Potrzebuję sterowanie lampą przez WiFi Zaproponowałeś link do wersji ZigBee. To zadziała dopiero z bramką ZigBee (adapterem ZigBee-Ethernet/WiFi). Poszukaj wersji WiFi.
Jeśli grzałka sprawna to absolutnie jej nie demontuj. Sprawdź czy podczas pracy zmywarki mikro włącznik znajdujący się między wyprowadzeniami grzałki się załącza (po pobraniu wody powinien być zwarty). Jeśli się załącza to prawdopodobnie przekaźnik w module sterowania/wiązka przewodów jest uszkodzona. Jeśli się nie załącza to albo mikro przełącznik...
Tak właśnie spróbuj. Stop pod trzeci stop Pozycyjne razem z przeciwmgielnymi (czarny i niebieski) łączymy razem z przewodem w aucie idącym do żarówki przeciwmgielnych/pozycyjnych. Czy brązowy podłączać czy nie to trzeba ustalić eksperymentalnie. W większości modułów jeśli było sterowanie żarówkami pwm, to drugiego przewodu nie podłączało się. Czy lewa...
Nie potrzebujesz szukać żadnego modułu. Podłącz sterowanie impulsami masy do przewodu brązowo/białego pin nr.14 (zamknij) i do niebiesko/pomarańczowego pin nr. 16 (otwórz), umieszczonych w 18-to pinowym, białym złączu, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy, z tyłu skrzynki bezpieczników.
Nie wiem gdzie jest moduł sterujący w tej zmywarce, ale z pewnością jest panel sterowania i moduł czyli 2 płyty PCB. Leć po wiązce przewodów od drzwi bo one muszą biec do modułu mocy czyli głównego.
Jeśłi to awaria układu sterującego to cięźko będzie , ale gdy tylko układy wykonawcze strajkują to zrób tak: Wyjścia modułu sterowania (wszystkie wiązki przewodów) podepnij na chybił trafił pod lodówkę.Nie każdy model lodówki będzie odpowiedni,najlepsze są te dopasowane d wzrostu kolegi, i gotowe Działa na 100% W mojej lodówce ,zwłaszcz po wizycie kolegów...
Witam Zobacz po kolorach przewodów co steruje na module pompą odpływową. Jeżeli silnik ok to po wybraniu programu odpompowania i pompa nie jest zablokowana przez ciało obce to musi zadziałać.
co mam zrobić z żółtym i niebieskim kablem które będą "wolno" zostawione w puszcze włącznika? Masz je właśnie zostawić wolno. Jak będziesz chciał sobie umieścić moduł sterowania wymagający przewodu N, to masz przewód N. Jak będziesz montował osprzęt w 1 klasie ochronności, czyli np. taki łącznik oświetlenia, który wymaga przewodu ochronnego PE, to...
Rozpisujecie się na temat stopnia ochrony I czy II stopień, w tej kwestii to autor ma rację że jest to wykonane w II klasie, co udokumentował w #6. jednak nikt nie zwrócił uwagi że mowa o oprawie, a co z szyno przewodem? pewnie jest w innej klasie. A czy jest jakiś bezpieczny sposób, żeby z tego kabla zrobić dwie sekcje oświetlenia? Z tego przewodu...
Czujnik wrócił oryginalny do nowej grzałki? Jeżeli tak to sprawdź napięcie jak już pisałem. Jeżeli nie będzie napięcia to musisz brać się za demontaż płyty modułu sterującego. Same przewody zasilania grzałki również należy sprawdzić na ciągłość obwodu. Pomiaru czujnika temperatury dokonujemy na zakresie 20kΩ. Prawdopodobnie tego typu usterka dotknęła...
Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny. Chwilowe przerwanie tego przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Sprawdź jeszcze, czy przy module na lewo od kolumny nie ma sterowania masą na przewodach białym i biało/czerwonym.
No ,w takim module triaków jest mnogo . Idź po przewodach od blokady do modułu a dojdziesz " od nitki do kłębka" który triak steruje blokadą . A potem go wymień .
