kolego słyszysz co ty mówisz jak zwał tak zwał ale jesli masz sąde lambda to musisz mieć sterownik lub inaczej moduł coś musi sterować dawka paliwa i zapłonem wiec tu może byc zblokowany lub jak pisałem może być zblokowany na napedzie i norma euro 4 nie będzie miała nic do tego. Poza tym tym jak sądze masz od manetki linke gazu inie ważne czy to gaźnik...
w poladasie sypnal sie modul sterujacy wtryskiem (nad bezpiecznikami, u gory po lewej) w jednym warsztacie chcieli odemnie 410zl za to, znalazlem inny gdzie juz tylko 350zl, a ile to u Was kosztuje? czy znajde to taniej? czy da sie to jakos zastapic? objawy usterki sa takie ze szarpie, nierowno pracuje, czasami brakuje obrotow jalowych, jak jest brzydka...
Prawdopodobnie mam juz przyczyne. Uszkodzony parownik gazu. Tzn przez wezyk podcisnienia który idze od parownika do kolektora ssacego leci gaz podczas gdy auto jest zgaszone i sie zalewa dlatego ma tak ciezko zapalic. Musze jeszcze tylko zmienic parownik i bede pewny czy to jest to
Do kolegi Elektrik i innych Wielkich od Focusów! Jestem od miesiaca posiadaczem focusa 1,8 tddi z 2002 roku któremu padł moduł sterujący Wtryskiem pompy. Po podłączeniu auta pod komputer wyświetliły się trzy błędy P1665 Moduł sterujący wtryskiem pompy P0149 Wyprzedzenie podawania paliwa P1564 Prędkość pojazdu i regulacja biegu jałowego. Czy możliwe...
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
A jak można domowymi sposobami ustawić ten moduł sterujący wtryskiem i zapłonem Czy konieczna jest wizyta w serwisie
Skoro jest sterowany modułem sterowania wtrysku, to spróbowałbym podłączyć się do tego modułu przez odpowiednie oprogramowanie. Może tak da się wykryć nieprawidłowość działania? Posiadam Barton Falcon 125 Euro4. W jego sterowniku tak umiem zrobić i oprogramowanie może zapisać dane w plik.
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
tak, natomiast odpiąłem moduł LPG - sterowanie wtryskami jest teraz bezpośrednio z ECU, od cewki i termostatu też go odpiąłem.
Czy to jest ten kod, który wpisuje się na klawiaturkach samochodów citroen, peugeot ? Jeżeli tak to będzie problem bo on blokuje moduł sterujący wtryskiem i zapłonem ( no chyba, że jest ustawiony kod warsztatowy 1111).
Mam pytanie czy można wymienić moduł sterujący wtryskiem paliwa z innego samochodu ( z tego co wyżej pisałem dawcy) Rozrząd wymieniony ale nie jest za dobrze bo samochód stracił strasznie moc ciężko nim przyspieszyć , czym to może być spowodowane ?
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Czy pali się kontrolka silnika? Czy odczytywałeś błędy z układu? Trop może być ok ale też mogą to być inne styki naprzekład od modułu sterującego wtryskiem, albo kostki na liswie WC od czujnika ciśnienia. Lepiej odczytać błędy i wtedy szukać.
Nie wiem czy to co napiszę będzie przydatne ale w takim samym samochodzie i z takim samym silnikiem miałem problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Powodem okazał się moduł sterujący wtryskiem, po regeneracji problem ustąpił. Jednak nigdy nie dymił, zwyczajnie nie odpalał aż ostygł. Przy okazji dodam że w trakcie jazdy występowało szarpanie nawet przy...
Udało się odpalić na plaku i silnik chodził normalnie. Gorący odpalił z rozrusznika jak ostygł znowu to samo. Czy kątem wtrysku steruje jakiś moduł ??
W GDI wtryskami steruje moduł wtrysków / nie bezpośrednio z ECM/. Sprawdż czego nie ma na tych wtryskach , masy czy plusa , przedzwoń przewody pomiędzy wtryskami a tym modułem. Masz gazownie?
