Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
Ewentualnie podmień moduł zapłonowy na inny. Bezpiecznik powinien być przy akumulatorze.
W jakiej technologi wykonany jest oryginalny akumulator Li-Ion, LiPo, NiMH? Napięcie wyjściowe 10,8 V sugerowało by któreś z powyższych. Wiedząc to można rozważyć też regenerację, powinno być taniej. Jest wiele firm które tym się zajmuje, ew. samemu jak ma się odpowiednie umiejętności. Co do zamiany na akumulator żelowy 12 V, to trudno stwierdzić czy...
Moduł zapłonowy bardzo dobra rzecz,przy słabym akumulatorze iskra jest zawsze wielka "jak byk" do zamontowanie w większości aut.
Wyglada na to że moduł jest zasilany prądem stałym prosto z akumulatora-czyli czarny to zasilanie modułu.
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
Masz moduł zapłonowy DC, jestes z brzeska?
To słabo kombinujecie, bo zapłon w Simsonie pracuje bez akumulatora, a moduł zapłonowy potrzebuje przewodów czerwonego i niebieskiego ze statora.
Jeśli się dobrze orientuję, to w tym modelu znajduje się moduł zapłonowy typu DC-CDI. Z zasady ma prawo się nagrzewać ze względu na zastosowaną wewnątrz przetwornicę podnoszącą napięcie. Tylko jedna uwaga, jeśli to jest chiński pomarańczowy moduł WM Motor (z Wilmatu) to niestety trzeba powiedzieć że to jedno wielkie gówno. Ciągnie prąd 0.5 A w trybie...
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Witam,ja znowuż mam inny problem akumulator naładowany , moduł zapłonowy nowy.cewka zapłonowa nowa.swieca nowa.przelacznik w kierownicy nowy.regulator napięcia nowya . Iskrownik nowy.dalej nie ma prądu na swiecy
Moduł który przedstawiasz to zwykły moduł AC-CDI. Nie będzie działać w układzie zapłonowym zasilanym z akumulatora. PS. Nie daje się linków do aukcji na tym forum. Pytanie dlaczego usunięto numer aukcji który podałem?
Podepnij zasilanie do modułu bezpośrednio z akumulatora. W tym samochodzie nie ma żadnego modułu zapłonowego. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Cewki zapłonowe są sterowane bezpośrednio ze sterownika wtrysku. Proponuję też czytać uważnie temat bo wyraźnie pisze wyżej, że zasilanie na cewce jest...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
sory że odsmażam kotleta ale czy do tego modułu jest potrzebny akumulator ??
Witam; Rozmyślam nad zrobieniem małego traktorka. Jedną z myśli jest wykorzystanie silnika z jakiegoś motocykla. Oczywiście rozsądnie jak najtańszą drogą. Moc raczej min.20KM. Elektryczny rozrusznik. W miarę prosty, kręcący się raczej nisko. Sam silnik można kupić nawet za 500zł(np honda NTV 650) tylko Nie mam pojęcia co trzeba do uruchomienia takiego...
Gdzie masz przymocowany moduł, że zjadł go kwas z akumulatora? Fabrycznie to on jest wyżej i spory kawałek od akumulatora. Moduł zapłonowy nie ma związku z regulatorem napięcia ani akumulatorem. To jest zapłon CDI.
Przed silnikiem na ścianie grodziowej gdzieś nad akumulatorem a obok modułu (cewki) zapłonowego jest taka biała kostka - w większości Tikaczy styki śniedzieją i będzie wtedy wszystko poza iskrą. Przeczyść ją. Raz mi się zdarzyło że kupiłem nową cewkę i też była uwalona. Przeryłem całą instalację i nic. Po zmianie kolejnej problem ustąpił.
Masa silnika (przy rozruszniku) jest dobrze podłączona? Nie pamiętam już czy stator miał osobny przewód masowy do instalacji. Gaszenie silnika w Peugeotach działa dwufunkcyjnie. Po pierwsze rozłącza przewód zasilający CDI od statora do modułu CDI. Po drugie łączy jedną ze stron z masą, aby utrudnić złodziejowi uruchomienie silnika poprzez zmostkowanie...
