Witam , ja bym się wybrał do gazownika , podepnie się do komputera i wyreguluję na miejscu , koszt niewielki . Także sprawdziłbym filtry bo mogą być zabrudzone dlatego gaśnie.
chlopie sluzbowo jezdizlem pasatem 1,9 tdi 130koni palil przy mojej nodze 7,5-8,5 w trasie i ok 11 w miescie (w miescie nie przesadzam, tylko pierwsze dwa biegi deska.. ps taka praca)
Tak prawdę mówiąc nie musi być idealnie stałej wartości. Po to m.in. jest wbudowany stabilizator obrotów w silniku żeby uniezależnić obroty silnika od napięcia zasilania, w pewnym oczywiście zakresie zmian tego napięcia. Zauważ że sporo magnetofonów ma zasilanie bateryjne, z założenia zmieniające się w czasie, a mimo to zachowują stabilność obrotów...
Sprawdź masy, czy przepływ znacznego prądu nie zakłóca masy pomiarowej. Ja bym wbił jedną końcówkę w - aku i pobiegał z drugą po masach sterownika i czujników, popstrykał dmuchawą i zobaczył czy nie przyrasta zanadto.
Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Wymieniałeś samą pompę, czy razem z podstawą? Jeśli z podstawą to niestety źle zgrałeś koła napędu. Jeśli bez podstawy, pisze o tej z dwoma czujnikami, to...
Bardzo wysokie ma obroty.To co moze byc za przyczyna?
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
Podejrzewam ze miał alternator Mitsubishi za bardzo części do tego niema Jak kupisz Valeo będziesz zadowolony bo pasuje różni się tylko wtyczką od wzbudzenia [pewnie masz na oczko a w Valeo masz wtyczkę PSA]
z tego co pamiętam to tam siedzi karman-vortex . napięcie wyjściowe 5v , sygnał częstotliwościowy : wolne obroty - 25-50 Hz 2000 obr/min - 70-130 Hz dane są ze strony hyundaya (te same motory , sam jeżdziłem sonatą ) www.hmaservice.com zarejestruj się (free) a cała dokumentacja techniczna jest do twej dyspozycjii
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
Zabrudzony mały filtr siatkowy w pompie wtryskowej. Umieszczony jest pod śrubą którą przykręcony jest przewód zasilający.Po jej wykręceniu, użyj długiej śrubki, chyba czwórki, wkręć delikatnie i wyciągnij do góry.
Problem zlikwidowany, przeciąłem wąż i wstawiłem w środek kawałek rury o tej samej średnicy, a kontrolka sama zgasła nast. dnia.
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Dzięki. Jak coś będę wiedział to dam znać.
Klasycznie czyli mam rozumieć że B+ do aku.+, masa do aku.-, L przez żarówkę 12V 21W do aku.+ Alternator na obroty i ma się wzbudzić?
dal faluja obroty.co dalej powiniennem robic.
P0171 - zbyt uboga mieszanka paliwowa. P1773 - usterka na linii ABS - TCM. P1777 - silniczek krokowy.
Wymieniałeś w nim pasek rozrządu? W tych silnikach ustawienie na znaki nie jest łatwe, trzeba blokować wałki rozrządu, aby się nie przesunęły po odbezpieczeniu napinacza. Cewki też mogą się psuć, ale jest to rzadkie zjawisko. Może być również czujnik położenia wałka rozrządu i najgorsze popychacze zaworów.
Lewe powietrze?
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
Ale fartuch :-)
Poszukaj tu-http www.mitsubishiklub.pl/forum/default.asp napewno znajdziesz!!!!
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
Witam. Przedstawiam usterkę. Silnik odpala zimny przeważnie za drugim razem.Mam go 10 lat -zapalał za 1-szym. Na zimno przy zmianie biegów lub przy jeżdzie "na luzie" silnik gaśnie.Gdy jest zagrzany obroty jałowe utrzymują się na poziomie 500obr/min, nieco mniejszym niż zwykle to było-800obr/min. Na trasie jest silny, dynamiczny. Wymieniłem czujnik...
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
tak posiadam licznik od Forda Escorta z obrotomierzem
A jak wygląda przepustnica? Kiedy ostatnio była czyszczona?
Witaj! Posiadam autko Mitsubishi z takim samym silnikiem co u Ciebie. Taki sam problem kiedys widzialem na forum www.mitsubishiklub.pl gdzie dokladnie to juz nie pamietam. Najlepiej jak poszukasz badz zapytasz a napewno otrzymasz dobra porade. Pozdarwiam
Wtryski wymienione bez zmian... Ale zauważyłem że jak kompem wyłączę 1 lub 4 czylinder to silnik wkręca się w miarę na wysokie obroty (oczywiście przerywając) jak wyłączę 2 lub 3 tu po dodaniu gazu nie chce się wkręcić powyżej 3 tysi i bardzo mocno przerywa... ???
panewka na korbowodzie
Już to zrobiłem, wtyczka jest na kolektorze, wtryski po 1 ohm, brak zwarcia do masy. O dziwo po wypięciu czujnika ciśnienia paliwa (na listwie) auto odpaliło tak samo jak po wypięciu czujnika położenia wałka rozrządu. Po odłączeniu kostki wtryskiwaczy i podaniu Plaka przed przepływomierzem ,silnik się uruchomił ale tak falowały obroty że trudno mi powiedzieć...
