Takie coś to może być w dźwigienkach zaworowych
60 W ogrzejesz ręce. Celuj raczej w 2000-watową grzałkę. Pamiętaj, że nie grzejesz oleju w plastikowej misce, tylko jednocześnie oddajesz ciepło do masy nieodizolowanego termicznie żelastwa.
Takie coś mam: http://obrazki.elektroda.pl/9275534300_1... Imbus 4 mm.
Miałem tak w jednej Corsie, tylko jeszcze panewka nie wypadła. Co ciekawe z wciśniętym sprzęgłem trzymał normalnie ciśnienie a po puszczeniu po jakimś czasie (czasem to nawet kilka minut) ciśnienie nagle spadało prawie do zera. Pozostałe panewki też nie tknięte. Nie zaglądałem głębiej bo akurat miałem drugi pewny silnik na podmianę. Tu kontrolka się...
Jej usuniecie to też nie jest rozwiazanie. Jest to rozwiązanie i to najlepsze.Zadnych niewiadomych tam nie ma,wsztstko jest jasne i klarowne,zechciej tylko posłuchać rad,ew. rozważyć argumenty.W normalnych samochodach miski są przeważnie gołe od wewnatrz,nit tam się nie łuszczy ani nie koroduje.Blok ,wał i cylindry też pomalujesz żeby nie korodowały?...
Element, o który pytasz, to odśrodkowy regulator obrotów. Dźwignia opiera się o górny kołnierz regulatora. Prowadnice zaworów w Tecumsehu są wymienne, zawory również. Na rysunku jest pokazane położenie dźwigni względem regulatora. http://obrazki.elektroda.net/5_125022801...
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Tu też jest http://www.unitcat.ru/mercedes/7/1/1/602... Jak słusznie napisałeś jest to dodatkowy zasobnik oleju. Z uwagi na duże obciążenie silnika zwiększono ilość oleju w stosunku do wersji wolnossącej. Dodatkowa powierzchnia miski również chłodzi olej.
Tak jak pisze kwrobert zaślepka wału każde kopytko trza odkręcić i lukać ale i tak wał do wyjęcia .
Albo olać albo zdjąć misęi zobaczyć co się w niej nazbierało.
Nie wiem czy zgodzisz się ze mną kol. Stachu. Generalnie silnik marynizowany to nie znaczy wodoodporny i zalewanie go do poziomu uszczelki głowicy jest głupim pomysłem. Przy takim poziomie to chyba także alternator był w wodzie a na pewno rozrusznik. Bagnet pomiaru poziomu oleju jest uszczelniany ale chyba nie jakoś szczególnie mocno - tak aby mgiełka...
Najlepiej było by ściągnąć miskę olejową i wspawać nowy króciec. Choć są magicy że zrobią to bez ściągania miski .
Alegrosz, 250 zyli, miski razem z tymi aluminiowymi podstawami, dziś oglądałem, Te które pokazujesz raczej nie są do silnika YD25 który to przypuszczam masz A dlaczego wymieniasz? Jak może byc uszkodzona? Pogięta ? Jezeli tylko cieknie trzeba uzyć bdb kleju uszczelniającego do misek Dirko, ja tak miałem, oczywiście idealnie oczyścić odtłuścić a potem...
Jest korek w misce olejowej. Wysysarką też można ale nie przez korek wlewu, lecz przez otwór miarki oleju. Automatyczna skrzynia biegów nie ma spustu oleju i należałoby zastosować wysysarkę.
35 Nm. Pozdrawiam
Pokręcić wałem aż w kole zamachowym pojawi się wycięcie które pozwoli dojść kluczem do śrub.
Możesz odkręcić kolektor wydechowy i opuścić do dołu cały wydech wtedy bez problemu ściągniesz dziurawą miskę olejową
Mozesz do napedu dolać troche benzyny.Zrób wtryski i napisz jakie masz ciśnienia spreżania.Silnik jest wolno ssacy??Pozdrawiam Dodano po 1 P.S Podstawa to dobry akumulator i rozrusznik diesel musi mieć uderzenie nie może mymlać bo bedzie lipa.
Taka misa ze złomu grosze kosztuje. Spawanie będzie droższe, bo najpierw dokładne odtłuszczenie, a jeszcze trzeba doliczyć uszczelkę i olej.
