluczyk jest wyjęty to piloty nie będą działać.
pod pojęciem marnej jakości piloty: często się rozstrajają, ci silniejsi klienci masakrują mikrostyki itd.....
Podłączam się do tematu. U mnie różnica polega na tym, że mikrostyk raczej działa prawidłowo. Centralny zamyka poprawnie i z pilota, i z przycisku. Światło w samochodzie zapala się normalnie po otwarciu drzwi i przygasza po zamknięciu. Nie zapala się tylko (!) kontrolka otwartych drzwi w desce rozdzielczej. Niby drobiazg ale wolę jak działa ponieważ...
Witam. Podłącz pod komputer i odczytaj błędy. To mogą być winne mikrostyki zmieniać w zamkach.
Powracam. Posprawdzałem kabelki w gumowych przelotkach. Wniosek jest taki że w drzwiach mam do wymiany mikrostyk, a w kablach od klapy wszystko jest w porządku. Dla próby odłączyłem mikrostyk z bagażnika i próbowałem otworzyć z pilota, lecz dalej to samo. Próbowałem również podłączyć pod swój przycisk ale jak wiadomo - żadnych zmian. Widziałem też że...
sprawdzi mikrostyki mikrostyki czyścić mikrostyki czyszczenie
impulsy synchronizacji schemat wycieraczki szyby tylnej st500dm002 1bd142
lodowka whirlpool odsiarczanie akumulatora
Understanding the Shunt Inductor in CMT2310A Balun Design Nagrywanie obrazu z kamery na ESP32 na kartę SD i przesyłanie przez Wi-Fi