nie czytacie a już doradzacie pisze że cewkę dał nową a dwoje mu doradza podmiane cewki przeczytac pomyślec . czujnik hala na wale do sprawdzenia jest sygnał ok sygnał na moduł jest ecu ok z modułu sygnał na cewke jest moduł ok itd. oczywiście masy i zasilanie pierwsze do kontroli i jeszcze sygnał z rozusznika jest tu brany pod uwage z schematu Popraw...
Witam ponownie... mam jeszcze takie jedno pytanie... a mianowicie jak sprawdzić moduł zapłonowy... czy dobry czy padniety?
jest jeszcze moduł zapłonowy pod cewką
Trzeba sprawdzić cewkę, moduł i aparat zapłonowy
Dzięki za odpowiedzi. Tym autem jeździł chyba czarownik voodoo. Dziś odpalił bez problemu i pojeździł na tym trzecim module, na którym wczoraj chodził 2 min. Będę sprawdzał przewody. Edit. To nie moduł zapłonowy tylko czujnik Halla robił co chciał. Wymieniłem kopułkę razem z czujnikiem zanabytą na szrocie i po sprawie.
. Wydaje mi sie ze to silniczek krokowy ale nie jestem pewien a nie chce wymieniac w ciemno.. Rzygać się chce jak się czyta takie bzdety. Moduł zapłonowy przelutuj.
https://obrazki.elektroda.pl/6904433200_... 1 Rozrusznik 2 Klimatyzacja 3 Ogrzewacz filtra paliwa (silnik wysokoprężny) 4 Sygnał dźwiękowy 5 Manualno-automatyczna skrzynia biegów, automatyczna skrzynia biegów 6 Moduł sterujący silnika 7 Światła przeciwmgielne 8 Chłodzenie silnika 9 Chłodzenie silnika 10 Manualno-automatyczna skrzynia...
Jesli ta corsa ma aparat zapłonowy to moduł kopułka palec, jeśli natomiast ma czujnik położenia wału i cewkę dis osobną na każdy cylinder to czujnik wału lub cewka.
To jest Corsa A z 1988 roku. Nie ma tu żadnej elektroniki, stąd i brak kontrolki check engine. Tak jak pisałem nie ma nawet filterka paliwa. Pełna opcja mechaniczna. Moduł zapłonowy z palcem rozdzielacza itd..
Witam! Wymieniłem moduł zapłonowy i niestety problem się powtarza. Co jeszcze sprawdzić?
Jest hallotron,w modelach corsa 1,2 1,4,astra 1,4.Zalezy od modelu-to o czym piszesz Artwin jest modelach 1,6 (kadett,astra,vectra).
Moduł zapłonowy masz dobry? Bo coś mi się widzi, żeś się za to wziął do drugiej strony.
Stary, nie nudź. Masz problem z podcewkowym modułem zapłonowym, typowe w c14nz. Albo go możesz przelutować, jak się czujesz na siłach, i masz technologiczną mozliwość zdjęcia zalewy, albo kup nowy. dzisiaj wymieniłe podcewkowy moduł zapłonowy tak jak myslałes ale nie stety sytułacja sie ponowiła czyli pozostał mi czujnik halla tak jak myslałem i ciagle...
Od kilku dni walczę z tym samochodem (Corsa B 1.0 z 1997r. 180tyś. km. na liczniku) żeby odpalił. Problemy się zaczęły jak jechałem drogą szybkiego ruchu i po prostu jak by mu odłączył zasilanie (światła, licznik, silnik) wszystko zgasło ale siłą rozpędu czy rozrusznika, nie pamiętam udało się go uruchomić. Działo się tak jeszcze ze dwa razy nawet po...
Dokładnie czujnik indukcyjny. Nie ma halla. Jest moduł zapłonowy DIS. Nie mam żadnych zabezpieczeń dodatkowch oprócz immo które działa bo kontrolka silnika nie mruga. Ale jaki wstawić? Bo te rezystancje są różne. Jaki jest fabryczny czujnik? Właśnie wymontowałem czujnik i nic na nim nie pisze.
Witam Proszę o pomoc jakieś wskazówki, ponieważ ręce mi opadają. Od dwóch miesięcy borykam się z problemem taki, że w trakcie jazdy zapala się kontrolka błędu samochód staje i koniec. Dodam, że samochód jest na gaz i był podłączany pod komputer i nic. Dwóch mechaników mi go robiło. Jeden wymienił świece, przewody nawe reduktor od gazu (tylko tak to...
Witam wszystkich. Moje problemy z corsa zaczęły się w ubiegłą niedzielę. Jechałem sobie pełny uśmiechu późnym popołudniem, jedną z obwodnic mojego miasta (70km/h), aż zacząłem słyszeć na wysokich obrotach wycie. Myślałem że to chwilowe, tymczasem każdy kolejny kilometr to co raz gorsze wycie. Moc samochodu bardzo spadła, gaz w podłodze, a samochód ledwo...
