Objawy wskazują na jakiś czujnik. Iskra może być ale nie w tym momencie co powinna.
Czy na wierzchu iskra jest?
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Ok. wygląda że moduł jest ok. (może ten fabrycznie trzyma cewkę pod napięciem?), iskra powinna pojawiać się w chwili przygasania kontrolki. Zmierz rezystancję cewki. Albo zrób manualny test. Podłącz do cewki + (ten fabryczny), zdejmij przewód WN i podepnij do jakiejś 100% sprawnej świecy (oraz masę świecy). Dotykając i puszczając, przewodem połączonym...
G/BK - masa Analizując schemat wnioskuję, że podanie masy na ten styk modułu/ kabel powoduje właśnie brak iskry (poprzez diody w junction box stopka boczna, neutral switch) Sprawdź czy iskra się pojawi gdy nie podłączysz tego kabla
Poprawka, jednak wydaje mi się że nie odpali. Na schemacie widać że jest to jednak niemożliwe, choć moduł zapłonu jest odrębny, to posiada zasilanie z moduł zapłonu, z uzwojeń głównych, a z kolei uzwojenia te wzbudzane są z inwertera Chyba nie, kolego. Bawiłem się dogłębnie tym modelem agregatu i dam głowę, że iskra bez inwertera jest. Tylko silnik...
Trzeba zdjąć środkowy przewó wysokiego napięcia z kopułki aparatu zapłonowego i włożyć tam świecę zapłonową. Podłączyć lampkę kontrolną do dodatniego bieguna akumulatora, drugim końcem dotykać na zmianę do zacisków G i W modułu. Jeśli będzie skakała iskra - moduł jest dobry i usterki trzeba szukać na trasie przewód - ceweczka aparatu.
Sprawdzić jeszcze czy w tym silniku nie ma dodatkowego czujnika wału, w golfie 2.0 GTI jest, . To nie jest Golf 2.0, więc co to za porównanie? Iskra jest, czy jej nie ma? Skoro Hall działa, a iskry nie ma, to jest ubity moduł zapłonowy. Błąd braku sygnału będzie się świecił przy unieruchomionym silniku. Kluczować masą środkowy pin modułu - jeśli iskry...
Nie każdy ma dostęp do oscyloskopu, a tym bardziej do sondy kV do wpięcia się w przewód zapłonowy. Również serwisówki zalecają sprawdzenie długości iskry, tyle że korzysta się ze specjalnego adaptera w którym igły elektrod są rozstawione o stałą odległość. Z tego co widzę w tym motocyklu jest zapłon DC-CDI, w drugim sprawnym jest TCI. Musiałbym zobaczyć...
Zamiast wymieniać w ciemno to proponowałbym najpierw wyczyścić całą elektrodę iskrownika razem z kablem który biegnie z modułu oraz czy nie jest pęknięta gdzieś porcelana elektrody. Tu zepsuć się nie bardzo ma co. Jeśli to nie pomoże to ja bardziej byłbym skłonny twierdzić że bardziej coś nie tak jest z generatorem iskry w module i przez to energia...
W momencie kręcenia apartem, ECU załącza pompkę paliwa. Nawet jeśli jest źle ustawony to i tak masz iskrę i dostaje paliwo. Masz moduł jeszcze do zestawu "iskra".
przy zwarciu przewodu sygnałowego (zielonego) czujnika Halla z masą iskra jest. Jeżeli jest jak napisałeś wyżej to moduł musi byc dobry.
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
Czyli co ? Milczy całkowicie po otwarciu zaworu ciepłej wody ? Jeśli tak to sprawdź jeszcze raz a dokładnie czy mikroprzełącznik zamyka styki i sprawdź jaka jest wtedy rezystancja przejścia. Może rezystancja przejścia styków jest duża i tu jest pies pogrzebany. Zewrzyj kawałkiem drutu prosto w module te styki do których jest podłączony mikroprzełącznik....