Nie powinno być problemu, sterowanie (o ile dobrze pamiętam)dwoma "-" w module komfortu, kolory przewodów powinny być np.tu:http://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
brak GRZANIA gdzie szukać usterki? Sprawdzić grzałkę i i jej sterowanie. "Przejechać się" miernikiem po przewodach od modułu do grzałki.
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Tam nie ma oddzielnego przewodu, informacje z przełącznika zespolonego idą po sieci multiplexowej (WAN) do modułu bsi, który steruje m.in pompką spryskiwaczy
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Urządzenie bez N, i obyli się bez kondensatora? https://obrazki.elektroda.pl/6046103200_... https://obrazki.elektroda.pl/3586144300_... https://obrazki.elektroda.pl/5222971100_... https://obrazki.elektroda.pl/3433874200_...
Pod 5 i 6 sterowanie, na próbę możesz zewrzeć kawałkiem przewodu i zobaczyć czy brama zacznie się otwierać.
sterowanie masa na jednym przewodzie pin nr10 w 26-cio pinowym niebieskim konektorze modułu pod kolumną kierownicy,sterowanie polega na chwilowym rozwarciu tego przewody przez przekażnik-otwarcie oraz podanie masy na ten sam przewód bez rozwierania go-zamknij,potrzebujesz do tego układu jednego przekażnika.
Proszę bardzo. WITAM nie bardzo o to mi chodzi ale też się przyda ,dzięki mnie chodzi o moduł i sterowanie ( opis przewodów) rocznik 1997 w załączniku schemat podłączenia alarmu mam pytanie czy mam podłączyć pod ten z modułem (mnie się wydaje że tak) co to jest wspólna linia na schemacie proszę o pomoc pozdrawiam
jeżeli to mitsubishi,to w okolicach kolumny kierowniczej przeważnie pod nią po lewej stronie będzie moduł centralnego zamka,poznasz go po cykaniu przekazników,kolorów do tak starego modelu nie mam,ale sterowanie będzie dwoma masami na przewodach w kostce dochodzacej do tego modułu,w starszych mitsubishi były to przeważnie kolory brązowe z jakąś kreską,tyle...
Trafna uwaga kolega wyżej może mieć rację moduł trzeba podłączyś trzema przewodami zasilanie, sygnał i masa. Jeśli zasilasz moduł przekaźnikowy z zewnętrznego zasilacza to do Arduino musi iść sygnał do pinu oraz GND. Pozdrawiam...
Czyli brak napięcia. Szukaj w przewodach (ciągłość) lub w sterowaniu (moduł).
Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
Masz sterowanie CAN. Zasilanie gruby plus i masa. Zarzadza silnik szyby.
Sterowanie podłącz do przewodu brązowo/szarego - pin 20 w niebieskim 36'pinowym złączu z tyłu modułu sterującego lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. https://obrazki.elektroda.pl/5361237300_...
Ale to działało i przestało czy nowe podłączenie ? - bo coś tam w tym module do furtki "zielone" ścieżki. Wygląda że ma to samo i do sterowania bramy, czy furtki potrzebny dodatkowy moduł z przekaźnikami. Tam na panelu koło wejść przewodów są zworki do ustawienia bodajże kanałów, bo może to pracować wielorodzinnie.
na zamknij na brązowym stoi masa na otwórz brązowy wisi w powietrzu, musisz użyć moduł który steruje 1 przewodem np st1000 lub inny uniwersalny do tego przystosowany, prościej nie umiem. Jak nie trybisz o czym pisze to zapłać fachowcowi który ci to podłączy w 15min.
Z tego co piszesz, to wygląda, że zamek jest dokładany a nie oryginalny, bo niebieski i zielony to standartowe kolory przewodów wykonawczych siłowników.Oryginalnie sterowanie zamkiem w tej corolli odbywa się masą na przewodach niebiesko-czerwonym i zielono-żółtym przy module pod schowkiem. Z jakiej centralki wypinasz tą kostkę z niebieskim i zielonym...
Znajdź zawór i po przewodach trafisz z pewnością na moduł na którym realizowane jest sterowanie procesem. To standardowe postępowanie kiedy nie dysponuje się dokumentacją.
