Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Moduł zapłonowy magneto kable cewka.
To pewnie coś z magneto nie tak jeśli wszystko sprawdzone inne
Pierwsze to na pewno moduł zapłonowy, koło magnesowe (magneto jest inne) i zespół cewek (cały moduł z cewką impulsatora). Co do cewki zapłonowej to nie pamiętam, ale chyba jest taka sama
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Jeśli ten model ma aparat zapłonowy to sprawdź cewkę od czujnika magneto\indukcyjnego która to steruje modułem. Jest ona pod palcem rozdzielacza.
I oznaczenia jakie tam powinny być: G- ground /masa S-starter/rozrusznik M-magneto/moduł zapłonowy B-battery/ zasilanie z akumulatora L-live/zasilanie po zapłonie A- alternator
Zapłon na pewno nie będzie działał. Do nowego koła trzeba mieć do kompletu uzwojenia ze środka magneta i moduł zapłonowy. Cewki mogą być stare jeżeli w tym silniku też jest zapłon elektroniczny a nie na przerywaczach.
Z magneta wychodzi 5 przewodów: niebieski łączy się ze stykiem 3 modułu zapłonowego, czerwony ze stykiem 14 modułu; zacisk 31 modułu brązowym przewodem do masy skutera, styk 15 modułu ze stykiem 15 cewki zapłonowej, a drugi zacisk cewki do masy. Styk 2 modułu przewodem brązowo-białym do stacyjki. Masz już iskrę i gaszenie silnika. Teraz czerwono-biały...
magneto Sprawdź klin mocujący magneto. Bez ściągnięcia się nie dowiesz.
Ciekawe co było przyczyną takiego uszkodzenia cewki?W kosiarce widziałem takie rozwiązanie i tam nie było modułu zapłonowego.
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
Wymiana statora i cewki zapłonowej rozwiązała problem.
Daj więcej informacji. Silnik 2T czy 4T? Zrób dobrej jakości zdjęcia układu zapłonowego. Tzn. modułu i cewek magneta. Czy moduł jest rozbieralny? Na razie go nie rozbieraj! Czy masz miernik i umiesz robić pomiary elektryczne?
No to teraz już wiemy o co biega. Jeśli chcesz po prostu wywalić oświetlenie, to je po prostu wywal i cześć. Wstaw regulator napięcia, jakiś akumulator (bo z tego co wiem, tu jest zapłon DC CDI). Gdyby było AC CDI, to sprawa byłaby jeszcze prostsza i mógłbyś całkiem olać regulator napięcia. Czy taki zwykły regulator napięcia będzie działać? Gwarancji...
Musi być moduł zapłonowy, impulsator i oczywiście zasilanie z magneta oraz cewka WN. Obwód świateł nie musi być podłączony.
Magneta niestety nie odkręcę...
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Panowie w Mińsku 125 400A jest standardowe magneto. Moduł zapłonowy jest zintegrowany z reg. napięcia. Chcąc poprawić oświetlenie i ładowanie należy zmodyfikować instalację oraz dodać zewnętrzny prostownik (mostka Gretza) na wejściu do regulatora. Ze schematu modułu zapłonowego wynika, że pomiędzy wyjściem O2 a O1 mamy prostownik jednopołówkowy (dwie...
Powodem awarii był moduł zapłonowy.
Witam, kupiłem niedawno Derbi savannach, lecz brakowało w nim modułu zapłonowego, mam magneto, z którego odchodzą 2 kable czarny i zółty. Żółty kabel daje zasilanie na cały motor a czarny daje sygnał kiedy ma być iskra, lecz ciężko jest dostać jakieś części do tego modelu. Nie umiem dobrać modułu zapłonowego, takiego, który by pasował do tego motoru,...
Zapłon bateryjny ma dwie zalety. Dzięki pozbyciu się magneta silnik szybciej wkręca się na obroty. Druga zaleta to mocniejsza iskra dzięki zasileniu zapłonu z akumulatora. Aby zrobić ładowanie trzeba będzie zostawić magneto czyli ta najlepsza zaleta odpada. Aby poprawić iskrę lepiej zrobić moduł zapłonowy w którym platynki będą tylko wykorzystywane...