Radzieckiego zewnętrznego iskrownika się nie spodziewałem. Przeczyszcz styki przerywacza i sprawdź czy jest iskra. Oryginalnie tam jest moduł z motorowerów babetta i da się go prosto zrobić, tylko impulsator musi być sprawny bo inaczej lipa. Chodziło mi o ten zapłon z cewkami czy tam też nie było nic przerabiane. Jeśli na tym ruskim iskrowniku chodziła...
kontrolka silnika świeci, czy szybka miga? Jak jest iskra to moduł pod cewką jest dobry.
Prawidłowa iskra to taka gdzie jej dlugość sięga okolo 1cm. Zdejmij fajkę z przewodu i zbliż go do masy i zobacz czy iskra przeskakuje. Jeśli nie to podmień cewke jesli dalej nie bedziesz miał iskry to podmień moduł zapłonowy. Jeśli to nie przyniesie rezultatu to wtedy pomyślimy co dalej.
Raczej wygląda na moduł dostaje zwarcia.P
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
jesli masz iskre na starym module a na nowym nie to prawdopodobnie jest to wina modułu. Ale zeby byc pewnym to sprawdz magneto cewke i fajke tak jak napisałem wyzej. To ze moduł jest nowy wcale nie oznacza ze jest sprawny - ja sam kiedys wydlame sporo kasy na moduł bez limitów i sie okazało ze wadliwy był. Problem tu jest taki ze modułu jako takiego...
Rezystancja cewek jest w porządku .Podmień moduł i świece,powinno pomóc.
(at)robokop Dokładnie, moduł który jest pod cewką. Szybki sposób sprawdzenia: -Zdjąć przewód idący z cewki do kopułki -Włożyć w niego świece -Odpiąć trzypinowy wtyk czujnika halla na aparacie zapłonowym -do środkowego pinu włożyć kawałek miedzianego drutu -Włączyć zapłon -Dotykać drucikiem do masy Na świecy jest iskra - winny czujnik halla w aparacie...
to nie jest wina akumulatora! , weź sobie ściągnij kapturek od jednej ze świec załóż jakąś inną lub sam przewód zbliż do masy i sprawdź jak będziesz kręcił czy jest iskra, jeśli nie to sprawdź czy jest zasilanie modułu w czasie gdy kręcisz rozrusznikiem(najlepiej żarówką) , jeśli będzie to prawie pewne że moduł lub czujnik , jeśli by jednak iskra była...
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Sprawdzić halla i moduł zapłonu. Do tego wystarczy próbówka z diodą. Taka filozofia. Dodano po 2 Cewka się przegrzewa. Zapłon na kopułce? O jeszcze cewka fakt, a jaki zapłon to nie ma co myśleć bo mu się nie chciało kodu silnika podać.
Uszkodzony moduł CDI. To jest moduł DC-CDI w środku jego jest użyta przetwornica która dość często potrafi się uszkodzić. Wstaw zdjęcie modułu z każdej strony to może uda się znaleść jakiś zamiennik
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
gdzie jest moduł zapłonu w aparacie? jeśli tak to objawy wskazywały by na moduł . te moduły mają to do siebie że iskra będzie lecz nie ma sterowania dawką paliwa.
Sprawdziłbym najpierw przewody idące do cewko-modułu. Ogólnie to jeżeli moduł oryginalny to rzadko się zdarza żeby sam z siebie padł ale gdyby już nie zalecam chińskich zamienników sam taki miałem w piaggio i objawy były podobne znikała iskra tylko że przy dużych obrotach i silnik nie mógł osiągnąć maksymalnych, po wymianie na oryginał wszystko jak...
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Na pewno padł Ci moduł zapłonowy tez mam poloneza i niedawno miałem to samo
Moduł zapłonowy bardzo dobra rzecz,przy słabym akumulatorze iskra jest zawsze wielka "jak byk" do zamontowanie w większości aut.
