Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
jasne brazowy przewód musi byc podłaczony pod minus cewki tzw musi pobierac impuls cewki
podłącz się pod lampkę oświetlenia wnętrza plusem i minusem do cewki przekaźnika, koniecznie oba prądy z lampki bo tam plus zanika i będzie walić alarmy
Sprawdź czy cewka w przekaźniku ma stałe zasilanie po zapłonie +24 V (z bezpieczników), czy też czy dostaje masę przy naciśnięciu pedału hamulca (w zaworze hamulca nożnego jest wyłącznik który łączy "minus " cewki przekaźnika z masą co powoduje włączenie przekaźnika ?
Elektromagnes sprawdzisz podłączając plus do cewki a minus do końcówki która zasila rozrusznik, wtedy sprawdzisz uzwojenie wciągające. Podłączając plus do cewki i minus do obudowy wciśnij rdzeń do końca, puszczając rdzeń sprawdzisz czy uzwojenie podtrzymujące działa.
Dla napięcia ujemnego masa to plus więc tak jak piszesz, + przekaźnika do masy minus do -12V.
58 - plus do podswietlenia 31 - masa 15 - pus po "stacyjce" 1 - do cewki (minus albo 1 zależy jak cewka opisana)
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
To tak może być? Nie. Musisz zrozumieć co ten minus oznacza i dlaczego tam jest. Przeczytaj czym jest reguła Lenza. I jakie praktyczne znaczenie ma ten minus.
Plus jednej cewki łączysz z minusem drugiej a wzmacniacz podłączasz pod pozostałe złącza.
Podłączyć równolegle obie cewki: "plus" z "plusem", "minus" z "minusem".
A próbowałeś minus cewki z zasilacza a plus z płytki - tylko ostrożnie bo jak coś upalisz to z własnej kieszeni. Pozdr.
Plus ze wzmacniacza daj na plus pierwszej cewki, minus pierwszej cewki podłącz do plusa drugiej cewki, minus drugiej cewki podłącz pod minus wzmacniacza.
Plus jednej cewki do plusa wzmacniacza, minus tej cewki do plusa drugiej cewki, minus drugiej do minusa wzmacniacza.
Czyli tutaj wspólnym minusem jest styk cewki A2 tak?
85 i 86 Sterowanie czyli do cewki która zaciągnie styki.85 minus. Jeżeli zapodasz na 30 plusa to po zaciągnięciu cewki pojawi ci się ten sam plus na 87. Na styk 30 możesz dać co potrzebujesz czyli plus lub minus itd.to są styki odseperowane od sterowania.
trzeba spiąć cewkę na 4 ohmy. Z jednej cewki łączysz minus z plusem w drugiej cewce, wolny + i - Podłączasz pod wzmacniacz http://www.rockfordfosgate.com/rftech/wo...
Zawsze można przełożyć pilot i transponder do nowego grota. Wtedy nic kodować nie trzeba. Ew jak kluczyki są nie otwieralne to wyciąć ten kawałek z transponderem i przykleić bezpośrednio do cewki. Minus tego rozwiązania taki że auto odpali z każdym kluczykiem pasującym do stacyjki, a nawet tymi nie pasującymi, czyli z łamakiem ;)
Ma być tak podłączony zapłon w 126p, plus po stacyjce do "plusa" cewki, z "minusa" cewki do śrubki od przerywacza w aparacie zapłonowym. Cewka ma być przykręcona do masy, może być do nadwozia. Ze środka cewki kabel WN do środka kopułki, z boków kopułki przewody WN do świec. Tak jak na tym rysunku: https://warsztatowiec.info/wp-content/up...
Najczęściej ECU steruje minusem cewki. Plus zasilania cewek z bezpiecznika, często przez przekaźnik. Żarówka na przewodach i szukaj gdzie znikło zasilania.
