To jest uszczelniająca nie termoprzewodząca pasta!!! kup taką. https://www.google.pl/search?q=pasta+ter... http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasta_termo...
Sprawdziłeś świece i okej... czyli co? jest iskra, mokre świece, czy inne objawy?
To stary numer OPLA do wymiany elektroniczny moduł zapłonu, przymocowany gdzieś pod,czy obok kopułki.
Witam.Przewód który należy przerwać to zasilanie modułu wzmocnienia zapłonu (golf 3 opel astra kolor zielony) więc przypuszczam że w audi też zielony.Moduł połączony jest z cewką.Występuje też tam czarny przewód masa.Zielone mogą być dwa więc aby się upewnić który odłącz je od modułu i przełącz stacyjkę w położenie do jazdy na tym na którym pojawi się...
gdzie jest moduł zapłonu w aparacie? pod cewką na nadkolu.
Jak założysz nowy moduł to zadbaj o jego umasienie dobre. Kumplowi masa skorodowała i cały moduł poszedł na śmietnik, ponieważ iskra przeskoczyła.
Mi się wydaje, że aparaty LUKASA były montowane w silnikach 1,4. Silniki 1,6 miały aparat DELCO i moduł sterujący zapłonem w środku. W LUKASIE w aparacie jest tylko HALL, a moduł zapłonu jest zabudowany pod cewką zapłonową. Sprawdź jak jest u Ciebie?
A gdzie ten opel ma moduł zapłonu?Wiesz moze?
Najprawdopodobniej to moduł zapłonu. JK
zobacz na tę stonę http://asterka.2max.pl/serwis.html i napisz jaki rok tej astry i komputer delko bosh lambda jak jest zimna i uszkodzona to silnik żle pracuje kod błędu 13 lub moduł zapłonu
miałem to samo, moduł zapłonu pod cewką zapłonową
ja obstawiam moduł
Ciśnienie jest super. A winny jest pewnie moduł zapłonu, który znajduje się w aparacie zapłonowym. Pożycz na szrocie (albo od znajomego) jakiś dobry aparat i sprawdź. Myślę, że pomoże.
Foto modułu c.zamka-alarmu.
Moduł zapłonu, byc moze coś przy cewce.
Samą cewkę czy z modułem odrazu ?
Z kontrolą spalin to muszę się wybrać.. A co do regulacji zapłonu: czy po wymianie modułu musi być?
- moduł zapłonowy - wzmacniacz zapłonu A co to?
Witam. Poczytaj tutaj - podobny problem. Ja miałem tak samo jak ty - po rozgrzaniu silnik lubił sobie zgasnąć i odpalił dopiero jak trochę ostygł albo po kilkunastokrotnym pokręceniu rozrusznikiem - i winowajcą okazał się nieszczęsny moduł zapłonu. To taka mała kostka przykręcona do metalowe (aluminiowej chyba) płytki pod cewką zapłonową. U mnie wyglądała...
Witam serdecznie im więcej podasz danych tym mniej zostanie elementów do sprawdzenia. Narazie jest to pompa paliwa, czujnik obrotu wału, moduł zapłonu, kostka stacyjki. POzdrawiam.
Można odczytać jeśli na tablicu rozdzielczej zapalony jest wskażnik pomarańczowy silnika, z tym że nie odczytasz jeśli po usterce 3razy włączysz auto i nic się nie będzie działo, bo wtedy automatycznie kasują się kody błędów.U mnie jak gasł i nie chciał zapalic był uszkodzony elektroniczny moduł zapłonu. Pozdrawiam JK.
to pozostaje podstawić moduł zapłonu czy podzczas kręcenia włącza się pompka paliwa?
Do sprawdzenia przemiennik magnetyczny na wale korbowym moduł zapłonu,cewka zapłonowa za mało danych-rok,kod silnika?
Witam kolegów ja mam podobny problem mam Astrę 1.6 8v +LPG z autronic...Ostatnio nadażyła mi się usterka mianowicie spalił się moduł z 7 wypustami...Kupiłem drugi nowy kosztował 90zł jakas podróba wsadziłem odpaliłem od kopa a zaraz zgasł co się okazało brak iskry..założyłem od corsy który miałem w częściach z 4 wypustami iskra była tylko nie podawał...