Witam szukam schematu budowy elektronicznego modułu zapłonowego do ogara 200 (silnik jawki 50 ) chodzi mi konkretnie o schemat modułu do którego nie potrzebny jest akumulator.
drugi chyba z akumulatora Chyba czasami powoduje uszkodzenie CDI
tak, ale moduł musi być zasilany napięciem zmiennym (nie z akumulatora)
Witam mam coś takiego Dodano po 17 Nie wysyła schematu przepraszam i anuluj p. Dodano po 4 Dodalo się Post nie na temat. Mowa o silniku Morini a nie silniku Minarelli. W tym modelu moduł Kokusan jest typu DC-CDI, czyli zasilany z akumulatora. Muszę sprawdzić czy mam gdzieś zapiski z pinoutem, później odpiszę.
Kto widział w 251 mechaniczny przerywać i platynki. W każdej normalnej 251 jest zapłon elektroniczny z tranzystorowym modułem zapłonowym koło akumulatora i żadnych kondensatorów przy przerywaczy nie ma. Jest tylko nadajnik impulsów. Ja widzialem, nawet mam taka, 6voltowa wiec koles nie gadaj ze nie ma jak normalnie sa ! :]
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Witam! Problem z odpaleniem to : 1/brak iskry 2/brak paliwa 3/zle ustawiony zapłon Sprawdz świece zapłonowe, wykreć i oczysc, podłącz do przewodu i sprawdz jaka jest iskra (będziesz tez miał odpowiedź czy moduł zapłonowy jest dobry i cewka zapłonowa). Dodatkowo proponuję sprawdzic pojemnośc akumulatora, zrealizujesz to poprzez kontrolne rozładowamie...
a jak to zrobić
Określ dokładnie. SYM Jet Euro X czy SYM Jet Sport X. Brak podanego właściwie podanego modelu oraz co najważniejsze rocznika kwalifikuje temat do kosza. Wszystko zależy od rocznika. W nowszych modelach jest alternator trójfazowy, dlatego moduł zapłonowy jest typu DC-CDI (zasilany z akumulatora). Podłączanie zwykłych modułów AC-CDI to skazywanie ich...
Znaczy się zapłon bateryjny. Potrzebny więc regulator, akumulator, moduł zapłonowy i cewka.
no tak za mało sprecyzowałem pytanie: tam nie było modułu zapłonowego, ja mam na myśli układ zapłonowy z modułem takim jak np. w VW Golfie Dodano po 3 czyli CZYSTO TEORETYCZNIE czy taki golf chodziłby gdyby zamiast zasilać moduł zapłonowy z akumulatora zasilalibyśmy go z 12V cewki/prądnicy (nawet pracującej zupełnie niezależnie)? Jak co to tu jest schemat...
Witam. Na ryzyko kolegi kupiłem moduł zapłonowy do chińskiego skutera. Zasilanie DC z akumulatora. Quad już poskładany i wszystko działa. Były jeszcze problemy z włączaniem napędu 4x4, ale to drobnostka i sukcesywnie każda funkcja, która przestaje działać, jest przejmowana przez prostsze rozwiązania. Moduł kosztował niecałe 60 zł, choć są i tańsze....
I oznaczenia jakie tam powinny być: G- ground /masa S-starter/rozrusznik M-magneto/moduł zapłonowy B-battery/ zasilanie z akumulatora L-live/zasilanie po zapłonie A- alternator
Miałem na myśli moduł zapłonowy, nie regulator napięcia.
Jeżeli masz kłopot z iskrą to pod akumulatorem jest moduł zapłonowy.
Szukaj modułu firmy Kokusan Denki, do Aprili SR z silnikiem Morini gaźnik. Wygląda identycznie jak moduł numer 29 z poniższego zdjęcia: http://www.kokusandenki.co.jp/english/pr... PS. Przygotuj się na niemały wydatek. Takie moduły na Allegro kiedyś widziałem za kwotę 300 - 400 zł. Nie spotkałem się z takimi modułami w innych...
