Witaj Nikt nie jest wstanie Ci doradzić na taką odległość. Jeżeli Ty nic nie potrafisz sprawdzić to pozostaje Ci tylko fachowiec lub serwis. Powodzenia
Pompa była droga prawie 2k, błędów było 11 numerami podobne do tych u góry, niektóre takie same. Pompa kupiona z tymi samymi numerami. Nie trzeba było programować
na tym podłączonym (niebieskim) nie było. Tam pojawi się po przekręceniu stacyjki.
Podobną sytuację miałem w Renaulcie i tam winne były luty w liczniku . Dodatkowo sprawdź bezpieczniki na klemie .
czujnik starcia klocków hamulcowych .Wymienić klocki hamulcowe wraz z czujnikami ,jeśli tego nie zrobisz układ przesteruje się na tryb pracy awaryjnej (osłabienie mocy silnika).
Wiec tak - wedlug mnie ktos bral sie za ABS i nie do konca mial pojecie o co w tym chodzi. Kody od 21 do 24 to kolei: 21 - front right speed sensor: short circuit 22 - front left speed sensor: short circuit 23 - rear right speed sensor: short circuit 24 - rear left speed sensor: short circuit oznacza to, ze wykrywa niesprawnosc we wszystkich czujnikach...
https://obrazki.elektroda.pl/6288230300_... https://obrazki.elektroda.pl/4468994800_...
Dwa, jest też oring.
Podobno to Kopernik nie żyje,dawaj konkrety lub idź do wróżki.
Jesli ma zly odczyt temperatury cieczy to automatycznie zmienia kat wprzedzenia zaplonu co za tym idzie dochodzi do spalania stukowego i zapala sie check. Nie ma tam czasem dwoch czujnikow jeden od komputera a drugi dla deski rozdzielczej ? Jak nie to moze wiazka czujnik=komputer
Tego sterownika nie znam ale tak jak pisałeś - jeśli bateria była wyciągnięta a sterownik bez zasilania to program prawdopodobnie został wykasowany i nie ma go w RAM sterownika. Stąd prawdopodobnie miganie kontrolki błędu.
Woda w filtrze paliwa, powinien mieć od dołu śrubę spustową
Który sterownik? Silnika? Kody nietypowe, jakby sterownik siadał. Wszystkie zasilania ECU poprawne? Zrób odczyt po EOBD, jeśli to sterownik silnika, nie według protokołu producenta. Delphi może też diagnozować w ten sposób, jak nie to głupim ELMem. Może według EOBD coś sensowniej powie. Jakieś objawy występują, czy tylko kontrolka świeci?
jezeli fotele były odpinane (wyjmowane) a w tym czasie mógł zostać uruchomiony proces samodiagnozy SRS błąd został zapisany w pamięci sterownika.Kasować w warsztacie, nie koniecznie tym autoryzowanym.
Wogole nie podpinasz kontrolki do niego. Tak będzie ładował, tak najlepiej voltomierz.
oczywiście to kontrolka przystawki odbioru mocy.
nie wystepuje blad "pod fotelem", ktory napinacz pokazal?
A płyn jest? tak jest właściwa ilość. A w instrukcji jest tylko opisany przypadek jak się podczas jazdy zapali, co by oznaczało przegrzanie silnika, a tu zapala się zanim się uruchomi silnik. Myślałem, że może coś z czujnikiem temperatury.
CDIF go przeczyta, albo inny sprzęt czytający "renówki" bo to silnik i sterowanie "francowate"
A kontrolka ładowania świeci na zgaszonym silniku? I po uruchomieniu gaśnie?
Czy przypadkiem nie chodzi Ci o to: https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/fiba...
