Witam. Chciałbym jeszcze dodać że przy takiej przerywanej pracy silnik będzie się dość mocno nagrzewał. Należy więc zamontować dodatkowy wentylator który będzie chłodził silnik. Pozdrawiam.
Moze zaparzacz chodzil za ciezko i uszkodzil silnik nalezy zmiezyc opornosc silnika od windy.
Mostek Graetza sprawdziłeś, to że ta część spirali się mocno nagrzewa według mnie oznacza słaby przepływ powietrza, silnik do wymiany lub czyszczenia ( za turbinką na ośce silnika nawijają się włosy które po jakimś czasie powodują zmniejszenie obrotów samego silnika, musisz zdjąć turbinkę aby wyczyścić i nasmarować panewki ślizgowe.)
Po pierwsze sprawdź stan łożysk i turbin, jeżeli łożyska są zajechane lub skrzywiona turbinka odkurzacz będzie wył, słabo ciągnął, może również iskrzyć. Spalony wirnik - podczas pracy silnika słychać jego nierównomierną pracę, pierścień iskier zamyka sie na komutatorze wirnika. Do tego silnik mocno sie nagrzewa. Wirnika nie dostaniesz samego więc Twoje...
Witam, spotkałem się już z kilkoma takimi przypadkami że silniki w wentylatorach dość mocno się nagrzewają i wyczuwalny jest zapach schnącego lakieru.W tych z którymi miałem do czynienia zapach z czasem zniknął a silniki choć gorące pracują dalej. Jeśli jest na gwarancji to wypróbuj go przez dłuższy czas. W instrukcji powinien być schemat podłączenia.
Silnik chodzi na szybkich obrotach, ale po 2 min pracy uzwojenia bardzo mocno się nagrzewają i czuć spaleniznę, Jeżeli tak długo pracował w pozycji jak na zdjęciach to dlaczego się dziwisz że gorący? On nie ma chłodzenia.
Wymianą bezpiecznika czy całej opornicy leczymy tylko skutek a nie przyczynę. Przyczyna leży w wielu przypadkach w silniku dmuchawy, którego łożyska z biegiem lat wyrabiają się, stawiają większy opór, który przekłada się na większy pobór prądu przez wentylator a to prowadzi do mocniejszego nagrzewania się opornicy. Problem bez ingerencji w silnik dmuchawy...
Tak, dlatego dobrze jest go zrobić z np. styropianu, ale wtedy musisz pamiętać o tym, że nie możesz silnika nagrzewać zbyt mocno, bo styropian się stopi.
wiatrak chodził cały wieczór grzał sie niemiłosiernie ale przezył :] dziś też chodzi. przestało smierdzieć. jest OK ale nadal parzy. widać nie wolno tam dotykać :P
Problem polega na tym, że silnik bardzo mocno się nagrzewa, A to, że się nagrzewa, to może być uszkodzona izolacja uzwojenia czyli zwarcie miedzyzwojowe.
mam wizję przerobić owe autko do amatorskiego driftu Raczej do wymiany cała elektronika oraz zmiana układ sterowania nadajnik odbiornik. Nie polecam przeróbek, do dryftu potrzebny sporo mocniejszy silnik wysokoobrotowy bezszczotkowy. Na szczotkowym spalisz silnik na zasilaniu LiPo. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Ten element to driver silnika i cewek soczewki lasera - musi się grzać. Pojęcie mocno się grzeje jest względne, kwestia co kto uważa za "mocno".
Miej na uwadze jedną rzecz. Zmniejszając prędkość obrotową za pomocą przekładni wraz z redukcją obrotów (prędkość) rośnie moment obrotowy (siła) W przypadku silnika sterowanego falownikiem tego efektu nie ma. Co więcej W przypadku pracy skalarnej (u/f) wraz z zmniejszeniem obrotów spada moment na wale. W przypadku pracy wektorowej jesteś w stanie utrzymać...
Witam. Piszesz, że opór silnika płyty wynosi 1 om, to stanowczo wskazuje na jego uszkodzenie i jeśli driver się dość mocno nagrzewa to potwierdza tą diagnozę w 100%. Pozdrawiam.