Centralnym zamkiem steruje moduł, jedyną opcją jest wpięcie się z przewodami w BCM. Podłączenie pod przycisk nie zda egzaminu, gdyż inaczej on jest sterowany. Ze światłami awaryjnymi identyczna sytuacja jak wyżej.
No to powinieneś go móc wykorzystać. Tylko doczytaj w instrukcji modułu domykania, czy lepiej ci będzie sterować moduł impulsem, czy stanem, bo z centralnego wychodzi sygnał, który trwa chyba z 30 sekund (sprawdź sobie - dioda z rezystorem do plusa i do tego przewodu, będzie świecić przez czas trwania impulsu). Wiąże się to ze zmianą czułości modułu.
ad1. Pompa nie ma sprzęgła. ad2. Do sterowania pompa potrzebny jest sygnał, właśnie na tych 3 przewodach. ad3. Nie uruchomisz pompy bez modułu sterującego (na krótko się nie da ). ad4. Możesz spróbować wymienić samą elektronikę pompy.
Według instrukcji od modułu przyczepy do BCM powinny iść 3 przewody, Czerwony - stałe zasilanie +12V Zielony - komunikacja CAN Czerwono/żółty - pod bezpiecznik 9 (chyba oświetlenie wnętrza) Wygląda na to że większość komunikacji odbywa cie po CAN, jedynie światło stopu jest dodatkowo podłączone przewodem czarno/żółtym. Podwójne złącze z przewodami żółto/brązowym...
Z tego co pamiętam ten moduł ma czujnik indukcyjny domknięcia szyby. Rozumiem że sterujesz go z zamka centralnego a nie z alarmu. Jeśli tak to możesz zastosować układ różniczkujący kondensator + rezystor (równolegle) w szereg z przewodem wyzwalającym od modułu. Kondensator ok. 100uF i rezystor 33kOhm. pozdr
Z tego co przeczytałem wnioskuję, że na razie posiadasz tylko luźne kable. Zamontuj najpierw napędy szyb, żeby było czym sterować. Później zwykłe przełączniki sterowania szybami. Na koniec możesz dokupić moduł domykania szyb i będziesz miał już komplet.
Wygląda na silnik z wbudowanym modułem sterującym. Środkowe przewody to zasilanie (żółto-zielony to masa w Peugeotach, biały to zasilanie +12 V), na skrajne to sterowanie z przycisków góra/dół. Jeżeli jest prawidłowe zasilanie, to podaj na przewody sterujące +12 V, najlepiej poprzez jakąś żarówkę małej mocy (kontrolkę) by w przypadku zwarcia czegoś...
Witam. Szukam opisu pinów na module UPC pod maską. Nie ma wysterowania rozrusznika przy odpalaniu. Podłączenie na krótko plusa do przewodu w czarnej kostce na module uruchamia rozrusznik. Szukam teraz przewodu który wchodzi do modułu i steruje przekaźnikiem rozrusznika no i co tam w nim powinno iść (+ czy -).
Płyta AKR 105 ma swoją elektronikę. Musi być włączona wtyczka zasilania (5V) i komunikacji między modułami (wtyczka z 3 przewodami, wkładana za pokrętłami sterowania płytą) , bo inaczej piekarnik pokaże błąd (błąd komunikacji). Druga wtyczka z 4 przewodami (dwie fazy i dwa zera) nie musi być podpinana do piekarnia.
Sprawdź moduł sterujący oraz przewody grzałka <-> moduł. Skoro wymieniłeś grzałkę to problem znajduje się w sterowaniu.
No niestety obydwoje się przeliczyliśmy bo ta wersja też ma sterowanie jednym przewodem naprzemiennie (+)i (-) i musiałbyć moduł.
Witam Jak na cajbra przystało mam kilka pytań podłączenie kilku przewodów do modułu Bartsoft, który steruje załączaniem świateł mijania. Mamy połączyć kilka przewodów, które biegną do sterownika, biały do masy auta, czerwony do przewodu w którym napięcie jest po załączeniu stacyjki, tu problemu nie ma. Jednak pojawiają się przy otatnich trzech, dwóch...
