Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
BU 931ZP,ale trzeba go izolować od podłoża,a najlepiej BU941ZT bo jest w przyjaznej obudowie izolowana TO220. Popełniłeś kix,bo tam musi być wysokonapięciowy darlington,zwykły będzie sie grzał bo bedzie nie dokońca wysterowany. Jezeli chodzi o V-MOS to tylko IRFP840A,mo ma stosunkowo małą rezystancję D-S.Ale nie polecam V-MOS'ow.
Jak przeprowadzić diagnostykę modułu zapłonu w quadzie Honda 450? Sprawdź cewkę zapłonową, czujnik położenia wału i stator. Użyj multimetru i testera iskry.
Ten silnik na wale głównym nie ma czujnika lecz na wałku rozrządczym są trzy /3/ czujniki elektro magnetyczne zabudowane pod rozdzielaczem zapłonu , tam też jest moduł zapłonu.
Nie każdy ma dostęp do oscyloskopu, a tym bardziej do sondy kV do wpięcia się w przewód zapłonowy. Również serwisówki zalecają sprawdzenie długości iskry, tyle że korzysta się ze specjalnego adaptera w którym igły elektrod są rozstawione o stałą odległość. Z tego co widzę w tym motocyklu jest zapłon DC-CDI, w drugim sprawnym jest TCI. Musiałbym zobaczyć...
Honda Dio pali moduł zapłonu po 10 minutach pracy. Stator jest 8 cewek, z których wychodzą dwa przewody. Pomocy. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/6428363000_... jak sprawdzić czy dobry jest to ac czy dc
bu 323z sie nadaje
Dzień dobry, potrzebuję rozkład pinów modułu HM5 98296 Pacjent to: Honda Fourtrax TRX300 FW z 1999r. https://obrazki.elektroda.pl/7769014800_... https://obrazki.elektroda.pl/9752925100_... Kupiłem zamiennik: https://obrazki.elektroda.pl/6895528400_... który chwilę po zamontowaniu i odpaleniu się spalił,...
Zgadza się, moduł od Peugeota czy odblokowany do quada/chińczyka 2T będzie pasował. Trochę niepotrzebnie rozbierałeś moduł, ale chociaż będziesz miał możliwość się czegoś nauczyć. Generalnie moduły w Hondach były robione w jakości podobnej do chin z lat '90, czyli tani laminat + lutowanie na fali. Stąd od wibracji pojawiają się pęknięcia punktów lutowniczych...
Pokaż zdjęcie modułu aby wiedzieć o co chodzi. Układ zapłonowy w tym modelu (NSR 50 F '89) ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu, 19° przy 1400 RPM, 10° przy 8000 RPM. Stosując nieodpowiedni moduł, albo inny nawet podobny zamiennik możesz spowodować nawet uszkodzenie silnika. Wymiana modułu zapłonowego w motorach Honda serii MB/MT/MBX/MTX/NSR 50/75/80...
Czarny może być masą sprawdzić miernikiem uniwersalnym czy jest przejście na masę, czerwony pewnie zasilanie można go podpiąć przez opornik 100 omów do 12 V i sprawdzić czy się nie grzeje ten opornik,
Witam. Jeśli to niewłaściwy dział, to proszę admina o poprawienie. Znajomy posiada quada Honda ATV TRX500FE5 Foreman, 475,5 cm³ z 2005 r. Silnik 4T. Jakiś czas temu przez nieuwagę uszkodził mechanicznie moduł zapłonowy. Przy jego rozbieraniu dodatkowo poodpadały niektóre elementy SMD, bo całość została fabrycznie zalana masą silikonową. Udało mi się...
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
Jezeli miedzy masa a +12 jak rozumiem, to powinno bez niego dzialac - i faktycznie to moze byc warystor. Pozdrawiam
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Jeżeli chodzi o zbyt wczesny zapłon, to możliwe że jest uszkodzony klin kola zamachowego, lub moduł zapłonowy. Spróbuj, zwiększyć przerwę na świecy.
