P0155 - grzałka sondy tlenu bank 2 czujnik 1 usterka przyczyny: - wysoka rezystancja grzałki czujnika tlenu - obwód grzałki sondy o wysokiej rezystancji - przerwa lub zwarcie do masy - uszkodzona grzałka P0431 - nagrzany katalizator bank 2, wydajność poniżej progu przyczyny: - Katalizator nie działa poprawnie - Czujnik tlenu nie czyta (funkcjonuje)...
Zostaw na zapłonie na 45 minut.
Trochę szklana kula ale najprawdopodobniej reduktor - zapchany tak właśnie reaguje (gaz wyłącza się bo ciśnienie wariuje ale po porządnym rozgrzaniu pracuje jako tako) . Tak naprawdę może też być mapsensor, niedrożność, usterka sterownika, wiązki, problemy z napięciem. Trzeba podłączyć sterownik do komputera i podejrzeć błędy oraz parametry.
A może sprawdzić błędy zapisane :?: później wykasować (błąd/usterke) po coś to wszystko jest wymyślone :)
Witam! Problem dotyczy auta Mitsubishi Galant GLS rocznik 1999 z silnikiem 2.0 16v 136 KM. Chciałbym się zapytać o diagnostykę silnika. Wiem, że zwarcie dwóch odpowiednich pinów pozwoli mi na odczytanie błędów z pamięci ECU. Interesuje mnie jak można odczytane błędy skasować z pamięci sterownika? Chciałbym również zapytać jakim interfacem i jakim programem...
Witaj Jedź do mechanika niech sprawdzi Ci błędy komputera odpowiedzialnego za ABS Mam Mitsubishi Colta VII znalazłem schemat czujników ABS. W Twoim aucie zapewne jest podobne rozwiązanie. Pozdrawiam
Co do rozruchu na zimnym zmierz ciśnienie paliwa. Nie wiem jak w Cari ale w tych latach produkcji, w galancie można było wybłyskać błędy zwykłą diodą, możesz spróbować. Pozdrawiam
Witam.Auto jak w temacie galant 2,0 1999r benzyna.Problem wygląda tak że odpala, jedzie kilka km zanim się nagrzeje,jak już ma optymalną temp. zapala się check i silnik gaśnie.Zagadka taka że od razu go można bez problemu odpalić i znów chwilę można podjechać po czym szarpnie i zgaśnie.Oczywiście check engine w tym czasie świeci. Wiem że najlepiej byłoby...
Cześć. Mój kolega posiada Mitsubishi Galanta 2,0 benzyna z 90 roku. Auto dusi się, szarpie, spadają obroty i świeci kontrolka silnika. Chcielibyśmy zdiagnozować co się dzieje, ale google niewiele podpowiada. Czy ktoś z Was mógłby udzielić jakichś wskazówek, a konkretnie w jaki sposób odczytuje się błędy w sterowniku silnika (czy można to zrobić obserwując...
Ten błąd oznacza uszkodzony czujnik położenia wału korbowego
czujnik stukowy znajduje się z tyłu silnika między cylindrami 2 a 3 sprawdź czy to wtyczka nie od niego właśnie
Witam wszystkich serdecznie Przepraszam że tak z partyzanta się podpinam pod temat ale jestem nowym użytkownikiem i nie mogę założyć tematu w głównym wątku. Mam nadzieję, że moje pytanie odnajdzie się w tym temacie. Jestem posiadaczem Mitsubishi Galant 2,5v6 z 2001r. komputer pokazuje następujące błędy: P0431 warm up catalyst deteri oration 2 P0155...
Silnik nie odpala. Immo X1T10171T 24c01. Wsad w załączniku. Co może być?
odłącz aku na kilka minut
Witam. Jeżdżę Mitsubishi Galantem z 98 roku. Mam w nim instalację Just Heavy .Nadmienię też że instalacja ma już prawie 10 lat. Od jakiegoś czasu wystapiły problemy z instalacją. Sprawa wygląda w następujący sposób. Gdy pierwszy raz odpalam samochud , gdy silnik osiągnie już temp odpowiednią do przełączenia się na gaz (temp. optymalna), centralka przełącza...
Nie piszesz jakie auto, ale podejrzewam ze funkcja domykania szyb to nie z alarmu ale z modułu komfortu auta wiec jeśli byś to miał zdezaktywować to przestawić czas impulsu centralnego zamka, lub dezaktywować domykanie szyb w module komfortu. Auto to Mitsubishi Galant 2,0TD '98r. Być może masz rację jednak, gdy odłączyłem ten alarm problem zniknął,...
Witajcie, jestem w trakcie robienia układu składającego lusterka w Mitsubishi Galancie. Zakupiłem sobie na allegro przekaźnik czasowy z płynna regulacją czasu na NE555. Generalnie przekaźnik ten po podaniu impulsu masowego z c/z miał złożyć lusterka. Poniżej zdjęcie - zapewne dobrze znanego Wam - układu przekaźnika, do górnych styków przykręcona jest...
