Uściślij, bo to istotne, czy obroty "pływają" czy raz są poprawne, a po czasie wzrastają i są zbyt wysokie? Czy to jest cykliczne?
Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
Gdzie znajduje się mały filtr (sitko) w pompie wtryskowej Bosch VE, VP44, Delphi DPA, Denso? Szukam informacji o lokalizacji i czyszczeniu mikrofiltra w śrubie banjo.
chlopie sluzbowo jezdizlem pasatem 1,9 tdi 130koni palil przy mojej nodze 7,5-8,5 w trasie i ok 11 w miescie (w miescie nie przesadzam, tylko pierwsze dwa biegi deska.. ps taka praca)
czujnik temperatury ?
no właśnie i mam ustawiony parametr 77 na 1 i przy zmianie parametru 1 na wyzszą lub niższą częstotliwość wyskakuje error A więc musisz przetwornicę przestawić z panela na sterowanie wewnętrzne PU . Prawdopodobnie masz teraz EXT.
dal faluja obroty.co dalej powiniennem robic.
Jeżeli jest problem z osprzętem silnika to będzie problem z obrotami
Tak ma być
Witam , ja bym się wybrał do gazownika , podepnie się do komputera i wyreguluję na miejscu , koszt niewielki . Także sprawdziłbym filtry bo mogą być zabrudzone dlatego gaśnie.
regulujesz dodatkowo każdy stopień przekładni pasowej pod konkretną "pracę"? W praktyce wygląda to tak, że zmieniam przełożenie tylko wtedy, kiedy potrzebny jest cały moment, np. duże wiertło w twardej stali lub mam większą liczbę otworów do wykonania. Zwykle mam dobrane średnie przełożenie, resztę reguluję falownikiem. Czas rozruchu mam ustawiony...
Może bezpiecznik jakiś? Może czujnik obrotów?
Poszukaj tu-http www.mitsubishiklub.pl/forum/default.asp napewno znajdziesz!!!!
Przed wpisaniem trzeba zatrzymać falownik, włączyć w tryb pracy PU (sterowanie z przycisków na falowniku). Po zmianie znowu przełączyć na EXT
Ja raczej przyglądnął bym się czujnikowi tęperatury silnika , dla urządzenia wtryskowego, to on decyduje jak długo silnik ma podwyższone obroty.
Wirnik się obraca ale przykładając do "wylotu" turbiny rękę to nie jest to. Omijając turbo silnik nawet lepiej się wkręca na obroty.
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Witam Przy uruchomionym silniku zdjąłem klemę i zgasł. Czy to świadczy, że alternator jest niesprawny? Napięcie ładowania ok.12,6v przy dużych obrotach.
Klasycznie czyli mam rozumieć że B+ do aku.+, masa do aku.-, L przez żarówkę 12V 21W do aku.+ Alternator na obroty i ma się wzbudzić?
zgodnie z twoim meilem przesyłam ci pliki
u mnie jest calkiem inna skrzynka bezpiecznikowa i nie mam gniazda do kompa, natomiast jesli chodzi o filtr paliwa to zalozylem nowiutki sprawdzilem zawor egr i chlodniczke spalin wszystko w porzadku nie wiem czemu nie wchodzi na obroty.
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
nie to nie to samo.
A czasami nie będzie tak że. Wolne obroty. Szybkie obroty. Masa. Punkt zerowy - pojawia się masa w pewnym punkcie obrotu silniczka. Reszta metodą prób.
Podaj typ pompy, to odnośnie obrotów, deska do przelutowania odnośnie obrotomierza ew. instalacja.
Tak jutro chce to sprawdzić, kolega mi mówił, że komputer mitsu durnieje jak są jakieś problemy z kablem wys napięcia. Jutro się za to biorę, przy okazji zbadam system recyrkulacji spalin, czytałem ze jak się zaworek zatnie z brudu to mogą być niestabilne obroty.
Jest to czujnik halla. Pin nr.1 masa , 2 12V i 3 wyjście sygnału , qwazi kwadratowego o amplitudzie ok.4 V i wzrastającej częstotliwości wraz ze wzrostem obrotów.
Byłeś tu już ?:[url=http://forum.mitsumaniaki.pl/view... Silnik 1,8 GDI, ale problemy takie same. Ciśnienie na pompie WC ma "bykiem" stać na 5MPa, niezależnie od obrotów.
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
miernikiem mozesz spr ladowanie pamietaj by sprawdzac przy roznych obrotach
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
Sprawdź masy, czy przepływ znacznego prądu nie zakłóca masy pomiarowej. Ja bym wbił jedną końcówkę w - aku i pobiegał z drugą po masach sterownika i czujników, popstrykał dmuchawą i zobaczył czy nie przyrasta zanadto.