Witam,ja znowuż mam inny problem akumulator naładowany , moduł zapłonowy nowy.cewka zapłonowa nowa.swieca nowa.przelacznik w kierownicy nowy.regulator napięcia nowya dalej nie ma prądu na swiecy Dodano po 2 A i iskrownik też nowy
Tu masz rosyjska ksiażkę o modułach zapłonowych http://depositfiles.com/files/3djmfp7bu
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
A o częstotliwości napięcia z prądnicy w tym ,,motorku" to któryś z Was pomyślał ? Raczej tak, poniewarz napisałem: Problemem może być wydajność prądowa (skuteczna) PRĄDNICY, napisałeś: 30W. dobra. dzięki panowie! a powiedzcie mi jeszcze czy dałoby radę zasilić taki moduł zapłonowy zamiast akumulatora z osobnej cewki z tą samą przetwornicą i ew. jakimś...
Trzeba zdjąć środkowy przewó wysokiego napięcia z kopułki aparatu zapłonowego i włożyć tam świecę zapłonową. Podłączyć lampkę kontrolną do dodatniego bieguna akumulatora, drugim końcem dotykać na zmianę do zacisków G i W modułu. Jeśli będzie skakała iskra - moduł jest dobry i usterki trzeba szukać na trasie przewód - ceweczka aparatu.
Problem rozwiązany , wymieniłem cały aparat zapłonowy z modułem podładowałem akumulator i uno działa jak żyleta dzięki za pomoc pozdrawiam.
Zmierz rezystancję pomiędzy każdym przewodem a masą statora (obudową). Cewki WN sprawdzisz podłączając na próbę do innego układu zapłonowego typu CDI. Tylko nie pod moduł TCI i nie pod akumulator, bo się cewka spali. Moduł zapłonowy ma jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu sterowany mikroprocesorem... Ciężka sprawa.
Moduł ma być zasilany z akumulatora,czy bezpośrednio z cewki zasilającej ?
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
Jeżeli w aparacie zapłonowym jest przerywacz, to tak, możesz podłączyć bezpośrednio cewkę wysokiego napięcia, ale musi to być model przystosowany do pracy z przerywaczem. Natomiast gdy w aparacie znajduje się cewka - impulsator, to moduł jest niezbędny do działania układu zapłonowego
Wszystko zależy, jaki to moduł. Jak AC, to należy podłączyć cewkę zasilającą, impulsator (też cewka) i cewkę zapłonową. Inne zasilania nie są potrzebne. Jak moduł DC, to akumulator, impulsator i właściwą cewkę zapłonową. Jak zapłon TCI, to też akumulator, impulsator i cewkę zapłonową, tyle że inną. PS. Skąd jesteś?
Masz rozłączony moduł zapłonowy CDI . Musisz zidentyfikować przewody gdzie idą. Rozpiskę pinów znajdziesz w tym poście [url=http://atvpolska.pl/forum/viewtopic...
Mógł ci paść moduł zapłonowy. Dokładnie do czego dotknął ci ten przewód od akumulatora? Do której części cewki?
Przecież ta prądnica ładuje akumulator i zasila światła mijania, drogowe i pozycyjne. A teraz policz moc wszystkich żarówek jakie masz w tym skuterze - do tej mocy jest przystosowany akumulator, Panowie, ogarnijcie się trochę. W 99% tych chińskich skuterów w prądnicy są 3 cewki, jedna zasila moduł zapłonowy, druga ładuje akumulator poprzez regulator...
Moduł zapłonowy,jest na aparacie.
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
Oczywiście masz najzwyklejszy zapłon CDI, nie żadne immo? Ja to widzę tak. Gdzieś w instalacji masz przebicie, albo z powodu zamoczonej instalacji albo gdzieś się rozlał elektrolit z akumulatora na instalację elektryczną. Też możliwe że brakuje gdzieś masy w części instalacji i to będzie robić podobny efekt. To że pojawia się tylko jedna iskra może...
