Zakladać, będzie ok. Różnice w tym że BB jest do fiesty więc może mieć delikatnie inna mapę zapłonu, nie do odczucia w toku normalnej jazdy.
takw esco 1,4 na gaźniku jest klasyczny układ zapłonowy z hallotronem.Zdejm wtyczkę z aparatu,odłącz kabel w.n. idący od cewki od kopułki i przybliż na odległość około 1 cm od karoserii,włącz zapłon i cyklicznie zwieraj środkowy pin wtyczki aparatu z masą.Powinna przeskaiwac iskra.
Jak już tak naprawdę nigdzie nie dostaniesz,to się zgłoś.Mam jeszcze ze dwie sztuki.Ta czarna blacha co do niej jest przykręcony tez potrzebna?
witam czy naprawiał ktoś moduł - sterownik zapłonu w escorcie pali na dwa gary , świece i przewody sprawne , cewka zapłonowa również
Wszystko wskazuje na zapłon czyli aparat lub moduł jak moduł to i czujnik położenia wału sprawdź i napisz
auto pali ponad 15/100. wszystkie czujniki ok (lambda również - ale cały czas wysyła w granicach 0.8v). zauważyłem problem przy rozruchu ciepłego silnika: zbyt wczesny zapłon ("kucanie" rozrusznika). czy może to być wina uszkodzonego modułu zapłonowego i przejście komputera w tryb awaryjny (LOS)?
Nie ma. Zapłonem steruje moduł MOTOCRAFT na lewym wewnętrznym błotniku. Problem raczej tkwi w pompie paliwa,filtrze,potencjometrze przepustnicy.
Wymieniłem aparat. Kupiłem używany, wstawiłem i silnik odpalił. Jest jeszcze jeden problem jak chodzi na wolnych obrotach około 900obr/min to ciężko wchodzi na obroty, przy wciskaniu pedału gazu strzela w dolot. Jak ma już powyżej 1000obr/min to wchodzi bardzo ładnie. Próbowałem regulować zapłon ale jak opóźnie to jest jeszcze gorzej a jak przyspieszę...
Po rozlączeniu alarmu przewody zostały połączone Pomierzyc napiecia na module zapłonu bezpiecznikach
O ile dobrze pamiętam: pin 1 sygnał sterujący z Halla pin 2 wyjście sygnału z modułu na EECIV pin 3 napięcie zasilania do Halla pin 4 napięcie zasilania do modułu pin 5 sygnał sterujący na cewkę zapłonową pin 6 masa Chodziło mi o to, że do EECIV idzie sygnał z Halla przez moduł zapłonu. I pod tym kontem trzeba sprawdzić sygnały z modułu. Dla ścisłości...
mam moduł zapłonowy od Escorta i nie znam wyprowadzeń.Może mi ktoś pomóc? mam moduł MOTORCRAFT 86FB-12A297-AA 9DC6C.Jak ktoś zna wyprowadzenia to prosze o małe info capri3(at)o2.pl
eee, ciężko, musiał byś zasymulować czujnik położenia wału, no i zaobserwować czy edis wysyła zmodyfikowany sygnał zapłonu. Nie psuje się to często, jeżeli jest awaria na samochodzie, to szybciej jest podłożyć innego edisa
Poszukuje modułu zapłonu do escorta 1991 gaźnik przykręcany na błotniku z 12 pinową wtyczką i wbudowanym wyjściem na podciśnienie nr: 91AB-12A297-GA
Jedna cewka 4 przewody wysokiego wejście 3 piny (1 zasilanie i dwa sygnałowe) a steruje tymi sygnałami moduł sterowania zapłonu EDIS. Iskra jest parami 1-4 i 2-3 po dwa razy na tłok (jedna zapłon i jedna stratna).
