Witam ,schemat komfortu
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
W centralce jest jeden przewód na kierunki Dodano po 3 Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz. Nic nie trzeba separować. Czyli z tego co rozumiem to wpinam się w wiązkę w drzwiach kierowcy. Przewodów do kierunków gdzie szukać? (jestem elektronikiem elektrykiem ale...
Can komfort możesz podłączyć przy sterowniku bordnetz J 519 nie jak na schemacie przy gateway J 533 - lepsze dojście , magistrala ta sama(nad nogami kierowcy po lewej) kostka G pin 7 i 8 (kolory w opisie przy schemacie). Ten pojedynczy przewód to sygnał stop w kostce E pin 2 . Dorzucam opis kostek i potrzebnych przewodów.
Ja tak miałem po wymianie modułu komfortu pokazywało odwrotnie drzwi na wyświetlaczu. Moduł był od anglika.
Sprawdź czy masz w tych drzwiach zasilanie silników na grubych przewodach.
Czy w samochodzie VW T5 2003r jest szyna CAN ?Zamierzam wstawić radio 2DIN VW Delta z roku 2004 i nie wiem skąd wykorzystać CAN.Jest u mnie teraz ALPHA 5.Na radiu są opisane złączki tej wtyczki m.in. S- kont. (przewód brązowy z czerwonym paskiem) i K- bus (przewód szary z białym paskiem).W Passacie można podłączyć cię do modułu komfort a tu?
Jak podłączyć sterownik na pilota w passacie b5 pod moduł komfortu? pod które przewody i jakie impulsy ??
Gdzie masz ten błąd? W module komfortu w CAN Gateway? Jeżeli masz w module komfortu to stawiam raczej na przerwany przewód od CAN pomiędzy sterownikiem w drzwiach a modułem komfortu. CAN Gateway tylko komunikuje się po CAN z modułem komfortu, z drzwiami nie ma komunikacji. Komunikacja między drzwiami a komfortem jest po CAN ale to już inne przewodu...
Witam!! Proponuję, zamiast przekażników zastosować uniwersalny moduł sterujący ST12m. Działe bez zastrzeżeń przez sto lat, a jeszcze ma możliwość zasterować komfort, jeżeli jest w samochodzie. Przeciąć przewód od wkładki dzrwi do kompresora, tam wstawić w/w moduł i wszystko gra. Kombinacja przekażnikami przy pneumatyku często nie daje efektów. powodzenia...
Więc światło w kabinie jest:). Jak wspomniałem przewód sprawdzony do miejsca za modułem (miałem pościągane wszystkie boczki z lewej strony, wykładzina odkryta przewód przemacany - wyciągnięty z wiązki) - wygląda OK. Za chwilę wrzuce farelkę w celu całkowitego wysuszenia podłogi. Postaram się wpiąć prędzej (koło tunelu środkowego) w ten przewód i sprawdzić...
Z tego co pamiętam przewód biało niebieski, ten sygnał idzie również do radia i do modułu komfortu i climatronica jak pamiętam. CAN tam chyba jeszcze nie ma.
Witam! Jak za pomocą alarmu seo dolphin sterować centralnym zamkiem pneumatycznym i domykaniem szyb czyli funkcją komfort w passacie B3 rok 1993, pod jakie przewody w instalacji samochodu się podpiąc... prosze o pomoc dziekuję i pozdrawiam serdecznie bo co do CZ to trzeba chyba dokupić jakiś moduł dodatkowy i dopiero moduł podpiąc pod alarm... a co...
Moduły są takie same, więc to że Golf nie ma znaczenia. Zasilanie do lamplek to czerwono - niebieski przewód i od niego wypada zacząć, ma łączenie które gnije.