Ja u siebie podłączyłem pod minus cewki :D
Nie mam minusa z ECU na cewki. Jakie czujniki są niezbędne do uruchomienia silnika?
masz głośnik który ma 2 cewki tak, każda cewka ma plus i minus tak? więc jedziesz od wzmaka mostkiem plus wzmacniacza na plus jednej cewki, od minusa tej cewki do plusa drugiej cewki i z minusa tej drugiej cewki do minusa wzmacniacza :) + wzmacniacz - + cewka 1 - ............. + cewka2 - i może to Ci się przyda, tam też znajdziesz :) http://www.gae.pl/slownik-caraudio
Podłącz impuls pod minus cewki wn
jest podany sygnał obrotów z minusa cewki i pokazuje je na laptopie
-C.Z idzie do minusa cewki, drugi zacisk cewki podłączasz do plusa.
Z minusa cewki literka oznaczenie pinu C.
A co do tego mostka prostowniczego, jeśli ma dwa wejścia i dwa wyjścia to nie można do wejść podłączyć masy i cewki ładowania a do wyjść czyli teoretycznie wyjść prądu stałego aku? (widziałem to kiedyś na jakimś obrazku). Nie, nie można bo napięcie na cewce jest przemienne, czyli występuje na niej naprzemian plus i minus. Kiedy występuje + to jest...
Cewki świec sterowane są minusami a plus mają stały (załączany po stacyjce)
czy nóżkę 1 (input) mogę podłączyć bezpośrednio pod obrotomierz? (minus cewki zapłonowej). Fig23 PDF -dzielnik2/3
a czy przypadkiem nie podłącza się tego tak że pierwszy przewód to +12V, drugi to masa, a trzeci to minus cewki?
Napewno masz błąd przy przerywaczu, powinien pracować na minusie cewki zapłonowej, bo usmażysz instalacje jak zatrzyma się w pozycji zamkniętej.
Ten układzik to zwykły przełącznik, któru będzie podawał napięcie na cewkę WN a zniej na świece. DOŚWIADCZENIE: Wymontować cewkę (powielacz) i świecę, podłączyć cewkę przewodem WN do świecy, gwint świecy i obudowę do minusa a nawejście zasilania cewki dotykać plus oczywiście 12V i jednocześnie obserwować przerwę świecy.
Do minusa cewki oczywiście, nie ma z tym żadnego problemu o ile centralka sprawna. Owijanie jest conajmniej nieprofesjonalne, ale jak masz tak zrobione i działa to nic nie rób bo po co. Pozdrawiam.
Cewkę znajdziesz omomierzem. Będzie to od kilkudziesięciu do kilkuset om. Reszta wyprowadzeń będzie połączona ze stykami przekaźnika. Nie ma znaczenia z której strony zaplanujesz plus zasilania dla cewki. Dioda powinna być wstawiona katodą do plusa zasilania tej cewki, anodą do minusa. Powodzenia
No właśnie. Tu jest podany skuteczny DF, a jaki jest po prostu DF, to już niestety nie wiem, nie znam się... ;) PS. Podpinając głośnik 2x2 Ohms, żeby chodził na mostku 4ohm, podpinam plus wzmacniacza z plusem pierwszej cewki, minus pierwszej cewki z plusem drugiej cewki i minus drugiej cewki z minusem wzmacniacza? http://obrazki.elektroda.pl/9855714000_1...
Rozumiem, że wcześniej wejście sygnału obrotów miałeś podpięte pod minus cewki zapłonowej. Podpytuje bo ja mam troszkę inny problem tzn. telepie mi silnikiem w mojej Feli 1.3 MPI na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ( tak jakby nie było ssania), wszyscy twierdzili, że to czujnik temperatury cieczy no i go wymieniłem i nadal jest tak samo, może właśnie...
Pytanie jeszcze o sam układ. Minus cewki przekaźnika jest wpięty do wyjścia ULNa. Czyli rozumiem, że ten przekaźnik jest wpięty do kolektora tranzystora zawartego w ULNie? Tak.
witam zmieniam instalacje gazowa z BRC Blitz na Bingo M i mam male pytanie :) prawie wszystko podlaczone tylko nie moge dojsc gdize jest minus cewki zaplonowej albo miejsce gdize mam podlaczyc przewod od informacji o obrotach dla bingo ... pilnie mi zalezy bo samochod stoi przed dodmem i jest uzieemiony :( Samochod Golf 3 1.8
OK, czyli przekaznik 12V DC (musi byc samochodowy koniecznie ?) i daje na minusa cewki przekaznika 22 pin z ECU, a na plusa cewki +12V po stacyjce i tyle tak ?
