A komputer/diagnostyka co mówi ? Czy nie przypadkiem czujnik położenia wału ? chociaż może być za szybko i winny jest układa zapłonowy - hym..
Temat stary ale problem z tymi pompami dalej aktualny. U mnie pojawił się objaw braku hamulca w lewym przednim kole . Miałem oddawać pompę do regeneracji ale podkusiło mnie żeby spróbować z nią powalczyć. Kupiłem wcześniej pompę z Fiata 500 wg powyższych sugestii do ewentualnego przełożenia bloku hydraulicznego i weryfikacji działania. Po zdemontowaniu...
Tak. Silniki C14NZ i C12NZ mają te same aparaty.
nie czytacie a już doradzacie pisze że cewkę dał nową a dwoje mu doradza podmiane cewki przeczytac pomyślec . czujnik hala na wale do sprawdzenia jest sygnał ok sygnał na moduł jest ecu ok z modułu sygnał na cewke jest moduł ok itd. oczywiście masy i zasilanie pierwsze do kontroli i jeszcze sygnał z rozusznika jest tu brany pod uwage z schematu Popraw...
Wykrec wszystkie swiece, wloz w panel i zakrec rozrusznikiem, musza byc widoczne ladne iskry, jezeli ma ktorejs nie ma albo jest slaba to znaczy ze panel jest do wymiany. A moze masz zawor wypalony? W tym wypadku bedzie slychac na chodzacym silniku psykanie: psy,psy, psy
Witam ponownie... mam jeszcze takie jedno pytanie... a mianowicie jak sprawdzić moduł zapłonowy... czy dobry czy padniety?
Witam Kolegów Chcę wymienić silnik w mojej corsie B, obecnie mam silnik 1.2 SZ, a chcę włożyć silnik z Astry F 1.4 NZ. Zastanawiam się czy jeżeli założę osprzęt zapłonowy tzn cewkę zapłonową i czujnik obrotów wału ze starego silnika i wymienię elektronikę silnik mi odpali. Czytałem że należy wymienić wiązkę silnika, elektronikę i pozostać przy aparacie...
Trzeba sprawdzić cewkę, moduł i aparat zapłonowy
1 3 4 2
Dzień dobry, dziś rano, po odpaleniu silnika, corsa C 1.0 (2004) zaczęła chodzić jakby nie na wszystkich cylindrach, trzęsło kabiną, podczas jazdy odczuwalny był brak mocy, migała kontrolka check. Po powrocie do domu, metodą gaz/hamulec odczytaliśmy błędy: 0000 -?, 0120 - czujnik położenia przepustnicy, 1405 - uszkodzenie zaworu EGR, 0335 - nieprawidłowy...
jest jeszcze moduł zapłonowy pod cewką
. Wydaje mi sie ze to silniczek krokowy ale nie jestem pewien a nie chce wymieniac w ciemno.. Rzygać się chce jak się czyta takie bzdety. Moduł zapłonowy przelutuj.
Dzięki za odpowiedzi. Tym autem jeździł chyba czarownik voodoo. Dziś odpalił bez problemu i pojeździł na tym trzecim module, na którym wczoraj chodził 2 min. Będę sprawdzał przewody. Edit. To nie moduł zapłonowy tylko czujnik Halla robił co chciał. Wymieniłem kopułkę razem z czujnikiem zanabytą na szrocie i po sprawie.
Czujnik temperatury silnika ale ten co idzie do sterownika, nie na zegary, układa zapłonowy do sprawdzenia, oraz na początek weże z podciesnieniem.
W modelach silnika CxNZ układ zapłonowy to jedna z często pojawiajacych sie usterek.
Jesli ta corsa ma aparat zapłonowy to moduł kopułka palec, jeśli natomiast ma czujnik położenia wału i cewkę dis osobną na każdy cylinder to czujnik wału lub cewka.
https://obrazki.elektroda.pl/6904433200_... 1 Rozrusznik 2 Klimatyzacja 3 Ogrzewacz filtra paliwa (silnik wysokoprężny) 4 Sygnał dźwiękowy 5 Manualno-automatyczna skrzynia biegów, automatyczna skrzynia biegów 6 Moduł sterujący silnika 7 Światła przeciwmgielne 8 Chłodzenie silnika 9 Chłodzenie silnika 10 Manualno-automatyczna skrzynia...