Stary kawał , z tym kondensatorem na zmiennym , pamiętasz? Można centralkę gazu podpiąć pod pin obrotomierza , jeżdzić z zapasową cewką w kieszeni. W tym wypadku sprawdzić nachylenie właczania tranzystora sterującego na module zapłonu , bez oscyloskopu nie da rady , lub podstawić inny moduł.
Jest hallotron,w modelach corsa 1,2 1,4,astra 1,4.Zalezy od modelu-to o czym piszesz Artwin jest modelach 1,6 (kadett,astra,vectra).
Ale na benzynie też jest problem, przyjechał do mnie na 3 cylindrach na benzynie... wymieniłem świece, moduł i za ok 400 km problem się powtórzył.
Sprawdź moduł zapłonowy - znajduje się koło cewki wysokiego napięcia lub w rozdzielaczu zapłonu.
sprawdz czujnik hala Dodano po 1 lub moduł
Może to ten stary numer z elektronicznym modułem zapłonu,bo w oplach to normalny objaw i nigdy nie wiesz kiedy zgaśnie i czy jeszcze zapali.
podany silnik posiada czujnik indukcyjny w aparacie zapłonowym,raczej bezawarykny. Stawiam na moduł zapłonowy (też w aparacie)
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
Podłącz pod diagnozer. Mogą to też być źle ustawione zawory. Wtedy powstaje kłopot z zapłonem na ciepłym silniku.
może nie doczytałem ale chyba modułu zapłonu nie wymieniałeś i myślę że jeśli problem jest również na gazie to problem z zapłonem
pasiastty - jak będzie pasował to od Mz 250 - 251 ( pewności nie mam nie widziałem silnika od trophy) alkojestok - Z modułem od golfa czy astry sobie daruj ( mapa zapłonu , koło impulsowe , brak rozdzielacza zapłonu w cezecie) Tobie są potrzebne dwa moduły na 6V ( od poloneza też działają na 6v i z przerywaczem - opis w necie)
Proszę zwrócić uwagę że to pojazd szwedzki, EGR był pneumatyczny, tak jak np w starej astrze 1,6 czy też kadecie, z tego co pamiętam był jak był zamontowany gaźnik solex, nie było go przy pierburgu Moduł ma oznaczenie Renix RE 240?
O to mi właśnie chodziło. Czyli muszę po włączeniu zapłonu nacisnąć na chwilę pedał hamulca (lub wymusić odpowiedni stan na wejściu modułu check).
Cześć Panowie. Mam mały problem z radiem na Androidzie w moim samochodzie. Samochód Opel Astra J Radio z Aliexpress MTK 8677 Problemem jest to, że radio nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Po zamknięciu samochodu również. Wyłączenie następuje dopiero około 1-2 minuty po wyjęciu kluczyka. W czym może być problem.? Wyczytałem gdzieś, że w...
A wcale ze nie sterownik tylko jeżeli wypada zapłon to moduł zapłonowy a jeżeli egr to tylko egr.Naprawione i samochód śmiga.:D Ale dzięki
Taka troszke dziwna ta twoja awaria ... Na moje oko nie sądze zeby to była sonda lambda albo czujnik temperatury te usterki ECU powinno wykryc bez problemu ( swiecąsa sie lampka silnika) Mam silnik C18NZ i te problemy przerabiałem już nie raz . Sprawdz przebiegi na potencjometrze przepustnicy (możliwy powod szarpania) Sprawdż czy jest iskra po zgaśnięciu...
A sprawdzałeś czy masz odpowiednie świece założone? Co do modułu cewek zespolonych to z zamiennikami zazwyczaj są jaja.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Nie. Silniki 1,4 i 1.6 rónią się aparatem zapłonowym, modułem i paroma innymi pierdółkami więc musisz wymienić silnik razem z okablowaniem.