Jeśli jest wskazówka poziomu paliwa pokazuje dobrze to coś z licznikiem chyba nie tak, zawsze można pozbyć się kontrolki :)
Witam . Opis; L -kontrolka ładowania R -zacisk (+) po kluczyku
Nie no, tyle to już nie zrobię, Dzięki wam udało sie podłączyć alternator i chyba wszystko działa, jedynie trochę sie wszystko grzeje ale napięcie ładowania jest w porządku, Natomiast, w oryginale był alternator Mitsubishi, produkcji Valeo, kontrolka ładowania wgl sie nie świeciła, dziś przyjrzałem sie temu i na 2 przewodach wychodzących od kontrolki...
Jak zawiodą wszystkie sposoby zajrzyj do instrukcji - oczywiście sprawdzałeś stosowny bezpiecznik ?
Przedstawiam tutaj filmik mojego autorstwa, prezentujący jak połączyć się z komputerem w samochodzie Mitsubishi Space Star. Na wstępie zaznaczam, że nie jestem mechanikiem. Do połączenia potrzebny jest kabel VAG ze złączem OBD 2 na układzie FTDI. W przypadku problemów z połączeniem należy zmostkować pin 1 z 4 w kablu VAG (u mnie nie było takiej potrzeby)....
Jakiś czas temu miałem identyczny przypadek! Mazda 626 2,0D alternator Mitsubishi. Ładowanie było do 18V, kontrolka ładowania nie świeciła wcale. Przyczyną był ugnity przewód od kontrolki (jakieś 20cm od alternatora) Po zlutowaniu kabla wszystko wróciło do normy. Jeśli masz taki sam alternator to dochodzą do niego 2 cienkie kable. Do wyjścia R(S) dochodzi...
Jeśli świeciła się kontrolka to znaczy że sterownik ma zapisane błędy. Zacznij od ich odczytania.
Witam Od kilku dni świeci mi się kontrolka ( prawy dolny róg ) Wie ktoś co ona oznacza ? http://obrazki.elektroda.pl/9329489200_1...
Witam mam ten sam problem Udało sie Tobie z nim uporać?
ciężko coś podpowiedzieć, z opisu wynika że jednak sam alternator będzie do roboty - koniec szczotek, alternator Mitsubishi. Gdy zapali się kontrolka alternatora stuknij w niego kijem od szczotki - gdy silnik odrazu zmieni prace i napięcie skoczy będzie odpowiedź.
hehe właśnie znalazłem usterkę 😁 zaklejone kontrolki czarną taśmą izolacyjna. tępy handlarzyna zamiast naprawić bezpieczniki rozebral zegary i pozaklejal kontrolki To było oczywiste.. ;)
miga ciągle, bez żadnych sekwencji, a dodatkowo miga też kontrolka ABSu. To znaczy- brak błędów.
Witam. Pytanie do osoby zakładającej temat. Czy udało się zdiagnozować problem z canterem. U mnie występują te same obiawy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Krzysztof mobile 794 200 210
Kołem normalnie się obraca nic nie blokuje lecz zapaliły mi się kontrolki oleju
moduł zamka jest mniej wiecej pod radiem kolorów nie pamietam ale sterowanie masą wiec wez próbnik i łatwo namierzyć a kierunki to np wiązka idąca od stacyjki kolory to zielony z paskami zóltym i drugi z niebieskim chyba,sterowanie wiadomo plusem-kontrolką sprawdz.tyle co pamietam
nie zawsze miernikiem da się sprawdzić diody miłem takie przypadki miernik pokazywał że są dobre a ładowania nie było po wymianie mostka ładowanie wróciło do normy. Napisz jak zachowuje się kontrolka ładowania, co z uzwojeniem sprawdzane?
Witam, mam problem z kontrolką SRS. Kontrolka raz się świeci raz nie. W czasie jazdy świeci się potem gaśnie na jakiś czas i znowu świeci. Pod siedzeniami nie mam żadnych kabli (tylko 2 poduszki i brak sygnalizacji niezapiętych pasów). Wygląda jakby nie stykało gdzieś ale nie wiem gdzie szukać.
No właśnie o to mi chodzi aby przyspieszyć włączanie (zaświecenie) kontrolki rezerwy paliwa. Czy wogóle to jest możliwe? Wydaje mi się że trzeba obniżyć opór. Przecież nie będę przerabiał pół samochodu
Kontrolki popsute niestety są.