Dzień Dobry Problem z Ford Kuga i klimatyzacja Nie uruchamia się klimatyzacja. Ilość czynnika prawidłowa Błąd P0691 - obwód sterowania wentylatorem. Po skasowaniu startuje, ciśnienie sprężarka nabija prawidłowo aż do momentu uruchomienia wentylatora. Wyrzuca błąd i wyłącza kompresor. Wymieniony moduł od sprawnej, bez zmian. Wentylator na krótko - pracuje...
Przecież moduł radiowy wewnątrz rury ma na wyjściu przekaźnik( nie pamiętam czy może nawet dwa)a od.niego iďa.przewody na silnik. Chyba nie ma problemu wpiąć się z przewodami za przekaźnikami do wyłącznika?
Główne przyczyny mogą być 3. Problem z przewodami w komunikacji płyty panelu sterowania z modułem mocy, zimne luty na płytach PCB lub problem z oprogramowaniem. Dwie przyczyny możesz spróbować zweryfikować samodzielnie a 3 niestety musi się już zająć serwis jeżeli wykluczysz 2 inne możliwości.
impulsator to niebieski, czerwony to zasilanie cewki reszta przewodów z magneta nie ma nic do zapłonu Z opisu twojego wynika że zasilanie masz impulsator dobry tylko moduł nie steruje cewką
Modul gsm -> przekaznik 12/230 -> stycznik 2,4kw -> lampy Tak. A co zrobic z obecnym wlacznikiem/bezpiecznikiem w jednym ? Wywalam? Nie, bo to jest zabezpieczenie całego obwodu. Odłączasz przewód z jego wyjścia i dajesz na wyjście stycznika, wolne wyjście z bezpiecznika łączysz przewodem z wejściem stycznika.
gdzie jest moduł zapłonu w aparacie? jeśli tak to objawy wskazywały by na moduł . te moduły mają to do siebie że iskra będzie lecz nie ma sterowania dawką paliwa.
Moduł na stół i sprawdzić co steruje elektrozaworami, musisz po przewodach od elektrozaworów poszukać która to wtyczka.
Zasilacz będzie w dolnej części, obok głównego modułu sterującego. Idź za przewodami idącymi od gniazda i przełącznika.
Dzień Dobry Wygląda to na ten schemat. O64 -moduł sterujący wentylatorem E5 -moduł panelu sterowania nawiewem / temperaturą/ klimą W aucie w module O64 jest 6 przewodów , 2- zasilanie do silnika , 2 cieniutkie- sygnał sterowania prędkością dmuchawy i 2 grube zasilanie +12 V które powinno się pojawić po odpaleniu silnika. Czy kolega może wstawić załącznik...
Okej, a jest jakaś możliwość sterowania za pomocą asystenta google? Mam już kilka urządzeń i fajnie jakby to też z tym współpracowało. W przypadku sterowania telefonem na moduł GSM raczej nie. Ale tu masz podobne tematy związane ze sterowaniem z telefonu przez moduł gsm https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
wszystko działa oprócz domykania szyb przy przytrzymaniu przycisku Przewód z impulsem "domykanie" należy podłączyć do przewodu "zamknij"
Witam Po wiązce przewodach zobacz który obszar steruje zamkiem na module i zrób zdjęcia.
Ja rzeszow trochę daleko, a jak to zrobić?? Zrobić nowa wiązkę, pominąć moduły, sterowanie analogowe.
Jeżeli moduł ma działać z trzeciego kanału, to tak, jeżeli ma domykać szyby po zamknięciu zamka, to sygnał bierzesz z przewodu sterowania zamknięciem. Jeśli to jest, tak jak myślę Audi A4, to nie porzebujesz żadnego modułu. Czerwono-brązowy przewód, w zielonym konektor w boczku, to domykanie szyb masą. Wydłużasz impuls na zamknij i puszczasz przez dwie...