Mogło także polecieć radio jeśli na stałe było podłączone pod plus (pamięć), jeśli masz jakąś elektronikę np do LPG (ale myślę że masz na śrubę - gaźnik) wszystko mogło się posypać co jest na stałe podpięte pod akumulator (poza stacyjką) Moduł nanoplex nie jest na stałe podpięty do akumulatora , jedynie przez stacyjkę więc nie powinien się upalić chyba...
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
A mozesz dodać zdjęcia "iskrownika" sprzęt nie ma akumulatora? To silnik 4t czy 2t? Ile ma cylindrów?
Chodzi o to iż mam moduł zapłonowy na 4 piny (wtyczka jest na 6). Nie umiem znaleść takiego moduły, pisałem do różnych firm i serwisu i nic. Moduły jakie są dostępne na allegro i w sklepach to na 5 lub 6 pinów (wtyczka również na 6). Gdybym miał schematy modułu to byłoby lepiej bo wiedziałbym co i gdzie podłączyć. Bezpiecznik znajduje się przy akumulatorze.
Wygląda na to, że kable podpięte prawidłowo (czerwono-czarny bezpośrednio z akumulatora, czerwony z modułu zapłonowego). Padnięta centralka?
Zastanawiam się, czy czasem ten mechanik nie podłączył modułu pod akumulator lub cewkę ładowania/świateł.
Dzień dobry, mam pewien problem założyłem nową instalacje iskrownik cewkę moduł zapłonowy i regulator napięcia akumulator 12V chciałem ją odpalić i sprawdzić iskrę, niestety 0 rezultatu wszystko podłączone wg schematu nie wiem czy coś pominąłem czy nie?? https://obrazki.elektroda.pl/7584319700_... nie wiem czy tu powinno się ustawiać...
Miałem podobny problem z moim skuterkiem Chińskim. A mianowicie także nie chciał palić; iskra była na kilku świecach sprawdzałem w razie gdyby biła po bokach, paliwo również świeca mokra, zawory sprawdzałem ustawiałem idealnie jak się tylko dało, przewód od cewki do świecy, a tu nadal cisza, postanowiłem zakupić nowy moduł zapłonowy ledwo obrócił rozrusznik...
Silnik zalany, tak na początek. Nie dziw się że świeca jest mokra. Dobrze abyś dobrze sprawdzić zapłon. Masz moduł zapłonowy umieszczony obok akumulatora? Wylewający się elektrolit może spowodować korozję przewodów, co za tym idzie na początek przebicia (zapłon wariuje) a później utratę iskry względnie utratę masy i iskra występuje wielokrotnie. Sprawdź...
To zależy od rocznika skutera. Fabryczny moduł zapewne ma blokadę/ogranicznik obrotów do 7000 RPM. Jeśli to nowszy model, to radzę sprawdzić, czy nie ma tam zapłonu DC-CDI (zasilanego z akumulatora). Nie robię i nie robiłem Zippów, więc nie wiem, jakich tam zmian dokonywano. Dobrze byłoby zamieścić zdjęcia modułów i instalacji.
Do DCI Niebiesko biały.. .......... + z impulsatora (czujnik położenia wału) Niebiesko zielony ......... - z impulsatora Do regulatora 3X żółty ....................... 3 fazy Do odpalenia nie potrzebujesz regulatora. Podłączasz tylko impulsator do modułu i zasilanie z akumulatora do niego (plus i minus) Znajdź teraz swój moduł zapłonowy na necie z opisem...
Brak wiedzy nt. budowy skuterów. W skuterach marki Kymco zaczęto stosować moduły zapłonowe typu DC-CDI. Dwa typy, jeden do 2T i drugi do 4T. Podłączenie zwykłego modułu zapłonowego AC-CDI (złącza pasują, jak do zwyczajnego modułu 4T) skutkuje właśnie zwarciem w instalacji elektrycznej, ale po wyzwoleniu pierwszej iskry, bo na tym samym pinie do którego...