Witam. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu w Oplu Astra G 1.7 8v TD modułu sterującego pompą wtrysku. Jak na razie wszystkie opisy dotyczą modeli z silnikami 16V i w podanym tam miejscu tego modułu nie ma.
Mam pytanko czy w tym silniku jest moduł sterujący tym wtryskiem za pomoca czujnika temperatury czy też ecu steruje. Wtrysk mechaniczny. Objaw jest taki że autko zimne nie zapala dopiero jak sie rozgrzeje lekko , wtrysk nie ma sterowania. A na czujniku 2 pinowym od tego wtrysku jest zamocowany przełacznik !!!
Moja ostatnia przygoda z Pajero Pini, w tymi objawami, skończyła się regulacją przepustnicy, wymianą pedału gazu bo ktoś nim kręcił, a na koniec wymianą sterownika silnika i modułu sterującego wtryskami i zapłonem bo na końcu wyszło że auto po lusterka było kiedyś zatopione, przegląd skrzynek z bezpiecznikami, wymiany połowy pokorodowanych bezpieczników...
Sprawdzałeś wtryski?
przewody na 100% dobrze. A gdzie znajduje się komputer w tym aucie? moduł zaplonowy, moduł wtrysku? słyszałem, że w nim aparat steruje wtryskiem, ale nie wiem ile prawdy w tym jest.
Jeżeli 0,4V na przewodzie sygnałowym do ECU to mieszanka jest stechiometryczna, czyli taka jak być powinna ale... źle że napięcie jest stałe bo powinno oscylować 0,2-0,8 jak kolega "goldwinger" wyżej napisał. Zresetuj na początek ECU silnika (jeżeli taki jest) - odłącz akumulator na min. 5 minut. Jeżeli nadal sonda będzie milczeć to należy szukać dalej...
Walnięta jest elektryka. Sterownik gazu w momencie przejścia na gaz powinien wyłączać wtryski. Najczęściej są to osobne moduły, które się "emulator wtrysku" nazywają. I w tych modułach jest przekaźnik który odcina sterowanie wtryskami benzyny. Tyle, po prostu emulator nie działa i jedziesz na gazie i benzynie naraz.
Podaję według Autodaty. P (Idzie do przełącznika świateł P30, kolor ziel.- biały) 30 ( idzie do + akumulatora, kolor czerwony ) 30 ( idzie do + akumulatora, kolor czerwony) 15R ( idzie do bezpiecznika F2, kolor róż. - żółty) 15 ( idzie do bezpiecznika F7, kolor róż. - czerw.) 15X ( idzie do bezpiecznika F12, kolor róż. - ziel.) 50 ( idzie do rozrusznika,...
Witam. Problem z uruchomieniem sam. Opel Insignia Kombi 2010 r. 2,0 diesel. Awarii uległ moduł tylnej klapy. Powodem była woda dostająca się do wnętrza auta i zalany moduł. Wymieniony na nowy. Dalej nie można uruchomić silnika. Błąd U0100 Sterownik silnika Błędy komunikacji nieprawidłowe działanie Stałe UC140 Utrata komunikacji z pokładowym modułem...
Nie zamierzam wygryzać SIEMENS-a z rynku. Sam pracuje jako automatyk w przemyśle i świetnie zdaje sobie sprawę że firmy stawiają na sprawdzone elementy. Do projektu zamierzam dołożyć wykonane kiedyś moduły komunikujące się przez RS485, są to moduły do sterowania inteligentnym budynkiem, trzeba tylko podorabiać funkcje do ich obsługi w CPDev. Moduł CBOX...
Nie jest to przypadkiem wina czujnika temperatury który może podawać błędne informacje do modułu sterującego
To jeszcze napisz co to było - może innym w przyszłości pomoże. A tak na marginesie to gdyby nie wtrysk paliwa to wystarczy odpiąć przewodzik od modułu zapłonowego do kompa i silnik też by chodził. Ale ponieważ impulsy do wyzwalania wtrysku też idą z modułu zapłonowego to i wtrysku niebędzie. Moduł sam steruje kątem wyprzedzenia zapłonu do jakichś 450...