Motor 1,3 1998r. Moduł umieszczony jest tak fatalnie, że bez kanału to nie ma co podchodzić. Córka ma Escorta 1,4 i moduł jest na wierzchu. A tu taka kicha że nic nie widać.... Dodano po 4 Tak to mniej więcej wygląda: http://allegro.pl/ka-fiesta-escort-cewka... O ile miałem dobre czucie w palcach :) Bo zobaczyć...
hall sprawdzany diodą nie daje 100% pewności - miałem takie coś w escorcie) wymieniłeś cały zapłon i nic więc myslę że powinieneś wrocić do początku czyli do halla zwieraj środkowy pin wtyczki halla do masy - powinna być iskra a potem wymień halla możesz jeśli masz pod ręką podłączyć aparat od VW i nim pokręcić w celu sprawdzenia nawiasem mówiąc sam...
Dość często siadają w tych Escortach kasety bezpiecznikowe(u mnie tak było i u wielu innych znajomych).Jest to płyta drukowana dwustronna i robią się tam zimne luty.Można ją naprawić ale jest to pracochłonne.Pozdrawiam
witam wszystkich forumowiczów mój problem jest następujący, posiadam escorta mk5 1.3 93 rok na gaźniku aktualnie brak iskry, nie miałem za wiele czasu żeby sprawdzać jak pan bóg przykazał wszystko po kolei wiec wymieniłem cały układ zapłonowy przewody wysokiego nowe cewka nowa świece nowe moduł esc podmieniony i brak rezultatów dodam ze fordowi za kazda...
Problem polega na zbyt wczesnym zapłonie na wolnych obrotach.Jest powyżej 16 stopni a powinno być 10.Mój silnik to LJF z katalizatorem poj.1,6l wtrysk wielopunktowy.Moduł EDIS4 był podstawiany,ale bez efektu.A może ktoś wie jaki powinien być moduł EECIV.Chodzi mi o jego numer.Oporność czujnika położenia wału korbowego 340 OHM,czyli OK. Skutek jest taki...
Nie zaegarek, moduł immo.
Jeżeli iskra jest, to mogą być dwie przyczyny (główne): 1. nie podaje paliwa 2. źle ustawiony zapłon ad.1. - padła pompa, zapchany filtr paliwa, padł przekaźnik pompy, padł wtryskiwacz, padł moduł sterujący (jeżeli jest), itd...... ad.2. - w zależności od zastosowanego rozwiązania problemów może być dziesiątki Na początek proponuje wymienić filtr paliwa
Mieliśmy styczność, zakładaliśmy drugi moduł. A czy do Ford Escorta USA 1,9 EFI 87r. tez mielibyscie nowy modul ?? a jesji tak to za ile i dlaczego tak drogo ?? Dodano po 5 Tylko wykonanie nowych połaczeń i tranzystor zewnętrzny. Wysokonapieciowy darlington. Własnie nawet wykonanie nowych połaczen z płytki sterującej jest trudne (tam tez jest zgrzewane...
Witam!!! Na środkowym pine cewki jest +12V. A na którym pinie na module ma być zasilanie +12V ?.Z którego pinu z modułu wychodzą impulsy na cewkę. Czy na cewkę jest podawany minus jako impuls sterujący cewką. Czy jest możliwość zamiany modułu ESC na moduł EDIS gdyż do tej rurki na module nic nie jest podłączone a wtyczki są takie same.Pozdrawiam.
W cc 700 był system nanoplex, który obsługiwał jedną cewkę, a w 900 digiplex, który już załatwiał cztery cylindry. Te systemy miały przełączane kąty wyprzedzenia zapłonu. Nie wiem, czy sprawdziły by się przy tym silniku. Elektrit, a czy ten moduł z escorta (starego, gaźnikowego ma się rozumieć) miał jakoś zapisane krzywe wyporzedenia? Napisz coś więcej...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
Nie kombinuj z zamiennikami, najlepiej Temic plus przewody plus świece. Ja bym to jeszcze inaczej spróbował porzeźbić. Moduł zapłonowy od tej cewki, a sama poczwórna cewka od np. Focus/Escort.
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
przekaźnik na moduł zapłonu pomógł. Dzięki serdeczne. Pozdrawiam wszyskich i dzięki za rady.