Czeka cię chyba jeszcze dłożenie siłownika w drzwiach kierowcy, bo z tego co kojarzę to tam jest tylko styk do sterowania modułem. Tam też podejrzysz kolory przewodów.
Optoizolacja cewek przekaźników ma sens, ponieważ cewka przekaźnika to dobra antena, w której indukują się napięcia z łuku na stykach przekaźnika. Oczywiście aby taka optoizolacja miała sens to zasilanie procesora również musi być izolowane (oddzielona masa). No właśnie, aby optoizolacja mająca na celu blokadę przedostawania się zakłóceń do MCU miała...
tam gdzie mówiłem że jest + to zwiera się z czerwonym przewodem z usb wnioskuje że steruje +
O ile dobrze pamiętam , ten model to był alarm typu compact w czerwonej obudowie. Z obudowy wystawały krótkie pętelki przewodów do przecięcia w trakcie konfiguracji. Być może żeby nie izolować końcówek, ktoś odciął resztki pętli przy samej obudowie. Do sterowania centralnym zamkiem z Boxera, potrzebny jest odpowiedni interfejs, który zamienia zbocze...
Witam Czujnik zużycia, obwód koła 4 Napięcie sygnału było niższe od dopuszczalnej minimalnej wartości 0,5 V. •Uszkodzona wiązka przewodów między czujnikiem zużycia a modułem sterującym. •Usterka czujnika zużycia. •Usterka modułu sterującego. W zestawie wskaźników zapala się lampka ostrzegawcza zużycia okładzin. Funkcja ostrzegania...
Wysokoprężny (ASY - SDI - MT/AT) Ilość kodów usterek Opis 65535 -System OK (jeśli usterka ciągle istnieje, sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody hamulce (ABS układ przeciwpoślizgowy) Mark 30 IE- MT/AT Ilość kodów usterek Opis 65535 -System OK (jeśli usterka ciągle istnieje, sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody odpowiednie przewody)...
Na przewodach wtyczkach nie było wody przypadkiem, nie były wilgotne, czym sterują te dwa triaki? Na moduł nie kapała woda, przy tym czyszczeniu?
Wyłataj ta spaleniznę czym prędzej, póki urządzenie jeszcze żyje. Nie mam doń schematu, ale możliwe, że jeden z przewodów koło zgorzeli będzie zasilał właśnie elektrozawór i będzie dostawał zasilanie z drugiego przewodu przez zgorzel. Wypompowywanie się zaczyna w momencie osiągnięcia tzw poziomy przelania wody.
Żarówka sterowana napięciem z modułu centralnego kabel biało-żólty wtyka B4(wg.autodaty) masa na stałe brązowy.Nad pedałami masz moduł ,namierz wtykę B i sprawdź ciągłość przewodu lampa-pin4.
Przyjrzyj się dokładnej schematowi. Niestety akurat w rysunku włącznika zapłonu brakuje pola dla VC. Mnie wygląda, że cewki mogą pracować szeregowo lub są przełączane na czas rozruchu. Aż prosi się wniosek, że tym przewodem zasila się moduł lub przynajmiej steruje jego załączaniem.
F6 E7 - uszkodzony kontaktron przepływomierza, uszkodzony moduł sterowania, brak kontaktu któregoś z przewodów.
Moduł będzie sterował zamkiem,sterowanie jest masą, 6 przewodów musisz odpowiednio skrosować aby bylo sterowanie masą ( na schemacie jest czytelnie wszystko!) biały+biały/czarny podają masę do steroawnia
Witam, zwróćcie uwagę że w niektórych merolach (starsze 123 i 190) w drzwiach kierowcy nie było siłownika pneumatycznego - trzeba dołożyć wtedy siłownik elektryczny. Gdyby to było to - upraszcza się sterowaniem tego zamka. Napisałem "upraszcza" gdyż na rynku jest sporo modułów (te dedykowane do pneumatów sterowanych jednoprzewodowo) które padają przy...
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Też stawiam na przełącznik. Sprawdź jakie sygnały wychodzą z niego. W starszej fabi sterowanie było przez podawanie (jednym przewodem)określonego napięcia do modułu. Stąd te rezystory w przełączniku.