Zuwazylem coś takiego , że np. Bez żadnej ingerencji co np. 5 czasami co 3 przekręcenie zapłonu kontrolka się zapala na zapłonie. Gdy wepnę probówkę w przewód od kontrolki to co jakiś zapłon gdy kontrolka nie swieci to w przewodzie od kontrolki jest mocno prąd ( probówka swieci mocno ) a gdy się zaświeci kontrolka Na liczniku to w przewodzie od kontrolki...
A możesz opisać co jest na tej kontrolce ? może to być kontrolka od poziomu oleju.
Odłącz czujnik temperatury.
Witam posiadaczy Mitsubishi Grandis. Mam problem z SRS-em w moim Mitsubishi Grandis a mianowicie pali się kontrolka srs a komputer nic nie widzi. Jaka może być przyczyna?
Przeczyściłem wszystkie styki i na razie kontrolka nie zapala się. Skoro nie ma innych podpowiedzi to temat zamykam.
Wymiana regulatora pomogła? Pozdrawiam.
Witaj Ja w swoim Mitsubishi Colcie mam oprócz immobilizera fabrycznego rozpięty przewód zasilający przekaźnik "ENGINE CONTROL RELAY B206" na załączonym schemacie. Wkleiłem też poglądowo schemat stacyjki. Działa to w ten sposób: po przekręceniu stacyjki dwukrotnie (przed rozruchem) naciskam ukryty włącznik, który odpala dołożony przekaźnik i dopiero...
[quote=" Stabilizacja - zapala sie chwile po ruszeniu . Z tego można wywnioskować że jeden z czujników który patrzy na półośke nie daje informacji o ruchu . [/quote] nie sądze, ze to ta przyczyna wtedy zapaliła by się kontrolka abs też
Witam, Mam problem jak zrobić kontrolkę na panelu Mitsubishi GOT2000 GT27. Chodzi dokładnie o kontrolkę, która wykorzystuje 2 wejścia ze sterownika i w zależności co jest na wejściach 1 lub zero zmienia kolor z szarego na czerwone, żółte lub zielone. Pomijając, że można to zrobić na skrypcie czy jest jeszcze jakaś inna możliwość? Mam nadzieję, że są...
a moze ktos pomoze mi rozwiazac drugi problem? bo z absami sobie poradziłem, a mianowicie nie świeci mi kontrolka świec zarowych,, kontrolki są dobre, świece grzeją a nie świeci nic na tablicy,, sprawdzałem w innym pajero to swiecą dwie kontrolki jedna zielona a druga czerwona... podkreslam ze od kiedy kupiłem auto to juz nie świeciły te kontrolki...
Airbag się zapalił być może dlatego że dałeś zapłon a panel z kontrolką poduszki pasażera był odłączony.
naprawione czujnik położenia wałka rozrządu
Komp pokaże jakieś błędy, skoro nie zapala się kontrolka silnika? Dowiesz się, jak sprawdzisz. Nie wiem jakie rozwiązania techniczne wprowadził "Mitowisi" w sterowniku i przy jakich błędach informuje o tym kontrolka.
Sprawdzałem masę no i niby jest tylko zauważyłem inny problem gdy tylko włączę zapłon przekaźnik się załącza gdy włączę światła długie przekaźnik jest dalej załączony podłączyłem na krótko przewodem żarówkę i dotknęłem masy akumulatora przekaźnik się rozłączył i zapaliły się światła długie.
U1417 u0401 c121c p0336
Zmierz rezystancje czujników ale przy sterowniku bezpośrednio.
Witam. Jak moge skasowac kontrolke airbag wlasnie w colcie??? Auto nie posiada juz poduszek ale zalezy bardzo natym aby komputer je wykrywal.
Ciśnienie oleju zmierzone?