Witam Mój problem być może wyda się Wam banalnym, jednak proszę o informacje jeżeli znacie jego możliwe rozwiązanie. W moim Fordzie po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie kontrolki i załącza się pompka. Jednak kiedy kluczyk znajduje się w położeniu "zapłon" nie dzieje się kompletnie nic. Jakiś czas temu miałem podobne objawy. Po odwiedzeniu...
Witam. Podstawowe pytanie co sie dzieje z kontrolka po przekreceniu kluczyka w stacyjce na zapłon. kontrolka zapewne miga kilkukrotnie co wskazuje na uszkodzony element. Nie musisz miec uszkodzonej poduszki, ale problem moze tkwic w napinaczach pasów, module lub czujniku uderzeniowum. Np jesli wozisz jakies przedmioty pod fotelem, mogą (i bardzo lubią)...
Sprawdź moduł EDIS , często pada w taki dziwny sposób, że ciężko odpalić po przestoju. Spróbuj podmienić na inny sprawny,
To rzadkość, mało tego było. Ale też miał immo. Podupcone immo u góry kokpitu po prawej stronie. Blokowało rozrusznik, pompę paliwa i sygnał zapłonu z modułu EEC IV. Ale tu nie ten problem.
W sumie zrobił bym inaczej-aparat z hallotronem i moduł zapłonowy z forda escorta 1,4. Ale też to metoda trochę niewłaściwa technicznie, bo trzeba by zdjąć charakterystykę zewnetrzną silnika-jaka krzywa zapłonu jest najbardziej korzystna.
Witam! Mam problem ze swoim fordeuszem, zdarza się czasami przy zapalaniu zimnego silnika że odpala ale chodzi jakby na 3 cylindrach, są b.niskie obroty,szarpie,strasznie śmierdzi spalinami. Po przejechaniu 1-2km wszystko wraca do normy.Wymieniłem świece,przewodyWN,filtry i nic to nie dało. Podpięcie go pod komputer nic nie wykazało (wtedy pracował...
Witam, mam taki problem z escortem że gdy wdepne na 4000 obrotów i zdejme noge z gazu to silnik gasnie. Czasem gaśnie na niskich obrotach np przy dojeżdzaniu do świateł - ale sporadycznie i nieregularnie. Po zejściu z wysokich gasnie zawsze. W warsztacie powiedzieli że moze to byc moduł zapłonu. Może ktoś wie jaki może byc powód tej usterki
A pomiarami nie umiesz wykluczyć modułu? Tak czytam teraz Twój pierwszy post i widzę, że te pomiary wykonałeś w sposób nadzwyczaj szalony i sam się zrobiłeś w konia. Aby zrobić te pomiary potrzebny jest omomierz, żarówa z reflektora, dobrze by było mieć diodę świecącą aby stwierdzić obecność zmodyfikowanych impulsów zapłony, no i około 10 do 15 minut...
Na wtyku do rozdzielacza zapłonu czarnym przewodem dochodzi napięcie +12V a na dwóch bocznych przewodach jest około 11V względem czarnego przewodu.W dalszym ciągu niema iskry na świecach.Czy moduł zapłonu może miec coś wspólnego a jeżeli tak to gdzie on się znajduje?
Witam Mam problem ze znalezieniem usterki w samochodzie Ford Escort 1.4 MPI z 1994r silnik F4B. Samochód nie pali na 2 i 3 cylinder, nie ma na nich iskry. Przylutowałem całą skrzynkę przekaźnikowo-bezpiecznikowa. Zostały wymienione przewody WN i świece. Cewka zapłonowa. Podczas kręcenia rozrusznikiem na początku pojawia się iskra na czterech świecach...
Witam Można zastosować sterownik zapłonu z czujnikiem spalania stukowego z Escorta 1.6i na KE-Jetronicu. Miał on osobny sterownik dla wtrysku paliwa i osobny dla zapłonu. Mapę zapłonu zrobić np.dla V-power Racing 100 Shell-a, a jak będzie gorsze paliwko to komp opóżni zapłon biorąc pod uwagę sygnał z czujnika spalania stukowego. Potrzeba sterownik 200zł,rozdzielacz...