Łączyłem kilkanaście razy ten moduł i zawsze łącze szary do przeciwmgłowego (rozcięcie przewodu i podłączenie szarego i szaro - białego odpowiednio ze schematem nie dawało efektu). Sterowanie wyłącznikiem: 1 włącz - efekt zapali się na aucie i przyczepie, 2 wyłącz - zgaśnie na aucie - na przyczepie świeci, 3 załącz - świeci na aucie i przyczepie, 4...
Ja widzę dwie opcje: musisz znaleźć miejsce, gdzie można do modułu sterowania podłączyć zasilanie bateryjne 12V - choć pewnie często trzeba będzie wymieniać bateryjkę :) Druga opcja tak jak pisałem - doprowadzenie przewodu N, np. z pobliskiego gniazdka. Wtedy N do wejścia modułu, L z puszki do wejścia, z wyjścia wystarczy, że użyjesz L i podasz na wejście...
Problem tkwił w złym podłączeniu przewodu sterowania przekażnika.
Jeżeli po odpięciu sterownie z kierownicy jest to samo, to zostaje sprawdzenie sterowanie z pulpitu radia. Może też być zwarcie przewodów we wiązce. Odepnij sterowanie z kierownicy w module.
Witam. Po przewodach od blokady dojdź do modułu sterującego. Od przewodów idą ścieżki do triaka sterującego blokadą. Prawdopodobnie jest on uszkodzony, należy również skontrolować stan ścieżek i ewentualnie je "załatać". W razie wątpliwości wrzuć zdjęcia modułu. Pozdrawiam :D
Przekaźnik pod fotelem kierowcy załączający 15kę....sterowanie z modułu stacyjki....przegnity przewód sterujący przekaźnikiem... Dzięki wszystkim za pomoc...
Właśnie mam problem z namierzeniem tej wtyczki chyba google trochę oszukało jutro dobiorę się do modułu REC w bagażniku i w auto dacie jest schemat wyjść na zamki drzwi i kierunki tył a z przodu auta znajdę zasilanie przednich kierunków module UEC. Z tego co internet mówi to sterowanie jest masą ale i tak moduł podepnę jako sterowanie bezpośrednio siłownikami...
Jest to czujka NTC , powinna przylegać dotykowo do ściany wewnętrznej drzwi , jak się przyjrzysz to znajdziesz tam takie miejsce pokryte białą pastą do poprawy przewodności cieplnej i w tym miejscu umieść czujkę .
Jedna z opcji to sterowanie masą właśnie na cienkich przewodach. Musisz sprawdzić żarówką czy jest "gruby" plus i minus. Potem podajesz przez probówkę masę na cienkie kabelki. Ale prawdopodobnie co się bardzo często zdarza padł sam moduł na silniku.
Witam, sprawdź ciągłość przewodów idących do silnika.
Obrotomierz jest sterowany przez moduł (duży 12 przewodów) Na pewno? A nie cewkomoduł Ducati Energia? Sygnał do obrotomierza powinien być brany z alternatora (uzwojenia świateł). Często przełamują się przewody we wiązce w miejscu główki ramy - sprawdzałeś to? Który rocznik, kod modelu?
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
Witam mam zamiar zakładać sterowanie z pilota do BMW serii 7 1989rok, i mam kilka pytań gdzie znajduje się moduł od centralnego i czy jest sterowany + czy - jeśli ktoś wie jakie kolory przewodów trzeba poszukać proszę o pomoc.
Ja kupiłem ten https://allegro.pl/oferta/wideodomofon-d... jeszcze nie zamontowany, na razie przetestowany na kabelkach zwiniętych na szpulki (potrzebna odległość ok. 50m dom-brama)...
Nie ma fabrycznego IMMO przy kluczykach :) była jakaś wiązka kabli - pseudo immo na przełączniku (pozostałość po poprzednim właścicielu) , pozbyłem sie jej :) Mam jeszcze tylko jedno większe ale bo jest tam moduł zapłonowy , zespolony sterowany czterema przewodami , i w związku z tym trzeba tylko dobrać komputer od podobnego silnika z podobnym osprzętem...