Witam, posiadam Yamahę Teos 125. Niestety nie ma iskry. Sprawdziłem cewkę i jest ok, w okolicach baku pod siedzeniem znajdował się bezpiecznik termiczny i ma przerwę więc go zmostkowałem. Niestety nie mam w zasięgu podobnego skutera żeby sprawdzić mój moduł zapłonowy. Sprawdziłem też czujnik położenia magneta. Co radzicie sprawdzić i jak?
Sprawdź czy miedzy przewodami zielonym i czerwonym wychodzonymi z prądnicy jest generowane napięcie zmienne podczas kręcenia silnikiem. Sprawdź czy między niebieskim a zielonym przewodem generowany jest impuls przy pełnym obrocie magneta. Sprawdź czy moduł zapłonowy podaje impuls na cewkę. Sprawdź czy cewka wygeneruje iskrę podając jej ręcznie impuls....
Po podpięciu odwrotnie kabli nadal nic to nie daje, obstawiam że ten nowy jest uszkodzony co do napięcia faktycznie napięcia wynoszą 26.5v A podczas kręcenia spada do 15v czyli cewki do wymiany. Impulsator nie ma żadnej regulacji więc chyba nie ma opcji że jest jakoś za daleko od magneta
Do pokazania modułu zapłonowego i układu wtryskowego ściągacz magneta ci niepotrzebny. Będzie potrzebny jak z pomiarów wyjdzie, że masz do wymiany którąś z cewek. Ja jednak trzymałbym się tego immobilizera i modułu zapłonowego. Było trochę postów ludzi borykających się z tymi zabezpieczeniami. Ja nie znam tej konstrukcji, ale może dzięki zdjęciom ktoś...
Witam sprawdź czy z magneta wychodzi wysokie napięcie.
Jeszcze jedno pytanie. Jak podłączyć moduł z linku bo od magneta idą 2 kable do modułu a ten z linku ma tylko jedno wejście
Witam. Posiadam Peugeota Ludix 2T zasilanego gaźnikiem, ma on również elektryczny dozownik oleju sterowany modułem zapłonowym ACPH1 , w instalacji elektrycznej padł moduł - iskra na świecy występowała co któryś raz. Z racji tego, że nowe moduły do tego modelu są dość drogie a posiadam kompletny i sprawny układ zapłonowy(stator, magneto, moduł i cewkę...
Napięcie na wyjściu do cewki zapłonowej(15) uzależnione jest od napięcia na wejściu(14) z cewki zapłonowej z magneta. Napięcie to zależy od obrotów silnika.
W tym pojeździe NIE MA iskrownika! Jest magneto i moduł zapłonowy. To raz. Przewód czarny z białym paskiem, to gaszenie poprzez podanie masy. W czasie pracy silnika, kiedy wyłącznik silnika w pozycji praca, stopka boczna złożona (jeśli jest czujnik), to przewód ten ma połączenie tylko w modułem. Więc jest możliwe, że go uszkodziłeś. Bezpiecznik z reguły...
Zapłon oczywiście się powinno ustawiać, ale po to by iskra występowała we właściwym momencie. Natomiast w tej chwili sugeruję sprawdzić czy przewód idący do stacyjki nie jest zwarty do masy (możesz go dla pewności rozłączyć przy module CDI). Ponadto sprawdzić czy nie pomylone są przewody wychodzące z magneta.
ok tylko ja mam elektronika, ma moduł zapłonowy(tu nie jest ukazany) , z magneta wychodzi 5 kabelków:) Dodano po 2 a fotke stacyjki dodam jutro może, bo nie mam aparatu chwilowo :)
Witam, dodam zdjęcia tego modułu , ale później bo rower jest w innym miejscu. Opisowo: to jest kostka z 3 przewodami (dwa na cewki magneta, trzeci do przerywacza zapłonu , oraz przewód z " fajka " na świece). Dołączam zdjęcia jakie mam aktualnie (z wyjęta cewka z magneta)
Czy mi się wydaje, czy widać tam przegrzanie ścieżki? Na dnie tej obudowy nie pa przykręconych jakiś większych elementów? Zmierz oporność obu cewek i porównaj wyniki. Jak wygląda magneto?
ok posprawdzam wszystkie połączenia,szczególnie te przy module ponieważ kiedyś miałem podobną sytuację i wystarczyło przeczyścić styki na module. Dodam,że styki terqaz też były czyszczone ale może wina leży ze strony kabla.Mam jeszcze jedno pytanie: czy możliwe ze przyczyną może być zbyt oddalony impulsator od magneto ?