Moduł wymieniałem na inny,w prawdzie nie mam gwarancji 100%że ten jest sprawny ale zmiany nie ma,pasek jest ok. wałek obraca się normalni.Iskra przeskakuje tylko raz przy wyłączaniu zapłonu,napięcie dochodzi do modułu i do cewki,myślałem jeszcze o słabej masie,ale może być to efektem jednego przeskoku iskry przy wyłączaniu zapłonu?
Powiedz dokładnie jaki silnik oznaczenie 1.4cz 1.6.Jeślii 1.6 C16NZ to w aparacie zapłonowym znajduje się moduł i on jest odpowiedzialny miedzy innymi za wtrysk paliwa.
Nie tak łatwo, przekażnik pompy paliwa i impulsy zapłonu sterowane są modułem ECU i tam również jest immobilizer. Bez ingerencji w oprogramowanie ECU immobilizera nie ominiesz. W jakim celu chcesz pominąć immobilizer?
Q jeszcze takie pytanie czy moduł sterujący na silniku ma też wpływ na wypadanie zapłonow? Coś czuję że ta regeneracja nie była wykonana jak trzeba.
Astra 97', silnik X16SZR. Wiem, że Quad Driver Module (błąd P1640-nieobecny) jest w ECU i steruje zapłonem, myślę; w ogólnym schemacie nie mam QDM, więc siedzi w sterowniku silnika
Witam, Poczytalem trochę postów, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój temat. Otóż padł mi moduł zapłonowy i podczas wymiany niechcący przekręciłem zapłonem - odpalałem jak nie było w ogóle zapłonu w samochodzie. Czy coś się mogło stać z ECU, bo podłączyłem nowy moduł i nie chce odpalić. Niby iskra jest, świece są mokre. Kupiłem dzisiaj na giełdzie cały...
Wymięń moduł zapłonu i będzie spokój, ta usterka to już chyba standart w oplach. Z czasem zgaśnie i już nie odpali.
i przy każdym takim mocnym szarpnięciu słychać jakieś takie dziwne uderzenie, stuk nie wiem Po sprawdzenia -- przewody świece i przewody zapłonowe, rozdzielacz zapłonu, ( palec i kopułka ), moduł zapłonu ( cewka zapl. ) Ps. A filtra powietrza Ci jeszcze nie rozwaliło ???
Poczytaj sobie [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/c14... A nie masz czasem autoalarmu z blokadą zapłonu ? Jeżeli masz to może styki przekaźnika zaśniedziały i raz zwiera , albo nie zwiera.
częściowo już podłączyłem instalacje do komputera silnika ale byłbym zainteresowany ominięciem wtrysku i zastąpieniem gaźnika i tu jest kwestia zapłonu aha i nie mam też wtyczki od modułu i cewki
HM no właśnie ale auto pali i jeździ Od znajomego co zajmuje sie rozbieraniem szczególnie Grupy VW starych i powypadkowych aut dosatałem 2 sterowniki opisane jaki 1.6 z czego jeden nie odpalił w ogóle a drugi chodzi nawet ładnie zero błędów na lampce MIL . Co do numeracji to nie powiem na 100% bo na tym jego naklejki poobdzierane (tłucze się z tymi...
Auto po odpaleniu i około 3 minutach pracy gaśnie. W okolicach gaźnika, po tym jak auto gaśnie słychać coś w rodzaju zwarcia. Domyślam się, że to odcięcie zaworu paliwa. Auto miało wymieniony zawór i chwilowo problem ustał. Później znów zaczął gasnąć. Czy to wina modułu? Co może powodować ten problem?
Witam! Miałem podobny problem. Wymieniłem moduł i nic. Padnięty był czujnik halla w aparacie zapłonowym. Koszt nowego z wymianą i ustawieniem zapłonu ok. 160 zł. Pozdrawiam
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
astra III jest po stłuczce i poszły poduszki pasażera i kierowcy.Problem jest taki że oświetlenie kabiny świeci cały czas pomaga tylko wyjęcie żarówki,i po włączeniu zapłonu właczają się światła awaryjne trzeba dwa razy nacisnąć włącznik żeby je wyłączyć.Czy ktoś wie jak temu zaradzić nie wymieniając narazie modułu i poduszek?