Moduł jest przy module zapłonowym. Ten większy, 5-pinowy.
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
moduł zaplonowy
a gdzie w tej corsie jest moduł zapłonowy? :)
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
Sądząc po objawach to nie problem z iskrą ale trzeba to sprawdzić.Jak nie odpala zdjąć kabel wysokiego z kopułki i przystawić blisko masy.Jak wtedy będzie iskra to wiadomo że to inny problem.Uszkodzenia czujnika Halla bywają bardzo rzadko , padają głownie moduły zapłonowe.
Przepraszam że jednopunktowy wtrysk nazwałem gaźnikiem ale nie jestem mechanikiem samochodowym i nie znam się dokładnie na samochodach.Chciałbym dodać że przy tym silniku nie ma kopułki przerywacza tylko jest elektroniczny moduł zapłonowy.
Witam ponownie. Zajrzałem do świec wcześniej i dwie były suche dwie zalane. Przeczyściłem i dalej nic. Zauważyłem ze delikatnie cieknie benzyna z przepustnicy a właściwie z pod tej wkładki co gaz(LPG) przez nią jest doprowadzony. Co do kopułki to nie ma, jest moduł zapłonowy.
Przed chwilą odłączyłem na chwilkę akumulator, sprawdzilem jeszcze raz błędy i tym razem pokazuje błąd "1503 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera"
czy moduł zaplonowy i moduł wtrysku paliwa są niezależne?
Skoro 3 przewody to plus, minus i jako że ma działać jako obrotomierz to pod cewkę lub moduł zapłonowy.
podejrzewam silnik krokowy .czytałem że pomaga wyczyszczenie go, Kup szczotkę do butelek i wyczyść tłumik z tyłu, taki sam skutek to przyniesie. Prawdopodobnie uszkodzony albo TPS, albo sam styk biegu jałowego w nastawniku. To silnik z okrągłym aparatem zapłonowym, czy prostokątnym, czarnym żebrowanym modułem DIS ?
Musisz zwrócić uwage na immo: jeżeli sterownik będzie pochodził z "dawcy" który miał immo fabryczne, to musisz albo wycziscić sterownik (wywalić immo) albo przekładać komplet: sterownik, immo, transpondery w kluczach. Ale po objawie patrząc to raczej nie sterownik. Czy ja k nie chce odpalić to jest iskra ? Jezeli nie, to w ciemno wymieniaj moduł, jest...
Witam! Auto jak w temacie. Są dnie kiedy jeździ bez zarzutu i są kiedy zaczyna przerywać, szarpie autem czasem gaśnie i nie chce odpalić. Wymienione zostały świece, kable zapłonowe, moduł zapłonowy, kopułka, palec i komputer nie wykazał żadnych błędów. Co jeszcze należy sprawdzić?
Witam Miałem kiedyś podobny problem w vektrze wszystko sparwdziłem i okazało sie nakońcu że do komutera wszystko ładnie wchodzi ale już nic z niego nie wychodziło. sprawdź czy na kabelu który idzie z komutera do aparatu zapłonowego jes jakies napięcie bo u mnie nie było i była to wina komutera musisz jakoś komputer sprawdzić. a i jeszcze sparwdź czy...
Witam! Jeżeli nie będziesz mógł odpalić to spróbuj na popych i jeżeli wtedy odpali, to do wymiany moduł zapłonowy, który znajduje się pod cewką zapłonową. Podaj kod silnika. Pozdrawiam
Hej, pierwsze słysze o takim procederze, a skąd wiadomo ,że to czujnik-sprawdzałeś omomierzem ? wiem ,że najczęsciej idzie moduł[na giełdzie 25Zł] , i ewentualnie czujnik-można podebrac z czegoś. Pozdrawiam.
Sprawdź silnik krokowy, może się zacina, jest niesprawny lub syki w kostce są zaśniedziałe. Silnik krokowy do odpalenia otwiera kanał dodatkowego powietrza. Dodano po 5 Jeszcze pod uwagę wziąłbym cewkę zapłonową i moduł zapłonowy. Niektóre cewki są zintegrowane z modułem zapłonowym - nie wiem jak jest w twoim aucie. W oplach nieraz było, że jak się...
Jeżeli kontrolka świeci a samochód nie zapala to napewniej zepsuty masz moduł. To jest to pod cewką zapłonową. Pzdrawiam.
Twierdzi, że iskra jest tylko wtryskiwacz nie pracuje jak powinien - niby cały czas otwarty. Mówię tylko co on mówi, a boje się, że to coś ze sterownikiem, modułem zapłonowym może być dlatego się pytam co o tym myślicie Panowie. ciśnienie sprężania w cylindrach 14bar
Teraz doczytałem, że to zapewne cewka z modułem. W tym przypadku pomiary rezystancji nie będą miarodajne.