Od spodu w misce olejowej
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Żadnych uszczelniaczy się nie daje, an pod kolektory, ani pod uszczelkę głowicy. Powierzchnie mają być czyste i suche . Starego oleju w żadnym przypadku nie wlewaj już do tego silnika. Zalej po zmontowaniu świeżym i tyle.
I masz zapewne rację. Wygląda na prezent po którejś wymianie oleju. Podczas wysysania spadła komuś rurka nie było czasu albo chęci odkręcenia rurki bagnetu i wyjęcia tej od wysysarki, to pewnie fachowcy wepchnęli ją głębiej. Tylko teraz pewnie nie dojdziesz kto ją zgubił (ja jak znajduje lampki, 10 płasko-oczkową między chłodnicą a przetartym skraplaczem...
Czujnik temperatury/poziomu oleju to właśnie ten w misce olejowej.
Brakuje informacji o kodzie silnika, ale to i tak pewnie jednostka z pompą oleju napędzaną mokrym paskiem. Pasek ten z biegiem czasu lubi się dezintegrować, a jego fragmenty zapychają smok olejowy. Równie dobrze często można znaleźć fragmenty zbyt obficie naniesionej masy uszczelniającej miskę olejową.
Jeżeli jest smok w misce olejowej, to na pewno jest przykrecony do pompy lub do kanału w bloku prowadzącego bezpośrednio do pompy olejowej. Więc tam gdzie zaczyna się smok ,to po tej stronie silnika masz pompę olejową.
Wszystkie to wszystkie. No chyba że chcesz tłoków szukać w misce olejowej :D
Jest to silnik cztero suwowy,czyli wlewamy czystą benzyne (znaczy bez domieszki oleju),olej musi być w misce olejowej (na pierwszym planie widać miarke oleju).
Temperatura oleju okolo 110 przy rozgrzanym silniku. Sprzwdz kostke do czujnika poziomu w misce olejowej z lewj strony. Czujnik poziomu oleju mierzy też temperature. Może nie mieć dobrego przejsca tylko
Według dokumentacji masz ZF5HP19HL. Olej uzupełniamy poprzez otwór w misce olejowej (śruba na imbus 17) na uruchomionym silniku.
Blacha osłaniająca katalizator albo miskę olejową. Napiszę jeszcze raz osłona rozrządu.
Kiedy był robiony silnik? Może warto zaglądnac do smoka w misce olejowej- znasz chyba przypadłość?
A jesteś pewny że to nie hałasuje pompa wody? To by tłumaczyło płyn w misce olejowej.
Sądze, że pukanie może oznaczać panewkę. Proponowałbym ściągnąć miskę olejową i zobaczyć jak to tam wygląda.
Nie pasuje. Inaczej jest pochylony więc po pierwsze pompę i miskę olejową byś musiał przełożyć. W głowicy też trochę do przeróbki.
Te obudowy pasują i od silników om601 2.0 i om602 2.5. Było ich kilka rewizji różniącymi się wzmocnieniami w okolicy napinacza paska. Ostatnia wersja miała numer A6010150601 Wymiana jest bardzo upierdliwa, trzeba opuścić miskę olejową.
To jest kawałek hartowanej podkładki z dolnego łożyska filtra odśrodkowego oleju. Mam pełno tych podkładek. Zdejmij filtr odśrodkowy, wykręć plastikowe dolne łożysko filtra i zobasz czy pod tulejką łożyska , na dnie jest podklaka wielkości 2zł. Dodano po 1 Ani w popychaczach rolkowych, ani w łożyskach wału korbowego nie ma podkladki o wielkosci 2zł....
witam, w misce olejowej powinien być taki kawałek wspawany blaszki, który zapobiega przemieszczaniu sie oleju w czasie hamowania i ostrych skrętów, bo smok pompy może wtedy zassać powietrze i zapali sie oczywiście cisnienie oleju, mozliwe że nie masz tej blaszki, powodzenia
Czujnik ciśnienia dobrze znalazłeś kontrolka świeci na czerwono czy żółto drugi czujnik poziomu i temperatury jest w misce olejowej
Brak ciśnienia oleju i stuki sugerują że mogło dojść do zatarcia panewek. Ściągaj miskę olejową oraz panewki .
