tam gdzie kupisz iskrownik powinno być napisane do jakiego skutera i do tego samego skutera kup moduł i cewkę a będziesz pewny że zadziała
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Najpierw powiedz ile on jedzie i czy rzeczywiście słychać ze moduł tnie zapłon
A do modułu ile dochodzi?
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
To co nie działa: rozrusznik, czy nie ma iskry? Jeśli z tego elementu słychać cykanie, to nie jest to moduł zapłonowy, tylko przekaźnik rozrusznika. Idą do niego cztery przewody: dwa grube - jeden z akumulatora, drugi do rozrusznika i dwa cienkie - jeden do masy, drugi do przycisku rozrusznika na kierownicy (lub jeden do stacyjki, a drugi do przycisku...
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
kupiłem oryginalny zapłon i wsadziłem oryginalny moduł ,skuter chodzi ,można wsadzać zapłon od keway-a ale razem z modułem od kewaya.
https://pl.scribd.com/doc/118413852/BLAD... Według schematu (na końcu serwisówki) wynika że jest tam zamontowany zapłon DC-CDI, więc istnieje duże prawdopodobieństwo że moduł jest uszkodzony (zwarcie) i przepala bezpiecznik, chyba że próbujesz podłączyć zwykły moduł AC-CDI od typowego (chińskiego) skutera. Nie przeglądałem całej...
a jak ustawić zapłon jak to wszystko na modułach?
Daj sobie spokój z takim rozwiązaniem nie podłączysz tych cewek są za małe i chyba mają mniej zwojów. Kup oryginalne części i napraw, a jeśli dalej będzie palić moduły to zmień elektrykę na zwykłą (bez modułu).
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
W CDI masz 6 pinów (pinout w google). Masa (przeważnie razy 2), cewka ładująca, impulstor, gaszenie, zasilanie. Może by i dało się to przekombinować na ten motor, ale nie jestem stanie zagwarantować czy cewka ładująca da wystarczające napięcie, oraz czy zapłon będzie w odpowiednim momencie.
Moim zdaniem na zaworze wydechowym jest za duży luz.Powinien wynosić 0,06mm.pozdrawiam
No rzeczywiście, na zdjęciu wyglądało jakby wiązka od alarmu była częściowo przecięta. Zdjęcie zrobione ze złej perspektywy. Przewody w instalacji elektrycznej mają typowe kolory, pinout jest typowy i opisany w internecie, jedynie przewód masowy impulsatora jest podłączony bezpośrednio do modułu (drugi pin masowy). Trzeba tylko pamiętać, że do Keewaya...
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
To spr. instalacje, zasilanie do modułu i czujnik. Jak tu bęzie ok. to siadł moduł.
Prawdopodobnie chodzi o kontrolkę dozownika oleju (elektronicznego, zintegrowanego z modułem zapłonowym). Poprzedni właściciel coś mówił na temat dozownika czy ew. robienia mieszanki? Musiałbym poszukać manualów, nie kojarzę aby moduł odcinał zapłon w przypadku wykrycia usterki. Sprawdź czy jest podłączona pompka oleju (taka mała niebieska kostka z...
Nie ma sensu takie kombinowanie. Powyżej 4000 RPM masz maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu, którego nie możesz już regulować (chyba że przerobienie mocowania impulsatora). Zmniejszanie kąta wyprzedzenia zapłonu nie poprawi Ci osiągów. Poniżej 4000 RPM takie skutery rzadko jeżdżą.
Czy tak ciezko jest uzyc google ? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
kabel czerwono-czarny z zielonym (lub masą silnika) nie ma przejścia, rezystencja nieskończoność!! To jak masz jakąkolwiek iskrę??? Przecież to zasilanie cewki CDI. Skąd zapłon ma brać energię? COś źle mierzysz lub schemat nieadekwatny. mierząc napięcie idące na cewkę jak próbuję uruchomić skuter skacząć na kopce na kablu czerwono-czarnym i masie waha...