Czy Astra H posiada skrzynkę bezpieczników zintegrowaną z modułem elektronicznym (wykonawczym) sterowanym po magistrali, tak jak Vectra C? Odbiegając trochę od tematu. Peugeot 405 miał skrzynkę bezpieczników w której dwa bezpieczniki można było włożyć na dwa sposoby. Bezpiecznik od gniazda zapalniczki i bezpiecznik od radia. W zależności od położenia...
Nie mruga, pojechałem do specjalistów, ktoś pięknie namieszal :( wymieniony został moduł od poduszek a na wyjsciach z poduszek ponoć ktoś dał rezystory. Prawda to że ten moduł to tylko z salonu? Bo jak się go już raz zaprogramuje, drugi raz już nie można :(. Dziękuję za zainteresowanie a zarazem przepraszam za zawracanie głowy
Podłacz na stały plus pin zaplon przy module.
może przeskoczył pasek rozrządu (za późny zapłon)i tu pytanie jak z mocą i czy usterka pojawiła się nagle? cewka w aparacie, moduł zapłonu.... Dodano po 1 cewka zapłonowa może mieć przebicie do masy
Immo jest odblokowane bo nie miga kontrolka a po drugie mam sprzet do sprawdzania takich rzeczy wraz z testerami typu launch i kts. Sterownik ktory podkładam jest od astry 92r bez immo. Sprawdzam kabel po kablu. Napisze o wszystkim Dodano po 1 Astra zapaliła. Powodem braku iskry był innowacyjny system zabezpieczenia zapłonu. Masę ktora idzie na moduł...
Witam jeśli dobrze zrozumiałem temat to masz problem z modułem świec żarowych. Sam kiedyś walczyłem z takim na piechotę ale miałem inny problem... Niestety nie spisałem żadnych wartości czujników. Ale na zdrowym układzie jak go już usprawniłem nigdy nie miałem czegoś takiego żeby przekaźnik wariował tak jak opisujesz. Zawsze grzał świece jak każdy diesel...
Może, ale powtarzam po raz kolejny, nie chodziłby na dwa cylindry a nie na jeden. Napisz jaki kod silnika był w oryginale i jaki rocznik auta? Dodano po 5 Zerknąłem w schematy, gdyby nic nie było na 4 pinie, a cewkę masz przykręcaną do silnika, w ogóle by nie zapalił, to sterowanie z komputera silnika na moduł zapłonu. Więc raczej do wymiany elektryk,...
Sprawdziłem z innym czujnikiem położenia wału i i drugim modułem zapłonu. Dalej brak iskry. Wyciągnąłem komputer i ukazała się zielona wtyczka która nigdzie nie jest wpieta https://obrazki.elektroda.pl/7771674100_...
A czy przypadkiem nie wariuje obrotomierz? Znam podobny przypadek w C16NZ i sprawcą zamieszania był moduł w rozdzielaczu zapłonu. W Multecu on często się sypie. Uszczelka pod głowicą też prawdopodobna, ew. walnięty podstawnik hydrauliczny. Dźwigienka raczej nie, ale to łatwo ustalić (klucz 10mm).
Mam podłączonego RECa z Astry H na stole i to samo nie przyjmuje pinu i przy zmianie konfiguracji CAN wywala programowanie nieudane. Jest jeden błąd który to chyba wyjaśnia - niezgodność napięcia zapłonu z sygnałem z magistrali CAN. Mianowicie fizycznie napięcie zapłonu jest ale nie dostaje po CAN tego samego i blokuje moduł. Mam pytanie czy ktoś wie...
najprędzej to będzie jednak sterownik wtrysku walczyłem po niemieckich serwisantach z czymś takim (auto sprowadzone 4 lata temu za 5 euro bo za nowy sterownik w serwisie można było kupić 3 takie vectry - uczciwy niemiec był a auto igła) po sprawdzeniu wszystkiego i podstawianiu czujników i modułu zapłonu zostały tylko przewody i komp przewody sprawdziłem...
jak zgaśnie podczas jazdy kontrolki się nie świecą, dopóki się nie zatrzymam (lub wrzucę na luz), nie wiedziałem że to może mieć znaczenie. co do modułu zapłonu, to owszem sugerowano, ale na podmiankę nie miał nikt pod ręką, więc musiałbym kupić po prostu i modlić się by nie były to niepotrzebnie wydane pieniądze :)
Witam. Problem wygląda następująco. Posiadam od niedawna Astre h 1.6 06r. skrzynia Easytronic, podobno został wymieniony sterownik skrzyni biegów. Czasem auto jeździ normalnie i zmienia biegi dopóki nie wcisnę hamulca (wystarczy lekko wcisnąć) wtedy wyskakuję F i komunikat błędu czujnika stop wtedy automat już nie działa ale manualnie można zmieniać...