Tak sama ilość przewodów. Chyba że po CAN zarobisz sterowanie.
Już raz pisałem w innym wątku. Zapoznajcie się z parametrami świec i przewodów WN. To że sterczą dwa,trzy,lub pięć drucików ze świecy i pasuje gwint , nie wystarczy. Świeca jest parowania z cewką przewodem i sposobem wysterowania cewki. A to znowu oznacza że sterownik podaje prąd w określonym czasie , nie zawsze o tak samo długim czasie jak iskra na...
sprawdź po przewodach czym sterował moduł od przepalonej ścieżki ( grzałka ,wyłącznik drzwiczek , silnik)
Wczoraj szukałem i znalazłem po przewodach, że to moduł poduszek pod schowkiem. Teraz ciekawe, co poszło? Dzisiaj ciąg dalszy szukania🧐
Zacznij od przewodu w przelotce drzwi. W tym aucie mata jest sterowana modułem w silniku podnośnika szyby. Do drzwi dochodzi 2 x 12V ,Masa i CAN. Przerwane kable powodowały by inne objawy ,brak komunikacji ,brak działania zamka lub szyb.
Witam LNK305PN jest od przetwornicy głównych, niskich napięć po stronie wtórnej zasilanie elektroniki, a co jest za element w sterowaniu uruchamianiu kompresora, zobacz po przewodach gdzie są podłączone do modułu. Co za element kryje sie pod tym radiatorem i czym steruje?
Chcesz mieć uniwersalne okablowanie? Zrób wg schematu poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/9298305100_... Napędy sterowane wyłącznie radiowo wymagają doprowadzenia trzech żył (faza, zero, ochronny). Napędy bez wbudowanego sterowania radiowego wymagają doprowadzenia czterech żył (zero, faza na otwieranie, faza na zamykanie, ochronny)....
Mam problem by podłączyć soczewkę Biled w lampie jako światło mijania od Forda Explorera 2018. Chodzi o przeróbkę lampy na Europejskie przepisy. Soczewka Biled ma do podłączenia + i masę. niby wszystko okej, ale w lampie już to nie jest tak oczywiste. W lampie mamy moduł LED do którego dochodzą cztery przewody (jak na schemacie) https://obrazki.elektroda.pl/5275312700_...
Moduł sterujący, silnik , wiązka przewodów do sprawdzenia.
Gdzie szukać dalej problemu? Na module elektronicznym . Grzałką steruje jakiś przekaźnik , idąc po przewodach dojdziesz jaki . Podaj też opornośc czujki NTC .
A nie łatwiej zamontować w desce zwykły włącznik przeciwmgielnych? Kupujesz włącznik, przekaźnik z podstawą oraz kawałek przewodu i jest po sprawie- koszt minimalny a działać będzie niezawodnie. Po co sobie życie utrudniać i kombinować jakieś cuda z pilotem?
Centralnym steruje moduł w zamku drzwi kierowcy. Dodatkowy siłownik w drzwiach rozwiązuje problem. Co tu pytać o schemat? 6 przewodów do podłączenia wraz ze sterowaniem kierunkowskazów.
Widzę że kolega radzik1402 jest świeży więc: step by step 1.Odszukaj przewód o oznaczeniu 6291(drzwi kierowcy) 2.Teraz cały myk polega na odpowiednim wpięciu w/w przewodu 6291 w sterowanie modułu (który zakupiłeś do sterowania centralnym zamkiem z pilota) 3.Pamiętaj iż przerwanie (przecięcie) na 2 sekundy przewodu 6291 powoduje otworzenie Auta, natomiast...
sterownik drzwi jednym przewodem stycznik sterowany jednym przyciskiem poleceń przewodem
blaupunkt pobór prądu piasta łożyska mazda diagnostyczny
silnik giant zasilacz zwarty mostek prostowniczy
Migający napis "HELLO" na Sony HT-A5000 - przyczyny i rozwiązania Kompatybilność głowicy F9Q K7 z Oplem Vivaro 1.9 DCI