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Pocięta jest izolacja bo to jakiś stary trup i prawdopodobnie była tutaj jakaś rzeźba. Nie moje dzieło. A co do odpalenia aktualnie nie moge tego zrobic bo umarł mi akumulator ( całkowicie ). Do bezpiecznika idzie przewód czerwony i czarny. Czarnozielony idzie do bezpiecznika 50A. Passat b5 1.9tdi 3bg
Moim zdaniem padło coś w komforcie, jak nie chcesz wydawać na nowy moduł , w zależności od modelu od 100 nawet do 500 za używkę, znajdź przy module przewód otwierający z tylnego zamka , odseparuj diodą i przez diodę dołącz otwieranie z drzwi kierowcy.
Na tym przewodzie nie ma +12V, jeśli je podam "ręcznie" lampki działają. Wtyczki nie wyglądają za dobrze. Dzięki za podpowiedź zweryfikuję stan złącza. Dodano po 1 Problem rozwiązany, tkwił we wtyczce. Pociągnąłem mocniej za przewód i wyszedł urwany z pinu. Polutowany działa jak nowy.
Proponuje sprawdzić połączenia przewód idących z modułu komfortu do drzwi. Wygląda jakby było zbyt niskie napięcie. Łączenia przewodów potrafią kwitnąć w tym aucie.
Włącznik awaryjnych z wbudowanym przerywaczem nie ma nic do tego. Przy zamykaniu/otwieraniu sygnał na kierunki idzie z modułu komfortu. Uszkodzony moduł lub brak jednego z plusów na zasilaniu. Zobacz czy masz plusa na wtyczce 15 pinowej, pin 12 - przewód czerwono-żółty, pin 15 - przewód czerwono-czarny i na pinie 3 - przewód żółto-czerwony wtyczki 23...
Klapa tylna: przewód brązowo-czarny, idzie aż do modułu komfortu lewym progiem.
Robert , podpucha na całego , czy zbierasz frazy do kabaretu.? Elektronik samochodowy i takie pytania? Tak, zespół sterowania szybą i zamkiem w drzwiach , tyle tylko ,że jedno nie odpowiada za drugie. N.p. , sterowanie z kluczyka - drzwi pasażera; pin. 3 i 4 , przewód czerw/nieb i czerw/ ziel , na moduł drzwi.
Krótko, zobacz by BUS komfortu nie pracuje czasem w trybie awaryjnym, nie pamiętam która grupa wskazań, masz mieć wskazanie BUS Ok. Jak masz Błąd albo 1Wire to tu kłopot- moduły się nie uśpią. Wtedy szukasz który przewód lokalnej magistrali danych ( pomarańczowy z zielonym i pomarańczowy z brązowym paskiem) jest ułamany. Drugie- zobacz na kodowanie...
Sprawdź przewody idące przy lewym progu i idące do modułu komfortu , często śniedzieją w miejscach zgrzewów .
Dziekuję wszyskim za pomoc. Masa była w porządku. Powodem był uszkodzony przewód plusowy od drzwi aż do modułu trochę się narozbierałem ale było warto wszystko pracuje jak należy. Wymieniłem cały. AHA DAJCIE W TYM MIEJCU PRZEWÓD O TYM SAMYM PRZEKROJU. pozdrawiam
Witam Typowe objawy pojawienia się wilgoci w module komfortu lub przegnita wiązka do modułu.Posprawdzaj i wymyj np kontaktem wtyczki i posprawdzaj przewody do modułu i sam moduł
Błędów w komforcie brak? Przewody w przejściówce całe?
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Piwko o czym ty piszesz? Widziałeś o jakie auto chodzi? Widziałeś kiedyś w B5 Bordnetz? Czy autor tematu sprawdzał bezpiecznik nr 25 w skrzynce z boku deski? Chyba 25A. Jest tam w ogóle zasilanie na nim. To on zasila panel nawiewu. Skoro w panelu (chyba pin 2 6-pinowej wtyczki, przewód czarno-niebieski) nie ma zasilania to trzeba zobaczyć czy ten bezpiecznik...
witam problem leżał w module komfortu,wymienione przewody do modułu bo były zasniedziałe i teraz jest ok,temat zakończony
Witam. Nie działa silnik szyby pasażera z przodu. Silnik wymieniałem na inny ( używany ) bo stary uszkodziłem i wyrzuciłem niestety nie sprawdzając jego oznaczeń. Nowo założony silnik jedynie pociągnął szybę do góry po czym umarł. Nie działa w żadnym wypadku. Błędów nie wywala. Sprawdziłem napięcia - są. Masa na brązowym jest. CAN dochodzi do komfortu....