Po coś to gniazdo zrobili, Tak, dla użycia specjalizowanego testera, którego nie masz i który na pewno nie pokazałby gdzie iskra się podziała. Na takich złączach dostępne było zasilanie, sygnał ZZ pierwszego cylindra, sygnał obrotów i to chyba tyle. To czasy przed OBD. Skoro nie ma iskry to czujnik Halla-> moduł wzmocnienia-> cewka.
stawiałbym jednak na moduł . nowy nie znaczy 100% dobry matiz ma dwa rodzaje aparatów zapłonowych i po włączonym zapłonie gdy się kręci ośką iskra powinna być Ps. w tej chwili nie dysponuje schematem
Najczęstsza przyczyna to właśnie ten moduł zapłonowy na zespole gazowym. Sprawdź jeszcze polaryzacje - czy faza jest na swoim miejscu.
Ssanie chyba albo zalewa albo za mało moim zdaniem skromnym.
Luz zaworowy lub uszkodzony moduł CDI. O ile nic w silniku nie zmienione, naprawiane...
Tak, zepsuty, da się go naprawić.
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Witam, mam problem otóż ostatnio jeździłem sobie moim chopperkiem wszystko było w porządku zostawiłem go w tą niedzielę w garażu po czym we wtorek chciałem się przejechać ale nie odpalał, okazało się, że nie ma iskry zostawiłem go w piątek zacząłem sprawdzać wszystko (pożyczyłem 3 moduły i 2 cewki) zmieniałem ale nie chodziło w końcu jakimś cudem iskra...
Zacznij od regulacji później będziemy myśleć dalej. Dokładnie o tą "wielką śrubę" mi chodzi, po jej odkręceniu w gwincie powinno być wycięcie. Widzę, że podstawy mechaniki znasz i mając zdjętą pokrywę zaworów będziesz widział kiedy żaden z zaworów nie wykonuje pracy. Jeżeli chodzi o samą iskrę - zapłon, to tu niestety regulacji wyprzedzenia - opóźnienia...
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Żadne transformatory ani cewki nie działają przy napięciu stałym, w samochodzie napięcie jest stałe dlatego potrzebny jest jakiś przerywacz (w starych był mechaniczny przerywacz, we współczesnych elektroniczny moduł zapłonowy). W analizie układów elektronicznych, dla prądu stałego idealną cewkę traktuje się jako zwarcie, także trzeba uważać z DC, w...
ale w kturym momęcie ma iskra być o to chodzi Oddalając lub zbliżając moduł od/do koła magnesowego to opóźniasz lub przyspieszasz punkt zapłonu. Więc ustawiając właściwą odległość, zdefiniowaną w instrukcji obsługi/serwisowej instrukcji, masz ten właściwy "momęt". :D :D :D
Kiedyś zamontowałem (po wcześniejszym rozpoznaniu tematu) moduł zapłonowy GL-118 z Poloneza do Żuka. Było ok. Taki moduł można zastosować także w Maluchu. Z tych wszystkich modułów, które były stosowane kiedyś w Polonezach, tylko ten GL-118 może współpracować z przerywaczem mechanicznym, pozostałe tylko z czujnikami indukcyjnymi. Żeby GL-118 poprawnie...
niech kolega sprawdzi który z tych przewodów z tej złączki jest połączony z przerywaczem zapłonu w aparacie najlepiej miernikiem (testerem przejścia) i który z tych przewodów to +12V ze stacyjki i niech kolega zmierzy opór między tymi dwoma pinami w cewce wtedy bym zalecał jednak poszukać w internecie ile ma wynosić opór oryginalnie a jeśli się okaże...
Czy jest to problem? teoretycznie nie..bo co mnie tam obchodzi, że coś mruga...tylko docelowo wszystkim będę sterował poprzez arduino i kilka takich opuszczeń rolety góra-dół zawiesza arduino i muszę je resetować. Jak ci to może zawieszać arduino jak moduł ma separację optyczną? Masz tam pewnie namieszane w zasilaniu arduino tak samo jak w zasilaniu...
Nie wiem jak we wymienionym skuterze ale z mojej praktyki z różnymi zapłonami CDI wynika, że: Napięcie zasilania modułu CDI wynosi od 200 do 330V przy czym nie spotkałem się z przypadkiem takim, aby moduł którego napięcie zasilania wynosi 300V zasilić 200V i żeby skuter nie zadziałał. Dostateczna iskra na świecy pojawia się przy m/w. 100V Oporność wynosi...