Witam mam problem z zippem.pro 50 Motor odpalał jeszcze przed zimą No ale stwierdziłem że popatrzę jak to tam jest Iskra ma Kręci na Starter i na kopke tez Kompresję ma ale bardzo ciężko go odpalić Ostatnio podlałem pod świece to odpalił i zgasnal a tak to kręci i do tej pory nie chce złapać ma ktoś jakieś pomysły a może miał ktoś podobny problem z...
Do modułu dałem zasilanie i masę bezpośrednio z akumulatora i bez efektu To by chyba załatwiło sprawę ;)
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Możliwe że właśnie moduł zapłonowy szlak trafił. Bo zapewne masz zapłon DC CDI, zasilany z akumulatora. Więc jak moduł ostro pokręciło to może właśnie rzuca takim napięciem na cewkę zapłonową :/ . No ale tego pewnym być nie można do póki nie wykluczysz impulsatora. Impulsator nie musi być koniecznie od tego pojazdu. Bardzo często ten sam silnik jest...
Takie wybiórcze palenie wskazuje na moduł zapłonowy. W tej drugiej kwestii sprawdź połączenie minusa akumulatora z nadwoziem, a regulator napięcia wymień i powinno być OK. Widziałeś kiedyś moduł zapłonowy w tym silniku?? ba widziałeś kiedyś ten silnik na oczy??? Do autora- szukać kumatego elektryka i nie pisać , że takich w pobliżu nie ma.
Pulser coil to mała ceweczka podająca impuls na moduł zapłonowy. Brak tu przerywacza
Podobny układ był kiedyś w EP był w nim jeszcze układ czasowy tu też by się przydał , ma on na celu odłączenie cewki w przypadku gdy zapłon jest włączony , silnik nie pracuję a platyny są zamknięte. Zamiast układu czasowego dać kondensator w bazie pierwszego tranzystora, dzięki czemu będzie przepuszczał tylko impulsy, i w sytuacji gdy będą platynki...
Sprawdź dokładnie, czy któreś kable nie są uszkodzone, sprawdź kostki czy nie są zaśniedziałe. Sprawdź połączenie klem akumulatora.
Nic z tego kolego, ten GL133 to moduł AC-CDI, musi być zasilany z dedykowanej, wysokonapięciowej cewki w magnecie (cewka musi dawać min 50V na kopa), ty masz instalację przystosowaną do modułu DC-CDI, który jest zasilany z akumulatora 12V
Jesli to motocykl rosyjski to może być podobnie jak w mińsku 125. Tam o ile pamiętam jest regulator napięcia na tyrystorze który jest jednocześnie prostownikiem jednopołókowym. Zapłon jest na triaku dlatego ta cewka o dość dużej rezystancji, z niej ładowane są kondesatory w module zapłonowym. Coś masz pokopane w tej instalacji bo światła powinieneś...
Nie odłączaj akumulatora podczas pracy motocykla bo popalisz regulator napięcia i moduł zapłonowy !!!
prawdopodobnie padł moduł zapłonowy
Witam mam problem z chińskim skuterem Mondo hiray Moduł zapłonowy kręci rozrusznik i na kopke tez Dobry Akumulator paliwo dochodzi Skuter zakupiłem i stal w zimie w garażu nie odpalany przez 2 miesiące Też Sprawdzałem i iskry nie ma Co może być nie tak Świeca Cewka zapłonowa Orientuje się ktoś z góry dziękuję
Chcesz spalić moduł zapłonowy i licznik? Nie odłącza się akumulatora podczas pracy silnika. Tak samo nie sprawdza się napięcia ładowania bez podłączonego akumulatora. Masz tam regulator napięcia z wejściem Sense (czarny przewód). Sprawdź czy na nim pojawia się napięcie 12V po stacyjce. Sprawdź czy układ mostka trójfazowego w regulatorze jest sprawny....
Takie najważniejsze pytanie czy iskra jest jak nie chce odpalić ? Czasami takie coś powodował moduł zapłonowy pod cewką I czy próbowałeś odłaczyć akumulator na parę minut i wtedy sprawdzić. Jaki rodzaj istalacji ?