No tak, takie schematy i więcej opisów modułów znajdziesz na forum. Pozostaje dopasować moduł do posiadanego magneta i zapłon załatwiony. W sumie nie powinno być trudno. Więcej zabawy będziesz mieć z oświetleniem i ładowanie, bo to jest inaczej zorganizowane w charcie i w chińskich motorowerach/skuterach.
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Wystarczy użyć wyszukiwarki Google, jest tego mnóstwo (schematów, tematów itp.). Szukaj, szukaj... i jeszcze raz szukaj. Dodano po 1 http://zaplon.pl.tl/SCHEMATY-CDI.htm Dodano po 1 Tego zbudowałem i działa. http://imageshack.us/photo/my-images/51/...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Schemat jest od elektronicznego zapłonu - fiat 126 zbudowałem go i działa super. Praca silnika na wolnych obrotach jest stabilna i maluszek odpalał bez problemów w zimie przy -30 °C. Układ sterowany jest z przerywacza który zwiera wyprowadzenie "P" do masy. Zasilanie tego układu to 12V a tranzystor T2 ogranicza prąd płynący przez cewke patrz dzielnik...
Bo w tych skuterach jest stosowany zapłon typu DC-CDI. Podłączenie zwykłego modułu zapłonowego (typu AC-CDI) zamiast oryginalnego modułu zapłonowego DC-CDI, skutkuje tym, że przy próbie uruchomienia silnika (wyzwolenia iskry) dochodzi do zwarcia linii zasilającej 12V i uszkodzenia modułu. Spalił się bezpiecznik główny przy akumulatorze.
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
W SV moduł powinien być w okolicy tylnej lampy (zielone lub białe złącze na 6 pin, moduł czarny o wymiarach 6x 3cm).
Znalazłem schemat. Nie masz czujników halla, to są dwie cewki wyzwalające i podwójny moduł DC-CDI zasilany z instalacji 12V. Rezystancja uzwojenia cewki wysokiego napięcia również wskazuje na moduł CDI, zapłon tranzystorowy w tym przypadku nie zadziała
bardzo fajna konstrukcja niewiecie czy to będzie się nadawać do skutera? W skuterze jest już zapłon elektryczny.
No właśnie zielony kabel który dochodzi do modułu jest pojedyńczy... Chyba ten stator jest od nowszego modelu. A jeszcze mam pytanie o ten zielony kabel który dochodzi do modułu. Jest to zasilanie czyli po włączeniu zapłonu tam musi być plus?
Jaki był stary moduł i jak wyrzuciłeś immobilizer ? Prawdopoodobnie nowy moduł nie zadziała ( nie pasuje do Twojego modelu skutera)
Jeśli moduł jest NAPEWNO ok. a iskra słaba to cewka. Jak masz możliwość, to podstaw inną (tzn. taką samą, ale z innego skutera). Sprawdź też połączenie modułu i cewki z masą.
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Simsony Skutery były wersje bez modułu zapłonowego. Były też fabrycznie wypuszczane o pojemności 70ccm i nawet rozrusznikiem elektrycznym. Siedemdziesiątki chyba wszystkie miały z kolei zapłon elektroniczny.
Od skutera Kymco agility
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
Czarny może być masą sprawdzić miernikiem uniwersalnym czy jest przejście na masę, czerwony pewnie zasilanie można go podpiąć przez opornik 100 omów do 12 V i sprawdzić czy się nie grzeje ten opornik,
Czy skuter ma krańcówkę w stopce? Spotkałem się z przypadkiem, gdzie wyłącznik w stopce się uszkodził i zapłon był odcinany. Na próbę można odłączyć kostkę i zakręcić rozrusznikiem, lub w odłączonej kostce zrobić zworkę i zakręcić rozrusznikiem. Ten prosty test pozwala na wykluczenie awarii wyłącznika.