Nie wiem czy carisma ale space stara 1.8gdi diagnozowałem ostatnio "kabelkiem"
Model podałem w temacie prawidłowy.Nie mam panela do odczytu i nie podam jaki błąd(bo gdybym miał ,to mając cała dokumentacje, bym sobie poradził) a alarm jest na kontrolce.
Ja w swoim mitsubishi lancer 1.6 16V mam tak na gazie, zapala mi się check engine bo na gazie spada ok 1000 i mniej obr/min silnik normalnie pracuje na ok 1,2 tys-1,5tys obr/min, na benzynie jest wszystko ok. Na benzynie kiedyś tak szalał.. tzn obroty spadły i wzrosły i tak ciągle ale jak był zimny...zmieniłem kopułkę, palec, przewody i świece i ustąpiło.
Jesli bylo robione cos kolo hamulcow, byc moze ze dostalo sie powietrze.Wystarczy bardzo mala ilosc i uklad zachowuje sie tak jak opisales.Nalezy uklad caly odpowietrzec stosujac symulator do ukladu ABS.Ja mialem taki sam objaw i po dokladnym odpowietrzeniu uklad pracuje juz cztery lata bez problemu.Ja hamulcow nie robilem tylko poprzedni wlasciciel...
L-kontrolka do plusa i tylko to trzeba podłączyć, DF to obciążenie alternatora sygnał wyjściowy do ECU tego nie musisz podłączać
Albo jak pisałem, wykrywa Ci rozrzedzony olej. Wymień na świeży i jak to nie pomoże na kontrolkę, to wtedy zastanawiaj się na czujnikiem.
No i wieczorem lampka znów świeci, może ktoś wie o co chodzi z tymi grzałkami sondy lambda przy mitsubishi Space Star.
Zobacz czy przy alternatorze kable nie odpadły.
poziom oleju
Jasniej-kontrolka LED do pinu 3 i podczas krecenia silnikiem powinna mrugac,dokladniej to juz trza oscyloskop
Jakiś alarm masz zamontowany? Może być gdzieś odcięcie. Bez kontrolki ani rusz.
Wpinasz kontrolkę w jeden pin.
Witam Dzisiejszego dnia zapaliłem w/w samochód (za 3 razem) i po wyłączeniu silnika nie chce już odpalić. Bezpieczniki posprawdzałem, z tym że raczej to nie wina elektryki, gdyż wyraźnie słychać jak chwilowo coś "przepala". Iskra na każdym cylindrze taka jak być powinna. Winę pompy paliwa, jak również pompy wysokiego ciśnienia odrzuciłem, ponieważ paliwo...
Przekaźnik lub czujnik temperatury płynu chłodzącego.
silnik 2.0 (1997) benzyna
Witam. Czy wie ktoś może co jest nie tak, gdy świeci pomarańczowa kontrolka z obrazkiem silnika w mitsubishi carisma 1.9 TD '97r? Kiedys świeciła sporadycznie, a teraz świeci coraz częściej i dłużej. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Okazalo sie ze pompa i wtryski juz sie skonczyly i na dodatek zawor EGR tez juz mial dosc.
Zamiast wymontowywania rozrusznika niech podepnie kontrolkę do takiego cienkiego przewodu przy rozruszniku a drugi koniec do masy i wtedy przekręć stacyjkę jak się zapali kontrolka tzn. uszkodzony rozrusznik a jak nie to wina przekaźnika lub jeszcze czegoś po drodze.
To akurat ustalone-na 3.
Witam ponownie,auto naprawiłem,przeczyszczony caly układ paliwowy,wymieniona pompa rail teraz chodzi jak nówka,wszystkie problemy znikneły,jakby ktos miał podobny problem służe pomocą,bo dużo czasu poświeciłem naprawie ,pozdrawiam.
Źle musiałeś ją przekręcić bo inaczej nie powinno być zwarcia.
Problem zlikwidowany, przeciąłem wąż i wstawiłem w środek kawałek rury o tej samej średnicy, a kontrolka sama zgasła nast. dnia.
A kontrolka silnika jak się zachowuje?