Witam serdecznie Posiadam auto VW passat B5. Standardowo zalała mi moduł komfortu. Nieszczelność została naprawiona. Awaria modułu spowodowała: - brak możliwości otwarcia wlewu paliwa - awaria centralnego zamku + blokada drzwi pasażera - elektryczne szyby, wszystkie 4 - światło w kabinie Moduł wymontowalem, zamówiłem nowy + wtyczki z wiązką przewodów....
Teraz tak się zastanowiłem nad tym że otwierałeś klapę bagażnika. Moduł komfortu masz w bagażniku? Sprawdź sobie przewody w peszlu.
A w module komfortu masz zakodowane xenony ? tego nie sprawdzałem ale dzięki za kolejny kierunek. Może problem tkwi w instalacji ( przetarty przewód, zaśniedziały styk) do tej pory zostały wyczyszczone wtyczki (mimo że nie wyglądały na zasniedziałe), przewody jeszcze do sprawdzenia. Na jednym z forum znalazłem podobny problem tylko dotyczył audi a6...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem klapy bagażnika, ani z pilota ani przyciskiem na drzwiach nie można odbezpieczyć. Kluczem idzie bez problemu, a pilotem ani rusz. Sprawdzałem siłownik(silniczek) od zamka, który jest w tylnej klapie, po podłączeniu napięcia normalnie chodzi. Micro styki w zamku i klamce są też sprawne, nic nie jest zalane ani...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Masz fabryczną funkcje komfort czy dokładany moduł.Jeżeli fabryczna to wpinasz się przewodem z dodatkowego kanału w przewód sterujący zamykaniem centrala. Sterowanie jest + tak że musisz jeszcze zastosować przekaźnik.
Kolego rozwiń wiązkę z modułu kawałek dolej , kilka przewodów jest łączonych i izolowanych często się utleniają w tych miejscach.
czyli przewodu otwierania i zamykania szukać w module komfortu?
A nie łatwiej przełożyć 2 przewody miejscami w czarnej kostce w module komfortu?
Przyczyny szukaj pod dywanikiem kierowcy,na przewodach idących do modułu komfortu.
Witam PAssat B5 brak domykania szyb z kluczyka i z dokładanego pilota z funkcją domykania. W module komfortu brak błędów. Wszystkie szyby działają jak należy, zamek również działa poprawnie. Wcześniej miałem uszkodzony przewód pomarańczowo/zielony CAN od modułu tylnich prawych drzwi i wywalało błąd 01329 Bład magistrali CAN,tryb awaryjny. Naprawiłem...
Znalazłem na elektrodzie taki oto schemat (pierwszy link w google): https://obrazki.elektroda.pl/9712495500_... że przewodem czarno-niebieskim idzie zasilanie do przełącznika w drzwiach. Wszystko się zgadza, bezpiecznik również 5A (sprawny) i generalnie jest zasilanie 12V. Czym problem? Otóż po przełączeniu na ogrzewanie lusterek przełącznik...
Hmm - W tym roczniku to moduł komfortu jest pod nogami?
Przeczytałem całe to forum i uśmiałem się po pachy! Problem z drzwiami miałem przy przekładaniu pierwszego passata, jednak metodą prób z drzwiami poradziłem sobie w bardzo prosty sposób zamieniając dwa przewody w czarnej kostce przy module komfortu. Passatów już "kilka" przełożyłem i nawet po trzech latach użytkowania przez właścicieli reklamacji jeszcze...
