BU 931ZP,ale trzeba go izolować od podłoża,a najlepiej BU941ZT bo jest w przyjaznej obudowie izolowana TO220. Popełniłeś kix,bo tam musi być wysokonapięciowy darlington,zwykły będzie sie grzał bo bedzie nie dokońca wysterowany. Jezeli chodzi o V-MOS to tylko IRFP840A,mo ma stosunkowo małą rezystancję D-S.Ale nie polecam V-MOS'ow.
Stator jest pod zapłon DC-CDI. Jaki to kod modelu?
Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
Ten silnik na wale głównym nie ma czujnika lecz na wałku rozrządczym są trzy /3/ czujniki elektro magnetyczne zabudowane pod rozdzielaczem zapłonu , tam też jest moduł zapłonu.
bu 323z sie nadaje
Zgadza się, moduł od Peugeota czy odblokowany do quada/chińczyka 2T będzie pasował. Trochę niepotrzebnie rozbierałeś moduł, ale chociaż będziesz miał możliwość się czegoś nauczyć. Generalnie moduły w Hondach były robione w jakości podobnej do chin z lat '90, czyli tani laminat + lutowanie na fali. Stąd od wibracji pojawiają się pęknięcia punktów lutowniczych...
Żeby wyglądało to w miarę oryginalnie, to kompletny zapłon od NSR75 (NS1), który ma stator typu gwiazda, podstawkę statora z zewnętrznym impulsatorem, koło magnesowe ze znacznikiem i moduł zapłonowy z opóźnianiem zapłonu w okolicach 10000 RPM. Wadą jest niestety cena i dostępność. Poza tym moduły zapłonowe też się psuły, a ze zamiennikami też są kłopoty....
no to jak taki wał to się mój sposób nie nada to będzie trzeba po prostu 2 oddzielne obwody robić, czujnik jeden nie może być, bo musi być przesunięty o kąt przesunięcia czopów wału drugi czujnik a nie występuje ten silnik w jakiejś starszej wersji po prostu z innym zapłonem bez immo?
Po rozbebeszeniu spalonej części,przypuszczam że to warystor, obudowa jest typu kondensator pastylka, bez niego zapłon działa ale skoro tam był to pewnie jako zabezpieczenie a nie chciał bym uszkodzić coś co kosztuje niezłą kasę. Muszę poszukać po firmach czy coś takiego mają.
Nie każdy ma dostęp do oscyloskopu, a tym bardziej do sondy kV do wpięcia się w przewód zapłonowy. Również serwisówki zalecają sprawdzenie długości iskry, tyle że korzysta się ze specjalnego adaptera w którym igły elektrod są rozstawione o stałą odległość. Z tego co widzę w tym motocyklu jest zapłon DC-CDI, w drugim sprawnym jest TCI. Musiałbym zobaczyć...
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
Szukaj oryginalnego modułu Hondy, albo załatw sobie 10 różnych modułów oraz lampę stroboskopową i sobie moduł dopasuj.
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
CBR wersja Austria. Patrz schematy do CBR600F1 PC19 i PC23 (1989); w modelu PC23 1990 był już jeden impulsator.
No to ładne zamieszanie ;-) Nie pamiętam jak wygląda twoje autko i korzystam z opisów wg komputera i jeśli emeryt ma racje to wielkie sorki :-) jeśli rzeczywiście cewka jest w aparacie i moduł jest sterowany cewką magnetyczną to na pewno można wypiąć piny od czujnika i zainicjować zapłon zwykłą próbówką. tz. na jeden pin modułu krokodylek próbówki a...
Poszukaj firmy Elserwis z Ostrołęki, oni zajmują się naprawą modułów zapłonowych z motocykli
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Biję się w pierś. Moja głupota. Po sprawdzeniu świec w samochodzie stwierdzam, że słabą, ale jakąś tam iskrę mają. W motocyklu wcale. Polegałem na słowach właściciela, który stale świece wymieniał. To nie moje moto, więc za wiele o jego historii nie wiem, poza tym, że przed wywrotką jeździł. Zapłon elektroniczny, więc z ustawieniem nie poszaleję. Pozostaje...
Moduł ma tylko za zadanie podać prąd dalej na cewkę w momencie odebrania sygnału przez impulsator?Tak (czasami sa przesunięcia w czasie) Chiński moduł do quada/atv 125-200cc może być pozostaje kwestia gdzie( w którym miejscu) wyjdzie zapłon
Zakup uniwersalnego sterownika zapłonu rozwiązał problem. Zakupiono sterownik DC z dwoma wtyczkami (4+2).