Cześć. Mam Mitsubishi ASX z silnikiem 2.0 i skrzynią CVT. Gdy jadę sobie np. 70km/h, wciskam gaz do dechy, to obroty silnika rosną do 6000 obr/min, auto przyspiesza tak sobie, gdy wtedy odpuszczę trochę gazu auto zaczyna przyspieszać szybciej. Przypomina to objaw ślizgającego sprzęgła. Czy to normalny objaw? To moje pierwsze spotkanie ze skrzynią CVT....
panowie czy ecu może blokować obroty silnika !
Tak.Uszkodzony był silniczek krokowy.Kupilem zamiennik,trochę się różni tym trzpieniem.Teraz z rana pali od strzała i grunt że nie gaśnie.Moge tylko tyle powiedzieć że na tym zamienniku silnik po złapaniu temperatury ma trochę wyższe obroty na biegu jałowym gdzieś w okolicy 900-1000.Czy na benzynie ,czy na gazie są takie same.Na tym krokowym co auto,z...
Cześć! Mam dwa problemy z samochodem Citroen C3 1.1 HFX 2007 z LPG (niefabryczne) A. Elektryka Szukam informacji jaki model alternatora był oryginalnie w Citroenie C3 1.1 z 2007 roku. Niestety http://public.servicebox-parts.com nie jest już dostępny. Nawet jakbym chciał się zarejestrować i zapłacić, to pod koniec rejestracji występuje nieokreślony błąd....
Witam, mam założoną instalację opartą na STAG-300 ISA2, samochód to Mitsubishi Pajero II 3,0 177KM z 97r. Problem polega na tym, że w momencie gdy obroty silnika spadną poniżej 1000 zapala się check engine. Mechanik który zakładał instalację wyjaśnił mi, że w tym modelu jest to normalne i nic się z tym nie da zrobić. Według niego spowodowane jest to...
Witam podobnie to zrobiłem kilka lat temu tylko zamiast dodawać grzejników aby zwiększyć powierzchnię grzania bo mam na każde pomieszczenie 1 żeberko aluminiowe na 1m2. to było obilczone pod kocioł węglowy paredziesiąt tat temu na temperaturę ok. 50-60*C . Teraz dodałem pod każdy grzejnik cichobieżne wenrylatorki (slim) cienkie na listwach od spodu...
Tak wiem że niskie obroty to słabe chłodzenie. Dziękuję wszystkim za pomoc .
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
witam potrzebuje informacji ma temat falownika mitsubishi FR-E520, otóż sprawa jest niby prosta ale bez dokumentacji ciężko, ma om obroty maxymalne 80% i potrzebuje zwiększyć, jak przechodze po parametrach to wydaje mi się że "parametr 1" jest to max frequency ale jak chcę coś zmienic to wyskakuje error, czy te falowniki mają jakieś zabezpieczenie przed...
Witam W przypadku, gdy falownik FR-D700 0,75kw jest sterowany z panelu wbudowanego w tenże falownik, mogę (gałką) regulować częstotliwość w zakresie od 1 do 120 max bodajże - co oznacza, że przy maksymalnej wartości częstotliwości falownika silnik kręci się z 2 razy szybciej, niż bez falownika. Na panelu regulując gałkę widzę częstotliwość, która wynosi...
Podpiąc pod kompa, jak ECU bedzie widzieć obroty to trzeba sprawdzić licznik
Nie ma tam czasem modułu zapłonu(nie mam schematu) który by co wariował? Czy pierwotne bezpośrednio do ECM? Podnieś lekko obroty do np 2000rpm albo podaj plaka lekko w dolot i sprawdź czy wypada dalej. Jak jest poprawa to by wskazywało na lewiznę w dolocie choć sondy i 30 kpa na to nie wskazują. W sumie by wywaliło P0170 .NIe wiem , możesz spróbować...
czujnik podciśnienia? nie ma tam przypadkiem 2 krokowego takiego na bimetal jak termostat odpowiedzialnego za wolne obroty na zimnym
Witam Znaki na łańcuchu pokryte ze znakami na kołach, pompa włożona tak żeby dało się wkręcić blokadę od przodu, pompę regulowałem tylko na „kącie” popuszczone 3 śruby i przekręcane pompą, głowiczki nie ruszałem bo silnik w miarę fajnie odpalał i gasnął – poniżej pełny opis Dzisiaj udało mi się podłączyć jeszcze autoboss-a i ten odczytał...
Dzięki za pomoc, chociaż i tak nie rozumiem na czym to ma polegać, w sensie, że wyższe obroty przyśpieszają nagrzewanie silnika i nic więcej...
Witam. Posiadam Mitsubishi Outlander 2.0 benzyna/gaz z 2004 roku. Problem jest złożony więc postaram się opisać szczegółowo. Wracałam do domu z trasy, na ostatnim skrzyżowaniu mi zgasł. Zapalam, gaśnie ponownie, trzymam pedał, gazu zapalam i dojechałem tak do domu. Śrubą od mieszanki podniosłem obroty i zaczął normalnie palić. Problem pojawił się rano,...
obroty mitsubishi mitsubishi wolne obroty falujące obroty mitsubishi
vectra kabel zrywa rezystancja rezystor liniowy czujnik przód
pralka amica programator świateł espace
Volvo V60 2014 1.6 TDI – migający wskaźnik biegu, utrata mocy, check engine, tryb awaryjny Zabieraki kół: Budowa, funkcje i zastosowania