Jaki modul,gdzie szukac,jak wyglada??? Ecu silnika steruje zaplonem,wtryskiem,itd. Wiec jaki modul,o czym piszesz??? Slowo MODUL przez u zwykle!!!
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
padają jak muchy te moduły,nie napisał czy działa mu klima,czy ma jakieś defekty związane z tym modułem w sterowniku silnika,a mostkowanie czujnika temperatury życze powodzenia,sypie się element zabudowany w tym module,a są 2 prędkości,klimatronic steruje poprzez sieć Can poprzez sterownik wtrysku.
To że mocno kopci na pewno nie jest kwestią modułu. Mógłby nierówno pracować, dusić się, ale nie kopcić. Chyba że moduł steruje czymś więcej niż tylko iskrą (np jeśli masz wtrysk paliwa a nie klasyczny gaźnik).
Błąd P0201 Otwarte lub zwarte przewody wtryskiwaczy. Nieprawidłowe działanie kierowcy. Otwarty lub zwarty obwód sterownika wtryskiwacza. Wiązka przewodów czasami ulega zwarciu z elementami znajdującymi się pod maską. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. Dalej: Sprawdź wtryskiwacz cylindra nr 1: Zlokalizuj wtryskiwacz paliwa dla cylindra nr 1...
to twierdzisz że nie ma modułu ,zerknąłem na schemat i widzę moduł i osobne sterowanie z niego na wtryski i cewkę . LElectricfil wie co pisze... zagalopował się trochę z modułem... Pozdrawiam.
to jest dziwne bo przecież optoelektryka steruje i modułem i wtryskiem. a aparat zapłonowy jest drugi ze szrotu i to samo. a jak sprawdzić dokładnie tą optoelektrykę.
witam, mam problem z sterowaniem wtrysku w fiacie uno 1.4 , a mianowicie do wtrysku dochodzą dwa przewody stały plus (działa wraz z pompka paliwa) i masa która powinna być sterowana przez sterownik... Problem jest taki że autko nie zapala bo nie dostaje sygnału (masy) do wtrysku. przewód ten jest cały, bez przerwy i biegnie bezpośrednio do sterownika......
1.Zasilanie i masa na moduł i cewkę. 2.Co wysyła aparat zapł. do kompa, i czy dociera to co trzeba. 3.Co wysyła komp. do modułu. A tak poza tym to masz sterowanie wtryskiem?
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Myślałem, że moduł zapłonowy może zostać oryginalny. Myślałem na EcuMaster DET3, ale z tego co zrozumiałem można sterować najmniej 4 wtryskami, a ja potrzebuje tylko 2 wtryski. Co do zapłonu to znając oryginalną mapę można stworzyć nieco polepszoną w DET3?
Ludzie, czytajcie co napisałem, patrzycie tylko na ostatnią linijkę i dajecie rady. Jeszcze raz: mam cały wtrysk (komp, wtryskiwacz z czujnikami, regulatorem ciśnienia benzyny, silnikiem krokowym, pompę paliwa itd). Wtrysk ma służyć do odpalania, krótkiej ewentualnej jazdy i regulacji wolnych obrotów. Nie chcę wtrysku od golfa, polo, passata, kadeta,...
Witam Serdecznie trafił się ciężki przypadek , auto przywiezione na lawecie po remoncie silnika nie steruje wtryskami Łączna ilość kodów błędów: 2 P0602 - Błąd w programowaniu modułu sterującego (00) - Obecny P1113 - Obwód czujnika pozycji dezaktywacji portu, napięcie za niskie (02) - Obecny - - mechaniki spr rozrządy po znakach jest ok - wspólny +...
koledze chyba chodzi o układ zapłonowy zintegrowany z układem wtryskowym. Najprościej mówiąc to układ wtrysku benzyny i układ zapłonowy są sterowane wspólnie przez jeden moduł (np. Mono Motronic) w przeciwieństwie do układów gdzie układ zapłonowy jest sterowany z jednego modułu a wrtysk z innego (np. Mono Jetronic)
Naprawa tej pompy kosztuje chyba ok.3.5tys.zł.W moim zakładzie pracy wyjmowałem te pompy już kilka razy. póżniej wysyłane były do Sochaczewa i za każdym razem wymieniony był moduł sterujący.
radio STAR 800 z reduktorem trzasków AML po wymianie kabla zasilającego na ekranowany oraz wykonaniu z tego kabla pięciu zwojów na ferytowym pierścieniu i podłączeniu do radyjka efekt jest taki że układ AML całkowicie redukuje trzaski ( pierdzenie od wtryskiwaczy ) radyjko daje sie słuchać na max rozpuszczonej czułości i bez włączonego ogranicznika...