Drugi pomysł to przypalone styki na programatorze. Silnik zazwyczaj albo działa albo puszcza dyma, ew. padają łożyska ale to łatwo sprawdzić (i dobrze słychać). Swoją drogą te rezystancje 43 i 56 są mocno podejrzane bo powinny być w miarę równe. Zmierz jeszcze raz.
Jeśli tylko nie iskrzy nadmiernie, bo delikatne iskrzenie na szczotkach to prawidłowość, to wszystko jest w porządku. Ponieważ masz go na stole, to możesz wyjąć szczotki i sprawdzić ręką, czy lekko się obraca, bo może jest zbyt mocno , albo po skosie skręcony i wtedy będzie obracał się, ale z zauważalnym oporem.
Fabryczne sprężarki Polmo-Łódź były tak robione. Jeszcze dookoła sprzęgła chłodniczka bywała umieszczona. Fabrycznie przed sprzeglem był plastikowy wentylator na wale silnika i mimo tego dość mocno nagrzewa się sprezarka stąd takie pytanie. Tak było w polmo ahs
Witam. Wygląda to na bezpiecznik termiczny. Jeśli był przymocowany do stojana silnika to raczej na pewno . Zmierz oporność , jeśli ma przerwę to można spróbować połączyć go na krótko . Trzeba tylko kontrolować czy nie za mocno nagrzewa się silnik . Pozdrawiam.
jaka może być przyczyna tego że silnik tej pralki ciężko chodzi oraz głośno pracuje i mocno sie przy temu nagrzewa?? prosze o pomoc w ustaleniu przyczyny
Zerknij na bezpieczniki w środku i przekaźniki czy jakiś nie nagrzewa się mocno i nie jest uszkodzony.
Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi. Ok nie byłem pewien po co jest chłodnica paliwa. Ale czy w silnika z pompą wtryskową paliwo nie nagrzewa się aż tak mocno. Również jest sprężane i drobne ilości z powrotów wtryskiwaczy też trafiają do baku, co prawda w silnika z pompą wtryskową większość sprężonego paliwa trafia do komory spalania, a w silnika na...
Zostaw ecu w spokoju . Podałeś masę z karoserii na silnik ? Wniosek z tego że grube kable między akumulatorem - karoserią - silnikiem są niepewne . Któryś z punktów łączeniowych będzie się po próbie uruchomienia silnika mocno nagrzewał . Do prasy hydraulicznej albo dużego imadła i zacisnąć .
Miałem podobny problem z pralką IGNIS 643. Podczas programu wirowania silnik nie obracał (bez wsadu lekko wirowała) natomiast mocno się nagrzewał. Po wymianie silnika pralka działa prawidłowo
słychać jak laser się przesuwa i w pewnym momencie przestaje się przesuwać i odtwarzacz się resetuje Traci ślad - przestaje móc odczytać płytę, więc musi od nowa rozpocząć procedurę jej wczytywania. Przyczyn może być kilka. Najczęstsza to zła jakość wiązki laserowej - albo ze względu na degradację samej diody laserowej (gdzie kupowałeś laser?) lub...
Silnik się nie nagrzewa co prawda pracował tylko 30 minut. Po takim czasie przy błędnym połączeniu powinien się już bardzo mocno nagrzać, tak więc można przyjąć że jego skojarzenie jest prawidłowe. Czy on w trójkącie jest "mocniejszy" Może inaczej, jeżeli silnik jest przystosowany do pracy w trójkącie na 400 V, to będzie miał moc znamionową. Jeżeli...
Witam posiadam dwa uszkodzone silniki obydwa jednofazowe obydwa indukcyjne jeden o mocy 750w a drugi o mocy 1800w . W silniku 750w uzwojenie rozruchowe jest sprawne . W uzwojeniu roboczym jeden koniec jest zwarty z obudową a drugj koniec nie . Silnik kreci normalnie ale po chwili sie wylącza i mocno się nagrzewa. Silnik 1.8kw ten sam problem tylko mierząc...
driver (BA5979S) mocno się nagrzewa Sprawdź silnik.