Witam Mam problem z passatem b5 mianowicie przy otwieraniu auta z kluczyka opadaja szyby,przy zamykaniu wszystko ok bo dopiero po dłuższym przytrzimaniu kluczyka szyby sie domykają,natomiast problem jest przy otwieraniu bo szyby opadają w dół,wiązka i wyłączniki w zamkach posprawdzane i są ok,jeśli chciałbym wyłączyć opcje opadania szyb tylko przy otwieraniu...
Nie posiadam własnego komputera, ale podjadę do znajomego i sprawdzę. Ale nurtuje mnie jedno pytanie, mianowicie jak zwarcie było na przewodach to jeśli przewód z napieciem ocierał by konstrukcje auta to powinno palić bezpiecznik tak? A nie pali. Non stop chodzi mi po głowie jakiś inny pierdół który może być na tym obwodzie i się nie usypiać po zamknięciu.
Mam problem z elektryką w samochodzie: Nie działa mi: oświetlenie kabiny, opuszczanie szyb, regulacja i podgrzewanie lusterek. stało się to tak: nie działała jedna z żarówek koło lusterka wstecznego i suwakiem poruszyłem - wtedy wszystko zgasło... było słychać tez charakterystyczny "PYK" jakby jakiś bezpiecznik strzelił. ale sprawdzałem wszystkie bezpieczniki...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
Według mnie kolejny raz pogniła instalacja modułu komfortu. Pooglądaj dokładnie instalacje pod dywanikiem. I polecam stosować gumowe dywaniki na zimę i welurowe na lato. Instalacja gnije w miejscu łączenia plusa zasilającego i przewodów masowych. Kilkanaście cm od puchy z modułem komfortu. Trzeba tylko odizolować z parcianki wiązkę i poszarpać przewodami...
Miałem podobne objawy w swoim passacie. Powód był bardzo błachy. pod dywanikiem jest zwój przewodów które idą do modułu komfortu. łączka która zwierała pare przewodów od wieloletniej wilgoci prawie się "rozpłyneła" wystarczyło wstawić coś nowego i problem zniknął. pozdrawiam
pod dywanem pod pasazerem albo pod kierowca w plastikowej obudowie ;) ale bardziej pod kierowca ;) i to jest modul komfortu jesli o to ci chodzi
Drzwi i centralny zamek działa ? Najczęściej w passacie prąd zabierają moduły drzwi które są stale pod napięciem, i nic nie daje odpięcie modułu komfortu. Przy przekaźnikach jest do nich bezpiecznik, kolor przewodu czerwono biały.
Witam. Szukam oznaczeń przewodów modułu komfortu do b5 z 2003 roku sil.AVF kombi 1.9 tdi, moduł 1C0 959 799 B. Są dwie wersje, jedna z wyjściem zielonym i niebieskim na siłownik otwierania tylnej klapy a drugi brązowo niebieski. Mnie interesuje ten drugi. Najbardziej zależy mi na wskazaniu które przewody zasilają moduł. Mam problem z otwieraniem klapy...
Skoro zgniły przewody przed modułem komfortu to sprawdź porządnie złącze w samym module , stan styków , pociągaj przewodami. Miedź zamoczona przy przepływie prądu utlenia się na całej długości kabla łącznie ze stykami.
Uszkodzodzona instalacja elektryczna w nogach kierowcy w okolicach fotela. Zdemontuj listwe progową i dobierz sie do isstalacji. Jest tam złączka ktora lączy kilka tych przewodów i napewno zgniła.Sprawdz.
Chłopie, masz przerwę pomiędzy licznikiem a modułem komfortu w przewodach instalacji CAN, więc odpuść te teorie...
Witam pod nogami kierowcy szukaj modułu komfortu częsta przypadłosc zawilgocony i sprawdz wiązke przewodów na lewym progu Pzdr
witam moduł jest suchy , +12 jest też pod obciążeniem na tych przewodach, ale dalej nie dział jak sprawdzić czy jest uszkodzony na 100%
U mnie w passacie sterowanie szyb i szyberdachu działa w ten sposób: Aktywuje się po włączeniu zapłonu i działa od momentu wyłączenia zapłonu do otwarcia drzwi kierowcy lub czasowo (chyba 5 min.). Tak więc przełączenie w pozycję 0 dawałoby tylko sygnał dla komputera żeby aktywował sterowanie szyb oraz dachu. Z tego przypuszczam, że dałoby się ustawić...