Zapłon bateryjny ma dwie zalety. Dzięki pozbyciu się magneta silnik szybciej wkręca się na obroty. Druga zaleta to mocniejsza iskra dzięki zasileniu zapłonu z akumulatora. Aby zrobić ładowanie trzeba będzie zostawić magneto czyli ta najlepsza zaleta odpada. Aby poprawić iskrę lepiej zrobić moduł zapłonowy w którym platynki będą tylko wykorzystywane...
Kolejny moduł iskra jest tylko z rozrusznika z kopki wcale... Jeżeli dołożę prąd z Aku, iskra skacze, mimo że silnik nie kręci..
(at)electrocom-op Odkręć gaźnik i przyłóż palca do króćca, po czym pokręć silnikiem, jak będzie dobrze odczuwalne wciąganie palca, to simeringi raczej dobre. Patrząc na objawy raczej celowałbym w moduł - iskra w złym momencie. To znany problem przy tych modułach. Mi walają się po garażu dwa takie moduły. Iskra jest niezła na nich, ale w złym momencie....
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
To nie to samo . Na cewkę idzie impuls który poprzez cewke wywołuje iskre. Cewka zasilana jest napięciem 12v a impuls jest masą podawana w chwili kiedy ma być wygenerowana iskra . Ty musisz podłączyć się pod sygnały can , to jest sygnał cyfrowy ktorym idą dane do różnych urządzeń w twoim samochodzie .I wśród tych danych idzie informacja także do Twojego...
Witam! Problem z odpaleniem to : 1/brak iskry 2/brak paliwa 3/zle ustawiony zapłon Sprawdz świece zapłonowe, wykreć i oczysc, podłącz do przewodu i sprawdz jaka jest iskra (będziesz tez miał odpowiedź czy moduł zapłonowy jest dobry i cewka zapłonowa). Dodatkowo proponuję sprawdzic pojemnośc akumulatora, zrealizujesz to poprzez kontrolne rozładowamie...
Silnik 105 czy 90KM? Dla silnika 105KM różne programy podają inaczej lokalizację ECU. Nad nogami kierowcy, z lewej strony; w podszybiu, na środku; pod nogami pasażera, pod dywanem ;) Moduł zapłonowy jest w aparacie zapłonowym, moduł wtrysku?! to ECU. Dla silnika 90KM nie posiadam informacji, ale pewnie podobnie będzie. ...Z początku myślałem, że to...
Moduł zapłonowy
W takim razie chyba faktycznie tak jest. najlepiej gdybyś miał, na próbę, możliwość zamienić moduł na inny. Pewnie zostanę zaraz zakrzyczany iż takie przesunięcie jest niemożliwe, jak było w podobnej dyskusji na forum, jednak zapewniam Cię, że to jest jak najbardziej możliwe. Iskra jest idealna, niestety nie w tym momencie co potrzeba. Z reszta podobne...
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
To czym wczesniej badałeś kompresje, źe takiego byka p.....opełniłeś?
A przerywacz to gdie ja moge tam znalezc? Można zamienic kondensator na moduł zapłonowy z fiata 125p? jest mozliwosc? W tym stanie wiedzy Kolegi - to zadanie bym sobie darował... Poszukaj Kolego na złomie kondensatorków przykręconych do aparatu zapłonowego starych aut: Żuk, Fiaty 125 i 126 i tym podobne (część 5 na rysunku z linku). Zaznaczamy lub...
Proszę o pomoc, na wszystkich świecach iskra słabiutka moduł czy cewka?
A schemat macie? Moduł o którym piszesz ma za zadanie wzmocnić iskrę. Podejrzewam złe podłączenie lub uszkodzenie modułu mocy.
tak Zanik prądu sprawdzony kontrolką tj znika plus dochodzący do cewki
Koledzy Motronic i gromleon z całym szacunkiem do was powiem, że Wasza dyskusja w tym temacie nie ma sensu. Szczególnie jeżeli nie padła definicja punktu odniesienia. Co jest "zerem"? Czyli do czego odnosimy aktualne wyprzedzenie zapłonu? Czy punktem odniesienia jest GMP ? Czy może moment zapłonu najlepszy do uzyskania max mocy? A może do uzyskania...
jest nowy tłok cylinder głowica jest iskra dochodzi paliwo jest kompresja kręci i nie chcę odpalić Zostały spełnione wszystkie warunki do odpalenia silnika spalinowego. mechanik mówił po zrobieniu skutera że po jakimś czasie może moduł się zepsuć Jaki moduł? przecież napisałeś, że jest iskra, to do czego według mechanika jest ów moduł?