Silniki w kosiarkach sa mocno "wysilone", chodzi o duza moc i male wymiary i maly ciezar. Nagrzewaja sie dosc szybko ale nie sadze zeby w Twoim przypadku bylo cos uszkodzone. Zreszta jak trawa podrosnie to troche bardziej sie nagrzeje ;)
Panowie, interesuje mnie to, w jakim celu zakładacie tłok z dwoma pierścieniami do silnika, w którym konstruktor zastosował jeden. Możecie mi to wytłumaczyć, w jakiś sensowny sposób?. Jedyny efekt, to większe obciążenie używanego wału i korbowodu, oraz mocniejsze nagrzewanie się silnika, a tym samym szybsze jego zużycie, z powodu niewydolności chłodzenia....
Witam, Mam problem z cc 700 gaźnik weber, Autko ogólnie daje rade w zime zapalać i jest wszystko w miarę jak kilka minut się nim nie pojeździ np 10-15, problem jest po zapaleniu silnika zapala od razu bez problemu ale przez nastepne kilka minut strasznie sie dławi, jak ruszę i stane na światłach to potrafi zgasnąc ciagle musze dodawac gazu zeby nie...
Sprawdź, jak zależy napięcie indukowane w uzwojeniach od prędkości obracania. Jeśli on jest na 200V, to powinien się obracać prawie bez oporu, a nawet przy powolnym obracaniu powinno występować spore napięcie. Nie wiem, jakie rozmiary ma ten silnik i na ile dobrze ciepło z uzwojeń może być odprowadzane na zewnątrz - ograniczeniem prądu jest nagrzewanie...
Hej Dziś wymieniłem termostat i jeden z błędów zniknął, jednak nie wyeliminowało to usterki Nadal powracają błędy P1153 i P0121 dotyczące przepustnicy Ponieważ wcześniej wymieniłem na używkę zacząłem szukać innej przyczyny Najpierw wymiana czujnika temperatury i czujnika wału korbowego. Sprawdziłem przewody biegnące od przepustnicy do ECU Podmieniony...
Do wymiany wirnik oraz do sprawdzenia stojan .
Kup używany silnik wentylatora.
Silnik 2880 1/60 ma tylko jedną parę biegunów 1440 1/60 ma dwie pary W zasadzie powinno być tak że 3 kW jest niezależne od obrotów natomiast mam u siebie różne silniki i polecałbym jednak 1440 1/60 Wydaje mi się że są "mocniejsze" i że się mniej nagrzewają. Pozdrawiam.
Powodem jest choćby niezerowa rezystancja uzwojeń. Ciepło wydzielane na rezystancji określi prawo Joule'a-Lenza. Oczywiście uzwojenia pomału nagrzewają cały silnik. Drgania i stukania to efekty nieidealnego wykonania silnika. Temperatura rzędu 50 stopni to zupełnie niegroźna sprawa. W okolicach 100 stopni mogłoby być mniej bezpiecznie, gdyż zbliżysz...
Bezpiecznik mocno się nagrzewa przy odcinaniu prądu na silniczek. Jeśli tak dzieje się u Ciebie , a silnik jest ok to na bank trzeba go wymienić.
Czy silnik wchodzi na pełne obroty?Czy w czasie pracy silnika na komutatorze widać mocne iskrzenie?
Ja mam zaślepione i wkręcone śruby w miejscu obiegu oleju. Zalałem sprężarkę 100ml oleju jak narazie wszytko pracuje ok. Czy normalne jest że tak mocno się nagrzewa?
Ewidentnie masz coś z objegiem cieczy, z elektr. pomką, bo jak piszesz przy chodzącym silniku jest ok, bo tam wspomaga objeg ciechy pompa silnika, a jak wyłaczysz motor, to piecyk troche pochodzi i sie wyłącza. Sprawdż ręką rury wodne przy piecu, czy sie za mocno nie nagrzewała to co idzie do silnika, bo pomomo ze układ chłodzenia czy grzania w aucie...
Witam. Posiadam agregat chłodniczy. W agregacie jest chłodnica, która odbiera ciepło z rurek. Odbieranie ciepła wspomagane jest przez wentylator zamontowany na chłodnicy. Silnik, który napędza wentylator posiada pięć przewodów. Dwa są podłączone pod fazę L1 i L2 w styczniku, dwa przewody są ze sobą połączone oraz przewód ochronny. Na silniku nie ma...