Jakim testerem odczytałeś błędy i z jakich modułów , podstawa to cim , sterownik silnika , brak reakcji na kluczyk może powodować zepsuty rozrusznik , uszkodzony sterownik silnika , uszkodzony cim , i nawet zepsuty kluczyk , o słabym akumulatorze już nie wspomnę ...
Witam jaki jest sterownik do instalacji gazowej zamontowany?? mini λ LECHO. Nie wiem, czy mierzenie kąta wyprzedzania zapłonu w czasie jazdy ma sens, ale na stronie: http://autowiedza.republika.pl/proces_sp... wyczytałem, że powinien być w granicach 5-30 stopni. Tymczasem u mnie w czasie jazdy rzadko kiedy spada poniżej 30, a przeważnie...
Witam. Mam astra z 99r. problem polega na tym, że jest chwilowe wypadanie zapłonu przez 3-10 sekund i zapala się check. Tak poza tym jest wszystko w porządku nie dławi nie gaśnie i przyspieszenie też jest. Usterka się dzieje zarówno na benzynie jak i na lpg. Wymieniłem zawór egr, świece, moduł zapłonowy... Prosze o pomoc bo byłem już u dwóch mechaników...
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1.
Witam Dołączę się do wątku,ponieważ mam identyczny problem jak autor tego tematu,a mianowicie wymieniłem wszystko co związane jest z układem zapłonu(łącznie z podstawieniem sterownika)i nic,trzeci tydzień z tym walczę i powoli wymiękam.Opel Astra 1,6 92 silnik C16NZ.Proszę o jakieś wskazówki.Pozdrawiam
Witam, Miałem ostatnio problemy z Astrą. Szarpała podczas jazdy. Wymieniłem już praktycznie cały zapłon, nic nie pomogło. Przedwczoraj wymieniłem krokowca bo z nim też były problemy i samochód jak nowy.. z tym małym mankamentem. Otóż podczas jazdy i dodawania gazu przy skręcaniu w prawo silnik znów zaczyna szarpać. Wygląda to tak jakby wypadały zapłony....
w tych silnikach to raczej najczęściej siada moduł, poźniej ew. cewka wysokiego napięcia i czasami ceweczka pod kopułką lubi mieć zwarcie, taka wada wykonania.
Witam Wszystkich. W mojej Astrze F z silnikiem 1,6 16V Ecotec rok prod. 1996 praktycznie przy każdej jeździe zaświeca się kontrolka układu elektronicznego silnika, po odczytaniu błędu u fachowca stwierdził on że wypada zapłon na czwartym cylindrze. Polecił abym wymienił świece gdyż są zużyte a jeżeli to nie pomoże to do wymiany będzie moduł zapłonu....
Witam, posiadam Opla Astrę G z silnikiem Z16XEP. Kiedy jest zimno albo stoi po nocy zimnej to po odpaleniu i jeździe zaczyna migać kontrolka check i silnik zachowuje się tak jak by nie paliły wszystkie cylindry. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu. Ale dzisiaj przed jazdą wypiąłem wtyk do aparatu zapłonowego / modułu cewki i problem się nie pojawił...
Witam, trafił do mnie opel astra 1.8 16 V z 1993 r po wymianie czujnika położenia wału korbowego. (Właściciel sam wymieniał bo przy starym posypały się przewody) Auto nie odpala, wymieniona również została cewka zapłonowa . Problemów jest kilka: 1) pierwszy problem jest z komunikacją z komputerem-przy próbie diagnozowania komunikat „program nie odpowiada”...