Kable ok świece tez . Zmieniony czujnik temperatury ale dalej się zapala czerwona kontrolka od temperatury w czasie jazdy zapala się na chwile kontrolka od chłodnicy i check i szarpie autem jak się rozgrzeje to dział ok
A wiesz może jak naprawić wskaźnik ? Wiem tylko tyle że są na nim dwa obwody jeden dla kontrolki drugi dla wskaźnika
wyczyscilem drobnym papierem sciernym wieniec zebaty i jest juz ok. Temat uwazam za zakonczony.
A sama kontrolka ok ?
pewnie panewka
W to wyjscie na obrotomierz a D+ to kontrolka ładowania.
http://www.seekic.com/circuit_diagram/Au... A to po w pisaniu w google "mitsubishi pajero electrical diagram". Dalej już sobie poradzisz.
Więc auto to Nissan Almera N15 1.4 benz. , alternator Mitsubishi A5T06891. Prosze o wszelkie informacje co do przyczyny
Pasek nie może piszczeć. Napinacz lub zły montaż paska. Alternator Mitsubishi?
Snikers może mi pomożesz .Tak jak pisałem parę dni temu projektor działa- a może już powinienem napisać działał.Działał może 1 godzinę, coś w środku strzeliło i lampa zgasła.Teraz w momencie załączenia wiatraki działają,lampa zaczyna żarzyć ale w momencie startu balastu następuje tylko błysk lampy i zapala się kontrolka error.Jakaś sugestia.... projektor...
Witam Jeżeli temat nie w tym dziale to proszę o przeniesienie. Mam nadzieję że znajdę tutaj posiadacza Pajero lub osobę zorientowaną w temacie. Chcę kupić pajero z silnikiem 2.8 TD i skrzynią manualną super selekt. Dzisiaj oglądałem taki samochód i wszystko jest niby ok, ale jest problem z przełączaniem napędów. to znaczy daje się włączyć 2H 4H i 4HLc....
Dzisiaj założyłem nowy rezystor, bez zmian brak kontrolki ładowania, ładowanie jest poprawne 14,3V pod obciążeniem, jak sprawdzić co jest powodem braku kontrolki ładowania na liczniku.
Zmień warsztat,bo jak źle diagnozują,to będą wymieniać co popadnie dopuki trafią.
Będzie podobnie jak nie tak samo kontrolka,namierzyć w tych samych miejscach,podłączyć i gotowe.
Jeśli ręczny nie jest zaciągnięty, to jakaś usterka układu hamulcowego ( od przepalonej żarówki, niski poziom płynu po coś co może zagrażać poruszaniem się tym pojazdem po drodze).
A ja myślę, że masz zwaloną instalację, stała bolączka galantów.
wszystkie lamki się rozjaśniają i szybciej chodzi wentylator. Teraz na wolnych obrotach jest ok. Dopiero na wyższych ładowanie wzrasta. Jak jest ok 16-17v to zapala sie kontrolka od poduszek. Jak napiecie ładowania spada do 14,6 to kontrolka gaśnie. ALternator mitsubishi. Nr z naklejki a5ta1091.
Identyczne kontrolki to ja widziałem tylko w dieslach, wskazuje na brak paliwa lub wodę w filtrze. Do benzyniaka to nie pasuje.
Podłączyłem dzisiaj tester diagnostyczny i nie może się połączyć . W innych autach działa bez problemu. Jak podłączę tester i chce nawiązać połączenie to na desce rozdzielczej mrugają przez chwilę różne kontrolki , przygasa oświetlenie zegarów oraz słychać też dźwięki. Czy może to być problem z komputerem ?
kontrolki mitsubishi kontrolki mitsubishi galant mitsubishi galant kontrolki
drzwi anglik drzwi zmywarka domyka gorenje bezpiecznik
identyfikacja elementu pralka samsung
Nissan Qashqai J11 – podłączenie pinów siłownika żaluzji chłodnicy AGS, kolory przewodów Beretta Sylber Style Basic 20 SR – otwarta komora spalania, typ B11, brak zamkniętej komory