Mam Hondę civic VI d14a8 parę dni temu zgasł podczas jazdy sprawdziłem i nie było iskry wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i źle go potem zamontowałem itd ale iskra wróciła ale chyba przestawiłem cały zapłon itp bo nie odpala a iskra jest. Jak teraz ustawić to wszystko od nowa albo chociaż sprawdzić czy jest dobrze znaki na kole aparacie itp. Próbowałem...
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Jeśli masz świece czarną to nie oznacza zapłon, bardziej bym stawiał na złą mieszankę lub na to żę bierz olej. To ze był tłok odwrotnie założony to nie ma nic do tego iż źle chodził, jedynie mogły sie pierścienie połamać. Powiedz czy kupiłeś taki sam tłok, czy większy ?
W pierwszej kolejności należało sprawdzić rezystancję cewki zasilającej moduł CDI oraz impulsatora. Ten moduł posiada wewnątrz także układy zabezpieczające silnik przed przegrzaniem lub brakiem oleju, nie wypada zamieniać go na moduł od motocykla. Silnik to Honda BF15. Numer katalogowy modułu widnieje na obudowie modułu. Cena z tego co widzę jest zabójcza,...
Co on ma wspólnego z zasilaniem Cewki WN i modułu zapłonu?
Oki A jest dostępny gdzieś schemat oryginalnego modułu zapłonu?? Chodzi mi o porównanie.
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Tam jest moduł typu CDI? Proszę o szczegółowe dane tego motocykla, rok produkcji, schemat. Jeśli jest typu CDI, należałoby sprawdzić czy czasami na któryś z pinów modułu nie przychodzi napięcie stałe z akumulatora (po stacyjce). Przy CDI bez powodu moduły nie stawiają w płomieniach. Poza tym do sprawdzenia wyłączniki zapłonu oraz cewka zasilająca na...
Jeśli masz takie możliwości, to stwórz układ identyczny z tym: http://www.motelek.net/andere/cdi/lead_n... Nie ma pewności że przedstawiony moduł pasuje także do MTX 80, ale w razie problemów z pracą silnika można będzie wymienić niektóre elementy. Tyrystor można zastąpić BT151. Może kiedyś zajmę się reverse eningering oryginalnego modułu...
W takim razie masz problem z cewkami. Przebicie do masy. W alternatorze, nie ma prawa być połączenia uzwojeń do masy. Lub ktoś coś kombinował, a tak wygląda z opisu. Skoro gaśnie jak akumulator padnie, to znaczy że jest to zapłon klasyczny. Jeżeli steruje tym alternatorem jakiś zintegrowany moduł, to zapewne są w nim diody. Któraś z nich ma zapewne...
należy wymienić moduł zapłonowy.
jak nie miał iskry to ruszałem instalacja z przodu cewkami i iskra była, Zgodnie z logiką, jeśli po "ruszaniu" instalacją iskra się pojawia, to należałoby sprawdzić połączenia tejże instalacji - luźne styki, "przegniłe" konektory itd. itp.
Doktor , to prawda , miałem taki przypadek , moduł zapłonu /zapłonnik/ zakupił klient - tanio , po trzech tygodniach... klops , wymiana na markowy - działa już rok.
A ten sposób który podałem może się nie sprawdzić ?
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Może to być skutek kilku przyczyn: — Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu na nieoryginalnym module zapłonowym (zapłon z wewnętrznym impulsatorem w Hondach MBX/MTX80 był na tym punkcie bardzo wrażliwy). — Stan świecy zapłonowej. — Problem z gaźnikiem (niewłaściwy skład mieszanki). — Stan tłoka, cylindra, kąty otwarcia okien, szczelność komory korbowej.
Witam posiadam Honde Civic 1.5 V-Tec. Dziś brat przełożył kable od świec do swojego samochodu ode mnie chciał sprawdzić czy jego są sprawne czy nie. Po założeniu z powrotem przewodów do mnie odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale...
Przyczepiłbym się tylko do Pulse generator ( na schemacie w prawym dolnym rogu ) i nie wiem jak jest zbudowany czy optyczny ; indukcyjny lub halla , ale rozbierz go ; wyczyść , sprawdź przewody 4 szt. od niego do CDI , pomierz ewentualnie obejrzyj wszystko łącznie z wtyczkami ( gdybyś rozcinał przewodu to nie zamień miejscami początku i końca np. cewki...