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
że u mnie obroty strasznie wariują od 1200 do 500 i poniżej gaśnie i podmiany wszystkich czujników oprócz aparatu zapłonowego, cewki i modułu nic nie dały czekam na apoarat zapłonowy, cewkę z modułem oraz wiązkę bo już sam nie wiem czemu tak wariują obroty w moim aucie (c14nz/c14se ;)) mam już dość tego silnika :(
Witam. Pod cewką jest moduł zapłonowy. Wykręć go popraw lutowania na złączach, (trochę dłubania). Wyciągnij złącze z aparatu zapłonowego, jeśli dominuje zieleń, to oczyść, popsikaj czymś tłustym i zapalaj. Przyjemnej podróży!
Posprawdzaj kopułkę i palec w aparacie zapłonowym. Chyba że jest na module razem z cewką to wtedy możesz sprawdzić cewkę i czujnik przy wale.
vectra , Kadet , corsa z tych roczników mają problem z cewkami zapłonowymi , czasem bez powodu autko potrafi zgasnąc nawet w czasie jazdy a jak postoi odpala , jak masz dostęp do szrotu za pare groszy możesz kupic i wymień , Jak dla mnie to 100% cewka
Witam. Mam swapowaną corsę B, włożyłem silnik c20ne, motronic 4.1. Jest dobrze podłubany mechanicznie, ma chip. Ale ciągle mi mało KM i postanowiłem dołożyć kompa i wiązkę z silnika c20xe z kadetta E, motronic 2.5. Dołożyłem aparat zapłonowy, czujnik spalania stukowego, moduł wzmocnienia zapłonu i cewkę też z c20xe. I mam kłopota. Silnik odpalił, do...
Nie chcę zakładać nowego tematu, napiszę tu. Modów ciąg dalszy nastąpił. Założyłem wiązkę i kompa z silnika c20xe. Dołożyłem aparat zapłonowy, czujnik spalania stukowego, moduł wzmocnienia zapłonu i cewkę też z c20xe. I mam kłopota. Silnik odpalił, do włączenia wentylatora pracował. Ale były zawahania obrotów. Jak obroty na chwilę spadały, to wskazówka...
Aparat po prawej stronie ma wewnątrz moduł zapłonowy. Cewka na upartego mogła by pozostać ta sama. Kabel czerwony przyłączyć do zacisku 15 cewki ( tam jest podłączony kabel czarny ze stacyjki, mają iść razem pod jedno). Kabel brązowy podłączyć do zacisku 1 cewki, uprzednio tam szedł przewód z oryginalnego aparatu.
Tzn już tłumaczę. Gdy auto odmówiło posłuszeństwa zostało sprawdzone pod względem iskry której nie było a to dlatego że z wyjścia ECU nie było właśnie tego sygnału na moduł zapłonowy, natomiast z czujnika halla sygnał wchodzi ładnie na ECU ale już z niego nie wychodzi. Czasem jest tak że sygnał się pojawia i pali od pierwszego a czasem jest tak jak...
A czy ten silnik nie ma czujnika położenia wału? A czy jedną z niepisanych zasad tego forum nie jest " nie mam pojęcia o zagadnieniu, to nie zabieram głosu"? Dodano po 2 a jak sprawdzic czy modul jest dobry? bo kupilem drugi na szrocie i dalej to samo Podkładając następny sprawny. Najlepiej cały aparat zapłonowy. Zasilanie +12V dochodzi do cewki w...
Pisk na filmie nie wydaje się pochodzić z jakiegoś tacia mechanicznego ani nie jest to pisk "elektryczny", raczej z jakiegoś przetwornika, który o czymś informuje, przynajmniej ja tak słyszę. Co do wilgoci, to kiedyś wymieniłem przewody zapłonowe na nowe i wtedy się zaczęło, okazało się, że były wykonane z materiału nieodpornego na przebicie. Kolega...
Problem dalej nie rozwiązany. Wymieniłem przepływkę, cewkę zapłonową i sugerują żebym podmienił ECU. Gdzie to dziadostwo się znajduje? Rozgrzebałem osłony pod kierownicą, tam jest moduł wspomagania :) Rozgrzebałem osłonę pod schowkiem od strony pasażera, są 2 przekaźniki i kieszeń na ECU, niestety bez ECU :) Rozgrzebałem tunel przy lewarku i tu odkryłem...
zapłonowy corsa honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy corsa moduł
pomiar elektromagnesu rozrusznika avensis ręczny wyświetlacz programatora
ubiquiti unifi unifi konfiguracja
Resetowanie licznika zużycia paliwa w Fiacie Ducato Tłok do pilarki Makita DCS 460 - gdzie kupić?