Paliwo dochodzi,pompa podaje.Kontrolka pod zegarem zapala sie w chwili wlączenia zapłonu i gaśnie. Martwi mnie tylko niskie napiecie na środkowym przewodzie przy module zapłonowym Dodano po 1 A więc podałem na krótko 12V pod środkowy pin w module zapłonowym i odpala myślę ze coś sie dzieje po drodze do modułu będę wdzięczny za schemat elektryczny do...
No to ten pierwszy schemat jest do tego. Chodzi bardziej o oznaczenie kodowe typu F4B czy F6F. Głównie wątpliwości mam co do silnika 1.3, ale to też pewnie ten schemat bo starsze miały oddzielnie moduł zapłonu, a ten ma zintegrowany. Pozdrawiam.
Dziękuję za sprostowanie. Bo według schematu tez mi to na moduł zapłonowy nie wyglądało i nie wiedziałem co to jest, a jaka funkcje pełni ten stopień mocy bo wiem ze pierwszy pin jest podłączony do cewki. Ogólnie temat biorąc to chce na ,,stole" uruchomić zapłon od forda escorta mk4 (xr3i bodajże) i zaadaptować go do motocykla, co prawda wiem ze to...
Klemy na akumulatorze, przewód masy, kopułka, palec, kable do modułu zapłonowego, czujnik przepustnicy, czujniki temperatury, itp. zrobił je i powiedział ze to wina wody w baku i że to ona rzekomo zablokowała krokowca chociaż nie wiem jak i czy jest to możliwe Ja też sobie tego nie wyobrażam ;) Jak włączysz stacyjkę, jakieś kontrolki świecą? Kręci rozrusznikiem?
Robiłem dwa takie przypadki jakiś czas temu . Problem był w centralce elektrycznej ( zimne luty ). Po włączeniu zapłonu na cewce zapłonowej było +12V a w czasie gdy moduł podał na cewkę impuls masy zasilenie ginęło.
Witam wszystkich serdecznie i dziękuję za wszelkie wskazówki. Z pełną radością muszę się pochwalić, że w dniu dzisiejszym uruchomiłem forda. Przyczyną było za niskie napięcie na środkowym pinie uzwojenia pierwotnego cewki zapłonowej. Wpadłem na pomysł podłączenia do tego pinu 12V z akumulatora, ale przez żarówkę tak jak robię to przy naprawach zasilaczy...
W razie gdy moduł eecv przez swój obwód samodiagnostyki wykryje niesprawność któregoś z czujników przechodzi w stan awaryjny,objawem tego jest słyszalna ciagle praca pompy paliwa.Czas otwarcia wstrykiwaczy i kąt wyprzedzenia nie są wtedy regulowane.Trzeba odczytać błedy z łącza diadnostycznego.Daj znać jak to zrobisz.
Proszę o pomoc. Mój Escort nie pali (brak iskry). Prąd do modułu cewki dochodzi, przewody zapłonowe nowe.
Dzięki za zainteresowanie ale to nie ten schemat. Dodatkowo moduł był spięty z modułem bosch mtr 03 tzw ,,stopień mocy". Jutro postaram się podać gdzie był podpięty czujnik halla i 3 piny z mtr 03. Ponieważ mam kawałek instalacji z układu zapłonowego.
Witam, oto w czym problem, w czasie jazdy samochodem nagle zgasł i wszędzie zniknął prąd a jedyne co działało to światła awaryjne, rozrusznik i radio. Zaholowałem samochód do domu i zacząłem szukać problemu w oparciu o to forum... po dłuższym szperaniu przy kablach (zarówno pod maską jak i przy skrzynce bezpieczników) powróciło zasilanie ale nie działa...
Cze sparwdź przełacznik benzyna -gaz u mnie tak sie działo wymieniłem też moduł zapłonowy stary mi zakłócał cały układ do gazu proponuje też wymienić przewody wysokiego napiecia i świece i ewentualnie sprawdzić ustawienie zapłonu
Escort Mk4, roczniki 87 do 90, no przed EDIS Sztywny, czyli brak przeciwciężarów regulatora odśrodkowego. Jakie bądź, liczy się amplituda wygenerowanego sygnału. Nawet głowica z kaseciaka się nada, ale czy wytrzyma zakres temperatur? Kiedyś jako cewkę czujnika wału wykorzystałem cewkę ( z rdzeniem) z przekaźnika MT6 A co w tym dziwnego w czerosuwie,...