Wymontuj miskę olejową odkręć dwie śruby łączące stopę z korbowodem i podnieś razem z tuleją do góry.
Napinacz paska napędowego w porządku? Jeżeli zgubiła się sprężyna to nie przesadź z nową. Pasek powinien być naciągnięty tylko tyle żeby traktrorek jechał, nadmierne naciągnięcie zniszczy ułożyskowanie wału w misce olejowej, a to już kosztowna naprawa.
jak ktoś ma pojęcie o tych autach to wie, że 2.0 to diesel Dodano po 3 Chodzi o to, że między skrzynią automatyczną a silnikiem jest zrobiona flansza, która jest przykręcona do miski olejowej silnika, a jedna ze śrub jest częściowo pod skrzynią
Już dwa nowe poszły i dalej to samo Ja rozumiem za pierwszym razem . Ale dwa razy zdejmowałeś skrzynię ze sprzęgłem i nie widziałeś skąd leje. Zaślepki też nie dało się zweryfikować od czego? Może lepiej oddajcie to auto do mechanika.
Serwisówka do silnika. Walki wyważające od strony 168 w przeglądarce.Poza tym to proste ,znaki na kołach zębatych(punkty) a same koła osadzone są przecież na kołkach, nie sposób ich przestawic.
Klucz calowy 3/8"
W VW t4 korek ma średnicę 1 cal, czyli 24 mm i da radę wyjąć, odkręciłem dzisiaj miskę i zagadka rozwiązana, panewki nawet nie ruszone, jak nowe. Dodano po 1 .. https://obrazki.elektroda.pl/4197723200_... https://obrazki.elektroda.pl/5262668600_... Śruba mocowania stopki wału korbowego.
Po co silikon? Tam nigdy nie było silikonu. Uszcelka jest korkowa z tulejkami. Sama usiądzie ile trzeba. A poprzednia cieknie, bo pewnie źle wyczyszczone lub źle dokręcone. Odsyłam do tematu: Tryty i silikon- ich zastosowanie i cena -w dziale Serwisanci.
Takie same jak w innych, podobnych ciągnikach. Zmierz ciśnienie manometrem, na rozgrzanym silniku, wtedy będziemy mogli ocenić. Mam jednakże brzydkie podejrzenie że masz opiłki w misce olejowej.
Nie przejmuj sie tym. W Mercedesie rowniez z silnikiem 2,5 D mam to samo. Ostre zakrety w lewo koncza sie blysnieciem tej kontrolki. Z tego co zauwazylemw misce olejowej po jej lewej stronie jest jakis czujnik. Poprostu przy skrecie olej przemieszcza sie w misie chwilowo odkrywajac czujnik. Nalezy sie cieszyc tym, ze mamy sprawne czujniki poziomu oleju...
Silnik przegrzany poznasz po pokrywie rozrządu, misce olejowej i bloku jeżeli są malowana farbą.Plastikowe osłony paska rozrządu są pokrzywione.Maska nad silnikiem ma inny odcień.Plastikowe mocowanie silnika wentylatora chłodnicy potrafi się nadtopić od wydechu.
Odkręciłem ja i niespodziewanie znalazła się tam uszczelka. Czy jest ona tam niezbędna i czy spełnia jakieś zadanie? Niespodziewanie ? Może ktoś w fabryce robi se jaja i podrzuca uszczelki?
Potrzebny jest sciagacz, ale nie kazdy podejdzie, bo jest tam dosc ciasno. Ja uzywam Facom U14L. Zlewanie plynu przez pompe, to niezbyt dobry pomysl w tym silniku. Wiekszosc plynu znajdziesz w misce olejowej. Pozdrawiam, Georges
To są części z napinacza łańcucha.Najlepiej wymienić rozrząd i zamontować nowy napinacz.
Wszystko zależy od tego w którym miejscu poszła uszczelka. Nie masz tam oleistego syfu w zbiorniku wyrównawczym, tudzież masełka w misce olejowej? Czy w zbiorniku wyrównawczym wyczuwalny jest zapach spalin?Jeśli to uszczelka to problem będzie się tylko pogłębiał.
mam nadzieję, że jest jakaś szansa Możesz zdemontować miskę olejowa i po kolei odkręcać korbowody w DMP,podnieść tłok delikatnie do góry obrócić o 180stopni dokręcić itd.