Mam problem z zapaleniem agregatu prądotwórczego Hondy. Iskra jest ale w nie odpowiednim momencie, czasami jest dobrze i da się zapalić, ale po zgaszeniu znowu nie pali. System zapłonowy składa sie z magneta z jednym magnesem na obwodzie, cewki (prawdopodobnie jest w niej kondensator lub elektronika) i elektronicznego modułu zapłonowego (nierozbieralny)....
One chyba nie mają zasilania na moduł zapłonowy, wiec zobacz czy nie ma gdzies przebica koło cewki zapłonowej i zobacz tez czy cewka jest wystarczająco blisko magneta. Zrób zdjęcie modułu zaplonowego, bo to moze byc nie wiadomo co.
Rzeczywiście moduł jest zasialny z magneta. Dochodzą do niego 3 przewody w kostce: sygnał z impulsatora, zasialnie z magneta oraz gaszenie (gdy podana masa ze stacyjki) oraz masa "po śrubę". Tą masę sprawdziłem dokładnie tylko teraz zastanawia mnie jedna rzecz. Jakiś czas temu w tym skuterze uszkodziło się koło magnesowe - wykruszyła sie częśc magnesu....
Witam. Mam mały problem z quadem 110 produkcji chińskiej, otóż zrobiłem w nim remont: głowica, cylinder, tłok, magneto z cewkami i kilka innych części. Problem polega na tym, że iskra jest, ale słabiutka i za nic nie chce odpalić. Próbowałem różnych modułów, różnych świec i różnych cewek zapłonowych. Wydaje mi się, że to może być coś z magnetem, że...
Witam posiadam WSK 125 z zapłonem CDI i sprawa jest taka że iskra raz jest normalna a raz jest tylko przy bardzo mocnym kopnięciu gdzie magneto obkreci się z 5 razy przeskoczyć może raz wymienialem cewkę WN moduł zapłonowy sprawdzalem czy nie ma nigdzie zwarcia do masy i nadal to samo
Na wyjściu z magneta przy kręcenia jest napięcie skaczące zależności od kręcenia od10 do5V. Z modułu na cewkę zapłonową jest bardzo zbliżone. Na cewke dałem prąd z prostownik i powinna pokazać się iskra ? Iskry brak. 360ohm wychodzi na przewodach od magneta, jak kręcę to zmienia się wartość w pewnym momencie spada do kliku ohm. Impulsatot około 120ohm
Ja w takiej sytuacji podłączam: moduł, cewkę wysokiego napięcia, impulsator i zasilanie z cewki pod magnetem, poza instalacją pojazdu, to są dosłownie 4 przewody i jak wszstkie te podzespoły są sprawne to iskra musi się pojawić. 4 przewody: 1 - masa na moduł zapłonowy, spod dowolnej śrubki na silniku, 2 - przewód od modułu na cewkę WN (cewka WN też...
Jak już tyle nakombinowałeś to spróbuj przestawić więcej zapłon...może montaż magneta bez klina w innym punkcie na próbę.
Chodzi o to żeby przed odpaleniem silnika prąd na ukł zapłonowy szedł z AQ a po dopaleniu żeby nie obciążać AQ żeby szedł z magneta. Teraz rozumiecie? A schemat układu zapłonowego to normalny bateryjny z modułem http://www.ojs.republika.pl/aku.html tam jest ten moduł i na elce jest
Zapłon typu MAGNET to nie to samo co MAGNETO! Jedna literka "o" a słowo opisuje coś innego... Pierwsze jest ideą, pomysłem metodą a drugie po prostu rzeczą. Poczytaj sobie o zapłonach nazywanych "magnet". Dla ułatwienia napiszę, że jest to układ zapłonowy bez impulsatora. Cewka ładująca jest równocześnie cewką wyzwalającą. W 4T zapłon magnet generuje...
Witam Śrubka jak słusznie koledzy podpowiadają jest po to żeby w odpowiednim miejscu występowała iskra zainicjowana tą śrubką ona zamyka na na chwile obwód magnetyczny impulsatora wytwarzając impuls elektryczny który jest sygnałem dla moduły, w starych konstukcjach to była krzywka nad którą na sprężynie była zamocowana platynka a tu analogicznie śrubka...