U mnie było podobnie - przyczyną był bolec w kopułce, który był już stary i nie działał dobrze np. na jakimś większym dole hanka gasła nie wiedzieć czemu okazało się, że to właśnie bolec powodował po prostu był za luźny czy coś aż spowodował zjaranie cewki i przy drugiej okazji modułu, po wymianie kopułki (ok. 50zł) problemy zniknęły:)
Mam pytanie, co mogło spowodować spalenie modułu po lekkim cofnięciu zapłonu??
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Szukaj oryginalnego modułu Hondy, albo załatw sobie 10 różnych modułów oraz lampę stroboskopową i sobie moduł dopasuj.
Biję się w pierś. Moja głupota. Po sprawdzeniu świec w samochodzie stwierdzam, że słabą, ale jakąś tam iskrę mają. W motocyklu wcale. Polegałem na słowach właściciela, który stale świece wymieniał. To nie moje moto, więc za wiele o jego historii nie wiem, poza tym, że przed wywrotką jeździł. Zapłon elektroniczny, więc z ustawieniem nie poszaleję. Pozostaje...
:arrow: Peropero , miałem dokładnie taką samą awarie, nawet opisywałem ją tutaj na forum.W drodze powrotnej z pracy po przejechaniu kilku kilometrów silnik nagle stracił iskrę . Troche łapał i przerywał , ale już nie odpalił. Po odkręceniu fajki okazało się ze mam zardzewiały ten wkręt co jest w fajce i dodatkowo fajka była tak wkręcona w kabel że nie...
Napisałem co ma sprawdzić ,to nie sprawdza. Po co pytać jak nie ma się zamiaru nic robić. Błąd jest obecny czy zapamiętany? To co masz to jest usterka dodatkowa i pewnie nie ma wpływu na to że trzymając hebel auto działa. Ten czujnik ma dwa niezależne obwody pomiaru położenia. To jest ze względów bezpieczeństwa,żeby na wypadek awarii samochód nie zaczął...
Potrzebuje schematu modułu zapłonu META M71Z 6831 od Hondy CBF500
tak ale ja moduł założyłem nowy i jest to samo bardzo słabe kopnięcie powinno walnąć a to lekko kopie , jest tak słabe że iskra się na świecy nie pokazuje
Chcę zamontować blokadę zapłonu w Hondzie CR-V 2007r. 2.2D. Mam moduł blokady już podłączony natomiast potrzebował bym podpowiedzi w kwestii obwodu do odcięcia uniemożliwiającego zapłon i przy okazji nie powodującego błędów. Fajnie było by gdyby ten obwód był już wewnątrz kabiny, a nie pod maską. Sprawdziłem już czujnik uderzeniowy - wpięcie w jego...
Nie bardzo rozumiem o jakiej uszczelce mówisz, nie ma żadnej między skrzynią a silnikiem... Jaki błąd jest wyświetlany? Czego używasz do diagnostyki? Honda HDS-a? Sprawdź bezpieczniki: nr 10 (7.5A) pod deską rozdzielczą i nr 16 pod maską. Jeśli sprawne, przeprowadź diagnostykę wskaźników: 1. Wyłączyć zapłon. 2. Wymontować moduł zestawu wskaźników (szybkościomierz)....
Witam posiadam skuter 2t honda bali. Mam problem z odpaleniem skutera od jakiegoś czasu, zaczęło się od tego jak któregoś dnia wróciłem do domu i odstawiłem skiter do garażu od tamtego momentu nie mogę go odpalić. Po dłuższym sprawdzaniu co może być przyczyną, było brak iskry. W skuterze został wymieniony zapłon cdi wraz z modułem i cewka, oczywiście...
Czy pamiętasz co z czym było połączone? Jeżeli tak, to odtwórz schemat z natury. Czy te dwie cewki są nawinięte cienkim drutem? Daj zdjęcia modułu zapłonu i regulatora napięcia prądnicy.