Pokaż zdjęcie modułu aby wiedzieć o co chodzi. Układ zapłonowy w tym modelu (NSR 50 F '89) ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu, 19° przy 1400 RPM, 10° przy 8000 RPM. Stosując nieodpowiedni moduł, albo inny nawet podobny zamiennik możesz spowodować nawet uszkodzenie silnika. Wymiana modułu zapłonowego w motorach Honda serii MB/MT/MBX/MTX/NSR 50/75/80...
Wymieniłem zapłon na drugi i iskra jest tak samo słaba. Z cewkami też testowałem i bez zmian czy może być to wina modułu??
wtrysk zamieniłem na gaźnik stopkę boczną podłączyłem oraz luz oraz inne drobnostki , nie wiem jak podłączyć zapłon z modułem i instalacją z hondy do instalacji z osprzętem CDI dzięki
To warystor od ograniczenia przepięć na zasilaniu modułu. Bez tego też powinno działać. https://obrazki.elektroda.pl/6057573500_...
moduł od poloneza jest do poloneza a od hondy do hondy pozdro
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
Oki A jest dostępny gdzieś schemat oryginalnego modułu zapłonu?? Chodzi mi o porównanie.
Znaczy się zapłon bateryjny. Potrzebny więc regulator, akumulator, moduł zapłonowy i cewka.
Dzienne musisz podpiąć bez modułu działającego na napiecie bezpośrednio pod zapłon. W nowszych Toyotach jest podobnie.
Czarny może być masą sprawdzić miernikiem uniwersalnym czy jest przejście na masę, czerwony pewnie zasilanie można go podpiąć przez opornik 100 omów do 12 V i sprawdzić czy się nie grzeje ten opornik,
Obydwa silniki mają zapłon elektryczny czyli posiadają czujnik Halla. Gdzie tam widziałeś czujnik Halla? Tam jest zwykły impulsator magnetoindukcyjny. Do tego silnika przychodzi moduł typu Digital DC-CDI z wbudowanym immobilizerem. Nie dopasujesz innego, szczególnie z tak progresywną charakterystyką kąta wyprzedzenia zapłonu. Prościej kupić całego...
Dzieki Kolego za pomoc. Szczerze to nie słyszałem ze dana dioda ma szanse przepalenia w tych modelach, ale spróbuje pomierzyc ją. Odnośnie modułu z 9 i 10 pinami to w tym przypadku musze sprostowac ze obydwa pasują do f1 z tym ze 9 pinów nie ma pinu odchodzącego do stopki która poprzez otwarcie zabezpiecza przed rozruchem silnika, umozliwiony dopiero...
Mnie chodziło o obrócenie cewki " do góry nogami" Ten regulator jest połączony z modułem? Możesz zrobić zdjęcie starej cewki.
To proste jak duXXXnie. Raz- w żadnej hondzie nie ma halla w aparacie, a czujniki magnetoindukcyjne. Tylko jeden model civika miał halla, zaraz ale koło koła pasowego. A odnośnie tej hondy o której mowa wpierw trzeba sprawdzic czy nie pierdyknęła cewka, bo z doświadczenia wiem że na 10 braków iskry 9 to była cewka a jeden moduł. Odpina się doprowadzenie...
Może to być skutek kilku przyczyn: — Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu na nieoryginalnym module zapłonowym (zapłon z wewnętrznym impulsatorem w Hondach MBX/MTX80 był na tym punkcie bardzo wrażliwy). — Stan świecy zapłonowej. — Problem z gaźnikiem (niewłaściwy skład mieszanki). — Stan tłoka, cylindra, kąty otwarcia okien, szczelność komory korbowej.
Cewka która jest u mnie i widnieje na niej napis CDI 20. Czyżby upchali do środka moduł cdi? Co o tym sądzicie? W nowszym zapłonie jest cewka identycznie wyglądająca (ale w opisie pisze że nie pasuje do zapłonu z przerywaczem), jest osobno moduł CDI i do tego jest czujnik położenia wału. Niestety z nowszego silnika kompletny zapłon będzie kosztował...
byś chociaż napisał dokładnie jaki to motocykl, jaki tam jest zapłon? na cewko module czy moduł z cewką? gdzie to napięcie jest 24v ?
nie ma problemu, większość podzespołów będzie pasować. Możliwe, że nawet dopasujesz jakiś moduł zapłonowy, a jeśli nie, to możesz zastosować cały zapłon CDI z innego skutera.