Wypadają zapłony najprawdopodobniej - układ zapłonowy do naprawy. Cewki podejrzane.
Aparat zapłonowy Lucas ( czarna kopułka) czy bosch ( brązowa)?
Mój aparat zapłonowy wygląda tak .Najprawdopodobniej jest on uszkodzony lub czujnik halla ,ale jak to sprawdzać bez podstawiania ,czy jest jakiś sposób???? http://obrazki.elektroda.net/89_12348862... Wątek był raportowany, o czujnikach Halla w Oplach, sposobach ich sprawdzania i ich usterkach zostało napisane dosłownie wszystko - nie ma sensu...
To jest Corsa A z 1988 roku. Nie ma tu żadnej elektroniki, stąd i brak kontrolki check engine. Tak jak pisałem nie ma nawet filterka paliwa. Pełna opcja mechaniczna. Moduł zapłonowy z palcem rozdzielacza itd..
Jest hallotron,w modelach corsa 1,2 1,4,astra 1,4.Zalezy od modelu-to o czym piszesz Artwin jest modelach 1,6 (kadett,astra,vectra).
Witam! Wymieniłem moduł zapłonowy i niestety problem się powtarza. Co jeszcze sprawdzić?
Wymieniłem cały aparat zapłonowy bo miałem i jak na razie wszystko ok
A czy ta różnica 1,5bar ma wpływ na prace silnika, chodzi mi tu o te szarpania? Jutro ogarnę drugi aparat zapłonowy i zobaczę czy coś sie poprawi.
podłączyłem już wszystko, silnik kreci lecz nie pali, nie świeci nawet pomarańczową kontrolka błędów, która normalnie przy każdym załączeniu powinna świecić. Iskry nie ma na świecach, paliwa też nie podaje.... Jak to podłączyłeś? Gdybyś to zrobił to by działało. Silnik 8V nie będzie chodził na sterowniku od 16V. 1,6 8Vma aparat zapłonowy a 1,4 16V...
Witam . Mam problem z samochodem Opel Corsa A z silnikiem 1,2 . Auto 3 dni temu zostało uruchomione ponieważ był uszkodzony Aparat zapłonowy ale dało go się naprawić... I teraz jest dobrze ustawiony pali dobrze ale nie jeździ Jeszcze dodam ,że po zrobieniu aparatu nie chciał palić Zimny aby jak był ciepły to zapalił to była to przyczyna świec zapłonowych...
Odkręć aparat zapłonowy i sprawdz czy nie jest ułamany bolec wchodzący do wałka rozrządu Pzdr
Uzupełnię - bo komputer wyświetla błędy: 0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu 0300 Układ zapłonowy - wypadanie zapłonów 0301 Zapłon cylindra l - wypadanie zapłonów Świeca?
U mnie w WV polo Coupe r 92. też tak było że raz odpalał raz nie. Ale takie uszkodzenia są najgorsze.Udało mi się że razu pewnego zamilkł na dobre.Elektryk który przyjechał do mnie swoim Golfem na szczęście miał taki sam aparat zapłonowy i podmienił Halla. To było wiadomo co jest uszkodzone.Od tego czasu autko chodziło bez zarzutu.
Witam Posiadam Opla Corse C 2001 z silnikiem 1.0 Ostatnio wymieniałem obydwie sondy. Nie bardzo wiem jakie tam były kody błędów ale tak słownie to: Za bogata za uboga mieszanka, brak grzania grzałki sondy czy coś takiego. Po przejechaniu zapaliła się kontrolka ale z czasem sama zgasła. Po jakimś czasie znowu się zapaliła i tak sobie świeciła i gasła....
Moduł zapłonowy masz dobry? Bo coś mi się widzi, żeś się za to wziął do drugiej strony.
Mój problem polega na tym że przyjechałem do domu z pracy wstawiłem samochód do garażu kiedy następnego dnia chciałem odpalić to nawet nie kichnął na żadnym garnku.Do tego powiem jeszcze że zawiesza się od niedawna rozrusznik,ale ostatnio się odwiesił po pukaniach w rozrusznik.Aparat zapłonowy cały wymieniłem na nowy i dalej iskry nie było podłączyłem...