-cewka zapłonowa (moduł) A to ciekawa ta sprawa cewka razem z modułem w escorcie.
witaj elektrit powiedz z czego to winika , jak szukam w necie to są proste interfejsy na układach MAX dopasowujące tylko poziomy napieć bez żadnych możliwośći emulacji jakiegoś , czujnika , jest soft typowo pod FORDA np.OBDscan for FORD , czy ford nie udostępnił jakies otwartej dokumentacji do własnych opracowań modułów dignostycznych , widzę że gryzłes...
Witam. Mam dość intrygujący mnie problem,a mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny są za niskie obroty tzn.gdy odpalę to na ok 2 sekundy ma 1000 obr poczym spada do ok 800 następnie coraz nizej aż w końcu gaśnie.Sprawdzałem na innym przepływomierzu,sprawdzałem sondę,wymieniłem czujnik temperatury,czujnik położenia przepustnicy,temp.powietrza...
moduł zapłonowy kupiłem i wymieniłem na inny, bo to pierwsze mi przyszło do głowy. Samochód zachowuje się identycznie na obydwu kostkach.
Witam ponownie, po dłuższej przerwie ponieważ wcześniej nie miałem dość czasu by dokładniej przejrzeć samochód... Szukając wad w okablowaniu, poprawiałem wszystko co znalazłem i uznałem ze może nie działać poprawnie lub robić przepięcia... co prawda nie odnalazłem wszystkiego ale poprawiła mi się praca silnika i całkowicie pozbyłem się dolegliwości...
Pewnie juz problem jest rozwiązany. Warto sprawdzić jeszcze ... zapomniałem że to jest moduł zapłonowy a nie kopułka, więc nie pomogę (-:
Pomimo zmniejszenia jasności świecenia taśmy LED nadal zegary są lepiej oświetlone niż na fabrycznych żarówkach. Zieloną poświatę widać nawet w słoneczny dzień. Chociaż lepiej by było gdyby świeciły jaśniej, ale odłożę to trochę na później. Poprawiłaby się wtedy widoczność tarcz w dzień, kiedy na szybce liczników pojawia się refleks. W nocy zegary oświetlone...
Te rurka idzie do modułu sprawdzającego podciśnienie i na jego podstawie ustawiającego wyprzedzenie zapłonu (nie przypadkiem taki czarny moduł z wejściem na jedno złącze elektryczne i jedną rurkę?). A tak na marginesie, to jakbyś poczytał o zmianach, to efekt uzyskasz po zastosowaniu odpowiedniego filtra, przeróbce układu dolotowego i wylotowego. Bo...
nie chodzi o zaniżanie poziomu itd... Ale o to, że porywasz się trudnego przedsięwzięcia. Alarm wygląda na "sympatyczny". Nawet masz napisane jak sterować siłownikiem, ale jeśli masz oryginalny centralny (w fordach ciężko zamontować uniwersalny ze względu na konstrukcję blokady i otwierania na jednym cięgle), to jest on sterowany plusem i wykorzystasz...
Znajdź moduł immo ukryty przeważnie w pobliżu skrzyki z bezpiecznikami i sprawdź bezpiecznik na zasilaniu tego modułu jeśli dobry i jest na nim +12V to zewrzyj tory robocze rozrusznika i zapłonu parami( zazwyczaj grubsze prewody przy module). I problem masz rozwiązany!!! Nie problem rozwiązany, tylko zniszczona elektronika silnika i możliwość pożaru....