Witam. Mam problem tego typu, iż pourywałem kable od ... wszystkiego. Potrzebuje pomocy, jak podłączyć zapłon. Z bloku silnika wychodzi mi wiązka bodajze 6 kabli, juz udało mi się znaleźć gdzieś w internecie, który z nich odpowiada za wyzwolenie iskry, który za zasilanie CDI, a który za masę. Ale... zostaje kwestia podlączenia, z która sobie nie mogę...
regeneruję moduły zapłonowe do motocykli!!
Witam, mam hondę dokładnie nie wiem jaka to, Silnik 2T podobny do peugeota stojący, Moduł zapłonowy chinski 5pin, Teraz do rzeczy: skuter odpalał tylko i wyłącznie z stopem, gasł gdy się go puściło. podpinałem moduł na "krótko" tzn bez gaszenia osobne kable do impulsatora cewki masy itd. Impulsator wydaje się być sprawny, daje sygnał na multimetrze...
Mam pytanie, co mogło spowodować spalenie modułu po lekkim cofnięciu zapłonu??
Jeżeli chodzi o zbyt wczesny zapłon, to możliwe że jest uszkodzony klin kola zamachowego, lub moduł zapłonowy. Spróbuj, zwiększyć przerwę na świecy.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Mam Hondę civic VI d14a8 parę dni temu zgasł podczas jazdy sprawdziłem i nie było iskry wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i źle go potem zamontowałem itd ale iskra wróciła ale chyba przestawiłem cały zapłon itp bo nie odpala a iskra jest. Jak teraz ustawić to wszystko od nowa albo chociaż sprawdzić czy jest dobrze znaki na kole aparacie itp. Próbowałem...
Najlepiej poposimy zdjecia modułow a także kabli wychodzacych z zapłonu coś wiecej będzie mozna powiedzieć. Nie wiadomo czy od tego 90 roku ktos czegos nie zmieniał :)
W pierwszej kolejności należało sprawdzić rezystancję cewki zasilającej moduł CDI oraz impulsatora. Ten moduł posiada wewnątrz także układy zabezpieczające silnik przed przegrzaniem lub brakiem oleju, nie wypada zamieniać go na moduł od motocykla. Silnik to Honda BF15. Numer katalogowy modułu widnieje na obudowie modułu. Cena z tego co widzę jest zabójcza,...
Z modułu "prąd" nie wyjdzie na cewkę, jeśli nie będzie miał sygnału z impulsatora/ czujnika wału. Zacznij od sprawdzenia tego elementu, instalacji łączącej jego z modułem.
zapłon tam dział na takiej zasadzie że nie ma żadnych czujników fakt ale powinie byĆ pod magnetem impulsator który daje sygnał na modól że iskra ma przeskoczyĆ sprawdż magneto oraz ten impulsator możesz też zrobi zdjęcie tego modułu zapłonowego ??
Ale o co ci chodzi? Zapłon to część procesu spalania mieszanki i występuje ona, ta czynność w cylindrze. Jak w każdym silniku spalinowym. A UKŁAD ZAPŁONOWY jest rozbity na kilka podzespołów, na które składa się świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przewód w.n., moduł zapłonowy (nie w każdym pojeździe), układ bezstykowego lub stykowego przerywacza i w...
Tak, ten juz widzialem i to zupelnie co innego, w eu 30 jest sporo wiecej elektroniki i jakichs blizej mi nieokreslonych modułów, po za ytm zapłon jest inny, a mi głównie o niego chodzi.
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Mam service manual do CB400F,CB-1 tylko sporo wazy ok 64MB. Jak chcesz samą elektryke to bedzie pare stron takze spoko ale CB400F.
Który to rocznik? Bo może masz tam stary typ zapłonu jak w MBX/MTX, czyli zapłon z wewnętrznym impulsatorem i moduł standardowy na jedno złącze. Moduł musi mieć diodę blokującą. Ten typ zapłonu jest bardzo wrażliwy na punkcie modułów, ponieważ nie można ustalić prawidłowo kąta wyprzedzenia zapłonu, na jednym module nie chodzi, na innym ma za duży kąt...