Tyle samo, nawet moduł zapłonowy pasuje, nie wolno tylko przekładać kół magnetycznych, bo jest delikatna różnica pomiędzy 49 cm a 110 i 125, moduł jest stratny, jeżeli przekroczysz napięcie ładowania, wali na zwarcie nadmiar, cewek jest 7 ładujących i 1 od zapłonu.
Jak na mnie to magneto, zobacz czy daje napięcie na cewkę, gdy silnik jest rozgrzany i jak jest zimny. Porównaj te wartości.
Witam wszystkich! Jestem nowy na jakich kolwiek forach więc proszę o troszkę wyrozumiałości. Mój problem jest następujący: mam motor wsk 125, jestem w trakcie odrestaurowywania. Stwierdziłem że zrobię parę modyfikacji silnika jak już robię generalny remont silnika. Doczytałem się ,że ludzie wymieniali iskrowniki i magneta na te z Rometa Charta. Wszystko...
Tam bedzie tyrystor a nie triak. Sprawdź sobie schematy modułów do simsona i charta. Jeśli w module nie ma jakiejś mapy wyprzedzeńi odpowiada on tylko za generację iskry, to da się go zastąpić innymi. Ważne będzie tylko napięcie zasilające z magneta.
Rozumiem że nie ma tam alternatora ze wzbudzeniem zewnętrznym tylko magneto? Ja zrobiłem do skutera mostek na diodach schotkiego (od zasilaczy komputerowych) i scalony stabilizator napięcia 12V podparty w 4- erma diodami i tranzystor mocy. Układ ładuje aku 12V do napięcia ok 14.4V. Zasilanie modułu zapłonowego bezpośrednio ze stabilizatora uważam za...
Witam, proszę o pomoc w reanimacji instalacji w motorowerze cobra 3g, chodzi mi o magneto, nie ma tam platynek ani miejsca na nie więc jest bezstykowy, zastanawia mnie to że brak wewnątrz i na zewnątrz czujnika położenia wału oraz miejsca na niego, jeśli ma ktoś schemat lub zdj magneta z cewkami oraz podłączeniem na krótko modułu zapłonowego oraz cewki,proszę...
ale wydaje mi się że napięcie wytwarzane przez magneto w silniku rowerowym może być za niskie dla tej moduło-cewki zwłaszcza w początkowym stadium kiedy silnik trzeba odpalić. No chyba że też pokombinuje i zastosuje patent z filmiku :D Jest to jakiś argument. Sensowny. Ale dopóki nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział. A raczej dopóki nie sprawdzimy....
A jakie moze tu byc inne podejscie szukasz magneta z pasujacym stozkiem do twojego wału potem dobierasz czujnik położenia wału nastepnie jakis moduł z chinskiego skuterka ale musisz wiedziec w jakim miejscu ma byc czujnik czy wyprzedzenie zapłonu jest ok mozna by wykorzystac ori magneto zapewne masz wiecej niz jeden wypust trzeba by je zszlifowac dolozyc...
Witam serdecznie! Oczekuję konkretnej odpowiedzi od konkretnych osób znających się w temacie. Sytuacja wygląda tak: Simson S51 elektronik. Po kapitalnym remoncie, w trakcie remontu kupiłem używany iskrownik z magnetem DDR w dobrym stanie. Magneto od wersji z rozrusznikiem. Do tego dołożyłem moduł DDR i cewkę butelkową MZA nową. Simson po kilku odpaleniach...
Wiesz próbowałem na różne sposoby z auta prosto pod przewody akumulatorowe, próbowałem na krótko prosto do rozrusznika i też nic, nie mam schematu wiązki zapłonowej z CDI, modułu, magneto, iskrownik, cewka, gdybym znal kolory przewodów może udalo by mi się ustalić gdzie tkwi problem, może być jakiś defekt na iskrowniku lub cewce może jest gdzieś przebicie...
Bo masz koło magnesowe i cewki założone od Komara. Stella ma moduł zapłonowy i nie ma opcji żeby wychodziły tylko dwa kable. Poszukaj schematu od Motorynki lub Komara. Jeżeli ten pojazd ma zewnętrzną cewkę i moduł a silnik ma magneto i cewki od komara to trzeba go przerobić albo w "stronę" Komara albo kupić stator i magneto od Stelli. Najlepiej jakbyś...