Żółty do elektrozaworu benzynowego, brązowy do minusa cewki zapłonowej, czerwony do plusa cewki zapłonowej, niebieski do elektrozaworu gazowego i cewki na reduktorze, biały do wskazania od zbiornika gazowego, czarny masa.
Musisz się zaopatrzeć w wysokoamperowy przekaźnik 12V. Zasilanie cewki - minus bierzesz z masy samochodu, plus bezpośrednio z akumulatora i łączysz przez włącznik prądu z drugim biegunem zasilającym cewkę przekaźnika. Po włączeniu tego załącznika cewka powinna zwierać przekaźnik. Dalej robisz przerwę na przewodzie dodatnim z akumulatora i tam wpinasz...
Witam. Przy pomocy standardowego przekaźnika samochodowego na 12V. Na sterowanie cewki przekaźnika podajesz ten minus a na styki robocze plus. Wpisz do szukaj przekaźniki i wszystko będzie ładnie opisane.
w zwykłym obrotomierzu sygnał bierzesz z minusa cewki zapłonowej -kabel zielony i odpowiedz 2 zegary LCD-digital to wieksza zabawa i to tylko dla dobrego elektryka + odpowiednie koszty wiec nie polecam
Kolego minus cewki to nie jest nic innego jak przewód sygnałowy i na tym powinno ci chodzić, podłącz ten sygnał jeszcze raz na jednym kawałku kabla, jeżeli bez problemu chodzi do 1500obr to powinien chodzić dalej, ewentualnie spróbuj jeszcze ten obrotomierz w innym aucie może jest uszkodzony.
Środek to minus. No i nie ten dział.
Bedziesz mial listwe zaciskowa na zasilanie i osobna na neutral. Nie bedzie problemu z wkreceniem tam kazdego minusa z cewki.
Mam problem podczas mierzenia napięcia na cewce ładowania simsona s51 12V pokazuje 150V na obrotach jałowych bez obciążenia. Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Nie podłączasz żarówki 230V tylko 12V. Jeżeli na wolnych obrotach świeci, podczas dodawania gazu się rozjaśnia to wszystko jest dobrze. Pod Elbę...
Zasilacz możesz użyć jeden, ale kable do przekaźnika muszą być dwa. Przekaźnik podłączasz do + zasilacza czujki i do wyjścia sterującego (dołączającego minus do cewki przekaźnika).
To proszę pokaż mi gdzie jest doprowadzany minus do cewki elektromagnesu.
Przyczyny sa dwie: -albo brak sygnału obrotów silnika -zazwyczaj minus cewki-sprawdzić podłączenia -brak temperatury reduktora jeśli jest czujnik i taka opcja ustawiona-sprawdzić podłączenia -na próbę zewrzeć do masy przewód sygnałowy
Mam zamiar zamontować gaz kme diego w focusie 1,6 2000 r . Czytałem o gazie w fordzie - pomijam ten temat. Chodzi mi o podłączenie impulsów obrotów z minusa cewki zapłonowej. Są tam 3 przewody zielony , czarno -czerwony , czarny. Do którego mam się podpiąć.
Około nie znaczy z tolerancją plus minus 10 procent. Minimalna średnica cewki zależy od wymiarów żyroskopu, który zostanie w niej umieszczony a maksymalna od zdrowego rozsądku eksperymentatora.
Cos w tym stylu, ja stosuje takie o symbolu cny17-3, ale sa tez takie 817. Zwroc uwage tylko na tranzystor glowny na takiej gotowej plytce z optotranzytorem. W zaleznosci czy podanie plusa czy minusa jest potrzebne do zalaczenia cewki przekaznika. Do tranzystora typu N podlaczasz minus zasilania i on ten minus podaje dalej/przepuszcza gdy zostanie zalaczony,...
1 weż dwie diody 1n4007 2 podlacz obie tak samo anoda do minusa cewki 3 polacz katody ze soba 4 do wspolnej juz katody podlacz kabel od obrotomieza 5 za szkody nie odpowiadam ale powinno dzialac 6 dla pewnosci A ->|- K
Co to jest to kluczowanie cewki, czyli minus? z cewki wychodzi jeszcze jeden wtyk który spina się z czujnikiem wałka rozrządu, nie wiem do czego on ma zastosowanie. Ale powiedzmy że robię otwór w kopułce na 4mm śrubkę to wtedy ta śrubka musi się jakoś łączyć w środku w kopułce z przewodem zasilającym palec,tak? czy jeśli będzie tak połączone to wtedy...