Nikt nie zagląda?
Kolego możesz spuścić olej , odkręcić miskę olejową i sprawdzić czy nie ma luzów na panewkach lub ewentualnie spróbuj popchnąć tłoki , bo mogą być luzy na sworzniach tłoka. Jeżeli będą luzy to będziesz wiedział co Ci stuka.
no już koledzy napisali wszystko co musisz wiedzieć aby odpalić ten silnik wyjęty z auta,ja natomiast od siebie dodam, abyś połozył ten silnik na jakiejś oponie ponieważ jak zapali to będzie sobie skakać i pogniecie miskę olejową.
Nie chcę Ciebie martwić, ale ta śruba wygląda jak do pokryw łożysk głównych wału korbowego. Miska koniecznie do zdjęcia. Możesz jeszcze podać jej wymiar (średnica i długość).
Witajcie, Zamierzam uszczelnić miskę olejowej w Citroen c4 2008 1,4 benzyna w związku z tym poszukuję momentów NM dokręcenia śrub mocujących miskę olejową . Miska to zamiennik, masa uszczelniająca to Loctite 518 płynna uszczelka złączy kołnierzowych.
Najpierw trzeba zdjąć głowice. Następnie odkręć miskę olejową. silnik zalewasz gorąca woda (powoli) i patrzysz gdzie cieknie. Będzie widać.Lepiej kołkować miedzianymi wkrętami. Nic gazowo. Prawie zawsze tam pęka. Kołkować trzeba umieć.
To jest normalna procedura. Nie tylko wsadził , wyjął. Dodano po 21 Przydało by się ściągnąć też miskę olejową, czy aby smok nie przy pchany.
Skrzynia DP0 ma od przodu miskę olejową, a skrzynia AD4 ma od spodu miskę olejową. Jeśli masz DP0 to musisz szukać dokładnie takiej jak masz : czyli DP0 ....... i jeszcze trzy cyferki. Niech Ci nie wciskają " Panie to od takiego samego samochodu i musi pasować", bo już wiele razy na warsztacie miałem właśnie takie pasujące skrzynie. Tylko że jak ja...
wartość napięciowa EGR ,to max 1.24V - wszystko powyżej ,to już uchylony EGR ,ale wtedy miałbyś wygenerowany DTC. Przepustnicę zostaw w spokoju, bo to nie ona. Komplet rozrządu do wymiany,i koniecznie przeczyść smoka w misce olejowej(dobra rada).
Witam, miałem podobne problemy z tym silnikiem kontrolka oleju zapalała się nieregularne często w paśmie poniżej 2000 tys obrotów i przy skręcaniu wymieniłem na samym początku czujnik następnie pompę oleju i panewki, dodam, że po podłączeniu manometru ciśnienia były w normie według danych producenta. Po tych zabiegach w dalszym ciągu kontrolka się zapalała....
Ściągnąć miskę olejową, wyjąć pompę, rozebrać, wydłubać zaślepkę zaworu, wyczyścić, poskładać. Ponieważ ciężko jest prawidłowo zabezpieczyć ponownie zaślepkę ja to robię tak, że przewiercam pokrywę pompy i zaślepkę wiertłem Φ2,5mm i wkładam zawleczkę
Na pewno pomoże jeżeli wyświetla ten błąd. Skrzyni nie trzeba demontować, wystarczy spuścić olej, odkręcić miskę olejową, filtr i płytę. Jest na płycie sterującej (zaworowej). http://obrazki.elektroda.pl/4572107000_1...
ja przyłaczam sie do sugesti powyżej proponuje zamontowanie grzałki w misce olejowej. na pewno sie zmiesci. mialem taki problem z silnikiem w koparce wystarczylo zalozyc grzałkęokolo 1500W. i po poł godziny silnik krecił jak złoto. jak jest większy mroz troche potrzeba wiecej czasu
Na tym bezpieczniku jest plus 12V po przekręceniu stacyjki i "idzie" na wspomaganie, ale oprócz tego może zasilać inne urządzenia w osprzęcie silnika. Trzeba szukać zwarcia w tych urządzeniach lub w instalacji. Nie wiem jaki kod silnika masz, ale sprawdziłem na szybko, że na tym bezpieczniku w 1,4 tdi, oprócz wspomagania, może być czujnik poziomu oleju....