Sprawdź moduł zapłonowy oraz czujnik położenia Gmp
auto i problem jak w temacie jeśli silnik osiągnie normalną temp pracy odpalenie jest prawie niemożliwe -odezwie się i potem gaśnie jednak jeśli nie wyłączyć rozrusznika iskra nie ginie i wtrysk paliwo podaje potem silnik zaczyna załapywać aż w końcu odpali (30 do 60s kręcenia) i dokąd go nie zgaszę to nie ma problemu - moc i obroty jałowe w normie...
nie nie to nie tak , czy moglbym bazowac na Panskiej naprawie tz. "Nissanem Serena zalanym fala powodziową.Tu jeżeli mogę coś zasugerować-dobrze się nadaje do tego celu moduł zapłonowy samochodów Ford Escort z lat 87-91." ? zdobede taki modul tylko niewiem jak go polaczyc z moim aparatem i cewka .
Witam. Na przyszłość podawaj więcej informacji. Nie podajesz jaki silnik (symbol), pojemność, a w Twoim wypadku ważny jest też sterownik silnika (typ, symbol ECU). Nikt Ci konkretnie nie odpowie, bo to jest zgadywanie. Możesz mieć któreś z dwóch rozwiązać - sterowanie cewki bezpośrednio ze sterownika lub poprzez moduł zapłonu. http://obrazki.elektroda.pl/7598590400_1...
Kolego sprawa jest prosta, ale trzeba mieć jakieś pojęcie o elektronice. Musisz wziąć sygnał z modułu EDIS4 lub spod cewki zapłonowej, jeżeli masz moduł zintegrowany ze sterownikiem. w fordach jest to z reguły zielono-czerwony i czerwono-żółty przewód. Zasilanie zza stacyjki i po problemie.
Tak wiem o tym. Mnie bardziej chodziło o stwierdzenie , czy po zamianie biegunowości zasilania nawet do niewielkiej wartości uszkadzają się moduły zapłonowe, komputery sterujące. Czy przez pomiar rezystancji na zasilaniu (bez napięcia ) można stwierdzić uszkodzenie tych modułów. Bezpiecznlki całe, chyba że są jeszcze gdzieś na kablach pojedyńcze......
Czujnik położenia wału , lub moduł zapłonowy.
Za iskrę odpowiada moduł zapłonowy i komputer. A za zasilanie tego wszystkiego odpowiadają przekaźniki, bezpieczniki i stacyjka. Przekaźnik steruje bezpośednio pompą paliwową.
uszkodzony moduł zapłonowy lub zabrudzona kostka łącząca
jak sprawdzić? dzisiaj sprawdziliśmy moduł zapłonowy,wymieniliśmy na inny i także zmian nie było.
jesteś już blisko,pozostaje układ zapłonowy składajacy sie z: aparatu z wbudowanym czujnikiem halla,modułu zapłonowego, cewki zapłonowej,przewodów wn z rozdzielaczem,wiec już wiesz co sprawdzać. miernik, oscyloskop, trochę użyć opcji "szukaj"i dasz radę ps,zacznij od halla.
Te przewody nie sa od pompki paliwa...nie wiem dokładnie ale chyba do gazu... Pytanie z "innej półki" Auto cieżko pali gdy jest zimne..rozrusznik kreci długo i dopiero po jakim czasie odpala...Pytanie czy to moze byc wina modułu zapłonowego?
-> owik Gdybyś przeczytał manual obsługi i eksploatacji escorta, powstrzymałbyś się od takiego komentarza. Właśnie odkopałem pedeefa. Zacytuję interesujący nas fragment: W razie niesprawności mikroprocesora, wykrytego przez jego moduł samodiagnostyki, elektroniczne urządzenie sterujące przechodzi do awaryjnego trybu pracy. Czas otwarcia wtryskiwaczy...
Sprawdz jakie napięcie dochodzi do modułu cewki zapłonowej jak jest zimny? Miałem ten sam problem w Escorcie 1.4 Po nagrzaniu samochód chodził i odpalał bez problemu zaś jak wystygł to nawet niemiałem iskry na świecach. Zaś miałem nap około 9V
Witam. Auto po postoju przestało reagować na przekręcenie klucza w pozycję rozruch. Po włączeniu zapłonu świecą się kontrolki oleju i ładowania oraz zapala się i gaśnie kont. świec. Dioda immo gaśnie. Rozrusznik na krótko działa. Przekaźnik od załączania rozruchu sprawny. Doszedłem, że do tego przekaźnika nie dochodzi masa przez przewód brązowo biały....