Witaj. Mam jedno takie urzadzenie które stosowałem z powodzeniem w 126p , Polonezie , Opel Astra 1,4 układ jedno cewkowy bezstykowy z rozdzielaczem w aparacie . Przeleżało parę lat w szufladzie a teraz chciałbym zamontować to w motocyklu Aprilia rsv1000. Dwa gary , dwie cewki wspólny plus do cewek - + - podłaczenie proste tylko brak jednej sztuki. Oczywiście...
Witam! Wiecie jak można by było zrobić taki układ który włączał by coś dopiero 2s od otrzymania napięcia? Chodzi o taki opóźniacz: układ dostaje zasilanie, czeka 2s i przekazuje je dalej. Bardzo prosto. Jak to jest małe napięcie (kilka kilkanaście woltów) to następująco: Bierzesz opornik, podłączasz do plusa, do drugiego końca opornika podłączasz kondensator,...
No więc w czym problem? Jeden koniec cewki na stałe podłączasz pod plus instalacji pokładowej, a sterowanie minusem podajesz na drugi koniec cewki. Chyba że potrzebujesz przekaźnika bistabilnego, ale źle się wypowiedziałeś, choć z tym również nie byłoby większego problemu.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Nie chodzi mi tu o sprawdzenie czy silnik się kręci (choć to wiadomo, też potrzebne), tylko jak wysterować z PLC stycznikiem silnik. Bo napięcie 24VDC dałbym na wejście A1 stycznika. A minus czyli A2 jest wciśnięty do termika. Które wyjście to będzie minus cewki? Czy w ogóle dobrze kombinuje z tym sterowaniem? Pozdrawiam...
(at)pedrokalisz Cześć, stoję przy tym samym problemem... Czy finalnie wykorzystany został schemat kolegi (at)gps79 ?? Możesz podesłać jakiś filmik ukazujący działanie? Nie jestem w żadnym stopniu elektronikiem ale coś logicznie można spróbować Ja wstępnie myślałem nad: 1. Podanie plusa oświetlenia wewnętrznego do plusa diody LED (białe) i wyjście minusem...
Chodzi o dołożenie przekaźnika do wyłączenia pompy, który, można zasterować centralką z II gen. Centralka działa tak, że po dostaniu impulsu (minus cewki zapłon.) przełącza na lpg z noPB, więc w tym przypadku gdy dostanie sygnał z 4 wtryskiwacza lpg zasteruje przekaźnik wyłączający pompę.
Jeśli masz troszkę pojęcia o elektronice to sprawdż pod które złącze za deską powinien dochodzić sygnał z przerywanego minusa z cewki zap. i doprowadż go tam .Sprawdż też czy masz plus i minus na obrotomierzu.
Jest ok. Żółty -> ? NA tym przewodzie masz napięcie jak ma pracować na benzynie . Tu można podłączyć pompę paliwa jeżeli jest to auta z gaźnikiem. ? -> Filoletowy/Pomarańczowy?? Tu wpinasz się w instalację wtryskiwaczy benzyny. Chodzi o to by odłączyć wtryskiwacze benzyny przy pracy na LPG. Przecinasz plusa idącego na wszystkie wtryskiwacze (powinien...
Przy sterowaniu napięciowym - czyli łączeniu na zmianę z plusem i z minusem - po pierwsze, trzeba zwrócić uwagę na to, w którą stronę prąd ma płynąć; jak jeden koniec cewki jest do minusa, a drugi łączysz na zmianę z plusem i minusem, to prąd płynie do końca, który stale jest na minusie, również od minusa - inaczej niż we wzmacniaczu push-pull - i trzeba...
masz sie przylaczyc do minusa -sterowania- cewki zaplonowej.do tego jeszcze 15 , 31 i podswietlenie
chyba tak trzeba bo nie mam 6v i wyjmę z oprawki przewody dołoże do jej obudowy i tam obojętnie jak podlacze plus z minusem z wyjscia cewki do tej żarówki ?