Bardzo proszę. Pozdrawiam
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
Jeśli masz świece czarną to nie oznacza zapłon, bardziej bym stawiał na złą mieszankę lub na to żę bierz olej. To ze był tłok odwrotnie założony to nie ma nic do tego iż źle chodził, jedynie mogły sie pierścienie połamać. Powiedz czy kupiłeś taki sam tłok, czy większy ?
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Chcę zamontować blokadę zapłonu w Hondzie CR-V 2007r. 2.2D. Mam moduł blokady już podłączony natomiast potrzebował bym podpowiedzi w kwestii obwodu do odcięcia uniemożliwiającego zapłon i przy okazji nie powodującego błędów. Fajnie było by gdyby ten obwód był już wewnątrz kabiny, a nie pod maską. Sprawdziłem już czujnik uderzeniowy - wpięcie w jego...
Juz po kłopocie, zasilanie, zapłon i krańcówki z BSI (moduł bezpieczników), rozcięty sygnał sterujący na komputer zapłonu. Wszystko działa poprawnie, błędów przy blokowaniu pojazdu w ruchu brak. Pozdrawiam i temat zamykam.
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Potrzebuje schematu modułu zapłonu META M71Z 6831 od Hondy CBF500
Dzięki za odpowiedź i podpowiedź :) zrobiłem tak jak mówisz, ale tym razem ambient pobiera prąd nonstop z zapalniczki, nawet kiedy wyłączy się stacyjkę i zamknie samochód. Światła kabinowe już się cały czas nie palą. Co to może być? Sprawdziłem gdzie jest plus i masa miernikiem. Jak podłączyłem czerwony od miernika do czerwonego z zasilania, a czarny...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Po pierwsze sprawdź jak długą iskrę daje zapłon (ze samego przewodu WN). Po drugie zmierz rezystancję cewki zasilającej i impulsatora. Tak poza tym w serii NSR stosowano moduły zapłonowe o budżetowym wykonaniu i zalane elastyczną masą. Niskiej jakości laminat, lutowanie na fali i wibracje silnika sprawiają, że luty pękają i moduł przestaje prawidłowo...
A ten sposób który podałem może się nie sprawdzić ?
Tam jest moduł typu CDI? Proszę o szczegółowe dane tego motocykla, rok produkcji, schemat. Jeśli jest typu CDI, należałoby sprawdzić czy czasami na któryś z pinów modułu nie przychodzi napięcie stałe z akumulatora (po stacyjce). Przy CDI bez powodu moduły nie stawiają w płomieniach. Poza tym do sprawdzenia wyłączniki zapłonu oraz cewka zasilająca na...
W takim razie masz problem z cewkami. Przebicie do masy. W alternatorze, nie ma prawa być połączenia uzwojeń do masy. Lub ktoś coś kombinował, a tak wygląda z opisu. Skoro gaśnie jak akumulator padnie, to znaczy że jest to zapłon klasyczny. Jeżeli steruje tym alternatorem jakiś zintegrowany moduł, to zapewne są w nim diody. Któraś z nich ma zapewne...
Dajesz przekaźnik. Podpinasz te kable do styków który są cały czas zwarte. Cewkę przekaźnika podpinasz w miejsce w którym po przekręceniu kluczyka jest 12V i działa. Jak Włączysz zapłon to na przekaźnik idzie prąd i rozłącza te dwa kable z modułu i skuter Ci zapala. Przekaźnik 12V 5A
kto mi pomoze zrozumiec zasade dzialania kupilem silnik ale nie mam modolu wiec silnik nie chodzi .Nie moge dostac takiego modolu wiec mam pytanie czy mozna zbodowac jakis zamiennik takiego modolu zeby ten motorek mi odpalil. A jak by ktos posiadalschemat z wartosciami ukladu modolu to bym byl wdzieczny z gory dzieki Rady: - dbaj o styl swojej wypowiedzi...
Jeśli chodzi o regulator podaj do czego, moze znajomy ma na stanie, handluje na oldtaimerach czesciami do motocykli. A schemat modulu moze byc nawet o chocby do yamahy vn125 dwa cylinderki, cos zeby zobaczyc jak sa zbudowane.