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
... wynalazek może być komuś potrzebny, więc niech go sobie zamontuje, nie widzę przeszkód. A co się stanie jak układ się zepsuje i auto nie zapali ? A co się ma stać? - to samo jeśli padnie pompa paliwa, alternator, akumulator, moduł zapłonowy itd. Naprawić lub wymienić, lub przewidzieć sytuację i zrobić sobie od razu zworę awaryjną w postaci np....
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Nie mam 100% pewności, ale warto próbować. Już kilka razy miałem przypadki w fordach ( escort, mondeo, sierra ) że wystarczyło dodać masę z akumulatora do modułu zapłonowego. Objawy jak wyżej ustępowały. Nie wiem czy w fieście to pomoże.
potrzebuje schematu do modułu zapłonowego do motoroweru jawa 50 bez akumulatora w tym motorku nie było tego seryjnie znalazłem coś takiego lecz potrzebuje bez akumulatora http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln...
Witam.Panowie czy próba odpalenia motocykla z podłączonym prostownikiem samoczynnym (12v 6A) do akumulatora mogło spowodować przepalenie modułu zapłonowego?? Czytałem wiele opinii że raczej powinien spalić się prostownik ale od tego momentu mam problem z motorem a nie z prostownikiem :cry:
Dobrze czytam plus z akumulatora na masę tzn. głowice cylindrów?
Witam, mam te same objawy, wymienione zostały już - ECU - Moduł cewki zapłonowej - Czujnik położenia wału - Przepustnica - Akumulator oraz sprawdzone wszystkie masy i cały czas brak efektu. Jutro spróbuję wymienić świece tak jak opisał kolega piotrn007 - ostatnia deska ratunku ;)
Powiedzcie mi jeszcze czy do tego silnika musi być jakiś moduł zapłonowy, czy tylko wystarczy przerywacz, cewki, kable, świece i akumulator z rozrusznikiem aby go odpalić ?
Witam Posiadam dość stary Polski motocykl marki wsk 175 i dla niego właśnie zamierzam zbudować moduł zapłonowy. Instalacja i akumulator jest 6V, cewka zapłonowa 6V. Zamierzam wykorzystać do tego celu jakąś bramkę w cmosie lub ttl'u do kluczowania napięciem wzbudzenia cewki zapłonowej. Miało by to za zadanie (ta bramka) odłączanie z masy jednego przewodu...
Dalej upieram się przy aparacie zapłonowym (cewka lub moduł).
Mam pytanie czy można jakimś domowym sposobem naprawić moduł zapłonowy? Czy tylko oddanie do naprawy? Nie widać żadnych przepaleń. Moduł nie daje iskry na świece tylko jeżeli mam włączony zapłon i dotykam jakimś przewodem na przykład + akumulatora wtedy iskra na świecy przeskakuje co to może być?
to nie jest wina akumulatora! , weź sobie ściągnij kapturek od jednej ze świec załóż jakąś inną lub sam przewód zbliż do masy i sprawdź jak będziesz kręcił czy jest iskra, jeśli nie to sprawdź czy jest zasilanie modułu w czasie gdy kręcisz rozrusznikiem(najlepiej żarówką) , jeśli będzie to prawie pewne że moduł lub czujnik , jeśli by jednak iskra była...
Moduł powinien być podłączony do zasilania z akumulatora, powinna być też wykorzystana orginalna cewka jako impulsator. Może moduł był na napięcie 6V a instalacja na 12V.
Wymień moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym na oryginał.
Czerwony + z akumulatora, czarny + do instalacji, zielony masa, czarny z białym paskiem to gaszenie silnika moduł zapłonowy
honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy cinquecento moduł zapłonowy moduł zapłonowy suzuki
zasilacz złącze 20pin 24pin gniazdo zapalniczki mondeo transformator ferrytowy
renault scenic radio instrukcja moduł komfort termet
Przerwa w jednej żyle skrętki mimo równej długości Regulacja zawiasów w piekarniku Beko - porady i wskazówki