Na sam poczatek to akumulator 12v od skuterka mozesz wlozyc do skuterka.. MZ TS 150 (z tego co widze to taka jest na zdjeciu) ma instalacje 6v i musisz miec akumulator 6v. Minus akumulatora na mase, plus do cewki WN zacisk 15, zacisk 1 pod przerywacz/kondensator. I tyle.
witam moje pytanie dotyczy aparatu zapl ford sierra 2.0efi ohc otoz czy da sie podstawic aparat z przerywaczem do tego silnika w celu sprawdzenia i wyeliminowania usterki w starym aparacie z czujnikem halla Dodano po 2 i jeszcze jedno jakie powinno byc napiecie albo nie powinno na przewodzie dochodzacym do minusa cewki zaplonowej na plusie jest 12v...
Hm tu bym polemizował, zepsułem ostatnio przekaźnik Siemensa, bo nie popatrzyłem na polaryzację cewki... Pochodził kilka dni i padł. Zajrzałem potem do pdf-a i faktycznie, wyraźnie zaznaczone gdzie + a gdzie -.
Na B+ plus i minus na D1
Witam Samochód: Ford Mondeo 1.8 V16 rcznik 95 Mam pytanko: Gdzie podłączyć wejście komputera gazowego na którym ma być podawany sygnał obrotów Znalazłem informacje że należy podłączyć do minusa cewki zapłonowej lub z czujnika Halla, czy ktoś wie który to przewód w cewce lub na czujniku Halla? Pozdrawiam
Potrzebny ci będzie obrotomierz który będzie zdolny działać z silnikiem 1 cylindrowym. Podłączenie jest proste - 1 kabelek plus, drugi minus, trzeci (sygnałowy) z cewki zapłonowej (w przypadku 2 suwa niewiem skąd bierze się sygnał, ale napewno ktoś z elki Ci podpowie). Najtrudniej będzie go zamontować ponieważ niemoże on zabardzo przeszkadzać, a także...
powiedzcie mi jak mozna podlaczyc jedna cewke w głosniku 2 cewkowym i ma to grac normalnie jakos tego nie rozumie. Na schematach jest wyraznie zaznaczone ze przewod idzie z monobloka stabilnego przy 2ohm plus i minus, gdzie plus zasila zmostkowane cewki w plusie i minus zmostkowane cewki w minusie na 8ohm to juz inna sprawa wzmacniacz 4ohmowy po przeczytaniu...
Kolego... byles na stronie R.F i nawet nie poszukałes :D przyznam sie ze widzialem te rysunki i nawet tak podlanczalem, tzn plus z jednej cewki do plusa wzmacniacza i i minus drugiej cewki do minusa wzmacniacza, ale glosnik niestety nie gral wiec postanowilem spytac. teraz dopiero zauwazylem ze cewki sa zmostkowane. jutro zabieram sie do roboty i mostkuje...
Czy jeśli na cewce jet ponad 5V przy otwartych stykach a przy zamkniętych 0,21 to znaczy że jest uszkodzona? Zależy gdzie mierzone jeżeli, pomiędzy masą a "minusem" cewki to pomiar jest akceptowalny. Natomiast jeżeli pomiędzy masą a "plusem" cewki to mogą słabe styki które doprowadzają napięcie. Jak również akumulator ? zobaczyć ile Voltów wówczas...
(at)m789 Kapitalne zdjęcie :D :idea: . Wynika z niego, ze ten pojazd nie miał jeszcze zapłonu elektronicznego, a zwykły przerywacz . Ten ostatni nieszczęsny czarny przewód idzie najprawdopodobniej do obrotomierza. Jak pisałem jest rezystor rozruchu także :D Do dzieła zatem Kolego - trzy czarne razem do minusa cewki, czerwony do jej plusa. Kabel WN...
Witam Serdecznie! Mam następujący problem. Muszę zrobić 5 płytek sterujących do załączania cewki elektrozaworu fotokomórką. Wymyśliłem sobie układ na stabilizatorze 7824 do zasilania cewki i fotki i do tego tranzystor IRF530 do załączania cewki. Sygnał wyjściowy z foto podaję na bramkę tranzystora a ten dołącza minus cewki. Plus jest do cewki na stałe...