Jeździłem na benzynie dziś i nie miał siły, przerywał ale do 130km/h dojechał jakoś ale ciężko było. Postoi chwile i już problem z zapalaniem - nawet jak ciepły. Przed odpaleniem na zimno czy ciepło podłącz komputer i sprawdź temperatury czujników jakie podciśnienie w kolektorze ssącym (także po odpaleniu) I jeszcze pytanie sterownik tzn. moduł, ten...
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
Nie, tutaj jest PCM (czyli sterownik silnika) i cos jak BSI czyli moduł zarządzania energia, tam zadnych bledow nie ma (np brak komunikacji czy cokolwiek) sterownie na wtryski idzie bezpośrednio ze sterownika, nie ma żadnych pośrednich modułów sterujących.
zobacz czy jest sygnał na czujniku połozenia wału. jesli jest może to byc moduł
WITAM SERDECZNIE! Ten punciak tez jest z 1997 roku. pojemność - 1.100 S. Jednopunktowy wtrysk... Bomi powiedz czy twoja instalacja ma dodatkowy komputer sterujący modułem w punto?. Czy jak załaczy sie gaz to lampka wtrysku pali sie czy nie?- podobno trzeba oszukać moduł w punto właśnie dodatkowym jego sterowaniem. A jak z osiągami? Pozdrawiam...
Z tego co wiem komputer pod schowkiem steruje wyprzedzeniem zapłonu i wtryskiem, a moduł cewek jest samowystarczalny do wygenerowania odpowiedniej iskry. Więc ten temat cały to zagadka .
Witam, Od kilku tygodni borykam się z "wypadaniem zapłonu" w Iveco Hi-Way 480 E6 2015r. Usterka występuję w różnych sytuacjach z obciążeniem lub nawet na biegu jałowym. Z napraw które miały rozwiązać problem, została wymieniona wiązka sterująca wtryskami i wyczyszczony moduł, podobno był zalany olejem. Usterka dalej występuję i objawia się to nierówną...
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
Moi drodzy, dziękuję za podpowiedzi, po 2 tygodniach problem został w końcu rozwiazany! 🥳🥳🥳 Jak wcześniej pisalam podmiana cewek miejscami nic nie dała, nowe świece też nie. Ciągle wypadal ten zaplon na trzecim cylindrze, po przejechaniu kilkuset metrów na zimnym po nocy silniku.... Kompresja ok., luzów zaworowych nie stwierdzono....
Proszę o pomoc, mam problem tego typu, że auto jak jest zimne to moduł sterujący nie przekazuje żadnych danych do czujników i wtrysku, po rozgrzaniu płytki modułu, zaczyna procować poprawnie i pakuzuje, że auto chodzi poprawnie i nie ma żadnej usterki, ale do puki moduł nie pracuje, to auto przerywa, szarpie, itp.,itd. Proszę o jakieś sugestkie, lub...
Na medach białych zrobiłem ze 150 tys km. Po ok. 100 tys mycie w jednej z firm na płd.wsch. Bolało te 200 pln plus wysyłka. Ale było skalibrowane i umyte. Na kolejnych fioletowych jest już 135 tys. km i też były raz myte po 60 tys. km. Po 100 tys. umyłem sam jak radzi kolega kilka postów wyżej. Zasilałem "ręcznie" z zasilacza od CB. Obecnie wtryski...