Witam. Wymieniłem tablicę z samochodzikiem na obrotomierz w ford escort 1,6 r92. Escorcik posiadał kabelek od obrotomierza który kończył się pod maską wtyczką. Jak się okazało to powinien tu być filtr obrotomierza. filtr takowy zrobiłem według jednego z postów na stronie i obrotomierz zaczą działać - jednak z małym problemem. Po uruchomieniu zimnego...
witam wszystkich. mam problem z wentylatorem chłodnicy escort 1.8td endura de z klimatyzacja 1997r. po osiagnięciu temperatury nie chodzi wentylator na krótko działa,po właczeniu klimy tez działa,po wypięciu wtyczki z czujnika-włacznika tez chodzi caly czas.zauważyłem ze na zimnym silniku po włączeniu zapłonu pojawia sie napięcie na obu pinach czujnika...
Witam! Ford j.w.rocznik 1992 benzyna, jednowtryskowy.Gaśnie niezaleznie czy jest nagrzany czy zimny objawy, brak iskry i przypuszczalnie nie działa pompa [brak odgłosu pompy paliwa po ponownym przekrecenie zapłonu} po jakis czasie startuje wszystko normalnie,wymienione zostało -czujnik połozenie przepustnicy -czujnik połozenia wału korbowego -moduł...
Witam.Jestem tu nowy i mam problem z moim autkiem.Nie mogę go zapalic-wymieniłem czujnik Halla,cewkę i moduł zapłonu.Iskra jest,gaz dochodzi a łajza odpalić nie chce.Wlałem benzynkę do gaźnika,ale i to nie pomogło.Pomoże ktoś?[/syntax]
Tak. Miałem to samo w escorcie. Był jeszcze efekt dodatkowy - przy zgaszonym silniku i włączonym zapłonie od czasu do czasu strzeliła sobie iskra. Sama. Było to słychac z kopułki. Jak naciskałem patykiem moduł, to naparzała jak głupia.
Witam. Na początku zaznaczam że nie znam się na instalacji samochowej. Zrobiłem moduł odcinający zapłon w dwuch miejscach w samochodzie uruchomiłem go w 126p ,tam miałem schemat i było bez problemu. Ale jak to zrobić w escorcie. Wczoraj próbowalem ale nie wiedziałem który przewód odciąć. Macie może schemat?(w którym miejscu należy odciąć zapłon)
Nie mam 100% pewności, ale warto próbować. Już kilka razy miałem przypadki w fordach ( escort, mondeo, sierra ) że wystarczyło dodać masę z akumulatora do modułu zapłonowego. Objawy jak wyżej ustępowały. Nie wiem czy w fieście to pomoże.
A może panewka? A na serio-trzeba jechać po kolei np.układ zasilania: 1.Sprawdzić czy jest paliwo w zbiorniku. 2.Sprawdzić czy podaje paliwo pompa paliwowa. 3.itd Układ zapłonowy: 1.Sprawdzić iskrę na świecach. 2.Sprawdzić kopułkę i palec rozdzielacza. 3itd. Jeżeli Tico to na 100% moduł lub cewka? Sugerujesz że w/w "padają" tak średnio co miesiąc. Ja...
Wybaczcie Panowie, nie omieszkam jednak wcisnac swoje piec groszy, bez glupiej pyszalkowatosci bo ja tu smarkacz jestem. Ktos zadaje pytanie i dostaje sto milionow odpowiedzi z opisem usterek ktore kiedys komus wypadly. Jak dla mnie jest pare constansow w problemie Kolegi, ECU nie rozmawia z DIAGIEM bo nie ma na to ochoty po tym jak specjalista od gazu...
moduł zapłonowy escort suzuki zapłon moduł moduł zapłon agregat
suszenie zalanego silnika kabel zasilający grubość kabla podgląd rejestrator
energy harvesting netgear gs105ge
Głośność alarmu w kuchenkach gazowych: optymalne wartości Aktywacja klucza HASP dla oprogramowania TEXA