Najprawdopodobniej uszkodzenie jest w wiązce pomiędzy kierownicą a skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską. Często padają taśmy w kierownicy,ale skoro ta jest dobra to odpada. Wyjmij przekaźnik sygnału i wtyczki przy kierownicy: stacyjkową,poduszki/klaksonu i sprawdź czy na styk cewki przekaźnika odpowiadający za minus,przychodzi coś jeszcze....
Z tego schematu widać że plusy są zwarte i minusy też. Więc na pewno nie będzie 12V. powinne być okolice 6V -cewki nie są w jednej fazie.
Kondensator elektrolityczny podłączony równolegle. Uwaga! Trzeba zachować odpowiednią polaryzację, plus kondensatora podłącz do cewki przekaźnika tam gdzie jest podłączony plus zasilania, podobnie minus.
Czyli co jest nie tak sprzęgło bo szczerze mówiąc to lepiej ciągniki się robi niż to chińskie cudo :D zrobiłem to na chłopski rozum znalazłem minus od cewki przeciąłem i poscilem przez stacyjkę :)
Można. Acha, i uprzedzając kolejne pytania-jak kupisz przekaźnik bez diody to dla cewki nie ma rożnicy gdzie plus a gdzie minus. Końcówki cewki są oznaczone jako 86 i 85. Przyjęło sie że 85 idzie od strony masy.
Na centralce powinny świecić diody nawet przy podpięciu tylko masy i plus 12.Szary przewód to tylko sygnał obrotów z minusa cewki lub owijki na przewodzie wysokiego napięcia.Prawdopodobnie centralka padła.Wypnij centralkę z kostki,podłącz do centralki tylko plus12 i masę z akumulatora,sprawdz czy świecą diody,powinny świecić.Możesz zastąpić ją najtańsza...
Witam, odkopuje ponownie bo mam taki moduł i wkładam go do 125p. Oczywiście zgodnie ze schematem podłączyłem do plusa cewki, do masy, do minusa cewki i do przerywacza, ale nie daje iskry. Spodziewam się że źle podłączyłem bo moduł nie używany i po sprawdzeniu miernikiem wszystko wydaje się w porządku. W paru przejrzanych przeze mnie wątkach padła informacja...
Siema Rozwiązałeś problem? Mam podobny problem. Router grande 50 4t 2013r skuter stał rok na dworze, lekko przyjęty. O dziwo iskra była więc zmieniłem paliwo, wyczyściłem gaźnik. Wymieniłem olej w silniku. Po tych rzeczach, skuter odpalił, ale miał tylko wolne obroty. Po dodaniu gazu, gasł. Winą było brak masy z silnika do ramy. Obroty pełne wróciły....
Masz zasilanie cewki? Pin 1 i pin 3 12V po stacyjce ? Środkowy to klucz minus. Rezystancje cewki też można sprawdzić. W necie tego pełno iż te cewki były też w golfie III. I czy zasilanie jest przy czujniku halla. Tak samo. Dodano po 44 Wypnij wtyczkę od instalacji na skrzyni obejrzyj styki czy nie za oksydowane. Możesz Kolego jaśniej?
Tak jakby "-" który działa na cewkę "przeszkadzał" w działaniu całości. No minusem to nie załączysz cewki przekaźnika jak druga strona cewki też jest na minusie.
Poprawiam wypowiedz żelazna czy aluminiowa ? :) i w galvie maja byc 2 cewki do jednej idzie minus a do drugiej cewki plus ? dobrze mysle ? pozdrawiam,
Wystarczy odpowiedni układ wejściowy zbudowany na ne555 a pozniej tranzystory z potencjometrami do ustalenia progu załączania shift-lighta czy innych urządzeń -układ podłącza się na minus cewki zapłonowej. Kolejna prosta metoda to nawinięcie drutu na kabel wysokiego napięcia, wyprostowaniu tego napięcia zmniejszenia tętnień za pomocą prostego filtru...