Sprawdź masę modułu zapłonowego, ew. masę między modułem a alternatorem. Sprawdzona. I to kilka razy. Obstawiam że magneto kręci się luźno względem wału. Także sprawdzone. Przeze mnie, a wcześniej przez mechanika, który sprzęt robił i mu nagle zgasł.
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Istne ,,Sculptur's in the Shitt" :cry: - 1. Cewka ,,butelkowa" podłączona do białego przewodu i do masy, przerywacz z kondensatorem pozostawiony bez zmian. Przewód WN odcięty i odpowiednio zaizolowany. Otrzymasz zapłon iskrownikowy o stopniach rozdzielonych. Czy o to ci chodzi ? Aby kabel wysokonapięciowy nie wychodził z osłony magneta, tylko ,,rasowo"...
Witam, posiadam KXD 125 i mam problem z iskrą – czasem jest, czasem nie ma. Prąd nie wychodzi z magneto, opór na magneto 130 omów. Wymienione magneto i moduł zapłonowy. Jakieś pomysły? Proszę o komentarze. https://obrazki.elektroda.pl/6132985300_... https://obrazki.elektroda.pl/1420238300_... AI: Sprawdzałeś przewody,...
Witam. Mam problem z odpaleniem skutera. Iskra zapalana jest w nieodpowiednim momencie. Magneto nie kręci się chyba prawidłowo, lekko bije, nie wiem jak to wyprostować. Moduł zapłonowy został wymieniony na nowy, nic to nie dało. Rozrząd jest ustawiony prawidłowo na punktach. Bardzo proszę o sugestie, co może być powodem tego niesynchronicznego wytwarzania...
Po długiej przerwie niestety nie udało się mi zrobić zapłonu na bazie fiata CC, okazało się że za małe koło foniczne i za małe przerwy pomiędzy kontami, zdecydowałem się na magneto z czujnikiem od skutera z czujnikiem indukcyjnym, przy magnecie 11 cm weszło na styk, do tego dołożyłem moduł C.D.I. I tu pojawił się problem, bo moduł jest zasilany bezpośrednio...
a koło magnesowe masz zdjęte? zrób fotke całego magneta na motorowerze ile przewodów wychodzi z karteru do instalacji elektrycznej?
zobacz tutaj http://www.edw.com.pl/ w ostatnich numerach sierpień i wrzesień tego miesiąca jest obszerny artykuł na temat samochodowych urządzeń zapłonowych. Może jeszcze uda Ci się kupić. Niestety nie mam tych gazet. Oprócz tego w PRAKTYCZNY ELEKTRONIK nr 2\2001 jest pierwsza część na temat ELEKTRONICZNY ZAPŁON DO SAMOCHODU tam właśnie jest głównie...
Jeżeli jest to małe magneto z modułem tyrystorowym to normalne napięcie zasilające cewkę zapłonową ma 120 - 300V. Jeżeli jest to modół tranzystorowy (masz tam akumulator?) to napięcie sterujące cewką ma 12V (6V) ale występują przepięcia rzędu 200 - 400V. Tak czy inaczej źródłą sygnału są koszmarne. Transoptor + dioda zenera (transil) na jego wejściu...
W chińskich quadach/skuterach/motocyklach 125 układ zapłonowy nie ma związku z układem ładowania. U Ciebie stacyjka służy wyłącznie do gaszenia silnika, tj. do zwierania pinu gaszenia z masą. Możesz jej wcale nie podłączać. Istotne jest natomiast połączenie odpowiednich cewek koła masowego do modułu CDI i modułu CDI do cewki zapłonowej. Z cewek magneta...
Witam! Wszedłem w posiadanie uszkodzonego silnika o oznaczeniu 139fmb, który ma pęknięty klawisz klawiatury rozrządu i coś ze skrzynią biegów (pierwszy bieg coś nie wchodził podobno). Silnik jest cały, kompletny, z gaźnikiem, rozrusznikiem. Czy do jego uruchomienia potrzebny jest moduł zapłonowy oprócz cewki? Zauważyłem że pod deklem od strony magneta...