Moim zdaniem to 6 wtrysków na stół do sprawdzenia najlepiej do innego pompiarza. Może jeszcze moduł sterujący paliwem ten przy pompie wysokiego ciśnienia zaczyna szwankować , ale bez pomiaru ciśnień ciężko coś powiedzieć. Powiedz jeszcze jak odpala na zimnym i ciepłym silniku ? Ps. wtryski najlepiej szukać z rozbitych zachodnich aut.
Która to kostka, jaki kolor, ilo pinowa? Rocznik auta i jaki tam jest silnik? 1216 MODUŁ STERUJĄCY PŁYTKI AUTOMATYCZNEGO HAMULCA PARKINGOWEGO 1217 MODUŁ ELEKTRYCZNY AUTOMATYCZNEGO HAMULCA PARKINGOWEGO 1222MODUŁ KONTROLI ELEKTRYCZNEJ SYSTEMU POMOCY PRZY PARKOWANIU 1057 CZUJNIK POŁOŻENIA PEDAŁU SPRZĘGŁA 225 GNIAZDO DIAGNOSTYCZNE 1511 STEROWANIE PODN SZYBY...
czy silnik w którym chcecie wykonać korekte zapłonu wyposazony jest w CZUJNIK SPALANIA STUKOWEGO bo jeżeli tak to zapomnijcie o korektach zapłonu bo i tak komputer wprowadzi sam korekte Fajnie ze interesujesz sie tematem ale opis dotyczy układu zapłonowego do "starszych modeli" w nowych masz wszystko zintegrowane w jeden układ (komputer sterujący pracą...
Witam taki zachowanie lanosa 16V to klin na wale jeżeli jest słabo dokręcone kolo to lubi go zerwać po 2 jeśli klin jest ok dokładnie sprawdzić rozrząd po prostu iska i moment wtrysku jest nie w tym momencie co powinien cewka jest z modułem i wątpię komp jeśli steruje iskrą i wtryskami powinien być ok jeszcze może być pęknięty wałek rozrządu ale to...
witam mam silniczek od fiata z wielopunktowym wtryskiem i tu powstaje problem bo nigdzie niemoge znaleść danych tego silnika wszystkie jakie są to są od gażnikowego a ja mam wtrysk a przydało by się coś jak moc, moment, instalacja elektr. (szczególnie wszystkie czujniki na silniku i podłonczenie do modułu sterującego), itp.
ten sterownik gazu to wielkie badziewie, zresztą widać że i tak silniczek krokowy od gazu już nie jest podłączony (i bardzo dobrze), ja bym w ogóle wywalił cały ten komputerek i założył właśnie przekaźnik (zawsze tak robię) i jest spokój. Ale tak jak napisał Hektar Zahle.r - można sprawdzić wtyczkę i kable przy aparacie zapłonowym i wtyczki i kable...
Możesz użyć takiego rozwiązania tylko dla cewki zapłonowej. Dla wtryskiwacza potrzebujesz rozwiązanie, które nie różniczkuje sygnału, ponieważ dla cewki mierzysz odstęp czasu między impulsami (okres), a dla wtryskiwacza czas trwania wtrysku (impulsu sterującego). Musisz wiedzieć kiedy następuje włączenie i wyłączenie, a układ różniczkujący (z kondensatorem...
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
Nie potrafię sprawdzić czy są dobrze ustawione wtryski, Pompę zamontowałem dokładnie tak samo jak była. Może jest uszkodzony moduł sterujący?
Chciałbym się dowiedzieć, ile osób byłoby zainteresowanych opublikowaniem mojej i mojego kolegi pracy dyplomowej pt: "Mikroprocesorowy moduł samochodowy oparty na mikrokontrolerze PIC16F877". Jest to jak sama nazwa wskazuje moduł samochodowy sterujący zapłonem i wtryskiem paliwa silnika....uwaga...... z malucha. (nie mylić z elektronicznym zapłonem!!!!)...
Tak,naprawiam te komputery, tylko przypominam, że tam inaczej przebiega sterowanie wtryskami a inaczej zapłonem.
Porzadkując zaległe sprawy , okazuje się że "naprawa" tych hybryd to czary mary jak się uda . Mój wrócił z takiej naprawy z diagniozą "nie da się " Moduł był ordynarnie rozcięty i poklejony silikonem ....ale działał ;-) Dokladnie rzecz biorąc zaczął sterować obie cewki ale jednak z jakichś powodów odcinał 2 wtryski czyli nie bardzo nadaje się do pracy...