Valvoline VR1 Racing 10W60. Sprawdzone, ciśnienie rzeczywiście odrobinę się podnosi przy wyższej temperaturze. Jednak...to wszystko i tak jak umierającemu kadzidło. Silnik jest do sprawdzenia/remontu. Przynajmniej miskę olejową zrzucić, żeby sprawdzić czy smok pompy oleju nie jest zatkany. Jak usterka zostanie usunięta zalać 5W40 bo na takim oleju ma...
Pompa jest w silniku, obok walu w misce olejowej, jest przykręcona metalowa klapka. Pod ną jest wirnik pompy. Myślę że silnik wymaga małego remontu, spalanie oleju, po rozgrzaniu, na to wskazuje. Niema żadnego kondensatora. http://obrazki.elektroda.pl/3367289000_1...
wyklepana panewka na podporze wału i krzywy wał.
Witaj.Rujkę bagnetu lepiej wyjąć wcześniej. Powinna być przykręcona od góry do silnika a w misce powinna być tylko włożona na oringu .Także nie powinno być problemu z jej wyjęciem. Sanek też raczej nie trzeba ruszać co najwyżej wydech.
Nie ma co wyrokować że przytarty. Skoro dojechał i się lało to znaczy że olej jeszcze był jak pracował silnik. Kontrolka się nie zapaliła i nie było słychać panewek ,może szczęśliwie dziura jest w takim miejscu że smok wytwarza podciśnienie i w czasie pracy ubytek nie jest duży a po zgaszeniu wyciekło bo olej spłynął z góry silnika.
Pomoże ktos?
Jaki wymiar posiada ten oring, może ktoś ma nr oryginału, może drobnostka, ale chyba lepiej wymienić na oryginał, o odpowiednich wymiarach, ponieważ wymiana możliwa jest dopiero po ściągnięciu misy olejowej.
Zanim go wymienisz podjedz na diagnostyke, bo mozesz sie narazic na niepotrzebne koszta. Co do czujnika to w wiekszosci samochodow czujnik cisnienia oleju znajduje sie w okolicy fitra oleju, nie znam sie na mietkach ale ta kontrolka moze tez byc od stanu/jakosci oleju czujniki jesli sa w aucie najczesciej znajduja sie w misce olejowej
Jak ci mogą "wałki puszczać" W tym modelu mogą, ale ja bym zdjął miskę olejową i oglądnął panewki, bo może się okazać, że nie ma sensu robić głowicy, popychacze się tłuką bo nie ma ciśnienia oleju, wymiana nic nie da Zobacz sobie jaki miałem przypadek [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Czy da się sprawdzić programem vagcom lub vcds temp oleju z czujnika w misce olejowej? Czy czujnik poz oleju ma tez czujnik temp oleju? 1.8t 20v
A może to nie miska tylko odma pęknięta majki ta plastikowa rurka co idzie z bloku 2x śruba m8 imbus 6 do pokrywy zaworów pozdr Też stawiam na to plastikową rurke odmy standartowo pęka przy tulejkach metalowych i cieknie prosto na łaczenie misy sprawiając wrażenie wycieku z misy.
stokrotne dzięki rychupeja... wszystkie czynnosci wykonam według twoich wskazówek...dodam, że pojawiła sie kolejna zagadka w misce olejowej sa opiłki jakby wióry po gwintowaniu nakretki 10...mniej wiecej takiego rozmiaru..nie wiem co o tym mysleć silnik pracował do końca nie pukało nie stukało.. napewno smok był tym zawalony co mogło sie przyczynic...
lub awarii czujnika poziomu oleju. Wymieniony czujnik otwarcia pokrywy i czujnik ciśnienia oleju. A teraz schyl się pod auto i wymień czujnik w misce olejowej. Chyba że go nie masz to wtedy wymiana miski na właściwą.
Do siebie szykujesz czy do ludzi? Moja stoi, szukam ładnych ceowników żeby posadzić sprężarkę bo posiada ona a'la miskę olejową i trzeba ją wyżej mocować na uchwytach.