Nic tam w tym module nie ma połączenia z akumulatorem 15-cewka 31-masa 3-impulsator 2-gaszenie do masy 14-zasilanie z cewki z magneta wszystko w temacie, więc już wiadomo gdzie badać napięcia Dla nie zorientowanych, cewka wtórna jest inna w elektroniku
Spróbuj jeszcze odkręcić fajkę z przewodu i sam przewód przyłożyć w odległości kilku milimetrów do metalowej części silnika, może z fajką coś nie tak.. A sprawdzałeś, czy czasem nie zerwało ci klina na wale, gdzie osadzone jest magneto ? Musiałbyś odkręcić osłonę wentylatora z prawej strony silnika, odkręcić wentylator i najlepiej magneto wtedy na stożku...
Zasilanie wraz z biało-niebieskim kablem który wychodzi z magneta to impulsator (na kostce ten po lewej). Te 3 kable zasilanie z cewki oraz z impulsatora idzie to modułu zapłonowego i w momencie jak jest impuls z biało-niebieskiego kabelka idzie napięcie na cewkę zapłonową gdzie różnie do kilku kV i trafia na świecę zapłonową. Tak, jest to mały cross...
Witam! Mam problem z Simsonkiem s51 z zapłonem elektronicznym. Jednego dnia zapalał bez problemu a teraz zanika mu iskra przy wyższych obrotach (mocniejszym kopnięciu). Instalacja założona jest nowa, cewka NN nowa, moduł zapłonowy był zmieniany na drugi (regulacja potencjometrem nie pomagała). Zrobiłem własny moduł i dalej to samo. Przy powolnym kopnięciu...
A jak stary jest ten traktorek? Podejrzewam że ma swój moduł i to lepiej dostosowany do "samego siebie" przez konstruktora niż ty mógłbyś to zrobić! Sprawdź najpierw na czym stoisz, a potem kombinuj! O module od Poloneza zapomnij. To zupełnie inna bajka. Widać że masz małe pojecie o układach zapłonowych, a to że chcesz przerabiać coś o czym nie wiesz...
Okazało się że nie mogę dostac modułu GL200. :cry: Koleś na złomie pokazywał mi moduł wylądem jak GL200 a na aluminiowej obudowie było wytłoczone GL118 a to już na czujnik halla. A może dało by radę wpasowa ten czujnik jakoś pod magneto? I pytanie z innej beczki w którą stronę kręci się alternator od maluszka, patrząc od przodu, od zderzaka tylnego?...
Panowie, ja również mam problem z brakiem iskry z tym że u mnie wcześniej quad zapalał, ale tylko na pycha. Potem już nawet na pycha nie chciał zapalić, sprawdzałem wszystko po kolei no i doszedłem do wniosku że to moduł zapłonowy ponieważ delikatnie moduł się nadtopił w jednym miejscu i było widać ze spuchł kondensator. Zamówiłem moduł zapłonowy, podłączyłem...
78XX i rezystory, to niepotrzebne straty mocy, która wydzieli się na tych elementach w postaci sporej ilości ciepła. Przede wszystkim odpowiedz na pytanie, czy ten motocykl posiada w ogóle jakiekolwiek oświetlenie. Bo jeśli nie, to magneto, które tam jest dostarcza zasilania tylko do modułu zapłonowego i nie powinno się obciążać tego systemu. Jest ono...
Witam szanownych klubowiczów Chce wykorzystać w silniku ETZ150 moduł zapłonowy od urządzenia Stihl. (Musi być mały, niezawodny i lekki). Posiada Magneto (symbol 4134 400 1200) oraz cewkę wysokiego napięcia (Bosh). Jest to kompletny BEZSTYKOWY, BEZOBSŁUGOWY układ zapłonowy od pilarki spalinowej (chyba). Zamocowałem magneto na wale. Problem w tym, że...
No dawno mnie nie było na forum. Mam pytanie moj simson s51c electronic co chwile spala moduły zapłonowe. nieoryginalnym przejechałem 500m. Razem z motomisiem zdjelismy magneto zmieniliśmy cewkę odpowiedzialna za iskre, na oryginalna jaka byla przedtem. i simson chodził. cała elektryka była sprawdzano poprostu miodzio. Ale po 3 dniach simson zgasł i...