Oraz z 'odma' ona dziala jak wyjedzie z fabryki i tylko przez pare km. Pozniej lapie tamtedy lewe powietrze. Uważaj aby ciebie nie złapała. Nie pisz bzdur. Nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj! Napięcie mierzone (równolegle) przed cewką na jej 2 pinach (przy ciągłe dodawanym gazu manetką) to zaledwie ok. 2V DC a powinno być coś ok. 12V. MIerzę miernikiem...
Pewnie, że to problem modułu
Witam, panowie z tą iskrą i ja mam jaja- silnik klon am6- silnik nagle gaśnie- w trakcie jazdy, iskry brak, następnego dnia iskry brak, podmiana modułu iskra jest, ( na tym module przerywał na wysokich obrotach) silnik pali i teraz- podmiana na wcześniejszy moduł i iskra jest! Inna bo mała niebieska ale wróciła.... kostka sprawdzana bo kilka razy rozpinana/spinana,...
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
witam mam pytanie czy jest taka mozliwość ,że gdy moduł zapłonu jest uszkodzony to jest iskra na świecach ,a sterownik nie otwiera wtrysków (elfa romeoo 33 motor 1,7 IE)
Witam Będę usiłował naprawić "motocykl" marki Romet. Teraz co się dzieje: Po ok 30 min jazdy ginie iskra. Właściciel wymienił już cewkę zapłonową, ja ostatnio wymieniłem moduł gdyż został zjedzony przez kwas z akumulatora. I teraz moje pytanie czego się doszukiwać? Moje podejrzenia padają na iskrownik a dokładniej na czujnik położenia wału.
Witam, poproszę o wyjaśnieniai: 1. sprawa immobilajzera, czytam na forum, że niektóre wersje mają immobilajzer, a inne nie - jak to rozpoznać - wyjaśnię, moja Vespa jest na kluczyk 2. moduł cewki wysokiego napięcia, czytam na forum, że są: blokowana - nie blokowana, jak to rozpoznać 3. moduł z foto nie daje iskry - jaki zamiennik? Napięcia AC na wtyku...
http://obrazki.elektroda.pl/5264176500_1... Zachęcony postami kolegi Volksturm (na innym forum) postanowiłem wykonać zapłon CDI. Wcześniej wydawało mi się to karkołomnym zadaniem, gdyż przerażało mnie skomplikowanie elektroniki potrzebnej do obsługi ww typu zapłonu. Volksturm podał sposób, który trafił w moje oczekiwania - prosty, tani,...
Witam proszę o instrukcję po chłopsku jak podłączyć stacyjkę włącznik rozrusznika stator 5pin moduł 5pin regulator napięcia 4pin cewkę WN rozrusznik pod akumulator aby było ładowanie i iskra silnik quad 125. https://obrazki.elektroda.pl/7949914400_...
Wentylator powinien się lekko obracać, może łożyska wyrobione zapewne. Moduł 530 SE? Dostępny w internecie.
Witam chciałabym powrócić do tematu, ogólnie iskry jak nie ma tak nie ma kompresja teraz jest(wymieniona została głowica) i chciałbym sprawdzić czy iskrownik jest sprawny bo może to być jego wina, czy ktoś wie jak go sprawdzić iskrownik jest na 3f czyli 3 żółte i 2 od iskry rezystancja od impulsatora wynosi około 145ohm a te 3 żółte mają poniżej 0.5ohm...