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
To masz niezły problem. Zajrzyj pod dywanik kierowcy, bliżej fotela jest moduł komfortu i to on odpowiada za centralny zamek. W Passatach zazwyczaj ten moduł jest zalewany wodą i gniją przewody na łączeniach i wtyczkach. Dobrze było by podpiąć VAGa i zobaczyc czy jest komunikacja z komfortem. Jak brak to do sprawdzenia zasilania a jak jest ok to rozebrać...
Tak robiłem, ale nie reaguje na przyciski, może być że bateria? Auto było już pod komputerem jak woda dostała się do modułu komfortu, komputer nic nie pokazał, a przewody były poprzerywane i zaśniedziałe, może jeszcze raz wymienić baterię?
czyli we wiązce wychodzącej z drzwi ne ma przewodu który daje impuls masy w chwili otwarcia drzwi??sterowanie idzie po CANie?? rozumiem ,ze muszę sobie pociągnąć przewód z mikrowył. wbudowanego w zamek??oprócz tych co są na załączonym zdjęciu jest jeden który jest na zewnątrz i naciska bezpośrednio na niego rygiel zamka (te przewody niebieski i czerwony...
Moduł jest suchy (nie było wilgoci). Przelutowałem dwa połączenia przewodów, które były podejrzane. Żadnego efektu.
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Sprawdź moduł komfortu, pod siedzeniem , pod wykładziną, możliwe, że zamókł , bądź przewody zgniły...
szukaj zgnilych przewodow sprawdz wszytskie laczenia oraz ten 1 brazowy przewod masowy przykrecony do budy
Rozwiń izolację z wiązki na progu po stronie kierowcy, często gniją przewody na łączeniach.
Jutro postaram się dobrać do modułu komfortu i sprawdzić przewody oraz zawilgocenie. Dodatkowo zauważyłem że niedziała prawa tylna lampka oświetlenia kabiny oraz lewa tylna krańcówka w drzwiach. Czy to również jest związane z modułem komfortu ?
Witam W ostatnią zimę miałem problem z Siliconem Esprit. Po 20-30 sekundach od uzbrojenia włączał się alarm. Poprzez jakieś kombinacje z internetu kluczyk - pilot zdezaktywowałem go całkowicie i było OK. Teraz miałem trochę czasu i naprawiłem usterkę (zaśniedziałe przewody przy module komfortu w Passacie B5 3B) i chciałbym ponownie go uruchomić . Nie...
Witam! Czy pamietasz kolego co było przyczyną całego zamieszania??? Mam identyczny problem, mam wszystkie schematy tego modelu po FL... i poświecone 5 długich popołudni. JEdnostka klimatronika przestała świeci na stałe po odłączeniu przewodów CAN do modułu komfortu. Wowczas połączenie CAN pomiedzy klimatronikiem, brama CAN (w liczniku), i sterownikiem...
Wyniki eksploatacji. W lewych drzwiach najprawdopodobniej strzelony przewód w przelotce, zamek brudny, szwankujący wyłącznik krańcowy w drzwiach. To faktycznie duperele, ale męczące. Moduł komfortu masz raczej sprawny. Te niespodzianki, to brud, zaśniedziałe i luźne połączenia. Kupa zabawy cię czeka (bo to i drzwi pewnie trzeba będzie rozebrać...)...
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Tak, sześć czerwonych do tego jednego grubego (czerwony lub czerwono-czarny o ile pamiętam). Przewody mają tam mokro i gniją, to standard.
Na nic się nie zda suszenie pod tapicerką. Kilka razy miałem to samo. Co chwile zielono na wtykach i wszystko świrowało. W zimie w trakcie jazdy otworzyły sie szyby i zamknąć sie nie dało. :cry: Przeniosłem sam moduł pod kiere tam gdzie sucho a przewody zabezpieczyłem, przed kontaktem z podłogą która w zimie namarza i robi sie wilgoć.