Witam , Opel astra II, Wentylatory wariują , włączają się po włączeniu zapłonu, diagnoza komputerowa brak błędów w silniku i temperatura silnika prawidłowa. Diagnoza Modułu chłodzenia i błędy: 00051 - Uszkodzony EEPROM - wymienić moduł sterujący Sporadyczny 00057 - Żądanie odcięcia systemu klimatyzacji, brak sygnału 00004 - Czujnik ciśnienia systemu...
no faktycznie jest to mały feler z tym ze nie wykrywa zapłonu ale znalazłem coś takiego Magicar FAI-2WM http://novo.com.pl/domykanie_szyb2.pdf z tego co widze to ma blokowanie po stacyjce ,co myślisz o tym
Poczciwy nanoplex z fiata 126/CC ma 7 pinów i zmianę kąta w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym. Co prawda tylko dwie charakterystyki mapy zapłonu ale zawsze to o jedną więcej. Steruje cewką dwubiegunową więc do boksera pewnie by podeszło. Tylko sterowanie nie hallotronem a indukcją Tak wiem. Koło foniczne inne. To już było robione :D chce...
Niestety po miesiącu od przeczyszczenia styków w module zapłonu objaw nie odpalania jak ciepły powrócił. Ostatnio czekałem godzinę aż ostygnie i odpali. Po tym zdarzeniu zdecydowałem się na wymianę modułu. Kupiłem moduł firmy HELLA i problem zniknął. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc bo dzięki wam udało mi się naprawić samochód samemu.
Trochę niefortunnie się wyraziłem, w tym osprzecie silnika (Delco) moduł zapłonu znajsuje się w obudowie aparatu zapłonowego - więc masz rację z tą masą podawaną "z aparatu". Ale chodziło mi o to że impulsy z impulsatora w aparacie trafiają do komputera z niego wracają do modułu zapłonu który steruje cewką zapłonową. baaaaaaaardzo często pasają te moduły...
Dopóki nie włącze drogowych to nie będzie. Moduł ma zasilanie tylko z plusa po stacyjce, ale jak włączą się drogowe które dostają zasilanie z akumulatora - gdy mrugasz ( w każdym samochodzie można mrugać bez zapłonu) to wtedy na logikę prąd idzie tez do modułu, bo prąd idzie kablem do drogowych, a do niego są podłączone przewody od modułu. Tak to rozumiem...
Kolego, bardzo się nie znam ale według mnie te dwa silniki różnią się zapłonem. C14NZ ma zapłon elektroniczny z czujnikiem halla w rozdzielaczu zapłonu, a C16Nz ma zapłon elektroniczny z czujnikiem indukcyjnym. Jeśli się myle niech ktoś mnie poprawi. I chyba to co napisałeś nie bardzo pasuje do mojego silnika
Jako laik w tym temacie mogę powołać się tylko na słowa człowieka który twierdzi że w swoim Audi (silnik 1.8T) alarm podłączył właśnie gdzieś do komputera i w ten sposób zabezpieczył samochód przed kradzieżą. Skoro jest tak jak mówicie to co radzicie, bo odcinanie samego zapłonu nie prowadzi donikąd ponieważ każdy domorosły złodziej wie że wystarczy...
Ten samochód jest prosty jak budowa cepa, jedyne istotne podciśnienie to ten wężyk między monowtryskiem i map sensorem. Ustawienie zapłonu i tyle Tak na marginesie to jestem ciekaw jak zamieniłeś te silniki, skoro mają zupełnie inne aparaty zapłonowe (C14NZ z hallem i kołkiem a C16NZ z czujnikiem indukcyjnym, modułem i płetwą napędzającą aparat)
Witam Odczytałem błąd wyskakujący podczas jazdy pod górę - uszkodzony moduł spalania stukowego. Sprawdziłem napięcie na wtyczce czujnika spalania stukowego i na wyjściu komputera wykluczając przerwany przewód - 0V. Jakie powinno być właściwe napięcie na czujniku spalania stukowego. Kupiłem nowy - używany komputer 16214229 D96020 CBCK mój ma końcówkę...