Moduł ma tylko za zadanie podać prąd dalej na cewkę w momencie odebrania sygnału przez impulsator?Tak (czasami sa przesunięcia w czasie) Chiński moduł do quada/atv 125-200cc może być pozostaje kwestia gdzie( w którym miejscu) wyjdzie zapłon
Jak wygląda oryginalny moduł? Prawdopodobnie masz tam zapłon DC-CDI, albo bardziej nietypowy moduł który potrzebował do pracy zasilanie z akumulatora.
Witam mam problem i proszę o pomoc mianowicie mój skuter peugeot 2t po odpaleniu chodzi około dziesięciu minut po czym gaśnie, po wyłączeniu i włączeniu zapłonu odpala ponownie i tak w koło wymieniłem nową świece i cewkę zapłonową lecz problem się powtarza zauważyłem że kiedy skuter zgaśnie nie ma iskry dopóki znów nie wyłączę i włączę zapłon i nie...
Znasz się na cewkach? Tak znam się. :D Jednak nie znam parametrów każdej występującej na rynku cewki. sorki. Z reguły rezystancja uzwojenia pierwotnego (kabelek idący od modułu) do masy wynosi od 2Ω do ok 6Ω. Rezystancja uzwojenia wtórnego: wyprowadzenie kabla WN - masa, to z reguły kilka, kilkanaście tysięcy omów (kΩ). Najczęściej w...
sprawdź stopkę może ci zapłon odcinać nie raz się czujnik zawiesza -- wypnij kostkę i po bólu
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Witam mam skutera 4t i nie ma w nim iskry. Po wymianie modułu zapłonu iskra się pojawiła na 1h i skuter odpalił ale potem znowu zniknęła. Moduł był dwu krotnie wymieniany z tym samym efektem. Skuter przed wymianą modułu zapłonu był potraktowany prostownikiem z napięciem 24V przez chwile z powodu nie uwagi.
Nie znam skutera, więc tylko ogólnie mogę powiedzieć, mając nadzieję, że mechanik, który skuter robił, poustawiał wszystko jak trzeba, tzn ustawił zapłon i dawkowanie paliwa. Iskra piszesz, więc moduł zapłonowy nie padł jeżeli występuje jako osobny element. Iskra jest, ale prawdopodobnie tylko wtedy, gdy świeca jest wykręcona (w powietrzu), ale w warunkach...
Witam posiadam skuter 2t honda bali. Mam problem z odpaleniem skutera od jakiegoś czasu, zaczęło się od tego jak któregoś dnia wróciłem do domu i odstawiłem skiter do garażu od tamtego momentu nie mogę go odpalić. Po dłuższym sprawdzaniu co może być przyczyną, było brak iskry. W skuterze został wymieniony zapłon cdi wraz z modułem i cewka, oczywiście...
Nie ma iskry i podejrzewam że ładowania też, zapłon CDI moduł jest, może ma ktoś jakiś schemacik tego kładu zapłonowego
Przez pomiar rezystancji do niczego pewnego nie dojdziesz. Lepiej zrobić "pająka" symulującego pozostałe elementy układu. Pasowałoby pomierzyć napięcia szczytowe (w ostateczności przemienne) i rezystancje cewki ładującej i impulsatora oraz sprawdzić cewkę WN w innym motorku. Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link . Jest tam sporo ciekawych informacji....
Skuterek przywieziony bez kluczyka i muszę ominąć immo, schemat bardzo by mi pomógł, chyba że masz na to sposób. Odgrzebałem moduł zapłonowy i jest w motorolka hc05, tylko nie wiem czy blokuje zapłon czy steruje zapłonem.
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Witam a ja mam problem z kątem wyprzedzenia zapłonu w takim skuterze. Na początek chciałbym sprawdzić podzespoły, potrzebowałbym wiedzieć: Rezystancje cewki WN Rezystancje impulsatora Rezystancje cewki zasilającej, napięcie zasilania. Skuter to jakiś Zico typowy chińczyk 2t Był spalony moduł wymieniłem i skuter odpala, lecz nie wkręca się na obroty....