Trzask mógł spowodować uszkodzony regulator napięcia,moduł zapłonowy itp.
prąd z magneto wychodzi,dostarczany jest do modułu ale już na cewkę nie idzie,cewkę sprawdzałem na innym silniku i działa. A co do modułu to nie prościej naprawić bo się nie znam na tym za bardzo("nie bawię się w takie klocki")
Sprawdziłem cewkę, jest ok. Sprawdziłem świecę, jest ok. Sprawdziłem moduł, jest ok. Jak sprawdzałeś? Schemat pojazdu masz? Układ zapłonowy AC CDI, AC/DC CDI, DC CDI? Blokowanie jakieś tam jest - stop, stacyjka, boczna stopka, inne? Wrzuć zdjęcia modułu oraz wtyczki do niego, gdzie widać kolory przewodów. Oraz zdjęcie wiązki z magneta, gdzie widać...
Witam. W swoim romecie (kadet 110 automatic) posiadam silnik z jawy babetta. Problem z iskrą polega na tym, że po wymianie cewki zapłonowej oraz modułu nie ma iskry. Po przyłożeniu zielonego przewodu, który powienien być przymocowany do koła iskrownika, do magneta iskra się pojawia, co może być przyczyną takiego, dziwnego, zachowania? Z góry dziękuję...
Witam ! Mam simsona SR50 B4. Miałem go elektronika ale postanowiłem zmienić go na zapłon z platynkami ponieważ moduł zapłonowy sie palił co chwile ... :| A więc jest taki problem, gdyż mam magneto i cały zapłon nowy. Złożyłem elektryke według innego (działającego) simsona i niema iskry :| Otóż prąd z cewek wychodzi bo sprawdzałem żarówką... Cewka butelkowa...
Witam wszystkich. Mam problem ze swoim chinolkiem. Otóż,zaczynając od początku. Wjeżdżając do podwórka zahamowałem, skuter zgasł i nie chciał już zapalić. Po odkręceniu świecy okazało się, że nie ma iskry.Wymieniłem najpierw święcę potem cewkę WN wraz z fajką, jeszcze moduł zapłonowy. Iskry nadal brak. Więc wyjąłem biało czarny kabel z modułu ale to...
A nie mógłbyś zamieścić schematu. Szczerze mówiąc nie chce mi się szukać, a to twój temat. Coś nie podobają mi się twoje pomiary napięć. Przecież CDI zasilana jest z reguły osobną cewka. Kłania się schemat. Napisz do których punktów "na schemacie" przykładałeś końcówki pomiarowe, jakiego miernika na jakim zakresie. Podaj wartości rezystancji! Pomiary...
Dziś przełożyłem tę cewkę do innej wski i iskry nie ma co jednogłośnie świadczy o uszkodzeniu cewki, porównałem też instalacje zapłonową i też jest w porządku. Przed chwilą wsadziłem moją ostatnią sprawną cewkę i gdy zakręcę ręką magnetem to iskra jest ale gdy odpaliłem motor sytuacja się powtórzyła, iskry nie ma. A urwać się nie miało nic prawa bo...
Za minimalny i maksymalny kąt wyprzedzenia odpowiada znacznik na kole magnesowym No nie do końca - to znacznik początku odliczania - bo tak naprawdę to moduł nie przyspiesza, tylko opóźnia zapłon - max. opóźniony jest na wolnych obrotach, im wyższe, tym zgodnie z zaprogramowaną krzywą opóźnienie iskry po minięciu czujnika przez znacznik jest mniejsze....
Witam. mam problem z zapłonem w silniku rzekomo loncin 200. Wszystkie części i wymiary pasują do loncin 200. problem polega na tym iż, zapłon jest przedwczesny a mianowicie w miejscu zaznaczonym na obrazku. chciał bym was poprosić o pomoc w ustaleniu przyczyny. jestem mechanikiem i od tej strony silnik rozebrany i poskładany zgodnie ze sztuką. Ale miałem...
Ja nawet miałem temat.elce.o skuterze 4t. Też się troszkę zamotałem przy tej zapalniczce. Ale usiadłem przestudiowałem chociaż to za mocne słowo w przypadku tej zapalniczki) i po godzinie miałem rozpracowany układ zapłonowy i całe bebechy. Proste to jak drut tylko trzena poznać. Napiecie z cewek ptzy.magnecie 2 albo jednej zależy od wersji 40 V i więcej...
"Zapłon elektroniczny typu D - produkt firmy Vape, dostępny jako układ współpracujący z fabrycznym alternatorem lub też z w postaci nowego generatora prądotwórczego z magnesami trwałymi. W obu przypadkach jest to zapłon oparty na czujniku magneto-indukcyjnym z tym, że w drugim wypadku może działać bez akumulatora - zapłon CDI. Montowany w późniejszych...
