Can komfort możesz podłączyć przy sterowniku bordnetz J 519 nie jak na schemacie przy gateway J 533 - lepsze dojście , magistrala ta sama(nad nogami kierowcy po lewej) kostka G pin 7 i 8 (kolory w opisie przy schemacie). Ten pojedynczy przewód to sygnał stop w kostce E pin 2 . Dorzucam opis kostek i potrzebnych przewodów.
Żółty i żółto-czarny do masy , przewód biało-czarny sygnał 1sek. otwórz przewód wyjscia komfort zamknij jak dobrze pamietam jest tam 30sek.
Przewód w wiązce na lewym progu kierowcy czerwono-niebieski zasilajacy komfort brak zasilania, rozwin izolacje i sprawdz jest tam chyba 4 lub 5 przewodów o tym samym kolorze i sa zcisniete takim mosiężnym łacznikiem,który z czasem zmienia sie w proszek i przewody sie rozłaczaja,zamiast zaciskania polutuj przewody i bedzie ok ;-)
Gdzie masz ten błąd? W module komfortu w CAN Gateway? Jeżeli masz w module komfortu to stawiam raczej na przerwany przewód od CAN pomiędzy sterownikiem w drzwiach a modułem komfortu. CAN Gateway tylko komunikuje się po CAN z modułem komfortu, z drzwiami nie ma komunikacji. Komunikacja między drzwiami a komfortem jest po CAN ale to już inne przewodu...
Witam ,schemat komfortu
faktycznie włącznik w zamku klapy jest uszkodzony z góry dziekować !!! wywaliłem centralke exus v2 i wstawiłem esus v10 problem sie powtórzył centralka posiada osobne wyjscie na komfort (spiołem z przewodem zamknij) które jest wyzwalane po 2 sekundach trzymania przycisku na zamknij i znowu mam 2 impulsy (zamknij) pod rząd co powoduje ze zamek sie zamknie...
Oto krótka podpowiedź: Oprócz sterowania na szarym i zielonym plusami, jest tam przewód który steruje pompą podając na przemian plusa i masę i tylko na nim można zrealizować safety lock, natomiast nie zrealizujesz na tym przewodzie komfortu. Życzę przyjemnej pracy :wink:.
Witam! Jak za pomocą alarmu seo dolphin sterować centralnym zamkiem pneumatycznym i domykaniem szyb czyli funkcją komfort w passacie B3 rok 1993, pod jakie przewody w instalacji samochodu się podpiąc... prosze o pomoc dziekuję i pozdrawiam serdecznie bo co do CZ to trzeba chyba dokupić jakiś moduł dodatkowy i dopiero moduł podpiąc pod alarm... a co...
Usterka zlokalizowana i naprawiona (zgnił przewód po drodze +12V).Wszystko działa, jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
Więc światło w kabinie jest:). Jak wspomniałem przewód sprawdzony do miejsca za modułem (miałem pościągane wszystkie boczki z lewej strony, wykładzina odkryta przewód przemacany - wyciągnięty z wiązki) - wygląda OK. Za chwilę wrzuce farelkę w celu całkowitego wysuszenia podłogi. Postaram się wpiąć prędzej (koło tunelu środkowego) w ten przewód i sprawdzić...
No to nie masz zasilania z komfortu, a skoro nigdzie indziej też nic nie ma to zasilania na komfort też brak. Zasilanie komfortu bezp 14 10A przewód czerw-biały albo czerw-nieb. (z pamięci piszę.
Czy czasami ten twój alarm nie posiada osobnego kanału który jest odpowiedzialny za domykanie szyb, chodzi mi o osobny przewód na którym podczas zamykania pojawia się impuls masy o długości ok 30 sekund i który jest podłączony do instalacji samochodu do przewodu szarego. Jeżeli tak jest to wystarczy odciąć ten przewód od przewodu szarego lub można (jeżeli...
Masz fabryczną funkcje komfort czy dokładany moduł.Jeżeli fabryczna to wpinasz się przewodem z dodatkowego kanału w przewód sterujący zamykaniem centrala. Sterowanie jest + tak że musisz jeszcze zastosować przekaźnik.