Witam! Wiem, że motor to nie samochód, ale inna kategoria mi nie pasowała :P Muszę odblokować moduł zapłonowy Hondy NSR ( z tego co wiem to samo co MBX,MB,MT,MTX). Dodam, że po radach wszystkich szanownych kolegów kupiłem do chinoli z taką wtyczką to motorek zapala pomimo nie włączonego "zapłonu"(nieprzekręcony kluczyk) i kręci się do 5 tys obr/min....
Witam mam problem z zapłonem mojej hondy accord 2.0 zaczne moze od tego iż na drugiej swiecy od paska rozrzadu zalana była komora świecy byc moze od tego padł mi zapłon ,po wymianie modułu zapłonu nadal iskry brak , na kostce 12v wiec jest ok zastanawiam sie nad cewka ,po po podaniu 12v na pierwotne cewki na wtórnym neonówka swieci ale to chyba kiepska...
Doktor , to prawda , miałem taki przypadek , moduł zapłonu /zapłonnik/ zakupił klient - tanio , po trzech tygodniach... klops , wymiana na markowy - działa już rok.
Cwani Chińczycy sprzedają moduł w komplecie: https://pl.aliexpress.com/item/30410-HC4...
Masz źle podłączone. Prawdopodobnie dlatego uszkadzają się cewki w alternatorze. Czy posiadasz multimetr i umiesz się nim posługiwać.? Jeżeli nie, to dobrze by było taki kupić i nauczyć się jak wykonywać pomiary. Cel jest tego taki, aby sprawdzać sprawność osprzętu motocykla i poprawność połączeń. Napiszę co i jak powinno być podłączone. Ty musisz zweryfikować...
Nie bardzo rozumiem o jakiej uszczelce mówisz, nie ma żadnej między skrzynią a silnikiem... Jaki błąd jest wyświetlany? Czego używasz do diagnostyki? Honda HDS-a? Sprawdź bezpieczniki: nr 10 (7.5A) pod deską rozdzielczą i nr 16 pod maską. Jeśli sprawne, przeprowadź diagnostykę wskaźników: 1. Wyłączyć zapłon. 2. Wymontować moduł zestawu wskaźników (szybkościomierz)....
Witam mam problem remontuje hondę vtr 250 interceptor z 1990r. i najprawdopodobniej mam uszkodzony moduł zapłonowy, kupienie używanego graniczy z cudem a sciąganie ze stanów przewyższa koszty motocykla i tu pojawia się moje pytanie czy ktoś może wie czy można zastąpić go innym modułem lub podejmie się naprawy albo opiszę jak mogę go naprawić. Oto zdjęcia...
Witam posiadam skuter 2t honda bali. Mam problem z odpaleniem skutera od jakiegoś czasu, zaczęło się od tego jak któregoś dnia wróciłem do domu i odstawiłem skiter do garażu od tamtego momentu nie mogę go odpalić. Po dłuższym sprawdzaniu co może być przyczyną, było brak iskry. W skuterze został wymieniony zapłon cdi wraz z modułem i cewka, oczywiście...
Mam problem ze swoją Hondą a mianowicie nie wchodzi na pełne obroty (przerywa) a po nagrzaniu ciężko pali (brak iskry) . Wymieniłem świece oraz trafo ale to nic nie pomogło. Wymieniłem moduł ale miałem tylko od Hondy Dio ( chinola) ale niestety w złym momencie jest zapłon i poszło w "piętę". wiec szukam jakiegoś zamiennika , czy ktoś się orientuje co...
należy wymienić moduł zapłonowy.
Tak za wiele podobno, jakbyś podał jaki jest kod silnika lub pojemność. Bo w tym roczniku było kilka silników.Trochę ten opis tych modułów jest mętny.
Wuż wszystko wiem popsuty był moduł zapłonowy.
Witam, Pacjent to Honda VF700C 1987 r. Mam możliwość zakupu takiego motocykla, niestety bez modułu zapłonowego. Z tego, co szukałem, ten moduł CDI w Polsce jest nieosiągalny, więc moje pytanie: czy jest możliwość przerobienia takiego układu zapłonowego? Posiada ktoś może schemat elektryczny do tego modelu ?
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
według mnie może to być cewka (taka mała) w aparacie zapłonowym. Weż omomierz i ją sprawdz sądzę że ją gdzieś możesz dokupić. Sprawdz jeszcze raz dokładnie wszystkie połączenia.