Witam. Próbuję ogarnąć Quada 110, który jakiś czas stał nieużywany. Problem polega na tym, że nie ma iskry, tzn. jest tylko raz, jak naciskam i puszczam przycisk odpalania, a w trakcie kręcenia rozrusznikiem nie ma iskry wcale. Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją i jest w stanie mi coś podpowiedzieć? Pozdrawiam AI: Czy problem z iskrą występuje tylko...
A z skąd pewność że uszkodzony jest moduł zapłonowy a nie cewka zapłonowa . Po zamianie połączeń na cewce można to łatwo zdiagnozować . Jeżeli iskra będzie tylko na tym samym cylindrze to obstawiam uszkodzenie cewki . Zamieniałem miejscami cewki i iskra na kazdej jest słaba, czerwona i ledwo ją widać
Tak, iskra jest, motor odpala, ale nie mogę go zgasić stacyjką (jest tylko gaszenie ze stacyjki). Jeżeli podłączę masę ze stacyjki do modułu zapłonowego, to światła pozycyjne żarzą się i motor nie chce pracować tak, jak powinien… Dodano po 4 minutach: Próbowałem zrobić instalację, nie używając kabla „wyłącznik”, ale już jeden moduł spaliłem…
Witam, nie dawno wyciągnąłem że stodoły po 5 latach stania skutera Peugeot zenith, problem jest taki że nie ma iskry badałem miernikiem z iskrownika wychodzi prąd lecz z modułu już nie, dziś wymieniłem moduł i cewkę zapłonowa i dalej nie ma iskry. Wie ktoś może co zrobić żeby ta iskra się pojawiła?
W chinczykach musisz mieć komplet z jednego rodzaju czyli magneto, cewki magneta i cewka WN. Moduł raczej nie gra roli. Druga sprawa to jakość czasem nowe nie znaczy że dobre.
Witam mam problem z arctic catem 400 A mianowicie brak iskry Cewka sprawdzona impulsator sprawdzony zauważyłem że gdy wpinam moduł i odpinam to pojawia się iskra Co może być przyczyną braku iskry czy to moduł?
Witam, jestem początkujący. Czy ktoś może zrobić schemat i wytłumaczyć, jak zrobić powielacz napięcia, by zrobić iskrę i nie używać transformatora, ale baterię LiPo 3,7 V/1800 mAh oraz moduł z układem NE555 do generowania częstotliwości? AI: Jakie napięcie i energia iskry są Ci potrzebne? Chodzi o konkretną wartość napięcia lub długość/skuteczność iskry?...
Jeśli słaba iskra to moduł do wymiany.Częsta przypadłość pił motorowych.Oprócz iskry musi być dobre paliwo i kompresja.
Posiadam piłę Stihl 026. Kupiłem używkę na giełdzie. Odpalałem ją miesiąc temu w celu sprawdzenia i było wszystko ok. Dzisiaj chciałem porżnąć drewno do kominka piła odpaliła lecz chodziła tylko jak przytrzymywałem gaz a jak puściłem, to gasła a następnie zdjąłem osłonę górną i zobaczyłem, że moduł cewki jest luźno i śrubka, która się nakręca na świecę...
Ja mam problem z tym, że iskra jest za wcześnie i przez to mam problem z uruchomieniem, ale nie wiem co powoduje przedwczesny zapłon, gdyż prawie cały układ zapłonowy jest nowy
A więc poradziłem już sobie z zapłonem, silnik kręci, ale nie mam iskry. Podłączyłem wszystko według schematu: https://obrazki.elektroda.pl/2306207600_... Wtyczka z silnika, 4-pinowa, ma 4 przewody; wyczytałem, że niebieski to impulsator i go podłączyłem do modułu CDI, natomiast zielony dałem do masy. Zasilanie do CDI dałem z 12 V za...
O licznik możesz pytać dostawców, aktualnie większość je zakłada dla prosumentów. Zwykle już mają P1 i moduł GSM.
To co Ty nazywasz impulsatorem nie ma nic wspólnego z zapłonem (przy dzwonie jest ogranicznik prędkości nie ma nic wspólnego z iskrą). Jeżeli "czarna" cewka w statorze i cewka zapłonowa jest sprawna i podłączyłeś dobrze moduł to iskra musi być (chyba, że stacyjka lub któryś z czujników przy nóżce zwiera). Zdjęcia na których nic nie widać i żądasz konkretów....