Tak kolego demontaż całego podszybia i chyba jak dobrze pamiętam mechanizmu wycieraczek. 1. demontaż Turbo + regeneracja 2. dobrze wymyj cały dolot intercoler i przewody 3. zdemontuj miskę olejową i smok też dobrze wymyj 5. porób zdjęcia jak byś kiedyś potrzebował do gwarancji turbo 6. nowy olej filtry powietrza i oleju obowiązkowo
Kolego masz definitywnie uszkodzoną instalację elektryczną, więc autko do góry porządna latarka i szukasz przeciętych przewodów, zmiażdżonej wiązki elektrycznej. Jeśli dawno nic nie robiłeś przy autku ostatnio, to myślę, że będzie łatwo dostrzec "świeże" ślady (uderzenia, przetarć, przecięć itp.). Poza tym, tak jak pisze bolek, sprawdż poziom oleju...
Drodzy, Nie doczekałem się odpowiedzi i zaryzykowałem. Odkręciłem czujnik poziomu oleju i umyłem go w rozpuszczalniku stosowanym do mycia gaźników. Operacja trwała 15 minut. Stary oring był na tyle miękki że zastosowałem go ponownie. Usterka minęła.
Między miska olejową o blokiem silnika jest BLACHAO- USZCZELKA, którą blokuje smok. Należy oddzielić miskę olejową od uszczelki.
Tak. Obie pasują. Często wymienia się miskę na taką bez czujnika i w VW seat skoda wyłącza się aby nie świeciła się kontrolka.
Zajechany rozrusznik niema mocy pewnie występują w nim przebicia jeżeli na odprężniku tylko daje rade.Miernik i zbadać pobór prądu jaki bierze rozrusznik .Oczywiście jeżeli jest 100% pewny akumulator.
Jakieś pomysły, jak sobie z tymi śrubami poradzić? Na same 2 śruby poświęciłem pół dnia. Dodano po 8 Czy jak zdejmę teraz miskę olejową drugi raz, to będę miał lepszy dostęp do tej śruby, co mi wpadła?
Chyba centralnym problem jest w tym, o czym "zapomniałeś powiedzieć" była dziura w misie olejowej i żona trochę nim przejechała Tak, a trochę to 100 km ?
Ale misa nie drga z czestotliwością np. 40Hz i xmaxem np. +-20mm :D zreszta na cewc panuja całkiem inne warunki i czynniki nizeli w misie olejowej Heh ale porównanie. cewka i misa olejowa...
Witam odwiedzających. Pytanie do mechaników samochodów. Dotyczy Renault Captur 1.2 TCe 120. Z jaką siłą (Nm) przykręcić śruby mocujące miskę olejową. Jest tam 11 śrub M6-15mm. Tak wygląda: https://allegro.pl/oferta/miska-oleju-re...
cze ,miska schodzi normalnie po odkręceniu jej i poduszek i blachy osłonowej sprzęgła ,a potem dopiero pompa oleju
A ile teraz faktycznie wynosi przegrzanie? Jak za masz za niskie lub zerowe to może powstawać piana olejowa w misce olejowe sprężarki. Nie zbyt to korzystne wpływ na jej żywotność.
Sciagales miskę olejowa? W sensie smok i pompa oleju przegladnieta?
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Po objawach - skupił bym się nad gumowymi oringami pełniącymi rolę uszczelnienia woda - olej u "dołu" cylindra. Często ulegają wytopieniu jeśli zimą odpalamy silnik bez wody twierdząc: "a u szwagra to i 15 minut wczora bez wody traktor chodził i nic się nie stało" . Również nieumiejętne prasowanie cylindra w blok może spowodować uszkodzenie tych oringów,...
Czy nie był wymieniany licznik (BRAMA) lub jakiś sterownik? W w Dasie wszystkie tego tupu parametry się programuje jak pojemność zbiornika rodzaj misy olejowej itd.
metalowe misce olejowej kompresja misce olejowej czujnik misce olejowej
rezystor cewka zapłonowa nagrzewnica gazowa termostat bezpiecznik wycieraczka tylny
honda android toshiba 37av501p
Opel Vectra B 1.8 16V szarpie, przerywa, brak mocy Ursus 1224 - Problemy z uruchomieniem zimnego silnika, biały dym, nierówna praca