Witam, jak dokładnie wyszukać mechanika (gazownika) który ustawił by obroty w moim samochodzie od gazu ? Nie wiem co wpisać aby mi znalazło ową firmę na mapie. Bo usługi gazowe nie pasują :o
https://autonevodpl.com/obd2-codes/p0620
Dziś przejechałem samochodem po autostradzie max prędkość 120km i wiecej jak 2900-3000 obrotów nie wejdzie .
Nie w tym roczniku. Klimatyzacja pewnie podbija obroty.
silniczek krokowy
Jak sprawdzić rozlany elektrolit C108 100uF/16V to sie mieści w komputerze ale co dalej??:/ samochód na wolnych obrotach pracuje równo:/
Posiadasz już jakiś obrotomierz który chcesz zaadoptować?
moze to pomoże niestety nie pomogło Dodano po 48 Uwaga zareagował !! stary komputer, stara puszka bosch, stary kluczyk. - i : po 10 sekundach odpaił ale tylko na chwilke. Nie wiecej jak 2 sekundy. Odpala, gaśnie. Odpala i gaśnie i tak w kółko. Zawsze sie gasi po tym samym czasie, nie da rady go wprowadzic na wyższe obroty
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
dzięki :) w sumie tak dużo czerwonego nie przetłoczył, tylko lato w zasadzie :) później okazjonalnie, ale jak to wyjaśnia dym pojawiający się dopiero po chwili pracy na obrotach? o.o
Szczerze to mój sprzęt :) Oni mają pewnie inny, ale ja na swoje prywatne potrzeby kupiłem właśnie taki. Rozrząd wymieniałem od razu właśnie wtedy gdy wyskoczyło pierwsze gubienie zapłonów. Skorzystałem z okazji, że samochód stał u mechanika i poleciłem mu od razu jego wymianę. Wymienił i rozrząd i uszczelniacze wału. Na samym początku po zakupie błąd...
Bardzo wysokie ma obroty.To co moze byc za przyczyna?
Moze masz ruszone zawory po tej przygodzie z paskiem? Popytaj ludzi tytaj na forum, polecam bo w miskach sa dobrzy: www.mitsubishiklub.pl ( jak by w dziale galanta nikt nie odpowiadal to wejdz do warsztatu, tam zawsze ktos siedzi) oraz http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/
okazało się że uległo uszkodzeniu koło pasowe ze stabilizatorem drgań ktore napędza wszystkie urządzenia. rozrząd został wyminiony. Klekotanie po przekroczeniu 3000 obrotów pozostało.
Wystaraczy dać bezpiecznik przy akumulatorze i autko się nie spali. Co do przetworki to można podłączyć tranzystory równolegle - przecież mosfety są sterowane napięciem, czyli nie ma nic do rzeczy, a układ spokojnie dostarczy prądu dwóm parom. Jeśli chodzi o akumulator i ładowanie to jest mały problem - przynamniej u mnie - po krótkim postoju i mocniejszym...
Zbyt mało konkretów chyba podałeś w pytaniu. Brak typu, numeru licznika który przestał działać. A liczniki obrotów są różne np. podłączane do alternatora (silnik diesla).
Czujnik położenia przepustnicy. Nie do kupienia więc powodzenia..
Witaj! Posiadam autko Mitsubishi z takim samym silnikiem co u Ciebie. Taki sam problem kiedys widzialem na forum www.mitsubishiklub.pl gdzie dokladnie to juz nie pamietam. Najlepiej jak poszukasz badz zapytasz a napewno otrzymasz dobra porade. Pozdarwiam
Sorki ze wchodzę mam podobny problem w galeancie na gorącym niepali a po odpaleniu na zimnym i zagrzaniu niewkreca na obroty - co jest
Tylko wtedy impulsy zapłonowe będą identyczne, a chciałbym je troszkę wydłużyć. W funkcji obrotów? Jakim cudem?
(at)przemek3210 Nic dziwnego, ponieważ uruchomiony masz tryb skalarny, gdzie utrzymywany jest stały stosunek U/f ~ const. Dlatego np. przy parametrach zasilania 400V i 50 hz, stosunek U/f wynosi 8 i przy 10Hz na wyjściu masz 80V, 5Hz 40V itd. Jeśli chcesz mieć pełny moment w całym zakresie obrotów, musisz uruchomić bezczujnikowe sterowanie wektorowe...
jest to carisma 1.8 gdi po lifcie. powyżej 2tys obrotów jest dobrze, a poniżej faluję na obrotach.. mruga check.