Napięcie sprawdza się kontrolką lub woltomierzem na zacisku 15, bardzo proste bo cewka ma dwa zaciski i wyjście. Ma jeden zacisk dostaje impuls zapłonu, a na drugim musi być zasilanie. Zdania rozpoczynamy wielką literą. Ortografia! Poprawiono. Nie kasować wpisów moderacyjnych!
Witam Zakupiłem na allegro kluczyk z pilotem aby wymienić sobie moduł pilota, który w starym już nie działa tak jak należy: problem z lutami. Niestety procedura kodowania pilota: przez przyciśnięcie przycisku w trakcie przekręcenia zapłonu nie działa. Sprzedawca kluczyka z pilotem tłumaczy mi, żebym udał się do warsztatu gdzie zrobią zakodowanie pilota...
Witam Mam ciężki orzech do zgryzienia, CIMy z kluczykami normalnymi ogarniam a trafił się CIM Open&Start. Zamówiłem CIMa - wylogowałem go ale nie wiem jakim cudem bo chciał zapłonu a zapłonu nie można po prostu włączyć. Przerwałem wylogowywanie a potem jak chciałem zrobić to ponownie to pojawił się komunikat ze jest wylogowany. Do CIMa mogę wejść w...
Witam , Złompel Astra G 1,6 8V 84KM . Na postoju coś kradnie prąd rzędu 0,25 A . Metodą chybił - trafił , wyciągając kolejno bezpieczniki , wyszło na f28 ,oświetlenie wnętrza . Po wyjęciu bezpiecznika pobór prądu spada do 0,1 A , czyli jeszcze za dużo ale ewidentnie główny złodziej prądu jest w oświetleniu kabiny . Wyjąłem wszystkie , zarówki ale to...
Witam, posiadam Opla Astrę II z 2004 roku z silnikiem 1.4 LPG sekwencja od jakiegoś czasu zaczynają się z nią problemy. Podczas jazdy traci moc (chodzi na 3 cylindrach) i zaczyna migać pomarańczowy wskaźnik na konsoli. Po wyłączeniu zapłonu i uruchomieniu silnika ponownie problem znika na jakiś czas. Błędy w komputerze wskazują na wypadanie zapłonu...
Widzę inny problem Winą obarczałbym instalację gazową. Po wymianie modułu było lepiej ale dlatego, że przy i tak złej miesznance, rozstrojonym kompie silnika dostawał białą iskrę, więc jakiś czas było ok. Poza tym po wymianie aparatu pewnie trochę lepiej ustawiono kąt wyprzedzenia zapłonu... Umówmy się: jeśli aparat zapłonowy, to dlaczego pali bez problemu...
Podczas rozbieraniu generatora impulsów w rozdzielaczu zapłonu (silnik C16NZ) rozpadły się wszystkie złącza do modułu zapłonowego sic!. W module zapłonowym mamy złącza (od lewej do prawej)P,N,E,R +,C,B. Czy przewody od cewki modułu powinny być podpięte do modułu zapłonowego w taki sposób: żółty - N zielony - P. Do złącz E,R,+,C,B co powinno być podłączone...
Proponuję dokładnie sprawdzić elementy zapłonu w tym jeszcze raz przewody WN. w tym przewód cewka aparat zapłonowy moduł zapłonowy , połączenia / brak luzu przy stykach/ na drugim miejscu , wtryskiwacz , ciśnienie paliwa na przewodzie dopływowym . zczytać błędy które rejestruje komputer. życzę powodzenia , o sukcesach informować .
Specyfikacje napięcie zasilania: 12 V opór cewki wtórnej: 7 000 - 14 000 omów Diagnostyka Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór cewki wtórnej: Wyłączyć zapłon. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką 1 i 4 lub 2 i 3 świecy zapłonowej w cewce zapłonowej. Porównać...
astra moduł zapłonu zapłonu astra astra zapłonu
makro przycisk access karta zabezpieczona zapisem sterownik lm339
lampy nixie papieros elektroniczny
Podłączenie uniwersalnego modułu AC CDI do Yamaha DT 50 2007 Jak podłączyć moduł AC CDI do Yamaha DT 50 2007