Problem twój jest bardzo jasny i przejrzysty;-)masz brak zasilania na komfort przewód niebiesko - czerwony,brak komunikacji bo jest brak zasilania;-)a zniego wszsystko wychodzi lusterka,oswietlenie,szyby,itd.sprawdz i napisz jak sprawa wyglada ale na 99%jest tak jak napisałem;-)
Witam. Nie działa silnik szyby pasażera z przodu. Silnik wymieniałem na inny ( używany ) bo stary uszkodziłem i wyrzuciłem niestety nie sprawdzając jego oznaczeń. Nowo założony silnik jedynie pociągnął szybę do góry po czym umarł. Nie działa w żadnym wypadku. Błędów nie wywala. Sprawdziłem napięcia - są. Masa na brązowym jest. CAN dochodzi do komfortu....
Witam wczoraj dostałem się do komfortu i rzeczywiście tak jak pisał kolega 5150 kabelek od podsufitki jest szaro-niebieski i później przechodzi w kolor brązowo-biały, ja ten przewód miałem odłączony nie zauważyłem że, właśnie w słupku kierowcy w kostce przechodzi w brązowo-biały myślałem że sobie wszedł z komfortu w kostkę i w nic nie przechodzi więc...
A jakoś tak to jest, że tak działa :-) A oczywiście że działa bo to ten sam obwód.Przewód szaro-niebieski a właściwie zgodnie ze schematem niebiesko-szary , który jak zapewniasz rozwiąże mój problem , to w konsekwencji przewód brązowo-biały do którego jestem podłączony.Zmiana następuje w złączu konektorowym o symbolu T100/6 na dole przedniego lewego...
Kodowanie to 3 minuty, więcej roboty będzie z dodaniem wiązki przewodów.
Witam wszystkich Prosze o pomoc Wymieniłem na próbę moduł komfortu oraz go zaadaptowałem. Poniewaz nie dzialaly wszyskie szyby i podgrzewanie lusterek oraz podswietlenie przycisków. Nic nie pomoglo.vag-błedy -błąd magistrali komfortu -lusterko elektryczne prawe -szyba prawa przód -szyba lewa przód -szyba prawa tył -szyba lewa tył POPROSIŁEM TELEFONICZNIE...
Witam. Szukam oznaczeń przewodów modułu komfortu do b5 z 2003 roku sil.AVF kombi 1.9 tdi, moduł 1C0 959 799 B. Są dwie wersje, jedna z wyjściem zielonym i niebieskim na siłownik otwierania tylnej klapy a drugi brązowo niebieski. Mnie interesuje ten drugi. Najbardziej zależy mi na wskazaniu które przewody zasilają moduł. Mam problem z otwieraniem klapy...
Witam jestem tu nowy wiec nie za bardzo wiem co i jak. Ale posiadam passata b5 98r i mam problem z modułem. Wcześniej tu na forum wyczytałem że to moze nie moduł komfortu umarl ale wiązka wiec przejrzałem każde łaczenie kabli w lewym progu zrobilem nowa mase do modułu wymienilem moduł na ten sam o tych samych oznaczeniach. Zrobilem sobie prowizoryczna...
Sprawdź czy masz w tych drzwiach zasilanie silników na grubych przewodach.
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Rocznik auta i kod silnika? Dobrze widzę do bezpiecznika idą przewody czerwony i czarno zielony?
Brak podświetlenia i temp na panelu w tym roczniku świadczy o braku komunikacji CAN panelu z licznikiem. Problem szyb... to temat rzeka, do sprawdzenia wszystkie przewody wychodzące z komfortu na dzień dobry oraz bezpieczniki zasilania komfortu (jest kilka, czasem lubią nie łączyć)....
Sprawdź przewody idące przy lewym progu i idące do modułu komfortu , często śniedzieją w miejscach zgrzewów .
+ z komfortu, masa z krańcówki zamka klapy. Kolor kabla masz przy oprawce żarówki, taki sam leci lewym progiem do samego komfortu. Najpierw sprawdź czego brakuje przy żarówce, potem kop w aucie.
Ustawienie w komforcie załatwiło sprawę . Dziękuję za pomoc .