Mógłbyś podać kod modelu i rocznik modelowy, bo tych skuterów było kilka wersji. Stacyjka powinna mieć obwód gaszenia, chyba że zastosowano moduł DC-CDI. Przewód pomarańczowy przypuszczalnie służy jako CHECK kontrolki poziomu oleju. W Hondach w latach '90 stosowano moduły zapłonowe dość niskiej jakości, na tanim laminacie lutowanym na fali i zalane...
Po pierwsze sprawdź jak długą iskrę daje zapłon (ze samego przewodu WN). Po drugie zmierz rezystancję cewki zasilającej i impulsatora. Tak poza tym w serii NSR stosowano moduły zapłonowe o budżetowym wykonaniu i zalane elastyczną masą. Niskiej jakości laminat, lutowanie na fali i wibracje silnika sprawiają, że luty pękają i moduł przestaje prawidłowo...
Nie wiem. Robili to w warsztacie gdzie tuningują auta . Program na laptopie . Widziałem , że wybierali markę , model , rocznik oraz silnik. Wyglądało to profesjonalnie. Dodano po 1 Znalazłem takie info na stronie : https://translate.google.pl/translate?hl...
Moduł zapłonu , czujniki mag. na wałku rozrządu.
Witam, Pacjent to: Honda Civic VII 2001 silnik D16V1 1.6 110KM 5D Hatchback Auto po długiej trasie (do niemiec) zostało postawione na parkingu i tam stało 2 tyg po czym poszedłem sprawdzić stan akumulatora i niespodzianka bo drzwi nie otwierają sie z pilota,otworzyłem je ręcznie z kluczyka,sprawdzam aku 12.5V to myśle, a niech sie tłoki poruszają i...
Nie podałeś jaką "cewkę" masz na uwadze tj. cewkę WN (moduł), czy cewki w "elektrowni". Czy oryginalna jest instalacja elektryczna, może ktoś namieszał i podmienił podzespoły instalacji. Może uda Ci się sprawdź jakim napięciem zasilana jest cewka WN, a w przypadku, gdy miałeś na uwadze cewki w "elektrowni", to jakie generują napięcie. Dysponując schematem...
Wuż wszystko wiem popsuty był moduł zapłonowy.
Zmieniane już były świece, cewki, kable z fajkami Rozumiem, że w tym motocyklu są dwie pojedyncze cewki na każdy cylinder? Myślę, że najprościej komputer byłoby sprawdzić oscyloskopem, sprawdzić jaki jaki jest przebieg napięcia sterującego jedną a potem drugą cewką i porównać... Kształt przebiegu może być też zmieniony przez uszkodzenie cewki, ale...
cześć, odstawiłem auto po 20 km, minęła godzina, ponowny poprawny rozruch silnika, przejechałem 200 m i zgasł, rozrusznik kręci, nie odpala. Accord 1994 2.2i ES F22B5 Coupé A/T błędy przed wymazaniem pamięci: 1 Primary Oxygen Sensor (HO2S) / Podgrzewany Czujnik Tlenu (HO2S) 7 Throttle Position Sensor / Czujnik Położenia Przepustnicy (TP) 8 Top Dead...
Witam ,czy ma może ktoś schemat, instrukcje.obsługi lub jakąś książkę o Hondzie mtx 80 ???????? Mam taki motorek i chcę zrobić porządny remoncik bo jakiś czas temu zaczeły się z nim problemy,a teraz wogóle nie pali i nie znam przyczyny.Sprawdzałem iskra jest ,gaźnik ok ,tylko klank jest jakiś dziwny ale jak sprawdzałem to tłok i pierścienie ok. Będę...
zapłon tam dział na takiej zasadzie że nie ma żadnych czujników fakt ale powinie byĆ pod magnetem impulsator który daje sygnał na modól że iskra ma przeskoczyĆ sprawdż magneto oraz ten impulsator możesz też zrobi zdjęcie tego modułu zapłonowego ??
no to jak taki wał to się mój sposób nie nada to będzie trzeba po prostu 2 oddzielne obwody robić, czujnik jeden nie może być, bo musi być przesunięty o kąt przesunięcia czopów wału drugi czujnik a nie występuje ten silnik w jakiejś starszej wersji po prostu z innym zapłonem bez immo?