[quote="kniedzwiedzki12"] Wymieniłem silniczek krokowy, przewody wn, świece, oringi na monowtrysku i dalej nic. Jeśli ktoś miał taki problem to prosze o odp. Z gory dziekuje[/quote Aparat zapłonowy czyściłeś :idea: ,palec kopułka pewnie zarośniety śniedzią :!: :cry:
Np. układ zapłonowy. Świece, cewki.
. Co teraz można sprawdzić :?: Sugeruje zabrać sie za aparat zapłonowy ,wymień kopułke palec ,przeczyść przewodyWN ,świece też przydałoby się wymienić na nowsze :|:idea:
Witam, Mam problem z Corsą B 1.2 8v. Problem polega na tym że samochód na ciepłym silniku zaczyna zalewać objawia się to tym że na biegu jałowym sam wchodzi na duże obroty i po zgaszeniu nie ma możliwości jego odpalenia bez wciśnięcia pedału gazu w podłogę. Cały układ zapłonowy był wymieniany na nowy. Problem miałem od razu po zakupie samochodu lecz...
Od kilku dni walczę z tym samochodem (Corsa B 1.0 z 1997r. 180tyś. km. na liczniku) żeby odpalił. Problemy się zaczęły jak jechałem drogą szybkiego ruchu i po prostu jak by mu odłączył zasilanie (światła, licznik, silnik) wszystko zgasło ale siłą rozpędu czy rozrusznika, nie pamiętam udało się go uruchomić. Działo się tak jeszcze ze dwa razy nawet po...
W silniku z 1996 roku może być uszkodzona końcówka mocy (pod cewką), ale raczej częściej sam aparat zapłonowy (czujnik Halla). Przy uszkodzeniu tych podzespołów usterka stale będzie powtarzać się tak samo. Element elektroniczny się nagrzeje - stoisz, ostygnie - jedziesz.
W tym aucie był wymieniany cały aparat zapłonowy bo jakiś plastki się wytarł. Od tamtego momentu auto właśnie tak się zachowuje przed wymianą zapłonu było OKI. Możliwę żeby zapłon był zle ustawiony?
Dokładnie czujnik indukcyjny. Nie ma halla. Jest moduł zapłonowy DIS. Nie mam żadnych zabezpieczeń dodatkowch oprócz immo które działa bo kontrolka silnika nie mruga. Ale jaki wstawić? Bo te rezystancje są różne. Jaki jest fabryczny czujnik? Właśnie wymontowałem czujnik i nic na nim nie pisze.
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Nie czytam wskazań z fejsów. Moje typy to: (w kolejności) -moduł zapłonowy ( jest pod cewką, fajnie się go naprawia) -hallotron, a zwłaszcza jak aprat Lucasa ( lub zazieleniała wtyczka) -pewna drobnostka w puszcze immo Przyczepiłeś się do immo, a powiedz-jak nie chce zapalić to miga jak szalona kontrolka silnika?
tak ,pojedyncza cewka i aparat zapłonowy z czujnikiem i rozdzielaczem .Sugerujesz lewe powietrze np.przez servo?-to chyba nie ten objaw .Silnik ma ten kryzys w wąskim zakresie temperatury w początkowym etapie nagrzewania jak się go przeskoczy np podtrzymując na obrotach potem jest ok.Jak ściągnę dolot powietrza nad wtryskiwaczem jak to się dzieje widać...
Aparat zapłonowy to bolączka tych autek , kopułka palec rozdzilacza przewody wysokiego napięcia i świece zapł. muszą być sprawne jeżeli po weryfikacji tych elementow dalej nie będzie pracował jak trzeba to zajmij sie silnikiem.Jeżeli motor jest ok to wyczyść kopułkę-często sie zawilgaca i powinno być dobrze co nie zwalnia cie od sprawdzenia pozostałych...
Powiedz tylko jaka to cewka: podwójna czy pojedyncza , zespolona? Powiedz-po co udzielasz porad jak sam się g*** znasz? Jaka podwójna cewka w tej corsinie? Jaka! Tam jest zwykły rodzielacz! Jaki czujnik położenia wału, jak tam jest aparat zapłonowy z hallotronem! Już byś się lepiej zapytał jaki ten aparat-czy Lucas ( z czarną kopułką) czy Bosch (z...