Zgnity przewód szaro-niebieski przy module komfortu. Podobno sprawdzony: Sprawdziłem wiązki przy fotelu kierowcy od modułu komfortu i nie znalazłem żadnych uszkodzonych i jest wszędzie sucho Ech, szkoda gadać ;)
Dzień dobry, VW Passat B6, po przekładce z anglika (kilka lat temu), deska założona od polifta. W samochodzie przestała działać multifunkcja, klakson, blokada kierownicy oraz rozładowywał się akumulator. VCDS pokazał sporą ilość błędów, miedzy innymi moduł taśmy pod kierownicą 3C5 953 501 BN: 365060 - Control in Steering Wheel U108E 00 https://obrazki.elektroda.pl/6139661600_...
o ile pamiętam to masz złącza w każdych drzwiach, przy tej harmonijce. Odpinaj i sprawdzaj czy dalej jest zwarcie. Ja w takich wypadkach wkładam żarówkę H4 na przewodach zamiast bezpiecznika, (w zależności od włożonego bezpiecznika)
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
To nie moduł a najpewniej kostka stacyjki. Bez zapłonu nie ma komunikacji z żadnym modułem. W komforcie masz dwa przewody grubsze od pozostałych. To zasilanie i brązowy masa. Pozdrawaim.
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
Ja radziłbym Tobie sprawdzić dodatkowo instalację elektryczną. W pasku moduł komfortu jest pod wykładziną nóg kierowcy i tam też lubią dziać się różne "czary" z przewodami instalacji biegnącej od puszki z modułem do progu.
Ma to autko tylko dwie szyby bo tył na korby a tyle mi nerwów zjada że już mam go dość...... 1.Nie działają szyby. 2.Nie działa regulacja lusterek. 3.Nie działa otwieranie bagażnika z drzwi kierowcy ale bak otwiera. 4.Podświetlenie w tych regulacjach miga impulsowo po właczeniu oczywiście postojówek. Przewaliłem już wszystko co wiedziałem gdzie mogą...
No właśnie Ty mnie nadal nie rozumiesz. Zamek bagażnika jest sprawny. Możesz chociaż zacząć pierw od wyjaśnienia w vagu: blok 11 - z czym jest powiązany blok 16 - z czym jest powiazany Jak brązowo czarny przewód w zamku przyłożysz do masy pojawia się otwarty, w vagu. Normalnie tez reaguje to po otwarciu bagażnika spina do masy a po zamknięciu rozłącza...
Tak zgadza się na 3 pin. Ponadto rozdziela się jeszcze wcześnieji idzie też na sterownik silnika. Czy wie ktoś jak powinien wyglądać sygnał prędkości w tym biało niebieskim przewodzie?
W progu sprawdź przewody masowe. Jest miejsce gdzie jeden rozdziela się na kilka mniejszych. Tam też gnije połączenie.
Dla mojego auta kodowanie modułu komfortu powino być 04097 i tak mam ustawione, ale dalej nie otwierają się tylne zamki i szyby. Pewnie jeszcze gdzieś jest uszkodzony jakiś przewód a na razie wymieniam jeszcze mikrowłączniki w drzwiach bo też są uszkodzone i wytarte.
co ma lampka oświetlenia wnętrza, zobacz czy dolna lampka w drzwiach się świeci , pewnie nie, pewnie trzeba poprawić lut w zamku albo zrobić zworkę na niebieski i czerwony przewód z wyłącznika w drzwiach, zobacz w wyszukiwarce opisałem dokładnie w którymś z postów w dziale zabezpieczenia. Dodano po 1 problem może być też w gnijących wiązkach kolo modułu...