Witam. Mam problem ze swoim skuterem , mianowicie mój skuter to kymco agility 50 4t w ,którym zrobiłem swap od piaggio x9 125. Problem polega na tym że oryginalnie w tym skuterze jest cewko-moduł z immobiliserem ,które są bardzo drogie więc przerobiłem z pomocą kolegi z innego forum na chiński moduł DC od skutera 4t zasilany prądem stałym z akumulatora....
Sprawdź jaki układ jest stosowany w twoim skuterze zobacz jakie kolory kabli idą od iskrownika a jakie do modułu w zapłonie CDI są 2 typy stratorów zmasowany i niezmasowany. Zobacz jakie kolory idą do wtyczki od modułu.
Witam! Nie wie ktoś może czy cały zapłon + instalacja z chińskiego skutera będzie pasować do quada 150-250? W moim quadzie z nieznanej przyczyny pali moduły, które swoje kosztują. Ogólny burdel i chaos w instalacji, dlatego chcę tam zamontować nowy zapłon i instalacje z chińskiego skutera. Jest to wykonalne?
Szukam schematów modułów zapłonowych albo całych instalacji różnych skuterów interesuje mnie również jakie napięcia powinny być na impulsie z silnika i wyjściu na cewkę i inne info dotyczące zapłonu.Mam problem z 2 skuterami które nie mają iskry.
czarno czerwony odpowiada za zasilanie cdi na którym wychodzi 50v Nie tylko, to też sygnał wyzwalający iskrę. rezystecja impulsatora 145 Omów napiecie z impulsatora 1v To nie impulsator, to czujnik do blokady i w czasie pracy silnika musi podawać sygnał obrotów. Gdybyś zmniejszył częstotliwość tego sygnału np. 2x to ominąłbyś blokadę bo zapłon byłby...
Obawiam się że to co przedstawiasz to moduł sterujący światłami, nr. części 33800-T6R-100, w Niemczech kosztuje 30 euro. Moduł zapłonowy powinien być na dwie wtyczki, identyczne jak w chińskich skuterach 4T. Raczej będziesz miał zapłon DC-CDI oraz alternator trójfazowy jak w Jet Euro X. Taki moduł to bardziej kłopotliwa sprawa, jeśli dobrze patrzę to...
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
Nie widzę nigdzie schematu do twojego skutera, ale domyślam się, że w nim jest zasilanie CDI prądem przemiennym, a moduł który kupiłeś jest na prąd stały - nie wiem, czy da się to razem pospinać. Daj schematy jeśli posiadasz.
Zgadza się.
.....do motorowerów typu piaggio lub innych z zapłonem cdi można taki moduł oryginalny zastąpić innymi np : z charta ,i różnych chińskich skuterów jeśli ktoś potrzebuje informacji chętnie pomogę.... .....jakie napięcie zasilające powinno być podłączone do modułu zapłonowego ??.... Oferujesz pomoc przy zapłonie a nie wiesz jakim napięciem zasilać ten...
Witam nieznam tych zaplonów w tych skóterach ale jak są to moduly cyfrowe z mapami zaplonów i mikroprocesorami to będzie trudno coś dorobić. Jezeli jest to zaplon tranzystorowy /akumulatorowy lub tyrystorowy to mozna wykonać samemu a opisy znajdziesz na Elektrodzie pozdrawiam waclaw17
Masz zapłon DC-CDI. Sprawdź napięcie zasilania na module. Sprawdź cewkę WN. Jeśli dalej nic, to niestety moduł co nie będzie takie łatwe. Zataśmowana kostka jest od alarmu. Nie wiem co to za niepodłączona kostka dwupinowa.
Alternator który posiadasz jednak pochodzi od Aeroxa (i innych skuterów Yamahy z silnikiem Minarelli), tylko że z nowszych wersji z zapłonem DC-CDI. Alternator od TZR konstrukcyjnie jest bardzo podobny, stąd pomyłka. Moduł DC-CDI do skuterów jest nieco tańszy, tylko że są też dostępne chińskie podróbki których nie warto polecać. Większy kłopot będzie...