Wystarczy na 16V. Sprawdź polaryzację. Plus do plusa minus do minusa. Jeśli podłączysz odwrotnie prawdopodobnie wybuchnie. Napięcie z cewki nic mu nie zrobi. Jeśli wepniesz ten rezystor to kondensator będzie potrzebował chwili żeby się naładować. Można dać powiedzmy z 5-10ohm 1W i zobaczyć jaka wyjdzie stała czasowa.
Nie, nic się nie zmieni. Ponieważ zmieniasz układ ładownia, gdzie wcześniej miałeś pełnookresowy prostownik na regulator napięcia, musisz połaczyć z masa pojazdu jeden przewód cewki. I nie ma to żadnego, ale to żadnego znaczenia który z nich. To połączenie z masą przyjmij jako rodzaj przewodu, który łączy cewkę,GND i minus akumulatora. Równie dobrze...
Dziękuję bardzo za odpowiedź... Potrzebowałem wsparcia na 'już' i z braku szybkiej odpowiedzi zrobiłem jak napisałem. Zwarłem czerwony z niebieskim kawałkiem drutu z przełącznikiem. Po włączeniu stacyjki zamykam obwód i od razu odpalam. Co do centralki... gaz zakładałem 14 miesięcy temu więc jeszcze jest wszystko na gwarancji. Każę im wymienić centralkę...
brak sterowania cewką A kluczowanie wtryskiwaczy jest? plus i minus do cewki dochodzi Sprawdzane żarówką czy miernikiem?
Witam, posiadam komara, który przerobiłem na akumulator i na cewke w/n z malczana(fiat 125p). Całość podpięta jest tak, minus z cewki na masę, plus na akumulator. akumulator minus na platynki a plus na cewkę. Problem polega na tym, że jeżeli motorower jest zgaszony a platynki są w pozycji zwartej , rozładowuje mi akumulator, jak zrobić aby bez wyłącznika...
ten glosnik chodzi na 2 lub 8 ohm.... a co do podłączenie to: 2ohm=> równiolegle czyli łączysz (+) jednej cewki z (+) drugiej..z (-) robisz tak samo... i normalnie podłączasz wzmacniacz pod glosnik pod którakolwiek cewke 8ohm => szeregowo czyli (+) podłączony ze wzmacniacza pod (+) jednoej cewki od minusa tej cewki ciągniesz kabel do (+) dugiej cwki...
Najlepiej znajdz pin na obrotke z ECU i po problemie.Ja mialem cyrki w Juniorze, ze po odpaleniu sam sie przelaczal na gaz ( jak zimno bylo i wilgotno).Sygnal byl brany z cewki i ona wlasnie siala.Przepialem na sygnal do obrotki i dziala wsio ok.Jedyne co, to trza bylo zsynchronizowac obr i prog przelaczania ustawic( cewka 2 biegunowa ). A po co się...
witam kupiłem dziś cewkę wysokotonową tonsila ponieważ mi się spaliła cewka stxa i moje pytanie jest takie: która część druciku jest plusem a która to minus? jeśli są ,,dwie,,warstwy drutu nałożone to ta spod spodu jest plusem czy minusem. jak powinienem tą cewkę podłaczyć ? i jeszcze jedna sprawa, po rozkręceniu stxa gdwt 8-150-8pj brzeg cewki był...
To jest proponowany przeze mnie układ.1 to jest budzik z którego wyprowadzasz zasilanie które będzie się pojawiać w momencie jego włączenia.Plus podłączasz do dodatniej końcówki kondensatora minus do cewki od przekaźnika drugą końcówke cewki podłącz do minusa budzika.Równolegle do cewki podłącz diode np.1n4001 katodą w strone plusa.A styki przekaźnika...
Z pinów B31 B39 wychodzi minus na cewki przekażnikow musisz przedzwonić te przewody jak wszystko będzie ok z przewodami to sterownik do roboty ,jak będziesz chciał to mogę naprawić.
minus cewki zapłonowej minus bateria minus zasilacz minus baterii minus zasilacza
wentylator szafy sterowniczej przekaźnik corsa naprawić prędkościomierz
hulajnoga skymaster hulajnoga skymaster
Instrukcja wideo Hikvision DS-KH6350-WTE1 PL Peugeot 206 1.4 16V 2004 - Check Engine po wymianie sondy lambda