Z tego co pamiętam przewód biało niebieski, ten sygnał idzie również do radia i do modułu komfortu i climatronica jak pamiętam. CAN tam chyba jeszcze nie ma.
bez funkcji komfortu sa trzy przewody uklad na przekaznikach jest w download samochody
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Diody? Tam powinna być jedna w drzwiach kierowcy. Możesz bezpiecznik strzelił albo kwitną Ci przewody lub komfort pod nogami kierowcy. Zajrzyj tam i zobacz czy nie pływa czasem.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
Patrzyłem w papierach ,zarówno rok 1998,jak i 2001 i 2002 mają też brązowo- biały przewód.Chyba wiesz,że wszystkie sygnały idą do centrali pod nogami kierowcy no i pewnie jest sterownik komfort w drzwiach kierowcy,więc to trochę inaczej niż w starszych autach.
Włącznik awaryjnych z wbudowanym przerywaczem nie ma nic do tego. Przy zamykaniu/otwieraniu sygnał na kierunki idzie z modułu komfortu. Uszkodzony moduł lub brak jednego z plusów na zasilaniu. Zobacz czy masz plusa na wtyczce 15 pinowej, pin 12 - przewód czerwono-żółty, pin 15 - przewód czerwono-czarny i na pinie 3 - przewód żółto-czerwony wtyczki 23...
Błędów w komforcie brak? Przewody w przejściówce całe?
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
pod fotelem masz moduł komfortu, taka czarna skrzynka, dość często zdarza się że są problemy z przewodami tzn. utlenienia i brak przejścia na przewodach. ale na początek to sprawdź bezpiecznik i jeszcze jedno pytanie czy wraz z tą awarią "uciekło" też podświetlanie w/w przełączników ?
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Piwko o czym ty piszesz? Widziałeś o jakie auto chodzi? Widziałeś kiedyś w B5 Bordnetz? Czy autor tematu sprawdzał bezpiecznik nr 25 w skrzynce z boku deski? Chyba 25A. Jest tam w ogóle zasilanie na nim. To on zasila panel nawiewu. Skoro w panelu (chyba pin 2 6-pinowej wtyczki, przewód czarno-niebieski) nie ma zasilania to trzeba zobaczyć czy ten bezpiecznik...
Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź. I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny. Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone....
A nie łatwiej przełożyć 2 przewody miejscami w czarnej kostce w module komfortu?
Moduły są takie same, więc to że Golf nie ma znaczenia. Zasilanie do lamplek to czerwono - niebieski przewód i od niego wypada zacząć, ma łączenie które gnije.
Przeczytałem całe to forum i uśmiałem się po pachy! Problem z drzwiami miałem przy przekładaniu pierwszego passata, jednak metodą prób z drzwiami poradziłem sobie w bardzo prosty sposób zamieniając dwa przewody w czarnej kostce przy module komfortu. Passatów już "kilka" przełożyłem i nawet po trzech latach użytkowania przez właścicieli reklamacji jeszcze...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Przy lewym progu rozgałęziają się zasilania drzwi. Masz zgniłe przewody czerwone z bialym paskiem. Przy okazji polutuj tez rozgałęzienie zasilania oświetlenia wnętrza(czerwone z czarnym paskiem) i jeszcze jakies czerwono niebieskie. Musisz rozpruć wiązki mniej więcej na wysokości słupka A. Tam są prasowane przewody. Przy okazji wywal komfort pod deskę...
Proponuje sprawdzić połączenia przewód idących z modułu komfortu do drzwi. Wygląda jakby było zbyt niskie napięcie. Łączenia przewodów potrafią kwitnąć w tym aucie.
Ta skrzyneczka pod fotelem kierowcy to moduł komfortu. Powinien z niego wychodzić sygnał na kierunkowskazy - przewod czarno-biały i czarno-zielony, wtyczka 15 pinowa, pin 14 i 13. Dokładnie takie same kolory jak przy żarówkach kierunkowskazów. Zobacz czy pojawia się na nich plus przez chwile po zamykaniu/otwieraniu auta. Możesz go tam nawet na chwilę...
Teraz tak się zastanowiłem nad tym że otwierałeś klapę bagażnika. Moduł komfortu masz w bagażniku? Sprawdź sobie przewody w peszlu.
moduł komfort passat przewód passat komfort schemat komfort passat
wzmacniacz mosfet 1200w agregat napięcie wymiana grzałki
denaturat przez chleb ariva reset
Błąd TC w piecu do pieczywa mrożonego - diagnostyka i naprawa Migające diody na testerze baterii - brak ładowania