Posiadam piłę spalinową Einhell , która przestała odpalać. Iskra jest, przy rozruchu trochę "kopie" i nic. Oddałem do naprawy i fachowiec stwierdził, że uszkodzony jest moduł zapłonowy bo daje iskrę nie w tym momencie co trzeba. Ponadto stwierdził, że żaden z modułów które posiada nie pasuje i piła chyba do wyrzucenia . Wydawało mi się, że za moment...
Cross 125 lonicin nie odpala, iskra jest, gaźnik w 100% dobry, moduł tak samo, zawory i rozrząd też dobrze ustawione. Jak się go kopie, to tak czasem jedynie pyrknie, jakby chciał załapać i nic, a na pycha nie odpala. AI: Czy sprawdzałeś stan paliwa? Czy jest świeże i odpowiedniego rodzaju dla tego modelu? Tak AI: Jaki jest stan akumulatora? Czy jest...
Witam, Nabyłem ostatnio za dobre pieniądze skuter Keeway f-act 2T. Nie wiem co było w nim robione ale nie chce odpalić z rozrusznika (z kopniaka pali od kopa) Wykręciłem świece i niestety nie ma iskry kiedy rozrusznik kręci. Zastanawia mnie fakt ze po przełożeniu modułu z silnika 4T (ze skutera brata) iskra była. Niestety gdy kupiłem nowy moduł pod...
Dwie możliwości. 1. Problem w zasilaniu cewki WN/modułu lub w połączeniach pomiędzy cewką a modułem. Przerywane połączenie w zapłonie TCI będzie generowało słabą iskrę o kącie wyprzedzenia większym niż normalnie. 2. Padł moduł zapłonowy, pęknięty lut w okolicach tranzystora kluczującego, albo wariujący mikrokontroler. W sumie też wariujący impulsator...
Cześć. Mam problem ze skuterem, a dokładnie Benelli Quattronove X49 z 2009 r. Nie mam iskry w skuterze, zaczęło się to tak, że na początku skuter nie chciał jechać na stopce, jak stał, i dałem manetkę na maxa, to koło jechało jak szalone, a jak zrzuciłem ze stopki i usiadłem, dałem gazu, to nie chciał jechać. Więc dałem filtr stożkowy tani za 16 zł...
Witam dziś napotkałem taki problem z iskra była przez chwilę potem zanikła i po chwili dalej była a teraz jak znikła to już jej nie ma czy pomógł by ktoś w rozwiązaniu sprawy poszkodowany skuter chiński 50 4t moduł 5 pin na dole daje zdjęcia instalacji. https://obrazki.elektroda.pl/8216293400_... https://obrazki.elektroda.pl/2302829500_...
dla kolegi bmw 550. schemat, niestety odręczny modułu HF HV. http://obrazki.elektroda.pl/9175239200_1... Jest to wersja z zasilaniem przekaźnika przez trafo HF'u. Występują też wersje gdzie moduł załączjący przekaźnik zasilany jest bezpośrednio z obwodu spawania (szczególnie w plazmach). Wykorzystuje się to zjawisko spadku napięcia w...
Odgrzeję temat. Mam problem z Zipp Quantum 2T. Motorower nie odpala i brak jest iskry. Sprawdziłem po kolei sygnały na module jak pisał wcześniej lemmak Nie ma co podmieniać tylko miernik w rękę i sprawdź jakie napięcie jest przy module na czarno - czerwonym przewodzie. Ustaw miernik na prąd ZMIENNY. Jeśli jest podczas rozruchu około 30v lub więcej...
iskra skuter moduł moduł simson iskra iskra mt174
schemat denon tuner obliczyć pojemność kabel modbus ciepła
ue48ju6400 podświetlenie wzbudzanie wzmacniacza
Schemat połączenia elektrycznego stacyjki i rozrusznika w Mercedesie Sprinterze 311 Schemat połączenia zasilania paliwa Mercedes Sprinter 311 CDI