Pewnie przebicie między zwojami na stojanie lub wirniku, jak tylko przy wyższych obrotach daje napięcie.
Dzięki. Jak coś będę wiedział to dam znać.
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
Dostaje lewe powietrze.
Używany sterownik komputera kupisz za około 100, silnik krokowy za około 80. Miałem kiedyś 4G92 i podobny problem, dopiero po wymianie tych części zaczęła jeździć, jeden z częstych objawów... Co najśmieszniejsze na jałowym zero oznak nawet po podłączeniu komputera nie wykazywało błędów, ale na wyższych obrotach przepalało bezpiecznik silnika jak dobrze...
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
Lewe powietrze?
Wymieniałeś samą pompę, czy razem z podstawą? Jeśli z podstawą to niestety źle zgrałeś koła napędu. Jeśli bez podstawy, pisze o tej z dwoma czujnikami, to...
Witam, mam założoną instalację opartą na STAG-300 ISA2, samochód to Mitsubishi Pajero II 3,0 177KM z 97r. Problem polega na tym, że w momencie gdy obroty silnika spadną poniżej 1000 zapala się check engine. Mechanik który zakładał instalację wyjaśnił mi, że w tym modelu jest to normalne i nic się z tym nie da zrobić. Według niego spowodowane jest to...
Dzięki za pomoc, chociaż i tak nie rozumiem na czym to ma polegać, w sensie, że wyższe obroty przyśpieszają nagrzewanie silnika i nic więcej...
55 - zawór wolnych obrotów lub jego okablowanie. Pozdrawiam.
Dostępne w necie rozpiski dla różnych silników Mitsubishi tłumaczą "22" jako usterkę czujnika obrotów wału korbowego. Np. tu: http://mivec.co.nz/tech/Mitsu_DiagCode.p...
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Witam. Dziś mechanik wymieniał mi rozrząd w Mitsubishi Galant kombi '97. Po odbiorze auta w trakcie jazdy zapala mi się teraz żółta kontrolka od silnika, auto szarpie i spadają obroty. Co może być przyczyną?
Minus zewnętrzny koło przegrody silnika okrągła wtyczka łączy się ją przewodem z minusem akumulatora wtedy świeci się check engine i regulujesz obroty śrubą w przepustnicy (regulacja dawki powietrza) obroty skręciłem na 800 po odłączeniu minusa wskoczyły na 950 i falowały do 1000rpm, mówią że po przejechaniu około 100km powinny się obroty ustabilizować...
Ostrożnie z Toyotą ,poznałem starsze modele 95- , zmiana mijania/drogowe przełącza "-"przewody do żarówki H4 ten sam przełącznik przez obrót załącza pozycyjne/drogowe "+" zakładając przekaźniki i automat wyłączający światła po wył. zapłonu wymaga zastanowienia, podobnie Mitsubishi.
A sprawdzałeś na wysokich obrotach?
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
Silnik krokowy dla Mitsubishi Colt, Lancer, zwany też nastawnikiem biegu jałowego, służy do regulacji obrotów biegu jałowego i umiejscowiony jest najczęściej w pobliżu przepustnicy. Jest to mały i bardzo precyzyjny silnik elektryczny (choć bywają też silniki krokowe z pokrętłem), który za pomocą jednostki sterującej wtryskiem paliwa reguluje odchylenia...
Witam po wymianie rozrządu w mitsubishi lancer 2,0 diesel 94 rok silnik przy wyższych obrotach dostaje wibracji.
Witam. Musze wysterować serwowzmacniacz mitsubishi MR-C tak aby silnik wykonywał zadaną ilość obrotów. Mam do tego sterownik mitsubishi FX1N.Jak by ktoś mnie naprowadził czy wystarczy instrukcja PLSY lub DDRVI. Temat poprawiłem
Prawdopodopnie jest wina silniczka wolnych obrotów, bądź alternatora - ale to wszystko trzeba sprawdzić. (auto ma gaz) Pozdrawiam.
Usterka samej skrzyni biegów to nie.
mo wskazówki od prędkości i obrotów przekręca się do Maxa o wrócą do zera
A jak wygląda przepustnica? Kiedy ostatnio była czyszczona?
Ale fartuch :-)
Mam pomysł. Sygnał z czujnika ABS który jest sygnałem sinusoidalnym zamienic na sygnał prostokątny; to podstawa. Trudne to nie będzie, wystarczy przerzutnik schmitta. Nie sądze też, aby można było taki sygnał skierować wprost jako wskazania przebytej drogi, trzeba będzie zrobić albo mnoznik albo dzielnik częstotliwości bazując na jakims znanym, zmierzonym...