Ewidentnie alternator trójfazowy i zapłon typu DC-CDI. Są dostępne moduły pomarańczowe "Inca 4T" z Wilmatu (WM Motor), ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu, ale niestety są one niskiej (wątpliwej) jakości. W takiej cenie niczego lepszego nie znajdziesz. Ogólnie moduły DC-CDI są trudno dostępne i drogie.
Mógłbyś podać kod modelu i rocznik modelowy, bo tych skuterów było kilka wersji. Stacyjka powinna mieć obwód gaszenia, chyba że zastosowano moduł DC-CDI. Przewód pomarańczowy przypuszczalnie służy jako CHECK kontrolki poziomu oleju. W Hondach w latach '90 stosowano moduły zapłonowe dość niskiej jakości, na tanim laminacie lutowanym na fali i zalane...
A wiec walczę z hondą civic VI gen 5d 1.4 16V D14A2. I problem polega na tym, że nie ma iskry. Pompa paliwa i wszystko inne chodzi. Iskra przeskakuje tylko na cewce gdy przekręcasz kluczyk na zapłon, podczas kręcenia iskry już nie ma. Kupiłem drugi aparat taki sam miał być sprawny a iskry nadal nie ma. Wiec nie wiem czy to wina aparatu czy coś innego?...
witam w hondach umierają moduły zapłonu w aparacie,płaskie mają 4 -5 konektorów na wsuwki.kształt kwadratowy.Komp w Hondzie raczej nie do zepsuia chyba że bateria była założona odwrotnie.Nowy moduł zamiennik ok.140zł pozdrawiam
U mnie było podobnie - przyczyną był bolec w kopułce, który był już stary i nie działał dobrze np. na jakimś większym dole hanka gasła nie wiedzieć czemu okazało się, że to właśnie bolec powodował po prostu był za luźny czy coś aż spowodował zjaranie cewki i przy drugiej okazji modułu, po wymianie kopułki (ok. 50zł) problemy zniknęły:)
Wstaw moduł GL133 (z Harta) Raczej z Charta... Tylko nie wiem gdzie ten zabytek nieistniejącego Telpodu kupi??? Poza tym to chyba za wysokie progi.... Ten silnik po takim "swapie" strasznie ucierpi ani nie będzie sterowania zaworem a pewnie jakaś mapa zapłonu tam siedzi Coś w tym jest, choć wygląda, że moduł sterujący zaworem spalinowym bierze tylko...
Witam ponownie. Wszystko sprawdzone. Cewki mają tę samą rezystancję. Na wszelki wypadek zamieniłem miejscami. Kable WN ok. Świece też. Cewki impulsatorów też sprawdzone, rezystancja identyczna brak zwarć do masy. Po nagrzaniu parametry bez zmian. Przebiegi sygnału na oscyloskopie identyczne. Regulator napięcia działa wzorowo, 14,4 V przy maksymalnych...
Czy pamiętasz co z czym było połączone? Jeżeli tak, to odtwórz schemat z natury. Czy te dwie cewki są nawinięte cienkim drutem? Daj zdjęcia modułu zapłonu i regulatora napięcia prądnicy.
W tych aparatach nagminnie pada moduł,cewka niezbyt często,trafia sie też awaria ze rozlatuje się łożysko i uszkadzają się wtedy rotory . W załączniku schemat który może być pomocny w sprawdzeniu modułu.
tak ale ja moduł założyłem nowy i jest to samo bardzo słabe kopnięcie powinno walnąć a to lekko kopie , jest tak słabe że iskra się na świecy nie pokazuje
Moduł zapłonu , czujniki mag. na wałku rozrządu.
Pewnie, że chce tylko tu ciężko o dobrego mechanika oni by najlepiej wymieniali wszystko jak leci a może się uda. Wczoraj wróciłem z miasta zostawiłem samochód pod domem ABS się nie świecił. Dostałem telefon i musiałem zrobić trasę 2x 50km jak wyjeżdżałem z parkingu to miałem obawy, że się zapali, bo zazwyczaj tak robi (zapala się albo gaśnie) ale nic...
honda moduł zapłon moduł zapłon schemat honda moduł zapłon sprawdzić honda
tranzystor to220 skrętka połączenie komputerów esp32 generator
dyfuzor samsung sterownik easynote te69kb
Różnice między kondensatorami Nichicon KA i FG Instrukcja wideo Hikvision DS-KH6350-WTE1 PL