Nie wiem, jaki prąd pobiera ten silnik - na włączonym triaku jest spadek napięcia około 1V, i jeśli prąd jest duży, to triak mocno się nagrzewa. Z tego względu użycie triaka do rozłączania obwodu przy przeciążeniu jest dość niewygodne przy dużych mocach, triak wymaga wtedy radiatora.
Z opisu wynika że uszkodzony jest kondensator. Mam trochę inny problem, mam silnik 230V 2850obr/min, ma chyba 550W. Po ok 10 min nagrzewa się dość mocno, jest przy nim kondensator 50uF/450V jak myślicie dlaczego się grzeje?
Ten talerz trzyma się mocno i może będzie nawet niezłym oparciem dla tulei. Rozwiązania z przerabianiem wirnika odpadają- założeniem jest wykorzystanie tego silnika w jego obecnej postaci z minimum przeróbek. Dostawienie obracającej się tulei do talerzyka: Będzie solidnie trzeć, będzie hałasować, będzie pożerać moc, będzie się nagrzewać. Wszystko na...
witam, mam kolejne pytanie czy gaźnik w tym silniku ma membranę ponieważ troche kopci na czarno i nagrzewa się dosć mocno, ewentualnie co innego może być przyczyną takiego zachowania, nie znam tych silników bazuje na pisanych tu postach i waszych odpowiedziach
Pralka normalnie pracuje do monentu wirowania - po załączeniu programatora na cykl wirowania zaczyna buczeć, bęben obraca się powoli, silnik się mocno nagrzewa. Co może być przyczyną?
Rozebrałem osuszacz i okazało się, że uszkodzony był kondensator rozruchowy 7µF. Po jego wymianie, sprawdzeniu parametrów drugiego kondensatora odpowiedzialnego (1µF) za rozruch silnika wentylatora nawiewu, porządnym wyczyszczeniu izopropanolem całego urządzenia i poskładaniu, zostało uruchomione. Działa bez zarzutu.
jeśli wiesz które to uzwojenie rozruchowe to po prostu je odłącz i nawiń na wałek silnika kawałek mocnego sznurka i jak go mocno rozbujasz szybko włącz zasilanie (najlepiej gdyby ktoś ci pomógł) i jeśli wejdzie na obroty i nadal będzie się mocno grzał to masz coś nie tak z uzwojeniem głównym ale jeśli będzie miał pracę prawidłową to prawdopodobnie wyłącznik...
W tym silniku możesz spokojnie zasklepić całkowicie EGR, nie będziesz miał z tego powodu checka. Pod warunkiem oczywiście, że sam zawór będzie sprawny. Skład spalin zmieni się mocno na niekorzyść, to po to jest właśnie EGR, aby mniej truć. Druga funkcja to trochę skutek uboczny, szybciej się nagrzewa silnik.
Kupiłem używany silnik i go wymieniłem. I z nowu po około pół godziny wyskoczył błąd E21 i czuć było zapach przegrzanego silnika. Rozebrałam obudowę i silnik był tak gorący ze nie można było go dotknąć. W czym tawi problem poprzedni silnik tez się nagrzewał ale może nie tak mocno?
Tak strzałka była na obudowie. Na silniku ogólnego przeznaczenia? Wiem, że to tylko strzałka ale one są umieszczane tylko w konkretnych maszynach. Masz pewność, że od sprzedawcy kupiłeś nowy silnik? Czy mam pewność, nie tak zapewnia sprzedawca. Silnik wygląda na nowy ładnie po malowany . Myślę że to są typowe chinki, bo sprzedawca to jakaś Pani i o...
mocny nagrzewać radio wzmacniacz mocny nagrzewać nagrzewać silnik
sygnalizator świateł drogowych domofon schemat kasety mnożenie liczb
schematy panasonic lodówki haier opinie
Mercedes C238 2019 – lokalizacja bezpiecznika szyby kierowcy, F317, F203, E-Klasa Coupe Czujnik temperatury Vaillant 253552 - zastosowanie i diagnostyka