1-masa 2-sterowanie z ECU(sygn.masy) 3-wyjscie na wentyle(+) 4-zasilanie Jak podasz mase na pin2 to went powinny ruszyć
który podaje sygnał na przekaźnik, Tam wentylatory nie są włączane przekaźnikiem tylko modułem pod lewym reflektorem.
Nie ma przekaźnika wentylatorów ,jest moduł sterowania wentylatorami umieszczony na lewej podłużnicy pod filtrem powietrza.Sterowanie obrotami następuje z ECU. tak wygląda http://www.allegro.pl/item1019297583_chr...
To jest ten przekaźnik wentylatorów bo w 3,8 w rocznikach 96-00 znajduje się na podłużnicy. http://obrazki.elektroda.pl/9574034300_1... Aby sprawdzić czy wentylatory się włączają wystarczy odłączyć wtyczkę z czujnika temperatury. Wentylatory się włączają gdy pokrętło na panelu jest w pozycji nadmuchu na szyby bo wtedy włącza się sprężarka...
A npp uszkodzony moduł wentylatorów.
Jeśli szukasz włącznika wentylatora,to steruje nim komputer silnika poprzez moduł na podłużnicy poniżej filtra powietrza,a jak czyjnika temperatury silnika to na termostacie.
nawiązując do rozmowy mam ten sam problem z wentylatorami podając masę na 2gi pin to we wtyczce tak? To oznacza ze impuls idzie bez modułu czyli sprawdzamy wentylatory tak? A jak sprawdzić moduł
Z czujnika do ecu z ecu do modułu a ten dalej włącza wiatraki. Dobrze Ci czyta temperaturę? Jeśli tak to pewnie padł moduł.
Witam Serdecznie Mam problem z chłodzeniem chrysler voyager CRD 2001 rok. Nie włączają się wentylatory, brak minusa na cewce przekaźnika. Wina pewnie modułu sterującego lub czujki temperatury lecz, nie mogę ich znaleźć. Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi.
Witam forumowiczów. Mam problem z z moją Pacificą I 3.8L. Przestały się włączać wentylatory chłodnicy. Płyn się gotuje chłodnica gorąca. Z nawiewów leci ciepłe powietrze. Nie mogę znaleźć termowłącznika. I tu pojawia się pytanie do forumowiczów. Gdzie może być ten czujnik (termowłacznik) ? Znalazłem jedynie czujnik temperatury który jest pod cewką zapłonową....
http://obrazki.elektroda.pl/6313009000_1... Moduł wentylatorów na lewej podłużnicy, pod reflektorem.
Parę lat temu na identyczny post dałem taką odpowiedź: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Przekażniki są sterowane bezpośrednio przez komputer silnika, nie ma modułu .
Dzięki. Faktycznie moduł sterowania wentylatorami był zwarty, po wymianie wszystko wróciło do normy.
Pozostaje pytanie czy moduł załączający widzi poprawne (rzeczywistą) temperaturę, czy jakiś czujnik ne przekłamuje.
Witam, na wstępie wspomnę, że jest to mój 1 post wiec prosze o wyrozumiałość. Przeszukuje forum i niestety nic nie znalazłem. Mam problem z ventylatorem klimatyzacji w moim Chrysler Voyager2.8 CRD 2007 nie załącza sie on automatycznie co spowodowało uszkodzenie sie sprężarki. Po podłączeniu na krutko działa bez problemu wiec wydaje sie, że problem nie...
Jaki CAN na moduł wiatraka? Żaden CAN. I jaki BAN? Może miałeś na myśli LIN? Sam moduł wiatraka sprawdź. Układ działa bardzo podobnie jak peżotowski GMV
Kolego to co masz zamontowane w samochodzie to nie jest pełne webasto tylko tak zwane dogrzewanie silnika. Po wciśnięciu PWR włączasz/wyłączasz po prostu sterowanie wentylatorem. To całe Webasto załącza się przy włączonym silniku i przycisku PWR i ustawionym na max ogrzewaniu. Jedni piszą że musi być 1/3 baku paliwa mi jednak włącza się zawsze nawet...