Tylko tam nie ma żadnego halla. Jest ceweczka. Jak juz coś to by można moduł podmienić, ale pisze że iskra sprawdzana. Można jeszcze sprawdzić czy sterowanie wtrysków jest. A to nexia 8V czy 16V ?
To nie jest to ,ten moduł powinien być w okolicy komputera sterującego wtryskiem.Zwykle znajduje sie to wszystko pod pasem podszybia.Moduł sterowania wtryskiem wiesz chyba jak wygląda ,właśnie pod szybą jest taki duży moduł i do niego jest podłaczona duża ,dwurzędowa złączka z mnóstwem przewodów.A ten zapłonowy moduł jest wielkości połowy paczki papierosów...
Innych niż na module po prostu nie ma, jedynie wersja sporting z silnikiem 1108ccm oraz wersja z silnikiem 899ccm w późniejszych latach produkcji miała jednopunktowy wtrysk sterowany elektronicznie przez ECU.
Mam ten schemat , co dokładnieCie interesuje. Podam , wrtysk jest sterowanu z pinu 35 , przekażnik główny i pompy paliwa z pinu 12 , czujnik halla na 4 i 5 , silnik biegu jałowego na 16 i 34 , czujnik temp. płynu na pinie 10, sterowanie modułu zapłonowego z pinu 13. Coś jeszcze?
Chciał bym się pobawić w taką przeróbkę silnika 1cylinder/100-250ccm, myślałem o jakiś monowtryskach z seicento. Nie znam jednak w ogóle tych konstrukcji, czy prócz linki do przepustnicy i sygnału dla wtryskiwacza te moduły jeszcze czegoś wymagają (podciśnienia, dodatkowe sterowanie, etc)?. Nie będzie problemu z tak małą wydajnością wtrysku?. Czy można...
Mam pytanie zastanawiam się też nad takim swapem z powodu uszkodzonego silnika 2.0TFSI. Piszesz, że usunąłeś moduł sterujący pompą paliwa a co z pompą paliwa w zbiorniku też wymieniałeś czy dołożyłeś regulator ciśnienia paliwa? Z tego co mi wiadomo w bezpośrednim wtrysku pompa paliwa - niskiego ciśnienia ma większą wydajność ponad 5 bar niż w aucie...
Z czujnika Halla w aparacie zapłonowym a konkretnie to dostaje sygnał obrotów z modułu zapłonu, pewnie dlatego go umieścili tak blisko sterownika wtrysku :) W sumie możliwa opcja :) Ja zakładałem że czujnik Halla podaje sygnał dla modułu, a moduł steruje tylko cewką (poprzez zmiany napięcia), ale faktycznie jeden pin modułu połączony jest ze sterownikiem....
Witam! Trafiło do mnie BMW... Kiedyś klientowi zgasł zaciągnął do mechanika i pompa poszła do regeneracji, wtryski sprawdzone...po zamontowaniu nie odpala cały czas błąd 42 moduł sterujący DDE (EEPROM i konfiguracja) W autocomie jest taka procedura przy tym błędzie ale nic to nie pomaga Co proponujecie jakieś sugestie..... Pozdrawiam!
Nie ma kopułki. Moduł z cewką podmieniony na sprawny. Wychodzi tak jakby na dwóch wtryskach miał złe sterowanie. Na pierwszym i ostatnim po wykręceniu świece są czarne na drugim i trzecim ładne brązowe.
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Witam.... Problem rozwiązany. DTC1640 - moduł sterujący elementu grzewczego - błąd znikł po aktualizacji oprogramowania komputera wtrysku DTC2002 - filtr cząstek stałych - w moim przypadku uszkodzone (skorodowane) wężyki przed i za filtrem cząstek stałych - wymienione i po sprawie DTC1525 - zgodność sygnału multipleksowego dla tempomatu - błąd towarzyszący...