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
witam w hondach umierają moduły zapłonu w aparacie,płaskie mają 4 -5 konektorów na wsuwki.kształt kwadratowy.Komp w Hondzie raczej nie do zepsuia chyba że bateria była założona odwrotnie.Nowy moduł zamiennik ok.140zł pozdrawiam
Tranzystor to skutek a nie przyczyna. Do wyeliminowania przyczyna. Nie jestem specem od instalacji motocyklowych ale podszedłbym do tego w ten sposób. Do sprawdzenia przewody, złącza, moduł -cewki. Jeśli cewki są dwie - można je podmienić. Co do modułu zapłonowego - widać dwa bliźniacze kanały. Metodą porównania posprawdzaj diody, rezystory,kondensatory...
Jak kręcisz rozrusznikiem ,wskazówka obrotomierza dźwiga się.? Miałem takie przypadki po wymianie modułu zapłonu "no name ".
wtrysk zamieniłem na gaźnik stopkę boczną podłączyłem oraz luz oraz inne drobnostki , nie wiem jak podłączyć zapłon z modułem i instalacją z hondy do instalacji z osprzętem CDI dzięki
Po przełożeniu mojego ECU (zgodnie z instrukcją Pawła) do innego samochodu , samochód zadziałał czyli ECU jest sprawne. Sprawdziłem też masę i zasilanie na ECU - jest OK. Czy ktoś może podpowiedzieć jakie sygnały muszą dochodzić do ECU żeby generowało sygnał do Aparatu zapłonowego? Chodzi o impulsy na pinie ECU A21 które zielono-żółtym kabelkiem idą...
Dzięki za odpowiedź i podpowiedź :) zrobiłem tak jak mówisz, ale tym razem ambient pobiera prąd nonstop z zapalniczki, nawet kiedy wyłączy się stacyjkę i zamknie samochód. Światła kabinowe już się cały czas nie palą. Co to może być? Sprawdziłem gdzie jest plus i masa miernikiem. Jak podłączyłem czerwony od miernika do czerwonego z zasilania, a czarny...
też tak słyszałem, że w silnikach 1.3 93r nie stosowano czujnika halla. Mam rozumieć, że jak padł tak nie odpaliłeś? Co masz z tego schematu co podesłałem? I gdzie masz napięcia? sprawdź tak jak to ktoś opisał: - włącznik bezwładnościowy ok? - rozrusznik kręci ? - brak iskry, napięcie do aparatu dochodzi ? - immobiliser ok- zapala się i gaśnie po wyjęciu...
Modułów się nie regeneruje, ja montuję taki układ zastepczy który opracowałem. Hallotrony sprawdzasz standardowo, no chyba że Nissan, to tam jest optyka. Honda wiele nie potrzebuje, wystarczy omomierz i tester cewek, moduł mozna tez sprawdzić na stole.
Moduł ma tylko za zadanie podać prąd dalej na cewkę w momencie odebrania sygnału przez impulsator?Tak (czasami sa przesunięcia w czasie) Chiński moduł do quada/atv 125-200cc może być pozostaje kwestia gdzie( w którym miejscu) wyjdzie zapłon
Witam, Mam pewien problem, mianowicie przykry przypadek ale nie mam iskry. Wszystko zaczęło się od tego, że wróciłem normalnie motroem do domu, zgasiłem i zostawiłem. Przychodzę za 3 godziny a moto kręci i nie zapali. Postanowiłem więc zapalić na pycha, było ciężko ale odpalił i na pycha odpala. Sprawdziłem świece i brak iskry. Założyłem nową świecę...
Dziwne, że po zwarciu kabelków nie uszkodziły się bezpieczniki. Sprawdź ciągłość przewodów od pompki, czujnika aż do sterownika, czy też do stacyjki. Spróbuj pominąć ten czujnik tj. podłączyć zasilanie pompki przed tym czujnikiem. Jeden z tych kabelków w czujniku blokuje zapłon, więc trzeba go wypiąć z układu. Dysponując przyrządem/miernikiem możesz...