Witam forumowiczów jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość. Problem mój dotyczy tak jak w tytule, obroty corsa b. Samochodzik działa dobrze ale po przejechaniu około 6 km jak silnik rozgrzeje się do 90 stopni, To obroty na jałowym biegu falują jest 950 po czym spada na 900 i znów na 950 nie przeszkadza to w jeździe jednak jest niepokojące . Mechanik...
To normalny objaw :idea: ,jak autko trochę postoi zimą to po takim czasie wszystkie elementy ulegają oszronieniu i zawilgoceniu co powoduje że tam gdzie masz elementy związane z prądem występuje tzw śniedzenie styków i przewodów elektrycznych .Powoduje to zanik napięcia :idea: :cry: ,Obecnie należy autko wstawić do ciepłego garażu i trochę go poczyścić...
Jak w temacie P0201 P0130 P0100 P0505 Silnik pracuje jak by nie palił na jeden gar, świece cewki układ zapłonowy sprawdzone zostaje sterowanie wtryskami, przepływka: podmiana to samo' Sonda lambda wskazania ok na mierniku analogowym wskazówka lata od 0,1 o 0,9 V. Błedy pojawiaja się po dłuższej pracy silnika przy czym "spawdź silnik" sie nie zapala....
Witam posiadam opla corse b 14 8 v c 14nz wracając do domu zauważyłem nagły spadek mocy i jakiś stuko przy dodawaniu gazu zjechałem na pobocze na wolnych obrotach auto pracowało tak jak by nie na wszystkich garach po zgaszeniu auto odpalił za 3 razem a później już wcale z tego co zdążyłem zrobić : podmienilem kable świece i aparat zapłonowy z czujnikiem...
Witam Mam problem z Corsą B 1,2 98 rok. Nie pracuje na 3-cim cylindrze. Ukł. zapłonowy bezrozdzielaczowy z "jałową iskrą", monowtrysk. Ciśnienie sprężania 13 na wszystkich. Iskra jest (na 3-cim również) Paliwo jest, wtryskiwacz robi, Świeca robi ale wygląda jakby paliwa nie widziała. Czy jest taka opcja , żeby monowtrysk nie wyrabiał się na jeden cylinder...
Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć, że czytałem już chyba wszystkie tematy związane z tym tematem, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Do rzeczy: pacjent to corsa B 1.4 8V 60 KM. Problemem jest szarpanie. Wymieniana była uszczelka pod głowicą, ale problem był długo przed wymianą. Podczas jazdy bez gazu szarpie, robi kangury. Jak już...
Witam Proszę o pomoc jakieś wskazówki, ponieważ ręce mi opadają. Od dwóch miesięcy borykam się z problemem taki, że w trakcie jazdy zapala się kontrolka błędu samochód staje i koniec. Dodam, że samochód jest na gaz i był podłączany pod komputer i nic. Dwóch mechaników mi go robiło. Jeden wymienił świece, przewody nawe reduktor od gazu (tylko tak to...
Mam problem z silnikiem C14NZ (Corsa kolegi). Przy dużym obciążeniu (próba średnio-dynamicznego ruszania/przyspieszania samochód szarpie (jakby się dławił) - czasami po kilku kangurkach potrafi nawet zgasnąć). Może minimalnie szarpnie jeszcze na trójce, ale później już bez problemu i też dość żwawo rozpędza się (do 165km/h). Sprawdziliśmy: 1. Zasilanie...
Witam wszystkich. Moje problemy z corsa zaczęły się w ubiegłą niedzielę. Jechałem sobie pełny uśmiechu późnym popołudniem, jedną z obwodnic mojego miasta (70km/h), aż zacząłem słyszeć na wysokich obrotach wycie. Myślałem że to chwilowe, tymczasem każdy kolejny kilometr to co raz gorsze wycie. Moc samochodu bardzo spadła, gaz w podłodze, a samochód ledwo...
Witajcie, Moja Corsinka ma 90 000, z czego 40 000 tysięcy zrobiłem na gazie. Mam z tą bestyjką od jakiegoś czasu problemy w rozwiązaniu których może będzie w stanie pomóc. 1. Od dłuższego czasu, z początku sporadycznie pojawił się problem, że gdy zapalam zimny silnik(np. rano) to tuż po zapaleniu, dopóki się trochę nie zagrzeje (2-4 minuty) bardzo nie...