Eee to co na fotach to nie moduł. to "magneto" wra z ceweczką impulsową. To jest dopiero podłączane do "modułu" czyli zapłonu elektronicznego a dalej do cewki WN. Ewentualnie cewka WN jest zintegrowana z modułem - nie wiem jak to konkretnie w tym przypadku. Tam masz podane rezystamcje, zmierzyć co i jak. A tak na moje to sie pewnie gdześ masa uksyła..
To może ja za kolegę napiszę, bo właśnie grzebię w jego skuterze: od lewej w module to oznaczenia: B/Y , G , R/BL , W/BL , B/R , BL/Y , Z tego co udało mi się odczytać to: B/Y - do + cewki zapłonowej G - masa R/BL - Limiter prędkości - czy w nowym module bez ogranicznika nie trzeba będzie tego kabla podłączać? W/BL - magneto lub impulsator (nie wiem...
Cześć. Mam problem ze skuterem, a dokładnie Benelli Quattronove X49 z 2009 r. Nie mam iskry w skuterze, zaczęło się to tak, że na początku skuter nie chciał jechać na stopce, jak stał, i dałem manetkę na maxa, to koło jechało jak szalone, a jak zrzuciłem ze stopki i usiadłem, dałem gazu, to nie chciał jechać. Więc dałem filtr stożkowy tani za 16 zł...
Witam. Mam na stanie wigle jak w temacie i nie ma iskry, jest nowy moduł zapłonowy, przewody sprawdzone, martwi mnie tylko jedno... Zanim do mnie trafiła, była remontowana bo rzekomo posypały się łożyska i znalazłem na czujniku położenia walu ślady obcierania. Możliwe ze magneto obcierało o ten impulsator? Podobno to wrażliwe urządzenie ponadto bezstykowe....
Powiedz jaki kolor ma świeca po która pracowała w cylindrze. Jeśli twierdzisz ze to wina zapłonu to najpierw ściągnij magneto i sprawdź co pod nim jest. Według mnie jeśli iskra jest to będzie wina złego złożenia lub złego dobrania tłoku. Powiedz z jakiej przyczyny miałeś remont ?
Moich kilka uwag do tematu: 1/ Moduł od Piaggio wydaje się być przeznaczony do silników z rozruchem akumulatorowym i oświetleniem oraz współpracuje zapewne z tzw. magnetem, zatem zastosowanie go wprost jako jedynego elementu jest niemożliwe. 2/ Do przeróbki układu zapłonowego w As-Motor koniecznym wydaje się zastosowanie koła magnesowego i statora z...
Witam Mam taki problem mianowicie w tamtym tygodniu mój skuter stracił iskrę:( Jako iż cewka jest nowa i sprawna(sprawdzone multimetrem) wychodziło na to iż uszkodzeniu uległ moduł cdi, więc zamówiłem nowy. Niestety na nowym module skuter nadal nie wytwarza iskry :cry::cry: Przy stacyjce na pewno wszystko ok, moduł i cewka sprawne magneto również. Dodano...
Luzy zaworowe jack63 stosunkowo za małe często gniazda zaworowe ugniataja się przez co zawory są podparte ciężko jest z uruchomieniem i prowadzi do wypalenia zaworu Ssący 0,10 Wydechowy 0.20 Musisz mieć dobry akumulator to podstawa , jak nie masz ładowania to regulator napięcia do sprawdzenia lub zasilanie z magneta czy wychodzi prąd powinien być około...
Cewka w magneto według serwisówki powinna mieć rezystancję 192-288 u mnie po zmierzeniu jest - 708 ohm Skąd wziąłeś takie dane? W serwisówce jest podane co innego: http://obrazki.elektroda.pl/6695600400_1... Pierwsza uwaga. Masz cewkę zasilającą z trzema wyjściami, ale nie wiem czy jedno z wyprowadzeń nie jest połączona z masą. Dlatego...
honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy cinquecento moduł zapłonowy moduł zapłonowy suzuki
transformator inwerter sprawdzić wspomaganie mercedes klasa sterujacy samsung
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Zmywarka podgrzewa wodę podczas płukania na zimno Jak zdjąć obudowę wiertarki Compresor 18V?