Witam problem polega na tym gdyż nie wiem który kabelek z modułu jest do czego. Kupiłem moduł 6 pinow ale i tak nie pasuje do skutera gdyż wejście kostki jest 2+4 a ja mam scalone na 1 kostkę. Może ktoś wie który kabel odpowiada za co i jak to podłączyć dodaje jpg. Z góry dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/5339225100_...
Więc co proponujecie, jaki zapłon? I tak zmieniłem gaźnik, tłok, cylinder, wszystko na 70. Mam nowe sprzęgło, wariator itd., ale osiągi zbytnio się nie zmieniły, więc zostaje mi moduł, albo niech ktoś napisze, co mogę jeszcze zrobić.
CDI ustala moment w którym ma nastąpić zapłon, zazwyczaj stały kąt wyprzedzenia. ustala go za pośrednictwem impulsatora znajdującego się na zewnątrz koła magnesowego (w chińskich maszynach). Jest zasilany ze statora. Podaje impuls na cewkę WN... Wszystkie te elementy do kupienia, podmiany ze skutera china 4t.
Witam, nie dawno wyciągnąłem że stodoły po 5 latach stania skutera Peugeot zenith, problem jest taki że nie ma iskry badałem miernikiem z iskrownika wychodzi prąd lecz z modułu już nie, dziś wymieniłem moduł i cewkę zapłonowa i dalej nie ma iskry. Wie ktoś może co zrobić żeby ta iskra się pojawiła?
szukaj zwarcia w instalacji, uszkodzonego przewodu od gaszenia itp, podejrzewam że to jakaś drobnostka, ściągnij sobie schemat instalacji i sprawdź kable odpowiedzialne za zapłon
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Apr... Serwisówka do tego modelu, wraz ze schematem na stronie 84 i rozrysowanym układem zapłonowym na stronie 87. To jest moduł do typowego bezstykowego układu zapłonowego z "zewnętrznym" impulsatorem.
Na iskrę składa się parę czynników, tj: - moduł zapłonowy - czujnik/impulsator - cewka wysokiego napięcia. Nie napisałeś, jaki masz rodzaj zapłonu, a tym bardziej marke i model tego skutera.
Witam mam problem z moim chinczykiem mianowicie nie ma siły by jechać, skuter wcześniej osiągał 95 km/h po zakończonym sezonie był tylko w zime odpalany, gdy tylko poprawiła sie pogoda chciałem sie przejechać i aż tu nagle ja mu w gaz a on mi ledwo jechał. wyczyściłem gaźnik i filtr powietrza a także filtr w zbiorniku paliwa, wymieniłem moduł, zapłon....
Gdy będę miał cewkę, zmierzę rezystancję, ustawię szczelinę i zobaczymy, co będzie dalej. Może być problem z namagnesowaniem koła, tak jak wspominałeś, a może być też ścięty klin na kole magnesowym. Póki co można sobie gdybać, gdy nie ma się cewki. Dokładnie tak. Nie wiadomo nawet czy Twoje cewki to zintegrowany zapłon jak np. w kosach spalinowych,...
części pozornie nie są drogie do chinoli. Chcę wymienić zapłon na inny ponieważ nie doładowywuje ak. ,słabe światłą są i żecz najbardziej wstrząsająca to palące się moduły i impulsatory
Przerwały mi się druty w tych cewkach w zapłonie z mojej głupiej winy. Kupiłem nowy zapłon. Założyłem i nie ma wogóle iskry. Zakładałem - inne moduł i cewkę od kable od świecy, nową świece i nic. Proszę o pomoc.
Witam, mam problem ze skuterem Bajaj Spirit 50, 2t. Zaczynając od początku, sytuacja wygląda tak, za po kilku latach leżenia, niewiadomo w jakich warunkach, poprzedni właściciel próbował go odpalać. Udało mu się go uruchomić, jednak skuter nie miał mocy, maksymalnie na ssaniu rozpędził się do 15km/h. Gdy ja go dostałem, zostałem poinformowany, że spaliła...