(2 czujnik położenia wału) i (4 komputer)( plus 1 i masa1) . jeśli robisz odcięcie zapłonu to kombinuj z tymi dwoma pierwszymi . rozłączenie pozostałych uszkodzi moduł zapłonowy pod cewkami a to kosztuje ponad 100zł
System to KE , bezpieczniki sprawdzone . Przedzwoniłem przewody od termistora do modułu sterującego ok , czyli powinien właściwie odczytać temperature silnika przy sprawnym termistorze. Sygnał " cranking" chyba będzie ok , skoro po podaniu impulsowo masy na wtrysk zimnego rozruchu auto odpala ?
Myślę, że łatwiej będzie zmierzyć rezystancje wtryskiwacza (zaznaczonego zresztą strzałką), przy pomocy np. multimetru. Wtyczka przy kompie (tzn. w kabinie, po stronie pasażera, za deską rozdzielczą?) jest do diagnostyki błędów, podłączenia do komputera. Przy samym komputerze są też bezpieczniki, bodajże 4 szt. po 7,5 A - raczej nie ma oddzielnego do...
Dzisiaj metoda hamulec gaz pokazał się błąd 161450 (P0161). Dotyczy to sondy lambda Błędnie odczytujesz te kody . 161450 to nie P0161-tego numeru dtc nie ma w Z16XE> 161450 to DTC P1614 symptom 50. P1614-50 P1614 Otrzymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Usterka komunikacji między modułem sterującym blokadą rozruchu a modułem sterującym silnikiem....
moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
Witam Proszę o wsparcie wiedzą i doświadczeniem przy programie na procesor atmega128. Program ma sterować dodatkowym wtryskiem gazu w tym przypadku będzie to instalacja 5tej generacji LPG czyli fazy ciekłej. Zasada działa nia jest bardzo prosta i wymaga: Podłączenia sygnałów z 2 wtryskiwaczy (tyle wystarczy w 4 cylindrowym silniku) przez diody prostownicze...
Miałem podobny przypadek, żadne diagnostyki nic nie wykryły niby wszystko miało być ok. Wymiana: - silnik krokowy - potencjometr przepustnicy - sonda lambda - pompa paliw - filtr paliwa - świece i przewody nie pomogło. W KOŃCU SAM DOSZEDŁEM DO PRZYCZYNY: - WYMIANA PRZEKAŹNIKA POMPY PALIWA - WYMIANA PRZEKAŹNIKA WTRYSKU - NAJWAŻNIEJSZE SPRAWDZENIE I DOKŁADNE...
Nie , brak impulsu kluczowania z modułu zapłonu na sterownik pin.nr.1/ , to brak masy na przekażniku pompy paliwa, tym samym brak plusa i masy na wtrysku , który jest nią sterowany.
(...) hematach są podobno dwa różne systemy adblu w tym modelu stosowane. Magik, co soft wgrywał, proponuje jeszcze odpiąć moduł adblu, ale CAN spiąć, bo musi być przejście, ale kolory mi w wtyczce nie pasują do schematów, które mam. (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/6377385900_... Wstępna ocena dostępnych informacji Z opisu...
Silnik był na czterech wtryskach,obecnie jest na jednym.Paliwo daje,iskrę tez,brak sterowania wtryskiem-jest plus po stacyjce.Chyba wtrysk jest sterowany minusem i mam pytanie gdzie idzie minus,czy do modułu zapłonowego czy sterownika co go może blokować.Więcej danych sterownika jaki był i jest podam jak ustalę,muszę podjechać na wioskę.Pozdrawiam
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Przekaźniki wymieniane, plus na wtrysk jest napewno. Brakuje sterującego minusa. Moduł zapłonowy klijent wymienił sam ,ale to nie pomogło. Zastanawiałem się cz sygnał nie może być zbyt niski, bo iskra jest dlatego wymieniłem czujnik Halla ale to nic nie dało. Dodano po 2 Aha, Uno nigdy nie miało immo. W tym nie ma też nic dołożonego (immo alarm) nie...