Witam wszystkich Tak ostatnio zastanawiam się czym różnią się w działaniu cewki zapłonowe w moich dwóch autach. Jedna cewka z silnika o pojemności 3.0 sześć cylindrów z auta Opel Senator B i druga cewka z silnika 1.2 litra 4 cylindry od auta Opla Corsa A. Auta te to dwie skrajności tak więc różnica pomiędzy autami jest i nie trzeba o tym wspominać....
Moduł jest przy module zapłonowym. Ten większy, 5-pinowy.
Ona jest wkręcona w głowice, możesz odkręcać całą, a później na wierzchu sobie skontrujesz.
Zasilanie stałe 30 masz mieć na pinie A6, po kluczyku 15 na pinach C16, D3, oraz na jednym kablu idącym do wtrysku oraz na pinie 1 cewki zapłonowej i zaworze regulacyjny spalin z czujnikiem położenia. Masę masz mieć na pinach D16,C9,B1 oraz pinie 2 cewki zapłonowej.
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
pewnie śnieg stopniał i się nalało do aparatu zapłonowego, zdejm kopułkę i wysusz
az. ś. kolejność zapłonu 1-3-4-2 1- 1 2- 3 3- 2 4- 4 Przecież to są podstawy mechaniki.
Jak goły słupek ???? silniki 1.0 mają 3 cylindry a 1.2 i 1.4 4 cylindry - czyli inne kolektory , katalizator , wiązka silnika ,sterownik ew przeprogramowanie ,dokodowywanie immo do bcm cewka zapłonowa itd ...
Przebija czy nie?
Pomiar rezystancji cewki lub cewek współczesnych nie daje nic..... Chciałbym wiedzieć czy wtórne uzwojenia cewki mają nie mieć punktu wspólnego jako masa? Wtórne nie łączy się z niczym...że tak ogólnie napiszę...
Podmień cały aparat zapłonowy,to będziesz wiedział,bo inaczej sam nie dojdziesz do przyczyn tych niedomagań.
a gdzie w tej corsie jest moduł zapłonowy? :)
Witam Kiedy powstał problem? Nie były czasem świece wymieniane zapłonowe
Sprawdź go sobie miernikiem (-) do minusa zasilania (0) do woltomierza, (+) do =12v i woltomierza. Jak pokręcisz powoli osią aparatu powinno się naprzemian pojawiać i zanikać napięcie zasilania. jak padł to niestety zakup nowej płytki z hallem (chyba że sobie kupisz drugi aparat) bo taka płytka oryginałka w Boschu kosztuje pod 100zł. (można dobrać inne...
Posiadam opla corsę rocznik 91 nie chce odpalić.Gdy odpalam słychać charakterystyczne pstryknięcie.Podejrzewam że jest popsuty aparat zapłonowy.Proszę o pomoc.
A co zrobiłeś, co zdiagnozowałeś? Zaczął bym od wymiany świec zapłonowych.
Zobacz fajki z bmw https://allegro.pl/oferta/wtyczka-fajka-... gume .można skrócić
Witam mam problem z corsą c 1.2 16 v 2003 r dziś podczas jazdy zauważyłem ze samochód nie pracuje na wszystkie gary... odkręciłem listwę zapłonową 1 świeca była zalana ( 2 od prawej) wymiana świec nie dała rezultatu dalej to samo czy to może być cewka zapłonowa ?
Sposób Mc Gaywera WD 40 spryskać przewody i instalację zapłonową srodek ten ma własciwości wypierające wodę i impregnuje,czasami pomaga.
Problem został rozwiązany; przyczyną był defekt cewki zapłonowej
Posiadam silnik o poj.1,4 o symbolu C14NZ Czyli czujnik halla znajduje się w aparacie zapłonowym.
jezeli chodzi o ta corse to jak sie rozgrzeje i zgasnie to sprawdz czy jest iskra i czy podczas krecenia rozrusznikem wlancza sie pompa paliwa jezeli pompa chodzi i nie ma iskry to cewka a jak pompa tez nie chodzi to czujnik obrotu walu korbowego lub walka rozrzadu jak ma aparat zaplonowy
Komputer buduje skład mieszanki paliwowo-powietrznej na podstawie temperatury, jeżeli jest brak komunikacji z czujnikiem, to komputer interpretuje to jako temp -99 stopni i buduje mieszankę dla takiej temperatury więc jest ona zbyt bogata co powoduje "zalewanie" świec zapłonowych. nawet jeżeli uda się uruchomić silnik to będzie palił jak smok.