Jeśli masz tam obrotomierz sprawdź czy nie "spada" on przed zgaśnięciem silnika (to by wskazywało na moduł zap. albo coś z zapłonem).ale moim zdaniem takie objawy nie wskazują na moduł zap.
Rezystancja cewki wzbudnicy alternatora biały-niebieski to 18.3 kOm z zakresu 9-25 kOm więc OK Chyba w Ω a nie kΩ. Sprawdź czy nie ma przebicia do masy. Akurat w crossie najlepiej odkręcić pokrywę i obejrzeć uzwojenie pod kątem przypalenia. Biorąc pod uwagę konstrukcję zapłonu, bardziej obstawiałbym uszkodzenie modułu zapłonowego.
Witam Problem pewnie jest w aparacie ,jest w nim cewka,moduł i czujniki halla.Cewka raczej dobra,raczej stawiam na moduł lub czujniki.Elementy osobno nie do zdobycia,zwłaszcza czujniki.Radzę kupić regenerowany aparat z gwarancją.Miałem taki przypadek wysiadły czujniki.
Wymieniłem zapłon na drugi i iskra jest tak samo słaba. Z cewkami też testowałem i bez zmian czy może być to wina modułu??
Dzienne musisz podpiąć bez modułu działającego na napiecie bezpośrednio pod zapłon. W nowszych Toyotach jest podobnie.
Wiem, że motocykl to nie to samo co samochód, ale jak jeszcze miałem Honda CBF, to nie odpalała, ponieważ był zpalony moduł zapłonu i startera. Polecałbym to sprawdzić chyba, że nie ma takiego modułu w Clio. Pozdrawiam
nie bo nie uzyskasz regulacji kąta zapłonu. Silnik będzie chodził jak krowa.
Sygnały z impulsatorów w skrzyni i modułu zapłonowego typowo są sygnałami TTL 5V. Sygnał prędkości to chyba nie problem sprawdzić na oscyloskopie ile impulsów przypada na obrót koła (a znając obwód koła dowiesz się ile impulsów przypada na 1m). Nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy, więc nie powiem ile jest impulsów na obrót wału ale to też ławo sprawdzić,...
Tak za wiele podobno, jakbyś podał jaki jest kod silnika lub pojemność. Bo w tym roczniku było kilka silników.Trochę ten opis tych modułów jest mętny.
Znaczy się zapłon bateryjny. Potrzebny więc regulator, akumulator, moduł zapłonowy i cewka.
Cześć wszystkim! Zalogowałem się na waszym forum bo mam problem z Hondą Concerto (1993r 112KM D16Z2)...brak iskry! sprawdziłem rozrząd, paliwo jest, pompa działa, jej przekaźnik także. Prawdopodobnie nawaliła cewka lub moduł, nie jestem specem od elektryki dlatego proszę o waszą pomoc. Co udało mi się ustalić to oporność pierwotna zmierzona multimetrem...
moduł od poloneza jest do poloneza a od hondy do hondy pozdro
Powiem tak przed usunięciem tego niby immo po przekręceniu zapłonu świecił się check (brak możliwości zczytania błędów) pompa paliwa nie działała, oraz nie kręcił rozrusznik. Po usunięciu tej czarnej puszki "coś się naprawiło" check gaśnie , pompa paliwa podaje paliwo , i rozrusznik kreci silnikiem. Ale brak iskry. Chce jeszcze sprawdzić moduł i cewkę...
Witam kupiłem zatarta honde crm 125 po złożeniu jejnie mam iskry. Jak mogę sprawdzić moduł czy jest sprawny lub na jaki mógłbym go zamienić? Co jeszcze warto sprawdzic przy zaniku iskry w tym motocyklu? Z góry wielkie dzięki za odpowiedź
albo zrzucenie klemy.. Najlepsza droga żeby spalić moduł zapłonowy..