Zabrudzony mały filtr siatkowy w pompie wtryskowej. Umieszczony jest pod śrubą którą przykręcony jest przewód zasilający.Po jej wykręceniu, użyj długiej śrubki, chyba czwórki, wkręć delikatnie i wyciągnij do góry.
Jak lampka gaśnie to sumy kontrolne ok. Przyznam się jednak, że nie wiem czy reguluje się obroty, ale z drugiej strony to co jeszcze innego? Jak nie podłączysz, to się nie dowiesz.
hi auto jak odpali jeździ i ma moc biegi przerzuca ok , problem jest tylko na wolnych obrotach - np po przy gazowaniu do 3000 rpm obroty spadają 1000 rpm na sekundę czy dwie i później lecą w dół powinny zostać na 800 rpm ale auto gaśnie -sprawdzałem czujnik temperatury paliwa na pompie,ustawiałem mu różne wartości (potencjometrem wpiętym w obwód ) -50...
Czyli mam od razu poprowadzić przewód plusowy od akumulatora do plusa alternatora.I przewód minusowy od akumulatora do masy alternatora.I zobaczyć miernikiem na zaciskach klem czy ładowanie na wolnych obrotach wzrosło.Powinno być tak coś koło 14 V?Pasek tu jest napinaczem napinany.W lewą stronę kluczem pasek luzuje,a w prawo napina.Przyznam że ten pasek...
Najbardziej prawdopodobne jest zanieczyszczenie prowadnic szczotek - to typowy objaw. Wymontować, wykąpać w benzynie ekstrakcyjnej i jest ok, o ile się jeszcze nie kończą. Proszę o podanie ustalonej przyczyny.
Tak.Uszkodzony był silniczek krokowy.Kupilem zamiennik,trochę się różni tym trzpieniem.Teraz z rana pali od strzała i grunt że nie gaśnie.Moge tylko tyle powiedzieć że na tym zamienniku silnik po złapaniu temperatury ma trochę wyższe obroty na biegu jałowym gdzieś w okolicy 900-1000.Czy na benzynie ,czy na gazie są takie same.Na tym krokowym co auto,z...
obroty z ecu ida. pozdrawiam
To nie jest przekaźnik. To rezystor połączony szeregowo z diodą, który to układ bocznikuje kontrolkę ładowania. Przy uszkodzeniu tego elementu alternator wzbudza się przy wyższych obrotach niż powinien.
Falownik uziemiony? Przewód falownik - silnik jest ekranowany? Ekran tego przewodu uziemiony z obu stron? Silnik i tak potrzebował by przewodu PE na obudowę. Dodano po 3 przy 1,5Hz falownik powoduje takie zaklocenia że hsc liczy co 2-5tys wejść na 1 przejście, problem ustaje w i ponad 3,5Hz, Swoją drogą, dla silnika to katorga pracować przy takich częstotliwościach......
Jest to chrysler voyager 3.0 silnik Mitsubishi
panewka na korbowodzie
Problem zlikwidowany, przeciąłem wąż i wstawiłem w środek kawałek rury o tej samej średnicy, a kontrolka sama zgasła nast. dnia.
Jest to silniczek krokowy w prosty sposób go nie sprawdzisz.
Mam identyczny problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM. Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. Ja niemoge znaleźć pomp.
Zawór korekcji wtrsyku zbajdujący sie na pompie do wymiany-bardzo częsta przypadłosć tych pomp. Koszt zamiennik coś około 300-350 zł + 5 minut robory Pozdrawiam
Sprawdź cewki zapłonowe i kopułkę.
Z kalibracja nie będzie problemu bo mam taką osobę. Zanim odkręciłem przepustnicę tamten bawił się w programie i ja jakoś skalibrował no i na wolnych obrotach zaczął łapać na wszystkie cylindry, ale gaz w dechę a na obrotomierzu jakoś niecałe 3 tyś obrotów. Także magnez odklejony
Witam posiadam Mitsubishi Carisma 1,8 16V GLS 1995 r. i mam problem z odpaleniem na zimnym silniku jak jest ciepły z kolei łapie wysokie obroty. Wymieniłem aparat zapłonowy,świece,kable,przepływomierz i nic nie pomogło. Wykręciłem silniczek krokowy z przepustnicy i sprawdziłem, działa jak należy. Po za tym silnik praktycznie wogóle nie chodzi na benzynie,...
mitsubishi obroty falujące obroty mitsubishi wysokie obroty mitsubishi
mikser kanaly czujnik kierownicy dobra internet słaby prędkość
Ograniczenie prędkości LAN do 100 Mb/s mimo ustawienia 1 Gb/s Błąd techniczny w pralce Miele, Bosch, Samsung, LG