Błąd dotyczył cewki zapłonowej Pozdrawiam
Wygląda na to że coś ci niełączy np. jakiś kabel od układu zapłonowego.
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
O źle zaprojektowanych układach zasilania i odklocania w mt35e, te same objawy zaczynają się objawiać w seriach Exx, ja zawsze zaczynałem od świec, Ori ASO lub beru z rezystorem odkłócającym, potem cewka, w ostateczności rozrusznik. Iskrzenie komutatora potrafi także skutecznie zawiesić ECU. Te sterowniki szczególnie nie lubią rozruszników AS (choć...
tzok- a to X10XE ma kable zapłonowe? :)
witam Jestem ciekawy gdzie w tym silniku się znajdują świece zapłonowe??? ;)
Ciśnienie sprężania podstawa. Potem do sprawdzenia listwa zapłonowa. Pewnie tam problem.
Znajdź na jakimś szrocie auto z tym silnikiem i wytnij kostkę. Szukanie nowej kostki na podstawie zdjęcia może się nie udać a już na pewno będzie nieopłacalne w stosunku do wycięcia tego co potrzeba z auta na części. Jeśli będziesz brał coś jeszcze po za złączem to dostaniesz je pewnie w gratisie więc czego chcieć więcej?
Wina czujnika wału,problem tez może być w sterowniku, przepustnicy, cewce zapłonowej
Witaj, miałem podobny problem z moją Corsą, ale w ogóle nie chciała odpalić. Problemem były przewody WN oraz coś ze świecami zapłonowymi. Temat przerabiałem dawno temu, więc dokładnie nie pamiętam. Nie chcę Cię martwić, ale powodów problemów z rozruchem może być jednak pełno, więc jednoznaczna diagnoza na odległość może się okazać niemożliwa.
wypadanie zapłonu na kompie ci pokazało czy nie podłączałeś ,czujnik położenia wałka rozrządu jak i wału sprawdz może wina cewki zapłonowej
W ktorym miejscu mozna odczytac kod silnika ? Patrz na bloku mniej więcej pod 4 świecą zapłonową.
Sprawnie? Poprzez wymianę na nową.
Olej ci cieknie oringiem lub uszczelką.Pewnie odma też zapchana.
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
Problem rozwiązany. Przyczyną występowania błędów w pracy sterowników, było zakłócenie pracy sterownika silnika. Przyczyną zakłóceń było pole elektromagnetyczne pochodzące z układu zapłonowego.
https://obrazki.elektroda.pl/7296868700_...
Tobie przeszkadza "falowanie obrotów silnika" czy problemy z ładowaniem (przygasanie świateł) ? Czy kiedykolwiek w czasie 11 lat "życia" samochodu i 88tyś km przebiegu został zrobiony przegląd alternatora, rozrusznika, klem akumulatora, podłączeń przewodów masy do karoserii, wiązki przewodów i "połączeń" obwodu ładowania ? Wymienione zostały kiedyś...
Sprawdź kolego jeszcze iskrę na świecach.Może cewka zapłonowa wysiadła?
Może, ale zostawić, czy nie?
Witam ponownie. Zajrzałem do świec wcześniej i dwie były suche dwie zalane. Przeczyściłem i dalej nic. Zauważyłem ze delikatnie cieknie benzyna z przepustnicy a właściwie z pod tej wkładki co gaz(LPG) przez nią jest doprowadzony. Co do kopułki to nie ma, jest moduł zapłonowy.
moduł zapłonowy corsa corsa aparat zapłonowy cewka zapłonowy corsa
citroen sterować uszkodzona grzałka kuchenki einhell spalony
vestel 17mb230 samsung wf70f5e0w2w
STIHL iMOW 4017 – błąd elektroniki, kod M4017 w robotach koszących, przyczyny i objawy Kocioł Vaillant Saunier Duval eBUS - Czy potrzebny mostek 24V?