Witam, Mam problem z moim autem. Notuje bardzo wysokie spalanie LPG około 19-20l LPG po mieście. Niestety nie sprawdziłem jeszcze ile pali PB, bo od początku obecności tego silnika pod maską jeździ na LPG. Sprawa istotna to taka, że auto było swapowane z diesla na benzynę i niestety musiał zostać zmodyfikowany układ wydechowy. W miejsce kolektorów wydechowych...
Po odpaleniu rano w czasie jazdy powyżej 3tyś obrotów zaczyna przerywać i traci moc na benzynie i gazie. Wymieniłem świece, czujnik położenia wału i czujnik położenia przepustnicy, brak rezultatów, nie świeci się check. Sprężanie na wszystkich cylindrach powyżej 13, diagnostyka nie wykazała żadnego błędu czy ktoś ma jakiś pomysł?
Witam Podłończał ktoś Elm pod Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V interesuje mnie jakie programy współpracują z tym autem przez elma
Ja dalej twierdzę, że radio jest sprawne, a jest jakiś błąd w okablowaniu. Sprawa do sprawdzenia. PS. Jestem niemal codziennie we Wrocławiu, mogę rzucić okiem.
Zasilający to nie miało znaczyć, że trzeba do niego podłączyć napięcie z aku, a napewno jest to przewód napięciowy, którym sygnał w postaci napięcia podawany jest do komputera. Co do drugich sond tych za katem to nie napisałem nigdzie, ze to one są od składu mieszanki, ale też mierzą zawartość tlenu w spalinach i przy pierwszej dobrze działającej sondzie...
Ale o co pytasz, jakiej porady oczekujesz? Dlaczego piszesz na forum Elektryka i elektronika? Jaki masz błąd? Dlaczego się dziwisz, że się świeci? Dlaczego nie jedziesz do gazownika, który to zakładał, tylko piszesz tu?
Witam Posiadam samochód Mitsubishi Galant 2.5 V6 z 1999 roku. Od pewnego czasu mam problem z prędkościomierzem - przestał działać. Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd czujnika prędkości. Kupiłem więc używany czujnik na 100% sprawny, licznik działał jakieś 15 min i znowu przestał działać. Czy może ktoś z Was ma pomysł gdzie może tkwić problem?...
Witam, mam 2 pytania dotyczące mojego auta (bez gazu): 1. tylko na zimnym silniku falują obroty. Został wymieniony silniczek krokowy (na używkę ale w dużo lepszym stanie) - trochę mniej falują ale teraz przy większych mrozach potrafi zgasnąć. Po rozgrzaniu silnika obroty trzyma normalnie. Świece (NGK) wymienione w XII/10. Co jeszcze można sprawdzić...
Jesteście w głębokim błędzie! Jak najbardziej ten przepalający się bezpiecznik należy zawatować. Im grubszym drutem, tym lepiej. Można nawet użyć pręta zbrojeniowego fi 16. Dzięki temu usterka sama powinna się ujawnić. Najpewniej znakami dymnymi.
No niestety zdobyć czujnik do tego auta to nielada sztuka. Mogę dostać tylko na zamówienie. Znalazłem autoelektronika, ale nie moge się dodzwonić. Będzie mógł sprawdzić ten czujnik itd. Ja już dalej nie dam rady, brak sprzętu i fachowej wiedzy.. A service manual jest wydany przez Mitsubishi. Dodano po 4 A może ktoś z forum mógłby podjąć się naprawy?...
Samochód dotarł do mnie na sznureczku bez oznak życia. Krótki wywiad z właścicielem i co się okazuje. Był wymieniony rozrząd samochód troszkę pojeździł i rozrząd się przestawił. Został poprawiony i efekt identyczny z tym że teraz zrobił się problem bo poleciały zawory. Przyczyna całego zajścia dość prozaiczna. W ramach cięcia kosztów nie został wymieniony...
Mitsubishi Galant 1997r/2.0/100Kw kod silnika 4G63 przyjechał o własnych siłach z błędem czujnika położenia wałka rozrządu , numer błędu 23 który udało mi się uzyskać kodem migowym ,mimo podpięcia dwóch komputerów mam tylko podgląd parametrów z których wynika że wszystko w porządku . Silnik zimny uruchamia się tylko na 4 , 5 sekund i tak aż złapie trochę...
Witam, Kupiłem galanta jak w temacie z 99 roku. Nie działa w nim obrotomierz. W service manualu znalazłem temat fotyczący diagnostyki. Tak jak napisali w instrukcji, dochodzą do niego trzy sygnały, jeden 5V (na forum mitsubishi napisali mi, że to sygnał prostokątny), 12V i masa. Wszystko się zgadza, a obrotomierz nie działa. Nie wiem na jakiej zasadzie...
galant mitsubishi mitsubishi galant galant błędy
przekaźnik maksymalne napięcie szlifierka kątowa kondensator schemat kuchnia gorenje
czarna lista zasilaczy regulator wentylatora
Pin sygnału PWM w ECU dla alternatora TG15C135 w C4 Picasso 1.6 HDI Zasilacz komputerowy a zgrzewarka punktowa: czy to możliwe?