Witam koledzy. Auto jak w temacie, Megane 1.6 16v 2002 rok uch sirius 32n , podjechałem na stacje zaatankować paliwo i niestety nie odpaliło już, do tego kierunki nie działają, spryskiwacze,szyby od strony kierowcy, kontrolka immo mruga wolno nie ma znaczenia czy z kluczem w stacyjce czy bez. Teraz pytanie brzmi, podmieniony cały zestaw startowy i dalej...
obok modułu komfortu idzie progiem instalacja jest tam łączone zasilanie modułu i zamków. rozwiń instalację i sprawdz czy nie ma śniedzi... pozdrawiam Dodano po 30 czerwono niebieski przewód;)
Sprawdzasz po ok 30 min jak moduł komfortu uspiony? Czyli podłączyć miernik na 30min. i po tym czasie sprawdzić natężenie? Jeśli tak to w ten sposób nie sprawdzałem, ale auto było zaryglowane napewno przez 30 min jeśli to wystarczy- tylko klema przez ten czas ściągnięta. Pomiarów dokonuj na zamkniętym i zaryglowanym aucie. Dla pewności odłącz jeszcze...
Miałem niemal identyczny problem. Do modułu komfortu nie dostawałem sie. Sprawdzilem VAG-iem ze nie daje rady centralny w drzwiach kierowcy - a w zamku jest kilka mikroswitchy odpowiedzialnych m.in. za zamykanie konkretnych drzwi, alarm, sygnał zwrotny o zamknięciu, a także o otwarciu, a co za tm idzie oświetleniu wewn. i bzyczku. Po krotkiej wizji...
To się przekonaj jeszcze w ten sposób-przewód brązowy z ciemnoniebieskim pasem przywal do masy, to przewód od krańcówki. W każdym bądź razie kiedyś pierwszy raz robiłem seata ibizę na taką samą przypadłość, zrobiłem krańcówkę, ładnie działał brzęczek pozostawionych świateł, ładnie działała lampka i dalej się sam zamykał. Dowiedziałem się od kolegi ze...
Stawiam na mokry moduł, w przeciwnym razie szybki by się nie otwierały :) Otwierałyby się, otwierałyby. W Golfach Mk4 moduł komfortu jest przy kolumnie kierowniczej w miejscu nie narażonym na wilgoć a c.z. szwankuje i szyby również jadą w dół a winę ponoszą pęknięte luty na płytce drukowanej wewnątrz obudowy zamka przy wyjściu na wtyczkę. Dodatkowo...
Koledzy jak w temacie.Mam problem ze złodziejem prądu w moim pasku. Od początku. Zostawiłem samochód na dwa dni i dwie noce w ciągu których nie był odpalany i po tym czasie aku padł do zera, dodam że aku ma 3 miesiące jest to centra future 75a. nie było z nim przez ten czas problemu. Co udało mi się zdiagnozować to to że gdy podłącze szeregowo między...
Sprawdź przewody w rękawach gumowych miedzy drzwiami a słupkiem lubią się łamać ale czasem przewody zasilające czerwone i czarne oraz masowe brązowe lubią gnić w okolicy lewego progu kierowcy zdarza się że na tym samym przewodzie kilka razy, sprawdź to!
Dobrze sprawdź kolory bo możliwe że wpiales się w obwód komfortu czyli ten dodatkowy przewód od domykania szyb. Albo zamieniłeś biegunowość. Ciężko mi teraz odpowiedzieć. Bo dawno temu to było jak z tym walczyłem. Zerknij na schematy które były z moim modułem. Nie powinno się to znacząco różnić. Przy chwili czasu zerkne na te papiery i może coś wymysle....
Diagnostyka komputerowa i np. Vag pokaże co jest nie tak. Może być np. przerwa w okablowaniu (drzwi kierowcy z karoserią - przewody w harmonijce), lub moduł komfortu - coś z nim. Pozdrawiam.
moduł komfort passat passat podłączyć moduł komfort wymiana moduł komfort passat
corsa przyspieszaniu marshall footswitch mercedes lusterko prawa
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
Lokalizacja bezpiecznika świateł cofania Corsa D 1.0 2008 Usterka przekaźnika +ACC w Peugeot 508 - diagnostyka