Witam,Kolega przez przypadek wyrwał kable z modułu zapłonu i nie wiem jak je teraz podłączyć, Kolor kabli to 1) zielony 2) zielono zółty 3) pomaranczowy 4) brązowy 5) niebieski SKUTER SYM ORBIT 2 proszę o pomoc ,pozdrawiam
Miałem na myśli ten moduł https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... Ale tak jak napisał kolega powyżej, także jestem za tym, aby pomierzyć cewki : zasilającą, impulsatora oraz zapłonową. Jeśli oryginalny moduł kontroluje także inne parametry silnika, to moja propozycja z uniwersalnym modułem nie jest dobra.
W nazwie nie ma BT chyba, że w numerze... A co jeśli można wiedzieć ten skrót oznacza? I nie wiem teraz czy inne skutery mają w nazwie BT. Ale jeśli chodzi o zapłon to prawie wszystkie chodzą na tych samych modułach. Kurcze jestem chyba googlowym inwalidą, bo nic znaleźć nie mogę...
To jest zapłon DC-CDI. Potrzebuje zasilania z akumulatora aby pracował. Tak więc naładowany akumulator musi być.
Czemu w ogóle będzie służyła ta śruba wkręcona w magneto, bo nie bardzo rozumiem ... skuter ma 8 lat i zapewne ze starości ta naklejka odpadła, bo jej nie widzę Śrubka będzie służyła temu, że jak przejdzie obok impulsatora to ten da impuls. Wstępnie możesz ocenić gdzie masz wiercić sprawdzając położenie tłoka w cylindrze, jeżeli tłok jest prawie u...
Witam mam problem z moją hondą mbx 80 silnik HC04E, mianowicie wyciąga tylko 60 i przerywa na wyższych obrotach, na biegu jałowym to wogóle na obroty nie chce wchodzić na każdym innym forum piszą że to wina zapłonu cały zapłon przestawić w prawo, a u mnie w ogóle tak nie zapala tylko strzela w wydech i kopci dopiero zapali jak zapłon przestawie w lewo,...
Witam. Na ryzyko kolegi kupiłem moduł zapłonowy do chińskiego skutera. Zasilanie DC z akumulatora. Quad już poskładany i wszystko działa. Były jeszcze problemy z włączaniem napędu 4x4, ale to drobnostka i sukcesywnie każda funkcja, która przestaje działać, jest przejmowana przez prostsze rozwiązania. Moduł kosztował niecałe 60 zł, choć są i tańsze....
Silnik GY-6 automat ze skutera? Wnioskuję że to jest moduł DC-CDI, w zwykłym AC-CDI nie ma szans na wypalenie dziury. Moduł oczywiście nadaje się do wymiany, jednak może być kłopot ze znalezieniem zamiennika dobrej jakości. Chińskie moduły DC-CDI z którymi miałem styczność były albo kiepsko wykonane, albo bardzo mało trwałe.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Mialem podobny przypadek w chinczyku,wymienilem cewke na nowa i problem znikl,Moze to tez zadziala i u Ciebie ,pozdr.
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
chodzi mi o zastosowanie modułu o zmiennym kącie wyprzedzenia zapłonu z samochodu do motocykla. Słyszałem że jakieś volvo miało w module wejście na podciśnienie z kolektora.myślę że taki moduł byłby lepszy od zapłonu z kątem statycznym.czytałem coś o sportowych modułach do skuterów z otwartą mapą zapłonu, ale do końca nie wiem o co chodzi.
http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1...
Znalazłeś przyczynę? Mam u siebie taki sam problem
skuter moduł zapłon podłączyć moduł zapłon skuter moduł zapłon skuter kymco
reset telefon nokia lumia skuter bassa z18xe wymiana silnika
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Podłączenie grzałek g1, g2, g3 przez przełącznik obrotowy Skrzynia CVT w Suzuki Swift 2024: Model i Specyfikacja