Wszystko masz na schemacie. Webasto po włączeniu pilotem lub ręcznie zaczyna pracować, po ogrzaniu się borygo ( kilka minut w zależności od temperatury na zewnątrz) włącza przekaźnik K3, napięcie 12V ze styku "30" wędruje na górny styk wentylatora nawiewu. W tym momencie nawiewu jeszcze nie będzie. Panel AC powinien dostać zasilanie - normalnie kluczyk...
Akurat za włączenie wentylatorów odpowiada ten czujnik który wypinasz. Daje info na sterownik silnika ,sterownik dalej do modułu wentyl. moduł do wiatraków . Jeszcze z czujnika info idzie do sterownika zegarów, i ze sterownika na zegary dopiero. Jak zdejmiesz wtyczkę i się włącza na maxa to teoretycznie wszystko jest sprawne oprócz czujnika. Napisz...
Aby wykasować błędy w chryslerach wystarczy odłączyć akumulator na 30 sek. Nie należy robić tego z włączonym zapłonem bo można uszkodzić komp silnika. To że błąd nie daje sie usunąć (powraca po uruchomieniu auta)może być wynikiem tego że przyczyna występowania nie została wyeliminowana i w trakcie pętli diagnozy ECU dalej wykrywa usterkę i ją sygnalizuje....
A więc tak.Pewne jest że czynnik jest dobry i też tyle go powinno być.Natomiast na pewno również nie powinna sprężarka być załączona gdy klima jest wyłączona.Nie dotyczy to funkcji nawiewu na szyby,bo wtedy klima sama automatycznie się załącza do tzw."osuszania szyb" z wilgoci.Gdy klima jest wyłączona to wentylatory nie powinny się załączać,jasna sprawa,że...
Kody błędów 11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu. 12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. 13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy. 14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP. 15 Brak sygnału czujnika prędkości...
Auto przyszło do mnie z nie działającym licznikiem ,wcześniej wymieniono TIPM i dalej sobie nie poradzili i trafiło do mnie ,deska już działa ,auto już przyszło z tą usterką,do chryslera używam maxiecu wiem że może słaby ale jakoś sobie radzi z tą marką .W PCM i skrzyni mam słynny błąd od przekaźnika mocy ,ale z tym sobie poradzę ,tylko dlaczego pcm...
Witam Żeby się nie rozpisywać podam w skrócie. Jakiś czas temu wentylatory na chłodnicy nie wyłączały się, okazało się, że był uszkodzony moduł sterowania wentylatorami . Po jego wymianie było ok. Nadeszło lato i przyszedł czas na uruchomienie klimy. Klima (po napełnieniu) nie chciała się uruchomić bo padł czujnik ciśnienia ( w obwodzie klimatyzacji)......
Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora...
pali dobrze, a kody możesz sprawdzić bez podłączania komputera tzw kody błyskowe Kody błędów Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund...
jaki to jest rocznik bo w sumie nic o tym nie bylo napisane... ;) co do bledow: P0733 Incorrect 3rd Gear Ratio P0634 nie ma wiec pewnie chodzi o P0734 Incorrect 4th Gear Ratio a co to moze byc...:| http://www.allpar.com/fix/computer-codes... na pewno problem z cisnieniem tych biegow, czyli moze byc cos zaciete na plycie zaworowej i od tego bym zaczal...
witam pisze ponieważ już nie wiem o co chozi z tym moim autem mam voyagera z 1996r 3,3 motor i tak po kolei to nie działają wentylki ale troszke posprawdzałem a mianowicie poodpiołem mase do sterowania modułu opowiaającego za uruchamianie wentylatorów i ruszyły na krótko oczywiście też dalej jak zdejmę wtyczkę z czujnika temperatury to zapala sie czek...
chrysler moduł wentylator moduł wentylator chrysler voyager chrysler voyager moduł wentylator
pompa wspomagać renault laguna tranzystor citroen zamiennik onkyo podłączyć bluetooth
schemat elektryki skutera schemat elektryki skutera
Wyznaczanie liczby odwrotnej w elektronice Jak ustawić radio internetowe i wybrać stacje?