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
Z jakiegoś powodu zanikło zasilanie na cewkę. Musisz sprawdzić instalacje elektryczną. szczególności przewody: biało-czarny, (regulator-wyłącznik zapłonu- moduł zapłonu) czarny, przy regulatorze napięcia żółty, układ zapłonowy- cewka - obrotomierz kostkę oraz przewód od alternatora, złącze przy regulatorze (3x żółte) Niestety motorek ma swoje lata....
Witam. Jestem tu nowy. Ostatnio podczas malej wywrotki na mojej CR 250 zginęła mi iskra. Szukam serwisówek, ale ciężko znaleść do tego modelu, a jak się znajdzie to i tak tam zapłony są inne i nie wiem jak go sprawdzić czy jest dobry. Później było tak, że iskra raz była i po chwili ginęła. Próbowałem lekko poprawić luty na kablach które wychodzą od...
Ale o co ci chodzi? Zapłon to część procesu spalania mieszanki i występuje ona, ta czynność w cylindrze. Jak w każdym silniku spalinowym. A UKŁAD ZAPŁONOWY jest rozbity na kilka podzespołów, na które składa się świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przewód w.n., moduł zapłonowy (nie w każdym pojeździe), układ bezstykowego lub stykowego przerywacza i w...
W tych aparatach psuły się tylko dwie rzeczy -cewka zapłonowa -moduł Ale to idzie łatwo sprawdzić.
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
Witam od poniedziałku próbuję znaleźć usterkę w mojej Honi, proszę o pomoc w diagnozie, oto szczegóły: - auto zgasło podczas jazdy (padał deszcz, możliwe że po wjechaniu w dziurę z kałużą) - włącznik bezwładnościowy ok - rozrusznik kręci - brak iskry, napięcie do aparatu dochodzi - immobiliser ok- zapala się i gaśnie po wyjęciu kluczyka miga, - cewka...
Odłącz przewód od wyłączania zapłonu i sprawdź czy jest iskra, jeżeli moduł i świeca są sprawne to iskra musi być.
nie ma problemu, większość podzespołów będzie pasować. Możliwe, że nawet dopasujesz jakiś moduł zapłonowy, a jeśli nie, to możesz zastosować cały zapłon CDI z innego skutera.
Wstaw moduł GL133 (z Harta) Raczej z Charta... Tylko nie wiem gdzie ten zabytek nieistniejącego Telpodu kupi??? Poza tym to chyba za wysokie progi.... Ten silnik po takim "swapie" strasznie ucierpi ani nie będzie sterowania zaworem a pewnie jakaś mapa zapłonu tam siedzi Coś w tym jest, choć wygląda, że moduł sterujący zaworem spalinowym bierze tylko...
Witam. Wie ktos moze jak sprawdzic modul IGNITER w aparacie zaplonowym hondy civic sohc 1.6? Brak iskry , pojawia sie pojedynca iskra po wylaczeniu zaplonu.
Ależ kolego jack63 za nic mnie nie złapałeś mam wolne ręce i nogi nie czuje żeby mnie ktoś za cos trzymał. Motorku nie znam pisałem o tym , ale co widzę ze schematu to B/R idzie do modułu zapłonowego , W/Y idzie do diody prostowniczej ( A C Regulator) nie widać na nim żeby był podłączony do masy, więc żadna regulacja tam nie następuje tylko prostowanie...
Moduł ma właśnie po 2 kable na każdy silnik pozdr
Witam, mam hondę dokładnie nie wiem jaka to, Silnik 2T podobny do peugeota stojący, Moduł zapłonowy chinski 5pin, Teraz do rzeczy: skuter odpalał tylko i wyłącznie z stopem, gasł gdy się go puściło. podpinałem moduł na "krótko" tzn bez gaszenia osobne kable do impulsatora cewki masy itd. Impulsator wydaje się być sprawny, daje sygnał na multimetrze...
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
sprawdzić moduł zapłon moduł zapłon honda honda moduł zapłon
sprawny stator esp32 generator rezystor xsara
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
Czy Peugeot 206 2.0 HDI 2002 ma czujnik temperatury oleju? Wentylator w Peugeot 206 2.0 HDI uruchamia się po odpaleniu