Witam Ten środkowy to tzw czujnik odpalonego silnika. Ma on wiele zadań np. przy zimnym silniku na wolnych obrotach steruje recyrkulacją spalin a właściwie wyłącza ją przy wciśnięciu pedału gazu. Oczywiście nie wszystkie silniki aaz mają w ogóle recyrkulację (zawór przy turbinie sterowany siłownikiem podciśnieniowym z pompy serwa) W samochodach z klimą...
Jeżeli na gazie pracuje ok. to możliwe są dwie żeczy : 1)zacięcie się wtryskiwacza benzyny (jest ich 4) a wykryć to można poprzez odłączanie poszczególnych wtyczek do wtryskiwaczy.....jeżeli wtryskiwacz jest ok. to wypięcie wtyczki powoduje wyraźne pogłębienie drgań.....jeżeli jest zacięty to wypięcie wtyczki niepowoduje reakcji. 2)no i druga rzecz...
Więc na pewno 27C512. Tylko sam tego raczej nie ogarniesz. To komputer od silnika 1Z. Wydusić z niego cokolwiek, to bez wymiany wtrysków strata czasu. Może parę kucy, ale nie więcej.
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
Witam, do rzeczy! Po włączeni zapłonu szybko miga check, nie odpala brak impulsów na wtryski/na LPG odpala. Problem z immo?, ale zanim kupię komplet: ECU + stacyjka z petlą i kluczykiem + moduł na prawym słupku, chcę sprawdzić instalację. System NATS, potrzebuję schemat elektryczny: sterowanie silnikiem wraz z NATS. Brak błędów błyskowych.
W moim przypadku sieją najbardziej wtryski a nie mogę ich zbocznikować diodą lub kondensatorem bo sterownik wykrywa dany wtrysk przez przepięcia powstające po zaniku napięcia sterującego. Mam moduł zapłonowy tak że sterownik i cewki są bezpośrednio na świecach Może jeszcze podpowiem, że kiedyś zmuszony byłem odkłócić podobny system "zasilania" (od...
A przypadkiem wtyczek nie pozamieniałeś ? Chyba nie pasują odwrotnie, ale zobacze, do weekendu nie mam dostępu do dostawczaka. W tym francuskim wynalazku jest jeszcze podgrzewanie paliwa w jego filtrze. Może ten podgrzewacz cały czas działa? Przekaźnik podgrzewacza sterowany jest z modułu świec żarowych, wypnij wtyczkę przy filtrze paliwa i próba....
Witam nawiązuje do tematu problemu z uruchomieniem pojazdu opel astra 1600cm produkcja 92r i podobne lata z systemem zaplonowyn typ delko czy jakos tak podobnie w kazdym badz razie moduł zaplonowy znajduje sie w aparacie zaplonowym i posiada kilka zacisków wystepuja najczesciej 2 typy usterki 1; brak iskry zaplonowej o ile sprawdzimy kopulke i cewke...
Witam Kolege w "BÓLU".. jest faktem ze ta instalacja AG SGI jest b.dobra i mnie tez jest szkoda pozbywac sie jej ..jest oryginalna i od nowosci auta załozona w Holandii..Problem to jej cholerny sewis w Polsce.. i gigantyczne ceny za serwisowanie , częsci, naprawe.I każdy jej servisant mówi i robi co innego.. niż poprzedni doszło nawet do tego ze zdiagnozowano...
Podobny komplet uzyskasz z Crouzet'a: 88970163 - Przekaźnik programowalny XD 26; I:16 O:10 88970233 - Moduł rozszerzenia XR14: I:8, O:6 sprzedaje OEMAutomatic w W-wie. Nawet został mi taki komplet (tyle tylko że na 24 Vdc) - miał sterować wtryskarką WH 80 ...ale sprawa się ...rypła..hehe
citroen moduł sterować wtrysk moduł wtrysk sterować wtrysk peugeot
wyciszyć hałas silnika toshiba naprawa dysku wymiana łożysk silnika
schematic diagram schematic diagram
Pulsoksymetr klipsowy – zasada działania, spektrofotometria, SpO2, Masimo, Maxim, TI AFE-440x Thunderbird 115 dźwięk powiadomienia nie działa – konfiguracja WAV, FiltaQuilla, Windows 11